• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:46

Midas.e

Is handig met dinges

Wat betreft het bandje, de lederen is van een zeer zacht leer gemaakt wat echt heerlijk zit, het is een geweldig horloge en waarschijnlijk mn nieuwe daily tov mn Edox.

Hacktheplanet / PVOutput

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Misschien dat ik er overheen lees, maar heb je hem laten leveren via DHL of Singpost/PostNL?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

misschien goede info voor de mensen die de pebble steel nu willen bestellen

Orders being placed today ship in approximately 8 weeks.
Kind regards,
Sigrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Bobbus schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:28:
[...]

Hebben ze ondertussen ook gedaan. Schijnt dat een bedrijf ermee bezig is om meer bandjes aan te bieden. Als ik mijn Steel al had gehad dan was ik zelf ook wel gaan prutsen. Misschien doorzie ik het technisch niet helemaal, maar je zou toch een standaard bandje kunnen pakken en daar een inkeping in het midden maken? Dan zou het toch moeten passen?

Heb dat op het forum van Pebble (wat ik aardig nauw in de gaten houd) nog niemand zien doen.
Ze zijn al wel bezig met een NATO strap converter:
http://forums.getpebble.c...ebble-steel-now-available

Moet dat wel eerst in het echt zien want ik twijfel hoe het er uit gaat zien... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:16
Yosecret schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 17:11:
Weet iemand toevallig hoe ik notificaties van alleen groepsgesprekken in whatsapp kan uitschakelen? En dan bedoel ik niet muten, want dat heb ik al gedaan. M'n Pebble rammelt nonstop alleen ik wil nog wel notificaties van niet-groepsgesprekken.

Draai Whatsapp+ v5.05 D (op android 4.3)
Ik gebruik zelf Notification Center van Matejdro:
https://forums.getpebble....-notification-replacement

Hierin kan je keywords excluden welke in de notificaties voorkomen. Als je daar dan groepsnaam van de groep die je niet wilt ontvangen invoert dan filtert hij deze eruit. Werkt natuurlijk wel alleen als de groepsnaam niet de hele tijd veranderd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn watchface "Klokken" vinden? Samen met de ontwikkelaar van SetPebble (bekend van Fair Weather) heb ik een app gemaakt die mijn verzameling foto's van klokken op je Pebble toont. Dit komt er op neer dat je elke minuut een andere foto van een klok te zien krijgt die de juiste tijd aan geeft. 720 watchfaces ineen dus!

http://setpebble.com/info?app=41

[ Voor 4% gewijzigd door Noachdehaas op 24-02-2014 13:31 . Reden: Link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Noachdehaas schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:16:
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn watchface "Klokken" vinden? Samen met de ontwikkelaar van SetPebble (bekend van Fair Weather) heb ik een app gemaakt die mijn verzameling foto's van klokken op je Pebble toont. Dit komt er op neer dat je elke minuut een andere foto van een klok te zien krijgt die de juiste tijd aan geeft. 720 watchfaces ineen dus!
Link? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
http://setpebble.com/info?app=41. Ook toegevoegd aan mijn originele post. Is het ook mogelijk te linken naar de pebble app store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Noachdehaas schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:33:
[...]

http://setpebble.com/info?app=41. Ook toegevoegd aan mijn originele post. Is het ook mogelijk te linken naar de pebble app store?
Ziet er leuk uit, maar is mij net iets te druk en slecht zichtbaar. Ik hou persoonlijk meer van strakke designs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Ben ik een zeikerd als ik zeg dat het wat mij betreft nu wel "mid to late february" is? Iemand hier toevallig ook rond 8 januari besteld en al bericht van levering van hun Brushed Stainless - Pebble Steel gehad?

K'word wat ongeduldig na al dat foto materiaal hier... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
Druss schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:41:
Ben ik een zeikerd als ik zeg dat het wat mij betreft nu wel "mid to late february" is? Iemand hier toevallig ook rond 8 januari besteld en al bericht van levering van hun Brushed Stainless - Pebble Steel gehad?

K'word wat ongeduldig na al dat foto materiaal hier... ;(
Hier exact hetzelfde. Zat eigenlijk vanmorgen te denken om ook een berichtje te plaatsen, maar een beetje vergeten ;). Ik heb 3 dagen later besteld, maar vroeg mij idd ook af wanneer midden/eind februari precies was. Ik heb achteraf wel voor standard shipping gekozen (foutje van mijzelf, want wilde de snelle levering hebben), dus ik zie hem eind maart denk ik pas verschijnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

Ik heb hem de 7e besteld, en begin inderdaad ook wel wat ongeduldig te worden. mid to late february blijft inderdaad wel vaag, en verder heb je echt geen idee wanneer ze echt gaan leveren.

dat vind ik dan wel weer een minpunt :)

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
FiXeR.nl schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:06:
[...]

Ziet er leuk uit, maar is mij net iets te druk en slecht zichtbaar. Ik hou persoonlijk meer van strakke designs. :)
Dank voor je reactie. De mate van afleesbaarheid verschilt per minuut maar doet zeker onder voor de strakke functionele designs. Dat was ook niet het doel. Het gaat bij deze app vooral om de afwisseling (er zitten ook zeer strakke klokken bij ;)). Persoonlijk heeft elke klok voor mij ook nog de herinnering waar ik die foto gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 14:12
mystic schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:26:
Ik heb hem de 7e besteld, en begin inderdaad ook wel wat ongeduldig te worden. mid to late february blijft inderdaad wel vaag, en verder heb je echt geen idee wanneer ze echt gaan leveren.

dat vind ik dan wel weer een minpunt :)
Heb de steel 11 januari besteld. Staat ook nog als mid to late februari. En zoals jullie ook ongeduldig nu.

