Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
windows2012 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:29:
[...]

Waar heb je hem besteld als ik vragen mag?
Bij Pebble zelf (Getpebble.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windows2012
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-12-2022
BlackMage schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:31:
[...]

Bij Pebble zelf (Getpebble.com).
oke thanks
Is die aan te raden? ben wss van plan om er zelf ook 1 te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:14

ThaDude

Hang Loose

gday schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:13:
[...]

Geen idee wat er dan aan de hand is. Ik zal mijn Pebble vandaag weer eens wat langer aan mijn Nexus 4 gekoppeld houden ipv aan mijn 5s, al merk ik niets op mijn S3 ...

Edit: Anderhalf uur verder, en mijn Nexus 4 is 3% van z'n accu kwijt ... lijkt me vrij normaal dus.
Heb al mijn apps eraf gegooid..en httpeble. nog steeds battery drain met de buienalarm app :| :?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ThaDude schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:37:
[...]

Heb al mijn apps eraf gegooid..en httpeble. nog steeds battery drain met de buienalarm app :| :?
Tja sorry, ik heb echt geen idee. De app doet standaard ééns per 30 minuten even updaten (duurt doorgaans een seconde) en verder doet iehelemaal niets met de telefoon waar de Pebble mee verbonden is.

Ik kan het niet reproduceren op 3 toestellen (5s, S3 en Nexus 4) en hoor ook van anderen eigenlijk niets over hoog batterijverbruik.

Dan houdt het echt op wat betreft acties die ik kan ondernemen ... :{

Edit: Ik bedacht me nog 1 ding. Als je toevallig de Pebble SDK hebt geïnstalleerd kun je de logs live bekijken van Buienalarm, mbv het commando "pebble logs". Je zou dan eventueel kunnen kijken of Buienalarm elke 5 seconden een HTTP request doet ofzo ...?

[ Voor 17% gewijzigd door gday op 30-01-2014 17:45 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
ThaDude schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:37:
[...]

Ik had redelijk wat drain met android 4.2.2 op m'n xperia Z (grootste verbruiker: Android besturingssysteem). Nu met 4.3 is het verbruik weer veel normaler. Welke apps/systemen vreten volgens jouw telefoon de meeste energie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@gday heb een vmare machine ja :) zal eens kijken!

Nu eerst de horloge naar factory.
horloge verwijderd van telefoon
App van telefoon
Telefoon herstart

app weer installeren.. ff eens helemaal opnieuw.. Ben er zat van dat ik dat alleen heb :P

@gday heb logging hoe wil je die hebben?? Hij lijkt inderdaad elke 5 seconden wat te doen.. Zegt jou wellicht meer dan mij :)

[ Voor 28% gewijzigd door ThaDude op 31-01-2014 09:32 . Reden: logging ]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ThaDude schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 07:48:
@gday heb een vmare machine ja :) zal eens kijken!

Nu eerst de horloge naar factory.
horloge verwijderd van telefoon
App van telefoon
Telefoon herstart

app weer installeren.. ff eens helemaal opnieuw.. Ben er zat van dat ik dat alleen heb :P

@gday heb logging hoe wil je die hebben?? Hij lijkt inderdaad elke 5 seconden wat te doen.. Zegt jou wellicht meer dan mij :)

[knip!]
Wow, bedankt! Ik zie alleen niet in wat voor tijdsbestek deze regels zijn gegenereerd. Is dit de log van pakweg een minuut lang?? Overigens, wellicht wil je je log weer snel verwijderen aangezien daar jouw locatie-coördinaten in te vinden zijn ...

[ Voor 9% gewijzigd door gday op 31-01-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Ja zoiets ja.. Hij genereerd gewoon continu deze regels.. Om de paar seconden. Is er een optie om dit naar een bestand te loggen oid wat jij weet? Standaard linux >> logging.txt werkte niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

ThaDude schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:22:
Ja zoiets ja.. Hij genereerd gewoon continu deze regels.. Om de paar seconden. Is er een optie om dit naar een bestand te loggen oid wat jij weet? Standaard linux >> logging.txt werkte niet :(
Krijg je die logregels ook nog als je via de instellingen van Buienalarm op de Pebble een handmatige verversinterval instelt? (Middelste knop rechts ingedrukt houden.)

Je kunt de logs wegschrijven naar een tekstbestand op deze manier:
code:
1
pebble logs 2> log.txt

Overigens, wellicht wil je de link naar je log verwijderen omdat je precieze locatie erin staat (zie edit van m'n vorige post).

