Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Je was er zelf bij toen ie dropte -_-

Maar goed:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/30udzdk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Sinds gisteren begonnen met het lvlen van een Belf Rogue, omdat ik altijd al een rogue wilde en Belf ziet er het hardst uit en die extra silence is ook nice.
Uit verveling begonnen omdat al mijn maten nu een WoW pauze hebben ingelast.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet voor mekaar gekregen om me warrior 80 te krijgen gisteravond. half 11 savonds was ik kapot en net 79 gedingt toen vond ik het wel best ben ik een serie gaan kijken en gaan slapen. Vanavond sowieso wel 81 minimaal. hopelijk nog 3 daagjes en dan eindelijk me warrior tank builden. gaat wel een tijdje duren denk ik aangezien ik met raids totaal geen tank experience heb. Although ik al vanaf vanilla raid en denk wel aardig wat te weten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Ricmaniac schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:12:
Niet voor mekaar gekregen om me warrior 80 te krijgen gisteravond. half 11 savonds was ik kapot en net 79 gedingt toen vond ik het wel best
Slacker :P !

>:)

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Ricmaniac schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:12:
Niet voor mekaar gekregen om me warrior 80 te krijgen gisteravond. half 11 savonds was ik kapot en net 79 gedingt toen vond ik het wel best ben ik een serie gaan kijken en gaan slapen. Vanavond sowieso wel 81 minimaal. hopelijk nog 3 daagjes en dan eindelijk me warrior tank builden. gaat wel een tijdje duren denk ik aangezien ik met raids totaal geen tank experience heb. Although ik al vanaf vanilla raid en denk wel aardig wat te weten.
Ik heb gisteren toevallig voor het eerst met mijn warrior wat DS tanking gedaan, ik ben paladin tanking gewend en dan is warrior tanking helemaal niet zo anders. Het enige is dat je wat meer je abilities in de gaten moet houden, wat bij een paladin automatisch gaat omdat de debuffs automatisch komen van de meest gebruikte abilities. (thunderclap, shout, rend zijn allemaal abilities die je bij moet houden). Voor de rest heb ik het idee dat mijn paladin veel meer threat doet dan mijn warrior, ook al is de gear van mijn warrior natuurlijk een stuk minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Ik heb nooit als Tank kunnen spelen want toen ik het probeerde lette ik nergens op, want blijkbaar moet je ook op je teammates kunnen letten hoe het met hun gaat enz.
Als caster ben ik ook niet super, maar ik probeer het wel en in Bg's vind ik het ook heel leuk, en Melee ben ik wel goed in want je zit op je tegenstander en je probeert niet weg te kiten maar te achtervolgen.
Warlock wil ik wel goed kunnen spelen, maar nu heb ik geen Conquest maatje waarmee ik dat kan doen en in /2 praten lokt meestal mensen met 100k hp.
Hopelijk kan ik voor MoP mijn favoriete char kiezen zodat ik mezelf vollop op die kan focussen. want nu is het nog steeds mijn Feral Druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Gister helaas geen Ship HC. Lage focus en geen ideale combi van ranged/melee. Uiteindelijk zijn we zelfs 45 minuten vroeger gestopt met een lege instance. Onze legendary rogue is nu echt niet meer bij te houden... Scheelt toch echt een hoop die wapens :)

Vanavond hoop ik op een goede clear van de eerste 5 bazen. Dan kunnen we zondag met de goede signs ship omleggen, zal een keer tijd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga maar is proberen deze week om een normal DS te doen deze week en Hagara te pickpocketen voor die legendary rogue quest. Heb al meerdere HC DS bosses gekilled though maar was met een guild op andere server. Hagara was er geen 1 van.

Hopelijk kan het deze week wel en kan k ook een groep vinden die me dat toe laat ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
onze rogue is met z'n legendaries nog een beetje aan het slacken helaas :| sommige fights zie je soms hoge dps, maar over het algemeen valt het me eigenlijk tegen. Maarja wegens gebrek aan 2de tank is hij nu ook vaak op z'n DK wat dan ook weer zonde is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
hulkie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:32:
Goede morgen,

Gister helaas geen Ship HC. Lage focus en geen ideale combi van ranged/melee. Uiteindelijk zijn we zelfs 45 minuten vroeger gestopt met een lege instance. Onze legendary rogue is nu echt niet meer bij te houden... Scheelt toch echt een hoop die wapens :)

