Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Overigens nog een oproep voor hordies voor vanavond...ik ben van plan rond 20:00 een ICC 10 heroic run te doen (alleen achievements als ze nog te doen zijn bij heroic). Dus als mensen mee willen, stuur me een DM of in-game via realID een bericht. Het is echter wel zo dat het lijkt alsof de groep 'redelijk' vol zit op dit moment (qua belangstelling)...alleen is karazhan een dode server dus het kan alle kanten op. HIernaast deze week nog Ulduar 10 (achievement) run doen, of morgen of vrijdag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:26:
Overigens nog een oproep voor hordies voor vanavond...ik ben van plan rond 20:00 een ICC 10 heroic run te doen (alleen achievements als ze nog te doen zijn bij heroic). Dus als mensen mee willen, stuur me een DM of in-game via realID een bericht. Het is echter wel zo dat het lijkt alsof de groep 'redelijk' vol zit op dit moment (qua belangstelling)...alleen is karazhan een dode server dus het kan alle kanten op. HIernaast deze week nog Ulduar 10 (achievement) run doen, of morgen of vrijdag denk ik.
Ik ben wel in voor vanavond IC10 HC. DM mij even jou real id dan add ik je vanavond

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Btw als er allies zijn die nog AQ/BWL of andere raids in willen vanavond? Geef dan maar een seintje. Zal ergens tussen 20:00 en 20:30 zijn. Moet trouwens ook nog MH afmaken op mijn main.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:50
junglebeast schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:35:
Btw als er allies zijn die nog AQ/BWL of andere raids in willen vanavond? Geef dan maar een seintje. Zal ergens tussen 20:00 en 20:30 zijn. Moet trouwens ook nog MH afmaken op mijn main.
Ik wil op zich wel meelopen, maar wel afhankelijk van de guild. Als we DS gaan doen ga ik daar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ik ben later op de avond wel online, momenteel @ werk tot 20:15, rond 21:00 thuis, een hapje eten en dan ben ik online en beschikbaar voor een raid oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, wil iemand mij een Scroll of resurrection sturen ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:49:
Hey, wil iemand mij een Scroll of resurrection sturen ? ;)
je hebt DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donderdag komt voor mij het beste uit :), moet vanavond weer met de guild zelf aan de slag !

Zou graag mee willen op me pally weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ah deze donderdag ga ik al een achievement run doen met wat andere voor raider of the cataclysm.

Heh net dropt de linkse binding in mijn 2de MC run. :)

[ Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 18-04-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
junglebeast schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:18:
Ah deze donderdag ga ik al een achievement run doen met wat andere voor raider of the cataclysm.

hehehe, die heb ik al, ik moet de rechter hebben, kan ik vanavond ook weer een run voor doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:26:
Heb 25 man nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@junglebeast: ik heb mijn robes uit aq binnen, maar als je niet genoeg mensen kan vinden voor je run kan ik best mee. Zal wel van het weekend worden ofzo want zit nu ff met mn voet in het verband. Stuur maar een whisper als je me nodig heb

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
* IntToStr start wow op... Hmm, een error bij update... :(
* IntToStr zoekt op google... Hey, dat lijkt een oplossing te geven...

Data corrupt, repairing data... Klinkt allemaal lekker... Heb in ieder geval tijd om nog wat anders even te regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

temp00 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:01:
@junglebeast: ik heb mijn robes uit aq binnen, maar als je niet genoeg mensen kan vinden voor je run kan ik best mee. Zal wel van het weekend worden ofzo want zit nu ff met mn voet in het verband. Stuur maar een whisper als je me nodig heb
Ik call em ff. Was vergeten dat het Chelsea - Barca is vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
IntToStr schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:02:
* IntToStr start wow op... Hmm, een error bij update... :(
* IntToStr zoekt op google... Hey, dat lijkt een oplossing te geven...

Data corrupt, repairing data... Klinkt allemaal lekker... Heb in ieder geval tijd om nog wat anders even te regelen...
Gebruik je de 64 bit versie ? Dan moet je die ff updaten, dat is het probleem :)

Kun je hier vinden http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3312962371

[ Voor 7% gewijzigd door DarthNeo op 18-04-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
DarthNeo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:04:
[...]

Gebruik je de 64 bit versie ? Dan moet je die ff updaten, dat is het probleem :)

Kun je hier vinden http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3312962371
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren ook weer LFR gedaan zoals elke week en heb nu eindelijk shoulders gewonnen. duurde zo godse lang. liep al die tijd met pvp shoulders te PvEn

http://eu.battle.net/wow/en/item/78375

zijn helaas wel die shoulders van Morchok en niet de tier van Hagara :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Na al die weken dropte zowaar het schild van blackhorn eens in LFR gisteren! Verloor de roll nog van de andere tank ook, maar die had m al en wilde gelukkig wel ruilen.

Verder helaas weinig geluk. Alle tier tokens die ik nog wel kon gebruiken dropten, maar allemaal verloren. Is ook niet leuk als je met 9 pallies, 3 shamans en 2 priests in een groep zit...

Nu alleen nog een ring voor m'n tank spec (mag uiteraard ook uit normal!) en dan hoef ik nooit meer als tank LFR te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Als iemand vanavond nog iets gaat doen (x-realm) , laat het even weten :) heb vanavond niets te doen :P (ally,dps)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Gisteren even een beetje LFR gedaan.
Op mijn priest gingen de eerste 4 bosses aardig. Natuurlijk een whipe bij Yor'sahj omdat een hunter het leuk vond om een tweede pack te pullen en een druid het toen nodig vond om Tranq te gebruiken:(

Tweede deel waar ik voor in de queue kwam was direct deathwing. Dat was een leuk whipefeest. Twee deathknight tanks die bijna volledig in dps gear rondliepen ('This is LFR, you can easily heal me and I do a lot of dps! STFU healer'). Daarnaast was de dps veeel te laag, waardoor er 3 impales per platform waren en de elementium bolt altijd impact had... Toen ik zag dat de tweede whipe eraan zat te komen ben ik maar geleaved. Van het weekeind maar even opnieuw proberen...

