Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Bobbus schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:10:
Toch apart hoe het dan kan gaan... Ik heb nog steeds geen shipping mailtje gehad maar het pakketje is al wel te tracken. Ergens gisteren is hij verstuurd en heb al een paar tracking updates in Hong Kong binnen...
Al in je Spam gekeken? Daar was die van mij beland...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadsie na al jullie berichtjes heb ik ook maar eens even in de spam box gekeken.
De mijne gaat naar verwachting de eerste week van Juni al op de post, AL he 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:56
Kunnen jullie misschien een apart (slowchat) topic openen voor de levertijden? :) Vind dat het topic nu begint te verwateren in een Steel levertijden topic ipv een topic wat over de Pebble inhoudelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weathercube (alleen ios) heeft nu ook pebble ondersteuning: http://www.weathercube.com/pebble/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Een inhoudelijke post dan:
Ik heb (vond ik zelf) wel een leuke combinatie van apps in gebruik nu. Ik heb via tasker een task aangemaakt dat navigatie naar mijn huis gestart wordt (ik heb er eigenlijk 3 gemaakt, één voor fiets, één voor auto en één voor te voet). Deze kan ik via pebble tasker direct vanuit mijn horloge starten.
Vervolgens krijg ik dan door Nav Me de instructies meteen op mijn Pebble te zien. Ik kan dus als ik verdwaald ben (of gewoon de weg niet weet) naar huis navigeren zonder mijn telefoon uit mijn zak te halen :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:14
De app is uiteindelijk in de app store. Finally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

The_Fes schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:13:
Een inhoudelijke post dan:
Ik heb (vond ik zelf) wel een leuke combinatie van apps in gebruik nu. Ik heb via tasker een task aangemaakt dat navigatie naar mijn huis gestart wordt (ik heb er eigenlijk 3 gemaakt, één voor fiets, één voor auto en één voor te voet). Deze kan ik via pebble tasker direct vanuit mijn horloge starten.
Vervolgens krijg ik dan door Nav Me de instructies meteen op mijn Pebble te zien. Ik kan dus als ik verdwaald ben (of gewoon de weg niet weet) naar huis navigeren zonder mijn telefoon uit mijn zak te halen :)
Geniaal, die ga ik ook in m'n tasker zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens helemaal niet zo'n fan van al die companion apps. Op een gegeven moment heb je een sloot aan companion apps die allemaal een paar euro per stuk kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:26
Zo, vandaag de eerste dag met de Pebble om de pols :) Ik vind dat op foto en video het horloge veel groter lijkt, maar ik begin al behoorlijk aan het formaat te wennen. Hij is klein, maar het gaat net. Ik loop nu nog rond met zwart leer, maar aangezien mijn bruine leren bandje gisteren ook binnen is gekomen, ga ik dit weekend het bandje maar eens modden. Het valt niet mee om een goede schroevendraaier te vinden, het schroefje is echt _heel_ klein. Vanmiddag maar eens langs een bouwmarkt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ik heb nu een weekje versie 2.0.1 (Pebblebits) erop staan. Gelukkig wat minder last van het verliezen van de connectie (android kitkat op een galaxy s2).

Echter, soms heeft de pebble periodes waarin hij vaak willekeurig (althans, zo lijkt het) trilt. Komt iemand dat bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
frietsje schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:45:
Ik heb nu een weekje versie 2.0.1 (Pebblebits) erop staan. Gelukkig wat minder last van het verliezen van de connectie (android kitkat op een galaxy s2).

Echter, soms heeft de pebble periodes waarin hij vaak willekeurig (althans, zo lijkt het) trilt. Komt iemand dat bekend voor?
Bij mij werkte een lagere firmware niet, downgrade van de Android app wel, dus ik draai nu BETA 11 en heb een stuk minder disconnects. En als hij nu niet verbonden is, geeft hij het ook gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Nu online
The_Fes schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:19:
[...]

Bij mij werkte een lagere firmware niet, downgrade van de Android app wel, dus ik draai nu BETA 11 en heb een stuk minder disconnects. En als hij nu niet verbonden is, geeft hij het ook gewoon aan.
Disconnectie is het probleem niet meer gelukkig, louter het trillen :)
Overigens trilt hij soms ook erg lang door als ik gebeld wordt, terwijl ik de oproep al heb aangenomen... Toch nog maar eens spelen met verschillende versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05

Rhapsody

In Metal We Trust

Voor Android gebruikers, de applicaties FotMob ondersteund de Pebble nu ook. :-)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ow die had ik al lang draaien via pebble notifier. Daarin geef je gewoon aan welke app notificaties ook doorgegeven moeten worden naar de pebble. Fotmob was de allerbelangrijkste daarvan :D

Maar altijd leuk als apps dat zelf ook doen natuurlijk.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bobbus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:42:
Zo, vandaag de eerste dag met de Pebble om de pols :) Ik vind dat op foto en video het horloge veel groter lijkt, maar ik begin al behoorlijk aan het formaat te wennen. Hij is klein, maar het gaat net. Ik loop nu nog rond met zwart leer, maar aangezien mijn bruine leren bandje gisteren ook binnen is gekomen, ga ik dit weekend het bandje maar eens modden. Het valt niet mee om een goede schroevendraaier te vinden, het schroefje is echt _heel_ klein. Vanmiddag maar eens langs een bouwmarkt ofzo.
Mocht je nog niets hebben. Ik gebruik voor hele kleine electronica (telefoons, tablets, dat soort spul) twee setjes van de Action. Kosten iets van 3.- ofz.