Ben heel erg benieuwd. De foto's hier zijn veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27
Heb de 6e besteld (steel black), ook nog steeds mid to late Februari. Dat zoiu dan uiterlijk vrijdag zijn in mijn otpiek ;)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je ziet op de forums nu steeds meer mensen zeggen dat hun creditcard voor de Black Mate wordt aangesproken ;-)

Zijn overigens wel allemaal mensen die de eerste dag besteld hebben.

forums.getpebble.com/discussion/10602/pebble-steel-shipping-mega-thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
Hier een docs formulier om je gegevens in de vullen

This was created via reddit and its to help us all be at ease with the shipping. Basically it is a google doc where you will input your info from your order to help us see how quickly or how slowly the orders are being shipped by viewing past orders.

https://docs.google.com/f...KMVVKJnLxxY2jdug/viewform

Het lijkt erop dat mensen die 6 januari besteld hebben (mat zwart) vandaag het geld van hun creditcard af zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
TripleQ schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:02:
Je ziet op de forums nu steeds meer mensen zeggen dat hun creditcard voor de Black Mate wordt aangesproken ;-)

Bij mij nog niet, ook 6 januari besteld. Zal vandaag of morgen dan nog wel komen hoop ik. In ieder geval goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Tsja blijft koffiedik kijken. Hoeveel klokjes hebben ze op de plank liggen? Genoeg om iedere dag een eerdere besteldag te kunnen verwerken? of gaan daar meerdere dagen overheen omdat de productie de vraag niet aankan? Ik denk dat ik het, om mezelf gerust te stellen, maar hou op de eerdere "Early March"..

Stiekem zijn dit niet de type bedrijven waar ik boos op kan worden wegens verlate levering.. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
dlawit schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:29:
Ik ben naarstig op zoek naar een scheidsrechters-app.

Zou zo handig zijn dat ik een app als scorekeeper icm een timer in 1 heb.
ingestelde timer op x minuten, aflopend naar en trillend bij 0. Deze moet ook te stoppen en hervatten zijn.
Score bijhouden met trillingsfeedback (zoals scorekeeper)
Zoek naar Korfbal Referee in de appstore!

Countdowntimer instelbaar op 35-30-25-20-12.30-10.
score met tril feedback
Tijd is te pauzeren en hervatten
1 minuut voor het einde een trilsignaal
op het einde een trilsignaal

beta-versie

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

SkyThes schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 10:44:
[...]

Ik gebruik zelf Notification Center van Matejdro:
https://forums.getpebble....-notification-replacement

Hierin kan je keywords excluden welke in de notificaties voorkomen. Als je daar dan groepsnaam van de groep die je niet wilt ontvangen invoert dan filtert hij deze eruit. Werkt natuurlijk wel alleen als de groepsnaam niet de hele tijd veranderd. ;)
Thnx! Bevalt goed alleen zo af en toe skipt hij wel notificaties terwijl die geen woorden bevatten die op m'n exclude lijstje staan. Wel staat 'r een vinkje bij de app. In ieder geval vormt het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:33

RobertowNL

For your gear!

Zojuist de gadgetwraps voor de Pebble steel binnen gekregen. Nu alleen de Pebble nog
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lctmOuD.png
Had 3 soorten besteld ben benieuwd welke het mooiste is (denk mat) om zo het merktekentje te laten verdwijnen ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
RobertowNL schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:31:
Zojuist de gadgetwraps voor de Pebble steel binnen gekregen. Nu alleen de Pebble nog
-knip-
Had 3 soorten besteld ben benieuwd welke het mooiste is (denk mat) om zo het merktekentje te laten verdwijnen ;)
Ik snap dat je het merktekentje niet graag wilt zien, maar dit vind ik zonde. Dan heb je een mooie steel versie en dan plak je er iets overheen.
Van welk materiaal zijn die wraps? Ikzelf zou er alleen wat overheen doen als het niet van het échte materiaal te onderscheiden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Is het merktekentje storend dan? En hoeveel dikker wordt je Pebble uiteindelijk van de wrap? Kun je wellicht eens een foto van de zijkant posten?

Edit: Never mind, ik geef zelf even antwoord op mijn vraag: http://www.youtube.com/watch?v=L9QVLPc4Adw Hij wordt er mijnsinziens wel wat log van. Maar ja dan blijft je klokje wel in nieuwstaat.

[ Voor 44% gewijzigd door Druss op 26-02-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
TripleQ schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:02:

Ik heb hem 6 januari besteld en afgelopen maandag (24e) om ongeveer 16.00 uur de verzendbevestiging gekregen. Daarna zag ik dat er op 23 februari een boeking van € 184,19 op mijn creditcard is verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Krilo_89 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:22:
[...]

Ik snap dat je het merktekentje niet graag wilt zien, maar dit vind ik zonde. Dan heb je een mooie steel versie en dan plak je er iets overheen.
Van welk materiaal zijn die wraps? Ikzelf zou er alleen wat overheen doen als het niet van het échte materiaal te onderscheiden is.
Ik bedoelde glans overigens, zat te veel met mat in mijn hoofd.
Zover ik kan zien lijkt de glans versie wel redelijk goed te passen bij de voorkant van de pebble.
Druss schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:51:
Is het merktekentje storend dan? En hoeveel dikker wordt je Pebble uiteindelijk van de wrap? Kun je wellicht eens een foto van de zijkant posten?

