www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Ja daar twijfel ik dus aan... Het lijkt er hier op dat de matte een zwarte voorkant heeft, op de rand lichter is en daarna (waar de knoppen zitten) weer mat is. Als je dan live plaatjes gaat bekijken, lijkt dat totaal niet zo . Het lijkt erop dat de hele klok zwart is.
Ik krijg van dit plaatje het idee dat de linker eigenlijk een brushed is met een twijfelachtige belichting, mede omdat er op de persafbeeldingen ook alleen maar de brushed in combinatie met de leren band te zien is...
De URL is inmiddels offline. Daarbij gaf mijn Pebble app aan dat hij niet werkt met de huidige versie. Kan iemand 'm nogmaals uploaden als .pbw? Bedankt.Smobbo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Gewoon even naar de pagina van dutch fuzzy time gaan: http://www.mypebblefaces.com/apps/4021/3750/
Daar is een link naar 1.5 beschikbaar (voor 1.0SDK) en 2.0 (voor 2.0SDK).
Op je telefoon in de browser hier op klikken en openen met de Pebble app.
Ik denk wel dat het ledere bandje wat geleverd gaat worden bij de matte versie degene is die links te zien is. Of de watch zelf ook de matte versie is betwijfel ik ook, lijkt inderdaad iets met de belichting te zijn. Anders combineer het bandje van links met de pebble van rechts en je bent erBobbus schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:44:
[...]
Ja daar twijfel ik dus aan... Het lijkt er hier op dat de matte een zwarte voorkant heeft, op de rand lichter is en daarna (waar de knoppen zitten) weer mat is. Als je dan live plaatjes gaat bekijken, lijkt dat totaal niet zo . Het lijkt erop dat de hele klok zwart is.
Ik krijg van dit plaatje het idee dat de linker eigenlijk een brushed is met een twijfelachtige belichting, mede omdat er op de persafbeeldingen ook alleen maar de brushed in combinatie met de leren band te zien is...
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Of dat nu komt doordat ze dat bij pebble zelf geen mooie combi vonden, of dat er gewoon nog maar 3 bestaan die telkens in verschillende posities gefotografeerd worden weet ik niet.
-- edit: toch tegenaan gelopen --
De eerste paar foto's die ik zag leek het leren bandje een beetje naar donkerbruin te neigen in plaats van zwart. Dat zou ik zelf wel mooi vinden i.c.m. de stainless, maar ik denk dat dat bij de mat-zwarte niet zo goed staat.
Toch denk ik dat het bandje wel echt zwart is hoor. Ik ben benieuwd hoe moeilijk het gaat worden om alternatieve bandjes te krijgen voor de steel, met een hapje eruit. Volgens mij is het nog best een uitdaging om dat hapje op een nette manier zelf uit een bestaand bandje te halen.
[ Voor 6% gewijzigd door MaffeMaarten op 16-01-2014 15:54 ]
Gelukkig zijn advertenties op marktplaats in dit geval handig, want er stond een link van de website met $10 korting!
Ben benieuwd hoeveel ik aan andere kosten moet betalen.
Ik was ook erg benieuwd naar een zwart + zwart combo en heb eindelijk een afbeelding gevonden. De tweede van rechts, dus.Bobbus schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:27:
Ik ben even benieuwd
Poll: Welke Pebble Steel heb jij besteld met welke shipping?
• Stainless met free shipping
• Stainless met DHL
• Matte met free shipping
• Matte met DHL
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Heeft er trouwens al iemand een foto van de matte gevonden met de leren band? Ik zie alleen de stainless met leren en metalen band en de matte met metalen band...

Ik heb hem trouwens 30-12 besteld en is op 3-01 verstuurd, via Singpost..
Waarschijnlijk moet je inderdaad extra betalen voor je je Pebble krijgt
Het leren bandje is zeker zwart, heb 'm met eigen ogen gezienMaffeMaarten schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:45:
Ik heb inderdaad ook al een keer naar zo'n plaatje proberen te zoeken. Lijkt niet te bestaan.
Of dat nu komt doordat ze dat bij pebble zelf geen mooie combi vonden, of dat er gewoon nog maar 3 bestaan die telkens in verschillende posities gefotografeerd worden weet ik niet.
