ik zou mastery in ieder geval niet al te zwaar laten wegen, er zijn gewoon te weinig gevechten waar je daar echt gebruik van maakt.
Als iemand die de 1400 Frostweave voor de Tailoring frostweave fase zelf gegrind heeft: ik voel je pijnkivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:20:
[...]
Verder ben ik nu ook bezig met tailoring en enchanting, en ik weet niet welke ik erger moet vinden.
Het aantal Stacks Clothes die je nodig hebt is niet normaal, ik heb nu pas 180 Bolt of frostweave nog minimaal 100 te gaan.
Ben benieuwd naar de raid van woensdag, heb wat zitten experimenteren met reforgen en het wisselen van een paar DPS items om m'n DPS als tank omhoog te krijgen.
Momenteel heb ik 8% hit en 35 expertise voor een (hopelijk?) minieme impact op mijn survivability. Zéér benieuwd wat dat gaat geven qua tank DPS.
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Wacht maar tot je bij Embersilk aankomtdotorion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:09:
[...]
Als iemand die de 1400 Frostweave voor de Tailoring frostweave fase zelf gegrind heeft: ik voel je pijn
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
weet iemand een uiterst goeie PvE rogue waar ik naar kan kijken?
En misschien een heel goed filmpje die combat spec PvE uitlegt?
Welke class ( Link anders Armory even ), Want als je 8 % hit hebt, veel te veel expertise, hoe zit het dan met je mastery, parry en dodge ?dotorion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:09:
[...]
Ben benieuwd naar de raid van woensdag, heb wat zitten experimenteren met reforgen en het wisselen van een paar DPS items om m'n DPS als tank omhoog te krijgen.
Momenteel heb ik 8% hit en 35 expertise voor een (hopelijk?) minieme impact op mijn survivability. Zéér benieuwd wat dat gaat geven qua tank DPS.
Hulkie hier mijn armory
http://eu.battle.net/wow/...r/neptulon/Chrisje/simple
Mage is slecht 3 weken dingend of zoiets, mijn main account met priest/pally/rogue is gehacked
dus kan er niet meer opkomen. Raid ervaring since vanilla dat wel
Nu maar weer nieuwe char opbouwen met mijn mage-je!
als er nog mensen tips hebben hoor ik t graag
Mage is slecht 3 weken dingend of zoiets, mijn main account met priest/pally/rogue is gehacked
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat wil je weten ?Ricmaniac schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:11:
http://www.noxxic.com/pve...ps-rotation-and-cooldowns
[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 10-04-2012 13:20 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kijk naar de rogues van de top guilds, zoals Blood Legion, Vodka, Paragon etc...Ricmaniac schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:11:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
En ik maar denken dat enchanting erg is... kan me wel voorstellen dat tailoring ook zwaar is, gezien de prijzen op AH voor alle cloths en de hoeveelheden die je nodig hebt.ShadowBumble schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:11:
[...]
Wacht maar tot je bij Embersilk aankomtMijn Mage heeft zowel Enchanting als Tailoring op Max level, en Embersilk vond ik nog het meest pijnlijk
Momenteel de smithing op mijn DK aan het levelen: eerst minen op rogue, vervolgens op DK items craften en weer terugsturen naar rogue voor disenchant. Leuke extra inkomsten zo. Enchanting zit nog steeds vast op 380 maar na afgelopen weekend had ik al ruim boven de 400 kunnen zitten. Ware het niet dat ik een nieuwe inkomstenbron heb gevonden die wel ERG hard gaat: lvl 77 armors/rings kopen van AH voor 10 gold en disenchanten. Gemiddeld 5 infinite dusts per DE en die zijn 7 gold each. Kaching!
Ga dit de komende dagen nog even doen en dan vervolgens de helft van de dusts zelf houden om enchanting te levelen. Hopelijk dan eindelijk eens op 525 enchanting uit komen
Zondag eindelijk 85 met shamy, wat leuke gear op verzameld van JP. Had ook nog genoeg JP en VP op warrior voor bracers+boots, dus kan gelijk de heroics in. Ware het niet dat mijn vriendin op haar warlock nog op 5k dps vast zit. Gisteren kwamen we 2-3 keer in groups waar er nog één of twee dps zo laag zaten en dan red je het gewoon niet. Qua healing houd ik het prima bij, maar als het te lang duurt gaat de mana vanzelf op natuurlijk
Eerst maar eens wat normals doen en misschien een andere spec proberen... Voorlopig dan maar even geen progress
Teveel hit (0.64%) teveel Haste voor fire en voor Arcane.hmr schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:13:
Hulkie hier mijn armory![]()
Mage is slecht 3 weken dingend of zoiets, mijn main account met priest/pally/rogue is gehackeddus kan er niet meer opkomen. Raid ervaring since vanilla dat wel
Nu maar weer nieuwe char opbouwen met mijn mage-je!
als er nog mensen tips hebben hoor ik t graag
Haste fire 1505 rating (+2 set t13) anders 2005.
Arcane 1997 haste hou anders 2005 aan matched weer wat meer met Fire spec.
Meer crit voor fire, Meer Mastery voor arcane
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Thanks ik zal eens kijken, had hem nu geforged naar de standaarden van askmrrobot.comDerr_Hans schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:29:
[...]
Teveel hit (0.64%) teveel Haste voor fire en voor Arcane.
Arcane 1997 haste hou anders 2005 aan matched weer wat meer met Fire spec.
Meer crit voor fire, Meer Mastery voor arcane
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
http://eu.battle.net/wow/...agonblight/yanus/advanced
Dit is één van de betere rogues op de europese realms denk ik, helaas schermen ze hun World of Logs af. Hij haalt al sinds firelands (vanaf toen kreeg ik inzicht in de logs van Kebab) zeer hoge rankings.
Onze rogue doet het ook vrij aardig, van hem is wat meer informatie in te zien (combatlogs enzo):
http://eu.battle.net/wow/...nblight/thegreef/advanced
De eerste is combat, de tweede is mutilate assasination. Filmpjes kan ik je niet aan helpen, speel amper op mijn rogue.
Dit is één van de betere rogues op de europese realms denk ik, helaas schermen ze hun World of Logs af. Hij haalt al sinds firelands (vanaf toen kreeg ik inzicht in de logs van Kebab) zeer hoge rankings.
Onze rogue doet het ook vrij aardig, van hem is wat meer informatie in te zien (combatlogs enzo):
http://eu.battle.net/wow/...nblight/thegreef/advanced
De eerste is combat, de tweede is mutilate assasination. Filmpjes kan ik je niet aan helpen, speel amper op mijn rogue.
Waarom zou je in vredes naam meer als 12.5% haste willen hebben ? Dit is je eerste breakpoint voor een extra tick de breakpoints voor de cap hangen ook af of je NP hebt of niet, zonder is je breakpoint 1602 Haste en met is je breakpoint 1182.Derr_Hans schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:29:
De eerst volgende breakpoints zitten op respectivelijk 37.5% en dus 4805 haste zonder NP en met NP op 4292.
Ik zelf aim altijd op 1182 als fire mage, omdat ik gespecced heb in NP, en dan je raidbuffs en dergelijke er nog bij komen.
persoonlijk vind ik meneer robot vaker mis hebben, ik gebruik het om die reden dus oook niet.hmr schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:32:
[...]
Thanks ik zal eens kijken, had hem nu geforged naar de standaarden van askmrrobot.com
daarnaast doe die robot altijd met alle buff's de waardes berekenen.
Addon wowreforgelite (geloof ik) plaats je hoeveel rating je wilt hebben en hij reken uit hoe je het dichst bij die waarden komt.
De waardes 1505/2005 zijn dus met 5% raid buff btw.
Shaman/Moonkin/Spriest.
Heb je die niet in je raids moet je dus wel wat meer haste hebben, 2250 rating in dat geval geloof ik.
Maar meeren deel van de 10mans tegenwoordig, hebben wel die 5% haste.
Ik kan niet op armory vanaf het werk, maar:JimDB schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:12:
[...]
Welke class ( Link anders Armory even ), Want als je 8 % hit hebt, veel te veel expertise, hoe zit het dan met je mastery, parry en dodge ?
Suunya op The Sha'tar, DK tank.
