Ik heb zojuist de open beta van D3 gespeeld en daar zitten achievements inderdaad op het battle.net account, niet op individuele chars. Ik denk dat WoW ook die kant op gaat/moet.Ricmaniac schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:08:
Ik heb ook geen probleem ermee XD! ik heb het echt alleen over de achievements! echt gewoon alle achievements die punten waard zijn. dus feat of strength mogen me allemaal gestolen worden.
Maarja dat is gewoon voor achievement hunters.. veel mensen snappen niet waarom je dat zou doen of willen maargoed. sommige vinden dat wel leuk en "belangrijk"
Dat is jouw reden om niet te rerollen, wat is de toegevoegde waarde ingame dan? Tuurlijk zijn achievements leuk om mee te pronken; maar dat is goede gear, mooie transmogs of een tier setje dat niet meer te halen is ook...Las Vegas schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:11:
[...]
Het feit dat er honderden euro's in 1 char gestoken zijn waardoor ik in feiten gebonden blijf aan die char, ook al speel ik liever op een andere na een tijdje, dát is de reden dat de boel accountwide gemaakt moet worden.
nee heeeel eerlijk is goeie gear en mooie transmog dat niet meer. allemaal veels te easy te behalen. enige om mee te pronken zijn achievements en titels . vooral titels zoals the exalted enzo.
Dat is niet relevant bij een verandering als deze. Account wide maken zorgt enkel voor meer gemak, de voordelen wegen hier veel zwaarder dan de nadelen. Men zal sneller geneigd zijn te blijven spelen als switchen naar een andere char zonder enig verlies te lijden mogelijk gemaakt wordt.Thysiej schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:15:
[...]
Dat is jouw reden om niet te rerollen, wat is de toegevoegde waarde ingame dan? Tuurlijk zijn achievements leuk om mee te pronken; maar dat is goede gear, mooie transmogs of een tier setje dat niet meer te halen is ook...
Ik heb momenteel alles op m'n DK (12k punten, 140 mounts, 160 pets etc.), maar die class kan ik niet meer luchten of zien. Dus ik zou graag op mijn priest spelen, maar dan wil ik wel graag de vanity dingen waar ik al voor heb moeten werken. Dat is nu niet mogelijk, dus weerhoudt mij dit ervan om mijn subscription te verlengen, het spelplezier is er op deze manier simpelweg niet meer. En ja, dat is mijn reden inderdaad, maar met mij duizenden andere spelers die ook ontiegelijk veel tijd (en geld) in een char hebben gestoken.
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Ja, maar ik ga er ook vanuit dat Blizzard ook alleen maar de achievement vrij speelt voor je account. Dus als jij Ambassador of the <faction> bent dat je die achiev (en misschien ook de titel) wel op je andere chars hebt, maar je de daadwerkelijke rep gewoon zult moeten grinden. Persoonlijk zou ik daar ook geen probleem mee hebben.
Er is vast ingame gear niet meer te behalen. Het halen van goede gear/goede transmogs kan soms net zolang duren als het halen van eenzelfde titel...Ricmaniac schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:16:
nee heeeel eerlijk is goeie gear en mooie transmog dat niet meer. allemaal veels te easy te behalen. enige om mee te pronken zijn achievements en titels . vooral titels zoals the exalted enzo.
Vanavond nog maar is proberen voor horde mee willen voor een ZA speedrun, ik (en nog een aantal anderen) willen natuurlijk graag de mount, zal rond 19:00 is kijken wie er allemaal kan / tijd heeft.
Het nieuwe deel is geopend:
• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 260
Graag daar verder gaan aub.
• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 260
Graag daar verder gaan aub.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.