Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:38:
[...]

Bedankt voor de tips. Ik schrok wel inderdaad. Echt WTF!? Nu lijkt alles wel goed te werken.. Nog wel even flink opladen.
Ja joh, en de "Press and hold any button to start"-sticker is dan ook lekker misleidend. Ik was er ook al zeker van dat hij linea recta terug mocht naar Hong Kong..

Have fun met je watch! I'm having a frikkin blast!

Hoewel ik nog niet echt een leuke/handige "app" heb gevonden, de watchfaces houden me al aangenaam bezig :P Iemand nog tips/ervaringen met leuke apps? (Ik heb de buienalarm app al hoor ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Druss op 18-03-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:30:
[...]

Dat lijk wel te werken. Althans ik heb nu een menu. Maar ik vraag me of hoeverre die artifacts normaal zijn?
Zal wel niet helemaal goed zijn gegaan met het flashen van de firmware in de fabriek. Met die 3x reboot laadt je de firmware van een stukje ROM geheugen. Dit is een beveiliging tegen bricken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier is die vanmiddag om 17.30 ook op mijn werk bezorgd, had de hoop al bijna opgegeven en wilde net naar huis gaan. Had die man geen creditcard kastje bij zich..Terwijl de vrouw aan de telefoon gisteren vertelde dat dit gewoon kon :s Gelukkig was er een collega met 40euro bij der die ik mocht lenen. Die man had alleen geen wisselgeld bij zich, en zodoende heb ik maar 1,99euro teveel betaald.

Gelijk aangezet, en zonder op te laden doet die het nu alweer een paar uur gewoon goed.

Eerste indruk: leuk speelgoed! Voorlopig laat ik het leren bandje en maar op. Met mijn dunne polsjes moet ik daar al het eerste gaatje van gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:48
Zo de pebble opgehaald bij een regio kantoor (kwam er zo goed als langs anders was dat geen optie) en het eerste half uur was minder met de pebble. Heel veel connectie problemen, uiteindelijk met veel reboots en Bluetooth aan en uit is het gelukt en draait hij nu al weer even.

Nu zoeken naar apps ed, heb nu de app op m'n muziek aan te passen en wat andere spele dingetjes dus ben lekker bezig. Nu alleen nog een app op m'n whatsapp berichten op te kunnen zien, raar dat dat niet standaard wordt ondersteund.....

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:31:
Hier is die vanmiddag om 17.30 ook op mijn werk bezorgd, had de hoop al bijna opgegeven en wilde net naar huis gaan. Had die man geen creditcard kastje bij zich..Terwijl de vrouw aan de telefoon gisteren vertelde dat dit gewoon kon :s Gelukkig was er een collega met 40euro bij der die ik mocht lenen. Die man had alleen geen wisselgeld bij zich, en zodoende heb ik maar 1,99euro teveel betaald.

Gelijk aangezet, en zonder op te laden doet die het nu alweer een paar uur gewoon goed.

Eerste indruk: leuk speelgoed! Voorlopig laat ik het leren bandje en maar op. Met mijn dunne polsjes moet ik daar al het eerste gaatje van gebruiken :+
Ik had nooit die 1,99 teveel betaald. Je moet echt contant betalen tot op de cent. Nu had ik zelf ook 40 euro maar ik heb wel wisselgeld teruggekregen. Ik vind het behoorlijk brutaal van DHL om dat van klanten te eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Tjah, hij controleerde nog even in zijn prive portomonnee of die zelf misschien wat wisselgeld had. Maar hij had het gewoon echt niet. Ik had wel gewoon kunnen zeggen, 'ik wil die 1,99 terug' Maar dan had die het pakketje niet afgegeven, en was het weer een dag later geworden, en had ik nog moeite moeten doen om aan wisselgeld te komen. Ik vind het meer kwalijker dat zowel in de SMS als telefonisch bevestigd was dat je met creditcard kon betalen, en het dan niet kan.

Maar goed. Wat is 1,99euro op +200euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-08 20:44
Ik heb de Pebble Steel nu 11 dagen en ben er zeer tevreden mee.
Al gaat het argument: Het scherm is zwart wit en zo lelijk en er kunnen maar 8 apps omdat de batterij lang mee gaat bij mij er niet in.
Elke dag gaf mijn Pebble aan het einde van de dag aan minder dan 20 % te zijn. Dus elke dag aan de lader behalve gisteren. Is hij dus een nacht van de lader gebleven, is hij vandaag al om 14:00 leeg.
Zo veel gebruik ik hem niet, alleen erg veel berichten 8)

Iemand ook deze ervaringen of juist positieve ervaringen met de batterij?

[ Voor 0% gewijzigd door maximiliaan! op 18-03-2014 20:56 . Reden: verkeerde smiley 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07-2024

Chris_NL

Miauw

Ik heb zelf geen steel maar dat lijkt mij niet goed. Ik kan er 5 dagen mee doen. Dus erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:11

Rhapsody

In Metal We Trust

Met erg veel notificaties zou het kunnen natuurlijk. Ik haal makkelijk een week, maar s'nachts gaat mijn Pebble uit.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
Rhapsody schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:04:
Met erg veel notificaties zou het kunnen natuurlijk. Ik haal makkelijk een week, maar s'nachts gaat mijn Pebble uit.
Zet je hem elke nacht helemaal uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

maxpusch schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:11:
[...]