-- edit: toch tegenaan gelopen --
De eerste paar foto's die ik zag leek het leren bandje een beetje naar donkerbruin te neigen in plaats van zwart. Dat zou ik zelf wel mooi vinden i.c.m. de stainless, maar ik denk dat dat bij de mat-zwarte niet zo goed staat.
Toch denk ik dat het bandje wel echt zwart is hoor. Ik ben benieuwd hoe moeilijk het gaat worden om alternatieve bandjes te krijgen voor de steel, met een hapje eruit. Volgens mij is het nog best een uitdaging om dat hapje op een nette manier zelf uit een bestaand bandje te halen.
Ze gaan de maten enz dus wel vrijgeven. Lijkt me dat er wel bandjes gaan komen dusEach Steel will come with two wristbands -- leather (below) and metal (above) -- but this time, standard bands aren't going to be compatible. Pebble plans to release the design specs in a 3D-printable format, in case third-party manufacturers want to come up with a wider variety of options.
http://www.engadget.com/2014/01/06/pebble-steel/
De URL is inmiddels geupdatediotav schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:44:
[...]
De URL is inmiddels offline. Daarbij gaf mijn Pebble app aan dat hij niet werkt met de huidige versie. Kan iemand 'm nogmaals uploaden als .pbw? Bedankt.
[ Voor 0% gewijzigd door big_one op 17-01-2014 22:38 . Reden: Verkeerde kortingcode ]
Hmm... Bij mij lijkt hij op $10 te blijven staan in plaats van $15. Bij jullie ook?big_one schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:07:
De promotie URL https://getpebble.com/promotions/HOLIDAY geeft nu $15 korting (ipv $10), shipping is alleen nog gratis via "Standard", DHL kost $25 extra.
$10 korting: https://getpebble.com/promotions/HOLIDAY
$15 korting: https://getpebble.com/promotions/HOLIDAYS
Kan iemand dit bevestigen?
Nog steeds gepland voor mid feb.
Hier hetzelfde.TripleQ schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 08:36:
Vannacht de bevestigings mail gekregen van mijn Black steel bestelling van een week geleden.
Ik heb alleen extra betaald voor DHL verzending volgens mij (dan zou het sneller zijn), maar in mijn order bevestiging zie ik niets met verzending staan. Hele kostenplaatje is gebaseerd op gratis verzending (wat meerdere weken zou duren).
Heb ik nu wel of niet betaald voor DHL verzending? Zou een beetje gek zijn als ik daarvoor betaal en alsnog meerdere weken moet wachten. Zijn er meer mensen die zoiets zien?
Hier ook. Had nog net gratis verzending met DHL, dat was even een aanbieding.TripleQ schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 08:36:
Vannacht de bevestigings mail gekregen van mijn Black steel bestelling van een week geleden.
Haha. idd inklaringskosten en btwFotogravinnetje schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:18:
Geen invoeringskosten, wel inklaringskosten en btw
Waarschijnlijk moet je inderdaad extra betalen voor je je Pebble krijgt
Maar dat berichtje heeft geholpen. Ik heb sinds gisteren de Pebble. Erg leuk en mooi apparaat(zwart). Ik vind hem niet goedkoop uitzien en daarnaast vind ik het bandje ook erg mee vallen. Hij is de 14e door de douane gecontroleerd en is op de 18e verstuurd. Moest 35,89 betalen aan de bezorger.
Notificaties doe ik via Pebble Notifier en niet via de officiële app van Pebble. Via de notifier krijg je echter een deel van de Hangout of Whatapps bericht te zien en dat krijg je niet via de officiële app.
Wel vond ik vreemd dat de naam, die eindigt op de laatste 4 letters en cijfers van je SN van je Pebble. Het MAC adres klopte daarentegen wel weer.. Terwijl op de handleiding stond dat je SN je naam is. Ik hoop niet dat dit een gerepareerde is ofzo..

De iPhone geeft aan dat er een WiFi verbinding is maar er is geen internetverbinding. Ook pushberichten komen niet binnen. Ik ga in elk geval nog testen wat de iPhone doet met de "oude" firmware. De iPhone heb ik al volledig hersteld naar fabrieksinstellingen zonder een reservekopie terug te plaatsen.
Hebben meer mensen dit probleem en/of suggesties?