Te veel expertise? Toch niet ... 26 is de softcap voor melee DPS die langs achter DPSd, maar ik ben een tank dus ik kan blijven expertise stacken tot de hardcap van 56 om m'n DPS te verhogen
EDIT: zoals gezegd: of het een grote impact heeft op mijn survivability zal ik woensdag weten
[ Voor 16% gewijzigd door dotorion op 10-04-2012 13:50 ]
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Dit in verband met een extra tick voor combustion tijdens heroism. De nieuwste theorycraft schrijft voor dat je op 1712 haste moet zitten voor fire. Zo kom je met 6 stacks T13 al op een extra tick en haal je tijdens heroism nog een extra tick uit je combustion.ShadowBumble schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:34:
[...]
Waarom zou je in vredes naam meer als 12.5% haste willen hebben ? Dit is je eerste breakpoint voor een extra tick de breakpoints voor de cap hangen ook af of je NP hebt of niet, zonder is je breakpoint 1602 Haste en met is je breakpoint 1182.
De eerst volgende breakpoints zitten op respectivelijk 37.5% en dus 4805 haste zonder NP en met NP op 4292.
Ik zelf aim altijd op 1182 als fire mage, omdat ik gespecced heb in NP, en dan je raidbuffs en dergelijke er nog bij komen.
Met betere gear is het trouwens vrijwel onmogelijk om op 1505 haste te zitten. Er zit namelijk onwijs veel haste op de gear. Omdat mastery na een tijdje meer waard is als haste voor fire twijfel ik nu of ik mijn glove enchant niet moet verwisselen van 50 haste naar 65 mastery. Misschien maar eens mee spelen als ik thuis ben!
Voor meer informatie over mages vind ik het firemage compendium (inclusief alle comments (54 pagina’s!)) op het forum van mmo-champion erg goed. Elitist Jerks loopt voor mijn gevoel op dit moment een beetje achter.
Combustion, 3de tick bij 25% haste dat is 1505 rating + t13 2set + 5% raid buff.ShadowBumble schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:34:
[...]
Waarom zou je in vredes naam meer als 12.5% haste willen hebben ? Dit is je eerste breakpoint voor een extra tick de breakpoints voor de cap hangen ook af of je NP hebt of niet, zonder is je breakpoint 1602 Haste en met is je breakpoint 1182.
Met 4set bonus is combustion nog een grotere source of damage.
nou ik was in PvE eerst assassination rogue. toen deed ik gewoon imo goeie dps. stond gemiddels 6/7/8 in raids. Maar alle andere rogues die ik meer DPS dan mij zie doen zijn allemaal combat. Dus ik d8 van: nou laat ik dat ook maar is gebruiken. Nu ben ik dus combat maar op 1 of andere manier gebruik ik me rotation toch heel erg fout want me dps is gedaalt met zo'n 2k tot soms zelfs 3.5khmr schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:14:
[...]
Wat wil je weten ?
http://www.noxxic.com/pve...ps-rotation-and-cooldowns
Combat rogues zijn erg goed op fights met adds..Ricmaniac schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:41:
[...]
nou ik was in PvE eerst assassination rogue. toen deed ik gewoon imo goeie dps. stond gemiddels 6/7/8 in raids. Maar alle andere rogues die ik meer DPS dan mij zie doen zijn allemaal combat. Dus ik d8 van: nou laat ik dat ook maar is gebruiken. Nu ben ik dus combat maar op 1 of andere manier gebruik ik me rotation toch heel erg fout want me dps is gedaalt met zo'n 2k tot soms zelfs 3.5k
Blade Flurry is de reden.
Zon'Ozz HM, Yor'Sahj, Gunship.
Assasination is meer voor de burst soals spine
Ben geen rogue kenner maar weet wel dat Combat's blade Flurry erg goed is.
Ik weet al waar het fout ging, ik had mrrobot niet op t13 gearing strat staan... vandaar dat hij mijn haste door drukte ipv mijn crit! straks even reformen!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
http://eu.battle.net/wow/...ight/blinkyblink/advanced is mijn firemage. Volgens mij redelijk geoptimaliseerd volgens de laatste theorycraft. Askmrrobot is volgens mij niet zo heel goed.
Je moet simcraft hebben, maar dat is een programma dat niet zo heel gemakkelijk is in het gebruik. Ik ben in ieder geval een te grote noob om verschillende gearing opties goed te kunnen simmen!
Je moet simcraft hebben, maar dat is een programma dat niet zo heel gemakkelijk is in het gebruik. Ik ben in ieder geval een te grote noob om verschillende gearing opties goed te kunnen simmen!
Lol ik heb minstens 5 bags met Ember silk cloth volstaan op mijn bank, en de rest koop ik wel via AH of ik ga naar TB en farm die haunted soldiers aan (hopen dat geen hordies daar staan te farmen anders wordt het een dik gevecht.ShadowBumble schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:11:
[...]
Wacht maar tot je bij Embersilk aankomtMijn Mage heeft zowel Enchanting als Tailoring op Max level, en Embersilk vond ik nog het meest pijnlijk
En verder probeer ik mijn enchanting hoog te houden zodat ik alles wat ik maak gelijk kan dissenchanten, en als dat allemaal klaar is ga in alle LFG alles needen zodat ik maelstorm crystals kan farmen
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Het verschil is natuurlijk dat embersilk wel voorkomt in huidige content die ik doe (mn priest tailor is al lv 85) dus die zal langzaam maar zeker binnenstromen 
Dit in tegenstelling tot het specifiek gaan farmen van frostweave.
Dit in tegenstelling tot het specifiek gaan farmen van frostweave.
Ah zal daar eens checken, had alleen het fire compendium op Ej gelezen eroverhulkie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:40:
Voor meer informatie over mages vind ik het firemage compendium (inclusief alle comments (54 pagina’s!)) op het forum van mmo-champion erg goed. Elitist Jerks loopt voor mijn gevoel op dit moment een beetje achter.
Ik farm nu in Ice Crown bij die Hero's die nu geesten zijn ofzo.
Ze lopen meestal in dikke groepen en ze zijn heel makkelijk te killen, en met the Cloth scavenging gaat het redelijk snel nog minsten 20 stacks nodig denk ik, en dan kijk ik wel hoe ver ik met embersilk kom.
Gisteren kreeg ik ook nog een Pyroblast vol in mijn rug door een Fire Mage, en ik zat in verkeerde Spec dus ik ging dood, toen ging ik gelijk omswitchen naar Affliction en toen ging ik hem een half uur lang farmen, waarna hij mij ging whisperen dat ik zielig ben en dat hij een PVE'er is en dat ik me moet schamen dat ik met PvP gear achter hem ga, en ik zei van dat hij maar niet moest beginnen, want zelf als ik hem zag dan zou ik niet aanvallen.
Ze lopen meestal in dikke groepen en ze zijn heel makkelijk te killen, en met the Cloth scavenging gaat het redelijk snel nog minsten 20 stacks nodig denk ik, en dan kijk ik wel hoe ver ik met embersilk kom.
Gisteren kreeg ik ook nog een Pyroblast vol in mijn rug door een Fire Mage, en ik zat in verkeerde Spec dus ik ging dood, toen ging ik gelijk omswitchen naar Affliction en toen ging ik hem een half uur lang farmen, waarna hij mij ging whisperen dat ik zielig ben en dat hij een PVE'er is en dat ik me moet schamen dat ik met PvP gear achter hem ga, en ik zei van dat hij maar niet moest beginnen, want zelf als ik hem zag dan zou ik niet aanvallen.
Mijn priest heeft gelukkig nooit last gehad van PvP toen ik daar farmde.kivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:08:
Ik farm nu in Ice Crown bij die Hero's die nu geesten zijn ofzo.
Gaat idd vlot daar.
Zelfs daar staat dat 1505 haste plateau beter isShadowBumble schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:07:
[...]
Ah zal daar eens checken, had alleen het fire compendium op Ej gelezen erover
Combustion loopt op een andere haste tabel dan Living Bomb.
En idd 1720 is prettig om te hebben met hero, mocht je de gear nog niet voor hebben is 1505 (2set t13) je eerste goal.