Vanavond hoop ik op een goede clear van de eerste 5 bazen. Dan kunnen we zondag met de goede signs ship omleggen, zal een keer tijd worden!
Natuurlijk scheelt het een hoop met die wapens:) Dat trekt weer redelijk bij op het moment dat iedereen met heroic Deathwing wapens rondloopt (moet je eens een arms warrior los zien gaan met 416 Gurthalak). Zat even te bekijken wat voor dps jullie rogue doet, 43k op Ultraxion hc is denk ik erg netjes inderdaad:) Ik heb nog geen enkele HC boss omgelegd, wegens attendance problemen en guildies met een pauze tot MoP. Ik doe nu meestal wekelijks met de guild even DS 10 normal, met een paar pugs van een andere guild. Gaat prima tot nu toe:)

Even een vraag voor andere arms warriors. Ik heb de guide doorgelezen van Elitist Jerks en zij geven aan dat je normale rotatie prioriteit heeft tijdens de execution phase. Mmo-champion geeft echter aan dat execute (boven 30 rage) hogere prio heeft dan Mortal Strike of Overpower... Iemand enige raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
Fiole schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:56:
[...]

Je was er zelf bij toen ie dropte -_-

Maar goed:
knip
Ik zal mn rogue maar eens verder levellen zodat de volgende mainhand voor mij is :p

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helza schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:47:
onze rogue is met z'n legendaries nog een beetje aan het slacken helaas :| sommige fights zie je soms hoge dps, maar over het algemeen valt het me eigenlijk tegen. Maarja wegens gebrek aan 2de tank is hij nu ook vaak op z'n DK wat dan ook weer zonde is
dat is erg jammer. in me vorige guild waren 2 rogues die voorang hadden dan mij. dus was voor mij niet echt handig daar te blijven. 1 rogue had ze al gekregen na een paar weken dat ik erin kwam en zijn damage was echt significant increased. die rogue in jou guild slackt hem dan wel erg als ze dps laag is :/ maar rond hoeveel zit ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Gisteren Heroic Yor Shahj geprobeerd en we bleven steken op 20% toen de boss enragede.
We deden hem met 1 tank 3 healers 6 dps maar we komen dus duidelijk dps te kort.

Linkje naar de log: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=1638&e=2240

Nu vragen we ons af of we voor een 2 healer strategy moeten gaan (is dat doable? Hebben mensen hier daar ervaring mee?), of dat we alle dps nog eens goed door de wringer moeten halen om er 25k extra raid dps uit te persen.

Meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Is natuurlijk wat afhankelijk van je healers, maar 2healing zou goed te doen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
toolkist schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:25:
Is natuurlijk wat afhankelijk van je healers, maar 2healing zou goed te doen moeten zijn.
Onze healers zijn behoorlijk top notch, zeker de resto druid healt echt de sterren van de hemel (hij kan ultraxion normal redelijk makkelijk solo healen). Ok, dan gaan we volgende keer een 2 healer avond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimmy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06-2022
Creditcard datum verlopen ofzo ? Dit had ik laatst ook ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazkar schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:20:
Gisteren Heroic Yor Shahj geprobeerd en we bleven steken op 20% toen de boss enragede.
We deden hem met 1 tank 3 healers 6 dps maar we komen dus duidelijk dps te kort.

Linkje naar de log: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=1638&e=2240

Nu vragen we ons af of we voor een 2 healer strategy moeten gaan (is dat doable? Hebben mensen hier daar ervaring mee?), of dat we alle dps nog eens goed door de wringer moeten halen om er 25k extra raid dps uit te persen.

Meningen?
, alles sowieso onder de 25k kicken tbh.. al kan je dat niet pullen dan doe je iets totaal verkeerd.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Thysiej schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:58:
[...]

Mmo-champion geeft echter aan dat execute (boven 30 rage) hogere prio heeft dan Mortal Strike of Overpower... < dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Als je alle combinaties goed doet is het gemakkelijk met 2 healers te doen, al is het handig een holy paladin te hebben die zonder purple debuff stacks je tank kan blijven healen. Wij doen 't gevecht eindelijk al vanaf de eerste heroic kill met 3 healers, maar we zien dat onze healing done met de week minder wordt omdat mensen steeds minder damage pakken. Maar die luxe hebben jullie dus niet.

Men zegt dat druids niet de beste healers zijn voor Yor', maar als je een beetje slim healt kun je de rauw throughput van een holy pally of resto shaman prima volhouden tijdens de purple phases. HoT een pet die in melee range staat en Swiftmend die pet > gratis debuffloze healing op alles in range. Ik heal red of green damage tegenwoordig met een Rejuv + HT en dat is vaak meer dan voldoende om het binnen 5 stacks af te handelen.

