Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-07 10:05
Vexx schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:20:
Over PVP gesproken, ik ben aardig druk geweest met het AV weekend tijdens Pasen en mijn rogue Lethale hobbelt inmiddels rond met 4100 resilience.

Had niet verwacht dat het zoveel verschil zou maken, maar ik win warempel nu ook duels in battlegrounds.

Ik ben klaar voor de GoT rated battlegrounds :)
Nice, ik moet nog ringen, neck en 1 trinket op mijn Lock, en als ik heb gereforged dan ben ik ook klaar.
Maar vanaf nu ga ik het rustiger aan doen ivm minder zin omdat we alle BG's nu verliezen.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
kivanco schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:22:
[...]

Nice, ik moet nog ringen, neck en 1 trinket op mijn Lock, en als ik heb gereforged dan ben ik ook klaar.
Maar vanaf nu ga ik het rustiger aan doen ivm minder zin omdat we alle BG's nu verliezen.
Reforgen moet ik ook nog doen. Ik vind het moeilijk te kiezen waar ik m'n gear naartoe moet reforgen als PVP rogue. Voor PVE ga ik (als Mutilate) voor Mastery, maar voor PVP heb ik echt geen idee.

Ik was erg blij met het AV weekend, want daardoor wist de Alliance op mijn battlegroup warempel regelmatig te winnen. Als het AV weekend niet was geweest had het een stuk langer geduurd voor ik m'n gear bij elkaar had, want ik word redelijk moedeloos van de verloren battles op Vindication.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Vexx schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:32:
[...]

Reforgen moet ik ook nog doen. Ik vind het moeilijk te kiezen waar ik m'n gear naartoe moet reforgen als PVP rogue. Voor PVE ga ik (als Mutilate) voor Mastery, maar voor PVP heb ik echt geen idee.

Ik was erg blij met het AV weekend, want daardoor wist de Alliance op mijn battlegroup warempel regelmatig te winnen. Als het AV weekend niet was geweest had het een stuk langer geduurd voor ik m'n gear bij elkaar had, want ik word redelijk moedeloos van de verloren battles op Vindication.
Kijk maar effe op Noxxic.com, om je gemming en reforge keuzes te kunnen zien.
En ik zou als ik jullie was, als eerste je Cataclysmic Legs gaan halen met je CP punten, want daarop komt je duurste enchant.

[ Voor 8% gewijzigd door Jorca op 11-04-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29

hmr

kivanco schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:34:
[...]

Kijk maar effe op Noxxic.com, om je gemming en reforge keuzes te kunnen zien.
En ik zou als ik jullie was, als eerste je Cataclysmic Legs gaan halen met je CP punten, want daarop komt je duurste enchant.
ik zou ipv noxxic even naar arenajunkies.com gaan.. volgens mij was het suble spec, met puur agi gemining en keuze voor crit dan wel haste afhankelijk van somp die je speelt!

Als iedereen er bijna klaar voor is zal ik de rbg gaan opzetten!!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Assas spec? Je bedoelt Subt spec right, wie speelt er nog Assas in PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

kivanco schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:43:
Assas spec? Je bedoelt Subt spec right, wie speelt er nog Assas in PvP?
Foutje aan mijn kant!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Maar ik vind Arenajunkies wel heel onoverzichtelijk, iedereen zegt iets anders en soms zijn ze in grote lijnen gelijk, en daarom hebben we ook als groep een skillcapped account en helpt echt.
De filmpjes die daarop komen te staan zijn echt handig voor als je PvP speelt, en ze leggen stap voor stap uit wat elk class kan doen, CD, CC, posities als healer, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

haha share the love ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Ben nu ook zo wat klaar met mijn Rogue. Moet alleen nog de shoulder enchant halen. En haal van de week nog de Cata wrists met CP. Zit nu op 4315 resi. Heb meeste op haste geforged.

Maar om die rated BGS'te spelen is het wel handig als we eerst wat gewone doen en dan mensen op TS of wel Skype te hebben.

2de van mij om mijn resto shaman te gearen voor PvP. Heb geloof ik al een resto spec en een beetje gear.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

kivanco schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:22:
[...]

Mis alleen nog 2x een trinket, 1x Ring, feet en Waist. De rest is allemaal in de afgelopen 2 dagen gehaalt :D rbg cross-realm sta ik ook voor open :D Leuk om te doen.

Op mijn Frost Mage dan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 11-04-2012 15:07 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40
Vexx schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:32:
[...]

Voor PvP kan je echt veeeel beter Sublety worden.. anders is het als melee tegen range bijna niet te doen.. en je survivability ligt veel hoger

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mijn priest heeft 4132 resilience, geloof zelfs dat ik in PvP gear uitgelogged ben :)

Mijn druid heeft nu 1500 resilience, maar doe rustig aan op de BG's. Reden is dat er idd veel verloren wordt en wat dat betreft kan ik niet echt goed tegen mijn verlies en stop ik er mee vooral ook omdat ik de laaste 2 keer BG's alleen doe en dan miss je de gezelligheid op mumble wel. Paas weekend zijn veel mensen toch druk met andere dingen en dinsdags ben ik weg en had weinig zin om online te gaan na het sporten.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij doen wel een beetje aan pvp ja. Maar verwacht er niet al te veel van. Is ook pas sinds een week of 2 dat mensen het wat serieuser nemen.

Ik ben zelf begonnen met mijn priestje. Disc samen met een hunter alt uit de guild. Ga nu richting de 2k resilience en het verschil merk ik zeker. Kan nu 20 minuten lang een warrior kiten terwijl mijn hunter maatje gekite wordt door een druid ;)

Voor het echte pvp werk kun je overigens beter in één van de vele pvp guild zitten op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 07:00
Wat is nou een simpele maar toch goede Class om te domineren in de meeste BG's op dit moment?

Het is echt lang geleden dat ik hebt gepvpt en heb dan ook geen enkel pvp item.
Nu wil ik best eens wat gear ervoor gaan verzamelen maar op welke Class.

Priest, DK, Paladin of toch een Hunter?
Zoals ik al zei ben ik een dikke naab in pvp en haat ik redelijk dat defensieve spelen van aanvallen en gaan schuilen, hoe een spriest bijvoorbeeld redelijk speelt dacht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hehe ik moet toegeven, ik was gister met onze Mage Class leader lekker aan het pvp-en met ze 2-en op Mumble, beetje ouwe hoeren en gewoon queuen hij als fire PvP ik als Frost PvP, en uhm sja er waren maar weinig battles die we verloren :) Wel leuk om met 2 Mages 6 Man van de horde bezig te houden voordat ze eindelijk Lumber Mill konden cappen :D Waren we alweer een goeie 2 a 3 minuten verder.

Kortom we verloren de battle om Lumber Mill maar hadden ondertussen ze zolang bezig gehouden dat de rest van ons team alle andere punten had gecapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:12:
Wij doen wel een beetje aan pvp ja. Maar verwacht er niet al te veel van. Is ook pas sinds een week of 2 dat mensen het wat serieuser nemen.