Rood en Geel. De kwaliteit is zoals veel bij de action maar voor dit soort toepassingen is het echt prima.
Setjes hebben dan 2x plat, 2x kruis en 2x torx en ik denk dat je rood nodig hebt (dat is het kleinst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Donstil schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:47:
[...]

Mocht je nog niets hebben. Ik gebruik voor hele kleine electronica (telefoons, tablets, dat soort spul) twee setjes van de Action. Kosten iets van 3.- ofz.

Rood en Geel. De kwaliteit is zoals veel bij de action maar voor dit soort toepassingen is het echt prima.
Setjes hebben dan 2x plat, 2x kruis en 2x torx en ik denk dat je rood nodig hebt (dat is het kleinst).
Bedankt voor de tip! Heb al voor iets meer geld een setje besteld. Gelukkig kon ik bij een familielid even een schroevendraaiertje halen (schroefje is 1.5mm) en eens proberen het bruine bandje te modden. Motoriek is niet m'n sterkste kant, iemand met vaste hand en scherp gereedschap zou het zeker strakker kunnen, maar ik ben niet ontevreden! ;) Even een snelle pic, morgen maak ik wat betere:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/dcqvsk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie op heel veel foto's dat het scherm veel helderder lijkt.

Zijn er tweakers die zowel de oude als de nieuwe pebble hebben en dit kunnen bevestigen?
Komt het door het glas? Of zit het schermpje dichter tegen het glas aan? (Want dat lijkt ook zo)
Bobbus schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:56:
[...]

Bedankt voor de tip! Heb al voor iets meer geld een setje besteld. Gelukkig kon ik bij een familielid even een schroevendraaiertje halen (schroefje is 1.5mm) en eens proberen het bruine bandje te modden. Motoriek is niet m'n sterkste kant, iemand met vaste hand en scherp gereedschap zou het zeker strakker kunnen, maar ik ben niet ontevreden! ;) Even een snelle pic, morgen maak ik wat betere:

[afbeelding]
Ik vind het wel fraai hoor.
Staat goed die brushed steel met bruin leer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Zoals beloofd, even een paar extra plaatjes in iets betere omstandigheden. Geen perfecte foto's, want ik heb geen goede camera :P

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over het uiterlijk met de bruine band. Het standaard leren bandje is kwalitatief zeer matig, de bruine die je op de foto's ziet komt zoals gezegd van eBay, kostte nog geen 20,- ziet er beter uit en voelt beter aan. De metalen band heb ik voor de lol even bekeken, maar trekt me totaal niet aan, ga die ook niet gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/34rsrnp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/rh5wuv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/30crf2e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2wbrdid.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BobB op 05-04-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:06
Mooie combi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45
Dat bandje heb ik ook, icm een originele pebble met een grijs/zilvere wrap.
Echt een stuk mooier dan het originele bandje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Smobbo schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 17:58:
Dat bandje heb ik ook, icm een originele pebble met een grijs/zilvere wrap.
Echt een stuk mooier dan het originele bandje ;)
Heb je daar ook een foto'tje van :)?
Ik zie nu eindelijk op de tracking dat mijn Pebble dispatched is naar NL... 5 dagen na het mailtje. Hopen op snelle levering.
Is Smartwatch+ een must voor iOS of is het beter om te kijken of de normale app en appstore genoeg bieden?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Decennia schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 20:55:
[...]

Ik zie nu eindelijk op de tracking dat mijn Pebble dispatched is naar NL... 5 dagen na het mailtje. Hopen op snelle levering.
Is Smartwatch+ een must voor iOS of is het beter om te kijken of de normale app en appstore genoeg bieden?
Ik heb al een ruim jaar een Pebble maar SmartWatch+ nooit gemist.

Dat zijn naar mijn mening meer gimmick features. Camera starten, enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Decennia schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 20:55:
[...]

Idd fotootje, ben ook op zoek naar een ander bandje voor m'n Pebble (origineel)

Smartwatch+ is leuk maar geen must naar mijn mening. Moet zeggen dat ik Smartwatch+ vrijwel niet meer gebruik. Wel grappig om foto's te kunnen afdrukken/schieten met je Pebble, maar verder niet echt toegevoegde waarde voor mij persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

The_Fes schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:19:
[...]

Had ook herhaaldelijk last van met kitkat, pebble 2.0.2..
Heb pebble app verwijdert, pebble op fabrieksinstellingen en dan app opnieuw installeren.. Nu geen disconnecties meer.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Bijgevoegd 2 foto'tjes van mijn originele zwarte pebble met een brushed steel wrap van gadgetwraps (die er toch alweer bijna een half jaar zonder lelijk te worden op zit!) en een cognackleurige leren band (die eerder in dit topic werd genoemd (via eBay gekocht).

Ik ben erg tevreden met het bandje, hij zit gewoon erg soepel, ziet er mooi uit en is ook ietsje dikker dan een 'standaard' leren bandje. Via eBay was hij met de goedkoopste verzendoptie in 4 dagen bij mij thuis, volgens mij kostte het me totaal iets van 15€ ofzo.

