Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Mektheb schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:17:
[...]

Mijne ook, maar ondertussen zit ze wel van he dat is toch algalon !
Of he dat is toch die instance waar je die ene mount wil farmen ?.

En verder snapt ze het wel maar ze vindt het maar dom ik me tijd er aan verdoe.
En dan hoor ik op de achtergrond "this is the voice !! of hollaaaaand " :+
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Zeror schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:15:
[...]

Ik stop niet met WoW hoor, maar had meer over deze week. Mijn opa is eerste paasdag overleden. Heb om die reden weinig zin om te spelen, maar wilde die Swift Springstrider niet aan mn neus voorbij laten gaan.
Gecondoleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:01

Seraphin

Meep?

kowapanga schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:04:
Gisteren weer DS 25 HC gecleared, ging niet zonder slag of stoot helaas.
Was eigenlijk best een rampzalige raid :p

[rant]
Heb me aardig lopen ergeren aan een ander ele shaman bij ons in de guild.
We hadden bijvoorbeeld een 3% wipe op de laatste tendon bij spine HC.
Check ik de logs vervolgens blijkt dat hij dik boven aanstaat op overall DPS.
Vervolgens kijken bij wat hij geraakt heeft en met welke spell, zie ik dat hij druk bezig was met Chain Lightning te casten op alle corruptions die rond liepen waardoor hij op tendon damage veelste laag stond.
Met andere woorden als meneer niet zo rank horny was geweest hadden we niet gewiped en was het een kill.

Zelfde feest voor Gunship, had hij bijna tot geen drake damage gedaan(is prio voor ranged bij ons) maar wel 80% chain lightning damage op de 2 adds die op het schip gedropt worden... :X

En op Madness gewoon weg blijven DPSen op de bloods terwijl deze bijna dood gaan (de bloods die je nodig hebt bij de parasite) , maar goed meneer had wel een mooie rank8 daardoor! |:(
[/rant]

En nu weer duimen voor mijn beta invite
wtf!?

Zou mooi zijn als er een nieuwe addon zou komen waarmee je als RL de dps meters van anderen kan blokken, zodat ze niet zo geil op de dpslijstjes zitten te letten. "Recount buster oid".

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

[...]

Ik stop niet met WoW hoor, maar had meer over deze week. Mijn opa is eerste paasdag overleden. Heb om die reden weinig zin om te spelen, maar wilde die Swift Springstrider niet aan mn neus voorbij laten gaan.
Gecondoleerd, sterkte!

Wat betreft lootsysteem LFR, het is nou eenmaal zo, ik zie het voor nu maar zo: ik heb de raid gezien, wat items binnen geharkt en daar lol aan gehad, zodra MoP komt sla ik mezelf voor mijn hoofd dat ik zoveel tijd in LFR heb rondgebracht als ik nu nog elke week alles ga runnen :)
Mijn warrior is equipped met HoT equip en 2 trinkets + 1 shoulder van LFR en ik heb er flink lol aan om haar af en toe te spelen. Mijn rogue heeft wat meer equip gemixt met PvP en heb daar ook wat lol aan, maar ik ga ze nu voor die laatste maand(en) niet lopen pushen. Dan level ik liever mijn professions zodat ze op peil zijn voor de expansion :)

Na gisteren nu klaar met ores farmen in Outland voor BS. Adamantite was redelijk irritant, moeilijker dan fel iron omdat het op ons realm eigenlijk niet op de AH verkocht wordt (ja woehoe, 10 ores in totaal). Alle normale ores tot Outland gaat hardstikke rap, ben al lang blij dat ik van fel iron en adamantite niet zoveel nodig had als van mithril+thorium (die overigens echt simpel te farmen zijn, 1 keer winterspring rond vliegen en je hebt ~10 stacks thorium ore te pakken). Nu de volgende ronde: northrend... Voordeel is wel dat ik dan verder kan met enchanten, dus ben daar ook weer wat gemotiveerder voor :)

Subscription is vandaag ook weer verlopen, nog 1 maandje betalen en dan tijd voor D3... Dan waarschijnlijk pas bij MoP weer terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Baroshir op 12-04-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:17:
[...]

Mijne ook, maar ondertussen zit ze wel van he dat is toch algalon !
Of he dat is toch die instance waar je die ene mount wil farmen ?.

En verder snapt ze het wel maar ze vindt het maar dom ik me tijd er aan verdoe.
En dan hoor ik op de achtergrond "this is the voice !! of hollaaaaand " :+
Dit klinkt echt zooooooooooooooooooooooooooo bekend. Zouden ze samen spannen met zijn allen ?
[...]

Mijn opa is eerste paasdag overleden. Heb om die reden weinig zin om te spelen
Gecondoleerd, en doe vooral rustig aan !

[ Voor 33% gewijzigd door ShadowBumble op 12-04-2012 13:33 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:34
[...]

my condolences :(
rustig aan

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07 07:00
Seraphin schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:23:
[...]

wtf!?

Zou mooi zijn als er een nieuwe addon zou komen waarmee je als RL de dps meters van anderen kan blokken, zodat ze niet zo geil op de dpslijstjes zitten te letten. "Recount buster oid".
Wat een onzin, juist door recount weet hij toch dat de Shaman zijn taak niet goed uitvoert?
Dat de domme shaman recount verkeerd gebruikt, tja, zo kan je vele dingen dan verbieden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Seraphin schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:23:
[...]

wtf!?

Zo moeilijk is het niet, wij kappen gewoon de fights te loggen dan, en uploaden de logs niet. Geen logs = geen rankings. Als je ze zelf wel logged en wilt uploaden is het vrij simpel dan doe je dat maar op je bankalt's guild maar niet op die van ons.

Laatst was onze DK geranked, en die logde zelf de fights echter stond zijn guildnaam wel op die van zijn bankalt, I am with stupid :D

[ Voor 23% gewijzigd door ShadowBumble op 12-04-2012 13:38 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
sjaak88 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:36:
[...]

Wat een onzin, juist door recount weet hij toch dat de Shaman zijn taak niet goed uitvoert?
Dat de domme shaman recount verkeerd gebruikt, tja, zo kan je vele dingen dan verbieden :+
Zoals ik het lees is dat die domme shaman niet zo zeer geilt over Recount, maar meer over de WoL Rankings.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Derr_Hans schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:37:
[...]

Zoals ik het lees is dat die domme shaman niet zo zeer geilt over Recount, maar meer over de WoL Rankings.
Dan moeten ze dat hele WoL rankings gaan verbieden ;)
Recount is een super middel om te zien hoe men speelt etc.
Het voor e-peen gebruiken in een hc guild :? Dan zit hij toch echt verkeerd imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Recount is in mijn ogen gewoon een kak addon.