Ik ben zelf begonnen met mijn priestje. Disc samen met een hunter alt uit de guild. Ga nu richting de 2k resilience en het verschil merk ik zeker. Kan nu 20 minuten lang een warrior kiten terwijl mijn hunter maatje gekite wordt door een druid ;)

Voor het echte pvp werk kun je overigens beter in één van de vele pvp guild zitten op de server.
Ow nee ik ben gewoon op zoek naar wat arena's en wat samen bg's lopen.. serieus serieus arena doe ik na tbc al niet meer ( het haalt het niet meer bij arena's toen ;) ) toen nog een 2200+ rogue en 2000+ restro druid en een 1850+ mage :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:23:
[...]

Ow nee ik ben gewoon op zoek naar wat arena's en wat samen bg's lopen.. serieus serieus arena doe ik na tbc al niet meer ( het haalt het niet meer bij arena's toen ;) ) toen nog een 2200+ rogue en 2000+ restro druid en een 1850+ mage :D
Haha nice, ik speelde in S6 nog een 2200+ rogue en een +-2000 rating priest. Ben ook lang niet meer genoeg online en absoluut niet snel genoeg om dat soort ratings te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Ricmaniac schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:08:
[...]

Voor PvP kan je echt veeeel beter Sublety worden.. anders is het als melee tegen range bijna niet te doen.. en je survivability ligt veel hoger
Was misschien een beetje onduidelijk, maar ik ben ook Sub voor PVP. PVE doe ik alleen Mutilate.

Denk dat ik samen met een guildie binnenkort ook maar eens arena's ga proberen. Geloof dat zij zelfs een Frost mage heeft, dus dat is wel een lekkere combi met een Sub rogue.

Verder ben ik ook totaal newb als het op PVP aankomt, dus dat maakt het toch moeilijk om in een groep te komen en wat te presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:35:
[...]

Haha nice, ik speelde in S6 nog een 2200+ rogue en een +-2000 rating priest. Ben ook lang niet meer genoeg online en absoluut niet snel genoeg om dat soort ratings te halen...
ooow back in the days met mien bulgaarse priest maatje.. zo hard lopen oefenen vanaf s1 , in s3 mijn hoogte punt gehaald met 2100 rating halen zonder 1 verlies partij !

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ricmaniac schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:18:
Net arena gecapped met een random mage op me server.. we gingen zooo hard he :O hij was ook echt ziek goed in CC. Helaas op 9/10 wins de eerste lose :( is me nu al 3 keer gebeurd dat ik daardoor net niet die hotstreak achievement haal
Mage/Rogue is een sterke comp waar je, als je je cc's goed op elkaar afstemt en chained, behoorlijk hoog mee kan komen in 2's. Die hot streak gaat er voor jou binnenkort wel komen joh ;). Ik had het eerst ook op een aantal chars...telkens dichtbij en dan net de laatste pot niet. Achteraf was dat gewoon een teken dat ik beter en beter werd en niet lang daarna kwam de achievement alsnog. Voor jou zal dat denk ik niet anders zijn. Met de 1750-achievement op m'n disc en m'n feral partner was het ook frustrerend zeg; langzaam klimmen naar 1745 en dan telkens net die laatste pot verliezen, als een debiel droppen in rating en geen achievement. Uiteindelijk toch in de bak weten te slepen. Blij dat we waren :D. Op naar de 2200 nu! (al zie ik mezelf daar nog niet zo heel snel zijn....maar wat niet is, kan nog komen :P ).

Kan jij trouwens, aangezien jij arena'd met een rogue, deze vraag gesteld door mij in het vorige deel beantwoorden?
temp00 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:02:
[..]
Mbt Blind (Rogue) en Gouge (Rogue); ik weet dat ik als Disc beide kan death'n en dat Gouge glyphed geen positie requirement heeft en iets meer energy kost, maar voor de rest (afgezien van wat kleine dingetjes) komen ze redelijk overeen. Wanneer kan ik een Blind verwachten en wanneer een Gouge? Zijn er wezelijke strategische verschillen op de momenten dat ze deze abilities toepassen en sharen ze CD?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
temp00 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:58:
[...]

Kan jij trouwens, aangezien jij arena'd met een rogue, deze vraag gesteld door mij in het vorige deel beantwoorden?

[...]
Ik heb weliswaar weinig ervaring als PVP rogue, maar misschien kan ik wel wat antwoorden op je Gouge / Blind vraag.

Ik gebruik Gouge meer als snelle interrupt (met Kick op cooldown, maar ook om mezelf even wat ademruimte te geven / geheald te kunnen worden), terwijl Blind ook gebruikt kan worden om terug in stealth te gaan. De cooldowns op deze abilities zijn hier ook naar: je kan Gouge veel vaker gebruiken dan Blind, terwijl de energy cost van Gouge ook hoger is.

Als wilde gok voor wat je bij iedere move kan verwachten in een arena: verwacht als je healer geBlind wordt een nuke op jou (of een poging om jouw healer te vermoeien door grote heals nodig te maken). Een Blind op een dps is eerder een kans om terug in stealth te gaan en (eventueel met een Sap) kans om een gevecht opnieuw (en in het voordeel van de rogue) te beginnen. Blind en Gouge delen sowieso geen cooldown, en voor zover ik weet ook geen Diminishing Returns.

[ Voor 25% gewijzigd door Vexx op 11-04-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
sjaak88 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:12:
Wat is nou een simpele maar toch goede Class om te domineren in de meeste BG's op dit moment?

Het is echt lang geleden dat ik hebt gepvpt en heb dan ook geen enkel pvp item.
Nu wil ik best eens wat gear ervoor gaan verzamelen maar op welke Class.

Priest, DK, Paladin of toch een Hunter?
Zoals ik al zei ben ik een dikke naab in pvp en haat ik redelijk dat defensieve spelen van aanvallen en gaan schuilen, hoe een spriest bijvoorbeeld redelijk speelt dacht ik :P
DK of Paladin dan.

Death Knight doet echt enorm veel damage in PvP en heeft veel sterke skills, vooral tegen casters.
Ik kan me nog herinneren dat ik op mijn warrior een keer een priest moest verslaan die de vlag hield, met mijn full cataclysm pvp gegearede warrior kwam ik nauwelijks door zijn shield en kreeg hem slechts op 70% HP, die priest had 4400 resilience toen in later armory checkte.
Na 2 pogingen heb ik het opgegeven en zei tegen een Frost DK dat hij het mocht proberen. Toegegeven, de priest FC had toen wel 1 of 2 meer damage taken debuffs, maar die DK had echt 45K frost strike crits (vergeleken met 18K mortal strike crits van mij), nog in de 6 seconds strangulate was die priest dood.

