Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Keffie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:32:
Oké, ik heb hem nu bijna een week en het volgende knopje aan de linker bovenkant begint nu een beetje broos te voelen. Hebben andere mensen daar ook last?

[afbeelding]

Hij doet het nog wel, maar het voelt niet als de andere (je voelt hem niet echt meer ingerukt). Ik weet niet precies hoe ik het moet beschrijven verder.
Mijn back-button gaat ook soepeler dan de rest en dan wanneer ik hem kreeg, maar ik had zelf meer het idee dat dit een kwestie van "inwerken" is. De knop geeft nog wel steeds dat *klik* gevoel als ik hem gebruik maar gaat wel wat soepeler dan de rest. En ik begin dit ook al langzaam met de onderste rechterknop te krijgen (switchen watchfaces). Ik kan ook wel aangeven dat dit de meest gebruikte knoppen voor mij zijn. Ook ik heb hem nu een week. Ik zag er geen problemen in maar nu je er over begint ga ik wel nadenken of dit dan toch niet normaal is... :S (bedankt dus :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Druss op 25-03-2014 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Druss schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:38:
[...]

Mijn back-button gaat ook soepeler dan de rest en dan wanneer ik hem kreeg, maar ik had zelf meer het idee dat dit een kwestie van "inwerken" is. De knop geeft nog wel steeds dat *klik* gevoel als ik hem gebruik maar gaat wel wat soepeler dan de rest. En ik begin dit ook al langzaam met de onderste rechterknop te krijgen (switchen watchfaces). Ik kan ook wel aangeven dat dit de meest gebruikte knoppen voor mij zijn. Ook ik heb hem nu een week. Ik zag er geen problemen in maar nu je er over begint ga ik wel nadenken of dit dan toch niet normaal is... :S (bedankt dus :P)
Nou, ik vind het niet normaal eigenlijk en begin er serieus over na te denken om Pebble customer service een berichtje hierover te sturen om te vragen als dit normaal is.

Met de drie andere knoppen heb ik geen last. Ik begin nu ook wel een beetje te merken dat het minder goed begint te werken het knopje aan de linker bovenkant...

EDIT:

Ik heb een e-mail gestuurd naar Pebble om te horen als andere horloges hier ook last van hebben. Voor een horloge van bijna 200 euro verwacht ik wel een beetje kwaliteit.

[ Voor 8% gewijzigd door Frozenhands op 25-03-2014 09:46 ]

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Keffie schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:40:
[...]

EDIT:

Ik heb een e-mail gestuurd naar Pebble om te horen als andere horloges hier ook last van hebben. Voor een horloge van bijna 200 euro verwacht ik wel een beetje kwaliteit.
Top ben benieuwd! Hoewel ik moet zeggen dat mijn knopje (nog) gewoon naar behoren werkt. Jou situatie is toch wel wat ernstiger denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 19:38
Wanneer ik nu de status bekijk van de bestelling staat er onder het creditcard nummer niet meer 'Change', maar een knop met 'Update Payment'. Heeft iemand anders dit ook gezien? Zal het functioneel hetzelfde gebleven zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
scorchnl schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:57:
Wanneer ik nu de status bekijk van de bestelling staat er onder het creditcard nummer niet meer 'Change', maar een knop met 'Update Payment'. Heeft iemand anders dit ook gezien? Zal het functioneel hetzelfde gebleven zijn?
Ja hier hetzelfde, maar volgens mij is de knop alleen qua layout veranderd. Je kunt nog steeds je CC nummer aanpassen. Betekend dus dat het geld nog niet afgeschreven is denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Heb sinds vrijdag de Pebble Steel. Vind hem erg mooi en ben er blij mee! Wel heb ik een paar vragen, heb zelf ook last van verbinding die weg valt en doe dan een force stop bij de Pebble App (Nexus 5), dit lijkt te werken dus dat is fijn. Verder is de batterij van mijn Pebble waardeloos, ik haal nog net 2 dagen op een lading. Iemand enig idee hoe dat komt en hoe ik dat kan veranderen? Heb apps als Glance, Pebble dialer, Readebble, Music Boss en YANC erop staan.

Ook vind ik het erg jammer dat ik niet gewoon via de notificatie app van Pebble mijn notificaties kan ontvangen (whatsapp etc.). Gebruik nu YANC, maar wil eigenlijk notification center gebruiken. Ik heb die even gebruikt maar ik kreeg daar geen notificaties van door, kon ze alleen bekijken in de app zelf. Ik had de instellingen verder wel prima afgevinkt. Ook kreeg ik een melding van whatsapp berichten, alleen de inhoud zelf niet. Die stond dan wel weer in de app zelf. Iemand enig idee hoe ik de app wel goed aan de praat krijg?

Al vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Hajo94 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:56:
Heb sinds vrijdag de Pebble Steel. Vind hem erg mooi en ben er blij mee! Wel heb ik een paar vragen, heb zelf ook last van verbinding die weg valt en doe dan een force stop bij de Pebble App (Nexus 5), dit lijkt te werken dus dat is fijn. Verder is de batterij van mijn Pebble waardeloos, ik haal nog net 2 dagen op een lading. Iemand enig idee hoe dat komt en hoe ik dat kan veranderen? Heb apps als Glance, Pebble dialer, Readebble, Music Boss en YANC erop staan.
Al vast bedankt!
Heb je de Pebble al een keer volledig leeg laten lopen? Vaak adviseert men dit eerst een keer te doen en daarna volledig te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Hajo94 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:56:

Ook vind ik het erg jammer dat ik niet gewoon via de notificatie app van Pebble mijn notificaties kan ontvangen (whatsapp etc.). Gebruik nu YANC, maar wil eigenlijk notification center gebruiken. Ik heb die even gebruikt maar ik kreeg daar geen notificaties van door, kon ze alleen bekijken in de app zelf. Ik had de instellingen verder wel prima afgevinkt. Ook kreeg ik een melding van whatsapp berichten, alleen de inhoud zelf niet. Die stond dan wel weer in de app zelf. Iemand enig idee hoe ik de app wel goed aan de praat krijg?

