Klik hier als je de topicstart over wilt slaan![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Klik hier als je de topicstart over wilt slaan![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 08-04-2012 20:18 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Pff leg me dan maar eens uit hoe haha. Gold is altijd al een probleem geweest bij mij.Krukar schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:50:
[...]
Tegenwoordig vliegt het gold je char's zakken binnen zonder het uberhaupt te proberen. Als je er echt voor gaat verdien je 5k per dag met een uurtje spelen.
Ik heb meerdere alts waarop ik meerdere professions heb. De meeste enchants worden door de guild verzorgd, zolang je mainspec of offspec gebruikt wordt tijdens het raiden. Aan de andere kant wordt er dan ook van iedereen gevraagd of je in iedergeval op je main alle enchanting matts die je krijgt uit dungeons ook op de GB zet. Lijkt mij een goede deal. De guildbank betaalt ook de rare recipes die nodig zijn (we hebben één guild enchanter die de recipes krijgt).Pff leg me dan maar eens uit hoe haha. Gold is altijd al een probleem geweest bij mij.
Het is dat ik eens de Goblet of Anger heb weten te verkopen voor 20k, maar dat is ook echt het toppunt geweest.
Al die gems en enchants kosten enorm veel gold.
[ Voor 36% gewijzigd door Thysiej op 06-04-2012 14:18 ]
Het scheelt als je een alt hebt met beide professions, en zelf je mats grind. (Ook scheelt het om een alchemist te hebben voor je potions)EJSchuiteman schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:12:
[...]
Al die gems en enchants kosten enorm veel gold.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
[ Voor 16% gewijzigd door EJSchuiteman op 06-04-2012 14:22 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
[ Voor 20% gewijzigd door Mithrildor op 06-04-2012 14:57 ]
Heb ik nog niet gehad nee ...sjaak88 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:11:
Hebben meer DK's hier last van dat zogenaamde slimme players in wow je proberen te verbeteren met Bone Shield?
Ik gebruik Bone Shield gewoon ieder minuut maar toch bijna elke dungeon wel iemand die weer moet zeggen; Tank use Bone Shield!
Vervelend -_-
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Meh, later als ik heel wat meer avoidance heb dan blijven die 6 stacks misschien wel een minuut actief maar tot heden vind ik het een irritante mechanic.dotorion schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:51:
[...]
Heb ik nog niet gehad nee ...
Maar moest ik het krijgen, 'kzou zeggen ...koekje van eigen deeg misschien ...;)
Mage, use Combustion!
Je hebt JC toch? Het is op mijn realm altijd goedkoper om een inferno ruby te kopen en die vervolgens in één van de te gebruiken gems te cutten. Afhankelijk van de gem die op dat moment het duurst is op AH maak ik die. Kan je het vervolgens verkopen en heb je in 10 seconden minimaal 30g winst...IntToStr schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:01:
Ik ga vanavond voor het eerst boven de 10k komen met goldZolang ik nog interessantere dingen weet te bedenken om te doen ga ik geen moeite doen om rijk te worden. Heb ook nog geen alts die hun professions hoog genoeg hebben geleveld om leuk mee te handelen. Wie weet, ooit....
Ik zie bij ons op de AH vaak dat de uncut gem duurder is dan de cut gem... Dit was ook het eerste dat bij me op kwam om geld met JC te verdienen, maar het heeft nog niet de top van de todo lijst gehaald, mede door die gekke prijsstellingen. Ik heb nog wel een bag vol gems in de bank, dus dat kan ook nog wel een hoop opleveren, al is het ook handig om te bewaren om voor mezelf (en later alts) gems te maken.Thysiej schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:05:
[...]
Je hebt JC toch? Het is op mijn realm altijd goedkoper om een inferno ruby te kopen en die vervolgens in één van de te gebruiken gems te cutten. Afhankelijk van de gem die op dat moment het duurst is op AH maak ik die. Kan je het vervolgens verkopen en heb je in 10 seconden minimaal 30g winst...