En kan ik je op een directere manier bereiken? Dan hoeven we dit topic verder niet te vervuilen met dit probleem, aangezien het wel wat offtopic gaat zo. ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door gday op 31-01-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

OK, link verwijderd! Ach heb hem maar uit mijn skydrive gehaald :P maar je mag komen koffie drinken hoor ;) :+

Stuur me anders even een DM of mail dan kan ik de logging zo naar je mailen :)

Heb de interval op handmatig gezet en je logging van precies een minuut gemaakt.

[ Voor 48% gewijzigd door ThaDude op 31-01-2014 09:50 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
gday schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:18:
[...]

Overigens, wellicht wil je je log weer snel verwijderen aangezien daar jouw locatie-coördinaten in te vinden zijn ...
OT, ik zou dan ook even de link uit de quote halen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door ArthurMorgan op 31-01-2014 09:41 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
Werd net door een collega gewezen op de eerste nederlandstalige review van de steel (die ik heb gezien dan toch).

http://androidworld.nl/re...watch-subtiele-verleider/
Ze zijn dus al wel in Nederland België‎! Hoewel een bekende reviewer misschien wel wat voorang heeft gekregen in de levering natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door MaffeMaarten op 31-01-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Voor de geïnteresseerden: het probleem dat ThaDude had met de Buienalarm-watchapp heb ik (hoogstwaarschijnlijk) opgelost met deze versie.

https://dl.dropboxusercon...bble/Buienalarm-v0.63.pbw
Afbeeldingslocatie: http://api.qrserver.com/v1/create-qr-code/?data=https%3A%2F%2Fdl.dropboxusercontent.com%2Fu%2F717032%2FPebble%2FBuienalarm-v0.63.pbw&size=250x250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
windows2012 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:34:
[...]

oke thanks
Is die aan te raden? ben wss van plan om er zelf ook 1 te kopen!
Het is voor zover ik weet de enige echte plek waar je hem kunt bestellen vanuit Nederland, ga er maar vanuit dat praktisch iedereen hier hem daar besteld heeft ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 15:20
De Media Markt heeft hem in bepaalde vestigingen ook, voor 209 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
MaffeMaarten schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:28:
Werd net door een collega gewezen op de eerste nederlandstalige review van de steel (die ik heb gezien dan toch).

http://androidworld.nl/re...watch-subtiele-verleider/
Ze zijn dus al wel in Nederland België‎! Hoewel een bekende reviewer misschien wel wat voorang heeft gekregen in de levering natuurlijk.
Oef, daar word ik enthousiast van, leuk en bondig geschreven review! Mooie foto's, ook die foto met Hangouts berichtgeving was ik aangenaam verrast door. (zal wel bekend zijn maar zag het voor het eerst)

Heb net als de reviewer impulsief een Steel besteld begin januari, en begin nu steeds meer uit te kijken naar begin/mid maart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
...
The new Pebble app for iOS which includes the Pebble appstore is now available for download in the iTunes Store. We’re still fine tuning the Pebble app for Android, so stay tuned — it’s coming very, very soon.
https://blog.getpebble.co...lore-the-pebble-appstore/
Mensen die de update al hebben? Kreeg net met mijn Android App al een notificatie welcome to the appstore.

[ Voor 39% gewijzigd door jip_86 op 03-02-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:46

Midas.e

Is handig met dinges

Mn iPhone heeft inmiddels wel 20x gezegd dat de update klaar staat, maar elke keer wordt deze weer weggehaald.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
Nee, ik heb hem nog niet.
Hij zegt dat de 2.0 versie een oudere versie is (in versiebeheer) heel raar.
Slordige gang van zaken! Eerst dat ding online zetten en dan pas je blogpost online zetten lijkt me handiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

Absoluut, dit duid niet echt op een lekkere uitrol.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:23

TradeMarkNL

Videoproducer
Jopth schreef op maandag 03 februari 2014 @ 07:39:
De Media Markt heeft hem in bepaalde vestigingen ook, voor 209 euro.
Wat, de Steel? Lijkt me sterk, al helemaal dat ze 'm op voorraad hebben want dat ding is nog erg moeilijk leverbaar voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Elke keer als ik de App Store open dan probeert ie een update te downloaden en dat is dan heel snel klaar (krijg er een notification van) maar het blijft de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

lijkt erop dat 2.0 alweer ingetrokken is, onder version history zie je 2.0 wel erop staan.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Bij mij staat versie 2.0 van de App er nu op ... Effe spelen :)

Upd1: Downloading v2.0.0 & updating Pebble
Upd2: Bummer, mijn Beer o'Clock face doet het niet onder 2.0.0 :P
Upd3: Sweet een remote app voor de GoPro Hero3(+)
Upd4: Werkt het best goed, een locker waar je je apps in kan bewaren ivm de 8 app limiet. Veel apps e.d. Van gerenommeerde merken en app ontwikkelaars.