De enige logische verklaring is toeval.rnark schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:39:
Ik gebruik de Pebble in combinatie met een iPhone 5S en ondervind sinds ik de Pebble gebruik problemen met WiFi (kan toeval zijn). Had eerst het vermoeden dat het te maken had met de constante bluetooth verbinding op dezelfde frequentie (2,4GHz). Zoals dat ook bij de MacBook Pro Retina problemen kan geven. Het probleem speelt echter ook als ik verbind met 5GHz netwerken.
De iPhone geeft aan dat er een WiFi verbinding is maar er is geen internetverbinding. Ook pushberichten komen niet binnen. Ik ga in elk geval nog testen wat de iPhone doet met de "oude" firmware. De iPhone heb ik al volledig hersteld naar fabrieksinstellingen zonder een reservekopie terug te plaatsen.
Ik zou de oorzaak dus ergens anders zoeken.
Die wifi problemen die jij beschrijft heb ik volgens mij geen last van.rnark schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:39:
Ik gebruik de Pebble in combinatie met een iPhone 5S en ondervind sinds ik de Pebble gebruik problemen met WiFi (kan toeval zijn). Had eerst het vermoeden dat het te maken had met de constante bluetooth verbinding op dezelfde frequentie (2,4GHz). Zoals dat ook bij de MacBook Pro Retina problemen kan geven. Het probleem speelt echter ook als ik verbind met 5GHz netwerken.
Maar ik heb sterk het vermoeden dan de 5s en de Pebble op één of andere manier geen goeie combi is. Heb zelf ook een 5s en als de verbinding er eenmaal is met mijn Pebble zijn er geen problemen en krijg ik alle notificaties binnen. Maar als de verbinding eenmaal verbroken is moet ik vaak heel veel moeite doen om weer verbinding te krijgen. Gister heb ik mijn Pebble met de 4s van mijn vriendin verbonden en dat ging allemaal veel vloeiender. Kon gewoon in de app de verbinding tot stand brengen (wat bij mijn 5s niet gaat, daar moet ik via bluetooth instellingen de verbinding maken) Ben benieuwd of het eind van de maand met de nieuwe firmware beter gaat. Ook het installeren van watchfaces gaat niet echt vloeiend via de app op mijn iphone. Vaak gaat het voortgangsbalkje tot halverwege en dan komt er een foutmelding. Ook komt het voor dat de Pebble, na zo'n mislukte watchface installatie, niet meer goed reageert.
Heb een kleine update gedaan.Smobbo schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:12:
Woensdag een 'gewone' zwarte besteld. Zie net bij DHL dat hij al in Amsterdam ligt op het sorteercentrum!
Wellicht is het nu ook tijd om de nieuwe topic start die Robert heeft voorbereid te gaan gebruiken?
Degene die nu gebruikt wordt spreekt nog over een e-ink. scherm, nu er weer hernieuwde aandacht is met de komst van de steel is het een mooi moment om de informatie te corrigeren.
[...]
Ik vind trouwens de gewone met het bandje hier op de foto wel erg mooi! Eens kijken of ik zo'n bandje kan vinden
Mensen die hem kunnen/willen aanvullen/aanpassen, het is wel handig de informatie een beetje centraal te hebben.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/41507178
Weet iemand hier welke BT versie Pebble minimaal nodig heeft? Heb hier een toestel met BT 2.0 maar die wil niet koppelen.
Overigens ook zojuist een steel besteld
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Minimaal BT 2.1RobertowNL schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:06:
[...]
Heb een kleine update gedaan.
Mensen die hem kunnen/willen aanvullen/aanpassen, het is wel handig de informatie een beetje centraal te hebben.
Weet iemand hier welke BT versie Pebble minimaal nodig heeft? Heb hier een toestel met BT 2.0 maar die wil niet koppelen.
En iOS 5+ of android 2.3+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ehh.. verschil tussen pebble en pebble steel: Dacht ergens gelezen te hebben dat steel versie iets meer geheugen had.RobertowNL schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:06:
[...]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Naam
Adres
Plaats Provincie Postcode
NL
Op hoop van zege.