De watchface is trouwens 'futura weather', één van de mooiste (en daardoor ook populairste) watchfaces :)

Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab208/Smobbo/Pebble/foto1_zpsb2185c47.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab208/Smobbo/Pebble/foto2_zpse8903a9e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Kreeg net mailtje dat m'n Pebbe verzonden is. 6 Maart besteld, 7 April verzonden. Niet slecht, had verwacht dat het langer ging duren.

[ Voor 77% gewijzigd door bigmouth op 07-04-2014 17:24 ]

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
En ik heb 'm vandaag binnen, via DHL en op 3 april verzonden. Eerste keer overigens dat ik iets via DHL heb laten leveren, maar de verzendstatus liep alleen wat achter, inclusief het bericht dat ik invoerkosten á €37,59 moest betalen. Gelukkig dat iemand hier thuis nog een creditcard had en dus zo kon betalen.

Wat mij als eerste opviel is dat de Pebble ontzettend licht is. Het leren bandje gaat er af, maar daarvoor ga ik wel even langs de juwelier. Trilalarm werkt ook perfect, ik ga er van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bigmouth schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:23:
Kreeg net mailtje dat m'n Pebbe verzonden is. 6 Maart besteld, 7 April verzonden. Niet slecht, had verwacht dat het langer ging duren.
Een steel ook? (En zo ja. Welke?)
me_mrtn schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:54:
En ik heb 'm vandaag binnen, via DHL en op 3 april verzonden. Eerste keer overigens dat ik iets via DHL heb laten leveren, maar de verzendstatus liep alleen wat achter, inclusief het bericht dat ik invoerkosten á €37,59 moest betalen. Gelukkig dat iemand hier thuis nog een creditcard had en dus zo kon betalen.

Wat mij als eerste opviel is dat de Pebble ontzettend licht is. Het leren bandje gaat er af, maar daarvoor ga ik wel even langs de juwelier. Trilalarm werkt ook perfect, ik ga er van genieten.
Welk bandje gaat er dan om?

[ Voor 53% gewijzigd door Donstil op 07-04-2014 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Mijn pebble steel is ook vandaag binnen gekomen. Afgelopen vrijdag verstuurd (DHL). Gaat best rap zo uit Hong-Kong.

Eerste uren zijn me zeer positief bevallen. Ik gebruik nu nog het leren bandje maar heb een set precisie schroevendraaiers besteld (1,2 mm) om het te vervangen.

Ik weet niet of het al gedeeld was hier maar dit filmpje geeft wel mooi en duidelijk weer hoe je het bandje kan verkochten etc: YouTube: Replace And Shorten Pebble Steel Band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Donstil schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:28:
[...]

Welk bandje gaat er dan om?
De meegeleverde stalen. :) Voor de duidelijkheid, ik heb geen problemen met leren bandjes, draag normaal gesproken allerlei horloges door elkaar afhankelijk van de kleding en kleur wijzerplaat. Maar ik vind de kwaliteit van dit leren bandje gewoon ondermaats.

[ Voor 39% gewijzigd door me_mrtn op 07-04-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Ik zit er ook aan te denken om een Pebble steel te kopen, maar dan zou ik wel graag de Black matte willen met de metal band. Echter staat deze al even als coming soon op de website, weet iemand wanneer deze weer leverbaar zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
me_mrtn schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:05:
[...]

De meegeleverde stalen. :) Voor de duidelijkheid, ik heb geen problemen met leren bandjes, draag normaal gesproken allerlei horloges door elkaar afhankelijk van de kleding en kleur wijzerplaat. Maar ik vind de kwaliteit van dit leren bandje gewoon ondermaats.
Ben benieuwd hoe het stalen bandje bevalt. Dat ziet er op plaatjes namelijk wat minder uit.
(Over het lederen bandje hoor ik ook niet echt veel goeds verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Donstil schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:25:
[...]

Ben benieuwd hoe het stalen bandje bevalt. Dat ziet er op plaatjes namelijk wat minder uit.
(Over het lederen bandje hoor ik ook niet echt veel goeds verder)
Ik zie het wel, ga morgen even langs de juwelier. Dat gedoe zelf is met mijn motoriek nou niet het beste als ik zo hoor wat er voor een capriolen uitgehaald worden. ;)

Edit: ik zie nu pas waarom je vraagt naar welke metalen band. Is de webpagina al lang aangepast dan?

[ Voor 10% gewijzigd door me_mrtn op 07-04-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

Ik heb de mijne ook binnen (matte black). Vorige week donderdag verzonden met DHL. Alles werkt naar behoren, behalve dat ik dus geen incoming call notify krijg van de tweede sim in mijn telefoon. Iemand die hier al iets op gevonden heeft? Ik lees op internet dat er in combinatie met automagic iets mogelijk is. Maar hoopte eigenlijk op een iets eenvoudigere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
me_mrtn schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:29:
[...]

Ik zie het wel, ga morgen even langs de juwelier. Dat gedoe zelf is met mijn motoriek nou niet het beste als ik zo hoor wat er voor een capriolen uitgehaald worden. ;)

Edit: ik zie nu pas waarom je vraagt naar welke metalen band. Is de webpagina al lang aangepast dan?
Ik heb twee weken geleden besteld en toen was alleen de lederen band mogelijk.
Omdat iedereen die discount kreeg was ik niet helemaal zeker of die zendingen geleverd zouden worden met een stalen bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Donstil schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:28:
[...]

