Ik haalde volgens mij wat attacks door elkaar... Ik ging wel uit van deze positioning, al kan stacken dus blijkbaar ook gezien de andere comments hier. Zometeen nog maar even lezen. Op LFR niveau kun je zo'n beetje doen wat je wilt waardoor ik niet bij alles precies weet wat te doen of hoe het heet, maar nu ik de meeste fights ook op normal heb gezien is een hoop duidelijker gewordenThysiej schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:05:
[...]
Dan mis je zeker wat:
-Tanks staan voor blackhorn
- melee staat achter blackhorn
- alle ranged dps/healers staan op een afstand vanwege de silence die blackhorn eens in de zoveel tijd doet. Aan de ene kant wil je iedereen zo dicht mogelijk bij blackhorn hebben, dan heb je tijdens shockwave minder afstand te overbruggen. Aan de andere kant wil je zoveel mogelijk afstand tussen melee dps/tanks en - ranged dps/healers omdat de paarse meuk dan meer verspreid wordt over het dek. Voor de ene groep betekend dit dat ze blackhorn vlakbij de draak tanken zodat je weinig afstand hoeft te overbruggen met shockwave. Voor de andere groep betekend dit dat ze blackhorn ongeveer in het midden van het dek tanken zodat ze meer ruimte hebben om te manouvreren met de paarse meuk
Tot voor kort ging spine in LFR ook bij mij altijd vlekkeloos totdat ik vorige week ook zo'n groep had... Continu 2-3 DPS die vrolijk een 2e tentacle aan het neerschieten waren. Je hoeft niet veel tactics te weten voor LFR, maar lees in ieder geval je chat als er 10 man roept STOP DPS ON TENTACLEye-roon schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:51:
Daarna nog een keer gequeued, eerste 2 bosses gingen goed, komen we op de rug van deathwing. we killen zo'n tentakel en ik begin met het tanken van die add. Add heeft 8 stacks is bijna dood, en de hunters gaan: I MUST KILLZ IT, goed, uiteindelijk een wipe. Nog een keer geprobeerd met wat nieuwe mensen komt er een feral in de raid die direct begint te bashen op de tanks omdat we "maar" 190k hp hebben. Goed eerste stukje armor gaat goed, 2de stukje armor hebben we 2 van die elemental adds omdat een groepje besloot een 2de tentakel te killen. Uiteindelijk 1 gebruikt om dat stukje armor weg te halen. Komen we bij de derde, de elemental die we hadden konden we hier goed voor gebruiken, dus stacks gehaald, ik trek hem naar dat stuk armor. En het was wachten tot hij neer gedpsed werdt. Dus ineens besluit tank2 HOLY SHIT I MUST TAUNT IT! dus staat dat ding midden in de groep, ik taunt em terug. Besluit eerdergenoemde feral fail dps in bear form te gaan en het overnieuw te taunten en het midden in de groep te laten staan. Uiteindelijk te weinig tijd en hadden een aantal mensen de achievement stood in the fire.
Of het niet switchen van DPS naar de verschillende blobs bij Yor'Sahj. Laatst regelmatig dat hij de laatste 2-3 spawns gewoon 3 blobs kan absorben omdat er maar 5 dps switchen.
Soms erg frustrerend maar LFR kan, zoals je later ook zegt, soms ook erg meevallen en zelfs een leuke ervaring opleveren...
[ Voor 5% gewijzigd door Baroshir op 16-04-2012 11:39 ]
Zitten jullie niet in een guild? Je kunt ook LFRen met de guild
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Zeau, Glory of the Dragon Soul Raider drake is ook in de pocket.
Gisteren was onze eerste raid op onze nieuwe realm, en hoewel zo goed als alle raiders hun chars over hebben hadden we toch wat afzeggingen en stonden we dus met maar 8 man klaar om onze missende achievements te halen. Op Executus was dat een probleem geweest, want was er niemand fatsoenlijk te puggen. Na 1 Trade spammetje meteen 12 rogues die mee wilden, en nog wat random andere DPS. Uiteindelijk gingen we aan Morchok beginnen met 4 druids, 3 shamans, een priest, een death knight en een rogue. Hoezo raid balance
Morchok was vrij gemakkelijk binnen, die gaan we de volgende keer eens niet uit elkaar splitsen om te kijken of we die kunnen neer cleaven voor het ernstig wordt. Zon'Ozz wilden we eigenlijk wel op Heroic doen, en die was uiteindelijk ook best te doen, met wat slim CD gebruik. En zowaar, mijn laatste stukje tier dropte zowaar, waarmee ik nu eindelijk mijn laatste stukje LFR tier kwijt ben. Moet ze alleen nog wel even enchanten en reforgen.
Op Yor moesten we nog wat verschillende combo's. Op 5% boss HP dus gestopt met DPS, gewacht op de volgende combo, en zowaar was dat yellow+purple (+green+black). Zodra de boss de oozes opgeslokt had was het dus full on nuke, want niet veel later lag iedereen plat. Maar de boss ook, gelukkig
Holding Hands was de volgende. Gelukkig kun je die doen zonder de boss te killen, dus dat was wel wat puzzelen met hoe de chain te maken, maar uiteindelijk niet heel moeilijk. Mooie ruime chain opbouwen tussen twee pylons zonder het laatste stukje natuurlijk, en dan één laatste persoon tussen de chain en de pylon plakken > achievement done! Omdat een PuG shaman daarna weg moest was de rest van de instance daarna normal mode.
Ultraxion met genoeg immunity CDs was ook een koekie, geloof dat we net de vierde HoT zagen.
Warmaster B's achievement hadden we eerder al gedaan, maar aangezien we toch bezig waren hebben we die ook nog maar meegepakt voor de PuG tank. Zerg drakes > freewheel to achievement
Spine... sja, extra rolletje voor je begint en daarna as normal, alleen niet vergeten dat je de juiste volgorde aanhoudt.
Madness vervolgens nog Red first gedaan, ondanks dat we die voor iedereen ook al klaar hadden. Levert toch weer een heel ander gevecht op, aangezien je meer Dreams kunt gebruiken.
En toen in Org de drake uit de mailbox geplukt. Dat dat past... überhaupt...
Gisteren was onze eerste raid op onze nieuwe realm, en hoewel zo goed als alle raiders hun chars over hebben hadden we toch wat afzeggingen en stonden we dus met maar 8 man klaar om onze missende achievements te halen. Op Executus was dat een probleem geweest, want was er niemand fatsoenlijk te puggen. Na 1 Trade spammetje meteen 12 rogues die mee wilden, en nog wat random andere DPS. Uiteindelijk gingen we aan Morchok beginnen met 4 druids, 3 shamans, een priest, een death knight en een rogue. Hoezo raid balance
Morchok was vrij gemakkelijk binnen, die gaan we de volgende keer eens niet uit elkaar splitsen om te kijken of we die kunnen neer cleaven voor het ernstig wordt. Zon'Ozz wilden we eigenlijk wel op Heroic doen, en die was uiteindelijk ook best te doen, met wat slim CD gebruik. En zowaar, mijn laatste stukje tier dropte zowaar, waarmee ik nu eindelijk mijn laatste stukje LFR tier kwijt ben. Moet ze alleen nog wel even enchanten en reforgen.
Op Yor moesten we nog wat verschillende combo's. Op 5% boss HP dus gestopt met DPS, gewacht op de volgende combo, en zowaar was dat yellow+purple (+green+black). Zodra de boss de oozes opgeslokt had was het dus full on nuke, want niet veel later lag iedereen plat. Maar de boss ook, gelukkig
Holding Hands was de volgende. Gelukkig kun je die doen zonder de boss te killen, dus dat was wel wat puzzelen met hoe de chain te maken, maar uiteindelijk niet heel moeilijk. Mooie ruime chain opbouwen tussen twee pylons zonder het laatste stukje natuurlijk, en dan één laatste persoon tussen de chain en de pylon plakken > achievement done! Omdat een PuG shaman daarna weg moest was de rest van de instance daarna normal mode.
Ultraxion met genoeg immunity CDs was ook een koekie, geloof dat we net de vierde HoT zagen.
Warmaster B's achievement hadden we eerder al gedaan, maar aangezien we toch bezig waren hebben we die ook nog maar meegepakt voor de PuG tank. Zerg drakes > freewheel to achievement
Spine... sja, extra rolletje voor je begint en daarna as normal, alleen niet vergeten dat je de juiste volgorde aanhoudt.
Madness vervolgens nog Red first gedaan, ondanks dat we die voor iedereen ook al klaar hadden. Levert toch weer een heel ander gevecht op, aangezien je meer Dreams kunt gebruiken.
En toen in Org de drake uit de mailbox geplukt. Dat dat past... überhaupt...
als het bij mij meer dan 15+ yards is kan ik er niet altijd meer op tijd uitlopen, wat bij de eerste paar hc's pulls het probleem was. Ranged stackte helemaal op rand van het schip voor aoe heals, en tanks namen hem redelijk in het midden van het schip waardoor het 15-20 yards was, soms lukte me het gewoon niet meer er op op tijd uit te komen vanwege de purple spots die je ook nog hebt.toolkist schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:52:
Voordeel is wel dat ze "veel" sneller uit de shockwave zijn en dus in ieder geval niet dood gaan eraan.
Ik kwam er echter achter dat de hitbox van goriona echt HUGE is.. (vreemd dat me dat nog niet eerder opgevallen was). en kan dus veel closer naar het midden staan zodat ik dichter bij baas stond.
Daarna lieper ik echter juist tegen het probleem van de hitbox aan als hunter zijnde. als de tanks goriona + warmaster exact op elkaar tanken (ipv van warmaster iets dichter bij de raid) dan kan ik goriona niet dpsén op de plek waar wij stackten, dan moet ik verder naar achteren en werd het weer 15+ yards en kreeg ik problemen met uit de shockwave's rennen
Helaas bij sommige tries op moeten lossen door warmaster te dps'en ipv van Goriona omdat tanks teveel problemen hadden om dat te wijzigingen en alleen goriona dpsen na de schockwave en anders alleen serpent sting ophouden.
Oooh, wat ben ik blij als MoP uitkomt, eindelijk geen minrange issues meer, HEERLIJK!
Hou maar op...Zon'ozz is ook al zo'n ramp als een hunter. Feck the raid, ik sta lekker aan de zijkant want het is mij iets te vaak voorgekomen dat die orb mij one-shotte doordat een soaker te dicht bij de raid stond.
En dan is het maar raar dat je bij Yor'sajh wel weer in melee range kan staan. Hoezo inconsequent..
En dan is het maar raar dat je bij Yor'sajh wel weer in melee range kan staan. Hoezo inconsequent..

Ik vond hagara eigenlijk wel lekker gaan, ging redelijk snel, ik was zelf aan het kloten omdat ik er gewoon 1 raid later achter kwam dat ik Aspect of the Cheetah aan had ipv Aspect of the Pack.. Het blijft nog kloten af en toe met icelances of na de ice fase dat mensen totaal verkeerd staan en de verkeerde line pakkentoolkist schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:42:
[...]
Heroic progression was toen gewoon geen optie, omdat teveel mensen basic dingen nog niet goed deden en ook blijven doen. Crap dps, onnodige dmg pakken, tactics niet kennen, ninjapullen, niet kunnen klikken op die button bij Ultraxion, etc etc. Jij bleef steady doorgaan (en bent je nog steeds aan het irriteren zo te zien), ik trok het niet dat we door dat soort prutsers steeds bleven wipen op Hagara (en ervoor op Morchok, en Ultraxion, etc) en ben dus gekapt in die groep.
Even 2 weekjes niet raiden en nu weer 2 dagen in de week met de andere groep, waar de sfeer een stuk relaxter is (en die emo lootwhore lock niet aanwezig is, hoera!) en raiden ineens weer leuk is.
Warmaster heeft ons heeft veel tijd gekost, maar nu dat iedereen het door heeft is het eigenlijk wel makkelijk. Een fout twilight barrage pakken is helaas nog steeds een wipe vaak, maar die fouten worden minder en minder gemaakt
Ik was blij dat we weer redelijk stabiel verder gingen voor progress raids. Ik ben het idd nog steeds niet mee eens dat we zo lang gewacht hebben om dat te doen
Er werd bij voorbaat als bijna gezegt dat het niet te doen was en na 5 wipes was het stoppen. Met minder goede spelers & gear duurt het een stuk langer voordat mensen het "echt" goed doorhebben wat ze wanneer exact wel/niet moeten doen om het goede resultaat te bereiken. Maar dat geeft mij persoonlijk meer voldoening (nadruk op meer, blijft goed aanvoelen hoor
zon'ozz nog nooit problemen mee gehad. maar misschien komt dat ook omdat alle ranged de orb pakt? we hebben geen soakers die het alleen doet ..deadsy33 schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:39:
Hou maar op...Zon'ozz is ook al zo'n ramp als een hunter. Feck the raid, ik sta lekker aan de zijkant want het is mij iets te vaak voorgekomen dat die orb mij one-shotte doordat een soaker te dicht bij de raid stond.
Aspect of the Pack @ hagara begin ik maar niet aan. Bovendien kan je amper foces regen'en en is de kans dat iemand geslowed wordt door de iceblocks wel groot (zeker op 25m). Persoonlijk vind ik Fox dan stukken beter werken. De extra speed kunnen je LW'ers wel geven met drums of anders de druids.
Sorry, heroic mode. Werkt net iets anders dan de normale versie waar de gehele raid een orb soaked. Voordeel is dan dat je dps uptime stukken hoger wordt omdat er minder gelopen moet worden. Verder kan je gemakkelijker naar de adds toe in de black phase. Ook kan je makkelijker door de debuff heen healen tijdens het bouncen (dus geen dispells en knockbacks)Helza schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:42:
[...]
zon'ozz nog nooit problemen mee gehad. maar misschien komt dat ook omdat alle ranged de orb pakt? we hebben geen soakers die het alleen doet ..
[ Voor 51% gewijzigd door vhal op 16-04-2012 12:47 ]
3 healers is echt overkill hier. 2 max.. dat gaat je echt het verschil maken. Zodra je over die 5-5.30minuten heen gaat neemt de healing requirements exponensieel toe.. door meer dps te hebben verkort je die moeilijkste tijd aanzienelijk. gewoon proberen, en je zult zien dat als mensen geen klik fouten meer maken je de kill binnen hebtIntToStr schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:13:
[...]
Normal ja, we zijn niet echt hardcore guildWe deden als tanks samen ~30k dps, ik 14k andere tank met betere gear deed 16k. We hadden 3 healers. Er was 1 dps van 15k, dus dat was waardeloos en de rest rond de 22k ongeveer, 1 iemand 30k. Maar dps spullen voor de tanks zou zomaar net een extra zetje kunnen zijn, al moet dps toch beter kunnen denk ik.
[ Voor 29% gewijzigd door Helza op 16-04-2012 12:56 ]
Aspect of de pack for heroic mode is windeadsy33 schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:43:
Aspect of the Pack @ hagara begin ik maar niet aan. Bovendien kan je amper foces regen'en en is de kans dat iemand geslowed wordt door de iceblocks wel groot (zeker op 25m). Persoonlijk vind ik Fox dan stukken beter werken. De extra speed kunnen je LW'ers wel geven met drums of anders de druids.
Wij gebruiken dezelfde techniek voor beiden, maar hebben het ook pas na de nerf gedaan. dus dps was toen minder dringenddeadsy33 schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:43:
Sorry, heroic mode. Werkt net iets anders dan de normale versie waar de gehele raid een orb soaked. Voordeel is dan dat je dps uptime stukken hoger wordt omdat er minder gelopen moet worden. Verder kan je gemakkelijker naar de adds toe in de black phase. Ook kan je makkelijker door de debuff heen healen tijdens het bouncen (dus geen dispells en knockbacks)
Vrijdag niets gedaan aan WoW behalve Beta 
Mouse over Macro's werken niet echt, dus dat is wel naatje.
Maar toch even een dungeon om wat te testen.
Want een week zonder talents en specialization was wel erg saai als priest.
Dungeon in, healing ging ok ff wennen aan het clicken en healen komend op de laaste boss.
Dispells waren nodig, zonder raid frames zag ik die debuff dus niet goed, er is veel damage zodra die shadowadds spawnen.
Ik clicken als een gek (skills wel keybind) op mijn party frames en proberen te healen.
Geen doen zonder Mouseover, aan alle healers die clicken mijn respect die gasten moeten dood op zijn na een avond.
Iig niet af gemaakt, want ik werd er zelf erg schagie van.
-edit-
blijkbaar werkt het wel lees ik nu net, alleen als je een ! gebruik.
bijv. /cast [@mouseover] !Flash Heal
Zaterdag wel een goede avond gehad, logte laat in en er was een enorme lag in SW.
Blijkt er zo'n +80 hordes SW aan te vallen, dat is een leuke manier van loggen.
Was al uitgelogged in mijn pvp gear dus kon meteen beginnen.
Uit eindelijk hebben wij (2 raidgroups alliance) de horde verdreven en naa gejaagt to Westbrook garrison (net voor westfall bridge) na de locatie van Hogger en zo verder Duskwood in. Horde vluchte en wij gingen maar meteen naar Undercity (Group travle ftw) > Belf city om daarna met de 2de raidgroup combined Ogrimar maar eens te bezoeken.
Net zo'n Lag fest, had de nieuwe ogrimar zelf nog niet eens gezien, echt wtf doet die Keep in de drukste plek in ogrimar terwijl onze SW keep afgelegen ligt. Mocht de pret niet drukken, hellscream wel op 60% gekregen met een hoop hordes op ons maar wipe was te verwachten. Regroup @ thundebluff met een kill op Bloodhoff en opnieuw naar SW voor Defense want horde was daar weer terug.
Attack weer afgeslagen en wij weer naar ogrimar, maar wederom een fail met zo veel horde's in dat distric.
Uiteindelijk heeft de Hordes Varian wel gekilled en wij Hellscream niet, zelf persoonlijk is de plaatsing van Orgrimars keep wel erg gunstig voor de horde terwijl de horde wel erg gemakkelijk onze keep in SW binnen kan dringen.
Was erg leuk dit ping pong spelletje en bleek een georganiseerde World PvP event te zijn die op 27 April weer gehouden wordt.
Gister zijn we met 2 raids (main (3 fights open) daarna alts) in 2:30 uur tijd door DS heen gevlogen.
Inclusief het puggen van 2 members voor de alt run, en onze healer met een paar DC's en restarts PC/Router tussen bosses in.
Mouse over Macro's werken niet echt, dus dat is wel naatje.
Maar toch even een dungeon om wat te testen.
Want een week zonder talents en specialization was wel erg saai als priest.
Dungeon in, healing ging ok ff wennen aan het clicken en healen komend op de laaste boss.
Dispells waren nodig, zonder raid frames zag ik die debuff dus niet goed, er is veel damage zodra die shadowadds spawnen.
Ik clicken als een gek (skills wel keybind) op mijn party frames en proberen te healen.
Geen doen zonder Mouseover, aan alle healers die clicken mijn respect die gasten moeten dood op zijn na een avond.
Iig niet af gemaakt, want ik werd er zelf erg schagie van.
-edit-
blijkbaar werkt het wel lees ik nu net, alleen als je een ! gebruik.
bijv. /cast [@mouseover] !Flash Heal
Zaterdag wel een goede avond gehad, logte laat in en er was een enorme lag in SW.
Blijkt er zo'n +80 hordes SW aan te vallen, dat is een leuke manier van loggen.
Was al uitgelogged in mijn pvp gear dus kon meteen beginnen.
Uit eindelijk hebben wij (2 raidgroups alliance) de horde verdreven en naa gejaagt to Westbrook garrison (net voor westfall bridge) na de locatie van Hogger en zo verder Duskwood in. Horde vluchte en wij gingen maar meteen naar Undercity (Group travle ftw) > Belf city om daarna met de 2de raidgroup combined Ogrimar maar eens te bezoeken.
Net zo'n Lag fest, had de nieuwe ogrimar zelf nog niet eens gezien, echt wtf doet die Keep in de drukste plek in ogrimar terwijl onze SW keep afgelegen ligt. Mocht de pret niet drukken, hellscream wel op 60% gekregen met een hoop hordes op ons maar wipe was te verwachten. Regroup @ thundebluff met een kill op Bloodhoff en opnieuw naar SW voor Defense want horde was daar weer terug.
Attack weer afgeslagen en wij weer naar ogrimar, maar wederom een fail met zo veel horde's in dat distric.
Uiteindelijk heeft de Hordes Varian wel gekilled en wij Hellscream niet, zelf persoonlijk is de plaatsing van Orgrimars keep wel erg gunstig voor de horde terwijl de horde wel erg gemakkelijk onze keep in SW binnen kan dringen.
Was erg leuk dit ping pong spelletje en bleek een georganiseerde World PvP event te zijn die op 27 April weer gehouden wordt.
Gister zijn we met 2 raids (main (3 fights open) daarna alts) in 2:30 uur tijd door DS heen gevlogen.
Inclusief het puggen van 2 members voor de alt run, en onze healer met een paar DC's en restarts PC/Router tussen bosses in.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik probeerde gisteren ook een beta dungeon te doen, ik accepteer de queue .. en dan na ongeveer een kwartier op een loading screen te zitten staren heb ik het gewoon opgegeven
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
LFR en Spine, zelf persoonlijk is het niet erg om een 2de corruption te hebben.
Reden, als tank kill ik een corruption wel alleen. De hele raid /yell /rw en /s en /raid met vieze woorden.
Maar als ik de 2de Algamation tank achterin bij de ranged casters dan heb ik iig wat te doen, uiteindelijk gaat de Fight sneller want als de eeste algamation dood ik ga ik naar voren mep wat op die Tendon en sta meteen goed. Tussendoor spawen er genoeg bloods tijdens tendon. Wordt gekilled mijn algamation word genuked en ik collect blood en ga weer terug en de volgende tendon gaat neer.
Zodra ik op madness platform staan hoor je de mensen zeggen dat dit de snelste Spine kill was op LFR.
Daarnaast heb ik wat te doen als 2de tank, en hebben de healers ook iets meer te doen.
Al die mensen die dan roepen "Kick the Druid" zelfs waarna ik mijn intenties uitleg die roepen maar lekker.
Uiteindelijk ben ik 9 van de 10 gevallen gewoon nog in de raid zodra de group weer vol is na wat leavers.
Ach ja, LFR soms gewoon erg grappig
Reden, als tank kill ik een corruption wel alleen. De hele raid /yell /rw en /s en /raid met vieze woorden.
Maar als ik de 2de Algamation tank achterin bij de ranged casters dan heb ik iig wat te doen, uiteindelijk gaat de Fight sneller want als de eeste algamation dood ik ga ik naar voren mep wat op die Tendon en sta meteen goed. Tussendoor spawen er genoeg bloods tijdens tendon. Wordt gekilled mijn algamation word genuked en ik collect blood en ga weer terug en de volgende tendon gaat neer.
Zodra ik op madness platform staan hoor je de mensen zeggen dat dit de snelste Spine kill was op LFR.
Daarnaast heb ik wat te doen als 2de tank, en hebben de healers ook iets meer te doen.
Al die mensen die dan roepen "Kick the Druid" zelfs waarna ik mijn intenties uitleg die roepen maar lekker.
Uiteindelijk ben ik 9 van de 10 gevallen gewoon nog in de raid zodra de group weer vol is na wat leavers.
Ach ja, LFR soms gewoon erg grappig
Weer vanaf pasen een week half vlak gelegen door schommelend weer, enige wat ik gedaan heb aan WoW is m'n priest levelen. Hellfire in Outland niet afgemaakt, vooral veel instances en door naar Northrend. Nu inmiddels weer 75 en Borean Tundra nog niet eens uit, ook door voornamelijk dungeon leveling 
Ik heal op het moment gewoon nog door te clicken en dan te casten, geen grid & clique combi voor mij. Mouseover macro's heb ik eigenlijk nooit echt wat mee gedaan. Is het idee dan daadwerkelijk ELKE skill in een macro te pleuren [@Mouseover], of zijn hier addons oid voor?Derr_Hans schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:54:
Pffrt weet je ook eens hoe wij ons voelen in AV.Derr_Hans schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:54:
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Heh, jullie die allemaal slechte ervaringen hebben in de LFR moeten maar naar een Cyclone server transferren aan de Alliance kant. Bij ons gaat alleen Madeness wel eens mis. 
En ik ga ook wel eens in het weekend, of soms zelfs dinsdagavond.
Gebruik zelf 4 spells als Druid healer. LB, Rejuvs, WG, en HT. En dan af en toe een geplaatste swiftmend+effl.
Echt te simpel. Rejuvs zitten bij mij op clique.
Op mijn 2de Druid healer gebruik ik iets meer Nourish ipv HT. Die heeft nog geen 2 set bonus T12 namelijk en nog wat PvP items.
En ik ga ook wel eens in het weekend, of soms zelfs dinsdagavond.
Gebruik zelf 4 spells als Druid healer. LB, Rejuvs, WG, en HT. En dan af en toe een geplaatste swiftmend+effl.
Echt te simpel. Rejuvs zitten bij mij op clique.
Op mijn 2de Druid healer gebruik ik iets meer Nourish ipv HT. Die heeft nog geen 2 set bonus T12 namelijk en nog wat PvP items.
[ Voor 38% gewijzigd door junglebeast op 16-04-2012 13:14 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Had ik ook last van, ben toen daarna zelf naar die dungeon gelopen zodat ik ook de missing glyphs kon kopen. En van daaruit opnieuw in de Queue en toen ging het wel goed, wellicht helpt het.dotorion schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:03:
Ik probeerde gisteren ook een beta dungeon te doen, ik accepteer de queue .. en dan na ongeveer een kwartier op een loading screen te zitten staren heb ik het gewoon opgegeven
Jep.detheavn schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:07:
Ik heal op het moment gewoon nog door te clicken en dan te casten, geen grid & clique combi voor mij. Mouseover macro's heb ik eigenlijk nooit echt wat mee gedaan. Is het idee dan daadwerkelijk ELKE skill in een macro te pleuren [@Mouseover], of zijn hier addons oid voor?
Mijn Macro's zijn simpel.
#showtooltip
/cast [@mouseover] !"spell naam inclusief hoofdletters waar nodig"
Die ! teken is dus nodig om te laten werken in MoP.
Kan anders ook, /cast [@mouseover] !spell; !spell
Die 2de spell cast dan op die spell op je target als je geen mouseover heb.
Ik hoop vanavond me warrior 80 te krijgen. denk alleen niet dat het gaat lukken. ben nu net 1/10e balkje level 77 ;p en kan pas vanaf een uur of 7 spelen tot laten we zeggen half 12
Vraagje... Ik ben opzoek naar een addon die met een click X aantal items verstuurd naar een char. Ik heb ergens gelezen dat er een addon is die dit doet. Iemand die weet welke addon ik bedoel?
Met dank!
Met dank!
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Oe, ik zit er ook aan te denken om meer met mouseover te doen, maar dan vanuit tankperspectief.Derr_Hans schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:13:
[...]
Jep.
Mijn Macro's zijn simpel.
#showtooltip
/cast [@mouseover] !"spell naam inclusief hoofdletters waar nodig"
Die ! teken is dus nodig om te laten werken in MoP.
Kan anders ook, /cast [@mouseover] !spell; !spell
Die 2de spell cast dan op die spell op je target als je geen mouseover heb.
Theoretische vraagjes:
- Werkt de mouseover modifier alleen op chars in je party / raidframes? Of kan ik b.v. ook mijn mouspointer op iemand zetten in mijn "normale" blikveld.
- Werkt mouseover ook op hostiles? (dit icm bovenstaande zou erg prettig zijn voor een tauntmacro)
- Hoe reageert de mouseover modifier als de combinatie spell / target niet kan? B.v. ik wil een mouseover heal casten, maar om een of andere reden zweeft mijn pointer op een hostile npc. Wordt het dan een automatische zelfcast, of doet hij helemaal niets? (er van uitgaande dat er geen andere if-then-else structuur in de macro zit).
Dat met die uitroeptekens maakt me af en toe wel moe; tijdens TBC ook een paar grote LUA aanpassingen gehad, waardoor zo goed als alle macro's onbruikbaar werden. Na die tijd eigenlijk nooit meer aan de macro's gegaan
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ja.Seraphin schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:41:
Of kan ik b.v. ook mijn mouspointer op iemand zetten in mijn "normale" blikveld.
Ja.Seraphin schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:41:
Werkt mouseover ook op hostiles? (dit icm bovenstaande zou erg prettig zijn voor een tauntmacro)
Automatische zelfcast in het geval van de heal.Seraphin schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:41:
- Hoe reageert de mouseover modifier als de combinatie spell / target niet kan? B.v. ik wil een mouseover heal casten, maar om een of andere reden zweeft mijn pointer op een hostile npc. Wordt het dan een automatische zelfcast, of doet hij helemaal niets? (er van uitgaande dat er geen andere if-then-else structuur in de macro zit).
Wss best met harm etc werken in je macro om dit te voorkomen.
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
als je een cast alleen op enemy wilt dan is het:
/cast [@mouseover, harm][harm] !"SuperDuperPowerRangerSpell"
cast op enemy targetr bij mouseover, en anders op de select enemy.. (als enemy) en anders doet het niks
maar standaard checked hij dus niet wat je target tenzij je het expliciet vermeld tussen de []
cast op enemy targetr bij mouseover, en anders op de select enemy.. (als enemy) en anders doet het niks
maar standaard checked hij dus niet wat je target tenzij je het expliciet vermeld tussen de []
[ Voor 26% gewijzigd door Helza op 16-04-2012 13:47 ]
Auto selfcast kun je toch uitzetten in je interface options? Of hebben ze dat er nu uitgehaald dan?
Op te lossen door:Helza schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:46:
als je een cast alleen op enemy wilt dan is het:
/cast [@mouseover, harm][harm] !"SuperDuperPowerRangerSpell"; !"SuperDuperPowerRangerSpell"
Op mijn tank heb ik growl (taunt) als mouseover, en als ik geen mouse over target heb dan taunt ik mijn target.
Zelfde heb ik op mijn Shadow Dots btw, makkelijker met trash en Gunship.
[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 16-04-2012 14:05 ]
Voor healers kun je hem zelfs aanpassen zodat hij heal X cast op mouseover, of anders target, of anders op jezelf. Vraag me niet hoe dat eruit ziet, want ik heb 'm ook maar gekopieerd van iemand anders, maar ik vind 't een briljante uitvinding. Ik ben ten tijde van ICC overgegaan op mouseover macro's, daarvoor was 't inderdaad whack-a-mole met klik>cast>klik>cast. Op zich scheelt dat natuurlijk ook maar 1 handeling t.o.v. de macro's, maar het voelt voor mij gewoon beter als ik niet hoef te klikken. Bovendien kun je in feite een boss getarget houden en af en toe een DoTje rondstrooien terwijl je gewoon doorhealt
Als Atonement priest heb ik altijd de boss getargetBlistimo schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:07:
Voor healers kun je hem zelfs aanpassen zodat hij heal X cast op mouseover, of anders target, of anders op jezelf. Vraag me niet hoe dat eruit ziet, want ik heb 'm ook maar gekopieerd van iemand anders, maar ik vind 't een briljante uitvinding. Ik ben ten tijde van ICC overgegaan op mouseover macro's, daarvoor was 't inderdaad whack-a-mole met klik>cast>klik>cast. Op zich scheelt dat natuurlijk ook maar 1 handeling t.o.v. de macro's, maar het voelt voor mij gewoon beter als ik niet hoef te klikken. Bovendien kun je in feite een boss getarget houden en af en toe een DoTje rondstrooien terwijl je gewoon doorhealt
Ook met Power Infusion bijv. had regelmatig dat ik dus power infusion op toen mijn active target gooide en dat was de tank. Waste of DPS CD voor de mage of mana cooldown voor mij.
Mouseover is geweldig, kan ook met clique maar heb die addon eigenlijk nooit geprobeerd.
Nadeel is als je alles Mouseover maakt, dat je macro space te kort komt
Je kan dus wat spells makkelijk combineren in 1 macro, Pain Suppression en Gaurdian Angel in 1 macro als je dus een Disc/Holy priest ben als mouseover, zo ook te doen met Penance en Circle of Healing.
Als atonement priest heb ik altijd de tank getarget voor de zekerheid. Ik heb dan macros voor Holy Fire en Smite, die dan de target van mijn target raken. Power Infusion heb ik ook als macro, die cast altijd op mezelf nu; fcuk de rest 
Maar ben geen grote fan van mouseover, heb liever klikken op grid.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Allen, dank voor de supertips!
Dat was voor mij idd de reden om toch aan macro's te denken. Sowieso prettig om niet target te hoeven switchten om te taunten. En met die pala "taunt 3 mobs van je friendly target af"-spell is een mouseover helemaal heerlijk.Derr_Hans schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:02:
Op mijn tank heb ik growl (taunt) als mouseover, en als ik geen mouse over target heb dan taunt ik mijn target.
Ik heb op m'n priest ook attonement gekozen en heb smite e.d. wel als macro, welke m'n focus target gebruikt. Aangezien ik altijd de tank op focus houd zal dit dus altijd (nou, 99%) in de melee groep terecht komen. Op level 75 is dat best fijd dat je gewoon meer kunt DPSen.
Ik denk dat ik gewoon eens het een en ander moet proberen, kijken wat het fijnste speel.
Voor de party/raid frames gebruik ik nu gewoon de standaard ElvUI interface. Iemand eventueel suggesties voor een betere party/raidframe?
Ik denk dat ik gewoon eens het een en ander moet proberen, kijken wat het fijnste speel.
Voor de party/raid frames gebruik ik nu gewoon de standaard ElvUI interface. Iemand eventueel suggesties voor een betere party/raidframe?
tja grid komt ook neer op mouseover macro's, alleen zit het hierbij apart in je addon.Chester schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:28:
Als atonement priest heb ik altijd de tank getarget voor de zekerheid. Ik heb dan macros voor Holy Fire en Smite, die dan de target van mijn target raken. Power Infusion heb ik ook als macro, die cast altijd op mezelf nu; fcuk de rest
Ik gebruik zelf healbot omdat ik dit nog een aparte "raidframe" op die manier welke die mouseovers alleen op dat frame ipv van op de originele raid frames, healbot was install, set clicks en done..
grid moet je eerst gigantisch veel configureren met andere addons erbij om weer andere dingen zichtbaar te maken, dat lukte me niet echt, ging ineens totaal de mist in de dungeon.
Ik gebruik grid altijd. Alles wat ik kan curen/dispellen wordt getoond als een icon in het midden. Verder laat ik in de hoeken indicators zien of iemand geshield is, een renew, pom of aggro heeft. Die eerste 3 hebben variabele kleuren. Ze beginnen als een groene indicator en worden rood naarmate ze bijna zijn afgelopen.detheavn schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:30:
Ik heb op m'n priest ook attonement gekozen en heb smite e.d. wel als macro, welke m'n focus target gebruikt. Aangezien ik altijd de tank op focus houd zal dit dus altijd (nou, 99%) in de melee groep terecht komen. Op level 75 is dat best fijd dat je gewoon meer kunt DPSen.
Dit gebruik ik ook voor een party, maar dan staan de pets ook aan. Verder gebruik ik nog addons om de rollen te laten zien; die staat alleen aan om tanks en healers te highlighten. En ik gebruik ook een mana-bar addon voor grid.
Nu vroeg je voor een betere frame dan ElvUI, die gebruik ik niet, dus kan niet zeggen of Grid beter is. Ik heb iig altijd grid gebruikt en vind het erg fijn.
Klopt, het duurde een tijdje voordat alles goed was geconfigureerdHelza schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:35:
[...]
grid moet je eerst gigantisch veel configureren met andere addons erbij om weer andere dingen zichtbaar te maken, dat lukte me niet echt, ging ineens totaal de mist in de dungeon.dus direct grid uit, healbot aan en verder met de dungeon zonder problemen
[ Voor 20% gewijzigd door Chester op 16-04-2012 14:40 ]
De ElvUI raid frames zijn in feite een bewerking van Grid, die komen zo goed als één op één overeen.
Andere opties voor raid frames zijn VuhDo en HealBot volgens mij, al heb ik altijd Grid gehad voor ik op Elv overstapte.
Andere opties voor raid frames zijn VuhDo en HealBot volgens mij, al heb ik altijd Grid gehad voor ik op Elv overstapte.
Ten tijde van WotLK heb ik ook Grid gebruikt en ik ben in cata overgestapt naar Vuhdo. Naar wat ik gehoord/ervaren heb is Vuhdo wat makkelijker in te stellen en heb je geen extra addon's nodig om bijvoorbeeld icoontjes te tonen. Clique zit standaard ingebakken. Nadeel is dat het iets meer resources gebruikt en dat je in het begin, net als met Grid, toch wel zult verdwalen in het grote aantal opties om het in te stellen.Chester schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:38:
[...]
Ik gebruik grid altijd. Alles wat ik kan curen/dispellen wordt getoond als een icon in het midden. Verder laat ik in de hoeken indicators zien of iemand geshield is, een renew, pom of aggro heeft. Die eerste 3 hebben variabele kleuren. Ze beginnen als een groene indicator en worden rood naarmate ze bijna zijn afgelopen.
Dit gebruik ik ook voor een party, maar dan staan de pets ook aan. Verder gebruik ik nog addons om de rollen te laten zien; die staat alleen aan om tanks en healers te highlighten. En ik gebruik ook een mana-bar addon voor grid.
Nu vroeg je voor een betere frame dan ElvUI, die gebruik ik niet, dus kan niet zeggen of Grid beter is. Ik heb iig altijd grid gebruikt en vind het erg fijn.
[...]
Klopt, het duurde een tijdje voordat alles goed was geconfigureerd
Back of ringRokz schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 20:17:
wat zou ik kopen van mijn vp points? http://eu.battle.net/wow/...r/frostmane/Rokzya/simple
Nou van het weekend niet veel kunnen spelen, druk met voorbereiding voor verhuizing, maar gisteren toch wat tijd gevonden om wat dingen te doen
Eerst de items voor TF afgemaakt, dus die is eindelijk binnen op mijn warrior. Gisteren nog ff MC gedaan voor transmo gear op mijn rogue en ja....dropt er natuurlijk een binding ^_^
Verder nog even ICC25 ingedoken op m'n warrior, had nog 3 shards nodig en er dropten 2, dus hopelijk komende week de laatste...eindelijk van die quests af in mijn log
LK wilde ze per se met achievement, alleen het was een totale fail groep die echt niks van de tactics snapten en ook niet wilde aannemen, dus uiteindelijk viel de groep uit elkaar..
[ Voor 11% gewijzigd door DarthNeo op 16-04-2012 15:27 ]
JammerDarthNeo schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:24:
[...]
Back of ring
Nou van het weekend niet veel kunnen spelen, druk met voorbereiding voor verhuizing, maar gisteren toch wat tijd gevonden om wat dingen te doen
Eerst de items voor TF afgemaakt, dus die is eindelijk binnen op mijn warrior. Gisteren nog ff MC gedaan voor transmo gear op mijn rogue en ja....dropt er natuurlijk een binding ^_^
Verder nog even ICC25 ingedoken op m'n warrior, had nog 3 shards nodig en er dropten 2, dus hopelijk komende week de laatste...eindelijk van die quests af in mijn log![]()
LK wilde ze per se met achievement, alleen het was een totale fail groep die echt niks van de tactics snapten en ook niet wilde aannemen, dus uiteindelijk viel de groep uit elkaar..

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Als we het toch over "oude" instances hebben, ik ben van plan Woensdag (20:00) met horde een run naar ICC te doen, heroic. De meeste achievements deze week al gedaan alleen heb ik Once Bitten, Twice Shy niet gekregen...bug ofzo (ik had hem al gedaan als non-vampire, en moest dus alleen nog terwijl ik dat wel was. Ik had de buff, zelfs iemand "gebeten" en daarna boss afgemaakt en toch achievement nog gekregen). Idg die + alle herocis nog. Mochten er nog mensen interesse hebben laat het me dan weten.
Daarna donderdag / vrijdag nog is kijken voor een UD10 achie run (ook hier weer horde). Karazhan is een dode server waar je bijna niemand kan vinden dus iedereen die normaal kan nadenken is welkom
Daarna donderdag / vrijdag nog is kijken voor een UD10 achie run (ook hier weer horde). Karazhan is een dode server waar je bijna niemand kan vinden dus iedereen die normaal kan nadenken is welkom
[ Voor 15% gewijzigd door Anvesi op 16-04-2012 16:59 ]
Hmm gaat nu steeds beter met m'n tank glyps ingesteld en ga nu even wat sockets op m'n items gooien (ook al zijn 't nog niet de beste maar voor die paar gold kan ik er ook wel een socket opgooien)
Het enige probleem is dat ik nog steeds niet echt super damage doen.
wat zou ik nog moeten veranderen aan m'n items? zodat 't wel beter gaat lopen ik heb wel 't gevoel dat m'n rotation goed is.
En er staat in een guide van noxxic expertise cap van 26. Heeft 't dan nog nut om dit hoger te hebben of niet?
http://eu.battle.net/wow/...r/frostmane/Rokzya/simple
wat zou ik nog moeten veranderen aan m'n items? zodat 't wel beter gaat lopen ik heb wel 't gevoel dat m'n rotation goed is.
En er staat in een guide van noxxic expertise cap van 26. Heeft 't dan nog nut om dit hoger te hebben of niet?
Standaard blizz ui voor raid frames vind ikzelf prima werken. Enige nadeeltje is dat ik m'n watershield niet meer zie staan sinds 4.3Thysiej schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:51:
[...]
Ten tijde van WotLK heb ik ook Grid gebruikt en ik ben in cata overgestapt naar Vuhdo. Naar wat ik gehoord/ervaren heb is Vuhdo wat makkelijker in te stellen en heb je geen extra addon's nodig om bijvoorbeeld icoontjes te tonen. Clique zit standaard ingebakken. Nadeel is dat het iets meer resources gebruikt en dat je in het begin, net als met Grid, toch wel zult verdwalen in het grote aantal opties om het in te stellen.
Zo lang je van plan bent achter de boss te blijven staan, nee, dan heeft meer dan 26 totaal geen nut.Rokz schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:06:
Weet niet zeker of Ultraxion kan parryen, dat zou namelijk het enige zijn waar ik zou kunnen denken dan het misschien nut heeft.
Ja daar hoopte ik ook op, nou ja moet toch nog een keer voor LK drops van de bag (Zethiel schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:43:
[...]
Jammermisschien dropte LK nog wel een shard
ik had wat pc problemen anders had ik graag meegewild, wanneer ga je weer ?

Maar probeer na de reset z.s.m. weer te gaan, hou het wel ff in de gaten
Count me in, kunnen we wel combinerenFiole schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:56:
Mochten er nog mensen interesse hebben laat het me dan weten.
Ben je nou tank of dps ? want je hebt het over tank glyphs, maar je hebt dps gear / spec op ArmoryRokz schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:06:
Hmm gaat nu steeds beter met m'n tank glyps ingesteld en ga nu even wat sockets op m'n items gooien (ook al zijn 't nog niet de beste maar voor die paar gold kan ik er ook wel een socket opgooien)
[ Voor 58% gewijzigd door DarthNeo op 16-04-2012 17:42 ]
Volgensmij heb ik geen tank glyps?DarthNeo schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:36:
[...]
Ja daar hoopte ik ook op, nou ja moet toch nog een keer voor LK drops van de bag (Tabard).
Maar probeer na de reset z.s.m. weer te gaan, hou het wel ff in de gaten
[...]
Count me in, kunnen we wel combineren
[...]
Ben je nou tank of dps ? want je hebt het over tank glyphs, maar je hebt dps gear / spec op Armory
of heb ik dit nou helemaal mis?
heb deze ingesteld:
Prime
Glyph of Bloodthirst
Glyph of Slam
Glyph of Raging Blow
Major
Glyph of Cleaving
Glyph of Death Wish
Glyph of Colossus Smash
Minor
Glyph of Bloody Healing
Glyph of Berserker Rage
Glyph of Enduring Victory
Gz! Hoe lang ben je er mee bezig geweest?Mektheb schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:07:
Yeah, Exalted met Waterlords !
- Je hebt nog tankgear (chest/legs)Rokz schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:06:
- Je hebt nog tankglyphs (major/minor)
- Je hebt je beste wapen in OH ipv MH (meer dmg in je MH is hogere dmg right?)
- Je hebt geen enkele enchant
- Je hebt te veel expertise (je doet toch dmg van achter dus 26 is genoeg)
Dit is wat ik me nog herinner, maar ik moet toegeven dat het al een tijdje geleden is dat ik WoW speelde. Dus geen idee welke sec. stats nu prioriteit hebben, maar ik zou de expertise op het blauwe wapen reforgen naar hit en die van je purple wapen naar crit.
Tankgear van chest legs weet ik, hier ben ik ook bewust van.
Tankglyps ? geen idee hiervan ik dacht zelf van niet namelijk.
Ik heb wel degelijk m'n beste wapen in MH!
Teveel expertise be nik me nu bewust van, dat ik daar niks aan heb
, daar ga ik dus ook wat aan doen!
En enchants hoe zou ik dat moeten gaan doen?..
ik ben echt nog een noob, en ik maar denken dat ik al veel van wow afwist!
Tankglyps ? geen idee hiervan ik dacht zelf van niet namelijk.
Ik heb wel degelijk m'n beste wapen in MH!
Teveel expertise be nik me nu bewust van, dat ik daar niks aan heb
En enchants hoe zou ik dat moeten gaan doen?..
ik ben echt nog een noob, en ik maar denken dat ik al veel van wow afwist!
Je hebt geen tankglyphs meer, je hebt dezelfde die ik heb... Geen idee xD
Je beste wapen is je epic axe, maar die zit toch wel degelijk op armory nog in je offhand. De expertise kan je reforgen, maar op een gegeven moment krijg je het niet meer onder de 26. Gewoon alle expertise die je hebt wegforgen naar hit/crit totdat je nog 26 expertise over hebt. Check voor de enchants even de website die ik je al eens heb gegeven (kura). Ziet er beter uit dan voorheen in ieder geval, nu als laatste nog je tank equip weg, komt helemaal goed
Hoeveel DPS doe je nu ondertussen of gebruik je daar geen addon voor?
Je beste wapen is je epic axe, maar die zit toch wel degelijk op armory nog in je offhand. De expertise kan je reforgen, maar op een gegeven moment krijg je het niet meer onder de 26. Gewoon alle expertise die je hebt wegforgen naar hit/crit totdat je nog 26 expertise over hebt. Check voor de enchants even de website die ik je al eens heb gegeven (kura). Ziet er beter uit dan voorheen in ieder geval, nu als laatste nog je tank equip weg, komt helemaal goed
Ja, had m'n epic axe wel gewoon netjes in m'n mh. zou vast zijn omdat ik 't wou gaan reforgen toen heb ik 't ook allemaal nog afgehad vandaag.Baroshir schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:40:
Je hebt geen tankglyphs meer, je hebt dezelfde die ik heb... Geen idee xD
dus om op dat reforgen te komen het wil nog niet echt lukken, als ik 't in de reforge ding gooi ja dan kan ik helemaal niks doen volgens dat ding. doe ik dan wat verkeerd of?
enchants ga ik even naar kijken bedankt
Hmm ja, die major glyph zit ik verkeerd mee zo te zien; is niks anders voor. Maar de minor [Enduring Victory] zou ik veranderen in [Glyph of Battle]. Hoef je minder vaak te refreshen, oftewel makkelijker je buff up houden.
Wapens kun je enchanten met Landslide of anders als die te duur zijn Hurricane.
Maargoed, ben er al een tijdje uit dus weet de prijzen van mats/AH niet meer of dat er überhaupt nieuwe enchants zijn.
Dat zijn al twee dikke pluspunten die echt een hoop uit kunnen maken, prijzig maar het waard. Verder enchants van faction reputation voor head/shoulder, extra socket op je belt met +str gem. Verder enchants met AP/Str of crit/hit.
Maargoed, er is vast wel een goede warrior met een link naar Elitist oid.. Iemand die nu in WoW zit, maar succes ermee iig.
Wapens kun je enchanten met Landslide of anders als die te duur zijn Hurricane.
Maargoed, ben er al een tijdje uit dus weet de prijzen van mats/AH niet meer of dat er überhaupt nieuwe enchants zijn.

Dat zijn al twee dikke pluspunten die echt een hoop uit kunnen maken, prijzig maar het waard. Verder enchants van faction reputation voor head/shoulder, extra socket op je belt met +str gem. Verder enchants met AP/Str of crit/hit.
Maargoed, er is vast wel een goede warrior met een link naar Elitist oid.. Iemand die nu in WoW zit, maar succes ermee iig.
Ik refereerde naar je eigen postRokz schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:29:
[...]
Volgensmij heb ik geen tank glyps?
of heb ik dit nou helemaal mis?
heb deze ingesteld:
Prime
Glyph of Bloodthirst
Glyph of Slam
Glyph of Raging Blow
Major
Glyph of Cleaving
Glyph of Death Wish
Glyph of Colossus Smash
Minor
Glyph of Bloody Healing
Glyph of Berserker Rage
Glyph of Enduring Victory
Rokz schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:06:
Hmm gaat nu steeds beter met m'n tank glyps ingesteld
[ Voor 5% gewijzigd door DarthNeo op 16-04-2012 19:08 ]
Haha een typfout sorry!
Reforgen lukte nu in een x wel? iemand enig idee hoe dit kan komen want eerder kon ik geen een item reforgen en nu in een x alles?
Soms is de UI bij mij ook bugged, gewoon even uitloggen en inloggen en het werkt wel.Rokz schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:08:
[...]
Reforgen lukte nu in een x wel? iemand enig idee hoe dit kan komen want eerder kon ik geen een item reforgen en nu in een x alles?
Sheesh, HoT quests zijn echt terrible voor shamy equip... Eerst alleen cloth+leather items met int/spirit en dan krijg je eindelijk de keus voor een mail item met int/spirit, kan je ook nog de offhand kiezen. Grrrrr!
Dus nu loop ik lekker debiel rond met een cloth headpiece en een leather chestpiece. De upgrades waren helaas te groot om zomaar te laten schieten dus moet dan maar. 5% bonus van mail only ging ik ook al ruim overheen met deze upgrades.. xD
Dus nu loop ik lekker debiel rond met een cloth headpiece en een leather chestpiece. De upgrades waren helaas te groot om zomaar te laten schieten dus moet dan maar. 5% bonus van mail only ging ik ook al ruim overheen met deze upgrades.. xD
Mede door de tips hier ging blackhorn redelijk snel neer (op normal). Spine was even zoeken naar de juiste strategie, maar door iets te veel foutjes niet gelukt. Beste poging tot plate 3 gekomen, maar toen maakte iemand een fout waardoor er wat mensen afvlogen. Die moet echter wel neer te krijgen zijn als iedereen netjes z'n taak uitvoert. Eerst was ik off tank voor bloods, maar later als enige tank en door de extra dps ging het ook soepeler. Volgende week gaat ie vast wel neer
Destroyer's end komt dichterbij...
Me plan om gisteren me warrior naar 80 te brengen ging niet helemaal door.
Wou toch nog even arena cappen met me Rogue.
Ik in /2 vragen en kreeg een half uur lang geen partner.
Toen LF DPS arena partner 2v2, 100G per win. ...Vervolgens kreeg ik gelijk 3 whispers XD
Ik ging toen met een gast dus arena doen. maar ipv dat hij die 100g per win waard was zat ik hem te carryen ipv andersom. Uiteindelijk na 2 wins door mij zegt ie: 200G please. dus ik zei van: i carried you not the other way arround. zegt ie: Yeah np was worth a try
.... lol maargoed vervolgens 10 arena battles gewonnen en toen gaf die mij 500 gold als bedankje ^_^ dus was nog wel best
Wou toch nog even arena cappen met me Rogue.
Ik in /2 vragen en kreeg een half uur lang geen partner.
Toen LF DPS arena partner 2v2, 100G per win. ...Vervolgens kreeg ik gelijk 3 whispers XD
Ik ging toen met een gast dus arena doen. maar ipv dat hij die 100g per win waard was zat ik hem te carryen ipv andersom. Uiteindelijk na 2 wins door mij zegt ie: 200G please. dus ik zei van: i carried you not the other way arround. zegt ie: Yeah np was worth a try
*dagboek*
Ik kon gisteren mijn ogen niet geloven.
Na 70-80 uur gespendeert te hebben (verdeeld over 2 jaar) eindelijk die stomme pad gevangen (old ironforge) en heb nu alle achievements binnen van de professions. Viel een last van me af, maar ook zoiets van: en wat nu.
Zit nu op 12800 achievement points en kan nu alleen nog maar punten pakken in raids (25) en RBG/arena's.
Toch maar eens goed trade/chatchannel in de gaten gaan houden in het weekend om te kijken of er pug-runs worden opgestart naar ulduar of LK25 HC. Arena's en RBG hoef ik niet zo gauw op te rekenen.
Ik kon gisteren mijn ogen niet geloven.
Na 70-80 uur gespendeert te hebben (verdeeld over 2 jaar) eindelijk die stomme pad gevangen (old ironforge) en heb nu alle achievements binnen van de professions. Viel een last van me af, maar ook zoiets van: en wat nu.
Zit nu op 12800 achievement points en kan nu alleen nog maar punten pakken in raids (25) en RBG/arena's.
Toch maar eens goed trade/chatchannel in de gaten gaan houden in het weekend om te kijken of er pug-runs worden opgestart naar ulduar of LK25 HC. Arena's en RBG hoef ik niet zo gauw op te rekenen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Fucking sweet. gratzsabriel schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:22:
Na 70-80 uur gespendeert te hebben (verdeeld over 2 jaar) eindelijk die stomme pad gevangen (old ironforge) en heb nu alle achievements binnen van de professions.
Ik zou de tactic voor 1 tank alleen gebruiken als je healers weten waar ze mee bezig zijn... Wij doen het altijd met 2 tanks, waarvan de offtank bijhoud hoeveel bloods er zijn. Als je het met 1 tank doet wordt de damage op platform 3 namelijk wel redelijk hoog op die tank. De Hideous Amalgamation doet meer damage naar mate deze meer bloods opneemt en er komen redelijk veel bloods...IntToStr schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:24:
Mede door de tips hier ging blackhorn redelijk snel neer (op normal). Spine was even zoeken naar de juiste strategie, maar door iets te veel foutjes niet gelukt. Beste poging tot plate 3 gekomen, maar toen maakte iemand een fout waardoor er wat mensen afvlogen. Die moet echter wel neer te krijgen zijn als iedereen netjes z'n taak uitvoert. Eerst was ik off tank voor bloods, maar later als enige tank en door de extra dps ging het ook soepeler. Volgende week gaat ie vast wel neerDestroyer's end komt dichterbij...
Wij doen spine altijd alsvolgt:
- marken 1 Corruption die niet neer gaat. De rest wordt neergehaald.
- Barrel roll om de 3 corruptions kwijt te raken
- Nuken de laatste corruption voor de Amalgamation. Nuken tot 15%, dan wachten tot er genoeg bloods zijn.
- Amalgamation 9 bloods laten absorben en goed plaatsen. Dan volledige nuke tot Nuclear Blast
- Op plate 1 gebruikt dps hun eigen cooldowns. Op plate 2 gebruiken we heroism. Op plate 3 weer de eigen cooldowns.
- Zorg dat tijdens het nuken van de burning tendon de ranged recht tegenover de burning tendon staan (dus links achterop het platform als de burning tendon rechts vooraan is). Zo zorg je ervoor dat je nooit een barrel roll hebt tijdens de burning tendon. Daarnaast hoeft maar 1 persoon op 10 man aan de tegenovergestelde kant te staan om een barrelroll te voorkomen...
Goede morgen,
@ hierboven: Veel mensen gebruiken 1 tank omdat de dps requirement op de burning tendons destijds best wel hoog was. Misschien dat de groep van IntToStr de extra dps op de tendons ook wel kan gebruiken. In het begin is t altijd lastig.
Ik had gister een mazzeltje, kon mee met een groepje vrienden van de topguild op de server. Paar mains erbij die al maanden heroic DS clearen – dus t ging vrij soepel. Morchok, Yor en Ultraxion HC gedaan. Hagara HC wilde niet zo lukken door falen van wat andere casuals… Wel leuk om de run even te doen, inclusief wat extra achievements. Nog head, hands, ring en trinket mogen looten voor de tankgear. Zit inmiddels op ilevel 396, bam!
@ hierboven: Veel mensen gebruiken 1 tank omdat de dps requirement op de burning tendons destijds best wel hoog was. Misschien dat de groep van IntToStr de extra dps op de tendons ook wel kan gebruiken. In het begin is t altijd lastig.
Ik had gister een mazzeltje, kon mee met een groepje vrienden van de topguild op de server. Paar mains erbij die al maanden heroic DS clearen – dus t ging vrij soepel. Morchok, Yor en Ultraxion HC gedaan. Hagara HC wilde niet zo lukken door falen van wat andere casuals… Wel leuk om de run even te doen, inclusief wat extra achievements. Nog head, hands, ring en trinket mogen looten voor de tankgear. Zit inmiddels op ilevel 396, bam!
Voor zover ik weet gebruik je battle shout toch op cd vanwege de rage die je ervoor krijgt, dus ik zie de noodzaak niet in van het vervangen van die glyphFreaky Maus schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:49:
Hmm ja, die major glyph zit ik verkeerd mee zo te zien; is niks anders voor. Maar de minor [Enduring Victory] zou ik veranderen in [Glyph of Battle]. Hoef je minder vaak te refreshen, oftewel makkelijker je buff up houden.
Gister met een paar van de top guilds van de server 25 man DS gedaan..normaal gesproken hebben mensen al moeite een 10 man te maken maar alle alts / socials van de top x guilds toch een run gemaakt. 4 stukken loot opgepakt, onder andere eindelijk 4 piece tier 13 gehaald voor mn dk!
Zal nogmaals herhalen voor de geïnterreseerde onder ons: ik ga a.s. woensdag rond 20:00 een ICC(10) heroic run doen voor horde. En later die week ook proberen een Ulduar(10) achievement run te doen. Als er nog geïnterreseerde zijn laat het me weten (danwel via DM of in-game via realID).
Zal nogmaals herhalen voor de geïnterreseerde onder ons: ik ga a.s. woensdag rond 20:00 een ICC(10) heroic run doen voor horde. En later die week ook proberen een Ulduar(10) achievement run te doen. Als er nog geïnterreseerde zijn laat het me weten (danwel via DM of in-game via realID).
Lijkt mij heel leuk!Fiole schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:56:
Als we het toch over "oude" instances hebben, ik ben van plan Woensdag (20:00) met horde een run naar ICC te doen, heroic. De meeste achievements deze week al gedaan alleen heb ik Once Bitten, Twice Shy niet gekregen...bug ofzo (ik had hem al gedaan als non-vampire, en moest dus alleen nog terwijl ik dat wel was. Ik had de buff, zelfs iemand "gebeten" en daarna boss afgemaakt en toch achievement nog gekregen). Idg die + alle herocis nog. Mochten er nog mensen interesse hebben laat het me dan weten.
Ik zou graag mee willen op mijn freshly dinged DK =)
Alleen Once Bitten, Twice Shy geen vampire worden en LK iets met defile achievement heb ik nog nodig voor de mount.
Ik ken alle tactics nog perfect
Once Bitten, Twice Shy is nog wel te doen (omdat deze automatisch word gedaan, ook op ). Lich King echter gaan we niet doen...dit omdat we dus alles heroic doen, is te lastig te combineren met achievements, die hadden we deze week dus al gedaan. Sorry!sjaak88 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:01:
[...]
Lijkt mij heel leuk!
Ik zou graag mee willen op mijn freshly dinged DK =)
Alleen Once Bitten, Twice Shy geen vampire worden en LK iets met defile achievement heb ik nog nodig voor de mount.
Ik ken alle tactics nog perfect
En ja het is 10 man. Week hierna wellicht nog 25 man
[ Voor 17% gewijzigd door Anvesi op 17-04-2012 10:11 ]
Als je Tanking wil zijn zorg dat je in iedergeval tank gear gebruikt, op dit moment ben je dps spec met tanking items, en dan zijn zelfs blauwe items beter voor dps dan de items die op dit moment gebruikt.Rokz schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:06:
Qua character optimalisatie zou ik hier eens naar kijken : http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/frostmane/rokzya
Is een character analyzer die je tips geeft over wat te gebruiken in welke gem slots enzo, en ook welke mogelijk gear upgrades er zijn, als je in armory uitlogt in tankgear/tank spec en dan reload doet op de website dan laad hij je andere spec, je kan precies in stellen welk niveau qua gear je wil hebben en waar je dan upgrades vandaan kan halen. (raids/instances/valors).
Hoop dat het je iets helpt, daarnaast is : http://elitistjerks.com/f..._patching_before_posting/ een redelijke thread om even snel door te lezen (de eerste post op ze minst) verder kan je op dat forum veel dingen opzoeken qua warriors
Veel succes met je warrior, blijft toch het beste class in WoW
De standaard UI van Blizzard is een beetje buggy, in het geval van UI replacements als ElvUI en TukUI nemen zij dat gewoon over. Met een "/console reloadui" is dat normaal gesproken al verholpen.Rokz schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:08:
[...]
Deze bug heeft te maken dat de volgorgde van de frames niet in de juiste volgorde over elkaar liggen waardoor er een transparante laag over je interface hangt, zodat er niets te klikken valt. Volgens mij is hier een addon voor om dit recht te trekken. Iets in de trend van Fix Frama Strata of zo ...
Thuis eens kijken
nieuws: Aanklager: Breivik was verslaafd aan World of Warcraft
Echt hè. Sommige mensen snappen het echt niet. World of Warcraft wordt weer eens gezien als boosdoener. Wordt daar zo moe van, hè, dat games steeds maar als slechte invloed wordt gezien voor een hoop dingen. De goede dingen worden dan maar even vergeten, lijkt het wel.
Echt hè. Sommige mensen snappen het echt niet. World of Warcraft wordt weer eens gezien als boosdoener. Wordt daar zo moe van, hè, dat games steeds maar als slechte invloed wordt gezien voor een hoop dingen. De goede dingen worden dan maar even vergeten, lijkt het wel.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja, zag het net zelf ook ... mijn reply was dan ook:
ik vind zoiets gewoon te triest voor woordenVoorheen waren het geweldadige films ... check.
Toen was het muziek, zoals Marilyn Manson ... check.
Dan shooters zoals CoD ... check.
Nu WoW? ..... check.
Ik ga mezelf vast aangeven, dit zal vast niet lang meer niet goed gaan
[ Voor 43% gewijzigd door detheavn op 17-04-2012 11:38 ]
Dit was precies wat we deden (of in ieder geval probeerdenThysiej schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:48:
[...]
Ik zou de tactic voor 1 tank alleen gebruiken als je healers weten waar ze mee bezig zijn... Wij doen het altijd met 2 tanks, waarvan de offtank bijhoud hoeveel bloods er zijn. Als je het met 1 tank doet wordt de damage op platform 3 namelijk wel redelijk hoog op die tank. De Hideous Amalgamation doet meer damage naar mate deze meer bloods opneemt en er komen redelijk veel bloods...
Wij doen spine altijd alsvolgt:
- marken 1 Corruption die niet neer gaat. De rest wordt neergehaald.
- Barrel roll om de 3 corruptions kwijt te raken
- Nuken de laatste corruption voor de Amalgamation. Nuken tot 15%, dan wachten tot er genoeg bloods zijn.
- Amalgamation 9 bloods laten absorben en goed plaatsen. Dan volledige nuke tot Nuclear Blast
- Op plate 1 gebruikt dps hun eigen cooldowns. Op plate 2 gebruiken we heroism. Op plate 3 weer de eigen cooldowns.
- Zorg dat tijdens het nuken van de burning tendon de ranged recht tegenover de burning tendon staan (dus links achterop het platform als de burning tendon rechts vooraan is). Zo zorg je ervoor dat je nooit een barrel roll hebt tijdens de burning tendon. Daarnaast hoeft maar 1 persoon op 10 man aan de tegenovergestelde kant te staan om een barrelroll te voorkomen...
We hadden toevallig wat alts mee van de nr 1 alliance guild. Ondanks de mindere gear wisten ze uiteraard wel wat ze moesten doen, maar er werd door de overige personen vaak te traag of niet meegedaan met de rolls, waardoor het vaak mis ging. Amalgations was geen probleem eigenlijk.
De poging waar ik solo tankte ging meteen bijna perfect eigenlijk, dus alleen even goed rollen en volhouden voor het laatste stukje en we zijn er... Alleen zal de volgende poging waarschijnlijk met meer guildies zijn, oftewel meer ellende omdat die eerst weer aan de fight moeten wennen.
Leuk, keep us posted!IntToStr schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:41:
[...]
Dit was precies wat we deden (of in ieder geval probeerden). Tip voor ranged en melee aan andere kant zetten is nog wel handig voor burning tendon.
We hadden toevallig wat alts mee van de nr 1 alliance guild. Ondanks de mindere gear wisten ze uiteraard wel wat ze moesten doen, maar er werd door de overige personen vaak te traag of niet meegedaan met de rolls, waardoor het vaak mis ging. Amalgations was geen probleem eigenlijk.
De poging waar ik solo tankte ging meteen bijna perfect eigenlijk, dus alleen even goed rollen en volhouden voor het laatste stukje en we zijn er... Alleen zal de volgende poging waarschijnlijk met meer guildies zijn, oftewel meer ellende omdat die eerst weer aan de fight moeten wennen.
Ik moest er eerlijk gezegd smakelijk om lachen toen ik het bericht las. Mensen die een dergelijke link leggen zijn zo kortzichtig. Natuurlijk, de aanklager probeert op alle manieren Breivik onderuit te halen, dat hoort gewoon bij een rechtszaak. Dat vind ik ook niet schokkend. Wat ik schokkender vind is dat mensen een dergelijk vergelijk/beschuldiging serieus nemen.Zeror schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:35:
nieuws: Aanklager: Breivik was verslaafd aan World of Warcraft
In gevallen als deze is het zeer makkelijk om een voor het algemeen publiek redelijk onbekende factor de schuld te geven. Hierbij bedoel ik niet dat WoW onbekend is, maar dat het beeld van deze game (of anderen) vaak verkeerd is. Voor de leek lijkt het erop dat WoW draait om een poppetje te maken en daarmee andere spelers of monsters te killen. Heb je echter enig verstand van hoe WoW in elkaar zit, dan zie je al snel dat de hoofdbestandsdelen van WoW totaal anders zijn, bijvoorbeeld: character gearen/verbeteren, je character beter leren spelen, tactics kennen en uitvoeren, samenwerken met een groep en de eventuele storyline beleven. Het daadwerkelijke "killen" van spelers/mobs is er puur om een soort van "afronding" te geven aan bovenstaande onderdelen (een bossfight beëindigen, aangeven dat jij beter was dan speler X in PVP etc.).
Wat mij wel eens grappig lijkt is wanneer iemand (advocaat, rechter, journalist, columnist, maakt niet uit wie) in een dergelijke situatie voor de spot eens eenzelfde kortzichtige analyse maakt over bijvoorbeeld koffie drinken. Want ja, de moordenaars in zaak X, Y en Z ervoor dronken ook koffie, koffie maakt je alerter en misschien wat hyperactiever wat weer aanleiding zou kunnen zijn tot die moord.
Het enige wat een aanklager met een vergelijk tussen WoW spelen en een moordenaar zijn kan bewerkstelligen is een kleine onderbouwing geven aan een profielschets. Niet vanwege de aard van een spel, maar door aan te tonen moordenaar zoveel speelde dat hij niets anders deed en dat dit een enorme impact had op zijn denkwijze/handelen. Dit zou er dan vervolgens mogelijk weer voor hebben gezorgd dat hij vervreemd raakte van de buitenwereld. Als mogelijk gevolgd hiervan zou dan ook nog aangetoond moeten worden dat hij zo wereldvreemd was dat hij rare/afwijkende gedachten kreeg die via via uiteindelijk resulteerden in de moordpartij. Pas dan heb je in mijn opzicht iets van een punt.
Maar zoals je ziet zitten daar zoveel stappen tussen die geen van allen een 1 op 1 gevolg van elkaar zijn dat je met heel wat meer moet komen om tot een totaalbeeld te komen. Daarbij zou je het in dit geval WoW spelen ook met tal van andere dingen kunnen vervangen.
Achja, al met al is het voor de journalisten en ook de aanklager een makkelijk doelwit om de schuld te geven, zonder een fatsoenlijke onderbouwing te leveren.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
ik snap alles van wat je zegt en is ook wel zo. maar ik maak mezelf altijd boos om zulke uitspraken. Uberhaupt de uitspraken dat games kinderen geweldadig maken. Ik geloof ook best dat daar een kern van waarheid in zit als je een kind van 10 mensen laat over rijden in gta en doodslaan etc. Maar dat zijn echt een hele kleine groep individuen die misschien echt door het gamen zo gek worden. En hoe zit het dan met actie films,. ik denk toch echt dat dat wat erger is dan een videogame qua geweld.
Maar zelf vind ik het zo hinderlijk omdat inderdaad de mensen die zelf niet gamen en bijna geen tot geen verstand van games hebben zulke berrichten serieus aannemen en bijv gaan zeuren dat jij zelf gameverslaafd ben en het slecht voor je is terwijl jij gewoon gamed omdat je het leuk vind en het een hobby is.
Edit: ff quote weggehaald. was zo'n lang berricht ;p
Maar zelf vind ik het zo hinderlijk omdat inderdaad de mensen die zelf niet gamen en bijna geen tot geen verstand van games hebben zulke berrichten serieus aannemen en bijv gaan zeuren dat jij zelf gameverslaafd ben en het slecht voor je is terwijl jij gewoon gamed omdat je het leuk vind en het een hobby is.
Edit: ff quote weggehaald. was zo'n lang berricht ;p
[ Voor 64% gewijzigd door Ricmaniac op 17-04-2012 13:21 ]
Zolang een persoon de realiteit van de game wereld kan blijven onderscheiden is er niks aan de hand. Het wordt pas een probleem als die grens vervaagt. Maar datzelfde geldt voor filmwereld, boekwereld, wat voor niet-realistische wereld dan ook.
Iemand die een paar keer per week een gezellig stukje porno opzet weet prima dat dat geen realistische wereld is. Net zo min als dat een wereld met sprekende koeien en blauwe ruimtewezens dat niet is.
Iemand die een paar keer per week een gezellig stukje porno opzet weet prima dat dat geen realistische wereld is. Net zo min als dat een wereld met sprekende koeien en blauwe ruimtewezens dat niet is.
Je bedoelt Draenei, aka blue spacecows?Blistimo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:31:
...Net zo min als dat een wereld met sprekende koeien en blauwe ruimtewezens dat niet is.
In tegenstelling wat hier in deze rechtszaak gedaan wordt (een game beschuldigen van de oorzaak zijn van bepaald(e) gedrag/acties), vraag ik me wel eens af wat de uitkomst zou zijn als men onderzoekt hoeveel van dit soort moordpartijen (of ander abnormaal gedrag) er voorkomen worden door games? Het is natuurlijk een onderzoek waar je zowat onmogelijk harde cijfers uit kunt halen, maar denk er eens zo over: zouden er niet gevallen zijn van mensen die misschien zonder games op het verkeerde pad komen, maar door het spelen van WoW/CoD/whatever een bepaalde uitlaatklep hebben voor hun frustraties/stress?
Ik denk dat wanneer je beide onderzoeken (vóór en tegen gaming) naast elkaar zou leggen, het me niet zou verbazen als de aantallen elkaar opheffen en gaming dus netto geen effect heeft op dit soort moordpartijen. Maar zoals gezegd ook zo'n onderzoek is zowat onmogelijk omdat het aantal variabelen extreem groot is en de hele serie van "tussen-oorzaken" in veel gevallen ook niet van elkaar afhankelijk zijn. Ach ja.. genoeg filosofisch gedoe voor 1 dag

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
klopt niet helemaal denk ikBlistimo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:31:
Zolang een persoon de realiteit van de game wereld kan blijven onderscheiden is er niks aan de hand. Het wordt pas een probleem als die grens vervaagt. Maar datzelfde geldt voor filmwereld, boekwereld, wat voor niet-realistische wereld dan ook.
Beetje off topic maargoed XD
Ik denk dat het fout is om bijvoorbeeld World of warcraft er zo bij te noemen, Net als dat in het artikel staat dat het schiet incident lijkt op een scene uit call of duty MW2.
Pardon...
Tauren = cows.
Draenei = blue spaceGOATS.
Juist is juist
Tauren = cows.
Draenei = blue spaceGOATS.
Juist is juist
Wat heb je aan zo een onderzoek? Je kan er donder op zeggen dat er dan geconcludeerd wordt dat games anders ontwikkeld moeten gaan worden zodat het wel een uitlaatklep aan de ene kant is, maar aan de andere kant niet aanstootgevend voor de makkelijk te beïnvloeden persoon.Moi_in_actie schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:49:
[...]