Al vast bedankt!
Ik weet niet hoor, maar heb je niet een beetje veel apps draaien die je de Notifications voor je regelen? 1. Glance, 2. Yanc, 3 Pebble-apps eigen Notifications. Ik zou het zelf dan ook niet meer weten. :P Ben bang dat je een teveel apps in gebruik hebt die het zelfde kunnen/doen. Ook als je die notifications niet aan hebt staan kan ik me zo voorstellen dat het wel een conflict veroorzaakt. Ik zou eens rustig alle apps van je pebble halen en in je store zetten. Daarna 1 voor 1 inladen en kijken waar hij begint te struikelen.

Als ik zelf mijn pebble helemaal leeg heb en gebruik maak van de Nofitications van de pebble-app zelf (wel even aanzetten op je phone via het vinkje in de app en beveiligingstoegang in je phone-settings) krijg ik netjes van allerlei apps de meldingen, incl de (beta) whatsapp.

[ Voor 7% gewijzigd door Druss op 25-03-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was afgelopen week in de Vs en had daar eigenlijk een Steel willen scoren bij de Best-buy. Helaas had ik even niet meegekregen dat hij nog niet zo vrij verkrijgbaar is.

Nu wilde ik er dus maar een bestellen online maar kan iemand me iets zeggen over de lengte van het lederen bandje? Ik wil hem alleen met dat bandje dragen maar heb behoorlijke polsen.

Mijn orginele pebble bandje paste ik alleen op het laatste gaatje en dat staat gewoon niet zo fraai. Nu heb ik daar wel een andere band om maar als dat met de steel ook zo is vind ik dat wel wat zonde van mijn geld.

Ik kan trouwens slecht kiezen tussen de matte zwarte en de "normale" steel. Is daar op het gebied van levertijd nog verschil in?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:37
Donstil schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:39:
Ik was afgelopen week in de Vs en had daar eigenlijk een Steel willen scoren bij de Best-buy. Helaas had ik even niet meegekregen dat hij nog niet zo vrij verkrijgbaar is.

Nu wilde ik er dus maar een bestellen online maar kan iemand me iets zeggen over de lengte van het lederen bandje? Ik wil hem alleen met dat bandje dragen maar heb behoorlijke polsen.

Mijn orginele pebble bandje paste ik alleen op het laatste gaatje en dat staat gewoon niet zo fraai. Nu heb ik daar wel een andere band om maar als dat met de steel ook zo is vind ik dat wel wat zonde van mijn geld.

Ik kan trouwens slecht kiezen tussen de matte zwarte en de "normale" steel. Is daar op het gebied van levertijd nog verschil in?
Ik heb het idee dat de Matte iets sneller gaat dan de Brushed, maar 100% zeker weet ik het niet. Op het forum denken een boel mensen dat de shipping per locatie (US en rest van de wereld) en op kleur gaat en die vier batches afwisselen.

Persoonlijk heb ik geen idee. Ik weet alleen dat het wel èrg lang duurt. 'Mijn' brushed die ik op 17 januari besteld heb is nog steeds niet verzonden en begin er ondertussen een beetje klaar mee te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He shit ik wilde eigenlijk voor de brushed gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
Reken voor beide modellen maar een vet lange levertijd. Bij mijn bestelling zeggen ze nu 6 tot 8 weken vanaf besteldatum (7 feb, matte black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net besteld, hier ook 6-8 weken. Op mijn eerste Pebble heb ik net geen jaar gewacht dus ik weet hoe het moet :)

Nog steeds veel plezier van mijn (door RMA 2e pebble) trouwens, toestel staat hier tegenwoordig altijd op stil en ik volg mijn notificaties puur en alleen via de Pebble. Wel merk ik dat ik niets meer doe met andere klokjes of Apps erop, hebben meer mensen dit? Het kan me niet zo boeien eigenlijk, ik heb er 1 andere watchface op maar vooral Apps via de pebble voelt als enorm overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb ik ook. Ik gebruik buienalarm als dag-app en dutch fuzzy als nacht watchface. Verder alleen nog een kookwekkerapp. Verder geen apps of faces. Eenduidigheid in waar ik naar kijk vind ik wel prettig :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
Dat heb ik ook. Ik wissel nog een enkele keer van watchface om eens wat te proberen, maar eigenlijk altijd uiteindelijk dutch fuzzy of clear pebble.
Enige app die ik gebruik is Runkeeper en dat is eigenlijk geen losse app ;).

Toch ben ik er heel blij mee, de notifications werken gewoon perfect (icm iOS in mijn geval), telefoon maakt geen geluid en trilt niet, alles gaat enkel via Pebble. De uitzondering is gebeld worden, dat moet toch via de telefoon ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:57
Hoofdzakelijk heb ik hem voor de notificaties inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Yep, hier ook. Telefoon lekker op stil, en alle notificaties via Pebble.
Verder gebruik ik ook geen andere apps. heb Buienalarm wel geinstalleerd, maar die geeftnooit regen aan. Ookal (zoals vanmorgen) kwam het met bakken uit de hemel.

Dutch Fuzzy staat die hier altijd op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Waar ik eerder weinig last had van disconnects met mijn Pebble Steel, had ik ze gisteren ook continu. De notificatie op mijn Nexus 4 gaf dan wel aan dat hij connected was, maar zodra je de app opende zag ik dat ik opnieuw connectie moest maken.
Na een reboot van de telefoon lijkt het nu een stuk beter te zijn.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Morgen gaat de review online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Donstil schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:20:
Net besteld, hier ook 6-8 weken. Op mijn eerste Pebble heb ik net geen jaar gewacht dus ik weet hoe het moet :)

Nog steeds veel plezier van mijn (door RMA 2e pebble) trouwens, toestel staat hier tegenwoordig altijd op stil en ik volg mijn notificaties puur en alleen via de Pebble. Wel merk ik dat ik niets meer doe met andere klokjes of Apps erop, hebben meer mensen dit? Het kan me niet zo boeien eigenlijk, ik heb er 1 andere watchface op maar vooral Apps via de pebble voelt als enorm overbodig.
Bij mij staat er ook al 10 weken dat het 6-8 weken gaat duren. Dus neem ze met een korreltje zout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de review niet geheel rooskleurig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krilo_89 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:17:
[...]