Er zit zo veel haste op gear en heb zelf geen enkele HM gear op mijn mage en heb al moeite om zo laag te komen. Daarnaast ben ik toch arcane, zoveel AoE is er niet op Normals
[ Voor 31% gewijzigd door Derr_Hans op 10-04-2012 14:14 ]
Priest gaat echt makkelijk, alleen maar Mind seer in het midden van de groep en ze zijn al allemaal dood.dotorion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:09:
[...]
Mijn priest heeft gelukkig nooit last gehad van PvP toen ik daar farmde.
Gaat idd vlot daar.
Ik gebruik die paarse vuur aanval en dan aoe ik en mijn Felguard doet ook gelijk veel damage.
Verder hoop ik dat ik genoeg Embersilk heb want in TB farmen lijkt me echt gevaarlijk en tijdrovend.
Volgens wow-professions heb je ~1800 embersilk nodig
Voor cloth doe ik gewoon dungeons, dropped zo'n beetje op elke mob wel frostweave.kivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:14:
[...]
Priest gaat echt makkelijk, alleen maar Mind seer in het midden van de groep en ze zijn al allemaal dood.
Ik gebruik die paarse vuur aanval en dan aoe ik en mijn Felguard doet ook gelijk veel damage.
Verder hoop ik dat ik genoeg Embersilk heb want in TB farmen lijkt me echt gevaarlijk en tijdrovend.
Embersilk doe ik weinig mee imo, ben nu 500 met tailoring, MoP eerste crafts beginnen geloof ik op 500 skill points net zoals toen in Cataclysm waar de eerste Cata crafts op 425 begon inplaats van de cap in WotlK 450.
Scheel een hoop cloth en boven de 500 krijg je toch geen meerwaarden tenzij je alle craft patterns wil hebben. Ik gebruik cloth om cheap greens te maken voor disenchanting en zelfs dat doe ik zelden aangezien ik geen 5mans meer doe.
Ik vraag me ook nog steeds af wat me bezielde toen ik begon met tailoring toen ik dat las...dotorion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:16:
ik heb weinig moeite gehad om tailoring tot 525 te krijgen op mijn warlock. Ik had natuurlijk al wel 450 tailoring en nog een bergje aan frostweave achterhand om de eerste paar levels te doen. Waarschijnlijk verschilt het daardoor al in het aantal embersilk dat nodig is.dotorion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:16:
Met enchanting daarentegen heb ik veel meer problemen omdat ik tot nu toe altijd alle mats afgaf aan de guild-enchanter... Ik disenchante mijn gear dus wel, maar stuurde de mats weg... Zit nu op 495 oid, met meerdere characters zijn er genoeg greens die ik naar mijn enchanter kan versturen om te dissen...
Ja ik denk dat ik vanaf 500 alleen maar DMF ga doen of heel rustig ga farmen, en echanting wil ik wel max zodat ik die hoge enchants en die maelstorm crystals kan fixxen.
1800 aan embersilk, wtf dat wordt echt farmen of ergens gold kopen en dan gelijk heel veel stacks kopen.
Jammer genoeg zijn PvPers over het algemeen arm vergeleken met andere speler. Ze mogen best wel gold reward geven bij random BG's wantbij LFG krijg je ook geld en Valor/Justice.
1800 aan embersilk, wtf dat wordt echt farmen of ergens gold kopen en dan gelijk heel veel stacks kopen.
Jammer genoeg zijn PvPers over het algemeen arm vergeleken met andere speler. Ze mogen best wel gold reward geven bij random BG's wantbij LFG krijg je ook geld en Valor/Justice.
[ Voor 24% gewijzigd door Jorca op 10-04-2012 14:36 ]
vraag gewoon in /g of iemand nog wat spare cloth heeft.kivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:30:
Ja ik denk dat ik vanaf 500 alleen maar DMF ga doen of heel rustig ga farmen, en echanting wil ik wel max zodat ik die hoge enchants en die maelstorm crystals kan fixxen.
Ondanks dat ik tailor ben geef ik de mijne ook gewoon weg.
Tenzij hun echt goud willen en verkopen (neem aan dat ze bandages wel maxed hebben nu
Ik zit niet echt in guilds waar ze echt iets voor anderen zomaar weggeven.
Sinds dat ik een paar maanden geleden ben getransfered heb ik nog steeds geen echte sociale guild kunnen vinden in Sylvanas, alleen maar massinvites en Mass leaves.
Sinds dat ik een paar maanden geleden ben getransfered heb ik nog steeds geen echte sociale guild kunnen vinden in Sylvanas, alleen maar massinvites en Mass leaves.
ik heb daar nooit zoveel moeite mee. zit altijd bij de pro spelers. kon meteen weer terugkomen na een lange stop. Totalbiscuit was nog een guildbuddy op mijn vorige server. nu is de hele hap verhuist naar een ander realm.
Ik zit op Sylvanas in Avarice, en de meeste members hier zijn wel mensen die blijven maar echt social is het niet meer neekivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:39:
Ik zit niet echt in guilds waar ze echt iets voor anderen zomaar weggeven.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Op mijn server, Kazzak/Horde, is het zo druk met spammende trade channel voor recruitment, dat ik het maar een onpersoonlijk zooitje vind, helaas ook nog geen leuke sociale guild kunnen vinden die een beete leuk raid.
Daarom maar als social een guild gejoined die 5/8 HC hebben, in ieder geval een beetje normale guildchat
Daarom maar als social een guild gejoined die 5/8 HC hebben, in ieder geval een beetje normale guildchat
[ Voor 5% gewijzigd door LangeQuin op 10-04-2012 14:46 ]
Volgens mij is die guild ook aardig nieuw, zit zelf al jaren op Sylvanas, inmiddels al wel een paar guilds versleten (4 of 5 serieuze guilds, speel redelijk sinds begin met wat pauzes hier en daar). Zit nu al weer een hele tijd in Infinite en blijf daar ook lekker zitten. Ook al speel ik nu wat meer casual en kan ik niet mee met de main raids, blijft de community in de guild mij aanspreken, meeste mensen spelen al jaren in dezelfde guild.Zethiel schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:44:
[...]
Ik zit op Sylvanas in Avarice, en de meeste members hier zijn wel mensen die blijven maar echt social is het niet meer nee
Zijn genoeg social guilds op Defias, er zijn nog meer casual raid guilds en en zijn genoeg progression guilds.
10man domineert qua raiding wel heel erg op deze realm.
Het is een RP-PvP realm, sfeer is eigenlijk altijd wel goed en vriendelijk.
Minimaal aantal Anal spam, genoeg old raids voor transmog door de RP'ers.
Balance Horde/Alliance is goed en zo ook BH wins.
Alleen de Battlegroup voor PvP is bagger aan alliance side (zelfde battlegroup als sylvanas). Iedereen doet maar wat, daar waar horde veel georganiseerder is. (rated is anders ofc
)
-edit-
Niet bedoeld als Alliance is altijd bagger in BG's..
Maar andere Battlegroups zijn veel gebalanceerder, rampage (geloof ik) word gedomineerd door Horde vooral als je tegen die duitsers moet, die zijn zo defensief.
10man domineert qua raiding wel heel erg op deze realm.
Het is een RP-PvP realm, sfeer is eigenlijk altijd wel goed en vriendelijk.
Minimaal aantal Anal spam, genoeg old raids voor transmog door de RP'ers.
Balance Horde/Alliance is goed en zo ook BH wins.
Alleen de Battlegroup voor PvP is bagger aan alliance side (zelfde battlegroup als sylvanas). Iedereen doet maar wat, daar waar horde veel georganiseerder is. (rated is anders ofc
-edit-
Niet bedoeld als Alliance is altijd bagger in BG's..
Maar andere Battlegroups zijn veel gebalanceerder, rampage (geloof ik) word gedomineerd door Horde vooral als je tegen die duitsers moet, die zijn zo defensief.
[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 10-04-2012 14:53 ]
Kerel de Battlegroup van Sylvanas is niet normaal, in mijn oude tijd in Bloodhoof had je nog kans om te winnen of verliezen ook met het defenden van TB wat natuurlijk los staat van Battlegroup, maar met de battlegroup van Sylvanas heb ik dagen gehad waarin ik 4 dagen geen BG cap kon halen, zo erg is het hier.
Mongolen die in het midden arena spelen terwijl er maar 3-5 mensen echt nadenken.
Alleen met Isle of conquest of Alterec Valley is er een mogelijkheid om te winnen.