Retri Paladins kunnen natuurlijk bubble gebruiken en LoH, waarvan die laatste, mits goed gebruikt, zelfs bepalend kunnen zijn in Battlegrounds. Bovendien hebben ze daarnaast nog een instant heal van 70K om de zoveel tijd, welke dus nog meer healed dan een resto druid met Nature Swiftness+Healing Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Vexx:
Hey dat is nuttige info. Thanks voor je reactie, hier kan ik wat mee ;)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dteunissen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07 18:46
Hi All.

Het is voor mij al weer een behoorlijke tijd geleden dat ik WoW gespeeld heb.
Samen met mijn vriendin heb ik besloten weer te gaan starten, alleen zijn wij beiden benieuwd naar welke PVP-server nog een beetje in verhouding is qua Hord/Alliance en een medium tot high pop.? Ook is de bezetting/usage van de AH wel interessant.

Wat raden jullie aan? Alle suggesties zijn welkom :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:23
dteunissen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 19:28:
Hi All.

Het is voor mij al weer een behoorlijke tijd geleden dat ik WoW gespeeld heb.
Samen met mijn vriendin heb ik besloten weer te gaan starten, alleen zijn wij beiden benieuwd naar welke PVP-server nog een beetje in verhouding is qua Hord/Alliance en een medium tot high pop.? Ook is de bezetting/usage van de AH wel interessant.

Wat raden jullie aan? Alle suggesties zijn welkom :).
Zelf zit ik sinds kort op Sylvanas en dat bevalt me zeer goed, de alliance is wel drukker dan de horde maar daar merk je niet veel van, kijk anders ook op http://wow.realmpop.com/eu.html

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb m'n mage (alliance) op Ravencrest. Dit is high pop,pvp. De balance is echter ver te zoeken. Een stuk meer alliance dan horde. Economy/AH is wel supergoed (alliance dan...horde weet ik niet). Je zou wat onderzoek naar Outland-EU kunnen doen. Dat is volgens mij een behoorlijk drukke PvP servert, ik weet alleen niet hoe de balans daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dteunissen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07 18:46
Zelf zit ik sinds kort op Sylvanas en dat bevalt me zeer goed, de alliance is wel drukker dan de horde maar daar merk je niet veel van, kijk anders ook op http://wow.realmpop.com/eu.html
Thanks voor de tip, ik begon heel lang geleden op Sylvanas en ben toen vanwege vrienden gemigreerd naar The Maelstrom alleen is die server op sterven na dood aan het geraken.

Sylvanas ziet er inderdaad (na controle middels de door jou verstrekte link) redelijk balanced uit. Ik ga hier waarschijnlijk een kijkje nemen samen met mijn vriendin!

Bedankt voor de suggestie en link, hiermee ben ik prima geholpen _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Kut raidfinder. Ben ik eindelijk in LFR met mijn Druid, dropped mooie trinket op Spine en Priest met al twee 390's loot hem. Weer tweede op die trinket :@!!!!

Zeg ik tegen die kerel je hebt er al twee hier dat ding, swapped die snel zijn blauwe van ilvl 316. Hoe kansloos is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Ik neem LFR al sinds de eerste week niet serieus. Tis gewoon een 25 heroic dungeon.
Je hebt meer kans in de staatsloterij.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

junglebeast schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:36:
Ik neem LFR al sinds de eerste week niet serieus. Tis gewoon een 25 heroic dungeon.
Je hebt meer kans in de staatsloterij.
Heb anders wel een lekker dagje vandaag! Spine tinkte en belt uit LFR geloot, en pvp s11 weapons! Mage begint er te komen hoor!

http://eu.battle.net/wow/...r/neptulon/Chrisje/simple

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
EJSchuiteman schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:28:
Kut raidfinder. Ben ik eindelijk in LFR met mijn Druid, dropped mooie trinket op Spine en Priest met al twee 390's loot hem. Weer tweede op die trinket :@!!!!

Zeg ik tegen die kerel je hebt er al twee hier dat ding, swapped die snel zijn blauwe van ilvl 316. Hoe kansloos is dat.
Gisteren gebeurde juist hetzelfde bij mij, we hadden net Hagara gedaan en dropt opeens de shoulders.
Na geloot te hebben kijk ik even naar de priest die het had gekregen en, natuurlijk, had die de shoulders al ...

Mss moeten ze een systeem maken dat je niet 2 keer hetzelfde kan looten in 1zelfde spec ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 11-07 10:00
je hebt mazzel als iemand een item need en toch niet nodig blijkt hebben weer verdeeld,, pas geleden ook een feral druid de int trinket op spine zien winnnen :'(

Ze gaan nu niet meer de loot systeem aanpassen! er komt toch compleet nieuw systeem in MoP. Al zet daar wel mijn vraagt tekens bij, zeker aangezien
- Offspec ?? (zou toch fijn zijn, zeker als tank)
- Wat als LFR puur doet voor valor , ala je wilt eigenlijk geen loot.
als goed gaat, wordt nu de kans op loot steeds groter. dan blijft deze gelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Teunis op 12-04-2012 08:36 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ze kunnen gewoon uitlezen wat iedereen al heeft en op basis daarvan de rolls uitvoeren. Zo moeilijk kan dat niet zijn.

Waar is info te lezen over dat nieuwe systeem?

Wel lijken ze mijn klaag bericht hier te hebben gelezen. Nogmaals LFR in gegaan en 384 trinket van Zon' ozz geloot en eindelijk de 378 head van Murozond in End of Time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
EJSchuiteman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:37:
Ze kunnen gewoon uitlezen wat iedereen al heeft en op basis daarvan de rolls uitvoeren. Zo moeilijk kan dat niet zijn.

Waar is info te lezen over dat nieuwe systeem?

Wel lijken ze mijn klaag bericht hier te hebben gelezen. Nogmaals LFR in gegaan en 384 trinket van Zon' ozz geloot en eindelijk de 378 head van Murozond geloot in End of Time.
Meer luck vandaag dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Teunis schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:35:
je hebt mazzel als iemand een item need en toch niet nodig blijkt hebben weer verdeeld,, pas geleden ook een feral druid de int trinket op spine zien winnnen :'(

Ze gaan nu niet meer de loot systeem aanpassen! er komt toch compleet nieuw systeem in MoP. Al zet daar wel mijn vraagt tekens bij, zeker aangezien
- Offspec ?? (zou toch fijn zijn, zeker als tank)
- Wat als LFR puur doet voor valor , ala je wilt eigenlijk geen loot.
als goed gaat, wordt nu de kans op loot steeds groter. dan blijft deze gelijk
- Als het voor offspec is, dat ze dan queuen in off-spec => Andere spec dus wel mogelijk om te looten.
- Als je geen loot wilt pass dan ?

Dit loot systeem werkt gewoon niet zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Yep gelukkig wel.