Een steel ook? (En zo ja. Welke?)
Ja een Pebble steel, de brushed metal.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bigmouth schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:32:
[...]

Ja een Pebble steel, de brushed metal.
Keurig. Valt mee dus, 4 weken in de wacht.

Ik heb zelf ook een Brushed steel besteld dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 19:38
Als ik de status bekijk op de website staat er dat ie shipped is (singapore) maar ik heb hier nog geen mail over ontvangen...raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Smobbo schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:00:
Bijgevoegd 2 foto'tjes van mijn originele zwarte pebble met een brushed steel wrap van gadgetwraps (die er toch alweer bijna een half jaar zonder lelijk te worden op zit!) en een cognackleurige leren band (die eerder in dit topic werd genoemd (via eBay gekocht).

Ik ben erg tevreden met het bandje, hij zit gewoon erg soepel, ziet er mooi uit en is ook ietsje dikker dan een 'standaard' leren bandje. Via eBay was hij met de goedkoopste verzendoptie in 4 dagen bij mij thuis, volgens mij kostte het me totaal iets van 15€ ofzo.

De watchface is trouwens 'futura weather', één van de mooiste (en daardoor ook populairste) watchfaces :)

[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor deze 3 tips. De eerste heb ik opgevolgd en de brushed steel versie gekocht. Inderdaad de mooiste protector en na een half jaar een leuke afwisseling van het saaie zwart.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
Mijn Brushed Steel versie is 05-04 vanuit Singapore op de boot gegaan denk ik. Nu kan ik bij Singpost mijn status checken. Daar staat nu: Despatched to overseas (Country code: NL). Geen idee hoelang zoiets duurt, dus heeft iemand hier een idee?
Anders zit ik zenuwachtig elke dag op die site te kijken, maar als het nog 3 weken duurt (liever niet), dan weet ik ook weer voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
2e Pebble Steel is onderweg. Eerste helaas kapot gegaan. Uiteindelijk in 2 weken een nieuwe opgestuurd gekregen. Iemand ervaring met de RMA voor de Steel? Moet je weer invoerrechten betalen (Het is een nieuwe dus neem aan van wel)? En moet je de kapotte nog opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GrandDestroyer schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:43:
2e Pebble Steel is onderweg. Eerste helaas kapot gegaan. Uiteindelijk in 2 weken een nieuwe opgestuurd gekregen. Iemand ervaring met de RMA voor de Steel? Moet je weer invoerrechten betalen (Het is een nieuwe dus neem aan van wel)? En moet je de kapotte nog opsturen?
Ik had een defecte pebble 1 en die kwam keurig met DHL zonder kosten.
Stond duidelijk op de pakbon dat het een RMA was en dat ze bij vragen een bepaald nummer moesten bellen (nummer in de states).

Kwam dus ook keurig aan zonder kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Krilo_89 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:54:
Mijn Brushed Steel versie is 05-04 vanuit Singapore op de boot gegaan denk ik. Nu kan ik bij Singpost mijn status checken. Daar staat nu: Despatched to overseas (Country code: NL). Geen idee hoelang zoiets duurt, dus heeft iemand hier een idee?
Anders zit ik zenuwachtig elke dag op die site te kijken, maar als het nog 3 weken duurt (liever niet), dan weet ik ook weer voldoende.
Die van mij is ook op 5 April op Despatched gezet, we zitten dus waarschijnlijk in hetzelfde schuitje. Als je liever geen 3 weken had gewacht, had je beter voor de DHL optie kunnen gaan, maar daarvoor ben je nu te laat...
Zet gewoon updates via email oid aan via de SingPost website en kijk er niet meer naar om. Het kan of heel snel gaan of heel traag. Geduld is een schone zaak (en vereist met kopen uit t buitenland).

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Krilo_89 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:54:
Bij mij was ie 3 weken onderweg, dus gewoon 3 weken andere dingen gaan doen er staat vanzelf iemand voor de deur ;)

Status checken heeft geen zin, er verandert vanaf nu toch niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
Decennia schreef op woensdag 09 april 2014 @ 00:00:
[...]

Die van mij is ook op 5 April op Despatched gezet, we zitten dus waarschijnlijk in hetzelfde schuitje. Als je liever geen 3 weken had gewacht, had je beter voor de DHL optie kunnen gaan, maar daarvoor ben je nu te laat...
Zet gewoon updates via email oid aan via de SingPost website en kijk er niet meer naar om. Het kan of heel snel gaan of heel traag. Geduld is een schone zaak (en vereist met kopen uit t buitenland).
Die van mij staat ook vanaf 5 april op dispatched.
we zitten dus waarschijnlijk in hetzelfde schuitje.
I see what you did there ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
8) .

Email notificaties aangezet en dan moet hij ergens op mijn verjaardag binnenkomen. Reken maar dat ik verbaasd ga kijken als ik het cadeautje uitpak en niemand weet wie het gegeven heeft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

MaffeMaarten schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:10:
[...]

Die van mij staat ook vanaf 5 april op dispatched.

[...]