Zet je hem elke nacht helemaal uit?
Ik doe precies hetzelfde, helemaal uit als ik ga slapen (Pebble Original). Haal met gemak een week, record is 9 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Aaaargh, krijg het bandje niet gewisseld bij de steal, geen enkele schroevendraaier van mij of de buren past... Dat wordt morgen weer een ritje gamma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
maxpusch schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:55:
Ik heb de Pebble Steel nu 11 dagen en ben er zeer tevreden mee.
Al gaat het argument: Het scherm is zwart wit en zo lelijk en er kunnen maar 8 apps omdat de batterij lang mee gaat bij mij er niet in.
Elke dag gaf mijn Pebble aan het einde van de dag aan minder dan 20 % te zijn. Dus elke dag aan de lader behalve gisteren. Is hij dus een nacht van de lader gebleven, is hij vandaag al om 14:00 leeg.
Zo veel gebruik ik hem niet, alleen erg veel berichten 8)

Iemand ook deze ervaringen of juist positieve ervaringen met de batterij?
Hij gaat hier meer dan een week mee voor de 20% waarschuwing.

Misschien wat minder notificaties aanzetten? Als je elke 2 sec een bericht notificatie krijgt is het namelijk niet echt nuttig meer.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
RocketKoen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 22:39:
[...]

Hij gaat hier meer dan een week mee voor de 20% waarschuwing.

Misschien wat minder notificaties aanzetten? Als je elke 2 sec een bericht notificatie krijgt is het namelijk niet echt nuttig meer.
Ik krijg denk ik ong elke 5 min notificatie voor mail of watsap
Ik heb hem gereset en er nog geen apps opgezet (wel notificaties). Ben dus benieuwd

http://www.imore.com/hows-your-pebble-20-battery-life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eovermeer
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 21:24
Ik zit nog te wachten op mijn Pebble Steel maar wat mij betreft sluiten we het forum en gaan we over op de moto 360, wat een ongelooflijke schoonheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wow die is mooi zeg. Al zag ik van de week ook zo een van een ander merk, ben even kwijt welke dat was.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:11

Rhapsody

In Metal We Trust

De plaatjes zien er inderdaad geweldig uit. Ben alleen wel benieuwd naar het batterijverbruik en de prijs.

Om terug te komen op de Pebble; ja ik zet de mijne s'avonds laat helemaal uit.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik krijg niet heel veel notificaties, stuk of 20 per dag max denk ik.

Ik haal minimaal 8 dagen, en doe hem nooit uit. 's Avonds vervang ik de buienalarmapp door fuzzy dutch om te voorkomen dat ik gestoord wordt als ik mijn arm onder mijn kussen stop en een melding krijg dat de BT verbinding verbroken is. Maar dat is het enige.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar die moto360, en of ie ook werkt met iOS, of dat het helemaal los staand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

zo, en nu bijna een week in bezet. wat een geweldig apparaat zeg :D helemaal content mee zeg!

ik doe ongeveer 4 dagen op een accu, en dan vind ik prima :)

de android app van pebble is trouwens wel echt ruk trouwens. traag, vaak niet goed laten, en vaak een andere app/whatchface laten zien dan waar ik op heb geklikt. niet erg content mee.

maar goed... verder werkt het perfect, en vind ik het echt een tof apparaat :p

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Ik heb de Pebble steel op 6 Maart besteld dus het gaat nog flink lang duren voor ik 'm heb. Nu lees ik op het "officiele" Pebble forum nogal wat klachten dat de trilfunctie veel te zacht is. Mensen missen notificaties van bv gebeld worden omdat ie veel te zacht trilt, Zeker als ie op de stalen band zit schijnt ie slecht te trillen? Hoe zijn jullie ervaringen er mee? Ik kan 'm nu nog cancelen nl.

Offtopic: ik vind 't model van de moto 360 helemaal niks. Niet robuust genoeg voor mij.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

mystic schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:40:
zo, en nu bijna een week in bezet. wat een geweldig apparaat zeg :D helemaal content mee zeg!

ik doe ongeveer 4 dagen op een accu, en dan vind ik prima :)

de android app van pebble is trouwens wel echt ruk trouwens. traag, vaak niet goed laten, en vaak een andere app/whatchface laten zien dan waar ik op heb geklikt. niet erg content mee.

maar goed... verder werkt het perfect, en vind ik het echt een tof apparaat :p
Sinds beta 11 en dat de app zichzelf update vanuit de playstore is hij mij mij erg snel, bijna geen haperingen. Misschien ligt 't aan je device (heb hier Note 3 met kitkat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02
bigmouth schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:47:
Ik heb de Pebble steel op 6 Maart besteld dus het gaat nog flink lang duren voor ik 'm heb. Nu lees ik op het "officiele" Pebble forum nogal wat klachten dat de trilfunctie veel te zacht is. Mensen missen notificaties van bv gebeld worden omdat ie veel te zacht trilt, Zeker als ie op de stalen band zit schijnt ie slecht te trillen? Hoe zijn jullie ervaringen er mee? Ik kan 'm nu nog cancelen nl.