Vervolgens op mijn warrior gedoken en samen met een guildmate LFR gedaan; alleen de eerste 4 bosses. Beide in de queue als tank (ik ook als dps), mocht ik dps'en. Afgelopen dinsdag nog nieuwe loot gekregen, dus wilde wel zien wat voor dps ik had. Zit ik in LFR ondertussen toch wel lekker op de 32k dps (http://eu.battle.net/wow/...zjolnerub/Abruzo/advanced); dat vind ik toch wel netjes met mijn gear. Helaas geen loot, maar dat mocht de lol niet drukken; ik heb het prima naar mijn zin gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren het bekende riedeltje weer afgerond; HC Morchok, Zon'ozz, Yor en Hagara. Zon op priest om te 3-healen zoals gewoonlijk, de rest tank/dps op m'n DK. Hoewel we Hagara al eerder plat hadden wilde het niet erg de laatste weken, soms wat casuals die niet zo scherp waren in de raid, soms was iedereen gewoon aan het slacken, dan weer een taunt-vergeten-of-immune? tank death... Magoed op de laatste try gisteren toch weer neer, mooi!

Verder 2H frost aan het uitproberen ivm winnen van de HC Specimen Slicer voor mainspec, gezien ik vette pech heb met wapens en nog 2x 378 onehanders heb. Nou dat valt dus vies tegen. Het is wel een upgrade in dps, maar echt een minimale (natuurlijk gerespecced en re-forged voor 2H). Als ik 2x LFR Souldrinker zou winnen zou het nog meer dps geven gok ik, dat moet ongeveer het omslagpunt zijn. 2x 390 > 1x 410.... crappy balancing job Blizz :'(
En tsja ik heb een hekel aan Unholy petmanagement...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nou lekker dan ;)

Gister Dragon Soul 8/8HC gelijk maar gecleared, eindelijk de heroic random drop ring mogen looten ( 2de keer in pakweg 15 weken dat hij dropt ), maar de Protector Chest token van Ultraxxion is echt hopeloos sinds we hem voor het eerst kilde 11 weken geleden ( eerst kill dropte hij eens ) hebben we nu al 10 weken straight vanquisher chests en niks anders van ultrax.

Toch weer jammer, rest van de week dus maar weer pvp-en met de guild want raid content is alweer clear.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mijn lijstje van 'nog te doen'

- Raiden met de guild (is op zich al een achievement)
- Salty titel (moet nog een fishing event winnen)
- M'n DK genoeg gearen voor LFR, dat wordt dan 3rde char waarmee ik het kan doen
- Dungeon en Raids achievements halen. had eind van wrath practisch alles gedaan. in cataclysm veel slack.
- quests achievements weer 100% maken. Heb loremaster al, maar wil de nieuwe questlines nog doorlopen.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:18:

zoek je een mage om mee te gaan ? :)
Wil die namelijk ook nogal graag en in mijn guild is er niemand die mee wil >.>

Heb niet de beste gear maar ik zou zeker zijn ik pots / food en flasks heb :).
hoef ook verder niks behalve achievments.
http://eu.battle.net/wow/.../bladefist/Mektheb/simple

[ Voor 30% gewijzigd door Mektheb op 19-04-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
Werd gister voor de raid gewhispered door raidleader of ik niet wilde uitzitten en liever voetbal gaan kijken , dan kon hij mooi een nieuwe trial testen.

Dus ben lekker voetbal gaan kijken ^_^
Net ff gekeken hoe het gegaan is , netjes 8/8 HC neer gemept en de protector tokens waren zoals gewoonlijk ver te zoeken samen met Will of Unbinding.
Heb dus niks gemist :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het is toch ook algemeen bekend dat hc protector tokens niet bestaan ;) (net als vial of shadows, zelfs de normal versie nog nooit gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap al die faalhaasen niet :P Als ik jullie verhalen hoor hoevaak er gewiped word enzo.
Ik heb al iets van 15 a 16 weken elke keer die LFR's gedaan en totaal maar 2 keer gewiped :S
Of ik heb gewoon geluk dat kan ook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dan heb je heel erg veel geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wipe ook nooit :), maar dat komt omdat ik geen lfr doe meer.

Heb LFR gedaan tot ik had wat ik nodig had, en daarna kon alle vp's me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Gister ge-dinged naar lv 84. Nog 9m xp voor mijn eerste 85 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

toolkist schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:34:
(net als vial of shadows, zelfs de normal versie nog nooit gezien).
Click maar even op mijn character in mijn Sig Vial of Shadows nooit LFR/Normal gezien maar inmiddels 4x gedropped op heroic ;) Sommige dingen zijn gewoon echt te RNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:00:
[...]

Click maar even op mijn character in mijn Sig Vial of Shadows nooit LFR/Normal gezien maar inmiddels 4x gedropped op heroic ;) Sommige dingen zijn gewoon echt te RNG
Lol zelfde als met de Bonelink Fetish bij ons :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Ricmaniac schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:37:
Snap al die faalhaasen niet :P Als ik jullie verhalen hoor hoevaak er gewiped word enzo.
Ik heb al iets van 15 a 16 weken elke keer die LFR's gedaan en totaal maar 2 keer gewiped :S
Of ik heb gewoon geluk dat kan ook natuurlijk
Op woensdag/donderdag buiten de raiduren is LFR meestal wel te doen, daarna wordt het een ramp kwa spelers. Trouwens gisteren dropte in onze LFR gurthalak 3 keer en nog heb ik hem niet geloot. Dat terwijl mijn warrior hem 2 keer heeft (en meteen in de eerste 2 keer LFR) ik wacht met dit karakter al meer dan een maand erop.