Andere gems als paars en tot op zekere mate oranje verdienen ook nog wel. Geel en groen blijf ik vaak vanaf omdat er maar weinig specs zijn die ze kunnen gebruiken.
Vooral tijdens raid-avonden (wo-do-zo) is het goed verkopen. Van de dinsdag blijf ik meestal af, dit is de dag voor de reset, waar de meeste raids dan al zijn geweest.
Het zijn inderdaad veel stappen, maar kost mij hoogstens een halfuurtje per dag. Het gevoel dat ik het zelf heb verdiend krijg ik er wel echt van, het is naar mijn mening echt leuk om nieuwe niches te vinden, nieuwe manieren om gold te verdienen en het is altijd erg leuk om te zien dat de waarde van je auctions bijelkaar zo'n 100k is, maar ja meningen verschillen natuurlijk. Zonder addon was dit allemaal echt niet te doen, dan was je uren bezig met het opzoeken van prijzen van materials en eindproducten om te zien wat je op die dag moest maken en ben je nog langer bezig om de materials ervoor te kopen, iets waar ik geen zin in heb. Daarnaast is dit echt niet iets wat iedereen kan, het is echt geen van te voren ingestelde addon die je even van het internet plukt, de instellingen zijn vrij complex en dit gaat echt niet iedereen lukken, daarnaast is het ook nog niet zo makkelijk om uit te zoeken wat je moet verkopen, zoek maar eens op TradeSkillMaster en dan zul je zien dat dit een enorm uitgebreide en complexe addon is die behoorlijk wat kennis vereist. Voor farmen heb ik geen zin om er moeite in te steken, ik doe liever dungeons en battlegrounds non-stop en repost mijn auctions dan ff mooi in de queue (heb ik dan ook iets om te doen).sjaak88 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:03:
@Mithrildor
Uhm dat is naar mijn weten toch echt wel veel werk, plus dat ik daar ook echt geen 1 soort van voldoening van zou kunnen krijgen.
Ik wil wel een gevoel hebben van dat ik het zelf verdiend heb.
1 of andere addon voor je al het werk laten doen kan iedereen wel imo, en het is gewoon niet leuk om AH te misbruiken.
Aan het gold zelf heb je ook maar bar weinig behalve die paar speciale mounts, ik heb het iig nog nooit gemist, gold.
Enchants etc doe ik altijd leuk zelf bijelkaar farmen, weinig gold voor nodig.
Oh dan heb ik je toch even verkeerd begrepenMithrildor schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:19:
[...]
Het zijn inderdaad veel stappen, maar kost mij hoogstens een halfuurtje per dag. Het gevoel dat ik het zelf heb verdiend krijg ik er wel echt van, het is naar mijn mening echt leuk om nieuwe niches te vinden, nieuwe manieren om gold te verdienen en het is altijd erg leuk om te zien dat de waarde van je auctions bijelkaar zo'n 100k is, maar ja meningen verschillen natuurlijk. Zonder addon was dit allemaal echt niet te doen, dan was je uren bezig met het opzoeken van prijzen van materials en eindproducten om te zien wat je op die dag moest maken en ben je nog langer bezig om de materials ervoor te kopen, iets waar ik geen zin in heb. Daarnaast is dit echt niet iets wat iedereen kan, het is echt geen van te voren ingestelde addon die je even van het internet plukt, de instellingen zijn vrij complex en dit gaat echt niet iedereen lukken, daarnaast is het ook nog niet zo makkelijk om uit te zoeken wat je moet verkopen, zoek maar eens op TradeSkillMaster en dan zul je zien dat dit een enorm uitgebreide en complexe addon is die behoorlijk wat kennis vereist. Voor farmen heb ik geen zin om er moeite in te steken, ik doe liever dungeons en battlegrounds non-stop en repost mijn auctions dan ff mooi in de queue (heb ik dan ook iets om te doen).
