Mijn druid's 378 items kreeg gewoon de 30 int/agi stuff hoor.
LFR en Normal gear krijgt 40 int/agi behalve de VP cloak want er dropped nergens anders een cloak daar zit een Epic gem in.
Mijn druid had in de eerste week zoveel geluk, bijde 390 trinkets (agi/dodge) gewonnen daarnaast nog 6 items uit LFR, had zo'n beetje alles wat ik nodig had aan mainspec uit HoT. Maar daarna valt het looten zwaar tegen
ilvl 391 tank en ilvl 385 healing >.>
--
Gister weer priest tokens gewonnen, nu heb ik op de head piece na 2x Heal T13:
2x Chest/Shoulders/Legs 1x Gloves/Head, 5 pieces voor mijn T13 Shadow zelfs een dubbele chest verkocht. Blijkbaar had ik die al 3x eerder gehad
Mijn offspec gear Shadow is nu 1 ilvl lager dan mijn main spec (Disc gear) en mijn Holy set het zelfde.
Nog een paar andere dubbele items en heb alles dan ook propper gereforged. Hagara's staff ook maar eens geloot, had nog een mooie staff liggen voor transmog kan ik die nu eindelijk gebruiken.
Next on the list: Enchants miss een hele hoop op mijn offset's gister al 2k aan gems uitbesteed voor gear die ik amper gebruik maar wel ready is voor wanneer het nodig is.
Ultraxion HM down, eerste keer dat we er voor gingen.
Weer geen Morchok HM doordat we maar 2 healers hadden en onze offspec healer had een basketball wedstrijd te spelen. Paar keer erg close tot een kill, 0.6% en een 0.4% wipe, onze dps is niet echt super duper. 15de try was hij neer in 5:08 min en precies om 23:30 ook wat einde raid betekend, zondag alles weer snel neer leggen en een alt run er achter aan dan zijn we weer klaar voor de week.