Offtopic: ik vind 't model van de moto 360 helemaal niks. Niet robuust genoeg voor mij.
Ik heb een steel met stalen band, en als ik niet actief bezig ben (dus niet aan het fietsen of zo) zal ik echt onmogelijk de trilnotificatie missen hoor. Misschien zijn het vooral Amerikanen met een isolerend vetlaagje om hun arm? ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
RoelsRules schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:40:
...

Nu zoeken naar apps ed, heb nu de app op m'n muziek aan te passen en wat andere spele dingetjes dus ben lekker bezig. Nu alleen nog een app op m'n whatsapp berichten op te kunnen zien, raar dat dat niet standaard wordt ondersteund.....
Whatsapp werkt gewoon hoor, moet je wel even notificaties goed instellen op je telefoon (iPhone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
sijbren schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:52:
[...]

Whatsapp werkt gewoon hoor, moet je wel even notificaties goed instellen op je telefoon (iPhone)
En in het geval van Android raad ik Notification Center aan, kost je wel een app slot, maar de notifications worden er een stuk beter van. En je kunt notifications direct vanaf je pebble wegklikken, zodanig dat ze ook op je telefoon weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb ondertussen mijn Pebble om! Wat een geweldig apparaat, prachtig verlengstuk van mijn telefoon. Ik ben er zeer te spreken over en werkt naar behoren, moet alleen oppassen soms met mijn werk dat ik geen krassen er op maak. Binnenkort maar even zoeken voor een goede screenprotector die in Europa te bestellen is.

Heeft iemand Foursquare goed aan de praat gekregen? Bij mij vind de applicatie geen beschikbare plaatsen.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 13-09 22:05
The_Fes schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:14:
[...]

En in het geval van Android raad ik Notification Center aan, kost je wel een app slot, maar de notifications worden er een stuk beter van. En je kunt notifications direct vanaf je pebble wegklikken, zodanig dat ze ook op je telefoon weg zijn.
Ik krijg het echter niet voor elkaar dat notificaties automatisch verdwijnen van m'n pebble. Ik heb de auto-close timeout op 30 seconden gezet maar de notificaties gaan helemaal niet weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Keffie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:26:
Ik heb ondertussen mijn Pebble om! Wat een geweldig apparaat, prachtig verlengstuk van mijn telefoon. Ik ben er zeer te spreken over en werkt naar behoren, moet alleen oppassen soms met mijn werk dat ik geen krassen er op maak. Binnenkort maar even zoeken voor een goede screenprotector die in Europa te bestellen is.

Heeft iemand Foursquare goed aan de praat gekregen? Bij mij vind de applicatie geen beschikbare plaatsen.
Foursquare doet het bij mij ook niet, ik heb daarop Pebble Rocker gekocht in de Play Store, deze heeft ook een foursquare app, die wel werkt. Eventueel kun je een social bundle installeren, dan heb je ook meteen Facebook en Twitter, en dat kost je dan maar één app slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
The_Fes schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:30:
[...]

Foursquare doet het bij mij ook niet, ik heb daarop Pebble Rocker gekocht in de Play Store, deze heeft ook een foursquare app, die wel werkt. Eventueel kun je een social bundle installeren, dan heb je ook meteen Facebook en Twitter, en dat kost je dan maar één app slot.
Thanks voor de tip, ik ga het meenemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Bartske schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:30:
[...]

Ik krijg het echter niet voor elkaar dat notificaties automatisch verdwijnen van m'n pebble. Ik heb de auto-close timeout op 30 seconden gezet maar de notificaties gaan helemaal niet weg...
Als de notificatie op je pebble staat, en je de middelste knop indrukt, verdwijnt hij op de telefoon (en op de pebble zelf). Dus die knop (rechtsmidden) gebruiken in plaats van de back knop (linksboven). Dat werkt bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
The_Fes schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:32:
[...]

Als de notificatie op je pebble staat, en je de middelste knop indrukt, verdwijnt hij op de telefoon (en op de pebble zelf). Dus die knop (rechtsmidden) gebruiken in plaats van de back knop (linksboven). Dat werkt bij mij :)
Ik wil juist dat de notificatie automatisch weggaat en ik weer de tijd kan zien zonder dat ik een knop indruk. Heb vaak zat dat ik met wat anders bezig ben en geen tijd/zin heb om de notificatie te dismissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Bartske schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:35:
[...]

Ik wil juist dat de notificatie automatisch weggaat en ik weer de tijd kan zien zonder dat ik een knop indruk. Heb vaak zat dat ik met wat anders bezig ben en geen tijd/zin heb om de notificatie te dismissen.
Oh, zo, had niet goed gelezen ;)
Ik had dit zelf niet aan staan, maar heb het nu getest (met 5 seconden timeout). Bij mij werkt het prima, na 5 seconden sloot de notificatie automatisch en zag ik mijn watchface weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
The_Fes schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:45:
[...]