Edit: Never mind, ik geef zelf even antwoord op mijn vraag: http://www.youtube.com/watch?v=L9QVLPc4Adw Hij wordt er mijnsinziens wel wat log van. Maar ja dan blijft je klokje wel in nieuwstaat.
Zover ik nu heb gezien heb ik het merktekentje liever niet op de steel. Maar wellicht valt het straks allemaal wel mee en plak ik geen skin.

De normale Pebble wordt bijna niet(s) dikker van een wrap, heb op mijn normale Pebble al tijden een rode skin zitten en op één van de PC buildfests (voor computer4kids) zag iemand die een rode Pebble op het eerste gezicht het verschil niet :+
Rupie schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:19:
[...]

Ik heb hem 6 januari besteld en afgelopen maandag (24e) om ongeveer 16.00 uur de verzendbevestiging gekregen. Daarna zag ik dat er op 23 februari een boeking van € 184,19 op mijn creditcard is verschenen.
Hoe is hij verzonden? De eerste dagen had je een gratis express update dacht ik?
Ik heb die van mij de 19e pas besteld, verwacht niet dat ze het gaan redden om hem te verzenden voor het weekend.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• TripleQ
  • Niet online
Ik heb besteld op 11 jan.
En mijn status is nu ook veranderd van mid/end feb naar 6tot8 weken na de order date.... volgens mij is komend weekend week 6...

Wachten maar weer :-(

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

TripleQ schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 07:14:
Ik heb besteld op 11 jan.
En mijn status is nu ook veranderd van mid/end feb naar 6tot8 weken na de order date.... volgens mij is komend weekend week 6...

Wachten maar weer :-(
dat zag ik vanmorgen dus ook staan :( als ik goed tel, zit ik nu in week 7 (vanaf 6 januari), maar die wijziging zal wel betekenen dat het veeeeel later gaat worden.

vind ik dan toch van ze tegenvallen.

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• Pikkemans
Exact het zelfde hier. Ik heb hem ook besteld op 11 januari. De pagina geeft bij mij ook "Pebble Steel orders are being processed in the order they are received, shipping approximately 6–8 weeks from the date of order."

• FiXeR.nl
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g1d5WWt.jpg

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:23

TradeMarkNL

Videoproducer
Hier ook van mid-late februari naar 6-8 wkn na bestelling. 11 jan besteld, dus dan zou hij uiterlijk volgende week moeten worden verzonden...

[ Voor 31% gewijzigd door TradeMarkNL op 27-02-2014 08:59 ]

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

Nee, dat is het dus niet :p want er staat ' approximately ' ;)

• TheFes
Grrr, mijne is inderdaad ook naar 6-8 weken. Besteld op 6 januari. Verwacht dus nog steeds wel vrij snel bericht te krijgen dat hij verzonden is, aangezien er al een hoop mensen met bestelddatum 6 januari ook dit bericht gehad hebben.
Iemand met een besteldatum na 6 januari, en een zwarte steel, al een verzendbevestiging gehad?

• iMitch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:14
Zojuist m'n Matte Black Steel ontvangen via DHL. Was 38 euro nogwat kwijt aan belasting, valt me behoorlijk mee dus.

Foto's hieeerrrr: http://imgur.com/a/hH453

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-08 20:44
iMitch schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:13:
Zojuist m'n Matte Black Steel ontvangen via DHL. Was 38 euro nogwat kwijt aan belasting, valt me behoorlijk mee dus.

Foto's hieeerrrr: http://imgur.com/a/hH453
Nice , wanneer en hoe laat gekocht?

• iMitch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:14
maxpusch schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:04:
[...]

Nice , wanneer en hoe laat gekocht?
Paar minuten na de announcement, had rond 21:10 m'n bevestigingsmailtje.

• MauritsDe
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-03 13:35
Ik ga waarschijnlijk de pebble steel in matte black nemen.
Ik bedacht me alleen opeens of mijn telefoon er wel mee werkt.
Mijn telefoon heeft bluetooth 3.0 en pebble steel 4.0.
Als het goed is werkt het toch gewoon met elkaar en heeft het alle functies behalve low energy bluetooth.
Klopt dit?

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:48
Foto's zien er goed uit! Heb je de stalen band er al aan gezet?

Goed om te horen dat ze langzaamaan worden verstuurd. Had gehoopt hem deze maand te ontvangen maar hou nu maar rekening met half maart verzenden.. Het is niet anders ben ik bang.
Het forum van pebble is bijna lachwekkend om doorheen te lezen gezien de vele emoties omtrent de vertraging.

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 18:06

WoutF

Hoofdredacteur
Op de redactie hebben we deze week ons reviewexemplaar ontvangen (stainless steel). De review zal nog wel even op zich laten wachten, omdat ik hem eerst een paar weken fulltime wil gebruiken. Zijn er zaken die jullie graag getest willen zien en/of echt niet in de review mogen ontbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
WoutF schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:01:
Op de redactie hebben we deze week ons reviewexemplaar ontvangen (stainless steel). De review zal nog wel even op zich laten wachten, omdat ik hem eerst een paar weken fulltime wil gebruiken. Zijn er zaken die jullie graag getest willen zien en/of echt niet in de review mogen ontbreken?
Waterproof test :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Als het een videoreview wordt zou ik Ancilla Tilia in bikini wel de 'waterproof test' willen zien doen. :9 En eventueel hoe het horloge verder functioneert als sporthorloge bijvoorbeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Het benoemen van apps zoals Pebble notifier (Android) zodat je alle meldingen die je wil op je Pebble kan krijgen is wat mij betreft wel een belangrijk punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:48
Mooi dat tweakers hem heeft!