[ Voor 26% gewijzigd door Trunksmd op 19-04-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat jullie LFR kunnen tolereren :z. In de korte tijd dat ik nog LFR deed was ik een van die mensen die de helft van de tijd afk is met iemand op follow. Het is gewoon zo waanzinnig saai: Gebruik zelfs niets van cooldowns, gewoon wat mindless dps tot de baas neergaat en dan naar de volgende.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Ik kwam Zondag met de idee om een leuke transmo set voor mijn freshly dinged DK te farmen.
Na wat rondkijken kwam ik uit op de look a like T2 set van Paladin, judgement met paarse tint, past imo goed bij het DK imago, de orignele goude tinten weer bij Paladins =)

Nou dropped alles uit heroics van TBC en ik wou alleen de parts hebben die je ook daadwerkelijk ziet dus;
- Chest
- Legs
- Head
- Shoulder
- Hands

De rest kan me gestolen worden =)
Dus leuk elke dag wat te doen, je kan de heroics maar 1x per dag in.
3 dagen later heb ik me set al compleet 0o
Helaas kan ik geen foto posten hier op het werk maar wat een toffe char nu :o
Totdat je mij inspect en me gear ziet :X

Ook even met een vriend heel BWL gedaan, dropped daar ook nog eens ongeveer de tofst uitziende 2h axe in wow :*)
Terwijl ik diezelfde dag een 378 2h heb geloot.
Doel is toch om asscandy uiteindelijk te krijgen, maar dan moet ik ook een 2h sword hebben, dus dit kwam heel erg nice uit.

Nu alleen nog een passende cloak vinden, op dit moment heb ik me cloak uitstaan wat eigenlijk ook wel tof is.
Iemand nog een goede suggestie voor een cloak?

http://eu.battle.net/wow/kazzak/Strontje/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gz nu zie je eruit zoals alle dk's op me realm ! :D
en ja ik heb de set zelf ook op me pally :P

beste wapen bij die set is trouwens hammer of naaru, van Gruul's lair.

[ Voor 57% gewijzigd door Mektheb op 19-04-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Mektheb schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:01:
Gz nu zie je eruit zoals alle dk's op me realm ! :D
en ja ik heb de set zelf ook op me pally :P
Haha, ik wist dat iemand dat zou zeggen.
Maar het is ook gewoon een zeer toffe uiterlijk die ook nog eens zeer gemakkelijk te krijgen is =)

Iemand nog ideeën voor een nieuwe transmo set voor me DK, die je wat minder ziet :+
Ik vind dit stiekum leuker dan me DK gearen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaak88 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:04:
[...]

Haha, ik wist dat iemand dat zou zeggen.
Maar het is ook gewoon een zeer toffe uiterlijk die ook nog eens zeer gemakkelijk te krijgen is =)

Iemand nog ideeën voor een nieuwe transmo set voor me DK, die je wat minder ziet :+
Ik vind dit stiekum leuker dan me DK gearen 8)7
Ik ben persoonlijk Fan van de Warrior Tier5 look a like in het groen voor een DK.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/wow.joystiq.com/media/2011/10/destroyerrecolor.jpg
Waarom dont ask..

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 19-04-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Seraphin

Meep?

sjaak88 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:00:

Nu alleen nog een passende cloak vinden, op dit moment heb ik me cloak uitstaan wat eigenlijk ook wel tof is.
Iemand nog een goede suggestie voor een cloak?

http://eu.battle.net/wow/kazzak/Strontje/advanced
Best een mooie transmog. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen trouwens.

Als cloak zou deze er wel mooi bijpassen denk ik; zelfde kleur paars.

Ik heb zelf op mn druid T1, T5, T6 en de Karazhan recolor van rogue T2 als transmogs, vind T1 eigenlijk nog het mooiste :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Gisteren met een paar Real life friends verder gegaan met het lvlen van horde chars, we gingen echt langzaam omdat dit onze eerste horde chars zijn die we verder dan lvl 15 willen krijgen.
Vriend van mij heeft een orc hunter gemaakt (dat is zijn 3e hunter nu, waarvan er 2 op 1800+zitten), ik heb een Belf Rogue vanwege silence en energy spell, en die andere kerel heeft een undead priest gemaakt.
Dankzij Vailliant (geen idee, wat zijn naam op Tweakers is) gelijk ook in een 25 guild, proberen mijn vrienden ook gelijk in te komen, whisperd de GM: Jullie zijn te laag.
Maar orgimmar is wel wennen zeg, heel anders dan SW.
Alles ligt doormekaar enz, en er is er ook meer sfeer, en mensen praten ook in trade dat Alli steeds meer begint te worden maar dat ze nog steeds slecht zijn en dan moet ik ook lachen want ik weet dat het waar is.
Kijken of ik vanavond weer verder kan gaan.

[ Voor 196% gewijzigd door Jorca op 19-04-2012 12:39 ]

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Boeboe schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:59:
Dat jullie LFR kunnen tolereren :z. In de korte tijd dat ik nog LFR deed was ik een van die mensen die de helft van de tijd afk is met iemand op follow. Het is gewoon zo waanzinnig saai: Gebruik zelfs niets van cooldowns, gewoon wat mindless dps tot de baas neergaat en dan naar de volgende.
Als dps vind ik LFR ook geen enkel probleem. Ik kan echter goed begrijpen waarom healers het verschrikkelijk vinden; de dps is te laag, tanks en dps weten niet waar ze mee bezig zijn, er wordt gepulled zonder dat je mana hebt en alle tactics worden genegeerd: heal er maar doorheen.Vervolgens kom je er op gevechten als ultraxion achter dat 3/6 healers geen enkel idee hebben waar ze mee bezig zijn, maar wel vrolijk alle buffs aan het jatten zijn...

Op mijn dps characters heb ik geen enkel probleem om door LFR te lopen en andere dps/tanks/healers weten ook te waarderen als er mensen mee lopen die wel weten waar ze mee bezig zijn. Op mijn tank heb ik het wel een paar keer gedaan, je wordt er echter totaal niet gelukkig van als de andere tank niet weet wat ie doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat van orgrimmar door elkaar is gewoon wennen. vind het makkelijker dan SW terwijl ik eerst 4 jaar lang alliance heb gespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Het is toch ook algemeen bekend dat hc protector tokens niet bestaan ;) (net als vial of shadows, zelfs de normal versie nog nooit gezien).
buahaha, 3 v.d. 4 heroic tier :P. nu de head nog, maar pas 2x warmaster hc gedaan. :)
http://eu.battle.net/wow/...ullcrusher/Helza/advanced

vial, tja, hij blijft ongrijpbaar, nog steeds niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Seraphin schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:28:
[...]

Best een mooie transmog. Ik ben ze zelf nog niet tegengekomen trouwens.

Als cloak zou deze er wel mooi bijpassen denk ik; zelfde kleur paars.