Oh, zo, had niet goed gelezen ;)
Ik had dit zelf niet aan staan, maar heb het nu getest (met 5 seconden timeout). Bij mij werkt het prima, na 5 seconden sloot de notificatie automatisch en zag ik mijn watchface weer.
Thanks voor het testen, dan zal ik de boel wel even opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:14

WoutF

Hoofdredacteur
Hebben meer mensen last van verbindingsproblemen (nieuwste versie van de FW en Android-app) Het komt geregeld voor dat de Pebble-app in het notificatiemenu aangeeft dat hij verbonden is, maar notificaties komen dan niet door. Als ik de app dan open staat er inderdaad dat de Pebble niet verbonden is en moet ik opnieuw verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
WoutF schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:15:
Hebben meer mensen last van verbindingsproblemen (nieuwste versie van de FW en Android-app) Het komt geregeld voor dat de Pebble-app in het notificatiemenu aangeeft dat hij verbonden is, maar notificaties komen dan niet door. Als ik de app dan open staat er inderdaad dat de Pebble niet verbonden is en moet ik opnieuw verbinding maken.
Nee, ik krijg alle meldingen netjes binnen. Met Pebble Notifier krijg ik ook alle e-mail berichten van Aquamail binnen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
The_Fes schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:30:
[...]

Nou, ik heb de app gekocht. Alleen krijg ik nu wanneer ik druk op Install (dan gaat ie naar de Pebble app) en vervolgens gebeurd er niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Keffie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Nou, ik heb de app gekocht. Alleen krijg ik nu wanneer ik druk op Install (dan gaat ie naar de Pebble app) en vervolgens gebeurd er niks...
binnen de pebble store even zoeken naar die app, is een bekende bug las ik zojuist in de google appstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Awh, thanks ik heb de app gevonden ondertussen en Foursquare werkt nu wel! :) Weer een stap dichterbij de perfecte smartwatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:52
Sinds gisteravond is trouwens ook de v2.0.2 FW uit voor de Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Nee hier heb ik ook geen last van, zelfs nadat de bluetooth even is weggevallen (het toilet is te ver van m'n werkplek) krijg ik mn notificaties netjes binnen als ik terugkom. Ik maak wel gebruik van "Notification Center" voor de Pebble, misschien dat dat verschil maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Yep vandaag 2x gehad, Note 3 met kitkat hiero. Zodra ik app opende om te checken of er problemen waren gaf hij aan inderdaad niet geconnect te zijn, erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Geen problemen hier met mijn Nexus 4 en pebble steel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Yosecret schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:13:
[...]

Yep vandaag 2x gehad, Note 3 met kitkat hiero. Zodra ik app opende om te checken of er problemen waren gaf hij aan inderdaad niet geconnect te zijn, erg vreemd.
Raar. Ik heb vanmiddag maar de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en nu gaat het weer goed. Voor de duidelijkheid, het gaat niet om de bluetooth-verbinding, die is prima, maar de softwarematige verbinding tussen horloge en app. Een collega heeft precies hetzelfde. Moet zeggen dat ik de algehele software-ervaring rondom de Steel nog een beetje buggy vind, of iig weinig gepolished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer random strepen/artifacts in m'n display. Ik dacht dat het chargen het probleem zou verhelpen maar ik had vandaag ineens weer strepen. De horloge gaat dus terug. Ik heb gemaild maar ik krijg helemaal geen reactie. Ik ga een chargeback aanvragen op m'n CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:58:
Ik heb weer random strepen/artifacts in m'n display. Ik dacht dat het chargen het probleem zou verhelpen maar ik had vandaag ineens weer strepen. De horloge gaat dus terug. Ik heb gemaild maar ik krijg helemaal geen reactie. Ik ga een chargeback aanvragen op m'n CC.
Ze hebben het nogal druk bij Pebble, ik denk dat het toch best is om nog even te wachten op antwoord. Op mijn mailtje antwoordden ze na 5 dagen (met de vraag of ze $10 konden terugstorten ivm een korting die niet werkte. Dat hebben ze ook gewoon gedaan. Erg vriendelijk support daar!) Bij pebble doen ze niet zo moeilijk rond RMA's.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:07:
[...]

Ze hebben het nogal druk bij Pebble, ik denk dat het toch best is om nog even te wachten op antwoord. Op mijn mailtje antwoordden ze na 5 dagen (met de vraag of ze $10 konden terugstorten ivm een korting die niet werkte. Dat hebben ze ook gewoon gedaan. Erg vriendelijk support daar!) Bij pebble doen ze niet zo moeilijk rond RMA's.
Ik was ook wel van plan om nog even te wachten. En ik begrijp dat ze het druk hebben maar ik krijg gewoon een Pebble DOA en vervolgens moet je 2 weken wachten op een antwoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eovermeer
WoutF schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:27:
[...]Moet zeggen dat ik de algehele software-ervaring rondom de Steel nog een beetje buggy vind, of iig weinig gepolished.
Zowel voor Android als iOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Voor diegene die de stalen band hebben weten te plaatsen; welke maat schroevendraaier hebben jullie gebruikt? De kleinste gekocht (0,9 mm) en zelfs die past niet....