I see what you did there ;)
:) :)

Ook maar email notificaties aangezet. Ik ga er niet meer naar om kijken, ik zie het wel. Ik word er een beetje hysterisch van.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:49

Bolletje

Moderator Harde Waren
Modbreak:Vanaf nu de berichten over de levertijd van de Pebble Watch in Pebble Watch - Levertijden topic. Dit topic is voor inhoudelijke zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Had veel positieve ervaringen gelezen over GadgetWraps. Ik zeker en vast ook!
Binnen 5 dagen had ik mijn protectors al binnen. Ik had een 2-pack wet-install protectors besteld, en kreeg er gratis nog 2 extra dry-install protectors bij. Een nieuw product, en ze wilden feedback dus kreeg ik ze gratis om te testen.

De wet protectors heb ik nog niet geprobeerd, maar de dry-install protector is fantastisch. Past perfect, en je ziet er zo goed als niets van. De mini-krasjes die ik na enkele dagen al had zijn nu ook compleet verdwenen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hu1nNqTl.jpg

Op de afbeelding zie je natuurlijk de randjes een beetje, maar dat zie je zonder screen protector ook. En omdat het een close-up is, natuurlijk.
Oh, en voor de geïnteresseerden, de watchface is Halftone uit de appstore.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

Mavamaarten schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:55:
Had veel positieve ervaringen gelezen over GadgetWraps. Ik zeker en vast ook!
Binnen 5 dagen had ik mijn protectors al binnen. Ik had een 2-pack wet-install protectors besteld, en kreeg er gratis nog 2 extra dry-install protectors bij. Een nieuw product, en ze wilden feedback dus kreeg ik ze gratis om te testen.
same here! ik kreeg ze gisteren ook binnen, inclusief de nieuwe protectors :) en FUUUU, direct de eerste verkloot, want er is een stofje onder gekomen, wat een luchtbelletje geeft. zonde pasvorm is idd erg nice van die droge variant!

verder heb ik de pebble nu een paar weken, en doorgaans erg content! ik ben niet erg content met het stalen bandje (mat zwart), want de verf die erop zit is redelijk crappy. ze hadden de bandjes moeten zwart passiveren ipv simpelweg 'schilderen'. waar het bandje contact maakt met mn bureau, kijk je nu op het blanke staal. erg zonde!

maar dat is het enige wat ik heb aan te merken op het apparaat zelf. alleen een issue met mn favo watchapp, yweather. die wil nadat ik een aantal berichten heb ontvangen het weer opeens niet meer updaten, en laat dan alleen nog N/A zien.

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mystic schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:27:
[...]

same here! ik kreeg ze gisteren ook binnen, inclusief de nieuwe protectors :) en FUUUU, direct de eerste verkloot, want er is een stofje onder gekomen, wat een luchtbelletje geeft. zonde pasvorm is idd erg nice van die droge variant!

verder heb ik de pebble nu een paar weken, en doorgaans erg content! ik ben niet erg content met het stalen bandje (mat zwart), want de verf die erop zit is redelijk crappy. ze hadden de bandjes moeten zwart passiveren ipv simpelweg 'schilderen'. waar het bandje contact maakt met mn bureau, kijk je nu op het blanke staal. erg zonde!

maar dat is het enige wat ik heb aan te merken op het apparaat zelf. alleen een issue met mn favo watchapp, yweather. die wil nadat ik een aantal berichten heb ontvangen het weer opeens niet meer updaten, en laat dan alleen nog N/A zien.
Screenprotectors altijd in de badkamer plakken, even de douche 5 minuten op de warmte stand laten lopen zodat er geen stof meer is. Plak je ze altijd netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

ah, dat is wel een goede idd :) dit weekend direct na het douchen maar even regelen :p

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Smobbo schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:00:
Heb hem een uurtje gebruikt, maar zat regelmatig naar een doorgestreept telefoontje onderin te kijken ipv de temp :?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05

Rhapsody

In Metal We Trust

Mijn Pebble verliest steeds de verbinding met mijn Nexus 5... ik heb dus ook vaak een doorgestreept telefoontje of een temperatuur van uren geleden.

Vandaag stond ie de hele dag op 10 graden. Nu net opnieuw verbinding gemaakt: 16 graden.
Met mijn vorige telefoon (HTC One X) had ik dit probleem niet. Zijn er meer mensen met een Nexus 5 en dit verschijnsel?

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Is volgens mij een kitkat probleem. Ik had dat ook met mijn xperia z ultra. Heb vandaag een nieuwe update gekregen van sony en voorlopig lijkt het nu beter te gaan. Dus ws moet je wachten op een oplossing van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Rhapsody schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:45:
Mijn Pebble verliest steeds de verbinding met mijn Nexus 5... ik heb dus ook vaak een doorgestreept telefoontje of een temperatuur van uren geleden.

Vandaag stond ie de hele dag op 10 graden. Nu net opnieuw verbinding gemaakt: 16 graden.
Met mijn vorige telefoon (HTC One X) had ik dit probleem niet. Zijn er meer mensen met een Nexus 5 en dit verschijnsel?
Hier ook N5, doet het meer niet dan wel volgens mij. Begint echt bijzonder irritant te worden. Zo af en toe word ik dan weer bedolven onder notifications als hij het dan weer eens besluit te doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
S913 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:41:
[...]
Heb hem een uurtje gebruikt, maar zat regelmatig naar een doorgestreept telefoontje onderin te kijken ipv de temp :?
Welke telefoon verbind je mee?
Bij mij op een iPhone 5 zie ik vrijwel nooit een verbinding verloren icoontje. Hij update volgens mij iets van elke 40 minuten, wel een raar interval, maarja ;).