En TB gaat zo snel, het is aanvallers winnen met hier en daar uitzonderingen.
Bij Bloodhoof dachtten mensen nog mee met de leiders en ze volgden ook alles op wat hij zei.
Mongolen die in het midden arena spelen terwijl er maar 3-5 mensen echt nadenken.
Alleen met Isle of conquest of Alterec Valley is er een mogelijkheid om te winnen.
En TB gaat zo snel, het is aanvallers winnen met hier en daar uitzonderingen.
Bij Bloodhoof dachtten mensen nog mee met de leiders en ze volgden ook alles op wat hij zei.
[ Voor 15% gewijzigd door Jorca op 10-04-2012 14:57 ]
TB op Defias Brotherhood lijkt voornamelijk tennis te zijn al zijn er tegenwoordig ook wat defends die slagen
Battlegroups betekenen niet zoveel meer tegenwoordig, je komt toch wel tegen mensen uit andere battlegroups.kivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:55:
Kerel de Battlegroup van Sylvanas is niet normaal, in mijn oude tijd in Bloodhoof had je nog kan om te winnen of verliezen ook met het defenden van TB wat natuurlijk los staat van Battlegroup, maar met de battlegroup van Sylvanas heb ik dagen gehad waarin ik 4 dagen geen BG cap kon halen, zo erg is het hier.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Als je alliance bent, klopt het als een buskivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:55:
Kerel de Battlegroup van Sylvanas is niet normaal, in mijn oude tijd in Bloodhoof had je nog kan om te winnen of verliezen ook met het defenden van TB wat natuurlijk los staat van Battlegroup, maar met de battlegroup van Sylvanas heb ik dagen gehad waarin ik 4 dagen geen BG cap kon halen, zo erg is het hier.
Serverwise is balans TB erg goed, defense winnen we ook.
Maar echt waar die battlegroup is huilen met de pet op, een avond pvp betekend 2 wins.
Maar alleen als je die Isle of Conquest (die ook nog eens geen zak aan is) doe en Alterac Vally die nog wel ok is (tenzij je tegen duitsers speel dan verlies je).
Rest van de Bg's is een ratio van 2 op de 10 die je als allaince wint.
(natte vinger werk maar zit er niet ver naast)
Ook leuk wanneer TB begint dat ze gelijk SW aanvallen met 80 man , 1 groep naar trade district en de ander naar King Varian.
En we zijn al in het nadeel ten opzichte van Horde waar hun Koning gelijk voor hun AH zit.
En we zijn al in het nadeel ten opzichte van Horde waar hun Koning gelijk voor hun AH zit.
[ Voor 27% gewijzigd door Jorca op 10-04-2012 15:09 ]
Anoniem: 290972
Na een hele lange tijd niet meer te hebben gespeeld, maar wel een wow annual pass te hebben aangeschaft... betalen maar niet spelen
, wil ik toch maar weer eens gaan inloggen en weer een wat gaan doen!
Ben totaal niet meer op de hoogte van alles etc; Maar ik wil weer opnieuw gaan beginnen! Welke server kunnen jullie mij aanraden! ofc horde side!! hehe
Zijn er toevallig lui met leuke sociale guilds etc;? Ben benieuwd, hehe
Ben totaal niet meer op de hoogte van alles etc; Maar ik wil weer opnieuw gaan beginnen! Welke server kunnen jullie mij aanraden! ofc horde side!! hehe
Zijn er toevallig lui met leuke sociale guilds etc;? Ben benieuwd, hehe
Hoe is de balans Horde vs Allaince in aantallen op Sylvanna's ?kivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:08:
Ook leuk wanneer TB begint dat ze gelijk SW aanvallen met 80 man , 1 groep naar trade district en de ander naar King Varian.
Alliance heeft meer, maar het verschilt maar met 1000 of ergens in de buurt van dat getal.Derr_Hans schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:20:
[...]
Hoe is de balans Horde vs Allaince in aantallen op Sylvanna's ?
Weet iemand een goeie website die ongeveer de statistieken van population weet? ik kan niet echt iets duidelijks vinden via google
Ik had een site via google gevonden, maar ik weet niet hoe nauwkeurig dat is.
Jammer genoeg weet ik het naam niet meer.
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:23:
Weet iemand een goeie website die ongeveer de statistieken van population weet? ik kan niet echt iets duidelijks vinden via google
http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.phpkivanco schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:25:
Ik had een site via google gevonden, maar ik weet niet hoe nauwkeurig dat is.
De enige die het met beter nauwkeurigheid kan zeggen is Blizzard zelf en dat doen ze helaas niet. Dit is puur population based als je progression based wil kijken zal je richting wowprogress.com moeten
ja die had ik dus ook maar die is niet echt accuraat omdat die afhankelijk is van een addon die mensen moeten draaien waarmee die je /who inspect in area's .. bij mijn realm staat: 99% horde en 1 % alliance XD maar dat klopt voor geen meter. weet ik 100% zeker.ShadowBumble schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:29:
[...]
[...]
http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php
De enige die het met beter nauwkeurigheid kan zeggen is Blizzard zelf en dat doen ze helaas niet. Dit is puur population based als je progression based wil kijken zal je richting wowprogress.com moeten
Zoals ik al zei de enige die meer nauwkeurige informatie kan aanleveren is Blizzard zelf, andere sites zal je namelijk precies hetzelfde moeten doen omdat er gewoon simpel weg geen andere mogelijkheid is om dit te bepalen.Ricmaniac schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:36:
[...]
ja die had ik dus ook maar die is niet echt accuraat omdat die afhankelijk is van een addon die mensen moeten draaien waarmee die je /who inspect in area's .. bij mijn realm staat: 99% horde en 1 % alliance XD maar dat klopt voor geen meter. weet ik 100% zeker.
Zitten er (horde) mensen op Thunderhorn, of weet iemand daar een leuke (liefst NL) raid/pvp guild?
Heb nu een (bijna ilvl378) pala tank en bijna mijn pvp DK op 85, dus het feest kan beginnen
ik was ook al weer jaren gestopt, maar weer met die scroll tot leven gekomen
Heb nu een (bijna ilvl378) pala tank en bijna mijn pvp DK op 85, dus het feest kan beginnen
ik was ook al weer jaren gestopt, maar weer met die scroll tot leven gekomen
Aaarg.
Ik weet dat het een Beta betreft, maar wat een bagger zooi zeg.
Nog nooit z'n erge Beta meegemaakt als nu van MoP, gewoon bijna onspeelbaar.
Druk per ongeluk verkeerde knopje in en je hele wow client crashed xD
Dual spec kan gewoon weg nog niet, dus ik zit met mijn premade priest vast op Holy (leuk man om zo te questen
)
Dus ik denk slim te zijn en zet mijn Main gewoon over met Shadow als active tree, krijg je mooi te zien dat al me talents zijn gereset, niks ergs alleen ik kan de N niet indrukken op die priest of je raad het al wow crashed
Het leuke is dat een Blue in de general chat zei dat dat nog wel een maand zou duren voordat dual spec gefixt wordt.
Nu alleen hopen dat ik mijn main Priest wel eerder 1 talent spec kan geven...
Oh en voor andere mensen die de Beta spelen of gaan spelen, je moet je view distance niet hoger zetten dan good, anders krijg je mooi paarse blokken in je beeld
Dual spec kan gewoon weg nog niet, dus ik zit met mijn premade priest vast op Holy (leuk man om zo te questen

Dus ik denk slim te zijn en zet mijn Main gewoon over met Shadow als active tree, krijg je mooi te zien dat al me talents zijn gereset, niks ergs alleen ik kan de N niet indrukken op die priest of je raad het al wow crashed

Het leuke is dat een Blue in de general chat zei dat dat nog wel een maand zou duren voordat dual spec gefixt wordt.
Nu alleen hopen dat ik mijn main Priest wel eerder 1 talent spec kan geven...