Verzamel mijn gold vooral om guildies en vrienden te helpen en natuurlijk voor een voorsprong in Mists of Pandaria zodat ik mooi die proffessions zo snel mogelijk op max heb en ik de BoEs kan krijgen voor raids.
Vooral het laatste vind ik interessant. We weten nu al weer dat er een aantal vette inscription trinkets aankomen die in iedergeval de eerste tier BiS zijn. Tijdens Cata heb ik er na redelijk lang farmen eindelijk één kunnen krijgen. Als ik dit tijdens MoP sneller kan doen, dan heb ik er wel wat aan. Ik zit nu over al mijn characters rond de 30k overall denk ik. Ik zou eigenlijk inderdaad zo'n AH addon moeten instellen, ware het niet dat ik daar een beetje lui voor ben;)Mithrildor schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:19:
[...]
Verzamel mijn gold vooral om guildies en vrienden te helpen en natuurlijk voor een voorsprong in Mists of Pandaria zodat ik mooi die proffessions zo snel mogelijk op max heb en ik de BoEs kan krijgen voor raids.
[ Voor 19% gewijzigd door Mithrildor op 06-04-2012 15:39 ]
Thysiej schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:13:
offtopic:
Zeror, de lijst voor SoR zou toch verdwijnen na 01-04? Of was dat een grapje?
Succes kerelZeror schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:36:
[...]
offtopic:
Vanwege familieomstandigheden liggen mijn prioriteiten even ergens anders dan bij wow. Ik laat het topic maaar even gaan zoals ie nu is. Als ik weer meer tijd heb dan ga weer ff naar het topic kijken.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
[ Voor 75% gewijzigd door Yintha op 06-04-2012 15:56 ]
Hahaha zo herkenbaar, vroeger althans, ook al was het meestal mijn eigen schuld door dom een klein halfuurtje voor het eten iets te joinenYintha schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:55:
Family first
ik heb wel een soft enrage als mijn ouders me ineens nodig hebben tijdens raid![]()
Mag hopen dat je geen gold kooptMaduth schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:22:
Ach... farmen/prof... het kost mijn hoogstens 5 minuten om 100k te krijgen
De addon die ik gebruik; MasterCard CreditCard![]()
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Heb je wel eens raidleaders horen schreeuwen in een hardcore guild? Die krijgen vaak genoeg een hard-enrage als dps/healers/tanks keer op keer fouten maken;)sjaak88 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:01:
@Rakkerzero
Sterkte!
[...]
Hahaha zo herkenbaar, vroeger althans, ook al was het meestal mijn eigen schuld door dom een klein halfuurtje voor het eten iets te joinen![]()
Waar krijg je een hard enrage van dan?
[ Voor 59% gewijzigd door Maduth op 06-04-2012 16:55 ]
IkkeeZethiel schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:54:
[...]
Ja ik zie het nu inderdaad
Zijn er nog mensen ( hordies ) die dit weekend meewillen om een za mountrun te doen ?
[ Voor 16% gewijzigd door Anvesi op 06-04-2012 17:25 ]
Snel editen he
Ja dat ben ik dus en dat was inderdaad ons planFiole schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:23:
[...]
Hiero, was het zoieso al van plan met nog een GoT wow'er, dus we kunnen wel een groep maken.
[ Voor 21% gewijzigd door Zethiel op 06-04-2012 17:56 ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
run as adminMaduth schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:50:
Check de stijl van de message...
Heb ik trouwens WoW Beta PoM, werkt de installer niet![]()
Wilde toch stiekum even kijken ....
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik heb alleen een pala op 85 maar soms wou ik dat dit een warrior was geweest, het beste kun je ze allebij een tijdje spelen en daarna beslissen.Raxious schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:33:
hunter vandaag lvl 85 gedingd, tijd voor de volgendeWat is leuker, Paladin of warrior? wil waarschijnlijk meteen met tanken gaan beginnen.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
[ Voor 8% gewijzigd door Zuurstok op 07-04-2012 00:09 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Zoals je hier ook zegt, gebieden om te farmen zouden de begingebieden van andere rassen zijn. Neem bijvoorbeeld Tirisfal Glades van de Undead, Durotar van Orcs/Trolls of Mulgore van de Tauren. Als je deze gebieden doet krijg je genoeg quests om groene items te disenchanten.BobF. schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:08:
...