Paar punten die ik zo kan bedenken om te testen:
- verschil en overeenkomsten qua werking pebble en iphone cq Android.
- accuduur bij alleen tijd lezen en duur bij actief gebruik
- verschillende apps, hoe is muziek en Spotify te besturen, remote voor tv, SMS versturen etc. Ben erg benieuwd wat je in het dagelijkse leven gaat gebruiken.
- krasbestendigheid kast en band
- bouwkwaliteit, er gaan verschillende verhalen over de kwaliteit en een evt scherpe rand bij het scherm

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
Ik heb op reddit een aantal verhalen gehoord over de trilfunctie: die zou niet krachtig genoeg zijn, of in ieder geval een stuk zachter trillen dan de originele pebble. Ik ben ook wel benieuwd wat julie daar van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
FiXeR.nl schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:16:
[...]

Als het een videoreview wordt zou ik Ancilla Tilia in bikini wel de 'waterproof test' willen zien doen. :9 En eventueel hoe het horloge verder functioneert als sporthorloge bijvoorbeeld. ;)
Er komt een videoreview, maar jullie zullen het met mij moeten doen ;) ik zal 'em wel een keertje omhouden tijdens het douchen, maar afgaande op wat Pebble erover zegt en gebruikerservaringen verwacht ik geen problemen :)
RobertowNL schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:31:
[...]

Het benoemen van apps zoals Pebble notifier (Android) zodat je alle meldingen die je wil op je Pebble kan krijgen is wat mij betreft wel een belangrijk punt.
Gaat zeker gebeuren, vind het een gemiste kans dat de officiële app geen ondersteuning heeft voor de Notification-api's in Android.
MaffeMaarten schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:46:
Ik heb op reddit een aantal verhalen gehoord over de trilfunctie: die zou niet krachtig genoeg zijn, of in ieder geval een stuk zachter trillen dan de originele pebble. Ik ben ook wel benieuwd wat julie daar van vinden.
Ik zou de trilstrand zeker niet zacht noemen en kan me niet voorstellen dat ik het niet zou voelen op mijn pols.
RoelsRules schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:35:
Mooi dat tweakers hem heeft!

Paar punten die ik zo kan bedenken om te testen:
- verschil en overeenkomsten qua werking pebble en iphone cq Android.
- accuduur bij alleen tijd lezen en duur bij actief gebruik
- verschillende apps, hoe is muziek en Spotify te besturen, remote voor tv, SMS versturen etc. Ben erg benieuwd wat je in het dagelijkse leven gaat gebruiken.
- krasbestendigheid kast en band
- bouwkwaliteit, er gaan verschillende verhalen over de kwaliteit en een evt scherpe rand bij het scherm
Ik ga de Pebble met zowel Android als iOS gebruiken, dus die vergelijking komt er zeker. Accuduur testen is enorm moeilijk, omdat er geen vaste, reproduceerbare gebruiksscenario's zijn. Ik zal zeker mijn bevinden opschrijven, maar verwacht geen exacte cijfers. Apps zal ik zeker op in gaan, maar dat is niet de hoofdinsteek van de review. Net zoals we bij een iPhone-review ook niet op third-party-apps ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Krasbestendigheid, m'n originele Pebble is er best gevoelig voor. En misschien is dit ook nog interessant om te noemen: http://forums.getpebble.c...ebble-steel-now-available (noemde SkyThes eerder in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
RobertowNL schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:35:
[...]

Hoe is hij verzonden? De eerste dagen had je een gratis express update dacht ik?
Ik heb die van mij de 19e pas besteld, verwacht niet dat ze het gaan redden om hem te verzenden voor het weekend.
Singpost / postnl. Bewust voor gekozen omdat ze vorige keer met die verzending ik helemaal geen aanvullende kosten hoefde te betalen bij aflevering :p Maar voorlopig is hij nog niet te vinden in de trace van signpost, maar dat duurde de vorige keer ook een aantal dagen. Alleen als ik die post hierboven zie met 38 euro aanvullende kosten lijkt dat een stuk minder dan het zou moeten zijn als ze de juiste prijzen rekenen, had ik dat ook wel kunnen doen. Maar voorlopig wacht ik het rustig af. Vorige keer zat er 7 dagen tussen tussen de verzendbevestiging en het moment dat hij in Nederland was. Dus hij zal een dezer dagen wel zichtbaar worden op de site van signpost.
iMitch schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:45:
[...]

Paar minuten na de announcement, had rond 21:10 m'n bevestigingsmailtje.
Ik op 21.12. Ook afgelopen maandag de verzendbevestiging gehad?

[ Voor 11% gewijzigd door Rupie op 28-02-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 10:42

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb nu sinds twee dagen mijn originele Pebble Black binnen, en hij is het helemaal waard! Hij lijkt wel net iets te lang voor mijn pols, want hij wiebelt een beetje, maar dat maakt niet uit. Het bandje vind ik erg fijn: ik kon hiervoor geen horloges dragen omdat de bandjes altijd irritaties veroorzaakten, maar bij de Pebble heb ik daar geen enkele last van.