Ga daar maar wel van uit... Ik heb met pakketjes uit China ook wel eens de raarste volgordes op enveloppen gezien en heb daar volgens mij nooit vertraging door opgelopen. Mij viel het trouwens ook op, had de provincie waarin ik woon opgeschreven en voor ons lijkt dat inderdaad een beetje raar, maar fout is het natuurlijk niet.nielsn schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:04:
Heb net een Pebble Steel Black Matte besteld. Hoop dat ze eind februari wel mijn adres kunnen vinden, het staat er zo ongelukkig:
Naam
Adres
NL
Op hoop van zege.
dat gaat helemaal goed komen, pakketbezorgers zijn niet altijd even snugger maar lezen kunnen ze allemaalnielsn schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:04:
Heb net een Pebble Steel Black Matte besteld. Hoop dat ze eind februari wel mijn adres kunnen vinden, het staat er zo ongelukkig:
Naam
Adres
NL
Op hoop van zege.
Een iPhone 5 waarmee ik de Pebble vandaag heb getest werkt ook een stuk beter. Net als bij jou werkt het pairen op de 5 direct vanuit de app waarbij je bij de 5S de app moet verlaten. Ik ga het probleem eens bij Apple voorleggen.sijbren schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Die wifi problemen die jij beschrijft heb ik volgens mij geen last van.
Maar ik heb sterk het vermoeden dan de 5s en de Pebble op één of andere manier geen goeie combi is. Heb zelf ook een 5s en als de verbinding er eenmaal is met mijn Pebble zijn er geen problemen en krijg ik alle notificaties binnen. Maar als de verbinding eenmaal verbroken is moet ik vaak heel veel moeite doen om weer verbinding te krijgen. Gister heb ik mijn Pebble met de 4s van mijn vriendin verbonden en dat ging allemaal veel vloeiender. Kon gewoon in de app de verbinding tot stand brengen (wat bij mijn 5s niet gaat, daar moet ik via bluetooth instellingen de verbinding maken) Ben benieuwd of het eind van de maand met de nieuwe firmware beter gaat. Ook het installeren van watchfaces gaat niet echt vloeiend via de app op mijn iphone. Vaak gaat het voortgangsbalkje tot halverwege en dan komt er een foutmelding. Ook komt het voor dat de Pebble, na zo'n mislukte watchface installatie, niet meer goed reageert.
Ik heb in al die jaren dat ik pakketten uit het buitenland ontvang werkelijk nog nooit gehad dat dát een probleem was ...nielsn schreef op maandag 20 januari 2014 @ 09:04:
Naam
Adres
NL
Op hoop van zege.
Als ik jou was zou ik me er dus geen seconde druk over maken.
[ Voor 7% gewijzigd door gday op 20-01-2014 14:06 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ben benieuwd!rnark schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:27:
[...]
Een iPhone 5 waarmee ik de Pebble vandaag heb getest werkt ook een stuk beter. Net als bij jou werkt het pairen op de 5 direct vanuit de app waarbij je bij de 5S de app moet verlaten. Ik ga het probleem eens bij Apple voorleggen.

Als je een pebble steel besteld, dan staat er dat de verzending "serveral weeks" duurt... Enig idee hoe lang dit echt is? Maw is die extra 25$ het geld waard?
Het is echt several weeks.superericje schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:57:
Vraagje...
Als je een pebble steel besteld, dan staat er dat de verzending "serveral weeks" duurt... Enig idee hoe lang dit echt is? Maw is die extra 25$ het geld waard?
10 dagen als je geluk hebt. meer dan een maand als de douane lang duurt.
Het geheugen van de Pebble Steel is 2 x zo groot als dat van de gewone (8MB in plaats van 4MB volgens mij).RobertowNL schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:06:
[...]
Daarnaast is het misschien nog leuk om de Dutch Fuzzy Time watchface en de vlaamse variant hiervan in het zonnetje te zetten?
Verder lijkt het me een goede topic start, veel info, niet onnodig lang.
Zodra SDK 2.0 uit komt kunnen we kijken of we daar nog wat leuke info over toe kunnen voegen
The device is built on the same hardware platform as the original watch, though it has double the 64KB of memory in the first-gen Pebbles
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Bandje komt van eBay. Goede kwaliteit voor een goedkoop bandje. Winkel-linkje
Mmm, dat is verwarrend. Hier geeft the Verge aan dat het juist van 4MB naar 8MB ging...?