[ Voor 125% gewijzigd door S913 op 03-02-2014 23:07 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Touchdomex schreef op zondag 19 januari 2014 @ 19:01:
Eindelijk reactie op mijn RMA na het sturen van een reminder *O* Morgen mag ik weer wat foto's sturen :') Dus dat word weer alles opwekken en hopen dat ik foto's kan schieten :+
Inmiddels al opgelost? Ik hem namelijk exact het zelfde probleem met mijn pebble zoals in jou video! Heb zojuist fotos gemaakt en naar pebble gemaild, ben wel benieuwd wat de procedure gaat worden. Zou ik hem op eigen kosten richting de VS moeten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-08 20:44
Hier is de Pebble App Store voor Android (Bèta), werkt bij mij erg goed en soepel
https://developer.getpebb...03/Android-appstore-beta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
S913 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:44:

Upd3: Sweet een remote app voor de GoPro Hero3(+)
Ja die lijkt me ook wel vet, ik ga binnenkort ook een Hero3(+) ook aanschaffen (eerst even de hero2 verkopen :P ). Lijkt me wel fijn zonder dat gemier op je helm met de knopjes gewoon via je horloge je GoPro te kunnen besturen. Moet alleen wel m'n smartphone de piste mee op, die wilde ik wegens mijn wilde off-piste acties nog wel eens thuis laten.

http://forums.getpebble.c...cation-for-gopro-control/
https://code.google.com/p/pebble-for-gopro/

Off-topic: Iemand al opzoek gegaan naar een leren jack en een zwarte Pontiac Firebird Trans-Am uit '82 met bluetooth-integratie? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
TradeMarkNL schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:51:
[...]

Wat, de Steel? Lijkt me sterk, al helemaal dat ze 'm op voorraad hebben want dat ding is nog erg moeilijk leverbaar voor zover ik weet.
Nee, ik bedoelde de 'gewone'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Mijn accu is na een paar uur leeg met de Beta versie van de Pebble app op Android 4.4.2... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:27
Jopth schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:56:
Mijn accu is na een paar uur leeg met de Beta versie van de Pebble app op Android 4.4.2... :(
Reboot je phone na installatie, hielp bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
Zandpad schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:58:
[...]

Reboot je phone na installatie, hielp bij mij
Al gedaan, ik wacht wel tot het beta-label er af is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Vet!!
Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3665/12327791903_9b6a86e57a.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door sijbren op 05-02-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Jopth schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:56:
[...]

Nee, ik bedoelde de 'gewone'.
Ah, oké. Ik weet niet precies hoeveel je kwijt bent met importkosten etc maar volgens mij is dat niet echt een goeie deal die de mediamarkt biedt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik hield rekening met zo'n 40-50 euro dat er bovenop zou komen. Dus komt neer op zo'n 150-160 euro. Dus niet bepaald een goede deal inderaad, zit een dikke marge op :). En als je een Pebble hebt besteld krijg je 15 dollar terug voor iedereen die er één besteld met jouw referal code. Dus ik denk dat wanneer je als grootste electronica retailer van europa een order plaatst dat je vast nog wel meer korting kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
BlackMage schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:30:
Ik hield rekening met zo'n 40-50 euro dat er bovenop zou komen. Dus komt neer op zo'n 150-160 euro. Dus niet bepaald een goede deal inderaad, zit een dikke marge op :). En als je een Pebble hebt besteld krijg je 15 dollar terug voor iedereen die er één besteld met jouw referal code. Dus ik denk dat wanneer je als grootste electronica retailer van europa een order plaatst dat je vast nog wel meer korting kan krijgen.
Amazon biedt hem zelfs goedkoper aan als pebble zelf.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
clonedonkey schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 01:05:
[...]

Inmiddels al opgelost? Ik hem namelijk exact het zelfde probleem met mijn pebble zoals in jou video! Heb zojuist fotos gemaakt en naar pebble gemaild, ben wel benieuwd wat de procedure gaat worden. Zou ik hem op eigen kosten richting de VS moeten sturen?
Nee hoor. Ze sturen gewoon een nieuw exemplaar naar je op. Het oude mag je houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 14:21

SebasFM

BOFH

efari schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:26:
[...]

Nee hoor. Ze sturen gewoon een nieuw exemplaar naar je op. Het oude mag je houden.
Ik heb anderhalve week geleden ook een RMA procedure opgestart. Last van corrupted scherm wat steeds erger lijkt te worden na iedere notificatie. De minste last had ik met de watchfaces, maar zelfs het menu was op een gegeven moment niet meer leesbaar.
Overigens, met de installatie van de 2.0.0 firmware via de 2.0 beta8 android app leek het probleem opeens een paar dagen weg te zijn geweest. Het is nu overigens weer terug, maar in veel mindere mate.