Heb nu ook even Real Weather geprobeerd, maar ik twijfel eraan of die voor een batterij drain zorgt. Even afwachten tot die 'officieel' op iOS ook beschikbaar komt. Ziet er wel erg mooi uit als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Ik had met mijn Nexus 4 ook vaak disconnects, maar sinds ik BETA 11 draai in plaats van de laatste versie, heb ik dat vrijwel nooit meer. Misschien dat eens proberen? Wel opletten dat de app niet automatisch update naar de recentste versie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

mystic schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 08:27:
[...]

Hah, had net hetzelfde meegemaakt O-)
Ik had hem afgekuist met zo'n microvezel doekje, en pas toen ik de screenprotector al had ontdaan van zijn beschermfolie, had ik door dat er allemaal microvezels aan mijn vingers hingen. Gigantische luchtbel tot gevolg idd. Dan maar in de badkamer opnieuw gedaan en toen ging het super vlot en zonder bellen.

Ik hoor trouwens overal dat zoveel mensen problemen hebben met de verbinding. Ik heb het écht nog nooit meegemaakt, ik merk het alleen als ik op het toilet zit dat hij soms de verbinding verbreekt (als ik mijn telefoon op mijn bureau heb laten liggen :+). Da's op een Xiaomi Mi2 die Kitkat draait. "Energie besparen" staat aan, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Ik hoop dat met de nieuwe update van Android 4.4.3 het connectie probleem met de pebble verholpen zal zijn.

Android Police bericht dat er meerdere bluetooth fixes bij zitten:

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

TripleQ schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:41:
Yep, hier ook. Telefoon lekker op stil, en alle notificaties via Pebble.
Verder gebruik ik ook geen andere apps. heb Buienalarm wel geinstalleerd, maar die geeftnooit regen aan. Ookal (zoals vanmorgen) kwam het met bakken uit de hemel.

Dutch Fuzzy staat die hier altijd op
Door een verandering in de API waar Buienalarm zijn data vandaan haalde ging er soms iets fout waardoor er geen nieuwe data werd binnengehaald. Ik heb zojuist versie 0.65 in de Pebble App Store gezet, waarin dit probleem opgelost moet zijn. Hopelijk werkt het dan bij jou ook!

Zojuist werkte het bij mij in ieder geval gewoon zoals het hoort:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/717032/Pebble/Buienalarm-v0.66.png

Voor degenen met een iPhone (die zulke updates pas krijgen als de officiële Pebble app in de app store een update krijgt):
Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?color=000000&bgcolor=FFFFFF&data=https%3A%2F%2Fdl.dropboxusercontent.com%2Fu%2F717032%2FPebble%2FBuienalarm-v0.66.pbw&qzone=1&margin=0&size=400x400&ecc=L

[ Voor 29% gewijzigd door gday op 14-04-2014 14:20 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Smobbo schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:14:
Welke telefoon verbind je mee?
Bij mij op een iPhone 5 zie ik vrijwel nooit een verbinding verloren icoontje. Hij update volgens mij iets van elke 40 minuten, wel een raar interval, maarja ;).
Ook een iPhone 5, maar volgens mij zag ik al ruim binnen de 30 minuten het doorgestreepte telefoontje.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Eens kijken of buienalarm het nu beter blijft doen, al ben ik bang dat kitkat nog steeds problemen gaat veroorzaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Wybo schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:35:
Eens kijken of buienalarm het nu beter blijft doen, al ben ik bang dat kitkat nog steeds problemen gaat veroorzaken ;)
Inderdaad, dat is een probleem waar ook ik niet omheen kan werken. :-( Hopelijk lossen ze dat bij Pebble snel op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
gday schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:03:
[...]

Door een verandering in de API waar Buienalarm zijn data vandaan haalde ging er soms iets fout waardoor er geen nieuwe data werd binnengehaald. Ik heb zojuist versie 0.65 in de Pebble App Store gezet, waarin dit probleem opgelost moet zijn. Hopelijk werkt het dan bij jou ook!

Zojuist werkte het bij mij in ieder geval gewoon zoals het hoort:
[afbeelding]

Voor degenen met een iPhone (die zulke updates pas krijgen als de officiële Pebble app in de app store een update krijgt):
[afbeelding]
Ik zie versie 0.66 in de store staan, en die werkt nu wel goed! Bedankt!
Android 4.3 hier overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Misschien noemenswaardig, heb gisteren m'n Note 3 compleet gereset vanwege GPS problemen. Heb dus clean de nieuwste Pebble app maar weer eens geïnstalleerd en meteen waren er weer connectieproblemen. Beta 11 werkt hier nog steeds het beste, net als voor m'n reset. @kitkat 4.4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:23

ThaDude

Hang Loose

TripleQ schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:40:
[...]

Ik zie versie 0.66 in de store staan, en die werkt nu wel goed! Bedankt!
Android 4.3 hier overigens
Ligt het aan mij of werkt de "update" knop (middelste) niet meer :?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Lang indrukken, de functie is omgedraaid ten opzichte van eerst ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ThaDude schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:48:
[...]