Geen idee wat klopt
Mijn voornaamste opmerking zou zijn dat je bij de must-have watchapps Buienradar hebt staan ipv BuienalarmRobertowNL schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:06:
[...]
Gefixtgday schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:12:
[...]
Mijn voornaamste opmerking zou zijn dat je bij de must-have watchapps Buienradar hebt staan ipv Buienalarm
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
27-12 besteld (gratis verzending)
31-12 verzonden
22-01 ontvangen (35 euro bijbetalen)
Eerste indruk is erg positief, installeren en instellen gaat allemaal erg makkelijk en (voor mij) intuïtief.
Hij is misschien iets te groot voor mijn iele arm maar ik had het erger verwacht (daarom draag ik ook nooit horloges...). Nu eens duiken in de wondere wereld van de Pebble apps etc
Een wat flexibeler bandje (leer ofzo) doet wonderen voor iele polsjesfrietsje schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:00:
Ik al dagen de tracker van de post in de gaten houden, zie ik opeens een niet-thuis briefje van PostNL in de bus liggenMijn standaard Pebble, zwart, is binnen!
27-12 besteld (gratis verzending)
31-12 verzonden
22-01 ontvangen (35 euro bijbetalen)
Eerste indruk is erg positief, installeren en instellen gaat allemaal erg makkelijk en (voor mij) intuïtief.
Hij is misschien iets te groot voor mijn iele arm maar ik had het erger verwacht (daarom draag ik ook nooit horloges...). Nu eens duiken in de wondere wereld van de Pebble apps etc
Via mijn MoneyBookers CreditCard MasterCard lukte dit namelijk niet.
Welke werken wel?
Vanmorgen had was ik vroeg buiten en het was best koud, ik meen zo'n twee graden. Ik was bezig met een fotoklus en dus (gezien mijn houding) had ik regelmatig een 'ontbloot' (
Eerlijk gezegd vind ik het best wel onhandig, het is toch niet onredelijk te veronderstellen dat een horloge ook gewoon buitenshuis prima blijft werken? Gek genoeg heeft de kou verder totaal geen invloed op de rest, zoals de accuduur. Recent heb ik een vol weekend, ook 's nachts, bij lage temperaturen mijn Pebble om gehad en ik haalde nog steeds zo'n negen of tien dagen op één acculading.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ik heb een 3v voucher gebruikt gezien ik geen credit card heb, werkte prima.DJXFMA schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:46:
FF vraagje via wat voor CreditCard is het jullie gelukt te betalen?
Welke werken wel?Alvast bedankt!
Bedankt voor het melden, ik ga binnen 2 maand ook naar een locatie waar het enorm vriest (-20 C) en hoopte net mijn pebble goed te gebruiken om nooit mijn GSM te moeten bovenhalen.AtleX schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:07:
Hoe is jullie ervaring met het gebruik van de Pebble bij lagere temperaturen? Ik merkte een tijdje terug al dat bij lagere temperaturen (een graad of acht) het display wat vlekkerig wordt, en dat terwijl ik mijn horloge gewoon 'op de huid' draag en deze ook eigenlijk constant onder een mouw verborgen is.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
De accu is verreweg het grootste dus ja, die zit onderin maar ook bovenin. Het is 2/3e van de inhoud van de Pebble namelijk.Bartske schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:14:
De accu zal vast helemaal onderin de pebble zitten en daardoor tegen je huid aanzitten waardoor deze relatief warm blijft. Ik kan je in je problemen met het display niet vinden, ik ben een week op wintersport geweest waar de temperatuur onder het vriespunt was en wat jij beschrijft is me niet opgevallen. Wel zat de pebble meestal onder m'n jas, dus dat is wel iets warmer.
Ik heb ook zo'n Moneybookers creditcard en hij werkt alleen als die $250 op de creditcard staat (ff uploaden met iDeal op de site).DJXFMA schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:46:
FF vraagje via wat voor CreditCard is het jullie gelukt te betalen?
Welke werken wel?Alvast bedankt!
Dan checken ze of je wel genoeg hebt en werkt het gewoon.
Dit is het antwoord:
Hello Max,
Thanks for asking, and apologies for the delay.
The 8 app limit still holds for the Pebble steel. We will likely be releasing the limit for both the Steel and the classic Pebble watch in a future update, at which point it would be limited by the memory available to hold the apps.