Mocht er geen makkelijke optie zijn: iemand tips voor gebieden om in te gaan farmen voor die dingen?
PSN: Redrafted
\o/Dutchman! schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 22:57:
Het goede nieuws van Blistimo en /me: realm first Deathwing HC in de pocket, zonder al te veel grote problemenlogs
Sommige mats zijn juist extreem duur, dus als je niet al te ruim in het gold zit zou ik gewoon low level dungeons gaan farmen totdat je op de juiste skill voor je level zit.deadsy33 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 08:19:
@bobf
Ik zou eerder een auction house bezoeken, de low lv mats zijn niet zo duur.
Ja met all die boosts aan het lvln blijven de professions vaak toch achter. Kunt altijd elke maand even naar de DM faire gaan voor die 5 gratis lvlsMaduth schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:06:
Nu me mage op 85 staat, is de shammy aan de beurt. Eergisteren alweer lekker 3 lvl's geknald in een instances met een goed groep. Andere shammy informeerde me dat ik beter als caster aan de bak kan gaan maar ja... vind melee leuker [jammer voor de DPS dan maar :P].
Toch stiekum even een gekeken bij een Monk en gelijk verkocht.....KARATE all the way
Vanavond me shammy even dik over de 40 rammen
Irritant dat ik sneller level dan me profs, daar moet ik later dan maar op terug komen ....
Zeer lucky geweest zou ik dan zeggenFiole schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:42:
Lekker met Netherwing rep vandaag begonnen..zit nu al op revered! Gok dat ik wel hulp heb gehad...heb namelijk al 25 netherwing eggs gevonden, dan gaat het hard!
De manier die ik gebruik is gewoon low level dungeons soloen ...BobF. schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:08:toon volledige bericht
Even een noob vraagje:
Wat is een goede manier om te beginnen met enchanting?
Ik speel sinds kort ook WoW en ben er erg over te spreken. Maar nu heb ik een level 53 mage blood elf, waar ik op level (+/-) 30 pas ging uitzoeken welke professions ik moest nemen etc.
Nu snap ik het hele idee van enchanting, en weet ik hoe ik het moet doen. Maar hoe kom ik in godensnaam op een normale manier aan Lesser magic essence?
Heel veel op google uitgezocht en iedereen komt altijd met hetzelfde antwoord; 'disenchanten van groene wapens'.
Dat kan wel, maar de groene wapens welke ik nu verkrijg kan ik niet disenchanten omdat ik een te laag level in enchanting heb.
Nu heb ik aan een vriend van me gevraagd, welke meerdere chars uitprobeert om te kijken wat hij het tofste vind, om alle 'groene' wapens en armor naar me door te schuiven ipv te verkopen. Maar er moet toch wel een makkelijkere optie zijn?
Mocht er geen makkelijke optie zijn: iemand tips voor gebieden om in te gaan farmen voor die dingen?
Intussen al klaar met farmen ? vanochtend was je ook met een goede streak bezig toch ?Fiole schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:42:
Lekker met Netherwing rep vandaag begonnen..zit nu al op revered! Gok dat ik wel hulp heb gehad...heb namelijk al 25 netherwing eggs gevonden, dan gaat het hard!
Woaw, net een rondje gedaan en gewoon 8 (!!!) Netherwing eggs in een rij gehaald.Zethiel schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 21:20:
[...]
Intussen al klaar met farmen ? vanochtend was je ook met een goede streak bezig toch ?
[ Voor 21% gewijzigd door Anvesi op 08-04-2012 04:58 ]
Als je naar http://www.wow-profession...wow-enchanting-guide.htmlBobF. schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 00:08:
Even een noob vraagje:
Wat is een goede manier om te beginnen met enchanting?