Foto's van het probleem opgestuurd en een week zonder iets te horen opeens een mailtje met "Your Pebble has been shipped". Ik ben alleen benieuwd hoe dit door de douane heen gaat komen zonder er voor hoeven te betalen. :/

@efari, hoe lang duurde het voordat je je replacement Pebble in huis had?

[ Voor 4% gewijzigd door SebasFM op 08-02-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:19
Heb me eigenlijk al een paar keer betrapt op situaties waarbij ik dacht dat een smartwatch wel eens handig kon zijn, dus heb ik mezelf maar overhaald om er ene aan te schaffen.
En na het zien, oké niet in het echt, van de Pebble Steel, heb ik de matzwarte besteld met levering eind feb, begin maart. Nu heb ik nog ruim de tijd om 62 pagina's van het Pebble-forum door te lezen zodat ik er tenminste deftig mee overweg kan.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

Nou, mijne is onderweg. Al heb ik geen idee waar ie zou zijn :p

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 19:38

Akropolis

Still stupid...

Ik heb een Steel besteld vorige week vrijdag. Heb de gewone in het echt gezien. Het is een extensie van je telefoon. Wat het doet, doet het goed en het wil niet alles doen. Denk dat ze wel goede keuzes hebben gemaakt met de Pebble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
Volgens mij zijn die stainless versies allemaal al bijna verzonden.
Op Youtube zijn namelijk alleen maar unboxings en reviews van zilveren. Sommigen zeggen ook dat die van hun pas mid to late february zou verzonden worden.

Dit lijkt er dus op dat die Matte black versie populairder is, dit is ook te zien in de Pebble Steel preview van Tweakers.

Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
maxpusch schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:10:
Op Youtube zijn namelijk alleen maar unboxings en reviews van zilveren. Sommigen zeggen ook dat die van hun pas mid to late february zou verzonden worden.

Dit lijkt er dus op dat die Matte black versie populairder is, dit is ook te zien in de Pebble Steel preview van Tweakers.

Wat jullie?
Precies wat jij zegt. Had ik nu maar de stainless besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
TradeMarkNL schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:53:
[...]

Precies wat jij zegt. Had ik nu maar de stainless besteld ;)
Valt wel mee hoor, ik heb de stainless besteld, en ik heb ook nog niets gezien. Het bedrag is ook nog niet van mijn CC afgeschreven. (Ik had dan weer wel voor "free shipping" gekozen trouwens, dus dat ie nog niet in mijn bus ligt is niet zo raar.)

Alles wat nu verzonden is is stainless < ja.
De stainless versies allemaal al bijna verzonden. < Wie weet?

---edit----

Ohw, volgens de site: "Your order is currently processing" :)

[ Voor 6% gewijzigd door MaffeMaarten op 11-02-2014 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-09 11:18
MaffeMaarten schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:02:
[...]

Valt wel mee hoor, ik heb de stainless besteld, en ik heb ook nog niets gezien. Het bedrag is ook nog niet van mijn CC afgeschreven. (Ik had dan weer wel voor "free shipping" gekozen trouwens, dus dat ie nog niet in mijn bus ligt is niet zo raar.)

Alles wat nu verzonden is is stainless < ja.
De stainless versies allemaal al bijna verzonden. < Wie weet?

---edit----

"Steel orders are being processed in the order they are received. Your batch of Pebble Steel will begin shipping mid to late February".

Ik ga uit van eind februari, wat gelukkig dit jaar wat korter is :+. Maar als hij eind februari geshipped wordt, kan ik hem dan 3 weken later verwachten? Of hoe zit dat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
Haha, was dat maar zo :+ 17 januari een stainless besteld, nog niks gehoord verder.
MaffeMaarten schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:02:
[...]

---edit----

Bij mij staat hij nu ook op ''Your order is currently processing'', maar was dat in het begin ook niet zo dan? Ik weet eigenlijk niet of ik hiervoor een andere status had.

En, als we toch bezig zijn... Ik kick mijn poll nog één keer ;) Eens zien of er nog anderen bij komen.

Poll: Welke Pebble Steel heb jij besteld met welke shipping?
Stainless met free shipping
Stainless met DHL
Matte met free shipping
Matte met DHL
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=389069&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 76% gewijzigd door BobB op 11-02-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

Mijn stainless stond eerst gepland rond mid february en later werd dit mid to late February.
Vorige week zag ik op mijn order pagina echter staan dat-ie 5 februari verstuurd is (via singapore post).
Gisteravond in Nederland gearriveerd en inmiddels via @PostNL een 3S nummer gekregen.