Had het hier inderdaad over WoL want recount gebruik is verboden bij ons (onder raid tijd)
WoL is super handig om alles terug te vinden wat er in een fight gebeurd is , iets wat tijdens progress fights veel geholpen heeft voor ons.(wat nu eigenlijk niet meer nodig is)

Misschien wel een idee om de logs private te laten uploaden , dan komt hij niet in de rankings maar kunnen we de fights wel analyseren nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:22
[...]

Gecondoleerd en veel sterkte met de verwerking.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
kowapanga schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:51:
Recount is in mijn ogen gewoon een kak addon.

Had het hier inderdaad over WoL want recount gebruik is verboden bij ons (onder raid tijd)
WoL is super handig om alles terug te vinden wat er in een fight gebeurd is , iets wat tijdens progress fights veel geholpen heeft voor ons.(wat nu eigenlijk niet meer nodig is)

Misschien wel een idee om de logs private te laten uploaden , dan komt hij niet in de rankings maar kunnen we de fights wel analyseren nog.
Houden alle guildies zich daar ook serieus aan? Als dps vind ik recount namelijk zeer belangrijk om mijn performance te monitoren en bij te stellen. Daarnaast kan het gebruikt worden om te monitoren waarom mensen neer zijn gevallen en kan je aan de hand van de cijfers wellicht je tactic bijstellen...

Het wordt jammer dat recount gebruikt wordt om te laten zien hoe goed je wel niet bentveel dps je wel niet doet, terwijl dat heel vaak encounter/mechanic specifiek is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Thysiej schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:00:
[...]

Houden alle guildies zich daar ook serieus aan? Als dps vind ik recount namelijk zeer belangrijk om mijn performance te monitoren en bij te stellen. Daarnaast kan het gebruikt worden om te monitoren waarom mensen neer zijn gevallen en kan je aan de hand van de cijfers wellicht je tactic bijstellen...

Het wordt jammer dat recount gebruikt wordt om te laten zien hoe goed je wel niet bentveel dps je wel niet doet, terwijl dat heel vaak encounter/mechanic specifiek is...
Precies :Y
Al dat ongefundeerde haat erna toe snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
sjaak88 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:02:
[...]

Precies :Y
Al dat ongefundeerde haat erna toe snap ik niet.
ik snap het wel want het is inderdaad zo dat mensen het te veel gebruiken om inderdaad te laten zien van.. ik heb nu 30k dps.. jij 29k. dus ik ben beter in WoW!

maar al die haat is inderdaad niet terrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Ricmaniac schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:03:
[...]

ik snap het wel want het is inderdaad zo dat mensen het te veel gebruiken om inderdaad te laten zien van.. ik heb nu 30k dps.. jij 29k. dus ik ben beter in WoW!

maar al die haat is inderdaad niet terrecht
Dat is toch ongefundeerd :)
Juist dankzij Recount kan je die rotte appels of je guild uit moven of ze erop aanspreken lijkt mij.
Ik ben juist vroeger door Recount beter gaan spelen als dps, doordat ik altijd meteen erop aangesproken werd als ik een add niet of weinig gepewpew had :o
Blijft 1 van de betere bedachte addons imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Nu is haten niet echt het goede woord, maar ik ben het een mindere addon gaan vinden door tunnelvision-recount-omg-look-at-my-dmg spelers denk ik :p

Also , was het niet recount die performance problemen kon opleveren bij fights like Yor'sahj en Ultraxxion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
sjaak88 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:08:
[...]

Dat is toch ongefundeerd :)
Juist dankzij Recount kan je die rotte appels of je guild uit moven of ze erop aanspreken lijkt mij.
Ik ben juist vroeger door Recount beter gaan spelen als dps, doordat ik altijd meteen erop aangesproken werd als ik een add niet of weinig gepewpew had :o
Blijft 1 van de betere bedachte addons imo.
ik zei toch ook dat het idd onterrecht is ;p
ikzelf gebruik ook recount.

Snapte alleen niet wat ongefundeerd betekende XD zag daarna pas dat het hetzelfde is als ongegrond :$

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 12-04-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
kowapanga schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:10:
Nu is haten niet echt het goede woord, maar ik ben het een mindere addon gaan vinden door tunnelvision-recount-omg-look-at-my-dmg spelers denk ik :p

Also , was het niet recount die performance problemen kon opleveren bij fights like Yor'sahj en Ultraxxion?
Recount of je processor :P
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt ^^

Wat mij juist opvalt is dat alle zuigende dpsers in dungeons bv vragen om; show dps meter plx.
Maar ja ook toen ik nog veel raidde was dat inderdaad een probleem, maar je wilt toch ook weten hoe je het doet, zodat je jezelf kunt vergelijjken met andere etc.
Dat personen puur alleen kijken naar wie het meeste damage done heeft is erg jammer maar toch meer een probleem van die persoon zelf dan van de addon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kowapanga schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:51:Had het hier inderdaad over WoL want recount gebruik is verboden bij ons (onder raid tijd)
heh? Hoe analyseren jullie dan dps :?

Zeker tijdens spine of deathwing is recount een fantastische tool om de boel te analyseren. Niet door domweg de top 3 'damage done' te spammen, maar wel om te kijken hoeveel damage de top dps'ers doen op de burning tendon (zowel percentueel als absoluut). Zo zijn er bij ons al verscheidenen door de mand gevallen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
@Boeboe
Zoals ik in mijn eerste post hier over al aangaf , analyseren wij via World of Logs.

Hoe recount ter sprake is gekomen snap ik ook niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
kowapanga schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:18:
@Boeboe
Zoals ik in mijn eerste post hier over al aangaf , analyseren wij via World of Logs.

Hoe recount ter sprake is gekomen snap ik ook niet :p
Ik bekijk even de efficiëntie van een whipe-avondje op een progress boss van jouw guildrun:
1. Whipe op progress boss
2. Raidleader upload de data naar WoL
3. Raidleader analyseert de data en geeft aan wat er fout is gegaan en wat er verbeterd moet worden
4. Begin weer bij 1.

Ik neem toch niet aan dat dit zo gaat bij jullie tries? Dan ben je wel even bezig voordat je een nieuwe try kan beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dat uploaden is ook zo gedaan... En het analyseren ook. Je hebt ook de optie voor LiveReport of zo iets.

