oke daar heb ik dan overheen gelezen want ik kon het niet vinden.fenylalaline schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:04:
[...]
als je in de startpost kijkt dan heeft zeror daar als het goed is een mooie map gemaakt, waar alle lvling zones in staan.
Ik zal nog eens kijken bedankt!
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
ja dat weet ik welk level, maar er zijn toch voor alliance en horde apparte gebieden waar je levelt?ye-roon schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:06:
dopie: ik denk ashenvale, daar word je ongeveer naar toe gestuurd dacht ik. Verder kan je ook de map openen met M en dan even uitzoomen naar het continent. En dan met je muis over de provincies hoveren. Je krijgt dan level range per zone te zien
Of is dat met cata veranderd dat alles neutraal is?
ben ook bezig met JCRicmaniac schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:11:
Me jewelcrafting even naar 525 gebracht. nu ook al tijdje bezig met die JC daily's maar dat duurt wel even voordat je veel verschillende recepies bij elkaar hebt
Is het moeilijk om dat naar hoog lvl te krijgen?
mwaa racial gebieden zijn volgens mij tot level 10. want als level 11 tauren ging ik al questen waar je normaal als orc komt. volgens mij kan je zelfs de quests vanaf level 6 ofzo al mee doen met een andere ras hoorfenylalaline schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:10:
de gebieden tot lvl 20 ongeveer zijn race based volgens mij. daarna is het FFA dus iedere zone voor elk race beschikbaar.
Het was een semi guild run, met alleen ik een een guildie als pug. De eerste vraag was of ik ooit wel eens morchok heroic had gedaan, ik gaf aan van niet maar dat ik wel ongeveer wist wat te doen. Na 3 complete fail tries maar gewoon op normal heel DS doorgelopen. Het grootste deel heb ik kunnen dps'en, op madness stond ik zelfs tweede op damage done (toch een prestatie met 385 gear!). Helaas maar 1 upgrade gekregen, gelukkig had mijn guildmate meer mazzel met 4 upgrades.
Hopelijk dinsdag met mijn warrior nog even DS doorlopen, die kan nog flink wat upgrades gebruiken:)
ik heb veel gold uitgegeven. dan is het niet moeilijk. als je het zelf wilt farmen ben je wel lang bezig jaDopiej schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:12:
[...]
ben ook bezig met JC
Is het moeilijk om dat naar hoog lvl te krijgen?
race moest eigenlijk vervangen worden door faction. mijn fout >.<Ricmaniac schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:12:
[...]
mwaa racial gebieden zijn volgens mij tot level 10. want als level 11 tauren ging ik al questen waar je normaal als orc komt. volgens mij kan je zelfs de quests vanaf level 6 ofzo al mee doen met een andere ras hoor
laatst trouwens met mijn shaman alt DS ingegaan. wat is dragonsoul ook makkelijk eigenlijk.. met onze guild gooien we onze alts door DS alsof het niets is..
alles geoneshot behalve madness. daar een paar bug whipes.
helaas is onze Heroic progressie niet heel boeiend. dat zal nu zeker ook niet gaan stijgen aangezien de main group flink wat raiders is verloren. binnekort maar eens praten om de raid groups te mergen aangezien wij (2de raid group) ook wat problemen hebben om een raid team op te zetten.
[ Voor 38% gewijzigd door Hajame op 23-04-2012 09:17 ]
Thnx dit gaat zeker helpen!fenylalaline schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:04:
[...]
als je in de startpost kijkt dan heeft zeror daar als het goed is een mooie map gemaakt, waar alle lvling zones in staan.
kon hem niet in topic start vinden, dus hier heb je een link van google : klik
Ik heb me het afgelopen weekend ook voornamelijk bezig gehouden met Diablo III beta, want op de één of andere manier heb ik nog geen beta invite ontvangen, ondanks 7 jaar subscription en Annual Pass op de dag dat het announced werd. Wel had ik tot afgelopen vrijdag de dubbele Cata beta bug. Die is verholpen, maar ik zou toch verwachten dat ik sowieso een mailtje zou hebben ontvangen, samen met de rest van de mensen die tegen die bug aan zijn gelopen.
Anyway, gisteren onze enige raid deze week gedaan. We gingen voor een full heroic reclear, die helaas op Madness gestokt is. Het was ook al een week of drie geleden dat we daar voor 't laatst stonden, dus helemaal 100% zeker over de tactics waren we niet. Daarnaast hadden we een caster minder dan de vorige keer, en dat was vooral op het derde platform aan de Parasite damage te zien. Na een aantal opwarm tries nog wel in de laatste phase gekomen, maar daar deden de Shrapnels voor mijn gevoel een boel meer damage dan voorheen. 170k hits ondanks Dream gebruik... Is dat nou exceptioneel hoog? Ik kan het me van de vorige keer niet goed herinneren...
170k is 100% geen dream gebruik, iemand die dat zegt liegt dat ie barstBlistimo schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:48:
Word je aan het eind van de quest chain op Bloodmyst Island niet naar Stormwind gedirigeerd door Velen? Daar vind je dan wel een Message Board die je richting een bepaalde zone stuurt.
Ik heb me het afgelopen weekend ook voornamelijk bezig gehouden met Diablo III beta, want op de één of andere manier heb ik nog geen beta invite ontvangen, ondanks 7 jaar subscription en Annual Pass op de dag dat het announced werd. Wel had ik tot afgelopen vrijdag de dubbele Cata beta bug. Die is verholpen, maar ik zou toch verwachten dat ik sowieso een mailtje zou hebben ontvangen, samen met de rest van de mensen die tegen die bug aan zijn gelopen.
Anyway, gisteren onze enige raid deze week gedaan. We gingen voor een full heroic reclear, die helaas op Madness gestokt is. Het was ook al een week of drie geleden dat we daar voor 't laatst stonden, dus helemaal 100% zeker over de tactics waren we niet. Daarnaast hadden we een caster minder dan de vorige keer, en dat was vooral op het derde platform aan de Parasite damage te zien. Na een aantal opwarm tries nog wel in de laatste phase gekomen, maar daar deden de Shrapnels voor mijn gevoel een boel meer damage dan voorheen. 170k hits ondanks Dream gebruik... Is dat nou exceptioneel hoog? Ik kan het me van de vorige keer niet goed herinneren...
volgens mij heb ik quest gehad voor naar SW te gaan en eentje voor naar Ashenvale te gaan.Blistimo schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:48:
Word je aan het eind van de quest chain op Bloodmyst Island niet naar Stormwind gedirigeerd door Velen? Daar vind je dan wel een Message Board die je richting een bepaalde zone stuurt.