Dat wordt dan toch naar een horlogeboer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
Mijn order is nu weer veranderd naar: Your order will be shipped soon. Ik denk dat ze om de zoveel tijd de status veranderen om je een beter gevoel te geven :p. Ik kan overigens nog wel steeds mijn CC nummer wijzigen, wat betekend dat hij nog niet afgeschreven is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

Keffie schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:26:
Wel even via de Pebble App op je telefoon, naar de Foursquare settings en daar je 4sq username/password opgeven. En natuurlijk iets van locatiebepaling op je telefoon aan hebben staan..

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

WoutF schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:27:
[...]

Raar. Ik heb vanmiddag maar de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en nu gaat het weer goed. Voor de duidelijkheid, het gaat niet om de bluetooth-verbinding, die is prima, maar de softwarematige verbinding tussen horloge en app. Een collega heeft precies hetzelfde. Moet zeggen dat ik de algehele software-ervaring rondom de Steel nog een beetje buggy vind, of iig weinig gepolished.
Klopt, de android versie komt net uit de beta fase en werkt nog niet zo goed als gehoopt. Geen idee of hij op iOS beter werkt maar daar waren ze in eerste instantie ook mee begonnen. Android staat bij Pebble op 't moment op de 2de plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:19
Zelfde probleem op een S4 met KitKat. Zie het vooral dan aan het weer-icoon van mijn watchface die 'N/A' aangeeft van not available. Open je de app even, maakt hij verbinding en dan werkt het weer.
Dit is trouwens op een 'originele' Pebble, niet op een steel. Maar die verschillen qua specs toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 19:08
Vinden jullie die Pebble app op de telefoon ook zo tergend traag, vooral het "store" gedeelde bij het scrollen door watchfaces/apps. Ik heb een HTC one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Ja ook hier is de Pebble store/app ietwat traag. (Nexus 5). Zal hopelijk in de toekomst verholpen worden met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
eovermeer schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:51:
[...]

Zowel voor Android als iOS?
Op beide platformen ben ik niet blij met het feit dat de store uit een Webview bestaat, maar afgezien daarvan heb ik over de afwerking van de iOS-versie weinig te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
amaterasu schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:09:
Ja ook hier is de Pebble store/app ietwat traag. (Nexus 5). Zal hopelijk in de toekomst verholpen worden met een update.
Dat vraag ik me af. Het is immers een Webview en dat krijg je nooit zo snel, responsief en vloeiend als native code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Krilo_89 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:47:
Mijn order is nu weer veranderd naar: Your order will be shipped soon. Ik denk dat ze om de zoveel tijd de status veranderen om je een beter gevoel te geven :p. Ik kan overigens nog wel steeds mijn CC nummer wijzigen, wat betekend dat hij nog niet afgeschreven is?
Staat er bij mij nu ook inderdaad.
Toen ik de bestelling had geplaatst was mijn creditcard nog niet verlopen, inmiddels wel maar hij is wel automatisch verlengd, moet ik dan alsnog de creditcard gegevens wijzigen van de bestelling?

// ik heb trouwens op 12 januari de bestelling gedaan

[ Voor 4% gewijzigd door Bapawe op 20-03-2014 10:57 ]

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 19:38
Ik zie hier dezelfde wijziging naar 'Your order will be shipped soon'. Ben bang dat de levering alsnog even gaat duren :P (besteld op 7 feb)

Edit: weer terug bij '6 - 8 weeks'

[ Voor 13% gewijzigd door scorchnl op 21-03-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
Ik heb ditzelfde probleem helaas ook. Ik moet dan ook in de app van pebble verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
RoelsRules schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:05:
Voor diegene die de stalen band hebben weten te plaatsen; welke maat schroevendraaier hebben jullie gebruikt? De kleinste gekocht (0,9 mm) en zelfs die past niet....

Dat wordt dan toch naar een horlogeboer....
Dat stond ook op 1 van de quick start boekjes haha. Als je het bandje wilt verwisselen kan je het beste naar de juwelier toe ;-) ik ga er zelf niet aan sleutelen, mij teveel gedoe ik breng hem gewoon er heen voor die paar euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
crashtestdummy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:53:
[...]

Wel even via de Pebble App op je telefoon, naar de Foursquare settings en daar je 4sq username/password opgeven. En natuurlijk iets van locatiebepaling op je telefoon aan hebben staan..
Ja, ik had al die settings doorlopen naar mijn weten. Maar goed, ik heb van een andere tweaker om Pebble Rocker te gebruiken. Deze doet het wel en hierdoor kan ik ook andere apps als bundle installeren waardoor ik weer meer slots vrij hou voor andere speeltjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Wij (naja mijn vriendin :+ ) zijn er gisteren een klein uurtje mee bezig geweest.
alle mogelijke schakels moesten er tussenuit, ik heb kleine polsjes namelijk.
Sommige schakels gingen makkelijk ineens eruit. maar een paar deden erg lastig.