Bij mij staat er ook al 10 weken dat het 6-8 weken gaat duren. Dus neem ze met een korreltje zout ;)
Haha nee precies, ik was een backer in het Kickstarter project. Ik weet dus wel een beetje hoe de verwachte levering bij Pebble werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Keffie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:17:
[...]

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de review niet geheel rooskleurig is ;)
Er valt genoeg op aan te merken, maar op andere vlakken is het de beste smartwatch tot nu toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
WoutF schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:07:
[...]

Er valt genoeg op aan te merken, maar op andere vlakken is het de beste smartwatch tot nu toe ;)
Klopt, daar sluit ik mij bij aan.

Ik heb helaas nog steeds geen terugkoppeling gehad vanuit Pebble over de back-button die niet goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:30
@WoutF

Heb je PebbleBits meegenomen in je Review? Daarmee zijn voor mij namelijk een hoop handigheidjes toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
XPowerStef schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:06:
@WoutF

Heb je PebbleBits meegenomen in je Review? Daarmee zijn voor mij namelijk een hoop handigheidjes toegevoegd.
Mijn gok/review is: De functionaliteit van de meegeleverde software is nogal beperkt. Maar door 3rd party apps wordt er in rap tempo functionaliteit toegevoegd. Die apps werken helaas nog niet altijd zoals het zou moeten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

The_Fes schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:51:
Waar ik eerder weinig last had van disconnects met mijn Pebble Steel, had ik ze gisteren ook continu. De notificatie op mijn Nexus 4 gaf dan wel aan dat hij connected was, maar zodra je de app opende zag ik dat ik opnieuw connectie moest maken.
Na een reboot van de telefoon lijkt het nu een stuk beter te zijn.
Had ik ook steeds last van, na opnieuw installeren van beta 11 en auto-updates uitzetten doet hij het weer prima. Blijf voorlopig ook nog even beta 11 gebruiken, versie in de playstore is een beetje gammel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
@WoutF

Nee. Het is primair een review van de hardware, de interface en de nieuwe apps voor iOS en Android. Over alle add-ons, apps en watchfaces kunnen nog boeken volgeschreven worden, maar dat mogen anderen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik heb zojuist een mailtje gekregen over mijn Pebble Steel:
Pebble Steel | Shipping Update!
Hi me_mrtn,

Thank you for ordering Pebble Steel! We know you’ve been waiting patiently and we’d like to apologize for the extended wait in getting your order processed and shipped to you, safe and sound. We want nothing more than to get Pebble Steel in your hands as soon as possible.

We estimate that your order will ship 7 April 2014, based on our current production status and your original order date.

On 01/23/2014, you placed an order for 1 Pebble Steel(s) in Black Matte to:
me_mrtn | email
Order ID: -

We will only charge your credit card when your order is ready to ship. Once we successfully charge your credit card for the amount of your order, we will email you directly with a confirmation and tracking number. You can always look up the status of your individual order by following this link: -

We hope this information gives you a better sense of your place in the fulfillment process. Thank you for hanging in there with your Pebble Steel order. We are working hard to improve wait times and will get you Pebbling as soon as possible. While waiting is never fun, our hope is that the wait will be worth it.

If there are any other questions we can help with about your order, simply reply to this message. You can also follow us and your fellow Pebblers’ stories on Facebook, Twitter, and our Blog.

All the best,
Team Pebble
Ik heb met DHL besteld, dus hopelijk heb ik hem over twee weken dan eindelijk binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
Ik weet niet of men het weet maar ....

http://www.mobilefun.nl/4...artphones---jet-zwart.htm

Hier is hij ook te krijgen. Wordt zo te zien geïmporteerd vanuit de UK. Best een redelijke prijs .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
dan zitten er niet veel orders tussen, me_mertn. ik had besteld op 02/19/2014 en heb net ook zo'n mail gekregen voor 15 April 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
CuBras schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:25:
Ik weet niet of men het weet maar ....

http://www.mobilefun.nl/4...artphones---jet-zwart.htm

Hier is hij ook te krijgen. Wordt zo te zien geïmporteerd vanuit de UK. Best een redelijke prijs .. ?
Valt tegen. Die kost bij Pebble zelf gewoon 150 dollar (~110 euro) en is daar op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Hmm... Ik ben zeer benieuwd naar mijn mail! Brushed van 17 januari...
Here's the schedule of when updates get emailed today:
0900–1000 ET: Orders with both finishes, regardless of region.
1300–1400 ET: Orders for Black Matte, International.
1700–1800 ET: Orders for Brushed Stainless, International.
2100–2200 ET: Orders for Black Matte, US.
2300–0000 ET: Orders for Brushed Stainless, US.
Edit: Naar verwachting 4 april.

[ Voor 4% gewijzigd door BobB op 27-03-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@WoutF

. Cool dat kende ik nog niet, ga ik even naar kijken morgen.

[ Voor 62% gewijzigd door Donstil op 28-03-2014 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
Ik heb zonzelfde mail gehad: 9 April (besteld op 7 feb) gaat ie de deur uit zeggen ze.

Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Bobbus schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:37:

[...]

4 April Shippen idd. Maar hoelang duurt het vanaf die dag nog voordat hij ergens in Nederland huist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
@WoutF

Grappig! Jammer dat er nog niets in is geknutseld om de max 8 slots te overrulen ;)
Wat ik wel erg fijn vind is dat ik nu kan zien hoeveel batterij ik nog heb, en de functie om snel apps op te starten werkt ook wel fijn. Zou wel fijn zijn als je dan ook makkelijk de volgorde van je watchapps aan kunt passen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
Ja inderdaad! Verder gebruik ik music boss, dus heb ik de native muziekapp niet nodig, dit scheelt (samen met de watchfaces) toch weer 2 buttonpresses in het menu. Hoewel ik daar steeds minder kom danzij de doublebacklaunch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
XPowerStef schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:45:
Ja inderdaad! Verder gebruik ik music boss, dus heb ik de native muziekapp niet nodig, dit scheelt (samen met de watchfaces) toch weer 2 buttonpresses in het menu. Hoewel ik daar steeds minder kom danzij de doublebacklaunch
Heb jij ook een externe notification app in gebruik (YANC of Notification Center of zo) Ik merk dat deze nu niet meer werkt, sinds dat ik de alternatieve firmware heb.