--Aan de logs te zien hebben jullie een resto shaman, die doen 't ook bijzonder goed op Yor'

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je eigenlijk Hagar pickpocketen als een andere rogue het ook al doet? weet iemand dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Nee, dit kan niet. 1 pick pocket per reset.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Blistimo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:35:
Wij doen 't gevecht eindelijk al vanaf de eerste heroic kill met 3 healers, maar we zien dat onze healing done met de week minder wordt omdat mensen steeds minder damage pakken. Maar die luxe hebben jullie dus niet.
Wat kun je als dps in die fight doen om minder damage te pakken dan? Volgens mij is er toch geen avoidable damage to speak of in die fight?

We zijn inderdaad speciaal voor deze fight al overgestapt op een shaman healer en een DK tank omdat die beter 'werken' met de stacks.

[ Voor 12% gewijzigd door bazkar op 18-04-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yor is vrij gemakkelijk te 2 healen. Dat moet je doel zijn. Ook met een resto druid is dat gewoon goed te doen.

Ultraxion normal solo healen is niet zo heel bijzonder btw… Onze pala heeft afgelopen reset Ultraxion HC solo gehealed. En dan haal je niet eens een ranking, dus dat is eigenlijk niet eens een prestatie… Al zal dat wel komen omdat we Ultrax HC met 7 dps gewoon te snel slopen… 4 minuutjes in het gevecht is er simpelweg nog niet genoeg raiddamage.

Op Yor HC pak je eigenlijk altijd geel en groen. Soms paars. Zorg ervoor dat je shadowpriest/dps shaman/ tanks hun cooldowns ook gewoon gebruiken op heftige momenten… Dan kom je er wel! Met paarse debuff NIET aan de tranquility etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Volgens mij is het zo dat als rogue 1 gepickpocket heeft en de baas dan pulled en gelijk vanish doet de baas gereset wordt en rogue 2 kan pickpocketen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dyoma schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:54:
Volgens mij is het zo dat als rogue 1 gepickpocket heeft en de baas dan pulled en gelijk vanish doet de baas gereset wordt en rogue 2 kan pickpocketen.
oke moeten we maar is proberen denk ik ;p zal kijken of ik de eerste rogue kan worden die het doet hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Als er red is zo dicht mogelijk in het midden van de target circle van Yor gaan staan. Als er green is netjes uitspreiden. Als er black is zsm adds neernuken, ook als ze uitgespreid zijn.

Maar voor ons het belangrijkst was voor red+green+black gaan in de combinatie red+green+black+yellow. Meer DPS uptime, minder incoming damage, mits je 4 yds bij elkaar vandaan blijft en toch maximaal op het randje van de hitbox van de boss blijft staan. En bij de combo green+black+blue+purple killen wij black, ook weer om maximale DPS uptime te garanderen en incoming damage te mitigeren.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Dyoma schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:54:
Bij ons werkte dit niet. Als er in de lootlogs komt te staan dat user X dat item heeft gepakt kun je resetten wat je wilt maar is dat item gewoon weg.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vraagje. Is de key die je bij de DVDtjes krijgt gelinked aan een/je account?
Heb namelijk een laptop crash gehad waar ik de ID van mijn authenticator in een TXT bestandje had opgeslagen.
Kan nu dus niet meer inloggen op mijn bestaande acct (al een jaar geleden gecrashed overigens).
Wil nu toch wel weer opnieuw beginnen met een schone lei door een nwe acct te registreren en gametime te kopen. Possible zonder opnieuw de Wow dvdtjes aan te schaffen die ik reeds in mijn bezit heb?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Maar ik denk dat de daggers makkelijker zijn om te krijgen dan de staff, want nu heb je ook die LFR waar veel rogues het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb eigenlijk geen idee hoe die hele quest voor de dagger gaat, ik heb dan ook geen rogue dus mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
Maar ik denk dat de daggers makkelijker zijn om te krijgen dan de staff, want nu heb je ook die LFR waar veel rogues het proberen.
wat dus niet werkt aangezien je het niet in LFR kan halen. Die rogues zijn fucking dom dan en lezen niet welke quests ze moeten doen op internet :/

vond net dit overigens:

- Proving your worth ( Proving Your Worth)
Need to pickpocket "Hagara the Stormbinder", 4th boss. The pocket refills in 15 minutes, or a reset.

dus als je de boss kan laten resetten is de pickpocket ook gereset. dus misschien werkt dat vanish trucje wel.

Maar als je hagara gepickpocket heb moet je 12 uur /played time wachten tot de ring fully charged is. dan 10k betalen bij een npc om die ring te "activeren" en dan vervolgens nog veel quests en heb je pas eerste fase XD .. drama volgens mij om hem te krigjen

weet overigens niet hoe de staff quest is. maar voor die daggers ben je 3 tot 4 maanden bezig aangezien de hoeveelheid legendary shards je nodig hebt. de boss dropt bijv maar 3 of 4 en je moet er 60 ofzo van hebben dan de voglende fase weer heel veel.