Ook de schroefjes waarmee het geheel aan het bandje vast zit zat erg vast.
Maar na veel prutsen zat alles er gewenst op. Op sommige schakels zaten een paar mini krasjes, maar gelukkig hoef ik die niet meer te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Een paar dagen geleden zag ik in dit topic wat reacties voorbij komen over meldingen dat de trilfunctie wat zwak zou zijn. Ik moet zeggen dat ik de steel ook een stuk minder voel dan de 'oude' pebble. Het kan ook omdat ik de steel wat losser om mijn arm heb zitten maar ik heb wel het idee dat de steel sowieso iets minder hard trilt.

Er kwam ook wat voorbij over de accu, ik heb de steel sinds maandag in gebruik (staat 's nachts uit) en zo te zien is hij nu nog zo'n 50% vol. Volgens mij gaat de steel het dus ongeveer even lang uit houden als de vorige pebble.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Ik kan het niet vinden dus ik vraag het maar hier. Hoe stel je in dat notificaties wanneer je ze als "gelezen" zet op je Pebble dat ze dat ook als notificatie verdwijnen op je telefoon. Men zegt wel de middelste knop te gebruiken aan de rechterkant maar daardoor verdwijnen de notificaties netjes op mijn Pebble maar niet op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Gebruik je de standaard notificaties, of de app Notification center? Het werkt namelijk alleen met die tweede en dan ook nog eens vanaf android 4.3. Met een lagere androidversie werkt het dus ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Keffie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:05:
[...]

Dat stond ook op 1 van de quick start boekjes haha. Als je het bandje wilt verwisselen kan je het beste naar de juwelier toe ;-) ik ga er zelf niet aan sleutelen, mij teveel gedoe ik breng hem gewoon er heen voor die paar euro :)
haha, ja dat klopt maar klus thuis veel dus had toch echt wel het idee dat ik dit zelf moet kunnen... Helaas geen kleine schroevendraaier kunnen vinden waardoor uiteindelijk de juwelier het voor me heeft gedaan. Geen kosten aan gehad ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
In hoeverre draait de Android Pebble app mbv Dropbox? weet iemand dat? Ik krijg nu bij het laden van de settings van watchface "TrekV2Black" een dropbox error dat de pagina niet gevonden kan worden. Geen probleem verder want de face is vrij lelijk en veelste druk. Maar ik vind het wel opvallend dat de 404 pagina van Dropbox werd getoond: https://www.dropbox.com/404notfound

Betekent dit nou dat alles wat ik store en unload in een dropbox staat? Of zit er zelfs meer in de dropbox verwerkt? Verklaart dit bijvoorbeeld ook meteen waarom de app bij tijden onacceptabel traag is en op een ander moment geen problemen heeft. En hoe zit het nu dan met beveiliging?

[ Voor 4% gewijzigd door Druss op 21-03-2014 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
Trivian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:41:
[...]

Toen ik de bestelling had geplaatst was mijn creditcard nog niet verlopen, inmiddels wel maar hij is wel automatisch verlengd, moet ik dan alsnog de creditcard gegevens wijzigen van de bestelling?

De status is weer teruggezet naar 6-8 weken. Gaat lekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Krilo_89 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:30:
[...]

De status is weer teruggezet naar 6-8 weken. Gaat lekker :+
Inderdaad, hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Keffie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 09:27:
Ik kan het niet vinden dus ik vraag het maar hier. Hoe stel je in dat notificaties wanneer je ze als "gelezen" zet op je Pebble dat ze dat ook als notificatie verdwijnen op je telefoon. Men zegt wel de middelste knop te gebruiken aan de rechterkant maar daardoor verdwijnen de notificaties netjes op mijn Pebble maar niet op mijn telefoon.
Hiervoor moet je deze app hebben:
Google Play: Notification Center for Pebble
In combinatie met een watchapp op je telefoon (kost dus een app slot).

Vervolgens notifications in de gewone pebble app uitzetten (en 3rd party notifications toestaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanKillem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2022
Ik las net op het Pebble forum dat de 6/7 januari orders de deur uit zijn dus dat de queue snel opgelost wordt.

Ikzelf heb een order op 24 januri geplaatst dus zit nu in de 8ste week. (order tekst is ook weer terug naar 6-8 weeks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
Trivian schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 10:41:
[...]

Je moet nog wel je creditcard gegevens wijzigen. Omdat je nu een nieuwe verval datum hebt gekregen. En mogelijk ook een nieuwe validatie code. Deze oude staan nu nog in het systeem van Pebble.

Ik heb dit probleem ook gehad. Maar heb het gewoon gewijzigd via de order status pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL

Chris_NL

Miauw

Sinds vandaag heb ik een probleem met Notification Center for Pebble. Hij geeft constant aan "service not running". Ik heb wel degelijk de notification service aangevinkt. Iemand hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Ik krijg wel notificaties binnen via Notification Center. Waar geeft hij deze error precies? Op de pebble, of in de app? En waar en wanneer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_NL

Chris_NL

Miauw

In de app zelf. Zodra ik de app open. En wanneer in test notification doe crasht de hele app. Ik heb hem al 3x opnieuw geïnstalleerd. Ook een keer zonder dat bleuthooth aan stond zodat er geen verbinding was.