Eerst verlies ik die trinket van Spine met 1 roll verschil en de tweede keer loot iemand de trinket die hem helemaal niet nodig heeft. Frustrerend :)

Ook maar eens alle gems gekocht (had nog geen enkele) en nu weer gold farmen om ook alles van enchants te voorzien......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gisteren ook maar weer is LFR gedaan. was een tijdje geleden. toen heb ik nog vette trinket gekregen. van 410 agility ofzo. en een Tier hoofd token. maar had die van valor al en die was beter kwam ik daarna pas achter XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 11-07 10:00

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
EJSchuiteman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:41:
Yep gelukkig wel.

Eerst verlies ik die trinket van Spine met 1 roll verschil en de tweede keer loot iemand de trinket die hem helemaal niet nodig heeft. Frustrerend :)

Ook maar eens alle gems gekocht (had nog geen enkele) en nu weer gold farmen om ook alles van enchants te voorzien......
Frustrerend :)
Direct epic gems ? Zou ik eigenlijk ook eens moeten doen ( epics ) maar heb altijd te weinig gold :S
Kosten hier rond de 1.5 k - 2k, en heb geen idee hoe ik dat geld kan krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Nee i.p.v. 50 intellect heb ik alles voorzien van de blauwe variant, 40 intellect.
200G of 1400G per stuk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Thanx, dit ga ik even lezen ;)

Edit: Dit ziet er echt een stuk beter uit!

[ Voor 8% gewijzigd door EJSchuiteman op 12-04-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
EJSchuiteman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:49:
Nee i.p.v. 50 intellect heb ik alles voorzien van de blauwe variant, 40 intellect.
Me 2 ... Ik denk dat ik maar eens ga beginnen met jewelcrafting als ik ooit eens van die blues af wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ik heb door die reden ook JC genomen. maar het is een mooie profession. niet alleen voor de gold. maar ik heb bijv op me chest 3x +67 agility. dat zijn gems die je zelf kan maken en totaal maar 3 van in je hele gear kan hebben. maar het geeft zeker een goeie bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:49:
Mijn druid's 378 items kreeg gewoon de 30 int/agi stuff hoor.
LFR en Normal gear krijgt 40 int/agi behalve de VP cloak want er dropped nergens anders een cloak daar zit een Epic gem in.

Mijn druid had in de eerste week zoveel geluk, bijde 390 trinkets (agi/dodge) gewonnen daarnaast nog 6 items uit LFR, had zo'n beetje alles wat ik nodig had aan mainspec uit HoT. Maar daarna valt het looten zwaar tegen ;)

ilvl 391 tank en ilvl 385 healing >.>

--

Gister weer priest tokens gewonnen, nu heb ik op de head piece na 2x Heal T13:
2x Chest/Shoulders/Legs 1x Gloves/Head, 5 pieces voor mijn T13 Shadow zelfs een dubbele chest verkocht. Blijkbaar had ik die al 3x eerder gehad :)

Mijn offspec gear Shadow is nu 1 ilvl lager dan mijn main spec (Disc gear) en mijn Holy set het zelfde.
Nog een paar andere dubbele items en heb alles dan ook propper gereforged. Hagara's staff ook maar eens geloot, had nog een mooie staff liggen voor transmog kan ik die nu eindelijk gebruiken.

Next on the list: Enchants miss een hele hoop op mijn offset's gister al 2k aan gems uitbesteed voor gear die ik amper gebruik maar wel ready is voor wanneer het nodig is.

Ultraxion HM down, eerste keer dat we er voor gingen.
Weer geen Morchok HM doordat we maar 2 healers hadden en onze offspec healer had een basketball wedstrijd te spelen. Paar keer erg close tot een kill, 0.6% en een 0.4% wipe, onze dps is niet echt super duper. 15de try was hij neer in 5:08 min en precies om 23:30 ook wat einde raid betekend, zondag alles weer snel neer leggen en een alt run er achter aan dan zijn we weer klaar voor de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ricmaniac schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:08:
ik heb door die reden ook JC genomen. maar het is een mooie profession. niet alleen voor de gold. maar ik heb bijv op me chest 3x +67 agility. dat zijn gems die je zelf kan maken en totaal maar 3 van in je hele gear kan hebben. maar het geeft zeker een goeie bonus
Ik heb gekozen om JC op een alt te nemen, op men tank zijn BS en LW een betere keuze.
Moet dus dringend men alt trainen ( want JC is ... 1 -.- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
moet nu alleen nog even me mining trainen. als die max is kan je pas lekker veel gold gaan verdienen in combinatie met JC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
JimDB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:12:
[...]

Ik heb gekozen om JC op een alt te nemen, op men tank zijn BS en LW een betere keuze.
Moet dus dringend men alt trainen ( want JC is ... 1 -.- )
Snelste manier, AH :P
Meeste low lvl Ore's zijn niet zo heel duur totdat je thorium nodig heb, maar daar heb je gelukkig niet heel veel van nodig. Fel Iron, Cobalt en Saronite is wel duur bij ons en heb je wel wat van nodig ;)

We hebben 2 GB tabs gevult met low lvl stuff voor alts en proffesion lvling en hier onder een hele hoop outland en wotlk green gems.

Wellicht dat jouw Guild Bank het zelfde bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Derr_Hans schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:24:
[...]

Meeste low lvl Ore's zijn niet zo heel duur totdat je thorium nodig heb, maar daar heb je gelukkig niet heel veel van nodig. Fel Iron, Cobalt en Saronite is wel duur bij ons en heb je wel wat van nodig ;)

We hebben 2 GB tabs gevult met low lvl stuff voor alts en proffesion lvling en hier onder een hele hoop outland en wotlk green gems.

No volgens mij heb ik meer verdient aan mithril ores/bars dan ooit aan andere mats XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Derr_Hans schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:24:
[...]

Dan kom ik terug bij mijn eerste probleem : geld :)
De low level ores mine ik zelf op men main, maar die zit maar op 362 mining.

Btw: Thorium is zeer gemakkelijk te farmen in Un'goro ! Vanaf dat je Outlands zit ben je ge****ed :S

En van die GB komt niks van in, want ik zit in een rot guild waarbij de owner al het geld claimt en er niets op de GB staat ...

[ Voor 6% gewijzigd door JimDB op 12-04-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
JimDB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:29:
[...]

Dan kom ik terug bij mijn eerste probleem : geld :)
De low level ores mine ik zelf op men main, maar die zit maar op 362 mining.

Btw: Thorium is zeer gemakkelijk te farmen in Un'goro ! Vanaf dat je Outlands zit ben je ge****ed :S

En van die GB komt niks van in, want ik zit in een rot guild waarbij de owner al het geld claimt en er niets op de GB staat ...
Aaah :P

362 dat is outland mining, fel iron is zo apart ene keer heb je massa's ore's de andere keer vind je niets lol.
Als je adamantium (geloof ik iig de ore na fel iron) nodig heb dan heb je net bij shattrat, boven de inn aan aldor's kant een ogre dorpje. Daar heb je altijd wel wat ore nodes in een compact gebied, ik zelf had moeite met saronite te vinden. Meeste Nodes die ik tegen kwam was titanium die ik dus nog niet kon minen op mijn druid lol, die goeie ouwe tijd dat titanium nog iets was van, oooo yea titanium.