Nu even afwachten hoe snel die door de inklaring komt en of er nog importkosten worden berekend.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 08:03

Wat jullie?
Dat is IMHO toch wel een onlogisch conclusie die je hieruit trekt.
Logischer lijkt mij, dat de stainless versie:
  • populairder is (bij reviewers) of;
  • standaard werd uitgeleverd aan reviewers of;
  • eerder in productie is gegaan of;
  • batch eerder is uitgeleverd.
Overigens had ik de Matte besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Laatst online: 18:59
Als ik check op FW updates via de app dan zegt hij dat alles up to date is.
Ik heb nu versie 1.14.1 (recovery 1.5.5). Als ik het goed begrijp is versie 2 toch voor mij al beschikbaar?
(Zwarte normale versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 22:05
frietsje schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:43:
Ik heb nu versie 1.14.1 (recovery 1.5.5). Als ik het goed begrijp is versie 2 toch voor mij al beschikbaar?
(Zwarte normale versie).
SDK 2.0 zit nog in de beta afaik, wil die die installeren moet je even hier kijken:

https://developer.getpebble.com/2/getting-started/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Ben ik de enige waarbij trouwens bij de nieuwe 2.0 beta (8 en 9) Buienalarm niet meer ververst?
Versie 8 ververst hij eenmalig en sinds net versie 9 maar daar doet hij het helemaal niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
big_one schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:46:
[...]

Dat is IMHO toch wel een onlogisch conclusie die je hieruit trekt.
Logischer lijkt mij, dat de stainless versie:
  • populairder is (bij reviewers) of;
  • standaard werd uitgeleverd aan reviewers of;
  • eerder in productie is gegaan of;
  • batch eerder is uitgeleverd.
Overigens had ik de Matte besteld.
Als ik het goed heb begrepen was er iets aan de hand met het productieproces van de Matte. Dat, in combinatie met Chinees Nieuwjaar zorgde voor vertraging. Ik houd de forums en reviews behoorlijk goed in de gaten, en ik heb ook nog geen Matte langs zien komen. Ook nog niet gelezen dat er ondertussen al een verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

(Zwarte normale versie).
Heb je wel de nieuwe versie van de App? 2 weken terug kwam er (in mijn geval) vanuit de AppStore een nieuwe versie van de iOS App binnen (v2.0) en daarna werd mijn Pebble geupgrade naar v.2.0.0 (recovery 1.5.4).
Volgens mij is daar niks beta meer aan.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
(Zwarte normale versie).
De iOS versie is uit Beta (gewoon de Pebble app in de Appstore downloaden)
De Android versie is nog in Beta (bij versie 8 of 9 nu?) ze de linkjes op deze pagina!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:53

Rhapsody

In Metal We Trust

Op https://blog.getpebble.com/2014/02/11/an-update-on-android/ staat een update betreffende Android. Nog even geduld dus :(

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27
Ik moet toch nog even wachten op mijn steel, dus komt goed.. Maar mocht die toch eerder komen dan 2.0 voor Android, hoe gaat dat dan werken? Want de steel komt toch met 2.0 voorgeïstalleerd? Werkt dat dan wel met de huidige Android app?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nee. komt niet met 2.0 voorgeïnstalleerd als ik het goed heb begrepen...
Dus enkele functies werken dan ook gewoon niet. Zoals de Led die gaat branden als de oplader aangesloten is. Dit zit pas in 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Laatst online: 18:59
Smobbo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:59:
[...]

De iOS versie is uit Beta (gewoon de Pebble app in de Appstore downloaden)
De Android versie is nog in Beta (bij versie 8 of 9 nu?) ze de linkjes op deze pagina!
Hmm, dan was ik iets te ongeduldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik kreeg zojuist versie 2.0.1 binnen op mijn iPhone. Ik weet niet precies wat ze hebben aangepast, maar de App lijkt nu een stuk sneller te zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
Bobbus schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:02:
[...]