Verzending met Singpost is redelijk snel gegaan: 5-2 besteld, 7-2 verzendbevestiging, 11-2 op de boot, 14-2 in Nederland, en daarna helaas nog 12 dagen bij de inklaring om vervolgens op 26-2 €36,31 te moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eovermeer
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:24
Kijk er in ieder geval erg naar uit. Ik heb de Pebble Steel inmiddels besteld mede n.a.v. je eerste review in januari. Helaas zal ik nog wel 2 maanden moeten wachten, man wat een eeuwigheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
WoutF schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:06:
[...]

Ik ga de Pebble met zowel Android als iOS gebruiken, dus die vergelijking komt er zeker. Accuduur testen is enorm moeilijk, omdat er geen vaste, reproduceerbare gebruiksscenario's zijn. Ik zal zeker mijn bevinden opschrijven, maar verwacht geen exacte cijfers. Apps zal ik zeker op in gaan, maar dat is niet de hoofdinsteek van de review. Net zoals we bij een iPhone-review ook niet op third-party-apps ingaan.
Om je review actueel te houden zou ik vwb de android review wel wachten tot versie 2.0 er is.

Verder natuurlijk een vergelijking met de originele pebble (is die beschikbaar als vergelijkingsmateriaal?). Bijvoorbeeld om te testen of de trilstand van de steel inderdaad minder merkbaar is.

Nut van de notificatieled zou ik ook wel interessant vinden.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zag vandaag in het krantje van de Mediamarkt dat ze nu ook de Pebble verkopen (helaas niet de steel zover ik heb kunnen zien). Prijs was uit m'n hoofd 188 euro. Voor degenen zonder geduld dus misschien interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:27
Walkman schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:31:
Zag vandaag in het krantje van de Mediamarkt dat ze nu ook de Pebble verkopen (helaas niet de steel zover ik heb kunnen zien). Prijs was uit m'n hoofd 188 euro. Voor degenen zonder geduld dus misschien interessant.
Volgens de website gaat hij voor 208 euro: http://www.mediamarkt.nl/...e=onlineshop&query=Pebble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
In het krantje stond die inderdaad voor 188 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 17:35
WoutF schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:06:
[...]

[...]

Gaat zeker gebeuren, vind het een gemiste kans dat de officiële app geen ondersteuning heeft voor de Notification-api's in Android.
Als aanvulling, ik gebruik persoonlijk pebble notifier maar onderstaande app:
Google Play: Notification Center for Pebble

Met 4.3+ ook mogelijkheid om notificaties op je horloge al te verwijderen. Zo kom je niet op je telefoon ook nog eens alles weer tegen wat al langs kwam op je horloge.

En verder succes met testen natuurlijk d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 02-03-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ook al de mogelijkheid gevonden om een steel te halen zonder creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

jip_86 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:27:
[...]

Met 4.3+ ook mogelijkheid om notificaties op je horloge al te verwijderen. Zo kom je niet op je telefoon ook nog eens alles weer tegen wat al langs kwam op je horloge.

Hmz, die ga ik (ook) eens proberen, notificaties verwijderen is wel handig.
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:20:
iemand ook al de mogelijkheid gevonden om een steel te halen zonder creditcard?
Zover ik weet is die er (nog) niet.
Je zou het natuurlijk via een bekende kunnen proberen, of:
3Vcard
Neteller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Ga naar de winkel en haal een cadeaukaart voor internetaankopen. Is in feite een prepaid creditcard. Of koop via internet een prepaid creditcard. Strict genomen is het natuurlijk dan nog steeds niet zonder creditcard, maar je hoeft geen creditcard te bezitten en kunt die prepaid card gewoon met je pinpas/ideal betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fotogravinnetje schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:27:
Ga naar de winkel en haal een cadeaukaart voor internetaankopen. Is in feite een prepaid creditcard. Of koop via internet een prepaid creditcard. Strict genomen is het natuurlijk dan nog steeds niet zonder creditcard, maar je hoeft geen creditcard te bezitten en kunt die prepaid card gewoon met je pinpas/ideal betalen
de gene die ik gevonden heb gaan maar tot 150 euro dat is dus net niet genoeg ;) en accepteert pebble die wijze van betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
jip_86 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 23:27:
[...]

Die heb ik ook al even gebruikt. Werkt goed, maar jammer dat hij niet inhaakt op het bestaande notificatiesysteem maar echt een losse app gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
dirkjesdirk schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:11:
[...]

Om je review actueel te houden zou ik vwb de android review wel wachten tot versie 2.0 er is.

Verder natuurlijk een vergelijking met de originele pebble (is die beschikbaar als vergelijkingsmateriaal?). Bijvoorbeeld om te testen of de trilstand van de steel inderdaad minder merkbaar is.

De Steel werkt vziw niet met de oude app, dus ik gebruik versie 2.0 van de Android-app (bèta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

Website is aangepast :)

Enne.. waarom metalen versie minder trilt.. Heeft het niet met gewicht te maken?
Plastic is makkelijker te bewegen door het tril motortje denk ik.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

WoutF schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:57:
[...]