Notification center geeft allen "Please update Notification Center android app". Ik heb alles er al gehad, opnieuwe geïstalleerd, maar niets werkt.
Toen weer alles er af, en YANC geinstalleerd, werkt ook niet. De normale pebble notificaties komen wel door als ik die weer activeer (in ieder geval mail)

UPDATE
Probleem is opgelost (in ieder geval voor Notification Center, er was een nieuwe versie van de app, maar die stond nog niet in de Play Store. Heb de apk van pebble forums afgeplukt. Nu werkt het weer.

[ Voor 11% gewijzigd door TheFes op 28-03-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik gebruik de muziekapp voor netflix pauzeren op de chromecast.

Heb music box even een paar minuten getest, maar omdat ik zo snel niet echt voordelen zag heb ik hem er weer afgegooid. Heb ik iets gemist misschien?
Enige wat jammer is dat ik het onhandig vind hoe je van apps wisselt. Daarom toch maar naar een meer generieke watchface gegaan met temperatuuraanduiding in plaats van buienalarm. En de buienalarmapp aanzetten op moment dan het 'nodig' is.

Het zou fijn zijn als je met back back naar een vaste app kon in plaats van alleen een watchface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

Mogelijk interessant voor (potentieel) Pebble Steel bezitters is onderstaande Kickstarter aktie voor een Steel Connect: Connecting your Pebble Steel with any Strap.

Hiermee kun je elk standaard 22mm horlogebandje gebruiken voor je Pebble Steel.

https://www.kickstarter.c...your-pebble-steel-with-an

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 18:59
Na het lezen van de review weer eens aan de slag gegaan met wat nieuwe apps en watchfaces.
De android app laat inderdaad soms flinke steekjes vallen, evenals de verbinding...

Gebruikt hier iemand Live Score Addicts icm de Pebble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Wybo schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:39:
Het zou fijn zijn als je met back back naar een vaste app kon in plaats van alleen een watchface.
Dat kan dus door zelf een firmware in elkaar te klikken via http://pebblebits.com/ :) Werkt heel simpel en via de app heb je hem zo in je horloge geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
frietsje schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:14:
Na het lezen van de review weer eens aan de slag gegaan met wat nieuwe apps en watchfaces.
De android app laat inderdaad soms flinke steekjes vallen, evenals de verbinding...

Gebruikt hier iemand Live Score Addicts icm de Pebble?
Ik toevallig! Mits hij op je telefoon werkt werkt hij op de Pebble perfect, ik stuur mijn notificaties door mbv Pebble Notifier.

Ik gebruik trouwens wel de 2.0.1 versie (Pebblebits). Eerst bij 2.0.2 vaak last van disconnects, nu nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
engessa schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:13:
[...]

Dat kan dus door zelf een firmware in elkaar te klikken via http://pebblebits.com/ :) Werkt heel simpel en via de app heb je hem zo in je horloge geladen.
Maar als je een alternatieve watchface hebt geïnstalleerd, staat die doorgaans in het eerste slot, dus back-back gaat dan naar de watchface. Denk dat dat bedoeld wordt.

Echter heb ik nu na een factory reset daar wel een watchapp staan, dus het moet wel kunnen, maar ik kreeg het voor de reset ook niet voor elkaar, unloaden en loaden zorgde er voor dat de watchface weer gewoon op plekje 1 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Laatst online: 13-09 18:59
XPowerStef schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:18:
[...]

Ik toevallig! Mits hij op je telefoon werkt werkt hij op de Pebble perfect, ik stuur mijn notificaties door mbv Pebble Notifier.

Ik gebruik trouwens wel de 2.0.1 versie (Pebblebits). Eerst bij 2.0.2 vaak last van disconnects, nu nergens last van.
Ook maar eens 2.0.1 proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
The_Fes schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:32:
[...]

Maar als je een alternatieve watchface hebt geïnstalleerd, staat die doorgaans in het eerste slot, dus back-back gaat dan naar de watchface. Denk dat dat bedoeld wordt.

Echter heb ik nu na een factory reset daar wel een watchapp staan, dus het moet wel kunnen, maar ik kreeg het voor de reset ook niet voor elkaar, unloaden en loaden zorgde er voor dat de watchface weer gewoon op plekje 1 stond.
Alle apps van je Pebble halen en de eerste die je er dan op zet start je met 2x de terugknop (of wat je dan ook instelt via die firmware). Dan kun je daarna de watchfaces er op zetten.

Als je die firmware erop zet is het wel aan te raden om iig 1 standaard watchface er in te laten zitten. Als je helemaal geen watchfaces hebt crasht je pebble als je er toch een op probeert te roepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crashtestdummy schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:07:
Mogelijk interessant voor (potentieel) Pebble Steel bezitters is onderstaande Kickstarter aktie voor een Steel Connect: Connecting your Pebble Steel with any Strap.

Hiermee kun je elk standaard 22mm horlogebandje gebruiken voor je Pebble Steel.

https://www.kickstarter.c...your-pebble-steel-with-an
Die met dat bruine lederen bandje is echt super. Ik wil het :)

Edit: ik heb het gesteund, zijn doel is met £5000,- lekker laag dus dat gaat er wel komen.
Ik wil hem zo (maar dan brushed):

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2zybghh.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 28-03-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Donstil schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 17:55:
[...]