Leuke is alleen dat ik geen idee heb hoe ik daar allemaal moet komen..
Iemand enig idee? Heb nl helemaal geen verstand van de Alliance side van WoW xD
Klinkt inderdaad alsof het te vroeg is gebruikt, zodra de buff applied en niet zodra ie afloopt en daardoor afgaat..moet zeggen dat ik dit af en toe ook nog op Ultraxion heb, dat DBM aftelt en ik hersenloos de knop indruk en dat blijkdat dat ie dán pas de cast doet waardoor de knop op CD Is, en ik de volle bak dmg krijgBlistimo schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:48:
[ Voor 5% gewijzigd door Blistimo op 23-04-2012 10:11 ]
Gebruiken jullie ook een (disc) priests die iedereen schild / barrier gebruikt ervoor? Scheelt ook al snel heel veel. Daarnaast denk ik gewoon dat er dan te weinig cooldowns zijn gebruikt / niet goed is afgsproken hoe dat word aangepakt. Maar goed, ik was er niet bij dus het is voor mij gokwerk...ik ga straks lekker terug naar Orgrimmar beetje pronken met mn warglaivesBlistimo schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:11:
Heb net de logs doorlopen, en ik kan je verzekeren dat iedereen zijn Dream heeft gebruikt, want Shrapnel doet anders 400k damage. Het lijkt erop dat we geen Devotion Aura/ Stoneskin Totem hadden. Dat scheelt snel 20k damage
En ook nog eens de helm en de handwraps mogen looten
Verder mijn pally tank er maar weer eens bijgepakt. Laatste keer dat ik daar iets mee had gedaan was zo'n 6 maanden terug in ZG/ZA. Met crappy gear de HoTs in als tank is wel redelijk kut. De eerste paar runs met ook een slechte healer en dan ga je best wel vaak dood
Maar blijven volhouden en uiteindelijk met een goede groep nog twee keer er doorheen fietsen. Helaas alleen een nieuwe ring kunnen bemachtigen.
Verder wil ik graag nog eens een shammy proberen. Uiteindelijk moet de main spec Resto worden, maar om te levelen twijfel ik nog. Wat raden jullie aan?
Ik heb nu al Alliance: Priest (Disc/Holy), Mage, Pally (Prot, Holy), Horde: Druid (Resto, Balance).
LFR is echt rusich roullette. Ik heb bijvoorbeeld op mn druid al 2x de Maw gewonnen en op mn Paladin al 2x de 1h sword terwijl ik ret en holy ben (ik weet het, ik ben zo'n kloozak die alles need een houdt maar goed, welkom bij LFR...iedereen doet het). Normale gear echter lijk ik gewoon niet te winnen. Loop nog steds voor 3/4de in pvp gear rond oipo mn druid en mn paladin zit ook nog bijna op vol 379 loot terwijl ik dus wel 1h sword win van Deathwin of holy loot (...wtf). Gewoon blijven proberen I guessEJSchuiteman schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:16:
Afgelopen weekend LFR met mijn druid maar weer eens ingegaan. En wat een verschil met eerdere runs. Alle bazen in één keer neer zonder enig gezeik.
En ook nog eens de helm en de handwraps mogen looten
Verder mijn pally tank er maar weer eens bijgepakt. Laatste keer dat ik daar iets mee had gedaan was zo'n 6 maanden terug in ZG/ZA. Met crappy gear de HoTs in als tank is wel redelijk kut. De eerste paar runs met ook een slechte healer en dan ga je best wel vaak doodDe bazen vallen wel mee, de trash daarentegen.....
Maar blijven volhouden en uiteindelijk met een goede groep nog twee keer er doorheen fietsen. Helaas alleen een nieuwe ring kunnen bemachtigen.
Verder wil ik graag nog eens een shammy proberen. Uiteindelijk moet de main spec Resto worden, maar om te levelen twijfel ik nog. Wat raden jullie aan?
Ik heb nu al Alliance: Priest (Disc/Holy), Mage, Pally (Prot, Holy), Horde: Druid (Resto, Balance).
Voor shammy zou ik enhancement aanraden om te lvle, al is elemental makkelijke als je samen met rsto gaat. Dit omdat je dan de gear hebt makkelijk te wisselen tussen elem / resto.
Heb zelf nu overigens horde(85): DK, Druid, Paladin - Alliance(85): Rogue, priest, warlock. Hiernaast eigenlijk alle classes 60+ dus ik kan alls wel spelen als ik wil
Als je om de capital heen loopt (exodar) is op het zuid westen daarvan een haventje waar een boot komt. deze brengt je als het goed is naar darnassus, vanaf daar kan je overstappen op een boot naar stormwind, of de flightmaster gebruiken om in ashenvale te komen.Dopiej schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:00:
[...]
volgens mij heb ik quest gehad voor naar SW te gaan en eentje voor naar Ashenvale te gaan.
Leuke is alleen dat ik geen idee heb hoe ik daar allemaal moet komen..
Iemand enig idee? Heb nl helemaal geen verstand van de Alliance side van WoW xD
oke bedankt,DrFlash schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:32:
[...]
Als je om de capital heen loopt (exodar) is op het zuid westen daarvan een haventje waar een boot komt. deze brengt je als het goed is naar darnassus, vanaf daar kan je overstappen op een boot naar stormwind, of de flightmaster gebruiken om in ashenvale te komen.
kan ik me vanavond bezig houden met verder levelen.
Is wel handig dat je die BoA level gear tussen de factions kan mailen xD
Met m'n mage snel even in 2 dungeons 3 levels erbij gehaald
Er gebeurde in Molten Core nog iets geks. In die grot aan het begin staan heel veel core hounds. Meestal haal ik die even weg, maar deze keer bleven ze maar tot leven komen. Het was een constante stroom van hondjes die niet maar niet stopte. Ze bleven me ook achtervolgen. Heb me maar dood laten gaan en ben opnieuw binnengelopen en toen lagen ze wel dood. Iemand een idee hoe dit kan of gewoon een bug?
Dit is geen bug..IntToStr schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:35:
...