Anyways gebruik al een paar jaar Skada + Threat. En kan ook uploaden naar een persoonlijke WoL fakeguild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Vaak worden logs gebruikt om terug te blikken en te analyzeren waar de verbeterpunten zitten...maar hoe zit dit voor een tank? Je kan makkelijk zeggen <dps 1> deed te weinig/veel dmg op add/boss, maar tanks..? Benieuwd hoe daar tegen aan word gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dan wordt er gekeken naar het gebruik van cooldowns voornamelijk. Of de tank te veel dmg kreeg bij een speciale attack. etc. Daar is WoL erg geschikt voor om per seconde te kijken wat er mis ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
Voor tanks is positioneren/kiten/gebruik van cooldowns belangrijk; naast threat natuurlijk:). 3 van die 4 eigenschappen worden door iedereen bijgehouden;
- positioneren/kiten: dps die zeurt echt wel als een tank de boss niet goed verplaatst heeft, is direct duidelijk
- threat: same, wordt real-time bijgehouden; heb je geen logs voor nodig
- gebruik van cooldowns: WoL kan hierbij een uitkomst zijn, al weet een tank zelf echt wel wanneer deze een cooldown moet gebruiken.

Bij een tank heb je het voordeel dat je direct resultaat ziet van de handelingen die een tank doet. Bij dps is dit moeilijker, omdat er meerdere zijn en omdat het naast de damage done ook nog aan het target kan liggen of omdat dps verschillende assingments hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Dps kan je nooit makkelijk meteen zien of die goed is of niet, er komt veel bij kijken.
Welke class etc, al is dit door de jaren heen wel steeds meer homogeen geworden dat ieder classe bijna wel hetzelfde kan.
Maar in Wotlk tijd bijvoorbeeld met mijn spriest dan was je gewoon niet goed in burst damage doen, we hadden toen geen mind spike. Om dan zomaar een spriest speler af te rekenen dat hij weinig damage deed op een add als slecht, terwijl dit een class design was, heeft wat meer denk vermogen nodig.
Recount in goede handen is geweldig maar in slechte handen kunnen mensen maar al te gauw verkeerde oordelen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Thysiej schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:22:
[...]

Ik bekijk even de efficiëntie van een whipe-avondje op een progress boss van jouw guildrun:
1. Whipe op progress boss
2. Raidleader upload de data naar WoL
3. Raidleader analyseert de data en geeft aan wat er fout is gegaan en wat er verbeterd moet worden
4. Begin weer bij 1.

Ik neem toch niet aan dat dit zo gaat bij jullie tries? Dan ben je wel even bezig voordat je een nieuwe try kan beginnen...
Anders...

1. Whipe of Boss
2. AltTab IE/Chrome/FF
3. Refresh Page
4. Analyseer.

Uploaden kan je op wat manieren doen, achteraf of meteen live mee draaiend op achtergrond en zodra je out of combat bent staat het al op WoL bij F5 drukken.

Het is sneller als recount of Skada door pluizen want je sneller waardevolle info, vooral als je op death's klikt en dan Show more, zie je of survival CD's of daad werkelijk heals geland zijn op de tank.

Hadden op madness vreemde tank deaths, even F5 en zagen dat de tank wel CD's gebruikte dus issue was ergens anders, Healing want dat zag er verdacht uit. Aangepast en gaan met die banaan en 12 min later epics oppakken.

Als je WoL op achtergrond heb meedraaien dan is het sneller als recount te bekijken en alle vensters door klikken. Daarnaast is WoL meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
WoL draait op progressie fights altijd live mee.

En we hebben een aantal voor afgemaakte query's die we meteen kunnen inpompen
En dit voor iedere afdeling (healers/tank/dps/cooldown rotations/etc/)
Vooral de cooldown rotation met incoming raid/tank damage zijn vaak van groot belang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
kowapanga schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:55:
WoL draait op progressie fights altijd live mee.

En we hebben een aantal voor afgemaakte query's die we meteen kunnen inpompen
En dit voor iedere afdeling (healers/tank/dps/cooldown rotations/etc/)
Vooral de cooldown rotation met incoming raid/tank damage zijn vaak van groot belang
Ik wist niet dat dat mogelijk was met WoL. Nu zie ik al sneller het voordeel ervan in. Als dps/tank/healer zou ik zelf toch altijd nog omen+recount of skada mee hebben draaien om realtime te kunnen bekijken hoe ik het doe. Ik kan mij voorstellen dat een guild tijdens progress raids echter verbied dat je het hebt, het is een afleiding en je kan je focus goed gebruiken voor andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:01

Seraphin

Meep?

sjaak88 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:36:
[...]

Je hebt gelijk met je stelling. Echter, lees mijn zin nog eens:

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
het is wel makkelijk geworden om een char te levelen. gister in 4.5 uur tijd van lvl 24 naar 37 gegaan :)

Als tank met hirelooms gewoon dungeons spammen en dan blijven rennen en pullen van begin tot eind.

moet je wel een beetje decent healer hebben met brain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Seraphin schreef op donderdag 12 april 2012 @ 15:35:
[...]

Je hebt gelijk met je stelling. Echter, lees mijn zin nog eens:

Naja ik vatte het op dat je dan iedereen in de raid wou blokken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
zo lees ik het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb een Meter geilende guildy..
Had Recount en Skada lopen zodat hij de verschillen kon zien in zijn DPS tijd.

Daarnaast heeft hij gelukkig geen last van tunnel visie "meer" lol
Van glowing stuff hugging naar ontwijkende en uiterst stabiele raider qua performance.

Nu dus sinds 2,5 maand is hij healer, wil nog steeds meters toppen maar alleen op fights waar we samen gewoon heals spammen omdat het kan en kijken wie de meeste heals kan spam binnen 3:30 minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hadden wij maar van die enthousiaste lui :P, wij hebben af en toe nog mensen die al 4jaar in je guild zitten die altijd op de zelfde mechanic failen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
hmm. er is niets mis met TOP dps of healing als het maar geen nutteloze overhealing is. de beste willen zijn brengt wel skills en motivatie met zich mee.

ikzelf ben ook altijd erg gedreven om bij de elite te horen. spendeer uren naar het optimalizeren van de skill order en dit dan uit te testen op dummies etc.

als je goed wilt zijn moet je er ook tijd in steken. en aangezien ik het een leuke competitie vindt om b.v. te strijden om de nr1 dps zonder fouten te maken tijdens de encouter is dat alleen maar win win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flghter1982 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:45:
hmm. er is niets mis met TOP dps of healing als het maar geen nutteloze overhealing is. de beste willen zijn brengt wel skills en motivatie met zich mee.

ikzelf ben ook altijd erg gedreven om bij de elite te horen. spendeer uren naar het optimalizeren van de skill order en dit dan uit te testen op dummies etc.

als je goed wilt zijn moet je er ook tijd in steken. en aangezien ik het een leuke competitie vindt om b.v. te strijden om de nr1 dps zonder fouten te maken tijdens de encouter is dat alleen maar win win
Dit dus ongeveer... en een paar van die mensen in je groep = niveau van je raidgroep gaat hard omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

There's a time and a place...

