Ik heb de Pebble nu ruim een week en ik moet zeggen dat ik echt ontzettend tevreden over het ding ben. Toegegeven, ik wilde het leren bandje nog omwisselen voor de meegeleverde metalen, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen (hopelijk morgen

). Ik gebruik de Pebble in combinatie met mijn iPhone, maar had in het begin problemen met wellicht de jailbreak tweak Sesame. Enfin, die weggehaald en de Pebble weer naar factory stock gebracht kon ik opnieuw beginnen. Het is heerlijk om niet de hele tijd je telefoon te pakken als er weer wat binnenkomt, maar snel even op je horloge te kijken. Bij massagesprekken op Whatsapp word ik wel knetter, dus dat gaat sneller op stil.
De verbinding blijft stabiel. Ik heb een enkele disconnect gehad, maar dat is overkomelijk. De hardware verder is prima; duidelijk scherm, lichte case en vooral niet te groot. Ik heb namelijk nogal dunne armen, dus dat is prima te doen zo. De knoppen zijn duidelijk, maar niet van de kwaliteit als van een Apple-product. Qua apps kom ik niets te kort, ik gebruik niet meer dan de Trein-app en Foursquare, maar die laatste werkt niet stabiel. De automatische companionapp van Runkeeper is ook ideaal. Ook de accuduur is prima, ben een behoorlijke poweruser wat betreft meldingen en ik krijg zo'n 5 dagen plezier van de Pebble. Ook reacties van anderen zijn goed. Tijdens vergaderingen zet ik het trilalarm wel uit, omdat ik dat gewoon not done vind. Kinderen waar ik mee werk zijn helemaal enthousiast en willen zo'n ding voor Sinterklaas vragen.