Die heb ik ook al even gebruikt. Werkt goed, maar jammer dat hij niet inhaakt op het bestaande notificatiesysteem maar echt een losse app gebruikt
Die gebruik ik ook, erg handig omdat je bepaalde woorden kunt excluden :) . Hebt de aparte Pebble app nodig omdat je dan zowel actieve als notificaties in de historie kunt bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:35:
[...]

de gene die ik gevonden heb gaan maar tot 150 euro dat is dus net niet genoeg ;) en accepteert pebble die wijze van betalen?
Ik doelde o.a. op deze kaart: https://www.primera.nl/ca...mode/3v-prepaid-visa-card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
WoutF schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:57:
[...]

Bedoel je Pebble zelf niet of Notification Center for Pebble? De laatste haakt volgens mij juist wel in, je moet ook toestemming geven voor toegang tot notificaties via Security > Notification Access ipv Accessibility zo als de Pebble App het zelf nu doet.

Pebble heeft dit deels ook aan derden over gelaten omdat Android hier ook ruimte voor bied en ze ook weinig resources hebben/hadden voor het Android deel (bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
De beloofde levertijd (mid to late february) is verdwenen op mijn orderpagina. Is dat bij jullie ook zo? Moet eerlijk bekennen dat ik niet helemaal meer weet waar op die pagina dit stond vermeld.. :?
Nu staat er enkel nog "Pebble Steel orders are being processed in the order they are received, shipping approximately 6–8 weeks from the date of order."

Gezien mijn besteldatum van 8 januari hebben ze nog 2 hele werkdagen gewonnen.. 8)

Maar meer ontopic; lijkt er dus wel een beetje op dat ze de vraag niet helemaal aan kunnen.. Ook gezien het feit dat de shipments in het Google Doc bestandje niet echt meer worden..

[ Voor 15% gewijzigd door Druss op 03-03-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-08 20:44
Mijn creditcard geld is afgeschreven van Pebble black matte
Besteld op 7 januari 2014

[ Voor 8% gewijzigd door maximiliaan! op 03-03-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
Bobbus schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:28:
[...]
Als ik mijn Steel al had gehad dan was ik zelf ook wel gaan prutsen. Misschien doorzie ik het technisch niet helemaal, maar je zou toch een standaard bandje kunnen pakken en daar een inkeping in het midden maken? Dan zou het toch moeten passen?

Heb dat op het forum van Pebble (wat ik aardig nauw in de gaten houd) nog niemand zien doen.
Ah, nu gelukkig wel! En, het werkt ook nog. Hier heeft iemand een andere zwart lederen band gemod zodat hij op de Steel past. Ik ga vast een bruine klaarleggen voor als ik die van mij krijg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

maxpusch schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:43:
Mijn creditcard geld is afgeschreven van Pebble black matte
Besteld op 7 januari 2014
tof, dan kan die van mij ook niet lang meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Bobbus schreef op maandag 03 maart 2014 @ 22:06:
[...]

Ah, nu gelukkig wel! En, het werkt ook nog. Hier heeft iemand een andere zwart lederen band gemod zodat hij op de Steel past. Ik ga vast een bruine klaarleggen voor als ik die van mij krijg 8)
Iemand een idee met wat voor soort systeem de band vast zit? Zijn dat schroeven of toch iets van een pennen systeem?

Erg gaaf om te zien dat suks relatief makkelijk te "tweaken" is, zat al even te googlen naar wat moois.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Druss schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:02:
[...]

Iemand een idee met wat voor soort systeem de band vast zit? Zijn dat schroeven of toch iets van een pennen systeem?

Erg gaaf om te zien dat suks relatief makkelijk te "tweaken" is, zat al even te googlen naar wat moois.
Bij de gewone zit er gewoon een pinnetje met een veer. Als je die (met een schroevendraaiertje) indrukt kan hij los.

Je kan gewoon de originele pin gebruiken als je een ander bandje erop zet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Sorry ik was niet specifiek, ik bedoel eigenlijk de nieuwe Steel types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eovermeer
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:24
Druss schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:53:
[...]
Sorry ik was niet specifiek, ik bedoel eigenlijk de nieuwe Steel types.
Wordt hier keurig uitgelegd YouTube: Pebble Steel Band Replacement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-08 12:42
even een snelle vraag, is hier ook een gedesinteresseerde groep voor app development? gezien er best wat nederlanders met een pebble zijn en ook best al wat Nederlandse apps dacht ik misschien zitten ze ook hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
glydoscoop schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:23:
even een snelle vraag, is hier ook een gedesinteresseerde groep voor app development? gezien er best wat nederlanders met een pebble zijn en ook best al wat Nederlandse apps dacht ik misschien zitten ze ook hier?
Hoe bedoel je deze vraag? Of er mensen zijn die willen developen voor de Pebble?
Ikzelf ga in ieder geval wel aan de slag, al is het maar om wat te klooien.

Altijd leuk als je een eigen klokje gemaakt hebt of een app met wat meer functionaliteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Krilo_89 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:48:
[...]

Hoe bedoel je deze vraag? Of er mensen zijn die willen developen voor de Pebble?
Ikzelf ga in ieder geval wel aan de slag, al is het maar om wat te klooien.