Wij verbieden geen addons, zeker niet op progress fights waar je door Skada en Recount te checken kunt zien waar je knelpunten liggen. Godzijdank gebruikt iedereen in onze raids dit soort addons dan ook op die manier; ik heb in ieder geval nog nooit iemand kunnen betrappen op meter padding op progress fights.

En tuurlijk. Alles tot en met Ultraxion is voor ons leuk speelmateriaal, waarop we allemaal ons uiterste best doen max DPS/HPS te doen, wat op bepaalde fights tot insane DPS nummers leidt, en op andere op dode DPS die net ff te laat hun knopje drukken om hun DPS te optimaliseren. En dan wipen we ook wel eens, maar zolang we er geen vertraging door oplopen is er voor ons niks aan de hand.

Maar ik kan me best voorstellen dat er genoeg mensen rondlopen die er niet eme om kunnen gaan. Dan is verbieden inderdaad beter...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Laatst online: 01-06-2023
Echt waar LFR moet echt gefixed worden.
Heb juist Fall of Deathwing erop zitten en dropt Souldrinker toch niet zeker ! (Eerste keer dat ik hem zie droppen)
Ik kei blij need rollen en maar wachten. Uiteindelijk wint een ARMS warrior de Souldrinker !!!!!!!

FML

[ Voor 7% gewijzigd door JimDB op 13-04-2012 13:05 . Reden: Extra dramatisch effect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Yup win net de Caster DPS staff als resto druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik probeer een macro te maken voor m'n protection warrior maar het lukt niet! wellicht kunnen jullie helpen.

Wat ik wil:
Interrupten!!!!!

Hoe?
Pummel, als die on cooldown is Concussion Blow, en als die on cooldown is Shockwave.

Probleem?
Als ik gewoon alles /cast plaatst hij altijd pummel en concussion samen, als ik castsequence gebruik MOET ik alle drie de spells doen in de juiste volgorde, dus als concussion on cooldown is kan hij niet automatisch naar Shockwave. Ook met de reset werkt dit niet want dan komt hij weer bij pummel, en dan is concussion nogaltijd on cooldown dus kom ik nooit bij shockwave tenzij ze alle drie van cooldown af zijn.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik kan zo'n mount claimen van Recruit a Friend (niet scroll), maar weet iemand of dat als ik wacht tot MoP met het claimen ik dan automatisch de nieuwe RaF mount krijg of dat ik dan als nog gewoon die rocket krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
RMB schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 01:14:
Ik probeer een macro te maken voor m'n protection warrior maar het lukt niet! wellicht kunnen jullie helpen.

Wat ik wil:
Interrupten!!!!!

Hoe?
Pummel, als die on cooldown is Concussion Blow, en als die on cooldown is Shockwave.

Probleem?
Als ik gewoon alles /cast plaatst hij altijd pummel en concussion samen, als ik castsequence gebruik MOET ik alle drie de spells doen in de juiste volgorde, dus als concussion on cooldown is kan hij niet automatisch naar Shockwave. Ook met de reset werkt dit niet want dan komt hij weer bij pummel, en dan is concussion nogaltijd on cooldown dus kom ik nooit bij shockwave tenzij ze alle drie van cooldown af zijn.

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben!
Je kan geen macros maken die "voor jou denken".
Je zal alledrie de skills apart moeten binden en de cooldowns ervan in het oog houden :)

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Inderdaad. Met andere woorden wil jij dus gewoon een alles in 1 spammable button. Dan wordt het allemaal nog veel makkelijker ja ;) gelukkig staat blizzard dit niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Twylight schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 02:39:
Ik kan zo'n mount claimen van Recruit a Friend (niet scroll), maar weet iemand of dat als ik wacht tot MoP met het claimen ik dan automatisch de nieuwe RaF mount krijg of dat ik dan als nog gewoon die rocket krijg?
ik had het een 3kwart jaar geleden al gevraagd. Toen zei een GM tegen mij:

You can wait as long as you like to accept your reward. Although the reward can change during the time being.

Dus ik denk als ze dan een nieuwe mount hebben je die krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Toch maar weer even LFR met mijn druid gedaan voor de Valor. Gelukkig was er al 3/4 gedaan en kon ik gelijk beginnen aan Madness. Zoals het hoort ging dit weer vrij eenvoudig en net zoals met mijn priest direct de mace gewonnen.

Dit weekend maar eens proberen om mijn mining & jewelcrafting omhoog te brengen. Beide staan op 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
EJSchuiteman schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:16:
Toch maar weer even LFR met mijn druid gedaan voor de Valor. Gelukkig was er al 3/4 gedaan en kon ik gelijk beginnen aan Madness. Zoals het hoort ging dit weer vrij eenvoudig en net zoals met mijn priest direct de mace gewonnen.

Dit weekend maar eens proberen om mijn mining & jewelcrafting omhoog te brengen. Beide staan op 1 :)
Ook ik ben gisteren LFR ingedoken, deze week maar begonnen met mijn dk.
Eerste run die ik 10binnenkom, 2/4 al gecleared. Kom je in een groep waar ik 5% meer damage gedaan heb dan de nummer 2 dps. Het is niet dat ik 40k dps doe ofzo, bij 32k stopt het over het algemeen wel... Afijn, dat maakte mij nog niet eens zoveel uit. Het werd mij direct duidelijk dat zowel de healers als de dps faalde. Healing was zeer laag en de dps verzaakte om bij Yor'saj van die blobs neer te halen. Dan heb je al snel een dode tank. Maar snel geleaved daarom.

10 minuten later zat ik alweer in een nieuwe run, vanaf de start. Dit keer competatievere dps, op bosses stond ik 3e volgens mij. Run ging lekker smooth, helaas geen loot gekregen. Dit weekeind LFR maar even doen met mijn warrior, warlock en 2e deel met mijn dk. Dan zien we wel of de lootgoden mij dit keer wat gunstiger zijn gezind.