Als ik het goed heb begrepen was er iets aan de hand met het productieproces van de Matte. Dat, in combinatie met Chinees Nieuwjaar zorgde voor vertraging. Ik houd de forums en reviews behoorlijk goed in de gaten, en ik heb ook nog geen Matte langs zien komen. Ook nog niet gelezen dat er ondertussen al een verzonden is.
aha dus ik had gelijk _/-\o_

• clonedonkey
Zoals ik al eerder in dit topic heb gepost is mijn Pebble helaas al binnen een paar weken overleden. RMA aangevraagd en ze hebben inmiddels een nieuwe via Singapore post naar me opgestuurd, perfecte service dus! Ik vroeg me alleen het volgende af, ik heb dus al een keer via DHL de Pebble laten komen de de invoerkosten betaald. Nu krijg ik deze RMA versie, dan moet ik toch hopelijk niet nogmaals de inklaringskosten betalen ? Zetten ze iets van 'RMA' op het pakketje ofzo?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Gister begon de Pebble ineens te trillen en stond er in beeld dat de batterij minder dan 20% vol was of iets. Niet eerder gezien dat die melding zo duidelijk in beeld kwam. Ook iets wat in een recente versie aangepast is denk ik?

Desktop | Server | Laptop

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:27
Rupie schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 18:17:
Gister begon de Pebble ineens te trillen en stond er in beeld dat de batterij minder dan 20% vol was of iets. Niet eerder gezien dat die melding zo duidelijk in beeld kwam. Ook iets wat in een recente versie aangepast is denk ik?
Nieuw in FW2

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Is inderdaad nieuw in 2.0. Je volgende melding (als je niet oplaadt voor die tijd tenminste) is bij 10%. Leger dan dat heb ik mijn horloge niet laten lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kun je ook de datum en tijd in de Nederlandse notatie krijgen? (Of helemaal in het Nederlands?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
FiXeR.nl schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:43:
Kun je ook de datum en tijd in de Nederlandse notatie krijgen? (Of helemaal in het Nederlands?)
Er zijn honderden watchfaces. Inclusief een hoop Nederlanse.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:31
'mijn' steel (de matte) staat nu op processing (weet niet eens zeker of hij daar al op stond maar goed) en nog steeds verwachte levering mid-late feb.
Was er vrij snel bij met bestellen (heb de gratis dhl levering nog), diegene die hem nu al op verzonden hebben; wat is de betsteldatum geweest? Dan kan ik dat vergelijken met die van mij (11-1-14), thx

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Mijn oerder (van 6 januari) staat volgens mij al vanaf het begin om processing. Dus dat zegt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

nou, ik zal wel even een paar fototjes dumpen:

Op een druillige dinsdag avond kom ik thuis, de buurman komt naar me toe rennen en schreeuwt GEEF GELD GEEF GELD!, vooruit, ik geef de arme man geld en in ruil krijg ik een raar doosje...
Afbeeldingslocatie: http://download.hacktheplanet.nl/imgdump/pebble/steel/image%20%284%29.jpeg
Wat zou erin zitten?
Afbeeldingslocatie: http://download.hacktheplanet.nl/imgdump/pebble/steel/image%20%285%29.jpeg
Kijk nou, een horloge?
Afbeeldingslocatie: http://download.hacktheplanet.nl/imgdump/pebble/steel/image.jpeg
Nadat ik wat verzendstof eraf haal zie ik dat het een pebble is, hij wordt wakker en begroet me.
Afbeeldingslocatie: http://download.hacktheplanet.nl/imgdump/pebble/steel/image%283%29.jpeg
En zo zit hij dan om de arm.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Hallo iedereen, morgen komt m'n Pebble Jet Black aan, moet €36,31 betalen. Alvast bij elkaar gezocht in wat briefgeld en grote hoop muntjes van 1, 2 en 5 cent. Iemand ervaring met bezorgers die daar moeite mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:33

RobertowNL

For your gear!

Yosecret schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:58:
Hallo iedereen, morgen komt m'n Pebble Jet Black aan, moet €36,31 betalen. Alvast bij elkaar gezocht in wat briefgeld en grote hoop muntjes van 1, 2 en 5 cent. Iemand ervaring met bezorgers die daar moeite mee hebben?
1 en 2 cent weet ik niet, maar je moet vaak zelfs gepast betalen ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:35
Midas.e schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:18:

Op een druillige dinsdag avond kom ik thuis, de buurman komt naar me toe rennen en schreeuwt GEEF GELD GEEF GELD!, vooruit, ik geef de arme man geld en in ruil krijg ik een raar doosje...
[afbeelding]
Wat zou erin zitten?
[afbeelding]
Kijk nou, een horloge?
[afbeelding]
Nadat ik wat verzendstof eraf haal zie ik dat het een pebble is, hij wordt wakker en begroet me.
[afbeelding]
Laatste plaatje is een beetje uitgerekt in de breedte ;)

Maar wel chique ding, de stainless leek me wat minder mooi, maar valt me ech 100% mee als ik hem zo zie aan jouw arm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

RobertowNL schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:08:
[...]

1 en 2 cent weet ik niet, maar je moet vaak zelfs gepast betalen ;)
Ja klopt, staat bij de track&trace: "Rembourszending: betaal €36,31 gepast en contant aan de pakketbezorger."