Best regards,
Muba
Ook heb ik zo nu en dan het probleem dat mijn iPhone 5s en mijn Pebble maar moeizaam contact met elkaar krijgen (en vooral ook behouden)
Nu heb ik ontdekt, als ik mijn wifi uitzet op mijn telefoon, dat de watchfaces probleemloos uploaden en dat contact gelijk gemaakt wordt! Hierna kan ik gewoon mijn wifi weer aanzetten en werkt alles verder prima. Misschien is het toeval, maar tot nu toe werkt het iedere keer vlekkeloos. Misschien een tip voor mensen met hetzelfde probleem.
Your batch of Pebble Steels will begin shipping mid-February
[ Voor 19% gewijzigd door Rupie op 27-01-2014 18:17 ]
Hallo franklin,gday schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:53:
[...]
Heb een aantal zaken opgelost in Buienalarm voor Pebble v0.5 (en v0.51).
- App blijft niet op verversen hangen als het niet lukt om nieuwe data binnen te halen
- Temperatuur is nu goed zichtbaar als het warmer is dan 9 graden
- Uitlijning van teksten is verbeterd
[afbeelding]
Download: https://dl.dropboxusercon...bble/Buienalarm-v0.51.pbw
[afbeelding]
Ik heb nu zowel beta 6 als 7 geprobeerd uiteraard zowel telefoon als horloge. Helaas is mijn nexus 4 met een paar uur leeg als ik de buienalarm watch app heb draaien. Heb jij enig idee? Vind de watchapp erg gaaf en zou hen graag willen gebruiken maar ondervind echt hinder..
Gr rob
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Zou je deze versie (v0.6) kunnen proberen?ThaDude schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:33:
[...]
Hallo franklin,
Ik heb nu zowel beta 6 als 7 geprobeerd uiteraard zowel telefoon als horloge. Helaas is mijn nexus 4 met een paar uur leeg als ik de buienalarm watch app heb draaien. Heb jij enig idee? Vind de watchapp erg gaaf en zou hen graag willen gebruiken maar ondervind echt hinder..
Gr rob
https://dl.dropboxusercon...ebble/Buienalarm-v0.6.pbw
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Hier idem dito. Wat ik me alleen wel afvraag is, ik heb extra betaald voor een snellere levering, maar dat zie ik op die orderpagina niet terug (free shipping), ook niet in de totaalprijs.Rupie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 18:17:
Op de pagina waar je je order status kunt checken staat al een indicatie wanneer hij verzonden gaat worden toch? Ik was er voor mijn gevoel best vlot bij (een uurtje of 3 na de aankondiging?) en bij mij staat er:
[...]
Heb ik überhaupt wel betaald voor een snellere levering?
De enige verandering is dat er nu een instelling is die ik 'shake-to-refresh' heb genoemd. Als je dat aanzet hoef je alleen te schudden met je pols om Buienalarm te verversen. Dat was vóór versie 0.6 standaard, maar wellicht dat dat bij sommigen voor een significant hoger batterijverbruik zorgde.Rhapsody schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:33:
Is er nog meer veranderd in versie 0.6?
Nu staat het standaard uit en kun je het aanzetten bij de instellingen.
Your batch of Pebble Steels will begin shipping mid to late February.
Dus mss ook eind feb zou wel jammer zijn
Staat erop top!gday schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:11:
[...]
De enige verandering is dat er nu een instelling is die ik 'shake-to-refresh' heb genoemd. Als je dat aanzet hoef je alleen te schudden met je pols om Buienalarm te verversen. Dat was vóór versie 0.6 standaard, maar wellicht dat dat bij sommigen voor een significant hoger batterijverbruik zorgde.
Nu staat het standaard uit en kun je het aanzetten bij de instellingen.
Laat het zsm weten
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Nee, ik sta wel in de Pebble App Store en daar houd ik het ook bij. Met een iPhone kun je die App Store al proberen. Heb er al wat mooie 2.0-apps vandaan.ThaDude schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:38:
[...]
Staat erop top!
Laat het zsm wetensta je nu al op de site van pebble watchfaces?
Pebble heeft nog een paar dagen om hun belofte in te lossen dat ze in januari de App Store live zouden zetten ...
de optie shake to refresh staat uit.