Ik heb zelf op mn druid T1, T5, T6 en de Karazhan recolor van rogue T2 als transmogs, vind T1 eigenlijk nog het mooiste :P
Thanks! z'n cloak zocht ik dus precies =)
Past er perfect bij. Vanavond maar even Karazhan doen.

T1 van druid is inderdaad erg tof, ook door nostalgie, mooie struiken op je shoulders =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

sjaak88 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:57:
[...]

Thanks! z'n cloak zocht ik dus precies =)
Past er perfect bij. Vanavond maar even Karazhan doen.

T1 van druid is inderdaad erg tof, ook door nostalgie, mooie struiken op je shoulders =)
Je bedoelt de Oven Glove tier? Met dat gedeformeerde human male gezicht als texture in de antlers? Iew!

Ik heb een poosje terug de T2 lookalike voor Druids gefarmed. Enige item dat niet wilde droppen was er godzijdank één uit Mechanar, dus die kon ook op normal gespammed worden. Maar ik was toch vrij snel weer terug bij m'n heroic Tier13. Die sinds afgelopen zondag compleet is omdat we eindelijk eens geen protector token drop hadden op Zon'Ozz. Oh, voor hen die die dingen nooit zien, ik geloof dat onze guild run al die tokens gemonopoliseerd heeft :P
Ik moet eigenlijk alleen nog een heroic belt van Hagara, maar die belt is zelfs op normal nog niet gedropt.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Laatst online: 08-09 10:17
Blistimo schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:46:
[...]

Ik moet eigenlijk alleen nog een heroic belt van Hagara, maar die belt is zelfs op normal nog niet gedropt.
Hear hear, die belt heb ik ook nog steeds niet gezien. Ik heb het ook maar opgegeven en ga mijn 378 tank belt (ja, in dps spec, parry reforge naar haste) vervangen voor de VP belt.

[ Voor 5% gewijzigd door bazkar op 19-04-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Damn de laatste dagen veels te weinig WoW gespeeld, heb overdag energie en ik slaap genoeg. dat is natuurlijk geen gewenste situatie.

Vanavond maar weer eens keihard wowen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zitten met onze guild al aan behoorlijke lvl, maar we missen nog enkele basic guild achievements. De dungeons van vanilla wow bijvoorbeeld. Gaan we daar nog veel rewards voor krijgen? Met hoeveel guildies moet je zijn opdat ie gaat tellen als completed by the guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Yintha schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:51:
Damn de laatste dagen veels te weinig WoW gespeeld, heb overdag energie en ik slaap genoeg. dat is natuurlijk geen gewenste situatie.

Hehe, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024

Ja maar, ja maar.. weet je dan niet dat Breivik ook WoW speelde? In voorbereiding op zijn aanslag zelfs, hoorde ik op het nieuws! Ze wisten me ook te vertellen dat het een zeer gewelddadig spel is waar je erg asociaal van wordt! Weet je wel zeker dat je het wilt spelen? Straks word je (en die andere tien miljoen abonnees met jou) een moordlustig monster!

Zo werkt het toch? Of slaan ze bij de nieuwsredactie misschien ergens een paar stapjes over..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hurtebise schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:52:
Zitten met onze guild al aan behoorlijke lvl, maar we missen nog enkele basic guild achievements. De dungeons van vanilla wow bijvoorbeeld. Gaan we daar nog veel rewards voor krijgen? Met hoeveel guildies moet je zijn opdat ie gaat tellen als completed by the guild?
Guild group runs tellen voor achievements volgens mij alleen als je met 5 man bent, hoewel dat voor de weekly rewards al met 3 man geldt. Ik weet alleen dat het een half jaar geleden oid met 5 man moest. Guild raids moeten vanaf 8 man om te tellen als achievement.

Oh, en de rewards... guild achievement points. That's it :P

[ Voor 4% gewijzigd door Blistimo op 19-04-2012 13:57 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jintek
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 22:24

Jintek

That one nub.

Thysiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:38:
[...]Op mijn dps characters heb ik geen enkel probleem om door LFR te lopen en andere dps/tanks/healers weten ook te waarderen als er mensen mee lopen die wel weten waar ze mee bezig zijn. Op mijn tank heb ik het wel een paar keer gedaan, je wordt er echter totaal niet gelukkig van als de andere tank niet weet wat ie doet...
Yup, heb meestal hetzelfde, als tank zijnde.
Ik heb altijd dat of mijn mede tank shit is dat ik ergens in de de top 8 met dps sta en dan vraag ik mijzelf af waarom mensen niet fatsoenlijk mechanics uit kunnen voeren zoals bijvoorbeeld dat éne knopje bij Ultraxion of de Ice waves bij Hagara.

Tis niet moeilijk op papier of in de praktijk en toch weten mensen het vaak te verprutsen (nou ja op Aszune dan).

It ain't broken till the fat lady sits on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
bazkar schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:49:
[...]

Hear hear, die belt heb ik ook nog steeds niet gezien. Ik heb het ook maar opgegeven en ga mijn 378 tank belt (ja, in dps spec, parry reforge naar haste) vervangen voor de VP belt.
Ik neem aan dat jij Goriona's Collar bedoelt voor tanks? Die dropt ook niet van Hagara, maar van Warmaster Blackhorn ;)
De dps variant voor melee zie ik vaak droppen van hagara (Runiscriven Demon Collar) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Lols _O-

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

CherandarGuard schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:56:
[...]

Ja maar, ja maar.. weet je dan niet dat Breivik ook WoW speelde? In voorbereiding op zijn aanslag zelfs, hoorde ik op het nieuws! Ze wisten me ook te vertellen dat het een zeer gewelddadig spel is waar je erg asociaal van wordt! Weet je wel zeker dat je het wilt spelen? Straks word je (en die andere tien miljoen abonnees met jou) een moordlustig monster!

Zo werkt het toch? Of slaan ze bij de nieuwsredactie misschien ergens een paar stapjes over..?
Je vergeet het belangrijkste: een paar jaar geleden had WoW nog 12 miljoen subs. Die 2 miljoen "verdwenen" mensen zijn nu ALLEMAAL dood of gevangen.