Er gebeurde in Molten Core nog iets geks. In die grot aan het begin staan heel veel core hounds. Meestal haal ik die even weg, maar deze keer bleven ze maar tot leven komen. Het was een constante stroom van hondjes die niet maar niet stopte. Ze bleven me ook achtervolgen. Heb me maar dood laten gaan en ben opnieuw binnengelopen en toen lagen ze wel dood. Iemand een idee hoe dit kan of gewoon een bug?
Ik weet niet precies meer welke melding ze maken, als ze weer tot leven komen, maar iets over de hitte die ze afgeven.
Als je deze hondjes niet gelijktijdig dood, dan wekken ze elkaar weer tot leven.
Als je één keer hebt gefaald, even wachten tot ze weer allemaal levend zijn en dan weer AoE skills gebruiken.
PSN: Redrafted
De packs van corehounds voor Magmadar? Dat is geen bugIntToStr schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:35:
Vrijdag een tripje DS gedaan. Helaas af en toe een wipe tussendoor door wat suffe dingen en veel wachten tussendoor, waardoor we maar tot Ultraxxion kwamen. Daar gaan we hopelijk vanavond verder. De samenstelling van de groep was bijna perfect voor mij: slechts 1 persoon die samen met me op tokens kon rollen en alleen de DK tank kon ook op plate items rollen. Uiteraard valt er dan helemaal niets, maar goed, volgende keer beter
Met m'n mage snel even in 2 dungeons 3 levels erbij gehaaldVerder de AH leeggekocht qua silk cloth en mageweave cloth voor tailoring. Die aantallen zijn niet grappig... Gelukkig stond het meeste voor slechts een paar gold per stack te koop.
Er zijn 2 soorten "corehounds" degene die alleen lopen, die gaan gewoon dood zodra hun hp 0 bereikt.
De tweede soort zijn de packs van 5 corehouds voor Magmadar (2nd boss, de hele grote courehound). Deze moeten tegelijk doodgaan, als er 1 doodgaat en er is tenminse 1 andere hound over dan rezzen ze allemaal. Dus als je (zoals ik een keer per ongeluk heb gedaan) ze allemaal pulled, krijg heel snel problemen. DIt omdat er vaak 1tje overblijft, waardoor de andere 15 rezzen, dze gaat dood en zo krijg je heel snel een situatie waar elke core hound een ander % hp heeft. Als dit gebeurt is het vaak gewoon doodgaan en terugrennen. Dat of je moet terug naar ee ntrance en naa buiten lopn
Dat is wel zo, maar na drie casters weet ik niet of het verstandig is er nog één aan te maken.Fiole schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:25:
Voor shammy zou ik enhancement aanraden om te lvle, al is elemental makkelijke als je samen met rsto gaat. Dit omdat je dan de gear hebt makkelijk te wisselen tussen elem / resto.
Twijfel twijfel haha.
EDIT2: en nu is ie al weer weg. Soit .. origineel bericht was dus
Sorry dat ik even "op de man speel", maar ... hier kan ik dus echt niet bij.
Je rolled op loot die je niet nodig hebt.
Je wéét dat je daardoor een klootzak bent (jouw woorden).
En TOCH doe je het, want "iedereen doet het lol".
Laat die loot dan gewoon aan mensen die ze wel kunnen gebruiken.
En dan zelf klagen dat je nooit iets wint dat je kan gebruiken. Lekker hypocriet!
[ Voor 173% gewijzigd door dotorion op 23-04-2012 11:13 ]
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Dubbele post*dotorion schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:56:
[...]
Sorry dat ik even "op de man speel", maar ... hier kan ik dus echt niet bij.
Je rolled op loot die je niet nodig hebt.
Je wéét dat je daardoor een klootzak bent (jouw woorden).
En TOCH doe je het, want "iedereen doet het lol".
Laat die loot dan gewoon aan mensen die ze wel kunnen gebruiken.
En dan zelf klagen dat je nooit iets wint dat je kan gebruiken. Lekker hypocriet!
Maar laten we hier lekker over discussieren. Heb jij het niet gehad dat je x aantal keer een token wilt, en dat die word geonnen door een rogue / warlock / mage die hem al van normal moeilijk heeft? Prima, maar ondanks dat dit dus 50 keer bij jou zou ggebeuren zou jij dit nooit doen?
De reden dat mensen dit doen is juis omdat het "standaard" is gewordeen, ik zie geen reden waarom ik 'niet' zou needen. En daarom gaf ik ook al aan dat aan de andere kant ik wel kan begrijpen dat het onzin is en dat ik mezelf kan verwijten dat ik niets win maar...als ik niet zou needen op iets wat ik al heb, zou dat mijn kansen vergroten dat ik iets win wat ik wél nodig heb wat anders naar iemand anrs zou gaan die het al had? Dit is dus de reden dat het lootsysteem gaat veranderen in MoP...en tja ben ik wel blij om. Echt ben ik idd een dan wel een klootzak dat ik need, maar waarom zou ik het níet doen? Dat is dus de vraag. En ik denk niet dat iemand daar en goede reden voor kan geven
"Ancient Core Hound begins to smolder" of zoiets.Xerox schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:41:
[...]
Dit is geen bug..
Ik weet niet precies meer welke melding ze maken, als ze weer tot leven komen, maar iets over de hitte die ze afgeven.
Als je deze hondjes niet gelijktijdig dood, dan wekken ze elkaar weer tot leven.
Als je één keer hebt gefaald, even wachten tot ze weer allemaal levend zijn en dan weer AoE skills gebruiken.
En het klopt, als er 1tje weer tot leven komt volgt de rest ook weer doodleuk
Voorheen was het ook de bedoeling dat je alles sloopte voor je Magmadar neerhaalde, omdat deze alle core hounds pullde. Als je lvl 85 bent hoef je alleen de eerste pack te mollen om Lucifron normaal te kunnen pullen. Daarna kun je gewoon langs de rest bonjouren en tegen de achterwand Magmadar aanvallen zonder de rest te pullen
Let wel op dat je niet de packs in gefeared wordt
niks mis met elemental imo. net m'n 2e ele/rest shaman naar 85 gebrachtBlistimo schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:54:
Elemental shamans levelen saaaaai. Enhancement is voor mij een stuk leuker levelen, hoewel de max level dPS prio list mij iets te bash-head-on-keyboard-erig aanvoelt
't wordt ook steeds zekerder dat dat m'n raidingmain gaat worden in MoP.