Oh en voor andere mensen die de Beta spelen of gaan spelen, je moet je view distance niet hoger zetten dan good, anders krijg je mooi paarse blokken in je beeld
Zo te zien is het prima dat ik niet mee doe aan de beta en dat ik me later lekker laat verrassen met een dan hopelijk goed werkende nieuwe expansion
Er is ook nog http://wow.realmpop.comShadowBumble schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:29:
[...]
http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php
Hun manier klinkt ook vrij accuraat:
Je mist dan unguilded mensen die nooit op het AH posten, maar dat word min of meer gecompenseert door bank alts & guilds ...To get the list of characters for a realm, first we record all the characters who posted to the auction house. Then we fetch and record their guild rosters.This should cover the majority of characters on a realm. To avoid getting listed, a character must never post to the auction house, and never belong to a guild where a guild member posts to the auction house.
[ Voor 7% gewijzigd door dotorion op 10-04-2012 16:07 ]
Die manier is inderdaad vrij nauwkeurig als ik gewoon even kijk richting "mijn" eigen realm : Silvermoondotorion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:06:
[...]
Er is ook nog http://wow.realmpop.com
Hun manier klinkt ook vrij accuraat:
[...]
Je mist dan unguilded mensen die nooit op het AH posten, maar dat word min of meer gecompenseert door bank alts & guilds ...
Komt die veel dichterbij dan wowrealms.com, dichter bij als wat Blizzard had gezegd Blizzard gaf namelijk aan dat EU-Silvermoon het grootst alliance realm ter wereld is met ruim 125k ( blijkbaar actieve ) accounts.
Damn ik heb voorheen nog op silvermoon gezeten ook..misschien toch maar terug verhuizen
Linux is zo cool dat ik het koud heb
heb je al wel talents en specilization gekozen.sjaak88 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:54:
Aaarg.
Dual spec kan gewoon weg nog niet, dus ik zit met mijn premade priest vast op Holy (leuk man om zo te questen)
Dus ik denk slim te zijn en zet mijn Main gewoon over met Shadow als active tree, krijg je mooi te zien dat al me talents zijn gereset, niks ergs alleen ik kan de N niet indrukken op die priest of je raad het al wow crashed![]()
Nu alleen hopen dat ik mijn main Priest wel eerder 1 talent spec kan geven...![]()
Oh en voor andere mensen die de Beta spelen of gaan spelen, je moet je view distance niet hoger zetten dan good, anhttp://gathering.tweakers.net/forum/quote_message/38020577/6ders krijg je mooi paarse blokken in je beeld
Het is inderdaad bugged voor priests, als je voor afgelopen vrijdag wel talents heb geplaatst dan kan je iig wel spec wisselen.
Maak een macro
/usetalents [spec:1] 2; 1
Kan je iig spec switchen maar raak N niet aan dan crash je.
Ik heb helaas geen talents aan mijn priest kunnen geven afgelopen vrijdag dus ik ben talent loos en specialization loos op 1 spec en talentloos op shadow spec dus ja heeft geen nut om op mijn priest de beta te gaan testen en dat is wel wat i wil
Helaas is mijne dus ook talentloosDerr_Hans schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:39:
[...]
heb je al wel talents en specilization gekozen.
Het is inderdaad bugged voor priests, als je voor afgelopen vrijdag wel talents heb geplaatst dan kan je iig wel spec wisselen.
Maak een macro
/usetalents [spec:1] 2; 1
Kan je iig spec switchen maar raak N niet aan dan crash je.
Ik heb helaas geen talents aan mijn priest kunnen geven afgelopen vrijdag dus ik ben talent loos en specialization loos op 1 spec en talentloos op shadow spec dus ja heeft geen nut om op mijn priest de beta te gaan testen en dat is wel wat i wil

En de premade priest heeft alleen Holy ingevuld, toen ik later mijn 2de spec wou invullen werkte het dus al niet meer.
Ik dacht misschien naar ene priest trainer gaan en resetten maar ik kan de N knop dus niet meer gebruiken als ik me talents reset?
Op me talentloze priest in ieder geval niet maar op de premade kan ik wel N indrukken maar niet naar 2nd tab van je spec gaan, hmmms leuke bugs ;p
Nu als Holy kan ik teminste nog de Dungeons uitproberen dat is beter dan niks, dus ik heb uit voorzorg nog niet me talents gereset.
Anoniem: 63072
Ik ben deze week eindelijk heroic DS ingegaan. Door een korte break door RL liep ik in gear achter op de andere resto druid. Die kan nu door RL zaken zelf niet en is het mijn beurt. Meteen 5/8 gehaald in twee avonden, waarbij 1 van de bosses pas voor de 3e keer neer ging en Hagara voor de tweede keer.
Wel 10% resp 5% extra buff nu in vergelijking met de eerste kill, maar er wordt iig weer serieus geraid. Volgende week is Warmaster heroic aan de beurt. In WotLK hadden we uiteindelijk ook Heroic LK down als guild, zou mooi zijn als we nu ook weer alles hebben gedaan. Daarna kunnen we het wel een keer zonder de buff proberen.
Wel 10% resp 5% extra buff nu in vergelijking met de eerste kill, maar er wordt iig weer serieus geraid. Volgende week is Warmaster heroic aan de beurt. In WotLK hadden we uiteindelijk ook Heroic LK down als guild, zou mooi zijn als we nu ook weer alles hebben gedaan. Daarna kunnen we het wel een keer zonder de buff proberen.
Hmm, ben een fury warrior (heb m'n tank maar even opzij gezet omdat ik door heb dat ik echt de tacs is moet gaan leren en dit wil ik gaan doen doormiddel van dps)
Gebruik dus m'n fury spec voor echt pve. maar ik heb echt 't gevoel dat ik veeelsteweinig damage doe. (hoogste hit echt 20k / 25 k?) maar normal hits zitten echt rond de 10k en absoluut niet veel hoger.
Kan natuurlijk komen door m'n slechte gear maar dan weet ik nog niet wat ik verkeerd doe...
HEb een arms build voor PvP (vooral eigelijk bezig met de dailys in tol barad). heb ook 't idee dat ik daar iet wat weinig damage mee doe. en nogal snel dood ben..
Tips? wat ik beter kan doen? of wat ik zou moeten veranderen.
Gebruik dus m'n fury spec voor echt pve. maar ik heb echt 't gevoel dat ik veeelsteweinig damage doe. (hoogste hit echt 20k / 25 k?) maar normal hits zitten echt rond de 10k en absoluut niet veel hoger.
Kan natuurlijk komen door m'n slechte gear maar dan weet ik nog niet wat ik verkeerd doe...
HEb een arms build voor PvP (vooral eigelijk bezig met de dailys in tol barad). heb ook 't idee dat ik daar iet wat weinig damage mee doe. en nogal snel dood ben..
Kan je eens een link posten naar je char? Dan kunnen we er wat meer meeRokz schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:04:
Hmm, ben een fury warrior (heb m'n tank maar even opzij gezet omdat ik door heb dat ik echt de tacs is moet gaan leren en dit wil ik gaan doen doormiddel van dps)
Ja is goed, en thanksBaroshir schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:24:
[...]
Kan je eens een link posten naar je char? Dan kunnen we er wat meer meeIk heb mijn fury warrior nu even op 85, wie weet kan ik er iets over roepen. Anders kan je altijd op http://kura.grown-ups.us/ kijken voor basic info.
weet wel dat ik wat slechte armour heb wat er eigelijk totaal niet bijhoord. maar weet ook niet wat nou precies de goeie items zijn...
maar hier linkie: http://eu.battle.net/wow/...r/frostmane/Rokzya/simple
Edit: weet ook dat ik verkeerde tier heb
[ Voor 3% gewijzigd door Rokz op 10-04-2012 21:45 ]
Ik ben ook weer WoW gaan spelen 
Inmiddels level 68 retribution paladin.
Nou vroeg ik mij af welk gebied ik beter kan nemen om naar 70 te levelen.
Shadowmoon Valley of Netherstorm ?
Of als je Wrath of the Lich King hebt, direct naar Northrend gaan!Fastclaimer schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:46:
Ik ben ook weer WoW gaan spelen
PSN: Redrafted
Oke, als het goed is komt WotLK morgen binnenXerox schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:46:
[...]
Of als je Wrath of the Lich King hebt, direct naar Northrend gaan!
Dat zou mooi zijn.Fastclaimer schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:47:
[...]
Oke, als het goed is komt WotLK morgen binnen
Maar in de tussentijd zou ik persoonlijk voor Netherstorm gaan, vond dat gebied toch net iets sneller gaan.