Nu was het meer zoals, *piep piep piep* alweer *piep piep* spel.

Mithril verkoopt ook goed idd maar is betaal baar op mijn realm, althans toen ik het nodig had met engineering power lvlen op mijn priest (ging van mining naar engineering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Derr_Hans schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:43:
[...]

362 dat is outland mining, fel iron is zo apart ene keer heb je massa's ore's de andere keer vind je niets lol.
Als je adamantium (geloof ik iig de ore na fel iron) nodig heb dan heb je net bij shattrat, boven de inn aan aldor's kant een ogre dorpje. Daar heb je altijd wel wat ore nodes in een compact gebied, ik zelf had moeite met saronite te vinden. Meeste Nodes die ik tegen kwam was titanium die ik dus nog niet kon minen op mijn druid lol, die goeie ouwe tijd dat titanium nog iets was van, oooo yea titanium.

Mithril verkoopt ook goed idd maar is betaal baar op mijn realm, althans toen ik het nodig had met engineering power lvlen op mijn priest (ging van mining naar engineering).
Vroeger heb ik in Outlands zitten farmen en dat ging wel héél traag ...
En dan ben ik ook nog zo stom geweest om al men ores te verkopen, en nu zit ik hier, zonder ores, zonder geld en met JC 1, BS 76, ...

FML :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 07:00
MysticSnake schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:57:
[...]

DK of Paladin dan.

Death Knight doet echt enorm veel damage in PvP en heeft veel sterke skills, vooral tegen casters.
Ik kan me nog herinneren dat ik op mijn warrior een keer een priest moest verslaan die de vlag hield, met mijn full cataclysm pvp gegearede warrior kwam ik nauwelijks door zijn shield en kreeg hem slechts op 70% HP, die priest had 4400 resilience toen in later armory checkte.
Na 2 pogingen heb ik het opgegeven en zei tegen een Frost DK dat hij het mocht proberen. Toegegeven, de priest FC had toen wel 1 of 2 meer damage taken debuffs, maar die DK had echt 45K frost strike crits (vergeleken met 18K mortal strike crits van mij), nog in de 6 seconds strangulate was die priest dood.

Retri Paladins kunnen natuurlijk bubble gebruiken en LoH, waarvan die laatste, mits goed gebruikt, zelfs bepalend kunnen zijn in Battlegrounds. Bovendien hebben ze daarnaast nog een instant heal van 70K om de zoveel tijd, welke dus nog meer healed dan een resto druid met Nature Swiftness+Healing Touch.
Dankje voor de info :)

Een anti caster class lijkt me wel wat =)
Ik gebruik dan ook erg veel de interrupts nu als Blood tank in dungeons en anti magic shield is best OP als je die op de juiste momenten gebruik, heb ik gemerkt.

Nog 1 bar en dan is hij eindelijk 85, dan maar eens pijn lijden in BG's met mijn green gear :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
JimDB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:46:
[...]

Vroeger heb ik in Outlands zitten farmen en dat ging wel héél traag ...
En dan ben ik ook nog zo stom geweest om al men ores te verkopen, en nu zit ik hier, zonder ores, zonder geld en met JC 1, BS 76, ...

FML :/
Haha, planning op zen best ;)

Met JC en BS zo laag moet je wel heel veel low lvl ore farmen wat erg saai is en je zo'n beetje over de hele kaart heen stuurt.

Suc6 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:22
Derr_Hans schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:43:
[...]

Fel Iron: Helfire Peninsula. Daar liggen bendes ore, gewoon rond blijven vliegen en je hebt snel genoeg ore
Adamantite: Ik zou ook gaan voor Terrokar Forest. Ook hier is het gewoon rondvliegen rond de berggebieden. Starten net boven Shattrath en dan via Auchindoun rondjes vliegen, kom je ook nog redelijk wat fel iron tegen.
Cobalt: Howling Fjord/dragonblight is je beste optie waarschijnlijk
Saronite:Sholazar Basin. Hier gaat farmen zo gigantisch snel dat je binnen de kortste keren neer cataclysm ores kan gaan.

Ik heb JC geleveld op 2 characters, net als mining. Het is naar mijn mening ongeveer even simpel als Alchemy levelen; in één weekeind makkelijk te doen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Derr_Hans schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:49:
[...]

Haha, planning op zen best ;)

Met JC en BS zo laag moet je wel heel veel low lvl ore farmen wat erg saai is en je zo'n beetje over de hele kaart heen stuurt.

Suc6 lol
Herkenbaar hé :P

Ja, op men tank was ik eerst begonnen met Engineering en Tailoring omdat ik absoluut 100 mounts (62 atm) wil, maar omdat ik die liet staan op 170 (veraf van een mount) dus dacht ik, ik ga eens profs nemen voor een tank, wat betekende BS vanaf 1 ... OPNIEUW COPPER :(

En nu JC op men alt, ... Dat betekend al 2 chars die copper nodig hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
JimDB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:46:
[...]En dan ben ik ook nog zo stom geweest om al men ores te verkopen, en nu zit ik hier, zonder ores, zonder geld en met JC 1, BS 76, ...
Heb je die ores geruild voor chocolade eieren dan ofzo :+

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
dotorion schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:56:
[...]

Heb je die ores geruild voor chocolade eieren dan ofzo :+
Hahahah, neen dat is al lang geleden, gewoon op AH verkocht, voor veel te weinig gold en dat gold weer gespendeerd aan ores op de AH ... :S

[ Voor 13% gewijzigd door JimDB op 12-04-2012 09:59 . Reden: Onvolledig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ores minen, bah… Heb op dit moment hetzelfde probleem op mijn druid. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om leather te farmen om mijn skinning te levellen. Booooooring!! Daarnaast is skinning natuurlijk een profession waar je eigenlijk niks aan hebt qua stats.

Gister één van de slechtste raids in tijden. Veel mensen waren afwezig dus hadden we 2 nieuwe raiders mee en een pug (Thanks Armand, super dat je ons uit de brand kon helpen!!). Raidsetup was vrij dramatisch. Zon’Ozz heroic met 2 ranged en 4 melee dps is niet echt ideaal. Die hebben we dus maar op normal gekilled. Toen ik de tactics voor de 3 nieuwe mensen voor Hagara HC had uitgelegd ging er iets mis bij de rogue zijn pc/ connectie. Uiteindelijk dus een matige Morchok en Yor heroic + een Zon’Ozz normal kill. Kan beter…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Geen raids kiezen als Ajax speelt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twijfels, zal ik nog een poging LFR doen deze week... Vorige week voor het eerst in 4 weken een roll gewonnen, had ik niet opgelet, bleek ik de trinket al te hebben. Heb m toen maar aan de andere tank gegeven. M'n roll op Gurthalak verloren met 198 / 193 (voor de 2e keer op rij zo) van iemand die het wapen al equipped had... Wilde niet ruilen uiteraard.