Geen idee. Ik inspecteer de mensen die dingen winnen niet. Zolang ik niet gewonnen heb interesseert het me geen fluit waar het item naartoe gaat.Heb jij het niet gehad dat je x aantal keer een token wilt, en dat die word geonnen door een rogue / warlock / mage die hem al van normal moeilijk heeft?
Nope.Prima, maar ondanks dat dit dus 50 keer bij jou zou ggebeuren zou jij dit nooit doen?
Zoals gezegd, omdat anderen dat item wèl kunnen gebruiken. En jij niet.Echt ben ik idd een dan wel een klootzak dat ik need, maar waarom zou ik het níet doen? Dat is dus de vraag. En ik denk niet dat iemand daar en goede reden voor kan geven
Je zou het misschien kunnen gebruiken als ruilmiddel voor een item dat je wel kan gebruiken. Maar dan moet dat item ook wel droppen, moet jij daar de roll verliezen, moet het item gaan naar iemand die het item ook niet wou gebruiken, èn die bereid is om te ruilen. Vind ik vergezocht, tbh.
[ Voor 0% gewijzigd door dotorion op 23-04-2012 11:24 . Reden: Rare linebreak fixen ]
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Leuk argument, waarom zeik je dan op mij als ik need?dotorion schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:23:
[...]
Geen idee. Ik inspecteer de mensen die dingen winnen niet. Zolang ik niet gewonnen heb interesseert het me geen fluit waar het item naartoe gaat.
Zoals ik al zei: geen goed argument. Waarom zou ik niét needen?dotorion schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:23:
[...]
Je zou het misschien kunnen gebruiken als ruilmiddel voor een item dat je wel kan gebruiken. Maar dan moet dat item ook wel droppen, moet jij daar de roll verliezen, moet het item gaan naar iemand die het item ook niet wou gebruiken, èn die bereid is om te ruilen. Vind ik vergezocht, tbh.
[ Voor 42% gewijzigd door Anvesi op 23-04-2012 11:28 ]
je zou denken van wel, maar dit is gister bij mijn tweede run wel gebeurddotorion schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:23:

Ik need ook op m'n druid voor tokens die ik al als MS heb, je moet niet vergeten dat er ook mensen zijn die de lfr voor offspec tokens doenFiole schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:12:
[...]
Dubbele post*
Maar laten we hier lekker over discussieren. Heb jij het niet gehad dat je x aantal keer een token wilt, en dat die word geonnen door een rogue / warlock / mage die hem al van normal moeilijk heeft? Prima, maar ondanks dat dit dus 50 keer bij jou zou ggebeuren zou jij dit nooit doen?
De reden dat mensen dit doen is juis omdat het "standaard" is gewordeen, ik zie geen reden waarom ik 'niet' zou needen. En daarom gaf ik ook al aan dat aan de andere kant ik wel kan begrijpen dat het onzin is en dat ik mezelf kan verwijten dat ik niets win maar...als ik niet zou needen op iets wat ik al heb, zou dat mijn kansen vergroten dat ik iets win wat ik wél nodig heb wat anders naar iemand anrs zou gaan die het al had? Dit is dus de reden dat het lootsysteem gaat veranderen in MoP...en tja ben ik wel blij om. Echt ben ik idd een dan wel een klootzak dat ik need, maar waarom zou ik het níet doen? Dat is dus de vraag. En ik denk niet dat iemand daar en goede reden voor kan geven
Ook ik need voor alles waarop ik kan needen, om de items mogelijk te kunnen ruilen met anderen, kut, ja maar helaas met de huidige lfr wel nodig. Ik houd echter wel bij die de 2de/3de roll was en check even of hij/zij de item al heeft en onthoud dat, op het einde geef ik dan de item alsnog aan de persoon die hem anders zou hebben gewonnen en hem nog niet had (en ook daadwerkelijk zijn rol heeft vervuld, en dus niet als healer/tank qeued en dan ineens dps speelt om toch tank/healer gear te krijgen.
Ook run ik weleens met guildies en need voor hun en omgedraaid.
Gear die je niet kan gebruiken needen en behouden ipv geven aan iemand die het wel kan gebruiken vind ik persoonlijk ruk en geeft wel aan wat het probleem met de lfr op dit moment is. Die honderd gold van dat item is nogal lullig als iemand anders het goed kan gebruiken.
Omdat ik in mijn naïviteit hoop dat het wel gaat naar iemand die het kan gebruiken, niet iemand die voor de lol need.Fiole schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:26:
[...]Leuk argument, waarom zeik je dan op mij als ik need?
Welcome to LFR!dotorion schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:27:
[...]
Omdat ik in mijn naïviteit hoop dat het wel gaat naar iemand die het kan gebruiken, niet iemand die voor de lol need.

[ Voor 167% gewijzigd door dotorion op 23-04-2012 11:42 . Reden: The fuck gebeurt hier met die dubbelposts steeds :s ]
/ironische modeHelza schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:39:
[...]
nouja ok, aan diegene die de token/item nog niet heeft en na jou de hoogste roll had dan
Ga met mij mee! Samen lekker needen op alls
/ironische mode uit
Ik wil nog wel even kwijt dat ik het Needen wat je Needen kunt rollen behoorlijk triest vind. Ik Pass braaf op alles waar ik op kan Needen maar het niet nodig heb. En dat zou iedereen moeten doen. zoals dat in dungeons vaak ook nog het geval is. Ik weet dat ik er helemaal niks aan kan doen als anderen zich niet zoals ik gedragen. Maar momenteel lijkt het inderdaad moraalridder-technisch beter om OOK op alles te Needen en dan, mocht je een item winnen, dat te geven aan iemand van wie jij vindt dat die het verdient.
Oh, en het is eigenlijk ook belachelijk dat we hier argumenten gaan zitten bedenken om je net en eerlijk te gedragen, in plaats van dat we argumenten bedenken waarom je je als scumbag zou gedragen. We zouden hier op GoT toch allemaal het goede voorbeeld moeten geven...
Ik zou nog steeds zeggen dat woensdag of donderdagavond [pakweg na 23:00] de betere groups zijn (degelijke DPS, minder deaths door onnozele dingen e.d.) Weekends .. begin er gewoon niet aan tenzij je niet anders kan.
Zelf ga ik meestal met een paar guildies mee (als tank join ik vaak een andere guildie op z'n tank alt, dan is er al geen gerommel met tanks die niet weten wat ze doen). Nu ben ik zelf grotendeels heroic geared dus dan krijg je dit soort (vrij grappige) taferelen tijdens het weekend:

Top DPS is onze paladin tank in z'n ret spec ... tweede DPS is onze paladin healer op z'n hunter alt ... derde op DPS ben ik, als tank
lol... well lekker om dat als tank in dps gear te kunnen doendotorion schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:51:
Wat hebben jullie overigens al ondervonden qua 'kwaliteit' van LFR runs?