En nog een verhaal......
You lucky bastardFiole schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:21:
[...]
Woaw, net een rondje gedaan en gewoon 8 (!!!) Netherwing eggs in een rij gehaald.
Voor degene die niet snappen waarom dit speciaal is; de eggs spawnen ergens in het zuid-oosten van Shadowmoon Valley, dus een redelijk groot gebied met ongeveer 50 verschillende spawn plaatsen met een 3 uur respawn timer met max 10 eieren tegelijk. Ik heb ze dus allemaal in dezelfde run gevonden, beste wat ik hiervoor heb gevonden in 1 run was 4. Rep schoot omhoog. Einde dag 2 en zit nu op 16.392 / 21.000 rep naar exalted! Zeker dat ik dat vandaag ga halen
Edit: 4:42 wakker geworden en kon niet goed slapen, dacht ik doe nog een rondje voor die eggs..9 gevonden in 1 go, vind het echt bizar, heb me kapot gelachen!Daarna paar daily's en ik vind gewoon de 10de egg ergens verstopt tussen een peon camp...Exalted netherwing nu, shiny new mount!
Check dan zeker ook eens op http://www.wowhead.com/gu...-rising-enchanting-to-525 !Tao schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:14:
[...]
Als je naar http://www.wow-profession...wow-enchanting-guide.html
surft, vind je de makkelijkste weg om enchanting te levellen.
Lowlvl stuff op Ah kun je inspecten met Enchantrix (addon) om te zien welk item wat voor enchanting mats oplevert.
Niemand die het overneemt? Of was het een /gdisband?Yintha schreef op zondag 08 april 2012 @ 19:31:
Het is ook altijd iets he, nu heeft mn GM weer besloten om te stoppen met wow, nu kan ik alweer een nieuwe guild gaan zoeken :<
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Horde of Alliance, en welke realm dan?hulkie schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:40:
Dat is best wel ff zuur dan...
Nu Rodie eigenlijk nooit meer komt opdagen zijn we ook nog maar met een core van 12man. Maakt t wel wat lastiger. Als goede spelers nog een leuke NL guild zoeken (5/8 HC) 10mans dan hoor ik t wel
@ Dotorion: Leuk om je blog te lezen, steek je veel tijd in zo te zien... Beetje late reactie, maar ben druk geweest afgelopen paar dagen!
[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 09-04-2012 11:42 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben ik ook begonnen dit weekend, gaat echt als een trein. Inmiddels al weer lvl 52.Raxious schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:39:
begonnen met het lvlen van een Paladin Tank, en moet zeggen dat het heerlijk speelt. Heb een lvl 46 druid tank, maar om de een of andere reden vond ik die toch minder.
maar als je elke dag de dailies doet naast het egghunting is het korter...en ook vind je eieren met het killen van die beesten in die mine + als je pro bent in die netherdrake Races kan je door die allemaal te halen ook veel rep winnen.Zeror schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:13:
Wat betreft die Netherwing faction rep grind voor die Netherwing mounts:
Vanaf neutral rep heb je 120 eieren nodig om exalted te worden. Dit is als je geen quests verder doet.
Dat betekent dat als iedere 3 uur de eggs respawnen, je binnen anderhalve dag nonstop farmen klaar kan zijn. Speel jij ongeveer 5-6 uur per dag, dan is dit ongeveer 6 dagen.
[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 10-04-2012 09:17 ]
Hmm, das nog best snel eigenlijk:) Ken genoeg factions waarbij het vele malen langer duurt:)Zeror schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:13:
Vanaf neutral rep heb je 120 eieren nodig om exalted te worden. Dit is als je geen quests verder doet.
Dat betekent dat als iedere 3 uur de eggs respawnen, je binnen anderhalve dag nonstop farmen klaar kan zijn. Speel jij ongeveer 5-6 uur per dag, dan is dit ongeveer 6 dagen.