Misschien dat ik maar via trade een groep ga zoeken om normal te doorlopen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 00:21
Gister weer raid gedaan... full clear 4/8 HC (eerste 3 en ultrax) en 2 hc items erbij!!! HC chest en legs mine :)

Dropte ook nog gloves en creche maar die gingen naar war dps. Ook al had ik slechtere gloves (384 tegen hij 397) maar omdat ik al meer HC items had kreeg hij de gloves.

Ga mijn offspec fury naar arms gooien ws met zijn hulp om te kijken of ik als off tank dan wat meer dps kan doen. Probleem is dan wel dat we dan weer raid buff missen, al krijgen we wel meer dps dan hopelijk als output

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
IntToStr schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:44:
Twijfels, zal ik nog een poging LFR doen deze week... Vorige week voor het eerst in 4 weken een roll gewonnen, had ik niet opgelet, bleek ik de trinket al te hebben. Heb m toen maar aan de andere tank gegeven. M'n roll op Gurthalak verloren met 198 / 193 (voor de 2e keer op rij zo) van iemand die het wapen al equipped had... Wilde niet ruilen uiteraard.

Misschien dat ik maar via trade een groep ga zoeken om normal te doorlopen of zo.
normal te doorlopen... er komt wel ietsje meer bij kijken XD de bosses hebben hele andere tactics enzo.
Vrij lastig als je via /2 een groep zoekt omdat veel mensen denken dat ze de tactics weten omdat ze LFR hebben gedaan, Irriteer me daar dood aan

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 12-04-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:44
Ricmaniac schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:05:
[...]

normal te doorlopen... er komt wel ietsje meer bij kijken XD de bosses hebben hele andere tactics enzo.
Vrij lastig als je via /2 een groep zoekt omdat veel mensen denken dat ze de tactics weten omdat ze LFR hebben gedaan, Irriteer me daar dood aan

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
[...]

Ja, daar had ik ook niet aan gedacht :)

Vorige week eindelijk een DS normal binnengeraakt en oke eerst Morchok: Geen probleem al was ik als tank 7 sec de aggro kwijt aan een healer, geen idee hoe dat is gebeurt. ( Off-spec drop gekregen maar werd dus wel gekickt )
Daarna nieuwe group gevonden en begonnen bij de Warmaster: Ging goed, wel bijna wipe ( 2 mensen over )
Met diezelfde group naar Spine om daar 5 keer te wipen, eerst snapte een paar man de tacs van normal niet en daarna waren er problemen zoals OOM ...

Volgende keer beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De eerste 4 bosses heb ik al wel plat liggen op normal en de 5e zou ook een eitje moeten zijn. Daarna wordt het weer wat lastiger, maar daarom hoop ik in een guild groep terecht te komen die al wel weten wat ze doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tussen al die familieomstandigheden door afgelopen week heb ik nog wel even de Swift Springstrider binnengesleept. Verder zal ik weinig WoW meer spelen, schat ik zo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:22:
Tussen al die familieomstandigheden door afgelopen week heb ik nog wel even de Swift Springstrider binnengesleept. Verder zal ik weinig WoW meer spelen, schat ik zo.
mogen we weten waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dit moet toch wel het "diepste punt" zijn van welke datingshow dan ook, vooral die presentators ook voor hun natuurlijk harstikke fun :

YouTube: Method guy dating

[ Voor 17% gewijzigd door ShadowBumble op 12-04-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
ShadowBumble schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:37:
Dit moet toch wel het "diepste punt" zijn van welke datingshow dan ook, vooral die presentators ook voor hun natuurlijk harstikke fun :

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:44:

Doe Beide, aparte lookout voor LFR en Normal ;)

LFR leer je de basics, kom wat extra bij per boss maar even snel inlezen en je weet het meteen.
Goede geschreven guides voor DS, kan je vinden op noxxic.com, filmpjes youtube.

Met een group de tactics weet en capable healers voor 2 healing alle encounters ben je in 1 uur en 30 weer buiten. Als tank zijnde zit er bar en bar weinig verschil in met LFR tactics. Er zijn zo veel pugs die morchok HM doen tegenwoordig, het stelt ook echt niet veel meer voor met de 15% nerf nu als je pug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej

Ik heb deze gisteren al gezien, ik heb me een partij moeten lachen:)

Mbt normal ds en mensen met LFR ervaring. Op mijn realm is het heel normaal dat mensen eerst 'Destroyer's end' moeten whisperen voordat ze een invite krijgen. In mijn guild hebben we er over het algemeen niet zoveel problemen mee als iemand aangeeft dat ze geen destroyer's end hebben maar wel de tactics weten. Wij leggen ze toch nog uit over TeamSpeak, waartoe iedereen die mee raid verplicht is te joinen. Ook al weet je de tactics, vaak zijn er meerdere manieren om encounters te doen en veel guilds hebben net hun eigen twist gegeven door hun groepssamenstelling. Belangrijkste waar wij op letten tijdens het raiden: heeft de dps/tank/healer genoeg brains om met ons even snel door DS te lopen? Dat is namelijk het belangrijkste van heel het raiden, sta je niet (te lang) in bad-shit en begrijp je waar je mee bezig bent, dan vinden wij het genoeg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Thysiej schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:44:
[...]

Ik heb deze gisteren al gezien, ik heb me een partij moeten lachen:)

Mbt normal ds en mensen met LFR ervaring. Op mijn realm is het heel normaal dat mensen eerst 'Destroyer's end' moeten whisperen voordat ze een invite krijgen. In mijn guild hebben we er over het algemeen niet zoveel problemen mee als iemand aangeeft dat ze geen destroyer's end hebben maar wel de tactics weten. Wij leggen ze toch nog uit over TeamSpeak, waartoe iedereen die mee raid verplicht is te joinen. Ook al weet je de tactics, vaak zijn er meerdere manieren om encounters te doen en veel guilds hebben net hun eigen twist gegeven door hun groepssamenstelling. Belangrijkste waar wij op letten tijdens het raiden: heeft de dps/tank/healer genoeg brains om met ons even snel door DS te lopen? Dat is namelijk het belangrijkste van heel het raiden, sta je niet (te lang) in bad-shit en begrijp je waar je mee bezig bent, dan vinden wij het genoeg:)
Hier hetzelfde, maar hoe kan je dan ooit beginnen te raiden ?
Ik heb nu geluk gehad dat ik al 2 bossen heb kunnen doen op normal zonder het achi, maar zelfs nu wordt ik niet toegelaten omdat ik Deathwing niet heb gedaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik heb dus maar 4/8 neer op normal, dus geen Destroyer's end. Ach ja, ik ga het maar gewoon proberen. Tactics zijn niet echt een probleem. Alleen even spine/madness verschillen opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
IntToStr schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:51:
Hmm, ik heb dus maar 4/8 neer op normal, dus geen Destroyer's end. Ach ja, ik ga het maar gewoon proberen. Tactics zijn niet echt een probleem. Alleen even spine/madness verschillen opzoeken.
Spine is wel een relatief groot verschil van LFR, Deathwing weet ik ook niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Best tof !