EDIT:
HTC one 4.4.3 (...11) en reguliere pebble.

EDIT2:
Na restart van telefoon (dit keer met bleuthooth aan) werkt hij weer. Maar de vraag is of hij het blijft doen :9

[ Voor 30% gewijzigd door Chris_NL op 21-03-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Nee, dat herken ik niet, test notification werkt hier ook prima (Nexus 4, met pebble steel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Pikkemans schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:34:
[...]

Je moet nog wel je creditcard gegevens wijzigen. Omdat je nu een nieuwe verval datum hebt gekregen. En mogelijk ook een nieuwe validatie code. Deze oude staan nu nog in het systeem van Pebble.

Ik heb dit probleem ook gehad. Maar heb het gewoon gewijzigd via de order status pagina.
Oke thx, zal ik vanavond is doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
Ookal is hier weinig response op in dit forum zijn we niet de enigen die dit hebben:

http://forums.getpebble.c.../pebble-losing-connection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Takenzo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:51:
[...]

Ookal is hier weinig response op in dit forum zijn we niet de enigen die dit hebben:

http://forums.getpebble.c.../pebble-losing-connection
Thanks voor de link, ik ben dus niet helemaal gek gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Tijdens beta 8, 9, 10 en 11 had ik geen problemen van wegvallende verbinding, is iets van de laatste versie.

[ Voor 25% gewijzigd door Yosecret op 21-03-2014 18:42 . Reden: grammar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:37
Ik begin toch wel een klein beetje triest te worden van het wachten... Nu met meer dan negen weken wachten weet ik eigenlijk helemaal niets meer dan aan het begin. Op het forum zie je wel dat mondjesmaat Pebbles verstuurd worden, maar wat gaat het toch traag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eovermeer
Bobbus schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:34:
[...]Op het forum zie je wel dat mondjesmaat Pebbles verstuurd worden, maar wat gaat het toch traag!
Eens en zeker met al het Android Wear geweld begin ik enorm te twijfelen of ik de order maar niet zal cancellen. Echter de Moto 360 zal ook niet voor 2015 leverbaar zijn in Nederland en ik verwacht een prijs die 3x hoger ligt dan de Pebble Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 18:23

TradeMarkNL

Videoproducer
Chris_NL schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:00:
Sinds vandaag heb ik een probleem met Notification Center for Pebble. Hij geeft constant aan "service not running". Ik heb wel degelijk de notification service aangevinkt. Iemand hier ook problemen mee?
Ik heb ook veel problemen met Notification Center. Krijg op mn Pebble steeds de melding dat de app gecrashed is. <notifications> app crashed! Press any button. En dir melding krijg ik volgens mij bij elke notificatie die binnenkomt. Heel irritant. Al van alles geprobeerd op mn HTC One en Pebble maar zonder succes helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:19
Ik kreeg dat toen ik een andere app installeerde die ook iets met notificaties van doen had. Zo had ik bijvoorbeeld httppebble geïnstalleerd en die zorgde ervoor dat Notification Centre op de Pebble crashte. Kennelijk kan die watchapp het niet aan als er zich buiten hem om andere watchapps zich met notificaties gaan bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
WoutF schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:27:
[...]

Thanks voor de link, ik ben dus niet helemaal gek gelukkig ;)
Ik voel een niet zo lovende review aankomen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

TradeMarkNL schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:23:
[...]

Ik heb ook veel problemen met Notification Center. Krijg op mn Pebble steeds de melding dat de app gecrashed is. <notifications> app crashed! Press any button. En dir melding krijg ik volgens mij bij elke notificatie die binnenkomt. Heel irritant. Al van alles geprobeerd op mn HTC One en Pebble maar zonder succes helaas.
Nog nooit last van gehad, paar weken geleden sloeg hij wel eens notificaties over maar laatste tijd geen problemen qua notificaties.

Wat mij wel op is gevallen is dat sinds de nieuwe app in de playstore is verschenen de connectie tussen m'n Pebble en mobiel constant weg valt. Afgelopen week elke dag 1 á 2x gehad. Denk dat ik maar eens terug ga naar beta 10 of 11, daar had ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Wat mij qua notificaties regelmatig overkomt is dat de pebble trilt maar vervolgens niets laat zien. Dit is zowel bij mail als whatsapp. De oorzaak hiervan lijkt te zijn dat als ik het mail programma open heb staan of de betreffende chat dat hij dat doet.
Heb me al aangeleerd om op de home button te drukken voor ik de telefoon op standby zet.

Gebruik notification center met een nexus 5

Het werkt verder redelijk maar nog niet 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 18:23

TradeMarkNL

Videoproducer
BounceCloud schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:29:
Ik kreeg dat toen ik een andere app installeerde die ook iets met notificaties van doen had. Zo had ik bijvoorbeeld httppebble geïnstalleerd en die zorgde ervoor dat Notification Centre op de Pebble crashte. Kennelijk kan die watchapp het niet aan als er zich buiten hem om andere watchapps zich met notificaties gaan bemoeien.
Bij mij kon hij inderdaad blijkbaar ook niet goed omgaan met een andere app. Alle apps rigoureus van mn Pebble gehaald en nu werkt het. Dus nu 1 voor 1 steeds weer wat erbij zetten om te kijken of het goed gaat.