Daarnaast begonnen met het levelen van een shaman. Vanaf 15 is mijn plan om voornamelijk dungeons te doorlopen, het questen heb ik ondertussen alweer een beetje gezien. Daarom is mijn keuze ook gevallen op Resto, dan is mijn queue waarschijnlijk het snelst. Vanaf lvl 30 krijg ik dan dual spec, welke spec zou ik dan het beste kunnen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
EJSchuiteman schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:16:

als je gold hebt is jewelcrafting zo gedaan.. heeft me zo'n 12K gekost van 1 naar 515.
Heb je geen gold dan duurd het fucking lang XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-07 09:30
Thysiej schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:26:
[...]

Ook ik ben gisteren LFR ingedoken, deze week maar begonnen met mijn dk.
Eerste run die ik 10binnenkom, 2/4 al gecleared. Kom je in een groep waar ik 5% meer damage gedaan heb dan de nummer 2 dps. Het is niet dat ik 40k dps doe ofzo, bij 32k stopt het over het algemeen wel... Afijn, dat maakte mij nog niet eens zoveel uit. Het werd mij direct duidelijk dat zowel de healers als de dps faalde. Healing was zeer laag en de dps verzaakte om bij Yor'saj van die blobs neer te halen. Dan heb je al snel een dode tank. Maar snel geleaved daarom.

10 minuten later zat ik alweer in een nieuwe run, vanaf de start. Dit keer competatievere dps, op bosses stond ik 3e volgens mij. Run ging lekker smooth, helaas geen loot gekregen. Dit weekeind LFR maar even doen met mijn warrior, warlock en 2e deel met mijn dk. Dan zien we wel of de lootgoden mij dit keer wat gunstiger zijn gezind.

Daarnaast begonnen met het levelen van een shaman. Vanaf 15 is mijn plan om voornamelijk dungeons te doorlopen, het questen heb ik ondertussen alweer een beetje gezien. Daarom is mijn keuze ook gevallen op Resto, dan is mijn queue waarschijnlijk het snelst. Vanaf lvl 30 krijg ik dan dual spec, welke spec zou ik dan het beste kunnen kiezen?
als elemental kun je je restogear blijven gebruiken, vind ik wel een dikke pre. (2e shaman als ele/resto aan het levellen atm, 1e is resto/ele :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Ricmaniac schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:28:
[...]

als je gold hebt is jewelcrafting zo gedaan.. heeft me zo'n 12K gekost van 1 naar 515.
Ik heb best veel gold maar investeer dat liever niet op die manier in profesions, ik ben nu jc op een nieuwe rogue begonnen en ben nu lvl 58 en jc is 300+, als ik iets nodig heb hop ik gewoon naar mn main en doe even een farm ronde en op die manier heeft jc me nu alleen nog maar winst gemaakt.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ricmaniac schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:28:
[...]

Geen gold >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JoeBravo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:40:
[...]

als elemental kun je je restogear blijven gebruiken, vind ik wel een dikke pre. (2e shaman als ele/resto aan het levellen atm, 1e is resto/ele :P)
Maar ele levellen is naar mijn mening dan weer akelig saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:07
toolkist schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:59:
[...]

Maar ele levellen is naar mijn mening dan weer akelig saai.
Alsof als resto levelen een leuke, uitdagende klus is! Het enige, nog wat, leuke is tank spelen op low levels.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:11
Tegen beter weten in toch maar even deel 1 van LFR gedaan voor de VP gisteren. En jawel, een nieuw dieptepunt bereikt: wipe op Morchok... Heb de stats niet nagelezen achteraf, maar healing moet wel bedroevend zijn geweest of dps is massaal in het zwart blijven staan. Alle dps lagen zo'n beetje dood na een tijdje, dus mocht in m'n eentje proberen de laatste 4M hp weg te werken. Na een hoop kleinere faalacties (andere tank had taunt nog niet op z'n action bars staan geloof ik, hunter was constant aan het pullen voor iedereen klaar was, etc.) hebben we zowaar wel alle 4 de bosses neer gekregen zonder wipes. Oh ja, na de wipe op Morchok was iemand zo handig om te mass ressen naast Morchok, zodat we leuk nog een wipe kregen door mensen die te laat weg waren gerend...

Maar niet alleen slecht nieuws! Ik heb zowaar 2 upgrades geloot :O Shoulders van Morchok en na vriendelijk vragen ook de hands token gekregen van degene die die had gewonnen (hij had al 400+ hands... en ik had 2e roll). Van VP de cloak gekocht, dus 3 upgrades gisteren! Nu nog een ring en m'n shield vervangen en dan is alles 384+. Heb trouwens nog nooit de shield van blackhorn zien droppen. Misschien dat vrijdag de 13e de dag gaat worden waarop het gaat gebeuren :p

Ook m'n rondje Molten Core weer gedaan en weer een extra piece voor de lawbringer set, nog maar 2 stuks te gaan :) En ooit zal eye of sulfuras gaan vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:03
IntToStr schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:19:
Ook m'n rondje Molten Core weer gedaan en weer een extra piece voor de lawbringer set, nog maar 2 stuks te gaan :) En ooit zal eye of sulfuras gaan vallen...
Yep net zoals ik mezelf voor de laatste 5 jaar al zeg dat elke keer als ik molten core doe die binding van Garr dit keer wel dropt..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Molten Core <3

Gewoon volhouden hij dropt ooit wel is :D.
Helaas heb ik niets aan eye of sulfaras op me mage :< en op me pally dropt hij ook nooit !

en maar niet over de mount van kara te hebben, pokke ding !

MC REP 20144/21000

Ben er bijna vanaf :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 13-04-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Mektheb schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:24:
Molten Core <3

Helaas heb ik niets aan eye of sulfaras op me mage :< en op me pally dropt hij ook nooit !

MC REP 20144/21000

Hehe, ik was al exalted in vanilla, heb die eerste binding ook al echt jaren in me bag :/

De sulfuron hammer heb ik wel al, eye sinds vroeg TBC gehad en in wotlk ooit es die hammer gemaakt geloof ik :D

Ik hoop op zich wel dat er nu weer eens een gave tanking legendary komt in MoP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe, ja de eye heb ik vorige week geloot op me mage, maar op me pally no way its going to happan.

Tanking Legendary zou wel vet zijn !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Volgens http://www.wowwiki.com/Legendary_items zijn er een aantal legendary items geweest in de loop der tijd, maar ik vind ook dat er wel eens een echt tank legendary weapon mag komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144052

Thunderfury tankte anders behoorlijk goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
Mektheb schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:36:
hehe, ja de eye heb ik vorige week geloot op me mage, maar op me pally no way its going to happan.