Als je ziet hoe gamers in korea bekender zijn dan gordon's hier ;)
Gaming is niks om je voor te schamen.
JimDB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:47:
[...]

Ik heb nu geluk gehad dat ik al 2 bossen heb kunnen doen op normal zonder het achi, maar zelfs nu wordt ik niet toegelaten omdat ik Deathwing niet heb gedaan ...
Door een guild te joinen die net begint met DS en met hun je progressie te halen en dus daarmee kan raiden.

[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 12-04-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]

Je kan verschillende dingen doen:
1) Addon - UnderAchiever en gewoon faken dat je de achiev hebt. Natuurlijk val je door de mand als je de tactics niet weet;)
2) De tactics goed bekijken op YouTube en aangeven dat je je goed hebt voorbereid op de encounters. Op mijn realm kijken ze dan naar een combinatie van je gear/guildnaam en beslissen ze vervolgens of ze je mee nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Mektheb schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:54:
[...]

Best tof !

[...]

Door een guild te joinen die net begint met DS en met hun je progressie te halen en dus daarmee kan raiden.
Inderdaad, ik snap niet waarom dit nou zo " triest" is, als het 2 mensen waren geweest die aan iets anders zouden doen zou het opeens wel "normaal" zijn.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Thysiej schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:56:
[...]

Je kan verschillende dingen doen:
1) Addon - UnderAchiever en gewoon faken dat je de achiev hebt. Natuurlijk val je door de mand als je de tactics niet weet;)
2) De tactics goed bekijken op YouTube en aangeven dat je je goed hebt voorbereid op de encounters. Op mijn realm kijken ze dan naar een combinatie van je gear/guildnaam en beslissen ze vervolgens of ze je mee nemen.
Meestal vragen ze eerst om achi, als je dat niet hebt = pech
Anders vragen ze ilevel en kijken ze naar armory dus geen faken mogelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:54:
[...]

Best tof !

[...]

Ja ben wel hard op zoek naar een nieuwe guild, die raid en elkaar helpt maar die vind je niet zo gemakkelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

JimDB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:52:
[...]

Spine is wel een relatief groot verschil van LFR, Deathwing weet ik ook niet echt :P
LFR Spine = is redelijk te doen omdat je inpreciepe alletijd hier krijgt dus je hoeft maar 1 corruption te killen om langzaam de adds erbij te krijgen, zodat je rustig de hideous stacks kan laten oplopen, je hebt hier dus bizar veel controle. Je hoeft hier geen Barrel rolls te doen, en de tijd die je krijgt per tendon is meer dan voldoende.

Normal Spine = is goed te doen als de rollen duidelijk zijn en iedereen oplet, hier komt echt al DPS om de hoek kijken aangezien je hier wel een "enrage" timer hebt, moet je al de bloods sneller laten spawnen omdat je zo snel mogelijk de hideous wil laten opblazen om de plate omhoog te krijgen, tijd op tendon is een stuk krapper op normal, en de adds spawnen ( bloods ) ook veel sneller, waardoor je het risico loopt uiteindelijk overrun te worden, maar dit is nog steeds prima te doen

HC Spine = is een fucking bitch, bloods spawnen rete snel, kill je een blood dan kruipt de patch langzaam terug naar de hole en respawned de blood. Timers op Tendon zijn echt rete strak, te weinig dps is het over, teveel DPS en je komt om in de bloods. Barrel Rolls zijn hier verplicht om bloods te clearen, en dat moet je ook tussen iedere plate doen, bloods spawnen hier expotioneel dus 2 corruptions down 2x zo snel bloods.

Ik vergeet vast wat abilities maar de mate van controle die je over het feit heb word per stapje LFR, Normal en HC echt gigantisch groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:59:
[...]

Dan ga je toch in een guild die DS doet en nog niet 8/8 heeft ?.

Dan raid je op een paar dagen in de week en haal je progressie en je komt er ook ?.
Of wil je gelijk destroyers end halen in 1 avond ?.

@ edit

ik zie je reactie nu pas, maar zijn er echt geen simpele guilds op je realm ?.

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 12-04-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
JimDB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:59:
[...]

Je kunt ook een guildie vragen om de achievement even naar je linkt, meestal kijken ze toch niet naar de naam en anders kun je gewoon zeggen dat dat je main is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Dat is pech hebben idd, als ik pug's zoek en ze linken de achievement dan inspect ik ze altijd nog.
Het is niet moeilijk om gecarried te worden en de DW achievement te halen.

Als ze de achievement niet hebben dan inspect ik ze en als ze voldoende gear hebben neem ik ze nog mee maar dan moeten ze wel op voice komen. Aan gear met enchantments/reforges/gems kan je info halen in hoevere iemand zijn class serieus genoeg neemt, als dat goed is met een acceptable ilvl voor Pug's dan heb je 8 van de 10 gevallen geen issues met de Pug. Maar de meeste pug's hebben vaak gewoon 6/8 experiance op normal.

Dat je niet mee genomen word kan misschien aan gear liggen of echt puur aan de Achievement.
Zo wie zo gewoon door blijven zoeken en een guild zoeken die raiden optijden dat je kan raiden en geen absurd hoge raid attandance vraag.

Zorg dat je TS3 / Vent / Mumble heb geinstalleerd zodat je op voice kan komen, vele pugs gebruiken een van deze 3 programma's. Vaak ook weer een goed teken dat iemand zeker wel wil, genoeg pugs die geen van deze programma's heeft en dan houd het voor mij wel op en zoek ik verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 20-05-2022
Gisteren weer DS 25 HC gecleared, ging niet zonder slag of stoot helaas.
Was eigenlijk best een rampzalige raid :p

[rant]
Heb me aardig lopen ergeren aan een ander ele shaman bij ons in de guild.
We hadden bijvoorbeeld een 3% wipe op de laatste tendon bij spine HC.
Check ik de logs vervolgens blijkt dat hij dik boven aanstaat op overall DPS.
Vervolgens kijken bij wat hij geraakt heeft en met welke spell, zie ik dat hij druk bezig was met Chain Lightning te casten op alle corruptions die rond liepen waardoor hij op tendon damage veelste laag stond.
Met andere woorden als meneer niet zo rank horny was geweest hadden we niet gewiped en was het een kill.

Zelfde feest voor Gunship, had hij bijna tot geen drake damage gedaan(is prio voor ranged bij ons) maar wel 80% chain lightning damage op de 2 adds die op het schip gedropt worden... :X

En op Madness gewoon weg blijven DPSen op de bloods terwijl deze bijna dood gaan (de bloods die je nodig hebt bij de parasite) , maar goed meneer had wel een mooie rank8 daardoor! |:(
[/rant]

En nu weer duimen voor mijn beta invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:01:
[...]

Dan ga je toch in een guild die DS doet en nog niet 8/8 heeft ?.