Jij hebt een iPhone als ik het goed begrijp? Niet toevallig android om te testen?
[ Voor 6% gewijzigd door ThaDude op 28-01-2014 19:55 . Reden: extra info ]
Ik zie dat mijne inmiddels ook naar mid to late versprongen is. Maar ik heb nog steeds goede hoop dat ik deze sneller in huis ga hebben van versie 1TripleQ schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:55:
Mijne is vandaag ook van mid februari naar:
Jep, ik heb een Nexus 4 en een Galaxy S3 waar alles goed werkt ... Nergens last van.ThaDude schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 19:54:
@gday Mijn telefoon loopt nav installatie versie 0.6 ongeveer 4-5% per tien minuten leegSnap er niks van. Telefoon ook herstart. Helpt ook niet. Als ik een andere watchface heb draaien niks aan de hand..
de optie shake to refresh staat uit.
Jij hebt een iPhone als ik het goed begrijp? Niet toevallig android om te testen?

Kun je de verversinterval op handmatig zetten?
[ Voor 4% gewijzigd door gday op 28-01-2014 20:20 ]
Hopen dat dat ook zo is. Dan ben ik jarig
[ Voor 17% gewijzigd door Rupie op 29-01-2014 07:35 ]
The entire time I’ve been wearing the Pebble Steel, I’ve been thinking about the original Palm Pilot, which was the first really popular mobile computer when it launched in 1996. It wasn’t the most advanced or the most capable device available, but it was the most focused and accessible. The display was black and white and low resolution, but it quickly presented the information you needed the most without a lot of fuss. It wasn’t beautiful, but it was handsome. That first Pilot created the original market for mobile computing by doing less just as others were trying to do too much.
And the entire company disappeared within five years of Apple introducing the iPhone in 2007.
That’s the risk for Pebble and every other would-be king of the suddenly hot wearable market — that platform owners like Apple and Google and Microsoft will be able to build true extensions of their operating systems instead of connecting your wrist to your pocket with baling wire and Bluetooth. It’s a danger that might still be years away, but it’s a danger Pebble needs to face head-on: the next goal for Pebble is to go take the Pebble Steel from the best smartwatch you can buy right now to the best smartwatch, period. That’s a tall order, but if the next jump is as big as the jump from the Pebble to the Pebble Steel, the company might just be moving fast enough.
If you’re in the market for a smartwatch right now, you should buy a Pebble Steel. You’re also probably the sort of person who would have bought a Palm Pilot 1000 — and just like that Pilot was an early glimpse at the mobile-computing revolution, it feels like the Pebble Steel is a sneak peek at a coming wearable explosion.
De Buienalarm-app voor Android communiceert niet met de watchapp. Je kunt de watchapp ook gebruiken zonder dat je Buienalarm op je telefoon hebt.ThaDude schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:25:
Ook een nexusHmm ben even de weg kwijt.. ligt niet aan buienalarm android app volgens mij. Daar blijft hey batterij gebruik hetzelfde van. 'Telefoon inactief' is het.
Maar anyhow, ontvangen in een bubbelenveloppe via de standaard verzendmethode, besteld op 16 januari. Ik heb er geen brief bij gekregen voor bijkomende kosten (duane, btw, etc), wil dat zeggen dat ik geluk heb gehad? Of is de kans groot dat ik er later nog een rekening krijg?
Dan heb je waarschijnlijk geluk gehad ja.BlackMage schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:13:
Ik heb vandaag mijn Pebble (origineel) ontvangen. Ik heb volgens mij een nieuw doosje, in de review video's zit het in een plat bruin doosje maar mijne zat in een mooi kubusje.
Maar anyhow, ontvangen in een bubbelenveloppe via de standaard verzendmethode, besteld op 16 januari. Ik heb er geen brief bij gekregen voor bijkomende kosten (duane, btw, etc), wil dat zeggen dat ik geluk heb gehad? Of is de kans groot dat ik er later nog een rekening krijg?
Dat verklaart datgday schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:27:
[...]
De Buienalarm-app voor Android communiceert niet met de watchapp. Je kunt de watchapp ook gebruiken zonder dat je Buienalarm op je telefoon hebt.