Iemand verder de Plex-app al aan de praat gekregen? Leek mij wel handig, maar hij herkent mn server nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door TradeMarkNL op 23-03-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Ik heb een beetje wazige foto van mijn Pebble gemaakt maar je kunt duidelijke twee bruine plekken zien, rechtsboven en linksonder:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BSVmuqA.jpg

Meer mensen hier last van? Ik vermoed dat dit niet zo hoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
engessa schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:35:
Ik heb een beetje wazige foto van mijn Pebble gemaakt maar je kunt duidelijke twee bruine plekken zien, rechtsboven en linksonder:

Ik heb dit heel licht rechts onderin het scherm, ik vind dat niet storend in mijn geval. Maar ik snap volkomen dat jou dit wel stoort, volgens mij is dat trouwens echt een eigenschap van een E-paper scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Ik gebruik Notification Center met een Samsung Galaxy S3, met versie 4.3 en ondervind eigenlijk geen enkele problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Hoe zorg je ervoor dat je notifications opgeschoond worden op je pebble met Nofitication Center? Bij mij begint dat lijstje erg lang te worden, ik heb het idee dat de Pebble daarmee moeite krijgt met afsluiten en ik dat soms niet met een shake kan doen maar handmatig met de terugknop.

Of is dat een max van X aantal notifications waarbij dan elke keer de oudste wordt verwijderd als je een nieuwe krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
engessa schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:35:

[afbeelding]

Dat komt vaak voor bij de Pebble.
Zie je voornamelijk als je een wit scherm hebt.
Ik weet niet precies waar het mee te maken heeft, maar het verdwijnt bij mij als ik in een warme omgeving zit.
Als ik van binnen naar buiten loop dan heb ik dat ook altijd even, na verloop van tijd verdwijnt het weer...

Beetje raar inderdaad, maar bij mijn standaard watch faces zie ik het eigenlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Smobbo schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:41:
[...]

Dat komt vaak voor bij de Pebble.
Zie je voornamelijk als je een wit scherm hebt.
Ik weet niet precies waar het mee te maken heeft, maar het verdwijnt bij mij als ik in een warme omgeving zit.
Als ik van binnen naar buiten loop dan heb ik dat ook altijd even, na verloop van tijd verdwijnt het weer...

Beetje raar inderdaad, maar bij mijn standaard watch faces zie ik het eigenlijk niet
Volgens mij zie je het ook eigenlijk alleen als het donker is en je de backlight gebruikt toch? Ik heb nu een witte streepjescode watchface waar ik s'nachts wat "last" heb van die vlekken, maar daar zie ik op dit moment niks van op mijn normaal verlichte werkplek..

Hoe heb jij dat Engessa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Niet online
Druss schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:47:
[...]

Volgens mij zie je het ook eigenlijk alleen als het donker is en je de backlight gebruikt toch? Ik heb nu een witte streepjescode watchface waar ik s'nachts wat "last" heb van die vlekken, maar daar zie ik op dit moment niks van op mijn normaal verlichte werkplek..

Hoe heb jij dat Engessa?
Ik zit nu binnen en de bruine gloed is nu heel vaag, amper op te merken. De foto die ik postte is gemaakt toen ik buiten stond te roken met idd het backlight aan en een grote overgang van warm naar koud. Als het hoort bij het type scherm heeft het weinig zin om een RMA aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
engessa schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:23:
[...]

Ik zit nu binnen en de bruine gloed is nu heel vaag, amper op te merken. De foto die ik postte is gemaakt toen ik buiten stond te roken met idd het backlight aan en een grote overgang van warm naar koud. Als het hoort bij het type scherm heeft het weinig zin om een RMA aan te maken.
Ik denk het ook, maar je kunt misschien wel eens informeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangeTux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-07-2023
Mijn Pebble heb ik net binnen, het heeft 5 dagen geduurd. Ik heb wel extra betaald voor snelle bezorging.
eovermeer schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:54:
[...]

Eens en zeker met al het Android Wear geweld begin ik enorm te twijfelen of ik de order maar niet zal cancellen. Echter de Moto 360 zal ook niet voor 2015 leverbaar zijn in Nederland en ik verwacht een prijs die 3x hoger ligt dan de Pebble Steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Oké, ik heb hem nu bijna een week en het volgende knopje aan de linker bovenkant begint nu een beetje broos te voelen. Hebben andere mensen daar ook last?

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/e63ix4.png

Hij doet het nog wel, maar het voelt niet als de andere (je voelt hem niet echt meer ingerukt). Ik weet niet precies hoe ik het moet beschrijven verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Heb net beta 11 opnieuw op m'n telefoon gezet en nu heeft hij opeens een v.2.0.2 update. Hoop dat ik geen last meer heb van wegvallende verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:57
Hier ook app gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd. Komt hij opeens met 2.0.2, lekker dan :(
Pagina: 1 ... 19 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.