Ze zijn aan het WoW-virus bezweken en in terrorisme-zombies veranderd. Dat gebeurt met iedereen die WoW-speelt; op het moment dat de som van /played op al je chars gelijk is aan het aantal uur tot je 40-ste verjaardag activeert het virus zich. Echt.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:17
Thysiej schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:39:

Vervolgens op mijn warrior gedoken en samen met een guildmate LFR gedaan; alleen de eerste 4 bosses. Beide in de queue als tank (ik ook als dps), mocht ik dps'en. Afgelopen dinsdag nog nieuwe loot gekregen, dus wilde wel zien wat voor dps ik had. Zit ik in LFR ondertussen toch wel lekker op de 32k dps (http://eu.battle.net/wow/...zjolnerub/Abruzo/advanced); dat vind ik toch wel netjes met mijn gear. Helaas geen loot, maar dat mocht de lol niet drukken; ik heb het prima naar mijn zin gehad.
Wow netjes, kheb zelf ook een warrior, en heb ook dat gear gehad maar ik zat lang niet aan 32k dps.
ben benieuwd hoe je dat voor me kaar heb gekregen.

kan zijn dat ik kats de verkeerde rotation gebruik?

of doet arms gewoon veel meer damage dan fury?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Seraphin schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:40:
op het moment dat de som van /played op al je chars gelijk is aan het aantal uur tot je 40-ste verjaardag activeert het virus zich. Echt.
[hap-mode]
Zou dat niet inhouden dat je dus al minimaal 40 jaar moet zijn omdat aantal te halen ? Immers loopt de ingame tijd niet sneller dat de werkelijke tijd :+ Kortom alleen gevaarlijk als je nu tussen de 50 en 60 bent. Welke compleet onrieel is voor spel dat nog geen 8 jaar op de markt is :+

Gemiddelt hebben we dus nog 32/33 jaar voordat de eerste echte WoW zombie terroristen opstaan en Azeroth uhm... de planeet lam leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Seraphin schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:40:
[...]

Je vergeet het belangrijkste: een paar jaar geleden had WoW nog 12 miljoen subs. Die 2 miljoen "verdwenen" mensen zijn nu ALLEMAAL dood of gevangen.

Ze zijn aan het WoW-virus bezweken en in terrorisme-zombies veranderd. Dat gebeurt met iedereen die WoW-speelt; op het moment dat de som van /played op al je chars gelijk is aan het aantal uur tot je 40-ste verjaardag activeert het virus zich. Echt.
WoW! Dit nieuws had 18 dagen geleden naar voren moeten komen. Ik vraag me af of het met een advocaat nu mogelijk is om de staat te laten betalen voor mijn WoW abonnement? Immers, als ik niet meer kan spelen verander ik in een moordlustig monster. Het is dus in ieders voordeel dat ik blijf spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Rokz schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:46:
[...]

Wow netjes, kheb zelf ook een warrior, en heb ook dat gear gehad maar ik zat lang niet aan 32k dps.
ben benieuwd hoe je dat voor me kaar heb gekregen.

kan zijn dat ik kats de verkeerde rotation gebruik?

of doet arms gewoon veel meer damage dan fury?
Er zijn veel variabelen natuurlijk waardoor de ene speler meer dps doet dan de ander;). Arms is in 4.3 inderdaad een stuk beter dan fury, al verschilt het elkaar echt niet heel veel. Houdt er rekening mee dat arms (fury ook) de meeste dps increase halen van hun wapen; als dat niet hetzelfde is verschilt het al een stuk:) Daarnaast ben ik een stance dancer en weet ik best precies wanneer ik mijn cooldowns moet gebruiken. Veel mensen onderschatten cooldowns. Als je die goed gebruikt kan dat zo maar 5k verschillen met iemand die ze blindelings zomaar gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

CherandarGuard schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:56:
[...]

Ja maar, ja maar.. weet je dan niet dat Breivik ook WoW speelde? In voorbereiding op zijn aanslag zelfs, hoorde ik op het nieuws!
Ja klopt ik wacht koninginnedag nog even af, de suzuki wordt momenteel gekeurd, remmen zijn aardig versleten maar die heb ik toch niet nodig.

Ontopic:
Vanavond toch mijn Officers/GM's overtuigen om meer HC te doen want normal clear is zo gepiept tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Yintha schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:06:
[...]

Ja klopt ik wacht koninginnedag nog even af, de suzuki wordt momenteel gekeurd, remmen zijn aardig versleten maar die heb ik toch niet nodig.
}) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Nou een studiegenoot zei me ooit: Stoer doen, dat doe je niet in een Suzuki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:24:
Ach ze proberen het ook op een piagio met een windschermpje ervoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Hurtebise schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:24:
Nee daarvoor hebben we een bontkraag en een volkswagen golf 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Mektheb schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:25:
[...]

Ach ze proberen het ook op een piagio met een windschermpje ervoor :D
YouTube: Piaggio ciao suicide
Lol, hoe verzinnen ze het _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

ShadowBumble schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:46:
[...]

[hap-mode]
Zou dat niet inhouden dat je dus al minimaal 40 jaar moet zijn omdat aantal te halen ? Immers loopt de ingame tijd niet sneller dat de werkelijke tijd :+ Kortom alleen gevaarlijk als je nu tussen de 50 en 60 bent. Welke compleet onrieel is voor spel dat nog geen 8 jaar op de markt is :+

Gemiddelt hebben we dus nog 32/33 jaar voordat de eerste echte WoW zombie terroristen opstaan en Azeroth uhm... de planeet lam leggen.
nuh-uh.

Som van /played = x uur
Aantal uren tot aan je 40-ste verjaardag = (40 - huidige leeftijd) * 365 * 24
of iets nauwkeuriger: (40*365 dagen + correctie schrikkeljaren) - huidige aantal geleefde dagen (of uren, whatever)

Dus, als je over precies 24 uur 40 wordt, en je hebt op al je chars bij elkaar precies 40 uur /played --> ur doomed.

Dusch: mensjes die heul veul wow-hebben gespeeld, zullen al ver voor hun 40-ste een machinegeweer leeghozen, of een oncontrolleerbare behoefte hebben om vliegcursussen te nemen (gek genoeg zonder interesse in de module "landingsprocedures") danwel suzuki te rijden. Mensen met maar een paar uur / minuten speeltijd, zijn safe tot (vlak voor) hun 40ste. Mensen die pas na hun 40ste zijn begonnen met WoW zijn gewoon goed bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Als dit topic nu nog niet voldoende aandacht heeft gelokt van staatsveiligheid weet ik het ook niet meer :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:13:
[...]