Wel jammer dat het in deze tijd niet mogelijk is om gewoon te pinnen. Ze lopen erg achter daar bij PostNL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo misschien een domme vraag .
ik wil graag een pebble bestellen maar wat moet ik opgeven bij bezorg adres
city- region is dat woonplaats en stad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:24:
hallo misschien een domme vraag .
ik wil graag een pebble bestellen maar wat moet ik opgeven bij bezorg adres
city- region is dat woonplaats en stad ?
Region heb ik 'The Netherlands' gedaan, om onduidelijkheid bij bezorgen te voorkomen.
Tip: neem de ups shipping, ik had free, maar dat duurde dikke 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yosecret schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:31:
[...]

Region heb ik 'The Netherlands' gedaan, om onduidelijkheid bij bezorgen te voorkomen.
Tip: neem de ups shipping, ik had free, maar dat duurde dikke 3 weken.
bedankt wat heeft u bij city neer gezet de plaats naam of provincie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:31

Knip

Ziet er netjes uit! Die kleur valt me meer dan mee zo op het eerste gezicht!
Wat is je bestel datum geweest?

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:54:
[...]

bedankt wat heeft u bij city neer gezet de plaats naam of provincie
Plaatsnaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 15:26
Midas.e schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:21:
Paar weekjes wachten, dan mag deze bij de verzameling >:) besteld!
Hij heeft dus eerder als de meeste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

RoelsRules schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:57:
[...]

Ziet er netjes uit! Die kleur valt me meer dan mee zo op het eerste gezicht!
Wat is je bestel datum geweest?
luccie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 23:18:
[...]

Hij heeft dus eerder als de meeste besteld.
Ik heb em 15 minuten voor de launch besteld ;-)

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 10:42

Kiwi

Gadgetfreak

Yosecret schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 21:58:
Wanneer heb jij besteld, en sinds wanneer is hij in Nederland? Ik heb de 5e besteld en hij is sinds de 14e in Nederland. Heb al wel de 3s code, maar ligt nog bij de douane ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Nice! Bedankt voor de foto's, mooie watchface ook! Wat moest je nog aan naheffing betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

[afbeelding]
Wat zou erin zitten?
[afbeelding]
Kijk nou, een horloge?
[afbeelding]
[afbeelding]
Die watchface is gaaf. Stond die er al op of heb je toevallig een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Rhapsody schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:40:
[...]
Die watchface is gaaf. Stond die er al op of heb je toevallig een linkje?
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3682/12631444185_9f699176f4_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

Bobbus schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 10:34:
[...]

Nice! Bedankt voor de foto's, mooie watchface ook! Wat moest je nog aan naheffing betalen?
naheffing was 51 euro.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

De PebbleApp op Android (nieuwste beta) werkt nog niet zo lekker, maar gevonden. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Rhapsody schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:35:
[...]

De PebbleApp op Android (nieuwste beta) werkt nog niet zo lekker, maar gevonden. Thanks!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Wow.. :F Dat is een flink bedrag! Had je dat verwacht/is dat normaal? Ik ging eerder uit van de eerder genoemde 35/36 euro's.. What happened?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Druss schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:36:
[...]

Wow.. :F Dat is een flink bedrag! Had je dat verwacht/is dat normaal? Ik ging eerder uit van de eerder genoemde 35/36 euro's.. What happened?
De metalen is 100 dollar duurder, dus dat scheelt een paar tientjes aan extra kosten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Weet iemand toevallig hoe ik notificaties van alleen groepsgesprekken in whatsapp kan uitschakelen? En dan bedoel ik niet muten, want dat heb ik al gedaan. M'n Pebble rammelt nonstop alleen ik wil nog wel notificaties van niet-groepsgesprekken.

Draai Whatsapp+ v5.05 D (op android 4.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

iets wat ik bij mn orginele pebble geen last van had en nu met de steel wel is dat mn Parrot ZIK(headphone) disconnect. Ook gaat de geluidkwaliteit van mn headset zwaar achteruit als mn pebble connected is lijkt het.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Mijn RMA pebble is inmiddels met singporepost geariveerd in Nederland en ligt nu bij inklaring van PostNL. Nu heb ik alleen een brief gehad dat ze de waarde niet kunnen schatten en of ik wat info wil geven. Alleen is dit een RMA model en ik heb dus al eens via DHL mijn orginele pebble ontvangen en invoerkosten betaald. Heeft iemand misschien ervaring met wat ik nu moet invullen? Heb PostNL al een tweet gestuurd maar dacht misschien weet iemand het hier ook, wil hem uiteraard zo snel mogelijk hebben, mis een werkende pebble :(