Die met dat bruine lederen bandje is echt super. Ik wil het :)

Edit: ik heb het gesteund, zijn doel is met £5000,- lekker laag dus dat gaat er wel komen.
Ik wil hem zo (maar dan brushed):
Zo wil ik 'm ook! Mijn brushed wordt dus hopelijk volgende week verstuurd en heb ook gebacked. Zou mooi zijn als het product er ook werkelijk komt. Ik ga vandaag of morgen alvast een bruin bandje scoren op eBay om bij te snijden, kijken of we daar ook al een redelijk resultaat mee kunnen bereiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bobbus schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:21:
[...]

Zo wil ik 'm ook! Mijn brushed wordt dus hopelijk volgende week verstuurd en heb ook gebacked. Zou mooi zijn als het product er ook werkelijk komt. Ik ga vandaag of morgen alvast een bruin bandje scoren op eBay om bij te snijden, kijken of we daar ook al een redelijk resultaat mee kunnen bereiken...
Ik had het even aan die Kickstarter gevraagd, het is een bandje van Fosil.
Kan hem alleen nog niet echt vinden, het model is een "Gold/Light brown Pilot"

Op Ebay wel een hoop van te vinden trouwens, maar allemaal net anders.
Wel veel in 22mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Donstil schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:42:
[...]

Ik had het even aan die Kickstarter gevraagd, het is een bandje van Fosil.
Kan hem alleen nog niet echt vinden, het model is een "Gold/Light brown Pilot"

Op Ebay wel een hoop van te vinden trouwens, maar allemaal net anders.
Wel veel in 22mm.
Heb net de hele EU-lijst op eBay door zitten spitten en heb net deze gekocht: http://www.ebay.co.uk/itm/301076084361

Lijkt op het bandje op m'n Parnis en ik denk dat een iets dikkere band wel robuust bij de Steel staat:

Afbeeldingslocatie: http://parniswatch.weebly.com/uploads/1/9/5/5/19550265/3891481_orig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bobbus schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:46:
[...]

Heb net de hele EU-lijst op eBay door zitten spitten en heb net deze gekocht: http://www.ebay.co.uk/itm/301076084361

Lijkt op het bandje op m'n Parnis en ik denk dat een iets dikkere band wel robuust bij de Steel staat:

[afbeelding]
Mooi idd :)

Ik ga ook ebay maar eens verder af morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat mijn Pebble de tijd niet automatisch een uur vooruit deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier ook niet gebeurd.

Niet echt 'smart'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik dacht dat hij elk uur of zo wel een timesync zou doen met mijn mobiel. Blijkt niet echt zo te werken. Valt me ook tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik heb hier notification center maar weer vervangen door pebble notifier.

Notification center heeft wel mooiere notificaties en kan bijvoorbeeld meerdere whatsapp berichtjes tegelijk weergeven.
Maar gisteren de 2e keer in korte tijd dat de hele app stopte met werken omdat hij niet geupdate was naar de laatste versie.
En daarnaast loopt de watch app constant vast. Dan blijft hij staan op "active notification" in plaats van de trillen en de notificatie te laten zien.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Bij mij loste dat probleem met notification center op zodra ik de watchapp geupdatet had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Fotogravinnetje schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:13:
Bij mij loste dat probleem met notification center op zodra ik de watchapp geupdatet had
Er staat geen update in de app. En die van google play moest ik ook handmatig updaten.

Ik heb mijn telefoon helemaal op stil staan, zonder trillen. Dus ik moet een app hebben die ik kan vertrouwen en niet eens die ik elke dag moet controleren op updates.
Misschien als ze in de toekomst wat betrouwbaarder worden. Tot die tijd liever een app die al 4 maanden geen update heeft gehad en desondanks nog gewoon werkt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:30

Matszs

><>

Hier is mijn Pebble wel van zelf op een uur later gesprongen, toch nog ergens verschil dan? (Hier gekoppeld met een Android device)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Matszs schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:28:
Hier is mijn Pebble wel van zelf op een uur later gesprongen, toch nog ergens verschil dan? (Hier gekoppeld met een Android device)
Hij synct af en toe met je telefoon. Maar waarschijnlijk maar 1x per dag ofzo.
Er zit ook geen functie in die dat zelf kan.
Al zou dat gekund hebben want je hebt alleen de datum en het land nodig. Datum heeft hij al en de locatie kan hij aan de telefoon vragen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Ook maar aan de Pebble gegaan. Ben benieuwd.
Toch voor de plastic versie gegaan en niet voor de steel. Vond het die 60/90(met btw) toch niet waard.
Hopelijk komt hij sneller dan verwacht. Niet gegaan voor de DHL shipping, maar USPS/PostNL is meestal 2 weken.

Iemand een fototje van de plastic versie met leren bandje? :)

[ Voor 20% gewijzigd door Decennia op 30-03-2014 18:11 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Decennia schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:01:
Hopelijk komt hij sneller dan verwacht. Niet gegaan voor de DHL shipping, maar USPS/PostNL is meestal 2 weken.

Iemand een fototje van de plastic versie met leren bandje? :)
De normale pebble komt niet met USPS omdat hij niet uit de VS komt. Alles wordt verstuurd met SingaporePost.

Verzending naar Nederland duurt ongeveer 1 week, althans als hij niet door de inklaring hoeft.
Mocht dat wel gebeuren kun je hier tot maximaal 30 werkdagen bij op moeten tellen (en 31,- betalen)

Ik vond de Steel eerst ook te duur, tot ik me van de week besefte dat ik nu horloges in de kast heb liggen die een veelvoud van de Steel kosten en al niet zijn omgewerkt sinds ik in Maart 2013 mijn pebble kreeg. Dat is pas zonde :)

Ik draag al een tijdje de normale pebble met een Widebody watchband. Vind het persoonlijk erg fraai.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/t9zcjk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/23w4cwi.jpg

(Foto's zijn al wat ouder)

[ Voor 63% gewijzigd door Donstil op 30-03-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Donstil schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:14:
[...]

De normale pebble komt niet met USPS omdat hij niet uit de VS komt. Alles wordt verstuurd met SingaporePost.