De eieren schelen heel erg veel, maar behalve dit heb ik dus 3 dagen daily's gedaan, en alle side-quests (e.g. Soul-cannon en al die vlieg quests).Zeror schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:13:
Dat betekent dat als iedere 3 uur de 10 beschikbare eggs respawnen, je binnen anderhalve dag nonstop farmen klaar kan zijn. Speel jij ongeveer 5-6 uur per dag, dan is dit ongeveer 6 dagen.
zou een ninjagquit-realmtransferrer weer welkom zijn?hulkie schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:40:
Nu Rodie eigenlijk nooit meer komt opdagen zijn we ook nog maar met een core van 12man. Maakt t wel wat lastiger. Als goede spelers nog een leuke NL guild zoeken (5/8 HC) 10mans dan hoor ik t wel
@ Dotorion: Leuk om je blog te lezen, steek je veel tijd in zo te zien... Beetje late reactie, maar ben druk geweest afgelopen paar dagen!
Gaat goed daar.... zit er net inYintha schreef op zondag 08 april 2012 @ 19:31:
Het is ook altijd iets he, nu heeft mn GM weer besloten om te stoppen met wow, nu kan ik alweer een nieuwe guild gaan zoeken :<
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Het is toegankelijker geworden voor de 'minder ervaren' gebruiker, die kan nu ook raiden en encounters zien. Als je heroic deathwing gedaan hebt (of eerder spine) vraag ik me af of je het nog steeds teleurstellend vind...Flghter1982 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:12:
afgelopen vrijdagavond een scroll of resurection gehad. ik had een mix van heroic 346 gear en normal 333 gear een nog een lage trinket van 308 item lvl.
ik moet zeggen WoW zoals het nu is: gemaakt voor noobs!!!!! alles is super simpel. de epics zijn de nieuwe greens lijkt wel. en gold maken doe je met 2 vingers in je neus.
ik ben van item lvl 337 naar item lvl 375 gegaan in 2 dagen tijd! full epic nu.
zelfs public raids zijn gewoon button bashen. heb geen tactics nodig gehad om deathwing neer te halen.
beetje teleurstellend in mijn ogen.
Ik leef nog wel hoor, maar ik ben een tikkeltje raidmoe op het moment.hulkie schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:40:
Graag, vanavond kijken of we een groepje kunnen maken ? ook weer voor za ?Fiole schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:50:
[...]
Vanavond nog maar is LFR afmaken met mn druid, en wellicht kijken of ik nog een Black Temple run kan maken (voor de geinterreseerde)
Thanks, 'k doe m'n besthulkie schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:40:
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Ja hoor, natuurlijk ben je welkom (als social)! We nemen geen mensen voor het raidteam die standaard 2/3 avonden niet kunnen komen…JoeBravo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:56:
[...]
zou een ninjagquit-realmtransferrer weer welkom zijn?![]()
Maar als ik het me goed herinner overlappen jullie en m'n hordes raiddagen (do/zo/di), dus da's niet ideaal.
LFR is button bashen en win.Flghter1982 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:12:
afgelopen vrijdagavond een scroll of resurection gehad. ik had een mix van heroic 346 gear en normal 333 gear een nog een lage trinket van 308 item lvl.
ik moet zeggen WoW zoals het nu is: gemaakt voor noobs!!!!! alles is super simpel. de epics zijn de nieuwe greens lijkt wel. en gold maken doe je met 2 vingers in je neus.
ik ben van item lvl 337 naar item lvl 375 gegaan in 2 dagen tijd! full epic nu.
zelfs public raids zijn gewoon button bashen. heb geen tactics nodig gehad om deathwing neer te halen.
beetje teleurstellend in mijn ogen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
en terechthulkie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:32:
[...]