Altijd leuk als je een eigen klokje gemaakt hebt of een app met wat meer functionaliteit ;)
ja dat bedoel ik , ik ben al een tijdje bezig in cloudpebble best grappig zat alleen met aan probleem vandaar. ja voor mense die snel en makelijk een klokje willen maken zonder heel veel mogelijkheden: http://www.watchface-generator.de/ leuk voor een eige fototje en wat text etc . Zal wel veel ge-update worden in de toekomst.

nu naar mijn probleem: er is een Watchface genaamd: DutchFuzzy die mijn opa ook heel graag op zijn pebble gebruikt , helaas zijn de ogen niet helemaal meer wat het was en nu vroeg hij mij een groter lettertype ervan te maken. ik heb de source code van de watchface alleen na installatie alleen maar crash op de pebble. Ik dacht misschien zit hier een gevorderde pebble developer die mij kan helpen?.

Alvast bedankt

Hier alle bestanden(source code ETC) https://github.com/MaikJoosten/DutchFuzzyTimeSource

[ Voor 3% gewijzigd door glydoscoop op 04-03-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Dan bedoelde je vast niet "gedesinteresseerde", denk ik... ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
glydoscoop schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:56:
[...]

nu naar mijn probleem: er is een Watchface genaamd: DutchFuzzy die mijn opa ook heel graag op zijn pebble gebruikt , helaas zijn de ogen niet helemaal meer wat het was en nu vroeg hij mij een groter lettertype ervan te maken. ik heb de source code van de watchface alleen na installatie alleen maar crash op de pebble. Ik dacht misschien zit hier een gevorderde pebble developer die mij kan helpen?.

Alvast bedankt

Hier alle bestanden(source code ETC) https://github.com/MaikJoosten/DutchFuzzyTimeSource
Die source is voor SDK 2.0. Die zal het dus niet doen op 1.x firmware.

Let wel op dat als je het lettertype groter maakt, je ook het tekstvak moet vergroten, anders krijg je straks getallen die wegvallen. Met name vijf en negen, vanwege het uitsteeksel naar beneden ;) Om het echt mooi te krijgen, zul je waarschijnlijk ook de exacte plaatsing van de tekstvakken moeten aanpassen

[ Voor 18% gewijzigd door Fotogravinnetje op 04-03-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Ik heb al wel enige tijd het idee om een app te maken die een aantal minuten voor het eindigen van (in mijn geval les) een notificatie kan sturen met lokaal en tijd van volgende les. Heb echter nog nooit iets voor Pebble gemaakt dus dat gaat waarschijnlijk iets worden voor na m'n examen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Yosecret schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:32:
Ik heb al wel enige tijd het idee om een app te maken die een aantal minuten voor het eindigen van (in mijn geval les) een notificatie kan sturen met lokaal en tijd van volgende les. Heb echter nog nooit iets voor Pebble gemaakt dus dat gaat waarschijnlijk iets worden voor na m'n examen.
Geen app voor nodig.

Zet je rooster in Google Calender.
Vink "notification" aan en zet het op een paar minuten vantevoren.
Laat je telefoon notifications van de Calender app doorsturen naar je pebble.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Yosecret schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:32:
Deed ik vroeger altijd via Google Calendar, rooster invoeren en herinnering via SMS laten sturen. Had toen geen Pebble, maar sms komen verder prima binnen op je Pebble natuurlijk :+
Al bedenk ik me nu dat de calendar app natuurlijk ook die notificaties kan laten zien. :P
geloof dat ik toen in het begin nog geen smartphone had

[ Voor 5% gewijzigd door jip_86 op 05-03-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
dreamscape schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:19:
Dan bedoelde je vast niet "gedesinteresseerde", denk ik... ;)
Nee precies hahaha ging perongeluk denk ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Zijn er zaken die jullie graag getest willen zien en/of echt niet in de review mogen ontbreken?
dirkjesdirk schreef op zondag 02 maart 2014 @ 18:11:
[...]
Dit. Graag uitleg wat het ledje toevoegt.

Vraag me ook af of het gewicht nadelig is. Ik heb nooit horloges gedragen tot ik mijn Pebble 1.0 kreeg, dus is een Pebble Steel dan zwaar? Ik begrijp dat als je een -insert duur merk- horloge draagt je daar geen last van hebt, maar hoe zit het voor degene die nooit een horloge heeft gedragen?

Hoe zit het met de nieuwe antenne in de Pebble Steel, die helemaal rondom zit? Komen notificaties sneller binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Daan00 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:22:
[...]

[...]

Dit. Graag uitleg wat het ledje toevoegt.

Vraag me ook af of het gewicht nadelig is. Ik heb nooit horloges gedragen tot ik mijn Pebble 1.0 kreeg, dus is een Pebble Steel dan zwaar? Ik begrijp dat als je een -insert duur merk- horloge draagt je daar geen last van hebt, maar hoe zit het voor degene die nooit een horloge heeft gedragen?

Hoe zit het met de nieuwe antenne in de Pebble Steel, die helemaal rondom zit? Komen notificaties sneller binnen?
Heb zelf een zwaar en een licht horloge, maar kan je verzekeren dat je hier snel aan went. Vind zelfs de zwaardere lekkerder om mijn arm zitten.
Ter vergelijking, mijn horloge weegt 175 gram en een Pebble Steel met band 99gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Ik zag vanochtend op de site van signpost dat mijn Pebble Black Matte op 4-3 in Nederland aangekomen is *O* Nu nog wachten op de aflevering en zien wat de aanvullende kosten gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

RocketKoen schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:58:
[...]

Geen app voor nodig.

Zet je rooster in Google Calender.
Vink "notification" aan en zet het op een paar minuten vantevoren.
Laat je telefoon notifications van de Calender app doorsturen naar je pebble.
jip_86 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:59:
[...]