PSN: Redrafted
Net arena gecapped met een random mage op me server.. we gingen zooo hard he
hij was ook echt ziek goed in CC. Helaas op 9/10 wins de eerste lose
is me nu al 3 keer gebeurd dat ik daardoor net niet die hotstreak achievement haal

Mja, je hebt inderdaad niet helemaal de goede armors. Base stats als strength en stamina zijn prima natuurlijk maar de secondary (Equip: increases your...) die je hebt zijn met name voor tanken bedoeld. Als fury heb je geen dodge/parry nodig.Rokz schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:39:
[...]
Ja is goed, en thanks
weet wel dat ik wat slechte armour heb wat er eigelijk totaal niet bijhoord. maar weet ook niet wat nou precies de goeie items zijn...
maar hier linkie: http://eu.battle.net/wow/...r/frostmane/Rokzya/simple
Edit: weet ook dat ik verkeerde tier heb
De pants en chest die je van JP hebt gekocht zijn daarom ook meer voor tanken bedoeld. Dat zie je ook aan de bonus die ze geven
Oh en kijk ingame bij je talent scherm ook naar de 2e tab. Je hebt nog geen glyphs. Het helpt om hier ook wat van te equippen. Check hiervoor ook de website die ik gepost heb. De glyphs die je nodig hebt zijn waarschijnlijk rond de 30 gold op de auction house, dus arm wordt je er niet van!
Mijn char is verre van perfect (mis nog veel enchants etc.), maar de basis zit hier in ieder geval op, kijk wellicht daar eens naar als voorbeeld http://eu.battle.net/wow/...theridon/Arashua/advanced je kan er altijd je voordeel mee doen
Je cloak heeft intellect, misschien goed om deze questline te doen: http://www.wowhead.com/quest=29440 Daar kan je een goede epic cloak krijgen met strength en stamina.
[ Voor 19% gewijzigd door Baroshir op 10-04-2012 22:26 ]
Jaa hartelijk bedankt hier heb ik wat aan!Baroshir schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:20:
[...]
Mja, je hebt inderdaad niet helemaal de goede armors. Base stats als strength en stamina zijn prima natuurlijk maar de secondary (Equip: increases your...) die je hebt zijn met name voor tanken bedoeld. Als fury heb je geen dodge/parry nodig.
De pants en chest die je van JP hebt gekocht zijn daarom ook meer voor tanken bedoeld. Dat zie je ook aan de bonus die ze gevenLet erop dat de items die je koopt of loot met name crit/hit als extra stats hebben (zoals je rings). Lees ook de website door die ik gepost heb, hier staan de belangrijkste stats ook op een rijtje. Je hoeft nog niet naar enchants te kijken, zorg er eerst voor dat je goede gems in je equipment hebt.
Oh en kijk ingame bij je talent scherm ook naar de 2e tab. Je hebt nog geen glyphs. Het helpt om hier ook wat van te equippen. Check hiervoor ook de website die ik gepost heb. De glyphs die je nodig hebt zijn waarschijnlijk rond de 30 gold op de auction house, dus arm wordt je er niet van!
Mijn char is verre van perfect (mis nog veel enchants etc.), maar de basis zit hier in ieder geval op, kijk wellicht daar eens naar als voorbeeld http://eu.battle.net/wow/...theridon/Arashua/advanced je kan er altijd je voordeel mee doenTip van mijn kant: focus je voorlopig op het vinden van nieuwe equip met de goede stats en ga daarna verder kijken naar zaken als reforgen. Dit kost je anders alleen maar gold, dit kan je nu beter besteden aan gems etc.
Je cloak heeft intellect, misschien goed om deze questline te doen: http://www.wowhead.com/quest=29440 Daar kan je een goede epic cloak krijgen met strength en stamina.
Ja van m'n jp points was stupid. was eerst tanker allen toen kwam ik erachter dat ik maar beter eerst is alle tacs moet gaan leren (ook raids etc). dus ervoor gekozen om toch maar fury te gaan. en heb dus echt net m'n glyps weggehaald (tank glyps) en was nu van plan om de fury glyps te kopen maar thanks
ga er zeker wat mee doen
Gisteren LFR gedaan met mijn resto shaman full PvP geared.
Opeens crashed mijn raid profiles en dat gebeurt te vaak, dan krijg je dingen als dat je niet kan klikken of als je klikt dat ie andere targets pakt, dus ik ging reloaden en opeens iedereen gewiped en iedereen klagen dat ik maar 5k HpS heb en ik maar zeggen dat alles crashde enz. en toen was ik gelijk eruit gekicked, en ik was alleen erin gegeaan voor Heart of the Unbinding.
Toen ging ik 9 uur Arena's spelen met een random Unholy DK en tot mijn grote verdriet zagen we teveel Holy pala en retri pala combos en dat gaat nergens meer over.
Ik denk dat ik maar wat 378 items ga sparen om met shaman klein beetje pve te gaan healen ofzo.
Opeens crashed mijn raid profiles en dat gebeurt te vaak, dan krijg je dingen als dat je niet kan klikken of als je klikt dat ie andere targets pakt, dus ik ging reloaden en opeens iedereen gewiped en iedereen klagen dat ik maar 5k HpS heb en ik maar zeggen dat alles crashde enz. en toen was ik gelijk eruit gekicked, en ik was alleen erin gegeaan voor Heart of the Unbinding.
Toen ging ik 9 uur Arena's spelen met een random Unholy DK en tot mijn grote verdriet zagen we teveel Holy pala en retri pala combos en dat gaat nergens meer over.
Ik denk dat ik maar wat 378 items ga sparen om met shaman klein beetje pve te gaan healen ofzo.
Yeaaaaaaaaah na thunderfury op me mage te hebben, dropte gistere eye of sulfaras !!!!
helaas heb ik er niks aan >.>
En dropte 20min ervoor voor me pally niks :<
En dropte 20min ervoor voor me pally niks :<
Daar hoop ik al weken op! Zul je altijd zien, iemand die het niet nodig heeft krijgt m en als je er voor aan het sparen bent moet je maanden wachten tot de dropMektheb schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:45:
Yeaaaaaaaaah na thunderfury op me mage te hebben, dropte gistere eye of sulfaras !!!!

Gisteren toch maar een paar eitjes gezocht en een paar achievements van Noblegarden gedaan, maar eigenlijk vind ik het maar een suf event. Wie weet, als ik over een jaar nog steeds speel ga ik misschien wel voor alle event achievements.
Gisteravond een pech avond helaas.
Met mijn druid moet ik de head en trinket uit HoTs nog, maar geen enkele run deze gezien. Als één van deze twee nu eens voor me valt kan ik LFR in :-)
Al een week bezig voor deze twee items. Ken de HoTs nu met gemak wel
Met mijn priest twee keer een trinket verloren. Eén in de HoTs en één in LFR (Spine) met 1 verschil.
Met mijn druid moet ik de head en trinket uit HoTs nog, maar geen enkele run deze gezien. Als één van deze twee nu eens voor me valt kan ik LFR in :-)
Al een week bezig voor deze twee items. Ken de HoTs nu met gemak wel
Met mijn priest twee keer een trinket verloren. Eén in de HoTs en één in LFR (Spine) met 1 verschil.
Ja sorry, had liever ook op me pally gehad die er wat aan heeft.IntToStr schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:50:
[...]
Daar hoop ik al weken op! Zul je altijd zien, iemand die het niet nodig heeft krijgt m en als je er voor aan het sparen bent moet je maanden wachten tot de drop![]()
Gisteren toch maar een paar eitjes gezocht en een paar achievements van Noblegarden gedaan, maar eigenlijk vind ik het maar een suf event. Wie weet, als ik over een jaar nog steeds speel ga ik misschien wel voor alle event achievements.
Helaas :<
Iemand hier een mening over pala tanking?
Ik heb EJ eens goed doorgelezen, en wat me daar opvalt is dat er in de suggesties voor tanks nog behoorlijk de nadruk wordt gelegd op DPS: zo word seal of truth als een betere tankseal gepromoot dan seal of insight, en worden de Word of Glory talents & Glyph als nutteloos bestempeld.
Nu snap ik het argument "meer dps = meer threat". Maar gaat dit niet voorbij aan de betere survivability van seal of insight / WoG? Bovendien; door WoG te "pimpen" met talents & Glyph, genereer je toch ook threat als je jezelf healed? (en naar ik aanneem is dat ook nog eens een AOE threat).