Ik ben persoonlijk Fan van de Warrior Tier5 look a like in het groen voor een DK.
[afbeelding]
Waarom dont ask..
Ah jij sloopt zeker al die deuren? :)

Gister voor het voetbal nog een Troll Priest gemaakt op Magtheridon. Zag wel een mooie A:H ratio, iets van 51/49% of zo. Niet al te druk realm. Naam is Indicus, en dat is een samensmelting van Indica en Medicus. :)
Wellicht dat ik later ook daar een bad-ass panda op maakt voor horde kant. Plus ik moet nog een goblin levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:31:
[...]

Ah jij sloopt zeker al die deuren? :)

Gister voor het voetbal nog een Troll Priest gemaakt op Magtheridon. Zag wel een mooie A:H ratio, iets van 51/49% of zo. Niet al te druk realm. Naam is Indicus, en dat is een samensmelting van Indica en Medicus. :)
Wellicht dat ik later ook daar een bad-ass panda op maakt voor horde kant. Plus ik moet nog een goblin levelen.
heb je nou nog een mage nodig voor vanavond ? :P haha, wil echt graag mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Eindelijk! Gisteren m'n eerste LFR wapen mogen looten op rogue nadat ik er minimaal 6-7 keer naast heb gegrepen in 1 tegen 1 rolls. No'Kaled gisteren te pakken, andere rogue rollde niet, geen enhancement shami te bekennen dus prima :) Vriendin had ook eindelijk geluk op de healer mace waar ze elke keer tegen 5 anderen mag rollen.

Eerder met shami ook voor de eerste keer LFR in, zat op zo'n 8k healing. Nog erg wennen in raid, maar ging op zich prima. Maar 1 wipe en nadat de 2e tank gekickt was geen wipe meer gehad. Gelijk mn eerste roll geluk en chest token te pakken. Die had ik nog op geen enkel char gewonnen ;)

Gurthalak nog niet gezien, dus wie weet ook nog geluk op warrior later deze week... Heb niet zo lang meer tot D3, dus dat wordt duimen!

Overigens valt de kwaliteit in LFR me de laatste weken mee. Je merkt wel een groot verschil in groepen qua DPS, maar met redelijke tanks en redelijke healers red je het al snel. Hoewel het aso gehalte nog steeds hetzelfde is als voorheen...

[ Voor 14% gewijzigd door Baroshir op 19-04-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Baroshir schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:49:
Eindelijk! Gisteren m'n eerste LFR wapen mogen looten op rogue nadat ik er minimaal 6-7 keer naast heb gegrepen in 1 tegen 1 rolls. No'Kaled gisteren te pakken, andere rogue rollde niet, geen enhancement shami te bekennen dus prima :) Vriendin had ook eindelijk geluk op de healer mace waar ze elke keer tegen 5 anderen mag rollen.

Eerder met shami ook voor de eerste keer LFR in, zat op zo'n 8k healing. Nog erg wennen in raid, maar ging op zich prima. Maar 1 wipe en nadat de 2e tank gekickt was geen wipe meer gehad. Gelijk mn eerste roll geluk en chest token te pakken. Die had ik nog op geen enkel char gewonnen ;)

Gurthalak nog niet gezien, dus wie weet ook nog geluk op warrior later deze week... Heb niet zo lang meer tot D3, dus dat wordt duimen!

Overigens valt de kwaliteit in LFR me de laatste weken mee. Je merkt wel een groot verschil in groepen qua DPS, maar met redelijke tanks en redelijke healers red je het al snel. Hoewel het aso gehalte nog steeds hetzelfde is als voorheen...
Met Gurth moet je wat mazzel hebben op LFR.
Ik kreeg hem toen ik voor het eerst als Ret ging en er dropten 3 Gurths.
Je wilt niet weten hoevaak ik mensen zie die er op needen terwijl ze hem al hebben :/
Een goede maat van me heeft hem vanwege zulke onzin nog steeds niet dus ga ik de afgelopen weken altijd met hem mee om hem wat extra kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het scheelt echt heel erg per groep in LFR. Gisteren bij de eerste poging viel ik in bij madness. Andere tank bij de eerste impale op hem dood en op 2e platform lag 90% van de groep ineens dood om me heen. Ze hadden het over 4e of 5e wipe, dus ben maar weg gegaan. Bij de 2e poging viel ik in bij spine en die groep deed wel netjes wat nodig was en was zo klaar. Dropt er 2x gurthalak, maar 2x pech, as usual. Je maakt in ieder geval wel bijna altijd iets "aparts" mee in LFR :p

Was gisteren wel blij dat ik alsnog de eerste bosses van deel 2 heb gedaan om daar nog loot op te kunnen krijgen, want zoals vermeld viel zowaar het schild deze keer :) Was er eigenlijk al klaar mee en blij met de 500 VP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Deadsy schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:57:
[...]

Met Gurth moet je wat mazzel hebben op LFR.
Ik kreeg hem toen ik voor het eerst als Ret ging en er dropten 3 Gurths.
Je wilt niet weten hoevaak ik mensen zie die er op needen terwijl ze hem al hebben :/
Een goede maat van me heeft hem vanwege zulke onzin nog steeds niet dus ga ik de afgelopen weken altijd met hem mee om hem wat extra kans te geven.
Ik heb op mijn warrior de eerste run LFR 2x Souldrinker mogen looten, vanwege een bug werd er eentje niet uitgegeven. Na een ticket had ik er ineens twee :)
Gurth had ik niet lang daarna. Over het algemeen heb ik met mijn warrior wel mazzel met het looten van wapens, maar niet met het looten van alle andere gear; die blijf ik maar verliezen. Gurth heb ik nu al twee keer gewonnen. De tweede keer heb ik het netjes afgegeven aan een semi guild run fury-warrior die er 'pas' 1 had. Tegenwoordig need ik ook op alles dat ik kan needen, in de hoop dat iemand wel een item met mij wil traden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
1 van de 2 die gisteren bij mij dat wapen won had m trouwens ook al en ging daarna meteen weg...