Ik zou nog steeds zeggen dat woensdag of donderdagavond [pakweg na 23:00] de betere groups zijn (degelijke DPS, minder deaths door onnozele dingen e.d.) Weekends .. begin er gewoon niet aan tenzij je niet anders kan.
Zelf ga ik meestal met een paar guildies mee (als tank join ik vaak een andere guildie op z'n tank alt, dan is er al geen gerommel met tanks die niet weten wat ze doen). Nu ben ik zelf grotendeels heroic geared dus dan krijg je dit soort (vrij grappige) taferelen tijdens het weekend:
[afbeelding]
Top DPS is onze paladin tank in z'n ret spec ... tweede DPS is onze paladin healer op z'n hunter alt ... derde op DPS ben ik, als tank
Oh, en je bent weer aan het dubbelposten, dotorion
--oh, nu istie weer weg... raarr!
[ Voor 10% gewijzigd door Blistimo op 23-04-2012 12:02 ]
het enige verschil tussen onze vorige 2 kills was dat we een dps pala mee hadden ipv van lock... en toch de hele avond wipen..
in het begin nog met rogue als dps en warrior tank, maar healers begonnen te klagen over teveel dmg op de warrior, dus rogue weer dk en warrior weer als dps, zoals onze vorige kills. Mocht echter niet baten. (rogue deed nagenoeg geen dps op de drakes, omdat hij dit pas vanaf wave 2 deed, terwijl warrior dit vanaf het begin doet)
er kwamen geen sappers meer door zoals de vorige raid, echter maar 2 of 3 keer fase 2 bereikt met het vuur precies in het midden zodat binnen notime er geen ruimte meer was om te bewegen omdat het vuur zich maar bleef verspreiden en niet (visueel) gedoofd werd.
crap
iemand nog suggesties?
http://www.worldoflogs.com/reports/wg5qqeqkqrac4nfy/
[ Voor 30% gewijzigd door Helza op 23-04-2012 12:06 ]
Woensdag heb ik altijd het minst geluk met LFR. Na de server restart / LRF resets heb ik altijd dat kleuters zoals hierboven op alles gaan lopen needen. Donderdag heb ik geen idee, dan raid ik met vrienden of zitten we in de kroeg.dotorion schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:51:
Wat hebben jullie overigens al ondervonden qua 'kwaliteit' van LFR runs?
[...]
En om het even over een andere kant van nutteloos needen te hebben. Waarom kan een druid mail en plate needen? Irriteer me mateloos als er weer een druid mijn plates jat, terwijl ze het helemaal niet kunnen dragen.
[ Voor 17% gewijzigd door Borgoth op 23-04-2012 12:07 . Reden: quote toegevoegd vanwege meerdere post ertussen ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ik kan geen mail/plate needen op m'n druidBorgoth schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:05:
Woensdag heb ik altijd het minst geluk met LFR. Na de server restart / LRF resets heb ik altijd dat kleuters zoals hierboven op alles gaan lopen needen. Donderdag heb ik geen idee, dan raid ik met vrienden of zitten we in de kroeg.
En om het even over een andere kant van nutteloos needen te hebben. Waarom kan een druid mail en plate needen? Irriteer me mateloos als er weer een druid mijn plates jat, terwijl ze het helemaal niet kunnen dragen.
Heb met diezelfde setup ook de eerste zes bosses van DS10-HC getanked
Zal er vanavond es het logje van opzoeken... ging best lekker.
@Blistimo: heb echt geen idee hoe het komt - sorry
Al dat needed wat je niet nodig heb, zwak idd.
Pass ook vrolijk alles wat ik niet nodig heb, dat is op het moment ook niet veel.
Ik doe dan ook vrij weinig aan dat LFR gebeuren.
Maar all die horror stories van Wipes, ik krijg erg weinig wipes.
Madness gaat tegenwoordig altijd wel goed al zijn er natuurlijk wel wat mensen die tunnel visie hebben.
Kwalitiet LFR, is verbeterd in de loop van tijd imo.
Ultraxion kan nog wel eens lastig zijn met een nieuwe tank, waardoor dps ge-one shot word of die nieuwe tank elke fading light dood gaat.
(makkie om single tanken op Ultra LFR tho
Ik tank wing 1 omdat daar meeste loot drop wat ik op tank nog nodig heb, Ring (agi) en CHest token.
2de wing heal ik voornamelijk, omdat ik Maw en Spine Trinket wil hebben.
Zodra ik de ring heb (384 of 397) dan queue ik alleen nog als healer.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Boven de 20k DPS doe ik ook op mijn Druid tank, op ultraxion.Blistimo schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:01:
OP DK tanks :< Then again, onze pally en feral tanks trekken dat in hun heroic gear ook, boven de 20k DPS.
Oh, en je bent weer aan het dubbelposten, dotorion
--oh, nu istie weer weg... raarr!
Doe ik zonder trinket wissel, heb nog starcatcher LFR versie voor wat meer dps als ik wil.
Mijn ilvl is 394 atm.
Niet?
Kan er ook niets over vinden met google, dus misschien ben ik scheef ofzo.
Afgezien van de "need on everything" mensen valt LFR wel mee. Enige puntje vind ik die tentacles op spine, heb je weer zo'n stel klootviolen die tentacles blijven aanvallen als er al een amalgamation is. Sta je daar inneens met 3 van die amalgamations.

over het algemeen valt lfr wel mee, tuurlijk bagger dps en half gebruik van tactics, maarja daarvoor is het ook getuned, er falen op z'n minst 6 personen per twilight op ultrax en 4 op de waves bij hagaraBorgoth schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:21:
[...]
Niet?Ik ga dan toch echt eens heel goed opletten volgende keer.