Tanking Legendary zou wel vet zijn !.
Ik denk niet dat die zo snel gaat komen. Er zijn simpelweg erg weinig tanks en in verhouding meer dps en healers. Daarnaast heeft de ene tank een 1-hander nodig, de andere tank een 2-hander, de volgende tank moet agility/armor hebben... Dat lijkt mij niet helemaal werken. Logischer zou zijn een healing legendary of weer een melee strength legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384805

ze zouden het ook zo kunnen doen om een legendary token te laten droppen en als een DK hem inleverd krijgt hij een 2 handed tanking wapen en als een warrior of pally hem inleverd dan onehanded :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Of gewoon een legendary token die je in kan ruilen voor een wapen dat past bij je class? Net als de tokens die je nu kunt winnen en kunt inruilen voor een healer/dps/tank item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
Dan haal je het hele legendary gevoel weg. Het wapen ziet er anders uit, de questline moet ontworpen worden voor meerdere classes met andere technieken... Lijkt mij niet zo makkelijk voor Blizz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Niet elke class hoef altijd maar een Legendary te hebben. De ene patch ben jij aan de beurt, en de volgende weer iemand anders. Dat is het leuke er aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ook wel waar helaas. Ik doe het ook voor een one-handed sword zonder specifieke tank stats :p Nu heb ik ook Souldrinker, eigenlijk een gewoon zwaard zonder tank stats, maar met een leuke feature om health te absorben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Mektheb schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:24:
Molten Core <3

MC REP 20144/21000

Ik en Fiole hadden woensdag de binding van Baron, ik heb zowel Sulfuras en Thunderfury dus kreeg fiole de binding op zn dk, nu de rest nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Zethiel schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:55:
[...]

Ik en Fiole hadden woensdag de binding van Baron, ik heb zowel Sulfuras en Thunderfury dus kreeg fiole de binding op zn dk, nu de rest nog :)
Klopt, erg blij mee, hopelijk zal ik in de nabije toekomst nog meer luck hebben, danwel in MC danwel misschien BT :)
Ook veel mats al voor Sulfuron hammer...maar dan de eye nog !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Thysiej schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:42:
[...]

Ik denk niet dat die zo snel gaat komen. Er zijn simpelweg erg weinig tanks en in verhouding meer dps en healers. Daarnaast heeft de ene tank een 1-hander nodig, de andere tank een 2-hander, de volgende tank moet agility/armor hebben... Dat lijkt mij niet helemaal werken. Logischer zou zijn een healing legendary of weer een melee strength legendary.
Healing legendary ?

Zijn we nu wrath of the lich king al vegeten ?
En aietish ?

Thunderfury is nooit bedoeld geweest als een tanking wapen helaas, dat het enigsinds voldeed is gewoon meer geluk dan wijsheid.

En Melee dps had een Legendary in WotLK en nu voor rogues in Cata, caster dps in Cata

Duidelijk tijd voor een Legendary schildje !

Zoals met rogues aangegeven is hoeft een legendary niet altijd een super bereik te hebben om er te komen. :)

Kan er in ieder geval niet op wachten ^^

Gisteren 8/8HC DS en 7/7HC FL gecleared, nog ff een legendary staff voor onze warlock gescored, en ook onze reroll shadow priest begint nu dicht bij nog een legendary te komen, en dan hebben al onze dps casters een legendary \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-03 14:28
Terence(x) schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:23:
[...]

Yep net zoals ik mezelf voor de laatste 5 jaar al zeg dat elke keer als ik molten core doe die binding van Garr dit keer wel dropt..... :/
Dat blijf ik ook maar hopen bij de Eye of Ragnaros (bummer dat toen ik 1x op hunter ging deze wel dropte...)

Maaaaar, gisteren wel 2e binding gedropt w000t ! Hoe vaak ik nu wel niet ben geweest, kan het me niet meer herinneren...dus dat deel is nu afgesloten.

Nog 3 shards (ook al eeuwen mee bezig :)) voor Shadowmourne en dan heb ik beide quest legendary's in ieder geval klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kunnen we BTW niet morgen ofzo een BWL run doen met tweakers personen ?. ( weinig animo op mijn server )
Dan kom ik op me pally

http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/Zjiara/simple

En voor fiole kunnen we traden als we in een xrealm group zitten ?, heb nog 3 sulforn ignots voor je anders :) ( free )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Mektheb schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:19:

En voor fiole kunnen we traden als we in een xrealm group zitten ?, heb nog 3 sulforn ignots voor je anders :) ( free )
Nee dat gaat niet werken jammergenoeg :/
DarthNeo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:16:
[...]

Dat blijf ik ook maar hopen bij de Eye of Ragnaros (bummer dat toen ik 1x op hunter ging deze wel dropte...)

Maaaaar, gisteren wel 2e binding gedropt w000t ! Hoe vaak ik nu wel niet ben geweest, kan het me niet meer herinneren...dus dat deel is nu afgesloten.

Nog 3 shards (ook al eeuwen mee bezig :)) voor Shadowmourne en dan heb ik beide quest legendary's in ieder geval klaar.
Goed bezig, ik moet ook maar eens verder met Shadowmourne :/ ga je iedere week met een vaste groep of altijd met mensen uit Trade ? zou ik misschien x-realm meekunnen als je dit weekend gaat ? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Zethiel op 13-04-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Zethiel schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:19:
[...]

Goed bezig, ik moet ook maar eens verder met Shadowmourne :/ ga je iedere week met een vaste groep of altijd met mensen uit Trade ? zou ik misschien x-realm meekunnen als je dit weekend gaat ? :)
Ligt er een beetje aan, probeer wel met wat vaste mensen te gaan, anders ben je soms namelijk de sjaak...vorige week duidelijk gevraagd aan de RL (van random groep) of shards reserved waren en ja hoor bij de eerste drop was het RL looted shard.... :(

Moeten maar ff zien van het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Mektheb schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:19:
Normaal gezien niet, nee ...

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oe dat is wel een goeie om ICC heroic ofzo te gaan doen voor shards !

ik wil die tabard :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Mektheb schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:22:
Oe dat is wel een goeie om ICC heroic ofzo te gaan doen voor shards !

ik wil die tabard :<
Vind het prima om een vaste groep van (Horde) Tweakers te maken, veel gezelliger :)

Onze BWL/AQ40 run van vorige week was ook wel gezellig :) ;)

Daarbij is het ook snel wat extra geld verdienen haha en nog wat laatste delen transmo gear scoren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

DarthNeo schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:24:
[...]