Dan raid je op een paar dagen in de week en haal je progressie en je komt er ook ?.
Of wil je gelijk destroyers end halen in 1 avond ?.

@ edit

ik zie je reactie nu pas, maar zijn er echt geen simpele guilds op je realm ?.
Nope, het zijn oftewel de goeie guilds ( die HC runnen, ... ), of newbie guilds van 1 ...

Ik wil het wel in stapjes doen, maar eerst een group vinden en dat is nog het moeilijkst ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begrijp wat je bedoelt maar is het dan niet misschien tijd om van realm te changen ?, of misschien de ally side te bekijken ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Derr_Hans schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:03:
[...]

Dat is pech hebben idd, als ik pug's zoek en ze linken de achievement dan inspect ik ze altijd nog.
Het is niet moeilijk om gecarried te worden en de DW achievement te halen.

Als ze de achievement niet hebben dan inspect ik ze en als ze voldoende gear hebben neem ik ze nog mee maar dan moeten ze wel op voice komen. Aan gear met enchantments/reforges/gems kan je info halen in hoevere iemand zijn class serieus genoeg neemt, als dat goed is met een acceptable ilvl voor Pug's dan heb je 8 van de 10 gevallen geen issues met de Pug. Maar de meeste pug's hebben vaak gewoon 6/8 experiance op normal.

Dat je niet mee genomen word kan misschien aan gear liggen of echt puur aan de Achievement.
Zo wie zo gewoon door blijven zoeken en een guild zoeken die raiden optijden dat je kan raiden en geen absurd hoge raid attandance vraag.

Zorg dat je TS3 / Vent / Mumble heb geinstalleerd zodat je op voice kan komen, vele pugs gebruiken een van deze 3 programma's. Vaak ook weer een goed teken dat iemand zeker wel wil, genoeg pugs die geen van deze programma's heeft en dan houd het voor mij wel op en zoek ik verder.
Toen ik warmaster deed was ik idd op voice ( Raidcall, nog nooit van gehoord maar toch vlug geinstalleerd, is gewoon zoals TS ) en dat was wel handig want dan konden ze het mij gewoon mondeling uitleggen ( al waren het wel Spanjaarden ofzo xD -

Ik ga nu gewoon mijn best doen door mijn gear zo goed mogelijk te maken zodat ze zien dat ik gemakkelijk DS normal kan doen.
En hopelijk vind ik ook een nieuwe guild daarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En denk erom meeste guilds willen een echte application op hun forum website, en hoe silly het is..

een application is net een solicitatie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:08:
Begrijp wat je bedoelt maar is het dan niet misschien tijd om van realm te changen ?, of misschien de ally side te bekijken ?.
Ally side is vrij dood, ik hoor geruchten van ally's die alleen staan in Stromwind, etc.
( http://wow.realmpop.com/eu.html kijk maar bij Twilight's Hammer )

Realm change ... Dat is mss nog het beste maar dan denk ik ook aan het feit dat het hier nog niet zo slecht is ... Ok alliance wint ALTIJD in bg's ( ondanks het immens grote population verschil ), de prijzen op de AH zijn soms onmenselijk ( 500 g voor blues , etc. ), maar toch ... het is en blijft mijn 1ste realm + 20 euro voor realm change ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik stop niet met WoW hoor, maar had meer over deze week. Mijn opa is eerste paasdag overleden. Heb om die reden weinig zin om te spelen, maar wilde die Swift Springstrider niet aan mn neus voorbij laten gaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Wat een lekker wijf, leek me niet echt het typetje om WoW te spelen. Mijn gf vind het nog steeds achterlijk haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:16:
[...]

Wat een lekker wijf, leek me niet echt het typetje om WoW te spelen. Mijn gf vind het nog steeds achterlijk haha
Mijne ook, maar ondertussen zit ze wel van he dat is toch algalon !
Of he dat is toch die instance waar je die ene mount wil farmen ?.

En verder snapt ze het wel maar ze vindt het maar dom ik me tijd er aan verdoe.
En dan hoor ik op de achtergrond "this is the voice !! of hollaaaaand " :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:33

Wootlock

Evilution

EJSchuiteman schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:28:

Ach joh,

Ik loop ook vaak met me DK mee (average ilvl 402) en alles wat ik kan needen need ik aangezien er vaak guildies bij zitten die de loot ook kunnen gebruiken.
Kortom, ga met wat guildies en vergroot je kans op loot aanzienlijk ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:21:
[...]

Ach joh,

Ik loop ook vaak met me DK mee (average ilvl 402) en alles wat ik kan needen need ik aangezien er vaak guildies bij zitten die de loot ook kunnen gebruiken.
Kortom, ga met wat guildies en vergroot je kans op loot aanzienlijk ;)
indeed :d, lfloot is het toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:22:
[...]

indeed :d, lfloot is het toch ?
Niemand greed meer in LFR, zelfs op items die je niet 2 keer kan equippen ( zoals trinkets ) needen ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:25:
[...]

Niemand greed meer in LFR, zelfs op items die je niet 2 keer kan equippen ( zoals trinkets ) needen ze :)
Daarom is het ook maar goed dat Blizzard iets doet aan het lootsysteem zodat die zogenaamde lootwhores even gedimd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:11
hmr schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:16:
[...]

Valt mij ook alles mee, dat is niet het uiterlijk van de gemiddelde WoW chick, denk ik. Mijn vriendin vindt WoW ook helemaal niks, maar die is al van slag als er iets in een film/serie gebeurt wat niet in werkelijkheid kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:15:
[...]

Ik stop niet met WoW hoor, maar had meer over deze week. Mijn opa is eerste paasdag overleden. Heb om die reden weinig zin om te spelen, maar wilde die Swift Springstrider niet aan mn neus voorbij laten gaan.
Ken dat gevoel, mijn moeder is in februari dit jaar overleden, mijn Oma 2 weken later.

Nam ook mijn tijd, maar nam snel raiden weer op want dat is een goede bron om je kop ergens anders te hebben zodat je er niet non-stop bezig mee bent. Meeste Guildies speel ik meer dan een jaar mee en mijn beste maat irl speelt ook en tijdens raids vrolijkte ze me wel weer op en beschouw de vaste kern als maten.

Gecondoleerd Rakker en sterkte in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Amras schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:28:
[...]

Valt mij ook alles mee, dat is niet het uiterlijk van de gemiddelde WoW chick, denk ik. Mijn vriendin vindt WoW ook helemaal niks, maar die is al van slag als er iets in een film/serie gebeurt wat niet in werkelijkheid kan. :P
Heb de mijne ontmoet via WoW dus daar geen last van, enigste waar ik last van heb is een afstand van 500 miles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nirrilith
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07 20:24
gisteren op mn nieuwe warrior maar eens aan de gang gegaan met professions. mining en blacksmithing zonder iets te kopen van AH in 2½ uur toch naar 250 gekomen beide.

Battle.net ID: Nirrilith#2845

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.