Verzending naar Nederland duurt ongeveer 1 week, althans als hij niet door de inklaring hoeft.
Mocht dat wel gebeuren kun je hier tot maximaal 30 werkdagen bij op moeten tellen (en 31,- betalen)

Ik vond de Steel eerst ook te duur, tot ik me van de week besefte dat ik nu horloges in de kast heb liggen die een veelvoud van de Steel kosten en al niet zijn omgewerkt sinds ik in Maart 2013 mijn pebble kreeg. Dat is pas zonde :)

Ik draag al een tijdje de normale pebble met een Widebody watchband. Vind het persoonlijk erg fraai.

[afbeelding]

[afbeelding]

(Foto's zijn al wat ouder)
Goeie update, had je foto net al gezien, maar je was me voor. :9
Mooi bandje, ik ga ook meteen een mooi bandje kopen denk ik. Wel in het zwart.
Laat ik dan maar hopen dat ik geen inklaringskosten hoef te betalen. Zou wel fijn zijn. :)

Gegroet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
Bobbus schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:37:

[...]

Het lijkt erop dat het ook echt gaat gebeuren! Creditcard is vannacht ook belast :)

Edit: Wow, netjes. Ik zie op het forum dat veel mensen (waaronder ik) een discount van $25 hebben gekregen. Eindelijk eens iets positiefs. Maar, toch is er weer onduidelijkheid over. Het lijkt dat alleen orders van de brushed een korting hebben gekregen. Het vermoeden is nu dat de brushed komt zonder metalen band en dat de band later voor $25 weer los te kopen is. Maar, dat is dus niet zeker...

Voor mij geen punt, ik was toch niet van plan om de metalen band te gaan gebruiken.

[ Voor 45% gewijzigd door BobB op 31-03-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
RocketKoen schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:37:
[...]

Hij synct af en toe met je telefoon. Maar waarschijnlijk maar 1x per dag ofzo.
Daar lijkt het wel op inderdaad, toevallig heeft mijn Pebble gister de hele dag uit gestaan en toen ik hem vanochtend aanzette had ie meteen de juiste tijd.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Bobbus schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:25:
[...]

Het lijkt erop dat het ook echt gaat gebeuren! Creditcard is vannacht ook belast :)

Edit: Wow, netjes. Ik zie op het forum dat veel mensen (waaronder ik) een discount van $25 hebben gekregen. Eindelijk eens iets positiefs. Maar, toch is er weer onduidelijkheid over. Het lijkt dat alleen orders van de brushed een korting hebben gekregen. Het vermoeden is nu dat de brushed komt zonder metalen band en dat de band later voor $25 weer los te kopen is. Maar, dat is dus niet zeker...

Voor mij geen punt, ik was toch niet van plan om de metalen band te gaan gebruiken.
Heb je gewoon een discount gekregen of een code? Ik heb meerdere mensen gehoord die een code kregen van 25 dollar, waarschijnlijk ook voor de metalen band.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Decennia schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:37:
[...]

Heb je gewoon een discount gekregen of een code? Ik heb meerdere mensen gehoord die een code kregen van 25 dollar, waarschijnlijk ook voor de metalen band.
Discount. Bedrag van $25 is van de totale prijs inclusief shipping af. Wordt het wel leuker van. Ik heb nu een korting van $40, omdat ik al had besteld met de $15 discount-link die toentertijd in het topic werd gepost. Kan ik de inklaringskosten een beetje mee compenseren ;)

Zie op het forum dat orders die gepland waren voor 4 april nu al verstuurd worden... Ben benieuwd of ik hem deze week misschien nog wel heb. Voor de Pebblers die heb al hebben: hoeveel dagen duurt het tot hij voor het eerst aangeboden wordt?

Edit: Zo te zien is de discount echt een discount. Hier zegt iemand van Pebble dat mensen die hem met stalen en leren band besteld hebben ook beide bandjes krijgen :9

[ Voor 33% gewijzigd door BobB op 31-03-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat dit laatst ook in het nieuws was, de bestaande orders kregen korting en de nieuwe orders worden $20,- goedkoper en krijgen dan een lederen band.

Later komt de optie met twee bandjes weer terug voor $249,-

Ik vind persoonlijk die ijzeren band de uitstraling hebben van een kermis horloge dus kan er niet echt rouwig om zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 21:33

RobertowNL

For your gear!

Bobbus schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:40:
[...]

Discount. Bedrag van $25 is van de totale prijs inclusief shipping af. Wordt het wel leuker van. Ik heb nu een korting van $40, omdat ik al had besteld met de $15 discount-link die toentertijd in het topic werd gepost. Kan ik de inklaringskosten een beetje mee compenseren ;)
Staat die korting er bij jou al tussen? Of is het een gok dat het opgeteld gaat worden :P?
Zelf ook met de korting besteld dus hoop dat het totaal op $209 uitkomt natuurlijk 8)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 15:26
Ik zit nu inderdaad ook op $209. Had al 15 eraf en nu nog 25 erbij.

Maar eignelijk wou ik wel die stalen band erbij, ik heb altijd een stalen horloge fijner gevonden, anders had ik wel een gewone pebble besteld.

Kan ik die nu ergens los kopen? Of zal ik maar marktplaats afstruinen?
Iemand een stalen zwarte band over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die korting kan je hier lezen: FYI: "Steely Determination Discount" on Charged Steel Orders
We charge your credit card as your Pebble Steel order gets queued for shipping. We are currently issuing an automatic "Steely Determination Discount" as a thank you for everyone's patience while we fulfill backordered Steels. As of this writing, unfulfilled orders placed through 23-Mar will be receiving this discount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
luccie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 00:42:
Ik zit nu inderdaad ook op $209. Had al 15 eraf en nu nog 25 erbij.

Maar eignelijk wou ik wel die stalen band erbij, ik heb altijd een stalen horloge fijner gevonden, anders had ik wel een gewone pebble besteld.