• RocketKoen
clonedonkey schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:23:
Mijn RMA pebble is inmiddels met singporepost geariveerd in Nederland en ligt nu bij inklaring van PostNL. Nu heb ik alleen een brief gehad dat ze de waarde niet kunnen schatten en of ik wat info wil geven. Alleen is dit een RMA model en ik heb dus al eens via DHL mijn orginele pebble ontvangen en invoerkosten betaald. Heeft iemand misschien ervaring met wat ik nu moet invullen? Heb PostNL al een tweet gestuurd maar dacht misschien weet iemand het hier ook, wil hem uiteraard zo snel mogelijk hebben, mis een werkende pebble :(
zeggen dat het gaat om vervanging onder garantie. Als het goed is zetten ze dan waarde €0 erop en betaal je geen kosten.

TheS4ndm4n#1919

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44

[afbeelding]
Wat zou erin zitten?
[afbeelding]
Kijk nou, een horloge?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg goed uit, waar ik persoonlijk benieuwd naar ben is hoe het met de bandjes zit, een stalen band vind ik niet fijn, en past mij ook nooit lekker. Een lederen of kunststof band gaat op den duur kapot, kan er een standaard bandje op, of zit je vast aan een bandje van pebble zelf? Dit ivm de inkeping in het midden van het bandje die de oude pebble niet had.

• RocketKoen
EelcoB schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 07:43:
[...]

Ziet er erg goed uit, waar ik persoonlijk benieuwd naar ben is hoe het met de bandjes zit, een stalen band vind ik niet fijn, en past mij ook nooit lekker. Een lederen of kunststof band gaat op den duur kapot, kan er een standaard bandje op, of zit je vast aan een bandje van pebble zelf? Dit ivm de inkeping in het midden van het bandje die de oude pebble niet had.
Standaard bandje past niet.
Pebble heeft wel beloofd om het 3D model van hun bandjes gratis beschikbaar te stellen.

TheS4ndm4n#1919

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
En als je een mooie lederen band vindt die qua breedte wel goed past, dan is dat ook wel aan te passen. Als je dat zelf niet aandurft met een scherp mesje, ga je gewoon met horloge en bandje even bij een goede schoenmaker langs. Die heeft dat zo voor je geregeld.

Toch was een versie met normale bandaansluiting (zoals de kunststof Pebble) handiger geweest. Ik heb mijn Pebble nu op verschillende Nato-straps zitten en dat gaat echt niet werken met zo'n extra stuk in het midden.

Punctuality is the politeness of kings

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-04 16:38
[...]

Ik heb hem toentertijd gratis gekregen! Ik moest echter wel 2 weken wachten totdat sing post hem stuurde. Ze wachtte toentertijd geloof ik elke keer totdat er een container vol is waarna ze hem vervolgens per Batch verscheepte

Keep it cool

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
De Pebble Steel is wel echt heel mooi. Maar ik ben tot nu toe erg tevreden over mijn normale Pebble, die ik voor een prikkie heb gekocht op eBay. Zijn er mensen die daarop een ander horlogebandje hebben zitten? Wat is mooi en wat is niet mooi?

• BobB
RocketKoen schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 07:47:
[...]

Standaard bandje past niet.
Pebble heeft wel beloofd om het 3D model van hun bandjes gratis beschikbaar te stellen.
Hebben ze ondertussen ook gedaan. Schijnt dat een bedrijf ermee bezig is om meer bandjes aan te bieden. Als ik mijn Steel al had gehad dan was ik zelf ook wel gaan prutsen. Misschien doorzie ik het technisch niet helemaal, maar je zou toch een standaard bandje kunnen pakken en daar een inkeping in het midden maken? Dan zou het toch moeten passen?

Heb dat op het forum van Pebble (wat ik aardig nauw in de gaten houd) nog niemand zien doen.

• TheFes
[...]

Normale pebble is 150 USD, Steel is 250 USD. De naheffing is onder andere de BTW die nog betaald moet worden, logisch dus dat het bedrag hoger is dan bij de normale pebble.

[ Voor 34% gewijzigd door TheFes op 20-02-2014 11:38 ]

• RocketKoen
FiXeR.nl schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:12:
De Pebble Steel is wel echt heel mooi. Maar ik ben tot nu toe erg tevreden over mijn normale Pebble, die ik voor een prikkie heb gekocht op eBay. Zijn er mensen die daarop een ander horlogebandje hebben zitten? Wat is mooi en wat is niet mooi?
Mooi is een kwestie van smaak :P
gewoon naar een winkel gaan en kijken.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste

Let op:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie

Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.

Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.