Deed ik vroeger altijd via Google Calendar, rooster invoeren en herinnering via SMS laten sturen. Had toen geen Pebble, maar sms komen verder prima binnen op je Pebble natuurlijk :+
Al bedenk ik me nu dat de calendar app natuurlijk ook die notificaties kan laten zien. :P
geloof dat ik toen in het begin nog geen smartphone had
Thnx voor de tip, handige tussentijdse oplossing. Als ik ooit aan het maken van die app toekom ga ik ook maar eens kijken of rooster importeren uit webbrowser mogelijk is. Heb al eerder zoiets gezien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

en bij mij is vannacht geld van mn cc geschreven door pebble *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Jij had de zevende toch besteld met DHL?
Ik de tiende. Ben benieuwd hoelang dhl erover doet dan, en hoeveel kosten erbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Ik heb ook via DHL gekozen, heb woensdag bericht gekregen dat hij verstuurd is, vanochtend is hij bij de douane in Brussel terecht gekomen. Ik heb de 6e besteld.

Echt efficiënt is DHL trouwens niet. Hij gaat van Hong Kong, naar Leipzig, naar Brussel, naar Eindhoven en dan pas naar mij (Tilburg). Had Brussel daar niet tussenuit gehaald kunnen worden?

[ Voor 37% gewijzigd door TheFes op 07-03-2014 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Yosecret schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 21:52:
[...]

[...]

Thnx voor de tip, handige tussentijdse oplossing. Als ik ooit aan het maken van die app toekom ga ik ook maar eens kijken of rooster importeren uit webbrowser mogelijk is. Heb al eerder zoiets gezien namelijk.
Bij google, "kalender toevoegen met URL"

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Is het niet een idee om een apart 'bestellingen en levertijden' topic te maken? Nu wordt het topic 'vervuild' door posts die totaal niet interessant zijn voor mensen die er al 1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
It’s Time for Pebble appstore on Android.
De store is nu ook voor android uitgebracht, had hem zelf al geprobeerd met de laatste beta's maar toch mooi dat het nu final is :)

[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 07-03-2014 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Ik hoop dat dit niet final is, wat een buggy app is de pebble store, niet normaal meer, ze hadden het gerust nog een week of twee uit kunnen stellenn om het goed te doen...

Vastlopers, installaties die blijven hangen op het starting installation scherm en verder ben ik nog niet gekomen omdat de app daar blijft hangen.

Verder reset de update naar 2.0 de pebble zonder mededelingen naar de fabrieksinstellingen waardoor ik watchfaces kwijt ben die ik dus in principe uit de store zou kunnen halen, als die zou werken...

Kleine aanvulling na een half uurtje rommelen, mocht iemand van dezelfde dingen last hebben als ik, telefoon even opnieuw opstarten deed wonderen bij mij. Niet de meest ideale oplossing, maar goed...

[ Voor 66% gewijzigd door martijnm71 op 08-03-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
martijnm71 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:28:
Ik hoop dat dit niet final is, wat een buggy app is de pebble store, niet normaal meer, ze hadden het gerust nog een week of twee uit kunnen stellenn om het goed te doen...

Vastlopers, installaties die blijven hangen op het starting installation scherm en verder ben ik nog niet gekomen omdat de app daar blijft hangen.

Verder reset de update naar 2.0 de pebble zonder mededelingen naar de fabrieksinstellingen waardoor ik watchfaces kwijt ben die ik dus in principe uit de store zou kunnen halen, als die zou werken...

Kleine aanvulling na een half uurtje rommelen, mocht iemand van dezelfde dingen last hebben als ik, telefoon even opnieuw opstarten deed wonderen bij mij. Niet de meest ideale oplossing, maar goed...
Het zou op zich makkelijker zijn als iedereen weet om welke telefoon het gaat? ;) Apple of Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
heb je helemaal gelijk in LG G2 :)

[ Voor 4% gewijzigd door martijnm71 op 08-03-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86

Volgens mij worden inderdaad watchfaces die geen 2.0 versie in de store hebben verwijderd. Dat is opzich ook logisch, ze zouden namelijk ook niet werken als ze wel bleven staan. Die starting heb ik ook wel een keer gezien idd, terwijl een volgende weer als een trein installeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
jip_86 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 12:32:
[...]

Volgens mij worden inderdaad watchfaces die geen 2.0 versie in de store hebben verwijderd. Dat is opzich ook logisch, ze zouden namelijk ook niet werken als ze wel bleven staan. Die starting heb ik ook wel een keer gezien idd, terwijl een volgende weer als een trein installeerde.
de watchface die ik kwijt was had wel een 2.0 versie :P

maar goed, iets met kinderziektes, en hopen dat Pebble nog even aan de slag gaat om de puntje op de i te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
Aah thanks, heb zelf Apple, maar kan helaas nog niets testen. Ben benieuwd naar de bevindingen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

De mijne ging vanochtend helemaal vloeiend. Alle apps en watchfaces die een 2.0 versie hebben kon ik via de hello pebble app binnenhalen, 1 was geen 2.0 versie van daarvan kreeg ik een waarschuwing. Al met al top geregeld moet ik zeggen (galaxy S4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen

Ah, ligt dus niet aan mij.
Ik dacht al dat het aan mijn antieke telefoon (galaxy s) lag dat die app enorm traag was.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 17 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.