Ligt het aan mij of werkt de "update" knop (middelste) niet meer :?
Wybo schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:15:
Lang indrukken, de functie is omgedraaid ten opzichte van eerst ;-)
Klopt, dat had ik bij de lijst van changes gezet, maar ik weet niet hoe vindbaar die lijst is. ;) Met kort indrukken kom je dus in het menu, en met lang indrukken kun je verversen. Dit heb ik gedaan omdat veel mensen niet doorhebben dat er ook een menu is. Of het een verbetering is, moet ik nog afwachten ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik kan je alleen mijn mening geven... ik vind het minder prettig. Het refreshen doe je vaker dan naar het menu gaan. Dus vind ik daar de snelste optie het prettigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik heb de Pebble nu ruim een week en ik moet zeggen dat ik echt ontzettend tevreden over het ding ben. Toegegeven, ik wilde het leren bandje nog omwisselen voor de meegeleverde metalen, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen (hopelijk morgen :+ ). Ik gebruik de Pebble in combinatie met mijn iPhone, maar had in het begin problemen met wellicht de jailbreak tweak Sesame. Enfin, die weggehaald en de Pebble weer naar factory stock gebracht kon ik opnieuw beginnen. Het is heerlijk om niet de hele tijd je telefoon te pakken als er weer wat binnenkomt, maar snel even op je horloge te kijken. Bij massagesprekken op Whatsapp word ik wel knetter, dus dat gaat sneller op stil.

De verbinding blijft stabiel. Ik heb een enkele disconnect gehad, maar dat is overkomelijk. De hardware verder is prima; duidelijk scherm, lichte case en vooral niet te groot. Ik heb namelijk nogal dunne armen, dus dat is prima te doen zo. De knoppen zijn duidelijk, maar niet van de kwaliteit als van een Apple-product. Qua apps kom ik niets te kort, ik gebruik niet meer dan de Trein-app en Foursquare, maar die laatste werkt niet stabiel. De automatische companionapp van Runkeeper is ook ideaal. Ook de accuduur is prima, ben een behoorlijke poweruser wat betreft meldingen en ik krijg zo'n 5 dagen plezier van de Pebble. Ook reacties van anderen zijn goed. Tijdens vergaderingen zet ik het trilalarm wel uit, omdat ik dat gewoon not done vind. Kinderen waar ik mee werk zijn helemaal enthousiast en willen zo'n ding voor Sinterklaas vragen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
me_mrtn schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:16:
Tijdens vergaderingen zet ik het trilalarm wel uit, omdat ik dat gewoon not done vind. Kinderen waar ik mee werk zijn helemaal enthousiast en willen zo'n ding voor Sinterklaas vragen. :P
Ik heb een aantal keer gehad dat ik bij klanten over de vloer kwam en die net hun probleem aan het uitleggen waren terwijl mijn pebble trilde.

Zonder er bij na te denken keek ik dan op mijn pebble en dat had toch wel een vreemd gesprek tot gevolg.
De klant denkt dan natuurlijk dat ik op mijn "horloge" kijk. Iets wat ik even heel snel moest uitleggen om "schade" te voorkomen.

Nu ik een jaartje verder ben is het inmiddels wel verwerkt door mijn onderbewustzijn. Met mensen praten + pebble trillen = niet meer automatisch kijken 8)

Ken me voorstellen dat dit in vergaderingen oid het zelfde zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hoe schakelen jullie de notificaties op de pebble dan snel tijdelijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
TripleQ schreef op woensdag 16 april 2014 @ 07:16:
Menu -> settings -> notifications -> uit neem ik aan?
Of is het ook al voldoende om bijvoorbeeld de Pebble app af te sluiten op de telefoon?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Hierboven.

Zo idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
TripleQ schreef op woensdag 16 april 2014 @ 07:16:
Ik heb in Notification Center ingesteld dat wanneer de telefoon op stil staat, hij geen notificataties doorstuurt naar mijn pebble (vooral voor 's nachts). Ik heb met tasker 3 profielen op mijn telefoon gemaakt, 1 met geluid, één zonder geluid (met stille ringtones) en één stil. Met pebble tasker kan ik hier op mijn horloge tussen switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 20:42
http://www.gadgetwraps.com/

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/GadgetWraps/weekendsale.jpg

doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Meen je niet! Eergister wat besteld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik vorige week :P, kwam net op die site omdat hij binnen was gekomen en ik de how-to wilde bekijken. Makkelijke installatie en ziet er prima uit moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danke! Wilde al een paar dagen bestellen maar kwam er steeds niet van.

Nu gelijk maar even gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Nu online
Hehe ik heb ook net vorige week iets besteld. Net binnen, straks eens aanbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018
Zijn er hier vrouwen met een Pebble (of mensen met een Pebble en een vrouw). Op Massdrop is er een group buy, en daardoor wordt het ineens wel erg interessant, maar ik ben bang dat hij de groot is voor mijn pols, en ik kan nergens goede foto's vinden van vrouwen met een Pebble.

Voor het geval het helpt, mijn polsomtrek is ongeveer 17,5 cm, wat voor een vrouw bovengemiddeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
eew schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:17:
Zijn er hier vrouwen met een Pebble (of mensen met een Pebble en een vrouw). Op Massdrop is er een group buy, en daardoor wordt het ineens wel erg interessant, maar ik ben bang dat hij de groot is voor mijn pols, en ik kan nergens goede foto's vinden van vrouwen met een Pebble.