Vind het prima om een vaste groep van (Horde) Tweakers te maken, veel gezelliger :)

Onze BWL/AQ40 run van vorige week was ook wel gezellig :) ;)

Daarbij is het ook snel wat extra geld verdienen haha en nog wat laatste delen transmo gear scoren _/-\o_
Helaas is Mektheb geen horde :p

Zat er over te denken deze reset wellicht nog ICC te doen, maar dan achievements. Moet al die zooi nog doen en ik moet ook nog mn shadowmourn afmaken >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nog alliance tweakzorz die AQ40 willen doen van het weekend? Ik kan op mn mage komen

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:38:
Nog alliance tweakzorz die AQ40 willen doen van het weekend? Ik kan op mn mage komen
O ja hoor altijd wel voor in :) als ik online ben poke me maar, dat geld eigenlijk voor alle alliance mensen die me hebben toegevoegd.

Wil je iets doen en je hebt iemand nodig poke me maar, anders doe ik toch nooit veel :).

Wel Woensdag op me nieuwe iMac geraid en was toch best verbaast over de kwaliteit en de FPS.
2560x1440 met een i5 en 12gb en 6770 512mb en ik had op heroic yorsah the sleeper gewoon netjes 60fps.
En ook morchok gewoon 50fps.

Alles op Ultra en dan Shadow gewoon Low ( altijd irritant )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
Mektheb schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:40:
[...]

O ja hoor altijd wel voor in :) als ik online ben poke me maar, dat geld eigenlijk voor alle alliance mensen die me hebben toegevoegd.

Wil je iets doen en je hebt iemand nodig poke me maar, anders doe ik toch nooit veel :).

Wel Woensdag op me nieuwe iMac geraid en was toch best verbaast over de kwaliteit en de FPS.
2560x1440 met een i5 en 12gb en 6770 512mb en ik had op heroic yorsah the sleeper gewoon netjes 60fps.
En ook morchok gewoon 50fps.

Alles op Ultra en dan Shadow gewoon Low ( altijd irritant )
Spijtig dat jij daar een i5 voor nodig hebt Mektheb; mijn Q6600 icm 5850 trekt dat ook prima... Tot ik 25 mans ga doen, dan zakt het in elkaar:(
Ik speel dan wel niet op 2560x1440 maar op 1920x1080 (2 maal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:51:
[...]

Spijtig dat jij daar een i5 voor nodig hebt Mektheb; mijn Q6600 icm 5850 trekt dat ook prima... Tot ik 25 mans ga doen, dan zakt het in elkaar:(
Ik speel dan wel niet op 2560x1440 maar op 1920x1080 (2 maal)
Dat heb ik ook gedraaid op mijn Q9550 en 6870 en toen haalde ik ook dik 80 90 fps ( vsync uit ) op 1920x1200.
Maar 2560x1440 is toch wel hele andere deeg.

Heb namelijk de imac ook ingesteld gehad op 1920x1080 op WoW en toen kreeg ik inderdaad gelijk 30meer frames, maar het gaat me nu juist om de reso.

En ik wou af van kabels / stroomverbruik en ik wou een 2560x1440 en gamen doe ik toch alleen WoW Sc2 en D3 en dat gaat prima zo.
Moet alleen nog even de 64bit client installeren en dan gaat het alweer een paar FPS omhoog, en zodra de garantie eraf is maar een SSD erin plempe

Dus voor ong 1100 euro en 4 maanden oud ben ik een happy camper :Y

[ Voor 21% gewijzigd door Mektheb op 13-04-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07 10:40
Gister avond eindelijk m'n beta invite gehad :)

Ik had echter al een week toegang tot de beta via een vriend die nauwelijks meer speelt. Echter had ik daardoor niet m'n eigen characters tot m'n beschikking en die premade's zijn maar ilvl 378 gegeared zonder tier, wat niet echt geweldig is voor je dps/healing.

In die tijd heb ik er ook weinig gebruik van kunnen maken. Of ik was druk met raiden (4-5 avonden per week) of als ik dan eens zin had dan lag de eu server er weer uit, of vloog er binnen 10 minuten uit.
Gisteren had ik me voorgenomen de hele avond de beta te spelen, ik kom online.. en het ging van: character list kan niet opgehaald worden, naar server down, naar inlog server down. en zo kon ik uiteindelijk nog niet spelen.

Nouja, char copies aangevraagt, duurt helaas vast weer 2 dagen voor m'n eigen karakters gekopieerd zijn :( En maar een paar template copy's aangemaakt via de US truuk zodat deze wel direct gekopieerd worden.
Kan ik in ieder geval dit weekend nog even spelen.

Raiden zit er vermoedelijk toch niet in de komende week, tijdens onze eerste Warmaster HC kill was er gezeik met een guildie die weer eens emo werd vanwege de loot en halverwege de raid vertrok. Dat is nu al de 2de keer, dus had al aangegeven dat ik hem niet meer in de groep wil. Vorige raid was hij er echter weer omdat ze geen replacement konden vinden. Aangezien ik al gesigned had vond ik het niet kunnen dat ik dan weg zou gaan dus ben toen maar met tegenzin meegegaan.
Direct bij raidleader aangegeven dat ik echter niet meer mee ga als hij ook komt en al m'n signs veranderd in tentative. Dit omdat raidleader zelf al aangaf niet te weten of hij op tijd iemand anders kan vinden omdat hij zelf eigenlijk alleen nog maar online komt voor de raids. Nu zal hij wel moeten omdat of hij niet komt of ik niet :P Ik had al aangegeven dat ik nog liever een pug me neem dan die andere persoon.

Wel balen, we begonnen net weer een beetje terug te komen in progress raiden na alle wijzigingen. Is wel moeilijk om dan ineens te beslissen om niet meer te raiden vanwege 1 persoon. Vooral omdat WoW voor mij puur draaid om het raiden.

[ Voor 5% gewijzigd door Helza op 13-04-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Helza schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:57:
die premade's zijn maar ilvl 378 gegeared zonder tier, wat niet echt geweldig is voor je dps/healing.
Ja, want om te levelen heb je natuurlijk tier nodig .. wait what :P ?

Als 378 ook het bedoelde ilvl is voor de eerste dungeons in te springen lijkt het mij juist beter om daarin te testen.
Helza schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:57:
Raiden zit er vermoedelijk toch niet in de komende week, tijdens onze eerste Warmaster HC kill was er gezeik met een guildie die weer eens emo werd vanwege de loot en halverwege de raid vertrok. Dat is nu al de 2de keer, dus had al aangegeven dat ik hem niet meer in de groep wil.
Ik zit zelf in een redelijk relaxede social raiding guild, maar zelfs wij kicken iemand die dat soort zever uithaalt uit de guild. Met zo'n onverantwoorde, kinderachtige houding vlieg je gewoon buiten.