Of zie ik iets over het hoofd waardoor WoG een stuk minder nuttig is dan ik denk?
Ik heb EJ eens goed doorgelezen, en wat me daar opvalt is dat er in de suggesties voor tanks nog behoorlijk de nadruk wordt gelegd op DPS: zo word seal of truth als een betere tankseal gepromoot dan seal of insight, en worden de Word of Glory talents & Glyph als nutteloos bestempeld.
Nu snap ik het argument "meer dps = meer threat". Maar gaat dit niet voorbij aan de betere survivability van seal of insight / WoG? Bovendien; door WoG te "pimpen" met talents & Glyph, genereer je toch ook threat als je jezelf healed? (en naar ik aanneem is dat ook nog eens een AOE threat).
Of zie ik iets over het hoofd waardoor WoG een stuk minder nuttig is dan ik denk?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
In sommige gevallen ben ik het met je eens, echter zeker niet altijd. Ik zie vaker dat de dps het probleem is dat er een encounter niet gehaald wordt, dan dat het de healing is.Seraphin schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:00:
WoG is nutteloos als je geen 3HP hebt, pas dan is de heal acceptabel te noemen. Ik gebruik de heal nog best vaak moet ik zeggen, maar alleen als ik 3HP heb, en geen proc zodat mijn SotR altijd crit, er geen threat problemen zijn en als ik denk dat de heal nuttig is. Wat ik mij namelijk altijd afvraag is: Waarom zou ik als tank mij moeten bemoeien met healing? Natuurlijk kan het mana saven van een healer, maar de 60~70k SotR die ik doe bespaart indirect ook mana omdat de mob eerder neer gaat.
Hetzelfde geld voor je seal. De minimale heal die het doet, staat daar tegenover dat healers meer mana kwijt zijn omdat de encounter langer duurt?
Pas op het moment dat:
a) de encounter keer op keer faalt omdat de healers oom zijn
b) het niet aan de dps ligt
c) er niemand in bad shit staat
d) het niet aan de healers ligt
e) je niet zwaar undergeared bent voor de encounter
Zou ik overwegen om andere seals/abilities te gebruiken. Natuurlijk is het de taak van een tank om te overleven. Daar zorg je voor door je defensive stats, een bak armor, cooldowns goed te gebruiken en veel health te hebben. Moet je vervolgens meer output damage en threat hebben of meer self healing doen? Hierop antwoord EJ: damage en threat.
Ik ben nog vergeten. WoG heeft een cooldown van 15? seconden... Dus als het een lifesaver zou kunnen zijn moet je a) 3 HP hebben en b) WoG off cooldown zijn, das dus best wel een long-shot want die combinatie zal niet zo vaak voorkomen. Daarnaast gaan healers vaak als een gek spammen als ze de tank heel laag zien komen.
Een lange CD en de tijd dat healers mana problemen hebben is toch wel voorbij.Seraphin schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:00:
Die kleine heal dat WoG geeft is redelijk te verwaarlozen plus dat je het ook nog eens goed moet timen.
Op de meeste gevechten zou je iig meer hebben aan de extra DPS door timers etc dan z'n kleine heal ieder 30 sec imo.
Ik baseer mezelf met me DK ook meer op DPS dan survival in dungeons, zolang de healer mij up kan houden ga ik voor zo snel mogelijk de Dungeon uitspelen, kunnen de meeste wel waarderen overigens.
Goede morgen,
Gister samen met een maatje een pugje opgezet met wat alts. Ook Armand wilde wel mee, was gezellig!
Ik ging in eerste instantie voor het tanken op mijn druid, maar uiteindelijk was het handiger om als 'dps' mee te gaan. Was nog gunstig voor de loot ook. Ik won een ring, een neck en twee staffs. Namelijk eerst die met spirit erop (niemand anders rollde) en later de staff van DW (ook weer niemand anders die erop rollde). De eerste staff heb ik naar Armand zn resto shaman gedaan en met die van DW ga ik eens spelen!
Van VP heb ik vervolgens een ring, een cloak en een relic gekocht. Ben uiteindelijk dus in 1 run 6 itemlevels omhoog gegaan. Ook waren we gewoon netjes in dik 1,5 uur klaar - alleen DW had wat wipes nodig. Lootship deden we met 1 tank (de andere chargde de eerste draak en donderde van het schip af, lol).
Vanavond maar eens enchanten en kijken of mijn dps ook omhoog gaat met de nieuwe speeltjes. Ik denk het wel!
Maar eerst mainraid met 2 nieuwe krachten. Vooral de DK die we meenemen kan nog veel leren. We hebben toch besloten hem op te gaan leiden zodat hij in MoP goed overweg kan met zijn character in een raidomgeving.
Gister samen met een maatje een pugje opgezet met wat alts. Ook Armand wilde wel mee, was gezellig!
Ik ging in eerste instantie voor het tanken op mijn druid, maar uiteindelijk was het handiger om als 'dps' mee te gaan. Was nog gunstig voor de loot ook. Ik won een ring, een neck en twee staffs. Namelijk eerst die met spirit erop (niemand anders rollde) en later de staff van DW (ook weer niemand anders die erop rollde). De eerste staff heb ik naar Armand zn resto shaman gedaan en met die van DW ga ik eens spelen!
Van VP heb ik vervolgens een ring, een cloak en een relic gekocht. Ben uiteindelijk dus in 1 run 6 itemlevels omhoog gegaan. Ook waren we gewoon netjes in dik 1,5 uur klaar - alleen DW had wat wipes nodig. Lootship deden we met 1 tank (de andere chargde de eerste draak en donderde van het schip af, lol).
Vanavond maar eens enchanten en kijken of mijn dps ook omhoog gaat met de nieuwe speeltjes. Ik denk het wel!
Maar eerst mainraid met 2 nieuwe krachten. Vooral de DK die we meenemen kan nog veel leren. We hebben toch besloten hem op te gaan leiden zodat hij in MoP goed overweg kan met zijn character in een raidomgeving.
Heb de achievement binnen maar nog geen mount,.. nu op 280 eitjes.. in het totaal dus al meer dan 480 eitjes gefarmed..IntToStr schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:50:
[...]
Daar hoop ik al weken op! Zul je altijd zien, iemand die het niet nodig heeft krijgt m en als je er voor aan het sparen bent moet je maanden wachten tot de drop![]()
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik had na 130 eieren al de mount in mn ei geloot, gelijk de pet gekocht en alle achievement diezelfde dag gedaan!hmr schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:07:
[...]
Heb de achievement binnen maar nog geen mount,.. nu op 280 eitjes.. in het totaal dus al meer dan 480 eitjes gefarmed..
Het is overigens wel echt klote om die oren op alle female's te plaatsen, vooral op de andere faction. Wel grappig dat ik vervolgens contstant in (horde) trade chat las: "Looking for female undead/tauren/troll", en toevallig is mn main female UD, en alt female tauren...heb er al 200+ goud mee verdient
heb ook bijna de achievements klaar op die oren na.
Maar heb de farm voor de mount opgegeven.. de lelijkheid van die mount vind ik me tijd voor 500 eieren niet waard
Maar heb de farm voor de mount opgegeven.. de lelijkheid van die mount vind ik me tijd voor 500 eieren niet waard

Heb 12 pets...Fiole schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:19:
[...]
Ik had na 130 eieren al de mount in mn ei geloot, gelijk de pet gekocht en alle achievement diezelfde dag gedaan!
Het is overigens wel echt klote om die oren op alle female's te plaatsen, vooral op de andere faction. Wel grappig dat ik vervolgens contstant in (horde) trade chat las: "Looking for female undead/tauren/troll", en toevallig is mn main female UD, en alt female tauren...heb er al 200+ goud mee verdient
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Anoniem: 144052
Nog meer vers bloed.. blijft er nog wel wat over van de oude garde?hulkie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:47:
...je hebt serieus 12 keer dat konijn gekregen?
Hahahahahahahah

Sorry maar dit is echt te grappig, karma is a bitch
Als je het anders uitrekent: 12x 100 eggs = effectief 1200 eggs die je hebt gekregen
Zeker! Ik, Remko, Bas, Dirk, JP, Bram, Joey, Mark en Dennis.Anoniem: 144052 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:26:
[...]