Ja hoor, natuurlijk ben je welkom (als social)! We nemen geen mensen voor het raidteam die standaard 2/3 avonden niet kunnen komen
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Stoppen Defca en HealcaYintha schreef op zondag 08 april 2012 @ 19:31:
Ik zou eerst even wat ervaring opdoen met je lock als ik jou was. Ikzelf zou altijd kiezen voor de spec die je het leukst vind spelen of waarvan je zelf denkt dat je er het beste in bent. Zelf vind ik demonology erg leuk. Demonform ziet er cool uit en is een erg sterke dps cooldown. Aan de andere kant vind ik destruction ook leuk, flinke direct damage. Naar mijn mening is destruction wel iets moeilijker leren dan demonolgy, al is het succes van demonology wel afhankelijk van het goed timen van je cooldownskivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:00:
LOL afgelopen Vrijdag Laatste Tier legs voor Warlock Gedropt tijdens BH20, en ik dacht dat het PvP item was omdat het set bonus had en toen ik rollde keek ik pas naar de naam, en toen dacht ik ik ga PVE proberen met mijn lock.
Welke spec raden jullie mij aan, want alles is wel gelijk aan elkaar denk ik.
Ik speel voornamelijk Affliction, maar ik lees op internet dat dat niet echt zo'n hoge damage doet als Destruction, omdat je meer controle hebt voor iets zoals PvP.Thysiej schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:08:
[...]
Ik zou eerst even wat ervaring opdoen met je lock als ik jou was. Ikzelf zou altijd kiezen voor de spec die je het leukst vind spelen of waarvan je zelf denkt dat je er het beste in bent. Zelf vind ik demonology erg leuk. Demonform ziet er cool uit en is een erg sterke dps cooldown. Aan de andere kant vind ik destruction ook leuk, flinke direct damage. Naar mijn mening is destruction wel iets moeilijker leren dan demonolgy, al is het succes van demonology wel afhankelijk van het goed timen van je cooldowns
[ Voor 7% gewijzigd door Jorca op 10-04-2012 11:24 ]
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Idem hier zit op 417 tailroing vanavond maar even DM +5 quest doen en dan nog de laatste paar painstaking lvls ..kivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:20:toon volledige bericht
[...]
Ik speel voornamelijk Affliction, maar ik lees op internet dat dat niet echt zo'n hoge damage doet als Destruction, omdat je meer controle hebt voor iets zoals PvP.
Verder ben ik nu ook bezig met tailoring en enchanting, en ik weet niet welke ik erger moet vinden.
Het aantal Stacks Clothes die je nodig hebt is niet normaal, ik heb nu pas 180 Bolt of frostweave nog minimaal 100 te gaan.
@Dyoma: Ik zou voor Enhancement gaan, want ik zie soms wat die gekken doen met die hand of freedom achtige wolven. Ze kunnen zichzelf ook goed healen als je ze 1 keer kwijt bent achter een pillaar, en ze hebben dezelfde totems als Elemental (grotendeels). Maar ik vind Melee altijd wat krachtiger, en als je een melee bent met Tremor, Grounding, Trinket, en dan ook nog een die wolf geesten dan heb je best een ziek burst. Verder weet ik niet of ze dispelling hebben.
Ik speel zelf resto in RLS en soms MLS en als je een healer wilt in PvP raad ik het je ook aan want het is echt een class met controle over het veld, en dat mis ik wel bij sommige classen.
macro,Zeror schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:43:
Weet iemand hierzo of er een addon is waarmee je snel die [Brightly Colored Egg] van Noblegarden kan openen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit kater heeft gisteren wel zijn werk gedaan zeg, wou int/mastery in mijn feet/chest doen, maar blijkbaar de verkeerde erin gedaan, vanavond weer eens aanpassen dantoolkist schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:01:
Ik zou sowieso even de agi/mastery gem vervangen in je chest en feet
Qua reforging is het helemaal afhankelijk van hoe je speelstijl is en wat goed "voelt" voor je. Zelf (resto als offspec dus niet heel veel gebruikt de laatste tijd) kies ik voor een mix tussen crit/haste/mastery, maar een andere resto in de guild negeert mastery eigenlijk volledig en wil meer crit en haste.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq