Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Over LFR: ik ben geenzins de perfecte speler, maar kwaliteit van de spelers gaat hard achteruit. Op mijn retripala viel het deze week nog wel mee. Maar het is vreemd dat ik telkens bij de laatste 3 overeind blijf staan. Nadat een paar spelers gekickt waren, konden we het toch nog tot een goed einde brengen.
Echter op mijn alt, een arms warrior, was het een regelrechte ramp. Op elke boss wiped we. De tanks konden geen agro houden, De healers waren meer afk dan met healen bezig en de dps had werkelijk geen flauw benul waar ze mee bezig waren op een paar na. Maar goed, toch proberen en na wat kicks en gemiddeld 1 wipe op elke boss, kwamen we bij madness aan. Er werd nog opgeroepen, dps de adds daarna de klauwen van deathwing.
Nee hoor, maar...ongelofelijk... we overleefden.
Dank zij die paar spelers met kennis van zaken, hun dps cycli kennen en dus ook damage naar ilvl doen zijn we niet doodgegaan. Nog steeds vraag ik me af hoe het mogelijk is. Want letterlijk alles ging fout. Ik vermoed dat zelfs van de noobs hun ilvl zo hoog is dat zo ondanks slechte cycli toch nog genoeg dps doen (ik ben niet de persoon die meteen recount erbij gaan halen).
Dus gewoon iedereen op Deathwing in de laatste fase, voluit gaan in dps, alle adds negerend en je kunt (op het randje, want er waren natuurlijk doden gevallen) Deathwing doodmaken. LFR is m.i. makkelijk dan heroics.
Misschien ben ik bevooroordeeld, omdat ik al sinds de beta in vanilla Wow doe (met 1-2 jaar pauze in de TBC). Maar de laatste jaren zit ik niet meer in een intensieve raidguild vanwege de tijd. Toch verbaas ik mij over de kwaliteit van de spelers, niet te vergelijken met vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hulkie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:04:
@ voorspellen MoP datum: The sooner the better wat mij betreft! Toch gok ik nu nog op begin oktober.
Ik hou het ook op eind Oktober/November, reden hiervoor is simpel vanuit een business standpunt, en de resultaten vanuit het verleden.

- MoP is nog LANG niet af iedereen die in de beta zit weet dit ook er ontbreekt gewoon nog teveel om dit in 2 maanden tijd correct te testen + de dungeons/raids die bij launch er zijn zijn nog niet eens af en die moeten ook nog gebeta test worden.

- De release van Starcraft 2 zorgde voor een gigantische dip in de WoW subscriptions, echter omdat SC2 net voor de zomer werd gereleased ( wat altijd al een slechte periode is voor WoW ) was de schade beperkt. Om na de zomer met Cata de mensen weer terug te trekken in WoW.

Wat ze nu gaan doen is iets slimmer doordacht namelijk :

Diablo 3 gaat exact hetzelfde veroorzaken hij word net voor de zomer uitgebracht, veel spelers zullen het kopen en spelen gedurende de langzame zomermaanden, immer door vakanties worden raid rosters unstable en we zitten aan het einde van de expansion ( net zoals SC2 destijds ), echter om deze spelers weer terug naar WoW te krijgen gaan ze 2 dingen doen.

- Na de zomer een nieuwe expansion releasen zodat mensen deze weer gaan spelen.
- Ze hebben de Annual Pass ingevoerd, zeker de Annual Pass is een perfecte stunt in Business opzicht, je geeft mensen D3 gratis, maar dan zitten ze ook aan WoW vast voor een Jaar ( Dus ook gedurende de zomer maanden die de meesten gebruiken om hun account te freezent erwijl ze D3 spelen ).

Maar hoe ga je al deze mensen het idee geven dat ze ( Blizzard ) iets doen voor de community ? Juist we geven ze access tot de BETA van MoP in waves, we geven ze D3 gratis, en een mount. Community blij het is immers een mooie actie, het geeft mensen gratis een nieuwe game EN BETA access tot de nieuwe expansion. Dus mensen krijgen een sneak preview van de BETA om ze enthousiast te maken terwijl inkomsten niet derven in de zomer maanden voor Blizzard he das win/win.

Omdat MoP opeens mega veel aandacht krijgt overal, trekt dit nog meer mensen aan, terwijl het nog lang niet af is, maar iedereen gaat geheid na de zomer maanden terug komen om de echte expansion te spelen, en misschien door alle media aandacht krijgen we wel meer subscribers immer wij zijn goed bezig voor onze community.

Kortom al met al ik gok op een release na de zomer ergens in Oktober/November

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:19:
Tegen beter weten in toch maar even deel 1 van LFR gedaan voor de VP gisteren. En jawel, een nieuw dieptepunt bereikt: wipe op Morchok... Heb de stats niet nagelezen achteraf, maar healing moet wel bedroevend zijn geweest of dps is massaal in het zwart blijven staan. Alle dps lagen zo'n beetje dood na een tijdje, dus mocht in m'n eentje proberen de laatste 4M hp weg te werken. Na een hoop kleinere faalacties (andere tank had taunt nog niet op z'n action bars staan geloof ik, hunter was constant aan het pullen voor iedereen klaar was, etc.) hebben we zowaar wel alle 4 de bosses neer gekregen zonder wipes. Oh ja, na de wipe op Morchok was iemand zo handig om te mass ressen naast Morchok, zodat we leuk nog een wipe kregen door mensen die te laat weg waren gerend...

Maar niet alleen slecht nieuws! Ik heb zowaar 2 upgrades geloot :O Shoulders van Morchok en na vriendelijk vragen ook de hands token gekregen van degene die die had gewonnen (hij had al 400+ hands... en ik had 2e roll). Van VP de cloak gekocht, dus 3 upgrades gisteren! Nu nog een ring en m'n shield vervangen en dan is alles 384+. Heb trouwens nog nooit de shield van blackhorn zien droppen. Misschien dat vrijdag de 13e de dag gaat worden waarop het gaat gebeuren :p

Ook m'n rondje Molten Core weer gedaan en weer een extra piece voor de lawbringer set, nog maar 2 stuks te gaan :) En ooit zal eye of sulfuras gaan vallen...
Het wordt erger en erger met LFR, zeker als je al wiped op Morchok :S
Gisteren ook het laatste deel gecleared in LFR en had 2 tanks die de tacs niet eens wisten en de 3de wipete op een ongelukkig moment bij Madness ...

Wel lucky geweest bij de drops precies, dat zit me de laatste tijd nog het meeste tegen ... Gisteren weer hetzelfde bij de shoulder token en bij Souldrinker :(

Het shield van blackhorn heb ik ook al eens zien gestolen worden door een *piep* HOLY paladin, wist niet dat dat kon :S

Bij MC had ik in het begin luck en moest ik nog maar 2 pieces, waar ik nu al 3 keer naar heb gegrepen, altijd shammy gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Kortom al met al ik gok op een release na de zomer ergens in Oktober/November
Ze mogen er nog even mee wachten wat mij betreft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:22
Ik denk ( en hoop ) dat je er heel erg naast zit, maar we zullen het zien.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mektheb & Junglebeast: Ik heb jullie een DM gestuurd.

Nog meer mensen (alliance) die vrijdag of morgen ofzo mee willen naar AQ40? Zo ja, vermeld ff je klasse en of je voor transmog gaat of voor de lolz.
-Ik kom zelf op m'n mage (dus cloth) en ga voor transmog (Robes of the Guardian Saint) en natuurlijk ook een beetje voor de lulz :). (vrijdag of zaterdag)
-Mektheb: pally, rep, mounts, transmog. (zaterdag)
-Junglebeast:?
-Mrsar: warlock, voor de fun (zaterdag).

[ Voor 15% gewijzigd door temp00 op 13-04-2012 15:08 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Trunksmd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:20:
Dank zij die paar spelers met kennis van zaken, hun dps cycli kennen en dus ook damage naar ilvl doen zijn we niet doodgegaan. Nog steeds vraag ik me af hoe het mogelijk is. Want letterlijk alles ging fout. Ik vermoed dat zelfs van de noobs hun ilvl zo hoog is dat zo ondanks slechte cycli toch nog genoeg dps doen (ik ben niet de persoon die meteen recount erbij gaan halen).
Gisteren mensen gezien met 7 k dps ... 7 !
Natuurlijk wel gekickt net als de tanks die geen flauw benul van de tacs hadden (buiten ik :), heb spine en ship gesolo tanked, was nog steeds te simpel in LFR) + zie meer en meer healers gewoon AFK stil staan, waar gaat dit naartoe :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Een release in Okt/Nov zou de doodsteek zijn van vele guilds en misschien ook wel subs die geen AP hebben genomen. Ze willen sneller content uitbrengen. Want als ze nog 2 expansions willen maken die dan elk 2,5 jaar duren lijkt me een slechte zet voor WoW in het algemeen.

Een expansion zou wat mij betreft 1 t/m 1,5 jaar mogen duren. En dan mag er nog wel een 3 tal maanden bij voor een Beta.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
LFR is soms lachwekkend slecht idd.
ik speel als horde hunter vrij casual (eigenlijk alleen LFR, vroeger wel hardcore geraid maar nu totaal geen behoefte meer aan) en ik eindig met mijn niet perfecte dps cycle met mijn hunter vaak op 1 of minimaal top 3. (Burnig Steppes is mijn server tegenwoordig, geen idee wat de battlegroup is P)

LFR is al zo recht toe recht aan als maar kan, geen idee hoe mensen het zo slecht doen in dat soort simpele fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Akaendra schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:29:
en ik eindig met mijn niet perfecte dps cycle met mijn hunter vaak op 1 of minimaal top 3. (Burnig Steppes is mijn server tegenwoordig, geen idee wat de battlegroup is P)
Was deze woensdag ook derde op DPS in LFR .. als tank :P

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:20
@LFR geneuzel. Dit is precies de reden waarom ik tegenwoordig aanvink dat ik wel wil raidleaden. Gewoon met macro's werken met /y en /rw zodat alle dps weet wat ze moeten dps'en. Dan gaat het over het algemeen nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ach ja het is nu eenmaal zo, tijd om naar normals te gaan dus :)

Niemand die zin heeft om samen met mij op Twilight's Hammer te spelen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

junglebeast schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:29:
Een release in Okt/Nov zou de doodsteek zijn van vele guilds en misschien ook wel subs die geen AP hebben genomen. Ze willen sneller content uitbrengen. Want als ze nog 2 expansions willen maken die dan elk 2,5 jaar duren lijkt me een slechte zet voor WoW in het algemeen.

Een expansion zou wat mij betreft 1 t/m 1,5 jaar mogen duren. En dan mag er nog wel een 3 tal maanden bij voor een Beta.
Dat was de doelstelling al vanaf TBC ieder jaar 1 expansion, in praktijk blijkt de expansion cyclus altijd al rond de 2 jaar gelegen te hebben.

TBC -> 16 Januari 2007
Wotlk -> 13 November 2008
Cata -> 7 December 2010

TBC -> Wotlk Release Cycle : 1 Jaar en 10 Maanden.
wotlk -> Cata Release Cycle : 1 Jaar en 11 Maanden.

Als we dat afzetten waarop ongeveer de nieuwe cycle zou beginnen op basis van de vorige expansions :

Cata -> MoP Release Cycle : 1 Jaar en 10.5 Maanden = Oktober/November 2012 dit jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:48
hulkie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:04:
@ Helza: Bijzonder dat je überhaupt nog raid als je raidgroep non-stop zoveel drama kent. Raiden met mensen die guildies geen loot gunnen en zelfs /ragequiten moet je direct kicken. Op de lange termijn heb je toch niks aan dit soort mensen. Eerste de beste kans die ze krijgen in een betere guild zijn ze weg.

Wij hebben zelfs nooit masterloot aan staan. Ook niet met nieuwe mensen, als ze willen ninja’en dan kan dat. Eén keertje, daarna moeten ze het in een andere guild proberen :)

@ voorspellen MoP datum: The sooner the better wat mij betreft! Toch gok ik nu nog op begin oktober.
er zit/zat in onze groep veel verschillende mensen, sommige vinden het wel leuk af en toe om te doen maar die haken al snel af bij progression of als er te veel gewiped worden want dan is het niet leuk meer. Met als gevolg dat eerst eerst de normals extreem gefarmed worden zodat iedereen nagenoeg full gegeared is voordat we aan de heroics beginnen. Wat juist voor de mensen die graag progression doen zich erg beginnen te vervelen.

tja, speel pas 1,5 jaar en is m'n eerste guild en ben er door baas/collega's bij gekomen, die nu zelf voor de progression runs afgehaakt zijn (ook vanwege prive redenen, dus niet puur vanwege de progression).
De laatste paar weken leek het weer goed te gaan omdat er een paar afhaakt zijn die gewoon een beetje wow moe begonnen te worden en die zijn vervangen door nieuwe mensen die wel graag willen.
Zoeken naar een andere guild op Skullcrusher, tja.. dan geef je weer een steady spot op voor .. tja voor wat? mogelijk toekomstige steady raiding/spot?
Zo'n awesome speler ben ik nu ook weer niet, ik kan nog steeds geen 42k+ halen op m'n hunter op ultraxxion 10m hc, terwijl ik toch goed gegeared ben (ilvl 401/402), Heb nog steeds geen flauw benul wat ik fout doe (nouja, weet wel een paar foutjes die ik maak, maar dat moet toch geen 5k uitmaken?). Maar ben dan wel de top dps :P waar iedereen genoegen mee neemt, behalve ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Helza op 13-04-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-07 22:24
Helza schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:46:

Zo'n awesome speler ben ik nu ook weer niet, ik kan nog steeds geen 42k+ halen op m'n hunter op ultraxxion 10m hc, terwijl ik toch goed gegeared ben (ilvl 401/402), Heb nog steeds geen flauw benul wat ik fout doe (nouja, weet wel een paar foutjes die ik maak, maar dat moet toch geen 5k uitmaken?). Maar ben dan wel de top dps :P waar iedereen genoegen mee neemt, behalve ik.
Ik doe op dit moment als Survival hunter 43k dps met itemlevel 400. Als je even een WoL linkje geeft kan het wel even voor je uitpluizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat ik hetzelfde idee had met mijn Dps vande week dat ik dacht man wat laag, en toen zag ik de setup...
Allemaal de zelfde soort classes en amper buff's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Mithrildor schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:17:
[...]

Ik doe op dit moment als Survival hunter 43k dps met itemlevel 400. Als je even een WoL linkje geeft kan het wel even voor je uitpluizen :)
laatste raid ultraxx, echter had ik geen food buff en geen idee of ik geprepod heb deze kill. Had er niet echt zin in door het hele gezeur en niemand had fishies bij zich (ik had gevraagt aan een guildie om eindelijk eens fishies mee tenemen zodat ik ze kon maken, had ie dus niet gedaan).

http://www.worldoflogs.co.../details/1/?s=7667&e=7971

[ Voor 10% gewijzigd door Helza op 13-04-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:00

mrsar

waar een sar is,is een wodka

temp00 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:27:
Mektheb & Junglebeast: Ik heb jullie een DM gestuurd.

Nog meer mensen (alliance) die vanavond of morgen ofzo mee willen naar AQ40? Zo ja, vermeld ff je klasse en of je voor transmog gaat of voor de lolz.
-Ik kom zelf op m'n mage (dus cloth) en ga voor transmog (Robes of the Guardian Saint) en natuurlijk ook een beetje voor de lulz :).
-Mektheb:
-Junglebeast:
ik kan morgen volgens mij wel :P zit in buitenland op laptop,dus kan niet lullen,maar eventueel mee luisteren,voor vanavond ben ik niet zeker
aliiance warlock (destro)
voor de lolz
enne laat eventueel via dm weten hoe/wat/waar/hoelaat,zal dit meestal wel open hebben staan dus zal het zien :) AQ40 zou moeten lukken op de laptop :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:37
Vanavond waarschijnlijk Ulduar doen en maar is een keer die rusted protodrake halen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ach, het kan nog altijd slechter
Onze guild heeft 2 tien mans groups. De groep waar ik in zit heeft nu een raidbreak, alles neer op normal en 3 members zien we niet meer terug tot aan MoP.

De tweede groep zit nu op 6/8 en zaten altijd zo van : wij zitten jullie op de hielen en gaan jullie verslaan op deathwing. Andere groep heeft Rhagnaros nog niet neer en hebben het afgelopen weken gepresteerd om in een 3h durende FL-raid welgeteld 1 boss neer te krijgen (in DS-gear).
Ik had gewoon medelijden voor de andere spriest die daar was voor het verzamelen van de orbs voor het tweede deel van zijn legendary. De andere zijn te grote ego-trippers die te imba zijn voor de groep. En elke 5min wel een break voor bio, smoke, baby, telefoon en andere zaken.

De raidleader van de groep heeft aangegeven te stoppen dus deze groep is ook al uitgeteld. De core-members van de groep waar ik in zit gaan wel nog wat alt-runs organiseren maar hebben wel al medegedeeld: Wij volgen tactics die wij al maanden gebruiken, en we gaan niet whipen doordat jullie verkeerde tactieken gebruiken.

2 man van de tweede groep kunnen mee. Niet luisteren --> geen nieuwe invite meer en zoek het maar uit.
Helpen is punt 1, maar we gaan niet lopen whipen door incompetentie en in onze run 1* een break van 5min.
Full FL normal is max 1,5-2 uur (waarbij de meeste tijd verloren wordt door al de trash die je moet killen voordat de eerste boss spawned). DS normal doen we nu ook in 2h. Helaas wilt de helft van de groep geen heroics doen dus onze progressie stopt hier

* PvP dagboek *
Gisteren een zeer frustrerende arena-avond. Start ging perfect en hadden 6 wins en 4 losses.
Daarna 14 losses op rij, daar wordt je dus niet echt vrolijk van. Wat ik wel hoop is dat in MoP blizzard iets implementeerd dat je nog maar eens in de 30s cc-ed kan worden. Ergste was nog wel de druide-hunter combination. Cyclone-cyclone-cyclone-distracting shot-frosttrap-cyclone-cyclone-cyclone-distractive shot - frosttrap --> dode partner (DK)

Wel uiteindelijk onze 8 wins dus als afsluiting nog even 3 BG's. Alle 3 kansloos verloren. Op het laatst maar gaan HK-farmen om nog iets van mijn sanity te bewaren. Zit alleen nog te twijfelen wat te gaan doen. Mijn VP spenderen voor de weapons of blijven PvP-en met mijn legandary (en blijven hangen op 4500 resiliance). Was namelijk wel een lekker gevoel om een disc-priest in bg's 3 mindspikes te geven en dat instant mindblast dan procced (2*60k instantly) dus dode priest :p.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-07 22:24
Helza schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:21:
[...]

laatste raid ultraxx, echter had ik geen food buff en geen idee of ik geprepod heb deze kill. Had er niet echt zin in door het hele gezeur en niemand had fishies bij zich (ik had gevraagt aan een guildie om eindelijk eens fishies mee tenemen zodat ik ze kon maken, had ie dus niet gedaan).

http://www.worldoflogs.co.../details/1/?s=7667&e=7971
Uptime van Serpent, Explosive en Black Arrow zien er goed uit. Aantal Arcane Shots ook. Enigste wat jou tegenhoudt is dat de fight. Je maakt wel een fout met Rapid Fire, deze gebruik je namelijk tegelijk met Time Warp, dit is opzich niet erg maar kan bij een proc van je 4-set hasteproblemen geven, je Cobra Shot kan namelijk een cast time van beneden 1seconde krijgen en het is dus een verspilling. Raid food en dubbel pots zijn echt heel belangrijk.

Voor de rest wordt je een beetje tegengehouden door je guildies. De fight duurt net te kort (voor een tweede rapid fire) of veels te lang (als je zo hoge mogelijk uptime wilt hebben van Rapid Fire en Timewarp) om op hogere dps uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
MoP release date, no way dat het komt in 2 maanden tijd.
Oktober zet ik mijn geld op.

Nu is er een nieuwe dungeon om te testen, nog een paar te gaan nu pas lvl 87 te bereiken dus nu pas worden die nieuwe skills getest. Moeten nog lvl 90 worden om die laatste talents te testen, ook hier moet gebalanced worden en komen veranderingen. Komen dus nog meer dungeon die getest moet worden, niet vergeten de raids.

Daarnaast zijn er classes die gewoon niet af zijn, priests moet nog veel aan gebeuren en dat is echt niet de enigste class.

Dit alles gaat ze nooit lukken in 2 maanden, vooral gezien het feit dat het bijna een week duurde dat ze de priests bug gefix hebben. Nu kunnen we dan eindelijk talents kiezen en een specialization, gister dus vol goede moed inloggen.

BAM !!! Login server down >.>

Dus ja, nog niets op mijn priest kunnen doen.
Vanavond nog een keer proberen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Mithrildor schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:47:
[...]

Uptime van Serpent, Explosive en Black Arrow zien er goed uit. Aantal Arcane Shots ook. Enigste wat jou tegenhoudt is dat de fight. Je maakt wel een fout met Rapid Fire, deze gebruik je namelijk tegelijk met Time Warp, dit is opzich niet erg maar kan bij een proc van je 4-set hasteproblemen geven, je Cobra Shot kan namelijk een cast time van beneden 1seconde krijgen en het is dus een verspilling. Raid food en dubbel pots zijn echt heel belangrijk.

Voor de rest wordt je een beetje tegengehouden door je guildies. De fight duurt net te kort (voor een tweede rapid fire) of veels te lang (als je zo hoge mogelijk uptime wilt hebben van Rapid Fire en Timewarp) om op hogere dps uit te komen.
tnx .. rapid fire had ik bij eerdere tries wel delayed to na de TW. Bij deze idd overschreven (luiheids macro popped all cd's ipv zelf klikken :P) (disconnects van een guildie, en we hebben al te weinig man voor de twilights).

vorige raid ging ik dood op ultra dus dat is zoiezo slecht voor je dps en raid daarvoor weer anderen waardoor het gevecht ook 5min duurde, dus weinig om te vergelijken op die tries..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:46
je kan echt merken dat het vrijdag middag is, heb echt nergens zin in en zit de uurtjes af te tellen, achja bijna wiekend! vanavond maar eens mijn shaman naar 85 pleuren. dat wordt dan mijn 7e 85er.

enhancement shaman spreekt mij heel erg aan. heel leuk om te spelen en vooral met questen ga je zo door je mobs heen. zelfs de overgang van northrend - cata ging heel vloeiend zonder dat ik moeite had om de mobs neer te krijgen.

het is in ieder geval lang geleden dat ik zo veel plezier uit het lvlen heb gehad! kan niet wachten om mn shaman te gaan gearen.

@dotorion : Lees nog eens.

[ Voor 7% gewijzigd door Hajame op 13-04-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Weet niet hoe het bij jou zit maar hier is het toch al een paar uren vrijdagmiddag :+

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Ricmaniac schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 14:27:
Vanavond waarschijnlijk Ulduar doen en maar is een keer die rusted protodrake halen
Als je gaat zou ik wel graag mee willen, als dat mogelijk is (...al was ik wel saved voor 25 man dacht ik, dus 10 man kan nog wel)
Ik moet em ook nog hebben, maar zie bijna geen Uld achievement runs voorbij komen en ik hou zelf niet van het organiseren...Dus misschien dat we nog meer mensen kunnen regelen en een Ulduar-10-tweakers-achievement-run maken? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Fiole schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:18:
[...]

Als je gaat zou ik wel graag mee willen, als dat mogelijk is (...al was ik wel saved voor 25 man dacht ik, dus 10 man kan nog wel)
Ik moet em ook nog hebben, maar zie bijna geen Uld achievement runs voorbij komen en ik hou zelf niet van het organiseren...Dus misschien dat we nog meer mensen kunnen regelen en een Ulduar-10-tweakers-achievement-run maken? :p
ben je gesaved voor 25 man dan ben je ook gesaved voor 10 man. en vice versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fenylalaline schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:19:
[...]

nee ?, dat was toen nog helemaal niet, dat is pas sinds later zo.
Als ik het goed heb >.>

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 13-04-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

fenylalaline schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:19:
[...]

Was dat niet alleen voor raids vanaf Cataclysm? Dacht dat Ulduar een seperate lockout had voor 10 en 25 man. Of dat is veranderd of ik vergis me dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Mektheb schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:20:
[...]

nee ?, dat was toen nog helemaal niet, dat is pas sinds later zo.
Als ik het goed heb >.>
wanneer ik gesaved ben voor een ds 10 man kan ik toch echt niet mee met een 25 man ds fresh run hoor..

lijkt me daarom meer dan logisch dat dit voor alle raids geldt
Was dat niet alleen voor raids vanaf Cataclysm? Dacht dat Ulduar een seperate lockout had voor 10 en 25 man. Of dat is veranderd of ik vergis me dan
dan heb ik het verkeerd, leekt me logischer dat dit ook voor de voorgaande raids in werd gezet, echter zit ik nooit in oude content.

[ Voor 37% gewijzigd door Hajame op 13-04-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

fenylalaline schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:21:
[...]

wanneer ik gesaved ben voor een ds 10 man kan ik toch echt niet mee met een 25 man ds fresh run hoor..
Read my post.

Volgens mij speelt iemand hier niet al te lang :P

Die goeie ouwer tijden. Laat ik maar is een keer over paladins met crossbows beginnen en kijken hoeveel mensen me snappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Fiole schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:22:
[...]

Read my post.

Volgens mij speelt iemand hier niet al te lang :P

Die goeie ouwer tijden. Laat ik maar is een keer over paladins met crossbows beginnen en kijken hoeveel mensen me snappen!
ik speel het al zeker 4 jaar. zoals ik zeg, ik raid nooit oude content en heb "vroeger" alleen maar 10m raids gedaan. en nooit diezelfde week nog een 25 man raid. ik keek meer vanuit logica dan ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

fenylalaline schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:24:
[...]

ik speel het al zeker 4 jaar. zoals ik zeg, ik raid nooit oude content en heb "vroeger" alleen maar 10m raids gedaan. en nooit diezelfde week nog een 25 man raid. ik keek meer vanuit logica dan ervaring.
Grappig. Ik speel al sinds 2005, dus ong. 7 jaar. En ik heb genoeg 25 man raids gedaan, en DAARNAAST nog een aparte 10 man. Naxxramas bijvoorbeeld, dus tenzij Blizzard dit heeft verandert zou het nog moeten kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dit is verandert volgens mij sinds Cataclysm pas.

Dus als je 10man ulduar doet kan je ook 25 ulduar doen in die week.
Alleen dus voor nieuwe shit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Fiole schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:27:
[...]

Grappig. Ik speel al sinds 2005, dus ong. 7 jaar. En ik heb genoeg 25 man raids gedaan, en DAARNAAST nog een aparte 10 man. Naxxramas bijvoorbeeld, dus tenzij Blizzard dit heeft verandert zou het nog moeten kunnen
lees mijn post nog eens door, je leest de zin helemaal verkeerd.

en mektheb, daar was ik me niet van bewust dat het pas sinds cata zo gaat. achja, weer iets nieuws geleerd:P

[ Voor 12% gewijzigd door Hajame op 13-04-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel weer zo als je bijvoorbeeld icc10man heroic heb gedaan ben je saved en kan je niet 10man normal doen meer.

ze hebben het zovaak verandert dat het ook best verwarrend is.

[ Voor 22% gewijzigd door Mektheb op 13-04-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

fenylalaline schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:29:
[...]

lees mijn post nog eens door, je leest de zin helemaal verkeerd.

en mektheb, daar was ik me niet van bewust dat het pas sinds cata zo gaat. achja, weer iets nieuws geleerd:P
Zal ik doen...zodra jij dit ook doet, dan had je die opmerking wellicht niet eens gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
Fiole schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:33:
[...]

Zal ik doen...zodra jij dit ook doet, dan had je die opmerking wellicht niet eens gemaakt :)
zal het eens anders formuleren speciaal voor jouw:

vroeger raidde ik alleen maar 10 man , DAARNAAAST heb ik nog nooit de 25 man versie in diezelfde week gedaan.

ik geef dus nergens aan dat ik ooit een dezelfde raid op 25 man daarnaast heb gedaan. met ander woorden, dat de lockout voor 25m niet samen gaat met de lockout van 10m voor de raids die voor cata uitgekomen zijn wist ik dus niet.

u begrijp?

[ Voor 24% gewijzigd door Hajame op 13-04-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
je hebt gelijk mektheb, kan gewoon niet tegen dat idiote nazi gedoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

fenylalaline schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:38:
je hebt gelijk mektheb, kan gewoon niet tegen dat idiote nazi gedoe :P
Hypocriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-07 07:26

Maduth

Probeersel

Dit weekend ga ik eens flink knallen weer op me Shammy :) Wilde ik even kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Nounou, gezellig houden aub, vecht dat in een DM maar uit, tis vrijdag he!

wat betreft 10 man - 25 man, had het laatst ook bij een oude raid dat ik na een 25 man gedaan te hebben de 10 man niet kon doen... Even de raid kwijt die dit was, maar het was geen DS.

Edit: weet het weer: was Obsidian sanctum.

[ Voor 8% gewijzigd door Baroshir op 13-04-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baroshir schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:52:
Nounou, gezellig houden aub, vecht dat in een DM maar uit, tis vrijdag he!

wat betreft 10 man - 25 man, had het laatst ook bij een oude raid dat ik na een 25 man gedaan te hebben de 10 man niet kon doen... Even de raid kwijt die dit was, maar het was geen DS.
Tis sinds Cataclysm dus al sinds Blackwing Decent etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zou Boots doen al ik jouw was.

Of boots kopen, en dan voor de belt gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 13-04-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
junglebeast schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:49:
[...]

Zou Boots doen al ik jouw was.

Of boots kopen, en dan voor de belt gaan.
Ga idd belt kopen met Vp en boots + wrists op men main doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:11:
[...]

Ga idd belt kopen met Vp en boots + wrists op men main doen.
Indeed, heb je niet iemand die VP's niet meer gebruikt en je kan helpen ?.

Teminste als een guildie bij mij 1/2 nodig heeft dan koop ik ze vaak voor ze, gebruik die vp's toch nergens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:25
wat zou ik kopen van mijn vp points? http://eu.battle.net/wow/...r/frostmane/Rokzya/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:22
Zo, nu maar weer rustig mensen.
We hebben het net getest en 10/25 zijn inderdaad dezelfde lockout :( jammer maar begrijpelijk dat ze gelijk overal dezelfde regel voor hebben toegepast.

[ Voor 36% gewijzigd door Zethiel op 13-04-2012 21:57 ]

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zethiel schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:28:
[...]

Zo, nu maar weer rustig mensen.
We hebben het net getest en 10/25 zijn inderdaad dezelfde lockout :( jammer maar begrijpelijk dat ze gelijk overal dezelfde regel voor hebben toegepast.
Dat is toch wat er de hele tijd al gezegt werd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
w00t, nieuwe transmog set *O* Vandaag waren de Robes of the Guardian Saint gedropped, dus daarna bezig geweest om een passend set te maken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XMgXU.jpg
Rest van de set:
-Waist: http://www.wowhead.com/item=72314
-Shoulders: http://www.wowhead.com/item=43193
-Back: http://www.wowhead.com/item=17102
-Wrist: http://www.wowhead.com/item=33588
-Gloves: http://www.wowhead.com/item=10003 (ben nog op zoek naar ongeveer dezelfde gloves maar dan in het wit/blauw)
-Legs: http://www.wowhead.com/item=3291 (ben nog op zoek naar iets wat nog meer op een bikini lijkt. Deze kun je helaas nog onder de robes zien)
-Feet: http://www.wowhead.com/item=14290
-Mace: http://www.wowhead.com/item=32450

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 04:25:
-Legs: http://www.wowhead.com/item=3291 (ben nog op zoek naar iets wat nog meer op een bikini lijkt. Deze kun je helaas nog onder de robes zien)
Helaas heb je al de beste keuze te pakken. Iets beters is er namelijk niet. Als je al een bikinibroekje wilt hebben, dan zul je een bedekte been (zoals een dijhoge panty) erbij hebben ipv geheel ontblote benen. Eveneens qua kleur heb je volgens mij ook wel de beste keuze.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 23:55:
[...]

Dat is toch wat er de hele tijd al gezegt werd ?
volgens mij ook >.>

Alles in Cata shared lockout, daarvoor geloof ik niet.

Maar goed boeiend:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:03
w00t, nieuwe transmog set *O* Vandaag waren de Robes of the Guardian Saint gedropped, dus daarna bezig geweest om een passend set te maken:
<snip>
Gave set !

Zie er strak uit, misschien voor me warlock ook maar eens verzamelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terence(x) schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 11:06:
[...]

Gave set !

Zie er strak uit, misschien voor me warlock ook maar eens verzamelen :D
Ze kijkt alleen zo boos! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nog meer mensen voor AQ40 nu (alliance)? We hebben ATM in de group:
-temp00 (mage)
-mektheb (pally)
-junglebeast (druid)
-mrsar

Bij voorkeur nog een plate wearer en een hunter of ench shammy zou fijn zijn. Mektheb (plate) gaat in principe alleen voor de rep.

[ Voor 5% gewijzigd door temp00 op 14-04-2012 21:01 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ik ben online...lock :P
wil alleen mee voor fun....anders hoef ik nie xD

[ Voor 79% gewijzigd door mrsar op 14-04-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
hulkie schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:31:
[...]

Ze kijkt alleen zo boos! >:)
Natuurlijk, ik ben een boze priest :(

En leuk om te zien:

[ Voor 18% gewijzigd door Chester op 14-04-2012 21:52 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Geen idee of dit ooit al is voorbij gekomen, maar voor degenen die het niet gezien hebben

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DPyLN.jpg

In Thundermar kwam ik dit tegen, biervaten met Grimbergen :9~
Vond het wel een goeie easter egg

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marruk schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:54:
Geen idee of dit ooit al is voorbij gekomen, maar voor degenen die het niet gezien hebben

[afbeelding]

In Thundermar kwam ik dit tegen, biervaten met Grimbergen :9~
Vond het wel een goeie easter egg
Hey, die is best grappig. :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

mensen het was gezellig in aq40 :P en gz met de rode mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Leuke AQ40 run folks! Gelukkig ook m'n Robe kunnen looten, waarvoor dank :). Goeie call van junglebeast om toch maar bear te gaan bij de eerste boss, anders waren we niet voorbij die mc gekomen dohhhhh :). Daarna nog even BWL gedaan.
vlnr: mrsar, temp00, mektheb, junglebeast
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/q8NNE69e5Vmf4MGLCp6aMvEM/medium.jpg

vlnr: temp00, mektheb, mrsar. boven: junglebeast
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ojA0eTlynnLsSYnjNI8oM0UV/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

nice screens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaaf ! die gaan in de WoW-Tweaker map ! dat we er nog maar veel mogen maken en verzamelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
[afbeelding]
Rest van de set:
-Waist: http://www.wowhead.com/item=72314
-Shoulders: http://www.wowhead.com/item=43193
-Back: http://www.wowhead.com/item=17102
-Wrist: http://www.wowhead.com/item=33588
-Gloves: http://www.wowhead.com/item=10003 (ben nog op zoek naar ongeveer dezelfde gloves maar dan in het wit/blauw)
-Feet: http://www.wowhead.com/item=14290
-Mace: http://www.wowhead.com/item=32450
Yay, uiteindelijk toch nieuwe legs en gloves gevonden *O*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K65yp.jpg
-Legs: http://www.wowhead.com/item=10217
-Gloves: http://www.wowhead.com/item=16812

Ik heb de Elegant set ook bijna compleet. Die ziet er ook erg goed uit btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:33

vhal

ಠ_ಠ

Poke mij ook maar mocht er een tweaker run zijn.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-07 07:26

Maduth

Probeersel

Heb momenteel ElvUI maar uit verveling, weet iemand nog een leuke andere UI om te installeren [geen LUI] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-07 21:40
Tweakers die zin hebben in een leuke run voor iets? tank/healer/dps beschikbaar de hele dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

temp00 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 23:22:
Leuke AQ40 run folks! Gelukkig ook m'n Robe kunnen looten, waarvoor dank :). Goeie call van junglebeast om toch maar bear te gaan bij de eerste boss, anders waren we niet voorbij die mc gekomen dohhhhh :). Daarna nog even BWL gedaan.
vlnr: mrsar, temp00, mektheb, junglebeast
[afbeelding]

vlnr: temp00, mektheb, mrsar. boven: junglebeast
[afbeelding]
Lol in de eerste screen kijken we allemaal de verkeerde kant op. :)

Maar leuke run. Flink wat spul er bij voor me rep straks. Moet zeker nog 1 run om friendly te worden. Of ik moet even in AQ Ruins duiken.

En BWL doen we ook vaker voor de T2 gear. Die ziet er nog altijd mooi uit op onze chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ja euh..we kijken naar de damage die we hebben aangericht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

We zullen dan maar niet vertellen dat we de eerste keer gewiped zijn moeite hadden met de tacts.. :)

E: Yes, Blauwe shoulders, belt en broek van AH voor me transmog setje. :) Nu hopen op de head uit Black Morass.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NCp3ll.jpg?1

[ Voor 62% gewijzigd door junglebeast op 15-04-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ssssst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

wil iemand my een Scroll of resurection sturen naar jaikdus[@]gmail[Dot]Com ?

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Thrilseeka schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:05:
wil iemand my een Scroll of resurection sturen naar jaikdus[@]gmail[Dot]Com ?
Done.. foei foei btw :P :P

Pfft die blauwe hood uit Black Morass is echt onvindbaar zeg. Maar hopelijk dropt die de komende week wel.
Moet dan wel iets nieuws verzinnen om dust en cloth uit TBC te verkopen. Kijken wat nog meer lekker geld oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

ach schijt gebruik dat email adres tog allen voor dat account. so spam me all u want.

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:37
Dit weekend totaal maar 6 uur geslapen. een warrior van level 1 naar 76 geleveld. met alleen shoulder heirloom. heb zaterdag op zondag echt 24 uur alleen maar dungeons dungeon dungeons getankt. ging echt super snel eigenlijk :). wel brak nu though @ stage.

(even tussendoor: Hoezo krijgt dit topic al een nieuw deel bij 45 pagina's terwijl er topics zjin met 300)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
@Grimbergen easter egg: fantastisch _0_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:11
Ricmaniac schreef op maandag 16 april 2012 @ 08:19:
Dit weekend totaal maar 6 uur geslapen. een warrior van level 1 naar 76 geleveld. met alleen shoulder heirloom. heb zaterdag op zondag echt 24 uur alleen maar dungeons dungeon dungeons getankt. ging echt super snel eigenlijk :). wel brak nu though @ stage.

(even tussendoor: Hoezo krijgt dit topic al een nieuw deel bij 45 pagina's terwijl er topics zjin met 300)
Dat klinkt alsof het niet goed is voor je gezondheid ;)

We hebben bij onze pogingen in DS normal de tijdslimiet van Ultraxxion redelijk duidelijk vast kunnen stellen :p Alles gaat prima tot een bepaald punt en dan is het echt "all hell breaks loose" en zo en ligt iedereen plat na een paar secondes. Na 2 pogingen van een paar procent over gelukkig bij 3e poging een kill met uiteindelijk iedereen dood :p Dps was duidelijk net te laag eigenlijk.

Op blackhorn leken we alles telkens onder controle te hebben, maar het schip kreeg tot 3x toe te veel schade tijdens de adds voor blackhorn zelf. We probeerden al zoveel mogelijk in de swirlies te gaan staan en als er een sapper kwam meteen neer te halen uiteraard. Is er nog meer dat je kan doen om schade aan het schip te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Wij ondervonden na een tijdje dat er vaak eens een swirly tijdens Onslaught gemist werd en dat we zo snel aan brand op het dek raakten ... de tank(s) gingen die dan halen en zo konden we brand vrij lang uitstellen.

"Zoveel mogelijk" swirlies is eigenlijk niet goed genoeg, probeer ze allemaal te halen: hoe meer je er mist hoe sneller het bergaf gaat. En 'tis een vrij steile helling bij Horny :9

EDIT: Oh ja, dit is Heroic. Ik weet niet of je op heroic bezig bent of niet :s

[ Voor 13% gewijzigd door dotorion op 16-04-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:36:
[...]

Dat klinkt alsof het niet goed is voor je gezondheid ;)

We hebben bij onze pogingen in DS normal de tijdslimiet van Ultraxxion redelijk duidelijk vast kunnen stellen :p Alles gaat prima tot een bepaald punt en dan is het echt "all hell breaks loose" en zo en ligt iedereen plat na een paar secondes. Na 2 pogingen van een paar procent over gelukkig bij 3e poging een kill met uiteindelijk iedereen dood :p Dps was duidelijk net te laag eigenlijk.

Op blackhorn leken we alles telkens onder controle te hebben, maar het schip kreeg tot 3x toe te veel schade tijdens de adds voor blackhorn zelf. We probeerden al zoveel mogelijk in de swirlies te gaan staan en als er een sapper kwam meteen neer te halen uiteraard. Is er nog meer dat je kan doen om schade aan het schip te voorkomen?
normal mode? k..
ultrax: zorg dat beide tanks half dps gear gebruikt. op z'n minst rings & trinkets. zodat ze extra dps doen. 15k als tank moet dan kunnen. Hoeveel healers gebruiken jullie? Als het 10m is probeer het dan met 2 healers ipv 3 als je dat nu doet. De extra dps maakt het gebrek aan healing snel goed.

warmaster: Kill de drakes zo snel mogelijk, die zorgen voor de Twilight barrages, hoe sneller die drakes down zijn, hoe minder spots je krijgt. dus: alle ranges op drakes zodra ze binnen bereik zijn.
en goed verspreiden en de spots in je eentje te nemen als je full health bent, anders met z'n 2en.

[ Voor 11% gewijzigd door Helza op 16-04-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
dotorion schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:54:
Wij ondervonden na een tijdje dat er vaak eens een swirly tijdens Onslaught gemist werd en dat we zo snel aan brand op het dek raakten ... de tank(s) gingen die dan halen en zo konden we brand vrij lang uitstellen.

"Zoveel mogelijk" swirlies is eigenlijk niet goed genoeg, probeer ze allemaal te halen: hoe meer je er mist hoe sneller het bergaf gaat. En 'tis een vrij steile helling bij Horny :9

EDIT: Oh ja, dit is Heroic. Ik weet niet of je op heroic bezig bent of niet :s
ah hc heerlijk, heeft ons even geduurd, maar nu hebben we hem redelijk onder controle :) 1ste drake is 9/10 keer al down voordat die terug naar het ship wil komen, en de 2de gaat dan ook heel snel down. Tussen de 1ste en 2de wave hebben we vaak zelfs tijd om neus te peuteren omdat de adds & drakes al down zijn, kunnen we ons concentreren op de spots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Helza schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:01:
[...]

normal mode? k..
ultrax: zorg dat beide tanks half dps gear gebruikt. op z'n minst rings & trinkets. zodat ze extra dps doen. 15k als tank moet dan kunnen. Hoeveel healers gebruiken jullie? Als het 10m is probeer het dan met 2 healers ipv 3 als je dat nu doet. De extra dps maakt het gebrek aan healing snel goed.

warmaster: Kill de drakes zo snel mogelijk, die zorgen voor de Twilight barrages, hoe sneller die drakes down zijn, hoe minder spots je krijgt. dus: alle ranges op drakes zodra ze binnen bereik zijn.
en goed verspreiden en de spots in je eentje te nemen als je full health bent, anders met z'n 2en.
Normal ja, we zijn niet echt hardcore guild :p We deden als tanks samen ~30k dps, ik 14k andere tank met betere gear deed 16k. We hadden 3 healers. Er was 1 dps van 15k, dus dat was waardeloos en de rest rond de 22k ongeveer, 1 iemand 30k. Maar dps spullen voor de tanks zou zomaar net een extra zetje kunnen zijn, al moet dps toch beter kunnen denk ik.

Qua ship: onze ranged dps was echt te zwak. Blijkbaar moeten we dus sneller/beter die draken en swirlies aanpakken. Daar kan ik misschien vanavond een poging voor gaan doen.

Dank voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Toch even die DPS aanspreken die evenveel damage deed als de tanks tbh, dat mag gewoon niet gebeuren ongeacht het niveau waarop jullie raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Meestal ignoren wij de kleine barrages en pakken we alleen de grote. Alleen de classes die solo kunnen soaken pakken met enige regelmaat een kleine barrage. Op 25m HC is het meestal een one-shot als je geen personal saver ter beschikking hebt. Als hunter is deterrence soms maar net aan, bovendien nekt de debuff je tijdens een mogelijke Twilight Onslaught die je dan niet goed kan soaken.

Maar je ranged dps moet wel de drakes binnen 1 harpoen neer kunnen halen. Anders staat het schip binnen no time in de hens.

Na p1 is het eigenlijk een kill als raiders niet derpen bij de shockwave.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-07 14:11
Ik probeer aan een tijdje een authenticator aan mijn account te hangen die ik wil gaan gebruiken via me telefoon.
Maar als ik dat probeern moet je een E-mail verification doen. maar ik krijg elke keer de mail niet.
Zelfs niet in ongewenste mail.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Helza schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:46:
er zit/zat in onze groep veel verschillende mensen, sommige vinden het wel leuk af en toe om te doen maar die haken al snel af bij progression of als er te veel gewiped worden want dan is het niet leuk meer. Met als gevolg dat eerst eerst de normals extreem gefarmed worden zodat iedereen nagenoeg full gegeared is voordat we aan de heroics beginnen. Wat juist voor de mensen die graag progression doen zich erg beginnen te vervelen.
Heroic progression was toen gewoon geen optie, omdat teveel mensen basic dingen nog niet goed deden en ook blijven doen. Crap dps, onnodige dmg pakken, tactics niet kennen, ninjapullen, niet kunnen klikken op die button bij Ultraxion, etc etc. Jij bleef steady doorgaan (en bent je nog steeds aan het irriteren zo te zien), ik trok het niet dat we door dat soort prutsers steeds bleven wipen op Hagara (en ervoor op Morchok, en Ultraxion, etc) en ben dus gekapt in die groep.
Even 2 weekjes niet raiden en nu weer 2 dagen in de week met de andere groep, waar de sfeer een stuk relaxter is (en die emo lootwhore lock niet aanwezig is, hoera!) en raiden ineens weer leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
deadsy33 schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:35:
Meestal ignoren wij de kleine barrages en pakken we alleen de grote. Alleen de classes die solo kunnen soaken pakken met enige regelmaat een kleine barrage. Op 25m HC is het meestal een one-shot als je geen personal saver ter beschikking hebt. Als hunter is deterrence soms maar net aan, bovendien nekt de debuff je tijdens een mogelijke Twilight Onslaught die je dan niet goed kan soaken.

Maar je ranged dps moet wel de drakes binnen 1 harpoen neer kunnen halen. Anders staat het schip binnen no time in de hens.

Na p1 is het eigenlijk een kill als raiders niet derpen bij de shockwave.
Na p1 is het wel belangrijk dat de tanks de boss positioneren in het midden van het schip, anders bedekken die shockwaves veel te veel oppervlak en is het voor ranged onmogelijk er op tijd uit te komen. Als je een melee heavy groep hebt op Warmaster is het van belang dat je dps in het begin wat rustiger aan doet; anders is de damage niet te healen voor de healers (naarmate de warmaster minder HP heeft doet ie flink wat meer damage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Thysiej schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:42:
[...]

Na p1 is het wel belangrijk dat de tanks de boss positioneren in het midden van het schip, anders bedekken die shockwaves veel te veel oppervlak en is het voor ranged onmogelijk er op tijd uit te komen. Als je een melee heavy groep hebt op Warmaster is het van belang dat je dps in het begin wat rustiger aan doet; anders is de damage niet te healen voor de healers (naarmate de warmaster minder HP heeft doet ie flink wat meer damage)
Juist niet in het midden, maar zo dicht mogelijk bij die drake zonder de ranged te silencen die die draak aan het dps-en zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
toolkist schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:45:
[...]

Juist niet in het midden, maar zo dicht mogelijk bij die drake zonder de ranged te silencen die die draak aan het dps-en zijn.
Das een andere tactic, zou ook goed kunnen werken. Dan moet je wel precies weten wat de afstand is zodat de ranged niet silenced raken. Daarnaast kan zo'n positie minder aantrekkelijk zijn omdat de paarse meuk op de vloer dan dus allemaal redelijk dichtbij de ranged dps komt, waardoor ze minder ruimte hebben om te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

Ik dacht gisteren, laat ik het is proberen, dat raid finder. Damn wat een bende retards bij elkaar is dat :S Ik was gesigned als tank en na de eerste baas word ik gekicked. Rede: ik taunte de boss van de andere tank toen hij die blinding light oid op zich kreeg (wat de bedoeling is), daarna gaat hij dood omdat hij vergeet die ability te gebruiken waar hij dat effect mee canacelled :s Vervolgens was ik natuurlijk de naap omdat die andere gast dood ging en gevote kicked....

Daarna nog een keer gequeued, eerste 2 bosses gingen goed, komen we op de rug van deathwing. we killen zo'n tentakel en ik begin met het tanken van die add. Add heeft 8 stacks is bijna dood, en de hunters gaan: I MUST KILLZ IT, goed, uiteindelijk een wipe. Nog een keer geprobeerd met wat nieuwe mensen komt er een feral in de raid die direct begint te bashen op de tanks omdat we "maar" 190k hp hebben. Goed eerste stukje armor gaat goed, 2de stukje armor hebben we 2 van die elemental adds omdat een groepje besloot een 2de tentakel te killen. Uiteindelijk 1 gebruikt om dat stukje armor weg te halen. Komen we bij de derde, de elemental die we hadden konden we hier goed voor gebruiken, dus stacks gehaald, ik trek hem naar dat stuk armor. En het was wachten tot hij neer gedpsed werdt. Dus ineens besluit tank2 HOLY SHIT I MUST TAUNT IT! dus staat dat ding midden in de groep, ik taunt em terug. Besluit eerdergenoemde feral fail dps in bear form te gaan en het overnieuw te taunten en het midden in de groep te laten staan. Uiteindelijk te weinig tijd en hadden een aantal mensen de achievement stood in the fire.

Daarna begint die feral fail te whinen in de chat en word ik gevotekicked omdat ik blijkbaar de tactics niet snapte.. Heh wat?

Leuk zeg, dat raidfinder :( Ik ga maar queuen als dps volgende keer denk. Reforgen en gems zijn voor feral dps en feral tank toch hetzelfde :)

[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 16-04-2012 10:54 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Voordeel is wel dat ze "veel" sneller uit de shockwave zijn en dus in ieder geval niet dood gaan eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kun je blackhorn niet beter aan de rand van het schip zetten en naar buiten laten staan zodat shockwave in het luchtledige gaat? Alleen tank(s) pakken dan wat schade en ranged kan op die draak nuken. Of mis ik dan iets?

@ye-roon: leuk he, lfr :p Wat vaak als tip wordt gegeven en wat ik ook zelf ondervonden heb, is vroeg in de "week" (woensdag/donderdag) doen. Dan willen er nog wel eens goede groepen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
IntToStr schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:00:
Kun je blackhorn niet beter aan de rand van het schip zetten en naar buiten laten staan zodat shockwave in het luchtledige gaat?
De shockwave target een willekeurig raidmember.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Kun je blackhorn niet beter aan de rand van het schip zetten en naar buiten laten staan zodat shockwave in het luchtledige gaat? Alleen tank(s) pakken dan wat schade en ranged kan op die draak nuken. Of mis ik dan iets?

@ye-roon: leuk he, lfr :p Wat vaak als tip wordt gegeven en wat ik ook zelf ondervonden heb, is vroeg in de "week" (woensdag/donderdag) doen. Dan willen er nog wel eens goede groepen zijn.
Dan mis je zeker wat:
-Tanks staan voor blackhorn
- melee staat achter blackhorn
- alle ranged dps/healers staan op een afstand vanwege de silence die blackhorn eens in de zoveel tijd doet. Aan de ene kant wil je iedereen zo dicht mogelijk bij blackhorn hebben, dan heb je tijdens shockwave minder afstand te overbruggen. Aan de andere kant wil je zoveel mogelijk afstand tussen melee dps/tanks en - ranged dps/healers omdat de paarse meuk dan meer verspreid wordt over het dek. Voor de ene groep betekend dit dat ze blackhorn vlakbij de draak tanken zodat je weinig afstand hoeft te overbruggen met shockwave. Voor de andere groep betekend dit dat ze blackhorn ongeveer in het midden van het dek tanken zodat ze meer ruimte hebben om te manouvreren met de paarse meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:37
ye-roon schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:51:
Dus ineens besluit tank2 HOLY SHIT I MUST TAUNT IT! dus staat dat ding midden in de groep, ik taunt em terug. Besluit eerdergenoemde feral fail dps in bear form te gaan en het overnieuw te taunten en het midden in de groep te laten staan.
Hehe, dat zie ik helaas ook maar al te vaak in LFRetards. Hetgeen waar ik me voornamelijk over verbaas de laatste tijd is het waardeloze niveau van de healers. En daarmee bedoel ik dat mensen bij Morchok dood gaan omdat tussen 2 of 3 stomps achter elkaar geen enkele heal krijgen, de raid gewoon bijna plat gaat in de black phase van Zonozz (terwijl 1 Hymn/Tranq al genoeg is om bij de hele raid up te houden), je restodruids ziet die echt 0 casted heals doen (bye bye Mastery bonus), een cooldown op de tank gebruiken bij Spine wat is dat etc. etc.

Laatst uit verveling eens LFR in gegaan op mn restodruid (T13 ish geared). Sta ik dus gewoon normaal mn best te doen zoals bij een guildraid of wat dan ook, doe je dus bijna 40% van de healing 8)7 Kom je bij Ultraxion, jatten 2 Holy Radiance spammen gekken de rode buff voor je neus (de enig zinvolle voor een restodruid), spammen ze als een malloot en zijn dan op 60% van de boss zo OOM als ik weet niet wat...zucht.

Aan de andere kant, er zijn zo nu en dan ook positieve ervaringen in LFR (ze zijn zeldzaam, I know). Moest op mn mage alleen nog Deathwing, dus ik queue voor die toko, kreeg ook bij de eerste keer al meteen een instance met alleen Deatwing nog up. Kom daar binnen en damn wat ging dat soepel :o Dps lag ziekelijk hoog voor LFR (top 10 stonden allen tussen de 45 en 60k dps), tanks deden hun werk prima, healers gebruikten cooldowns op het juiste moment, gewoon zoals het moet. En dit was niet een of andere premade guildrun, het was alleen wat later op de avond (de 10 jarige kiddo's lagen dus al op bed schijnbaar :9 ).

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Zodra Goriona neer is wordt het allemaal wel makkelijk. Zoals hierboven gezegd, de raid wordt gestacked op 1 positie zodat de shockwave altijd op dezelfde plek komt. Het is dan wel even trial and error voor de silence range maar na een paar tries weten de mensen ook wel waar ze moeten staan. Op deze manier hoef je alleen maar even naar links/rechts te lopen. Het makkelijkste is om iemand te assignen voor deze taak.

Als Goriona is in leven is is het wel wat lastiger ivm die paarse voidzones. Zolang mensen niet een voidzone uitspringen valt het allemaal wel mee.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 08:18

ye-roon

knaak

Pfff nou...

Ik heb bijna de hele zaterdag en zondag in dungeon finder gezeten en wel geteld 2 items op vooruit gegaan, moet nog steeds die staff van mannaroth (natuurlijk dropt dat ding voor vrienden de queue nadat ik weg moest voor een verjaardag :() en de shoulders from THERE'S ONLY POWAH!. Daarna is alles 378. Maar die meuk dropt maar niet. En dan ook nog BWL, Ony, sartharion, BT en Mount Hyjal gedaan in de tussen tijd. En dan kom je in LFR en dan word je gekicked omdat iemand anders faalt :S Al met al niet een goed begin van mijn LFR avontuur nee :)

Heeft iemand trouwens een youtube channel of een website waar filmpjes staan van de tactics voor LFR. Ik kan namelijk alleen geschreven tactics vinden en die kloppen niet helemaal :) Op youtube het liefst met iemand die het verteld :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Laatst online: 01-07 10:05
Na 10 uur is LFR te doen volgens mij, maar ik erger mezelf nog steeds aan mensen die needen op items die ze al hebben waardoor ik weer geen vooruitgang boek met gear.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.