Afgezien van de "need on everything" mensen valt LFR wel mee. Enige puntje vind ik die tentacles op spine, heb je weer zo'n stel klootviolen die tentacles blijven aanvallen als er al een amalgamation is. Sta je daar inneens met 3 van die amalgamations.(en het dan nog redden ook, kan je nagaan hoe makkelijk LFR eigenlijk is)
spine eerste try if vaak ff bagger met mensen die meerdere tenticles dpsen of hidious die te ver gedps'd wordt voordat ie genoeg stacks heeft.. maar 20x in /ra /s /y typen helpt op gegeven moment wel
Was afgelopen lfr run wel de eerste keer dat ik echt full OOM was op spine als healer de eerste try en de tank ging nog 2x dood ook. uiteindelijk werd het toch nog een wipe .. tank die de hidious op het laatste momment de raid in trekt om de bloods te pakken terwijl dps vrolijk door bleef dpsen is echt giga dmg met die explosie
Eerste keer in LFR dat ik continue op 1ste plek in healing stond, en als je weet hoe bagger is heal zegt dat genoeg over de andere healers
Wat wel het geval is dat DPS druids (Boomkins) wel kan needen op Agi gear en dan ook de role bonus hebben. Boomkins kunnen over het algemeen het meeste loot winnen, omdat ze Int met Spirit ook kunnen needen.Borgoth schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:21:
[...]
Niet?Ik ga dan toch echt eens heel goed opletten volgende keer.
Afgezien van de "need on everything" mensen valt LFR wel mee. Enige puntje vind ik die tentacles op spine, heb je weer zo'n stel klootviolen die tentacles blijven aanvallen als er al een amalgamation is. Sta je daar inneens met 3 van die amalgamations.(en het dan nog redden ook, kan je nagaan hoe makkelijk LFR eigenlijk is)
Mail en PLate kan niet omdat er class restricties op zitten.
Dus ja, komt voor dat een boomkin die Agi Spine trinket wint.
Krom ik weet het, maar dat is wat mij opvalt.
Verder, 3 algamations is bad mmmkay.
Imo 2 algamations is goed zolang de 2de algamation achter in de raid getanked wordt.
Dat is wat ik doe op mijn tank als ik LFR spine tank, heb ik tenminste wat te doen en de fight gaat sneller na de eerste plate.
Niet iedereen stelt het op prijs als ik lekker op die corruption staat te meppen
Maar uiteindelijk draaien ze wel bij
Ach ja, ik tank het nu alleen niet meer omdat ik voornamelijk healing gear nodig heb.

Ik merk wel dat de debuff wel meehelpt, 15% minder HP scheelt wel aanzienlijk. Bovendien is het wel eens leuk om BM te spelen ipv SV (dit voor de burst dmg). Meestal zit ik wel rond de 1m8 a 2M damage voor 1 tendon (dus twee lifts). De Arcane mages zitten daar dan wel vet boven maar baas boven baas.
wat voor een gear heb je eigenlijk als bear tank nodig ? agi -> dodge/expertie -> mastery ofzo?Derr_Hans schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:45:
[...]
Wat wel het geval is dat DPS druids (Boomkins) wel kan needen op Agi gear en dan ook de role bonus hebben. Boomkins kunnen over het algemeen het meeste loot winnen, omdat ze Int met Spirit ook kunnen needen.
Imo 2 algamations is goed zolang de 2de algamation achter in de raid getanked wordt.
Dat is wat ik doe op mijn tank als ik LFR spine tank, heb ik tenminste wat te doen en de fight gaat sneller na de eerste plate.
Niet iedereen stelt het op prijs als ik lekker op die corruption staat te meppen
Ach ja, ik tank het nu alleen niet meer omdat ik voornamelijk healing gear nodig heb.
nooit in verdiept eigenlijk
Is toch gelijk voor surv & bm? volgens mij doe ik dat nu als survival ook ongeveer 900k gemiddeld per lift dus 1.8m en dat dan was het nog vaak gekloot met de grips omdat we dat nog niet opgezet hadden om door offtank opgepikt te worden.deadsy33 schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:45:
Zo, de eerste plate van spine (heroic 25m) is wel onder controle (twee lift phases). Nu de rest nog...
Ik merk wel dat de debuff wel meehelpt, 15% minder HP scheelt wel aanzienlijk. Bovendien is het wel eens leuk om BM te spelen ipv SV (dit voor de burst dmg). Meestal zit ik wel rond de 1m8 a 2M damage voor 1 tendon (dus twee lifts). De Arcane mages zitten daar dan wel vet boven maar baas boven baas.
Het gebeurde tijdens levelen, niet op LRF ofzo. Dus niet zo heel ernstig aangezien de volgende dungeon al weer betere loot heeft.Derr_Hans schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:45:
[...]
Wat wel het geval is dat DPS druids (Boomkins) wel kan needen op Agi gear en dan ook de role bonus hebben. Boomkins kunnen over het algemeen het meeste loot winnen, omdat ze Int met Spirit ook kunnen needen.
2 Amalgamations is goed te doen, maar niet echt een gebruikelijke tactiek voor LFR. Leuke is dat je altijd wel iemand hebt die paniek uitslaat als je amalgamation een zooitje stacks krijgt. "oh noes! it got another stack, dont attack him!"
Of mensen die gaan vragen over de barrel roll in LRF.
[ Voor 4% gewijzigd door Borgoth op 23-04-2012 13:06 ]
Belangrijk detail want verschillende lootregelsBorgoth schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:01:
[...]Het gebeurde tijdens levelen, niet op LFR ofzo.
Ilvl (meer agi/stam) > Mastery > CritHelza schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:59:
[...]
wat voor een gear heb je eigenlijk als bear tank nodig ? agi -> dodge/expertie -> mastery ofzo?
De 403 pvp Neck (Mastery) is BiS de Cloak (Mastery) ook.
Expertise cap 26 haste is waardeloos.
Alle overbodige Expertise naar Dodge alle het gear zonder Mastery is de minst nuttige stat naar Dodge.
Bear tanks zijn het makkelijkste om te gearen
http://eu.battle.net/wow/...rotherhood/Shift/advanced
Als je wil kijken
Transmog gear, tja hands, Chest, belt en boots nog ff groen-ish items voor krijgen.
--
2 algamations in lfr is idd niet echt gebruikelijke tactiek en als je het doe dan is het in no-time Stop dps of kick the druid.
Maar het is effectief wel sneller, het geeft mij wat te doen geeft de healer wat te doen zo ook de multi dotters als ze willen. Anders is het voor mij gewoon brutaal de Algamation van die andere tank aftaunten en flink dps'en want aggro neemt die andere tank niet van mij af tenzij hij taunt.
Kitty vind ik niets aan, zelfde reden waarom ik rogues niets aan vind.
Combo Points en Energy "cannot do this yet" spam.
[ Voor 27% gewijzigd door Derr_Hans op 23-04-2012 13:13 ]
Yintha schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:38:
Als ik LFR ga als healer plant ik mezelf neer en druk ik alt tab

hoe doe je betrouwbaar burst als SV? de hoeveelheid LnL proc's in die 18 sec's is niet echt te sturen.Helza schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:01:
[...]
Is toch gelijk voor surv & bm? volgens mij doe ik dat nu als survival ook ongeveer 900k gemiddeld per lift dus 1.8m en dat dan was het nog vaak gekloot met de grips omdat we dat nog niet opgezet hadden om door offtank opgepikt te worden.
BW met z'n korte cd wel, dus kan daar de voordelen wel van inzien. alleen de frenzy van je pet ophouden vraagt wat management.
Een voorgekauwd overzicht weet ik zo snel niet, maar misschien dat dit al helpt?
[ Voor 34% gewijzigd door Borgoth op 23-04-2012 13:15 ]
oja thanks. die is heel makkelijkBorgoth schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:14:
is dit wat? ben verder niet bekend met jewelcrafting, maar in de 2 tellen dat ik er over lees moet dat n goed lijstje zijn.
he snap er niks van. heb even zitten kijken maar de gems die ik zoek zitten er niet eens tussen
[ Voor 19% gewijzigd door Ricmaniac op 23-04-2012 13:27 ]
http://www.wowhead.com/item=71808/lava-coral#commentsBlistimo schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:30:
De epic lvl 85 gems vallen niet te prospecten, die krijg je louter ende enkel uit DS (normal/heroic)
hierzo heb ik ook wat info gevonden..
PvP BiS? Lijkt me niet toch, ik dacht dat de VP cloack en raggy HC neck bis warenDerr_Hans schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:08:
[...]
Ilvl (meer agi/stam) > Mastery > Crit
De 403 pvp Neck (Mastery) is BiS de Cloak (Mastery) ook.
Expertise cap 26 haste is waardeloos.
Alle overbodige Expertise naar Dodge alle het gear zonder Mastery is de minst nuttige stat naar Dodge.
Bear tanks zijn het makkelijkste om te gearen
http://eu.battle.net/wow/...rotherhood/Shift/advanced
Als je wil kijken
Transmog gear, tja hands, Chest, belt en boots nog ff groen-ish items voor krijgen.
--
2 algamations in lfr is idd niet echt gebruikelijke tactiek en als je het doe dan is het in no-time Stop dps of kick the druid.
Maar het is effectief wel sneller, het geeft mij wat te doen geeft de healer wat te doen zo ook de multi dotters als ze willen. Anders is het voor mij gewoon brutaal de Algamation van die andere tank aftaunten en flink dps'en want aggro neemt die andere tank niet van mij af tenzij hij taunt.
Kitty vind ik niets aan, zelfde reden waarom ik rogues niets aan vind.
Combo Points en Energy "cannot do this yet" spam.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je doelt dus op de stat priority. Die kun je wederom op Noxxic vinden:Helza schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:59:
[...]
wat voor een gear heb je eigenlijk als bear tank nodig ? agi -> dodge/expertie -> mastery ofzo?
http://www.noxxic.com/wow...stat-priority-and-details
Kort samengevat is dat Agility > Stamina > Dodge > Mastery > Expertise (26) => Crit > Hit Rating > Haste.
[ Voor 12% gewijzigd door Rone op 23-04-2012 13:51 ]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Zonder naar de VP cloak en raggy hc neck te kijken zou ik zeggen dat de aantallen Agi en Mastery op de pvp items ervoor zorgen dat ze BiS zijn. Wat ik mij natuurlijk wel afvraag is waarom je de resilience niet gereforged hebt, of kan dat niet?hmr schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:35:
[...]
PvP BiS? Lijkt me niet toch, ik dacht dat de VP cloack en raggy HC neck bis waren
Dacht eigenlijk altijd dat hit/exp nog boven crit lagen tot de caps, maar goed om te weten. Helaas moet ik voorlopig nog even capped blijven ivm zelfde set dps gear ^^
Bnet pindle#2913
http://eu.battle.net/wow/...ptulon/Scharminkel/simple
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
achievements worden toch account wide? Ofwel er staat je weinig meer in de weg volgens mijRicmaniac schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:34:
Ik was dit weekend ook weer wat verder gaan spelen met Monk . Ik twijfel nu wel een beetje of ik niet Monk wil rerollen. Opzich denk ik van niet. want ik ben een achievement hoer en kan niet alles opnieuw willen doen omdat ik dat al eens gedaan heb. Maar so far vind ik Monk erg cool
Dat doe je lekker snel zeg, waarschijnlijk had je al wel wat gear liggen of een hele berg gold/vp/jphmr schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:27:
Ben op dit moment net een tijdje bezig om mijn druid tanking gear te geven
http://eu.battle.net/wow/...ptulon/Scharminkel/simple
Ik ben afgelopen weekeind met 6 (warlock, mage, priest, paladin, dk en warrior) LFR in geweest. Het was qua gear weer eens een dieptepunt; 3 pieces in totaal.... Qua performance e.d. was het opzich best aardig. Het lijkt er de laatste weken wel steeds meer op dat er echt totale noobs mee gaan als healers. Meestal wordt de gehele raid getrokken door één of 2 healers die weten waar ze mee bezig zijn.
Op mijn warrior ben ik op Ultraxion, Warmaster en Madness doodgegaan door een tekort aan healing terwijl ik toch aan mag nemen dat de top dps ongeveer op prio nummer 8 staat (net na de tanks en healers zelf)... Vervolgens beginnen allerlei lui te klagen dat ik te weinig overall damage doe, tjah kijk zelf dan ff of doe eens een battle ress...
@Ricmaniac en anderen. Worden achievment points niet net zoals mounts geshared in MoP?
Ja dat zeggen dus meer maar alles wat ik vind staat er altijd iets dat het niet om alle achievemtns gaat zoals bijvoorbeeld 25 exalted reputations etc. Dat zijn toch achievements waar je wat voor moet doen. Maargoed dat moet ik dan maar even afwachten. zodra ik hoor dat alle achievements op me account komen ipv character dan zie je mij hoogst waarschijnlijk wel monk rollen jaBaroshir schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:40:
[...]
achievements worden toch account wide? Ofwel er staat je weinig meer in de weg volgens mij
Denk dat er nog een zware discussie gaande is bij Blizz over wat ze nog account wide zouden maken en hoe dat concreet in zijn werk moet gaan
Ik speel voornamelijk met m'n healers (Alliance Priest/Horde Druid) en kan ook met mindere mate met mage/pally tank komen.