Kan ik die nu ergens los kopen? Of zal ik maar marktplaats afstruinen?
Iemand een stalen zwarte band over?
Misschien is er wel een tweaker die hem niet gebruikt :) Ik zelf heb hem wel in gebruik, vind de kermislook wel meevallen.

Na een miscommunicatie met degene die naast mij fietste, is mijn pebble steel (black) op de grond gevallen ( met mij er aan). Nu is de bovenste rand van de case wat beschadigd. Iemand een tip om dat bij te werken? Als ik er met een zwarte marker overheen ga, ziet het er al weer wat beter uit, maar dat is er zo weer van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zijn er mensen hier die Android 4.4 hebben? Bij mij is de drain door pebble echt gigantisch sinds ik daar naar heb geupdate. Tegen de 3% per uur aan. Zodra ik de Pebble disconnect gaat hij weer naar rond de 1% per uur. Vraag me af of dat ligt aan mijn toestel of aan KitKat, als dat het eerste is ga ik verder zoeken.

(sony xperia ultra voor de volledigheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

Zo, mijn Pebble Steel is ook binnen. Wat een afrippers bij bpost zeg, €77,60 :'(
Anyways, wat een mooi ding! Bouwkwaliteit is zeker in orde. Hij is licht maar voelt heel solide aan. Het voelt eerder als aluminium dan staal, zeker positief. Dat leren bandje zag er mooi uit maar voelt als karton, dus heb ik maar gelijk die stalen band errond gedaan. Veel beter, als kostte het me wel extreem veel moeite. Heb er zelfs een hamertje voor moeten gebruiken, anders kreeg ik de schakeltjes niet los.

Het scherm vind ik super, ik had het veel erger verwacht qua resolutie en leesbaarheid. Ook de PebbleAuth app is een handig iets. Alarmpjes zetten en muziek veranderen gaat ook vlotjes. De vibratie die je krijgt bij een SMS ofzo is echt goed voelbaar, zowel met de leren band als met de stalen band. Ook de luidheid van de trilmotor valt goed mee. De app van Pebble zelf is echt een draak van een programma, het is overduidelijk een veredelde webbrowser. Maar het werkt, dus op zich valt er niet zoveel over te klagen.

Enige minpuntje aan de pebble zelf is de backlight die na 1 seconde ofzo alweer uitgaat. Bij instellingen vond ik hier nergens iets om dat te wijzigen. Iets van een 2 - 5 seconden had beter geweest.

Wat een prachtding! :9~

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/42iMSPx.png

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
Mijn pebble is eindelijk ook geshipped. En ook de korting gehad!
Misschien nog goeie info voor anderen, het "Your Pebble has shipped!" mailtje was bij mij in mijn (Gmail) spam-folder terrecht gekomen.

Nu rest nog het wachten op de free shipping...
Iemand al ervaring over hoeveel invoer er gerekend werd bij Singpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

MaffeMaarten schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:23:
Mijn pebble is eindelijk ook geshipped. En ook de korting gehad!
Misschien nog goeie info voor anderen, het "Your Pebble has shipped!" mailtje was bij mij in mijn (Gmail) spam-folder terrecht gekomen.

Nu rest nog het wachten op de free shipping...
Iemand al ervaring over hoeveel invoer er gerekend werd bij Singpost?
Komt hij naar België of Nederland?
Bij mij (ook singpost, naar België) rekenden ze €46,60 aan "BTW import" en €30 aan "Formaliteiten", dus in totaal €77,60. Afrippers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mavamaarten schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:25:
[...]

Komt hij naar België of Nederland?
Bij mij (ook singpost, naar België) rekenden ze €46,60 aan "BTW import" en €30 aan "Formaliteiten", dus in totaal €77,60. Afrippers :'(
Dat is best een rip-off ja. De Nederlandse postbedrijven rekenen iets van €13 voor het inklaren. Wat vergelijkbaar is met "Formaliteiten"

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Met DHL waren de kosten naar NL 38.01. Was wel met 10$ korting op de pebble (bestelling op dag van aankondiging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

The_Fes schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:34:
Met DHL waren de kosten naar NL 38.01. Was wel met 10$ korting op de pebble (bestelling op dag van aankondiging)
$10 korting heb ik ook gekregen. Die kreeg je ook als je een speciale URL gebruikte, maar dat werkte niet bij mij. Na een mailtje heen en weer hebben ze $10 gerefunded. Nette service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Fes schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:27:
[...]

Misschien is er wel een tweaker die hem niet gebruikt :) Ik zelf heb hem wel in gebruik, vind de kermislook wel meevallen.
"Wel meevallen" is voor mij al voldoende om het te skippen eerlijk gezegd ;) .
Ik droeg vroeger altijd mooie horloge's, echt als accessoire bij kleding zeg maar. Toen de Pebble kwam ben ik toch overgestapt op dit "lelijke" horloge en heb er nooit spijt van gehad.

Nu de steel er is ga ik die aanpassen zodat het weer een "echt mooi" horloge wordt. De normale standaard ijzeren band helpt daar niet echt in mee.

Maar goed dat is allemaal maar smaak natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 01-04-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-09 09:17
Ben ook al een tijdje in spanning omtrent de shipping van mijn Steel, heb wel vrij laat besteld, en kreeg ook laatst een mailtje dat 'ie 15 april verstuurd gaat worden :)

Wel prima dat ze 25$ korting geven.

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Wybo schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:05:
Zijn er mensen hier die Android 4.4 hebben? Bij mij is de drain door pebble echt gigantisch sinds ik daar naar heb geupdate. Tegen de 3% per uur aan. Zodra ik de Pebble disconnect gaat hij weer naar rond de 1% per uur. Vraag me af of dat ligt aan mijn toestel of aan KitKat, als dat het eerste is ga ik verder zoeken.