Nog meer vers bloed.. blijft er nog wel wat over van de oude garde?
Als jij nog van plan bent te gaan raiden... Let me know. Ik weet dat je iets kunt (kon), gearen is zo makkelijk tegenwoordig...
Thanks, Thysiej jij ooksjaak88 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:31:
[...]
Een lange CD en de tijd dat healers mana problemen hebben is toch wel voorbij.
Die kleine heal dat WoG geeft is redelijk te verwaarlozen plus dat je het ook nog eens goed moet timen.
Op de meeste gevechten zou je iig meer hebben aan de extra DPS door timers etc dan z'n kleine heal ieder 30 sec imo.
Ik baseer mezelf met me DK ook meer op DPS dan survival in dungeons, zolang de healer mij up kan houden ga ik voor zo snel mogelijk de Dungeon uitspelen, kunnen de meeste wel waarderen overigens.
Tsja, ik moet er nu wel bij zeggen dat ik vanuit een heel specifieke situatie redeneer; "vers" gedingde lvl 85 pala (deze voor de geïnteresseerden). Dus: relatieve crap gear (hoewel dat sinds vorig weekend alweer stukken is verbeterd
Ik gebruik WoG vooral om damage spikes een beetje glad te strijken, het is idd zeker geen lifesaver. (maar het is wel heerlijk om hem voor ruim 40k hp te zien critten; op 125k voor een verse 85 is dat een flinke sloot).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Had liever een mount gehad.. heb eigenlijk de hoop opgeven en geen zin om tot de 500 eggs te gaan farmen.. en dat kut konijn is niets waard.. 50g ouzoFiole schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:27:
[...]
...je hebt serieus 12 keer dat konijn gekregen?
Hahahahahahahah![]()
Sorry maar dit is echt te grappig, karma is a bitch
Als je het anders uitrekent: 12x 100 eggs = effectief 1200 eggs die je hebt gekregen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik tank al een tijdje met mijn prot pala en af en toe in een random dungeon krijg ik gezeur van een helaer waarom ik WoG niet gebruik en dat de wipe mijn schuld is.. en dit is dus alleen als ik al het gevoel heb dat die healer gewoon niet kan healenSeraphin schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:00:
Maarrr incidenteel bij baas gevechten heb je wel is dat een zooi random zooi wat damage doet op alles en idereen, dus is de healer ff bezig en ziet de tank lichtelijk over het hoofd, dan WoG ik vaak ipv al mijn holy weg te gooien aan dps. En tot nu toe is dat wel vaak een lifesaver geweest.
Dus WoG is wel nuttig, maar niet standaard, dan zou ik toch voor DPS gaan zodat de healer wakker blijft.
Anoniem: 144052
Ik ga weer rustig aan spelen, misschien dat ik weer ga raiden iddhulkie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:29:
[...]
Zeker! Ik, Remko, Bas, Dirk, JP, Bram, Joey, Mark en Dennis.
Als jij nog van plan bent te gaan raiden... Let me know. Ik weet dat je iets kunt (kon), gearen is zo makkelijk tegenwoordig...
Tuurlijk gebruik ik WoG wanneer er weer eens een healer mee is die geen idee heeft hoe er gehealed moet worden. Toch grijp ik eerder naar een cooldown dan naar WoG, op LoH na; die gebruik ik echt alleen als iedereen op low health staat en de healer het niet bij kan benen..
Ik ben eventueel erg geïnteresseerd , raiden kan ik wel doe het al sins tbc. In MoP zeker van plan active te raiden, weet alleen niet of ik nu 3 avonden in de week kan/wilAnoniem: 144052 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:35:
[...]
Ik ga weer rustig aan spelen, misschien dat ik weer ga raiden idd
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb de laatste dagen een shammie gelevelled voor de inscription die ik erop had (wil alle professions hebben op max) en zit nu op 82 shammy (kwam van 48 af). Gaat best ok 
Heb nu vrijwel alle professions alleen engi nog niet maar mijn 72 druid heeft die al op 350 ofzo.
verder dus nu 85 war tank (main), 85 dk tank, 85 mage, 85 hunter, 85 disc priest. Dus met die 2 erbij straks heb ik 7 lvl 85's...... (dus 7x deepholm doen 0.o, gelukkig met inscription hoeft het niet!)
Raiden lijkt redelijk dood... zijn 4/8 hc ds. maar alt runs hadden we 3 mains, 3 alts en 4 mensen die te erg waren om zelfs maar spine te halen (nieuwe druid die 4k hps deed zeg maar), Voor vanavond zelfs maar 6 signs geloof ik... beetje jammer (dit is trouwens op bloodscalp).
Event wel gedaan, en had meeste moeite met die klote female dwarf. ( dood gaan in stormwind bji hun AH) en dan maar als ghost wachten tot er 1 popped, zonder de oortjes on en dan snel resurrect kiezen en usen en weer dood gaan natuurlijk)
Nou ja als er niet geraid wordt vanavond mijn shammy maar verder levelen
Heb nu vrijwel alle professions alleen engi nog niet maar mijn 72 druid heeft die al op 350 ofzo.
verder dus nu 85 war tank (main), 85 dk tank, 85 mage, 85 hunter, 85 disc priest. Dus met die 2 erbij straks heb ik 7 lvl 85's...... (dus 7x deepholm doen 0.o, gelukkig met inscription hoeft het niet!)
Raiden lijkt redelijk dood... zijn 4/8 hc ds. maar alt runs hadden we 3 mains, 3 alts en 4 mensen die te erg waren om zelfs maar spine te halen (nieuwe druid die 4k hps deed zeg maar), Voor vanavond zelfs maar 6 signs geloof ik... beetje jammer (dit is trouwens op bloodscalp).
Event wel gedaan, en had meeste moeite met die klote female dwarf. ( dood gaan in stormwind bji hun AH) en dan maar als ghost wachten tot er 1 popped, zonder de oortjes on en dan snel resurrect kiezen en usen en weer dood gaan natuurlijk)
Nou ja als er niet geraid wordt vanavond mijn shammy maar verder levelen
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Shammy lvl-en gaat nu heel hard.... Ben zelf 45 op dit moment maar de mobs van lvl 45-46 vallen bijna ter plekke dood als ik langs kom
. Met 2-3 klappen meestal gebeurd...Nu even een paar dachten wachte ivm andere werkzaamheden en dan lekker rested het weekend in en proberen 48-50 te halen
Dat kan je binnen een half uurtje bereiken als je 2 dagen rested bent, zelf lvlde ik als een elemental maar ik deed voornamelijk dungeons als resto want ik wilde toch al een resto worden, maar als ik nu naar enhancement kijk zou het makkelijker zijn om als dat te lvlen.
Kom anders een keertje met een altje de guild in. Kunnen we meteen even kijken of wij aan jouw verwachtingen voldoen, en andersom...hmr schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:38:
[...]
Ik ben eventueel erg geïnteresseerd , raiden kan ik wel doe het al sins tbc. In MoP zeker van plan active te raiden, weet alleen niet of ik nu 3 avonden in de week kan/wil
Mocht dat zo zijn, dan zal ik eens overleggen met wat officers of het misschien handig is je te laten joinen.
@ Ntrx: Gaat ie weer spelen als het lekker weer wordt! pfft!
I
Doen jullie ook aan pvp btw?hulkie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:58:
[...]
Kom anders een keertje met een altje de guild in. Kunnen we meteen even kijken of wij aan jouw verwachtingen voldoen, en andersom...
Mocht dat zo zijn, dan zal ik eens overleggen met wat officers of het misschien handig is je te laten joinen.
@ Ntrx: Gaat ie weer spelen als het lekker weer wordt! pfft!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Over PVP gesproken, ik ben aardig druk geweest met het AV weekend tijdens Pasen en mijn rogue Lethale hobbelt inmiddels rond met 4100 resilience.
Had niet verwacht dat het zoveel verschil zou maken, maar ik win warempel nu ook duels in battlegrounds.
Ik ben klaar voor de GoT rated battlegrounds
Had niet verwacht dat het zoveel verschil zou maken, maar ik win warempel nu ook duels in battlegrounds.
Ik ben klaar voor de GoT rated battlegrounds
Dit topic is gesloten.