Soms need ik ook wel op van alles om te kunnen ruilen, met als resultaat dat ik het item win dat ik al heb en de andere verlies en niet kan ruilen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Ik overdrijf niet als ik met mijn Priest al 10x de healing mace voorbij heb zien komen, maar ik heb hem nog steeds niet =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

sjaak88 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:11:
Ik overdrijf niet als ik met mijn Priest al 10x de healing mace voorbij heb zien komen, maar ik heb hem nog steeds niet =(
Heb de healing mace op mn druid 1se run in LFR gewonnn, dropte onmdidelijk en ik won (naast 2 tier tokens :p) luck is soms wel heel leuk ^^
IntToStr schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:04:
1 van de 2 die gisteren bij mij dat wapen won had m trouwens ook al en ging daarna meteen weg...

Soms need ik ook wel op van alles om te kunnen ruilen, met als resultaat dat ik het item win dat ik al heb en de andere verlies en niet kan ruilen :p
Tja en dit is ook de reden dat blizzard het loot systeem gaat veranderen en daat de meeste mensen een schijt hekel hebben aan LFR (zoals ik), omdat mensen dit doen. Je draagt er dus zelf aan mee! |:(

[ Voor 42% gewijzigd door Anvesi op 19-04-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:34:
[...]

heb je nou nog een mage nodig voor vanavond ? :P haha, wil echt graag mee :D
Ga vanaaf al BWD en BoT doen voor de achievements. Dus zal wel van het weekend worden.

E: Oe ya!! Baby.. we r in da Beta. Mon. :)

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 19-04-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Prima zo'n nieuw loot systeem, maar hopelijk rekenen ze er wel mee dat ik als fury warrior 2x een 2 handed weapon nodig heb :p Zou beetje zuur zijn als je hem dan maar 1 keer kan krijgen xD

Maarja, hoop hebben kan altijd, you never know. Zou wel een leuke damage increase zijn schat ik (nu HoT mace en axe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:10:
[...]

Ga vanaaf al BWD en BoT doen voor de achievements. Dus zal wel van het weekend worden.

E: Oe ya!! Baby.. we r in da Beta. Mon. :)
Dat bedoelde ik ook, of je voor die run's een mage nodig heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Baroshir schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:25:
Prima zo'n nieuw loot systeem, maar hopelijk rekenen ze er wel mee dat ik als fury warrior 2x een 2 handed weapon nodig heb :p Zou beetje zuur zijn als je hem dan maar 1 keer kan krijgen xD
Snap dit niet helemaal :(
Er is toch geen grotere drop chance voor 2h's dan voor 1's? Ik bedoel, rogues en frost dk's bijvoorbeeld gebruiken ook 2 wapens en moeten dan ook 2x die drop zien te krijgen, dus hoeveel erger is dat dan een fury warrior? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Ja maar bij 1's heb je meestal ook een specifiek off hand weapon (lagere atk speed) en bij 2h gebruik je altijd 2x dezelfde.

Sure, als je 2 keer souldrinker o.i.d. wil heb je hetzelfde probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:34:
[...]

Dat bedoelde ik ook, of je voor die run's een mage nodig heb :P
Iedereen is welkom. Liefst 85 zodat we minder hoeven rezzen :) Als we genoeg hebben zou een BT run ook tot de mogelijkheden behoren. We gingen erg snel door BWL heen dus kunnen kijken wat we er na gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
junglebeast schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:52:
[...]

Iedereen is welkom. Liefst 85 zodat we minder hoeven rezzen :) Als we genoeg hebben zou een BT run ook tot de mogelijkheden behoren. We gingen erg snel door BWL heen dus kunnen kijken wat we er na gaan doen.
85 en gewoon full DS gear ;)

doel dus nogsteeds op de BOT / BWD run he :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 19-04-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:13:
[...]

85 en gewoon full DS gear ;)

doel dus nogsteeds op de BOT / BWD run he :P
AH nee dat is een realm only event helaas. :( Misschien dat we het met een real-id groep ook kunnen doen.

E: Zo dat ging ook best lekker. :) Leek wel een 5 man heroic.

Anyways zijn hier nog mensen die graag de 10 of 25 man Glory of the Naxx/Ulduar raider willen doen aan Alliance kant? Wil die namelijk ook nog gedaan hebben voor MoP.

[ Voor 27% gewijzigd door junglebeast op 19-04-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ondertussen in pandaland
Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c1/reydiant3387/forums/WoWScrnShot_041412_001920.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sDsWY.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door shoombak op 20-04-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
sjaak88 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:11:
Zowel met mijn priest als druid beide de 1e run gewonnen >:)
Overigens verlies ik verder alles in LFR hoor |:(
junglebeast schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:54:
Anyways zijn hier nog mensen die graag de 10 of 25 man Glory of the Naxx/Ulduar raider willen doen aan Alliance kant? Wil die namelijk ook nog gedaan hebben voor MoP.
Ik heb hier wel interesse in, alleen ben wel beperkt in speeltijd. Wanneer zou dit dan gaan gebeuren?

[ Voor 35% gewijzigd door EJSchuiteman op 20-04-2012 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ach, mijn warrior is nu 7 keer door LFR heengelopen en heeft in totaal pas 4 items mogen looten. Ik ben nog steeds van mening dat mensen geen roll bonus zouden moeten krijgen als ze het item al hebben (voor de spec waarin ze raiden); dat zou ervoor zorgen dat de items naar mensen gaan die ze het hardst nodig hebben:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Gisteren HC Morchok en Unsleeping gedaan.

Na 2 attempts op Zon'ozz hadden mensen geen zin meer en wouden ze normal doen, ga dan puggen joh FML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
zojuist beta invite mogen ontvangen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Laatst online: 08-09 10:17
Baroshir schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:25:

Maarja, hoop hebben kan altijd, you never know. Zou wel een leuke damage increase zijn schat ik (nu HoT mace en axe)
Je snapt het nieuwe systeem niet helemaal blijkbaar.
Hoe het gaat werken is zo:

Boss gaat dood. Systeem bepaalt (onder water, dus niet zichtbaar voor de spelers) met een roll welke x spelers er loot krijgen, zeg 5 van de 25.
Voor deze 5 personen dropt er een item uit de loottable van de boss dat bij hun class/spec past.
Er wordt niet gerolled, je kunt het item niet weigeren.