Ik denk dat wanneer je beide onderzoeken (vóór en tegen gaming) naast elkaar zou leggen, het me niet zou verbazen als de aantallen elkaar opheffen en gaming dus netto geen effect heeft op dit soort moordpartijen. Maar zoals gezegd ook zo'n onderzoek is zowat onmogelijk omdat het aantal variabelen extreem groot is en de hele serie van "tussen-oorzaken" in veel gevallen ook niet van elkaar afhankelijk zijn. Ach ja.. genoeg filosofisch gedoe voor 1 dag
Gisteren weer eens met mijn priest LFR ingedoken. Was een tijd geleden dat ik had gehealed en ik ben er ook zeker niet de beste in (gelukkig meer dan capabel voor LFR). Heb het toch bijzonder veel naar mijn zin gehad en heb mijn shadow offspec maar omgegooid naar holy omdat 3 disc priests in een 25 mans raid wat overdreven zijn (heel irritant shielden is het dan
Is dat niet meer gebrek aan irl ervaring?Ricmaniac schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:53:
[...]
klopt niet helemaal denk ikveel mannen (jongeren vooral) verwachten dat de partner waarmee ze seks hebben het bijvoorbeeld lekker vind om een facial te krijgen omdat in die films erbij gekreunt word ;p
Beetje off topic maargoed XD
Ik denk dat het fout is om bijvoorbeeld World of warcraft er zo bij te noemen, Net als dat in het artikel staat dat het schiet incident lijkt op een scene uit call of duty MW2.dat zou je dan van elke moord kunnen zeggen toch die in een winkelcentrum gebeurd waar iemand meerdere mensen gewoon dood schiet
Ach boeie dat ze het noemen, gaming ligt toch al vanaf Pacman onder vuur? Als het waar is, betekent dat dan dat we wereldwijd 10 miljoen (WoW spelers) psychopaten hebben? Iemand met gezond verstand zal vast inzien dat dat een beetje ver gaat.
Bnet pindle#2913
Volgens mij werd WoW er in deze vergelijking bijgehaald als voorbeeld om de beeldvorming van een sociaal isolement voor de buhne te ondersteunen, dat is toch iets anders dan suggereren dat er een link is tussen wow en dit soort (politieke) moorden.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Sociaal isolement kan ook zonder games. Boeken, muziek en TV vullen datzelfde gat op wat nu de spellen zijn. Maar goed, wij als gamers zullen daar wel een andere kijk op hebben, wat waarschijnlijk daar weer als bevooroordeeld bestempeld zal wordenblouweKip schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:05:
Volgens mij werd WoW er in deze vergelijking bijgehaald als voorbeeld om de beeldvorming van een sociaal isolement voor de buhne te ondersteunen, dat is toch iets anders dan suggereren dat er een link is tussen wow en dit soort (politieke) moorden.
Tja, 100 jaren geleden waren er ook al dit soort gekken, toen waren er nog geen films en gamesdetheavn schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:13:
[...]
Sociaal isolement kan ook zonder games. Boeken, muziek en TV vullen datzelfde gat op wat nu de spellen zijn. Maar goed, wij als gamers zullen daar wel een andere kijk op hebben, wat waarschijnlijk daar weer als bevooroordeeld bestempeld zal worden
Zal wel aan de boeken leggen, die dingen bestaan al eeuwen ;p
Ja, of van die mensen die ergens alleen in een hutje in de Zwitserse bergen leven, die zijn levensgevaarlijk johdetheavn schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:13:
[...]
Sociaal isolement kan ook zonder games. Boeken, muziek en TV vullen datzelfde gat op wat nu de spellen zijn.

Boeken vind ik eerlijk gezegt een erger isolement. Een beetje eenzaam op de bank of in de hoek van een bibliotheek een boek lezen waar die persoon geen vrienden bij hem heeft. Hoe zou de wereld zijn als eerder PC's dan Boeken zouden bestaan.. dan zouden ze zeggen.. hij heeft een kwaadaardig boek gelezen waardoor hij tot deze daad is aangezet omdat je met computers wel met mensen aan de praat komt en met boeken jezelf afsluit
Ach, was pop/rockmuziek destijds ook niet 'des duivels'?
Nieuwe zaken schrikken af, het voedt de angst voor het onbekende.
Nieuwe zaken schrikken af, het voedt de angst voor het onbekende.
Gister Tailoring to 450 gekregen, gelijkertijd ook enchanting tot 360 gelvld en wat kost het duur om enchanting te lvlen. Ik ben zo 1k kwijt geraakt aan 30 punten.
Alleen moet ik nu Primal might halen wat gelijk 400g kost.
Tevens denk ik er ook aan om 1 van mijn chars naar hord over te zetten, ik dacht persoonlijk aan mijn Lock maar een mat van mij zegt dat tauren druid ook heel handig zijn.
Alleen moet ik nu Primal might halen wat gelijk 400g kost.

Tevens denk ik er ook aan om 1 van mijn chars naar hord over te zetten, ik dacht persoonlijk aan mijn Lock maar een mat van mij zegt dat tauren druid ook heel handig zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door Jorca op 17-04-2012 14:46 ]
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
behalve dat gamen niet bepaald een nieuwe zaak is.
maar goed. Vanavond eindelijk maar weer is me warrior verder levelen nu me main char (rogue) al genoeg gedaan heeft deze week
denk dat ik vanavond level 80 wel red met me warrior.
Tenzij me vriendin langs komt though XD
maar goed. Vanavond eindelijk maar weer is me warrior verder levelen nu me main char (rogue) al genoeg gedaan heeft deze week
Tenzij me vriendin langs komt though XD
Ik ben het er ook niet mee eens, maar het is natuurlijk wel een makkelijk voorbeeld voor leken en digibeten.Sociaal isolement kan ook zonder games. Boeken, muziek en TV vullen datzelfde gat op wat nu de spellen zijn. Maar goed, wij als gamers zullen daar wel een andere kijk op hebben, wat waarschijnlijk daar weer als bevooroordeeld bestempeld zal worden
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Deze verslaving is tenminste nog een beetje socialer dan dat je aan de coke zit. 
Ik ga regelmatig met de guild een aantal keer weg per jaar. Soms een lang weekend, andere keer een dagje, of we pakken een restaurant.
Ga de komende tijd weer even aan de slag met me main. Beetje achievements verzamelen en wellicht een nieuwe outfit of zo.
Ik ga regelmatig met de guild een aantal keer weg per jaar. Soms een lang weekend, andere keer een dagje, of we pakken een restaurant.
Ga de komende tijd weer even aan de slag met me main. Beetje achievements verzamelen en wellicht een nieuwe outfit of zo.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Tauren druid is vooral handig als het een herber is. Herben in flightform met kortere casttijd vanwege racial zorgt ervoor dat je minder tijd nodig hebt per herb spawnkivanco schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:41:
met dat easter event was het met tauren druid ook heerlijk trollen
epic epic flying en gaan in razor hill
veel whispers gekregen van you f* noob enz
kan ik me heerlijk mee vermaken!
deed me guild vroeger ook. Was toen nog andere server en echt hechte sociale guild maar ook Goed in raids etc.junglebeast schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:22:
Deze verslaving is tenminste nog een beetje socialer dan dat je aan de coke zit.
Meerdere malen meetings in londen of amsterdam ofzo voor uit eten bijv
Wellicht kunnen we dat in de toekomst ook eens doen met wat TweakersRicmaniac schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:54:
[...]
deed me guild vroeger ook. Was toen nog andere server en echt hechte sociale guild maar ook Goed in raids etc.
Meerdere malen meetings in londen of amsterdam ofzo voor uit eten bijvwas echt cool
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Iemand geïnteresseerd om mij een 'scroll of resurrection' te sturen?
Mijn email voor WoW is: '*edit'.
Mijn email voor WoW is: '*edit'.
[ Voor 6% gewijzigd door Mpar op 17-04-2012 18:33 ]
Gedaan, en nu asap je mailadres uit die post halen voordat je gek wordt van de junkmailmartijnprijt schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:18:
Iemand geïnteresseerd om mij een 'scroll of resurrection' te sturen?
Mijn email voor WoW is: xxxxx
Oké dankje, 't is trouwens maar een game-mail. Hoe lang duurt het trouwens voordat zo'n uitnodiging er is, ik heb hem namelijk nog niet.Baroshir schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:31:
[...]
Gedaan, en nu asap je mailadres uit die post halen voordat je gek wordt van de junkmail
Volgens mij worden die aan het eind van de dag verstuurd, dus ik zou niet te lang staren 
@shoombak hm aparte bug... Geld wel afgeschreven (wordt toch maandelijks gedaan bij annual pass?)
@shoombak hm aparte bug... Geld wel afgeschreven (wordt toch maandelijks gedaan bij annual pass?)
Dagboekje:
Na een aantal weken geleden nonstop lopen wipen op Warlord Zon'ozz, sinds vorige week echte progressie geboekt.
De raid had, zonder mij erbij, 6/8 10 normal gekilled. Ik had die week gepugged naar 6/8, waarna we de dag erna hebben lopen wipen op Spine.
Deze raid-week met de guild naar 6/8, waar ik tot 5/8 als healer mee was en daarna dps, 1 shot alles, daarna wat lopen wipen op Spine. Gister verder gegaan op Spine en binnen 4 tries dood!
Daarna kwam het kutte Madness.. Wat een gedoe met de platforms..
Paar bug wipes (mensen vielen in het water i.p.v. gelift te worden). Het werd gister laat dus vandaag verder gegaan. Na 2 bug wipes en 1 echte wipe in P2, heb ik mijn nieuwe title mogen krijgen. Met mijn 45k DPS heb ik toch een aardige berg verzet!
Helaas geen loot voor mij, zelf één moeten disenchanten omdat er geen Rogue was voor de dagger!
Het waren me de daagjes wel zeg! Maar wel gaaf om hem dood te hebben.
Na een aantal weken geleden nonstop lopen wipen op Warlord Zon'ozz, sinds vorige week echte progressie geboekt.
De raid had, zonder mij erbij, 6/8 10 normal gekilled. Ik had die week gepugged naar 6/8, waarna we de dag erna hebben lopen wipen op Spine.
Deze raid-week met de guild naar 6/8, waar ik tot 5/8 als healer mee was en daarna dps, 1 shot alles, daarna wat lopen wipen op Spine. Gister verder gegaan op Spine en binnen 4 tries dood!
Daarna kwam het kutte Madness.. Wat een gedoe met de platforms..
Paar bug wipes (mensen vielen in het water i.p.v. gelift te worden). Het werd gister laat dus vandaag verder gegaan. Na 2 bug wipes en 1 echte wipe in P2, heb ik mijn nieuwe title mogen krijgen. Met mijn 45k DPS heb ik toch een aardige berg verzet!
Helaas geen loot voor mij, zelf één moeten disenchanten omdat er geen Rogue was voor de dagger!
Het waren me de daagjes wel zeg! Maar wel gaaf om hem dood te hebben.
PSN: Redrafted
En nog meer geluk: denk nog éven snel voor de reset maar BT doen, mwellicht dat Glaives droppen...en natuurlijk main hand glaive dropt voor me! Veel geluk met loot gehad deze week
We want picsFiole schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:51:
En nog meer geluk: denk nog éven snel voor de reset maar BT doen, mwellicht dat Glaives droppen...en natuurlijk main hand glaive dropt voor me! Veel geluk met loot gehad deze week
Dit topic is gesloten.