Maar heb de nieuwe rc variant erop en krijg nu
<Buienalarm>
App Crashed
press any button
Volgens mij moet je weer aan de bak.. Sorry
Ik kreeg mijn Pebble ook gister in een mooie kubus.BlackMage schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:13:
Ik heb vandaag mijn Pebble (origineel) ontvangen. Ik heb volgens mij een nieuw doosje, in de review video's zit het in een plat bruin doosje maar mijne zat in een mooi kubusje.
Ik had via Twitter aan Post NL gevraagd hoeveel ik moest betalen en ze zeiden dat er geen bijkomende kosten zijn!
Dan een andere vraag, gebruiken jullie de pebble ook als activity tracker? Ik zag dat er een aantal apps als Letsmuv, On11 en Motiva8 zijn. Werk dit een beetje?
Zag nu ook dat de eerste Pebble steels al aangekomen zijn...hier al iemand:)?
Alvast bedankt!
Dat is mooi balen dan ... want ik heb totaal geen mogelijkheid om te zien waar de app op crasht.ThaDude schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 07:50:
[...]
Dat verklaart dat
Maar heb de nieuwe rc variant erop en krijg nu
<Buienalarm>
App Crashed
press any button![]()
Volgens mij moet je weer aan de bak.. Sorry
Edit: Never mind, ik heb het toch vrij snel kunnen lokaliseren.
https://dl.dropboxusercon...bble/Buienalarm-v0.61.pbw
[ Voor 28% gewijzigd door gday op 30-01-2014 10:41 ]
https://forums.getpebble....h-timers-now-crash#latest
Al opgelost!
[ Voor 8% gewijzigd door SkyThes op 30-01-2014 10:41 ]
Jep precies, daar lag het aan.SkyThes schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:41:
Wellicht gebruikt jouw app ook deze functie?
https://forums.getpebble....h-timers-now-crash#latest
Al opgelost!
Ik kan je niet op een of andere manier voorzien van logging oid?
Niet dat ik weet ... wellicht scheelt het als je de verversinterval op handmatig zet? Of had je dat al gedaan?ThaDude schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:47:
Nieuwe versie staat eropDraait nu ff accu verbruik bekijken.
Ik kan je niet op een of andere manier voorzien van logging oid?
Overigens, ik heb in het snel fixen van de bug een nieuwe geïntroduceerd waardoor de Buienalarm-watchapp waarschijnlijk crasht als ie zichzelf probeert te refreshen (dus zonder dat jij dat initieert).
Dat is opgelost met deze versie. Sorry daarvoor!
https://dl.dropboxusercon...bble/Buienalarm-v0.62.pbw
Heb geinstalleerd
Yahoo Weather 2.0
Buienalarm
Dutch fuzzy time bluetooth
Simple weather
Met buienalarm op horloge loopt accu leeg en is mijn telefoon warm rechts naast camera.
Heb ook httpebble..
Geen idee wat er dan aan de hand is. Ik zal mijn Pebble vandaag weer eens wat langer aan mijn Nexus 4 gekoppeld houden ipv aan mijn 5s, al merk ik niets op mijn S3 ...ThaDude schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:23:
Heb nog steeds battery drain met je app![]()
Heb geinstalleerd
Yahoo Weather 2.0
Buienalarm
Dutch fuzzy time bluetooth
Simple weather
Met buienalarm op horloge loopt accu leeg en is mijn telefoon warm rechts naast camera.
Heb ook httpebble..
Edit: Anderhalf uur verder, en mijn Nexus 4 is 3% van z'n accu kwijt ... lijkt me vrij normaal dus.
[ Voor 8% gewijzigd door gday op 30-01-2014 12:59 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag?BlackMage schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:13:
Berichten over andere smartwatches mogen in:
- Pebble Time / Pebble Time Steel / Pebble Time Round: [Pebble Time (Steel) / Time Round] Ervaringen & Discussie
- Pebble 2 / Pebble Time 2 / Pebble 2 SE: [Pebble (Time) 2 / 2 SE] Ervaringen & Discussie
Berichten over de levertijd kan in ~~~[Pebble E-Paper Watch] Levertijden & Prijzen.
Pebble is recentelijk overgenomen door FitBit. Discussie en gevolgen betreft deze overname hoort in: Fitbit neemt Pebble over - toekomstperspectief?.