Voor het geval het helpt, mijn polsomtrek is ongeveer 17,5 cm, wat voor een vrouw bovengemiddeld is.
Ik heb ook dunne polsen, en de pebble past prima :-) . Geen idee wat mijn omtrek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Ik heb een witte en hij bevalt mij uitstekend. Polsomtrek 15 cm
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/296nkt5.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Fotogravinnetje op 17-04-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Nu online
Mijn (standaard, zwart) Pebble ziet er inmiddels zo uit.
Bandje via eBay besteld, is al eens eerder hier langsgekomen. Vanmorgen de gadgetwrap erop geplaatst.
Afbeeldingslocatie: http://franksoeters.nl/uploads/n2.jpg

Ook mijn polsen zijn overigens dun, ongeveer 16,5 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:30
frietsje schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:03:
Mijn (standaard, zwart) Pebble ziet er inmiddels zo uit.
Bandje via eBay besteld, is al eens eerder hier langsgekomen. Vanmorgen de gadgetwrap erop geplaatst.
[afbeelding]

Ook mijn polsen zijn overigens dun, ongeveer 16,5 cm
Nice!
"Two of a kind" is nog steeds redelijk uniek toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
eew schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:17:

Ik heb al een poosje een rode, net via tweakers er een zwarte bijgehaald omdat ik een paarse wil O-)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/1795706_665808933476814_1300060045_n.jpg

edit: als je een MediaMarkt in de buurt hebt, kun je de pebbles irl zien. In ieder geval in Deventer.

[ Voor 6% gewijzigd door dragon2 op 17-04-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Weet iemand hoe het zit met het updaten van de watchapps? Gaat dit automatisch via de store? Ik krijg hier nooit een melding van namelijk terwijl music boss toch best vaak upgedated moet worden. Dan doe ik hem altijd maar helemaal verwijderen en weer opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Hoort er toevallig ook een specifieke firmware versie bij de beta 11 app, want het begint hier nu wel een beetje trieste vormen aan te nemen eigenlijk. Heb meer niet dan wel connectie, zelfs met beta 11, maar misschien heb ik dan een verkeerde firmware versie. Ben een beetje klaar met die hele Pebble zo eigenlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je hebt zeker kitkat?

Ik heb precies hetzelfde probleem terwijl mijn vrouw met JB geen enkel probleem heeft. Als ik het goed begrepen heb moeten we wachten of op een oplossing van Pebble, maar meer nog op android 4.4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Wybo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:46:
Je hebt zeker kitkat?

Ik heb precies hetzelfde probleem terwijl mijn vrouw met JB geen enkel probleem heeft. Als ik het goed begrepen heb moeten we wachten of op een oplossing van Pebble, maar meer nog op android 4.4.3
Ik zat eerst op 4.2.x, en had ook die connectieproblemen de hele tijd sinds een week. Geen flauw idee waar het aan lag. Nu ben ik sinds gister over op CM11 (4.4.2) en heb de problemen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Je hebt zeker kitkat?

Nexus 5 inderdaad. Zat er over te denken om te upgraden naar een Steel, maar dat ga ik op deze manier niet doen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Nexus 5 krijgt die update sowieso. Het is dus een Android probleem een geen fout van Pebble. Er zijn veel meer Bluetooth apparaten die problemen hebben als ik het goed begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Dan nog is het vreemd dat het oorverdovend stil blijft vanuit Pebble. Kan het gemist hebben, maar volgens mij is daar vanuit hen vooralsnog geen enkele communicatie over geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb ergens gelezen dat ze er mee bezig zijn. Ik dacht in dit topic, of op het Pebble forum. Bij de volgende update willen ze het opgelost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Wybo schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:19:
Ik heb ergens gelezen dat ze er mee bezig zijn. Ik dacht in dit topic, of op het Pebble forum. Bij de volgende update willen ze het opgelost hebben.
Ah heb het gevonden inderdaad, update van 18 april:
@MichaelSherwood We're still working hard on this issue. There's been a lot of activity on solving this and we're making progress. Thanks to all who pm-ed me their info: Craig Stacey, @Shannon, @toddlowe, @chapng, Ben McTee, @RichardDwyer, @Noksuu, @ScottC, @Andrew06, @milesg, Andrea Z.

~Alex L.
Team Pebble
http://forums.getpebble.c...nt/106911/#Comment_106911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Ik heb een Steel Black Matte en mijn bandje begint na een paar weken al slijtage te vertonen: het zwarte slijt er al af. Nu blijkt dat hier meer mensen last van hebben en als je Pebble een mail stuurt krijg je een nieuwe bandje opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Ik zal hem eens invullen voor je, onderzoeken naar smartwatches moeten gesteund worden :)

*gedaan

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas18GT op 22-04-2014 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je hebt zeker kitkat?

Het probleem is écht niet alleen gebonden aan kitkat. Ik draai zelf 4.4.2, mét energiebesparing aan, en toch verliest mijn pebble nooit verbinding, tenzij ik te ver weg ga van mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:33:
Ik ben normaal niet de persoon die zo'n dingen doet. Maar ik heb smartwatch gebruikers nodig die een heel korte enquête willen invullen (4-5mins max). Zitten er hier een paar goeie zielen in dit topic die dit eventjes willen doen? ;)

Eeuwige dankbaarheid verzekerd!!

Link Enquête
Done! :)
Pagina: 1 ... 21 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.