(sony xperia ultra voor de volledigheid)
Draai hier 4.4.2 op Note 3. Voordat ik kitkat had geen eens verschil opgemerkt met of zonder Pebble. Na de update is batterijduur er zelfs op vooruit gegaan en staat hij meestal na ongeveer 16 uur gebruik op 1%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Pff, dat gorilla glas stelt toch ook niet veel voor... K heb hem nu een paar uur en er zijn al super mini krasjes op te zien, waarschijnlijk van het scherm af te kuisen met mijn mouw :-(
Mijn smartphone heb ik al een jaar, en daar zijn nog geen krasjes op, en die kuis ik dagelijks met mijn mouw. Pfoe da's wel zuur...

[ Voor 26% gewijzigd door Mavamaarten op 01-04-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Yosecret schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:18:
[...]

Draai hier 4.4.2 op Note 3. Voordat ik kitkat had geen eens verschil opgemerkt met of zonder Pebble. Na de update is batterijduur er zelfs op vooruit gegaan en staat hij meestal na ongeveer 16 uur gebruik op 1%.
Ok dank je, dan ga ik eens binnen pebble op zoek wat er anders kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavamaarten schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:24:
Pff, dat gorilla glas stelt toch ook niet veel voor... K heb hem nu een paar uur en er zijn al super mini krasjes op te zien, waarschijnlijk van het scherm af te kuisen met mijn mouw :-(
Mijn smartphone heb ik al een jaar, en daar zijn nog geen krasjes op, en die kuis ik dagelijks met mijn mouw. Pfoe da's wel zuur...
Oei dat is idd wel zuur.

/me Donstil besteld alvast een screenprotector voor zijn steel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:21
Vandaag helemaal blij mijn Pebble opgehaald maar ik lees nu pas dat de app uit de app store ligt. Ik kan er nu dus helemaal niks mee wat ik vrij zonde vindt. Is er een mogelijkheid om alsnog de oude app te installeren ofzo? Of een alternatieve app voor de iOs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:57
Appleman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:11:
Vandaag helemaal blij mijn Pebble opgehaald maar ik lees nu pas dat de app uit de app store ligt. Ik kan er nu dus helemaal niks mee wat ik vrij zonde vindt. Is er een mogelijkheid om alsnog de oude app te installeren ofzo? Of een alternatieve app voor de iOs.
Zo te zien kan die er wel snel weer komen, denk dat de kortste klap even wachten is :)
1930 ET: An update to the iOS Pebble app (v.2.1.1) was developed earlier this evening. This update fixes the crashing issue experienced in 2.1, and we've requested an expedited review for this submission. We hope to make this fix available as soon as possible.
http://forums.getpebble.c...pdated-31-mar-crashing/p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Net maar even mee gespeeld via de S4 van mijn zus. Geweldig ding. Nou kan ik al helemaal niet wachten op de app maar ik kan hem in ieder geval nu gebruiken als horloge :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Donstil schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:00:
[...]

Oei dat is idd wel zuur.

/me Donstil besteld alvast een screenprotector voor zijn steel
Al gekocht? Ik heb mijne al klaarliggen van Gadgetwraps, prima service!

Edit: Yes! Geen mail gehad maar hij is wel onderweg :)
Your order has shipped
You should recieve a confirmation email at ...

[ Voor 20% gewijzigd door BobB op 01-04-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keurig thnx! Ik gebruik op mijn normale pebble bestskinsever protectors maar die hebben nog geen steel versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 21:33

RobertowNL

For your gear!

Bobbus schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:34:
[...]

[...]
Super service ook bij Gadgetwraps. Voor $2 heb je weer nieuwe wraps wanneer je oude(n) stuk zijn.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bobbus schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:34:
[...]

[...]
Tof ze hebben ook screenprotectors met een zwart randje. Waardoor je "pebble" niet meer zier staan op de voorkant.

Nevermind, ziet er niet uit op de echte foto's

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 01-04-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Donstil schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:26:
[...]

Tof ze hebben ook screenprotectors met een zwart randje. Waardoor je "pebble" niet meer zier staan op de voorkant.

Nevermind, ziet er niet uit op de echte foto's
Vond ik ook niet mooi, ben maar voor de gewone screenprotector gegaan. Wel leuk bedrijf, ik kreeg een persoonlijk bedankje op de factuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
Is het trouwens ook mogelijk om de Smartwatch+ app te downloaden van 2,69 uit de app store? Werkt die helemaal met de Pebble? of heb je alsnog de officiële app nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
Ik kan mijn creditcard gegevens niet meer wijzigen dus ik denk dat het geld is afgeschreven. Zou het wachten nu toch echt bijna voorbij zijn? ;) ook heb ik de 25 dollar discount gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
Appleman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:31:
Is het trouwens ook mogelijk om de Smartwatch+ app te downloaden van 2,69 uit de app store? Werkt die helemaal met de Pebble? of heb je alsnog de officiële app nodig?
Je hebt altijd nog de gewone app nodig. Die zullen ze vast binnen een dag of 2 wel weer in de Appstore hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Mijn Pebble is 31 maar 1600 Uur opgestuurd (mailtje en online staat dat hij shipped is) en mijn tracking is nog steeds niet geupdate... Hopelijk gaat het allemaal goed.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Dat is pas 2 dagen geleden. Het duurt echt wel een paar dagen voordat je daar een eerste update gaat vinden. Volgens mij zat er bij mij een dag of 5 tussen het ontvangen van het mailtje en de eerste update.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Rupie schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:37:
Dat is pas 2 dagen geleden. Het duurt echt wel een paar dagen voordat je daar een eerste update gaat vinden. Volgens mij zat er bij mij een dag of 5 tussen het ontvangen van het mailtje en de eerste update.
Vreselijk hoe die tracking gaat bij bedrijven. Ook bij USPS heb ik altijd vreselijke tracking die dagen te laat is of geen updates.

Ik moet echt leren om geen tracking te bekijken en het pakketje te vergeten, dan gaat de tijd veel sneller :p

Genoeg tijd om wat leuke bandjes te zoeken en alvast wat dingen uit te zoeken :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Toch apart hoe het dan kan gaan... Ik heb nog steeds geen shipping mailtje gehad maar het pakketje is al wel te tracken. Ergens gisteren is hij verstuurd en heb al een paar tracking updates in Hong Kong binnen...
Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.