Wel vervelend dat nu je raiding ook om zeep is natuurlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

temp00 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:38:
Ja hoor. Als we ook een BWL run doen is dat ook mooi meegenomen. Moet nog de shoulders hebben op mijn Rogue.

Trouwens is battle.net bij jullie ook zo retetraag de laatste tijd?

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 13-04-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja lijkt me prima. Kom wel eerst op mijn druid voor AQ40 Temple. Heb namelijk de rep nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 13-04-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
dotorion schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:18:
[...]

Ja, want om te levelen heb je natuurlijk tier nodig .. wait what :P ?

Als 378 ook het bedoelde ilvl is voor de eerste dungeons in te springen lijkt het mij juist beter om daarin te testen.
Zijn die nieuwe heroic's bedoeld voor Level 85's met 378 gear?
Kan ik me bijna niet voorstellen. Straks zit je op level 90 met 410+ gear.. (level 85-86 quest greenies zijn al 399+) die dungeon's zijn nu al met 85's en 378 premades te doen?
dotorion schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:18:

[...]

Ik zit zelf in een redelijk relaxede social raiding guild, maar zelfs wij kicken iemand die dat soort zever uithaalt uit de guild. Met zo'n onverantwoorde, kinderachtige houding vlieg je gewoon buiten.

Wel vervelend dat nu je raiding ook om zeep is natuurlijk :/
1ste keer vond ik het al erg, maarja voor mij verdiend iedereen een 2de kans.. en die heeft ie nu verprutst.
Meer dan 50% van de groep is nieuw en was er niet bij de eerste keer. Toen is hij zelfs de WoW gestopped en heeft al z'n chars gedelete (rond einde van firlands patch). Maar is later met hangende pootjes terug gekomen en heeft beloofd dat ie niet meer zo over de rooie zal gaan over de loot. Het is de broer van onze voormalige raidleader (nieuwe is haar vriend/man) en neemt kennelijk niet zo'n harde stance in als ik nu doe. Als de raids straks gecancelled gaan worden zal het dus wel mijn schuld zijn omdat ik als enige de hakken in het zand zet.

edit:
ohja, only guid master is 1,5 maand geleden ofzo zelf nog halfwege uit de raid gestapt omdat hij ruzie kreeg met een paar mensen. Dus een harde stance naar dat soort gedrag in het algemeen kan dus niet want dan had hij zichzelf moeten kicken :P

[ Voor 9% gewijzigd door Helza op 13-04-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
De vorige raid was de sfeer ook erg grimmig. 2 healers die elkaar weer even aanvlogen en die emo guildie die ook nog eens zat te zeiken over iets dat een van die healers fout zou hebben gedaan en eigenlijk veel zat te zeuren over van alles.

Toen heb ik zelf ook nog ff kribbig gereageerd dat die healer in ieder geval niet vertekt tijdens de raid. Zodat ie tenminste de rest van de raid zo'n mond dicht hield :) netjes, nee, maar hij had z'n mond moeten houden en blij moeten zijn dat ie uberhaupt mee mocht en ik had geen zin om nog meer crap van hem te moeten aanhoren.

jemig wat een emo guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Helza schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:33:
[...]

Kan ik me bijna niet voorstellen. Straks zit je op level 90 met 410+ gear.. (level 85-86 quest greenies zijn al 399+) die dungeon's zijn nu al met 85's en 378 premades te doen?
Je zal straks rond de 450+ zitten als je de heroic 90 dungeons doet. Heroic blues zijn 463.

Normal blue zijn dacht ik iets van 425 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
@junglebeast
Poysonivy 85 NE Druid @ Turalyon - MoP komt 17 juli.
Waarom zou MoP op 17 juli komen? Aparte troll dit waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Thysiej schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:52:
@junglebeast

[...]

Is gewoon een voorspelling, en ik denk dat ie er niet ver af zit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Thysiej schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:52:
@junglebeast

[...]

dat is afgeleid van de vorige beta & release cycles van WoW. Als ze dat doorzetten is het eind juli of eind augustus. Niet echt troll dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Idd.. En is ook na een maand dat D3 uit gekomen is. En nog 2 maanden vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Helza: Bijzonder dat je überhaupt nog raid als je raidgroep non-stop zoveel drama kent. Raiden met mensen die guildies geen loot gunnen en zelfs /ragequiten moet je direct kicken. Op de lange termijn heb je toch niks aan dit soort mensen. Eerste de beste kans die ze krijgen in een betere guild zijn ze weg.

Wij hebben zelfs nooit masterloot aan staan. Ook niet met nieuwe mensen, als ze willen ninja’en dan kan dat. Eén keertje, daarna moeten ze het in een andere guild proberen :)

@ voorspellen MoP datum: The sooner the better wat mij betreft! Toch gok ik nu nog op begin oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
[...]
Dungeons != heroics ;)

Ik bedoelde "leveling" dungeons e.g. normal Temple of the Jade Serpent, en het was ook maar 'n wilde gok eigenlijk.
edit:
ohja, only guid master is 1,5 maand geleden ofzo zelf nog halfwege uit de raid gestapt omdat hij ruzie kreeg met een paar mensen. Dus een harde stance naar dat soort gedrag in het algemeen kan dus niet want dan had hij zichzelf moeten kicken :P
Jouw guild lijkt idd niet echt super-stabiel dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt als a well known "perk guild" we zijn er voor de perks en verder rommelen we maar wat aan.
Snelwegewezen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Nu online
In mijn guild is het inderdaad ook gewoon zonder MasterLooter. We gunnen elkaar de verschillende items gewoon, ook al kan een ander ze ook gebruiken. Zelfs met pugs is het gewoon rollen en dan gaan. Ik heb bij ons nog nooit gezien dat een pug items probeerde te ninja-en. Onze pugs komen ook meestal via via met ons raiden, een oud member in een andere guild heeft een alt of vraagt in die guild of ze even mee willen.

Ik zou ook niets anders meer willen dan gewoon simpelweg need/greed/pass. Al kan je natuurlijk wel tramalant verwachten als er meerdere mensen needen en degene die wint heeft die avond al meerdere items gewonnen, daar worden mensen minder blij van. Over het algemeen wordt er dan ook getrade, uiteindelijk hebben we met elkaar plezier en is de waarde van een ieder in de raid even groot (ook al doe je 12k dps, je zit in de raid en mag dus op alles rollen)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.