Edit: dit is overigens dus ALLEEN voor LFR, niet voor normal (guild) runs

M.a.w. als een boss voor jouw spec enkel een gurth dropt, en je wint de (onzichtbare) loot roll, dan zul je altijd gurth krijgen, onafhankelijk van hoeveel keer je hem al hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door bazkar op 20-04-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bazkar schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:10:
[...]

Je snapt het nieuwe systeem niet helemaal blijkbaar.
Hoe het gaat werken is zo:

Boss gaat dood. Systeem bepaalt (onder water, dus niet zichtbaar voor de spelers) met een roll welke x spelers er loot krijgen, zeg 5 van de 25.
Voor deze 5 personen dropt er een item uit de loottable van de boss dat bij hun class/spec past.
Er wordt niet gerolled, je kunt het item niet weigeren.

Edit: dit is overigens dus ALLEEN voor LFR, niet voor normal (guild) runs

M.a.w. als een boss voor jouw spec enkel een gurth dropt, en je wint de (onzichtbare) loot roll, dan zul je altijd gurth krijgen, onafhankelijk van hoeveel keer je hem al hebt.
Perfecte uitleg. ik vind het alleen niet zo heel chill. ik zou het bijvoorbeeld beter vinden als je bijv een onzichtbaar lijstje hebt en raidpunten verdient. hoe vaker je bijv pass of greed doet je punten erbij krijg en dus als het item dropt wat je wilt wel need je veel punten opgespaart hebt en het dus sneller kan krijgen. en dan gewoon weer onderaan de lijst komt zegt maar. zo deden wij dat met guildruns vroegaah.

Maargoed nu een beetje laat om op zoiets te hopen ;p maar het lijkt me veel fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Laatst online: 17-09 15:35
Voor dat LFR loot gebeuren heb ik iets ontdekt!

in elke run wint degene met minste DPS de loot. let maar eens op. (althans zeker 80% van de keren. dit is in al mijn runs het geval tot nu toe..)

zat een warrior bij ons. hij was geen tank maar arms. won echt letterlijk ELKE token. er dropte in de gehele eerste helft ongeveer 5 tokens voor in dit gevan shaman/warr/hunters. er waren 7! hunters die allemaal vrijwel bovenaan stonden, en 2 shamans waarvan ik net onder de hunters stond. plus die arms warrior die helemaal onderaan stond met 5k dps..

heb het daarna eens getest op de laatste boss.. heel de fight niets gedaan hooguit auto attack en ja hoor. mijn rolls schieten omhoog. helaas niet op een item wat ik nodig had. (geen plate dps die rollde dus ik won een plate dps waist) maar wel met een roll van 100.. het 2de deel mn theorie nog maar een testen op ultraxxion en de healers een bedankje geven als ze me door elke hour door healen :P

wordt er zelf een beetje strontziek van dat elke noob iets wint behalve spelers die hun best doen..

[ Voor 5% gewijzigd door Hajame op 20-04-2012 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Note to self: Het is toch ook algemeen bekend dat klagen helpt. Gister waren 4 van de 5 tier items hc protector (alles behalve chest), waarvan ook nog eens 3 voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zo, ik heb vanmorgen de Drake of the West Wind eindelijk binnengeharkt (kan geen TB daily meer zien!) en ga vanaf nu zeer weinig spelen tot MoP officieel uit is. Alleen nog even met de volgende Darkmoon Fair die mount halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Laatst online: 20-11-2024
Goedemorgen allen,

Ik ga weer beginnen om WoW te spelen alleen zou ik niet weten op welk realm.
Heeft iemand tips waar ik weer kan beginnen?
Heb nog wel op Bloodhoof paar lvl 80 en 85 maar zou niet meer weten hoe ik daar mee moet spelen xD

Greetz,
Dopiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Fiole schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:49:
[...]

Tja en dit is ook de reden dat blizzard het loot systeem gaat veranderen en daat de meeste mensen een schijt hekel hebben aan LFR (zoals ik), omdat mensen dit doen. Je draagt er dus zelf aan mee! |:(
En ik ben blij dat ze het aanpassen. De laatste 2 upgrades uit LFR heb ik verkregen door ruilen. Ik win soms nog wel eens een tank item (omdat je met role bonus maar 1 "tegenstander" hebt), maar voor de rest win ik al weken niets. Tokens heb ik al zo lang niet zelf gewonnen...

Iemand riep hier ook dat hoe lager je staat hoe beter de rolls worden. Dat idee heb ik ook. Toen ik het voor het eerst deed had ik in week 1 en 2 gewoon 3 items. Als ik als tank greed op items in een dungeon win ik altijd als het om een tank item gaat. Iemand die ik vorige week mee door LFR had genomen en pas net aan het ilvl voldeed haalde ook meteen 3 items. Volgens mij "helpt" blizzard de personen die het item nodig lijken te hebben.

Ik ga in ieder geval de komende week eens met dps spec LFR in en haal m'n gear wel wat naar beneden. Eens kijken of het helpt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 18:04
Zijn er mensen die zometeen zin hebben om een raidje te doen of dungeon, HC, oldskool, achi, iets? voeg me even toe op real-ID (pimengelbregt@gmail.com)

horde btw :O

[ Voor 5% gewijzigd door Dhrzao op 20-04-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Laatst online: 17-09 15:35
geloof me binnen de kortste keren heb je je 4set bonus bij elkaar als dps haha :P hou wel in de gaten dat je onder de tanks blijft met dps.. dat vergroot je kans nog meer volgens mij XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Lvl 79, bijna 80. Zit wat door de quests in Storm Peaks. Het is te zeggen in q hub Grom'Arsh Crash'Site bijna alles gedaan. Waar nu naartoe? Al nieuwe quests tegengekomen her in der. Escortje, in een cave bij die elite waar je een vermomming krijgt, ... Ach misschien eens wat losse endjes afwerken. Heb laatste dagen weinig tijd om lang door te spelen.
Omdat ik er nog niet was geweest, ben ik eens naar Scholazar basin gevlogen, wat quests geaccepteerd, maar dat is een beetje below lvl. Ook minder interessante quests imo. Quests lvl 75-77, schiet niet echt zo op qua xp.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.