Misschien kan m'n mage zo eens het ilvl voor LFR halen
Tesla M3LR '21
daarom zei ik ook de gekochte dingen niet. maar achievements moeten ze gewoon allemaal account binden of geen enkele. want dan is er nooit onenigheid daarover.Las Vegas schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:53:
Ze kunnen mensen niet dwingen op 1 char te blijven omdat men daar toevallig alles op heeft behaalt. Het stimuleren van mainchanges is iets wat bij een spel als WoW hoort in mijn ogen, diversiteit is belangrijk.
Niet alleen dat, het is een belangrijke drijfveer om je subscription actief te houden.Las Vegas schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:53:
Ze kunnen mensen niet dwingen op 1 char te blijven omdat men daar toevallig alles op heeft behaald. Het stimuleren van mainchanges is iets wat bij een spel als WoW hoort in mijn ogen, diversiteit is belangrijk.
Wat is de toegevoegde waarde dan van de achievement points en pets? Voor de ingame ervaring is dat helemaal niets. Er is geen enkele reden om niet te switchen van main momenteel. Tuurlijk, sommige daily hubs moet je opnieuw doen om tot hetzelfde punt te komen. Puur en alleen omdat jij bepaalde achievements/pets/mounts hebt ben jij van mening dat je geen ander character kan rollen als main? En het wel hebben van die achievements/pets/mounts zorgt ervoor dat je wel rerolled. Mij houden eerder de daily hubs tegen dat ik niet zou rerollen, alle Baradin Hold daily quests opnieuw voor de trinket, dat zou ik echt niet willen doen...Las Vegas schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:53:
Ze kunnen mensen niet dwingen op 1 char te blijven omdat men daar toevallig alles op heeft behaalt. Het stimuleren van mainchanges is iets wat bij een spel als WoW hoort in mijn ogen, diversiteit is belangrijk.
Die zooi uit de blizzard store is allemaal (op de guardian cub na) allemaal al account wideRicmaniac schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:54:
[...]
daarom zei ik ook de gekochte dingen niet. maar achievements moeten ze gewoon allemaal account binden of geen enkele. want dan is er nooit onenigheid daarover.
Trading card mounts is daarintegen weer gebonden aan 1 character, maar ik zie het probleem niet als Blizz die ook account wide zou maken..
Maarja dat is gewoon voor achievement hunters.. veel mensen snappen niet waarom je dat zou doen of willen maargoed. sommige vinden dat wel leuk en "belangrijk"
Het feit dat er honderden euro's in 1 char gestoken zijn waardoor ik in feiten gebonden blijf aan die char, ook al speel ik liever op een andere na een tijdje, dát is de reden dat de boel accountwide gemaakt moet worden.Thysiej schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:59:
[...]
Wat is de toegevoegde waarde dan van de achievement points en pets? Voor de ingame ervaring is dat helemaal niets. Er is geen enkele reden om niet te switchen van main momenteel. Tuurlijk, sommige daily hubs moet je opnieuw doen om tot hetzelfde punt te komen. Puur en alleen omdat jij bepaalde achievements/pets/mounts hebt ben jij van mening dat je geen ander character kan rollen als main? En het wel hebben van die achievements/pets/mounts zorgt ervoor dat je wel rerolled. Mij houden eerder de daily hubs tegen dat ik niet zou rerollen, alle Baradin Hold daily quests opnieuw voor de trinket, dat zou ik echt niet willen doen...
Tesla M3LR '21
Ik heb zojuist de open beta van D3 gespeeld en daar zitten achievements inderdaad op het battle.net account, niet op individuele chars. Ik denk dat WoW ook die kant op gaat/moet.Ricmaniac schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:08:
Ik heb ook geen probleem ermee XD! ik heb het echt alleen over de achievements! echt gewoon alle achievements die punten waard zijn. dus feat of strength mogen me allemaal gestolen worden.
Maarja dat is gewoon voor achievement hunters.. veel mensen snappen niet waarom je dat zou doen of willen maargoed. sommige vinden dat wel leuk en "belangrijk"
Dat is jouw reden om niet te rerollen, wat is de toegevoegde waarde ingame dan? Tuurlijk zijn achievements leuk om mee te pronken; maar dat is goede gear, mooie transmogs of een tier setje dat niet meer te halen is ook...Las Vegas schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:11:
[...]
Het feit dat er honderden euro's in 1 char gestoken zijn waardoor ik in feiten gebonden blijf aan die char, ook al speel ik liever op een andere na een tijdje, dát is de reden dat de boel accountwide gemaakt moet worden.
Dat is niet relevant bij een verandering als deze. Account wide maken zorgt enkel voor meer gemak, de voordelen wegen hier veel zwaarder dan de nadelen. Men zal sneller geneigd zijn te blijven spelen als switchen naar een andere char zonder enig verlies te lijden mogelijk gemaakt wordt.Thysiej schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:15:
[...]
Dat is jouw reden om niet te rerollen, wat is de toegevoegde waarde ingame dan? Tuurlijk zijn achievements leuk om mee te pronken; maar dat is goede gear, mooie transmogs of een tier setje dat niet meer te halen is ook...
Ik heb momenteel alles op m'n DK (12k punten, 140 mounts, 160 pets etc.), maar die class kan ik niet meer luchten of zien. Dus ik zou graag op mijn priest spelen, maar dan wil ik wel graag de vanity dingen waar ik al voor heb moeten werken. Dat is nu niet mogelijk, dus weerhoudt mij dit ervan om mijn subscription te verlengen, het spelplezier is er op deze manier simpelweg niet meer. En ja, dat is mijn reden inderdaad, maar met mij duizenden andere spelers die ook ontiegelijk veel tijd (en geld) in een char hebben gestoken.
Tesla M3LR '21
Er is vast ingame gear niet meer te behalen. Het halen van goede gear/goede transmogs kan soms net zolang duren als het halen van eenzelfde titel...Ricmaniac schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:16:
nee heeeel eerlijk is goeie gear en mooie transmog dat niet meer. allemaal veels te easy te behalen. enige om mee te pronken zijn achievements en titels . vooral titels zoals the exalted enzo.
• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 260
Graag daar verder gaan aub.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.