[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 18-04-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
RaDKiLL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
Ja.
Heb namelijk een laptop crash gehad waar ik de ID van mijn authenticator in een TXT bestandje had opgeslagen.
Niet slim, dus :P
Kan nu dus niet meer inloggen op mijn bestaande acct (al een jaar geleden gecrashed overigens).
Beetje laat dat je 't zegt ...
Wil nu toch wel weer opnieuw beginnen met een schone lei door een nwe acct te registreren en gametime te kopen. Possible zonder opnieuw de Wow dvdtjes aan te schaffen die ik reeds in mijn bezit heb?
Neen - dat is het punt van CD keys :P Beter is om via customer support die authenticator van je account te laten halen.

@Ricmaniac: ja, het vanish truukje zou moeten werken.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

HHe, thnx!
Had dat al eerder een keer moeten doen na een klappertje van mn Ipdod touch. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Je kunt je oude account naar alle waarschijnlijkheid wel terugkrijgen als je de originele CD key hebt, moet je alleen wel wat moeite voor doen en met Blizzard bellen. Scheelt toch weer wat in de kosten.

Een nieuwe account maken met dezelfde CD keys is niet mogelijk. De aanschafkosten van de game zul je voor een nieuw account sowieso moeten maken, en eerlijk gezegd zijn die niet eens zo gek hoog meer.
kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
De eerste stap van de daggers is gemakkelijker, want je krijgt deze al na de pickpocket (normal of heroic vereist) en 10k gold en een, naar verluidt, erg leuke questline. De staff vereiste 25 boss drops in Firelands en 9k gold oid. En een nog iets leukere questline, volgens onze boomkin die ook een rogue heeft. Maar beide vragen volgens mij even veel effort om te behalen, LFR heeft geen enkele invloed op progressie namelijk.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Je kan naar blizz een ticket openen met een foto van je ID om de authenticator eraf te gooien, dat heb ik laatst ook gedaan nadat ik mijn telefoon geflast had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:28:

De eerste stap van de daggers is gemakkelijker, want je krijgt deze al na de pickpocket (normal of heroic vereist) en 10k gold en een, naar verluidt, erg leuke questline. De staff vereiste 25 boss drops in Firelands en 9k gold oid. En een nog iets leukere questline, volgens onze boomkin die ook een rogue heeft. Maar beide vragen volgens mij even veel effort om te behalen, LFR heeft geen enkele invloed op progressie namelijk.
Maar dat is alleen de eerste stap he. vervolgens moet je voor de legendary''s iets van 10-12 weken alle bosses killen in DS. als je een afspraak hebt met je guild is het geen probleem. maar ga je met aan random group die nog een rogue hebt en hij shards wint ipv jou duurd het nog veel langer

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 18-04-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Blistimo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:28:
[...]

Je kunt je oude account naar alle waarschijnlijkheid wel terugkrijgen als je de originele CD key hebt, moet je alleen wel wat moeite voor doen en met Blizzard bellen. Scheelt toch weer wat in de kosten.

Een nieuwe account maken met dezelfde CD keys is niet mogelijk. De aanschafkosten van de game zul je voor een nieuw account sowieso moeten maken, en eerlijk gezegd zijn die niet eens zo gek hoog meer.

[...]

Ja maar als ik die daggers heb zou ik em toch voor pvp doeleinden gebruiken want dat is best wel nice met die AG stackup.
Het hoeft niet van mij, want ik heb nu pas een lvl 5 Rogue waar ik gister mee ben begonnen en dan moet ik ook nog gaan kijken of ik er mee doorga.
Veel mensen zeggen wel dat het een van de leukste pvp classes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:32:
[...]

Je kan naar blizz een ticket openen met een foto van je ID om de authenticator eraf te gooien, dat heb ik laatst ook gedaan nadat ik mijn telefoon geflast had.
Hey das nog eens goed nieuws! Zal vanaaf ff kijken. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41

Maduth

Probeersel

Anders kan je altijd nog RAFFEN :)

Kost wel een nieuw account maar je schiet zo naar 80 dan ...[voor RAF ben ik altijd geinteresserd ;) ] :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens ook de Mount van DW ‘gewonnen’… Hij dropte gister voor de 4de of 5de keer voor ons. Ik verloor de roll van onze MT. Onze resto druid begon meteen met bieden op de Mount. Heb hem overboden met 16k gold… Enige reden is dat Ntrx (Eon hier op tweakers) mijn standaard Mount laatst belachelijk maakte :)

Heb nu in ieder geval een flying Mount waar ik mee voor de dag kan komen, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:41:
Trouwens ook de Mount van DW ‘gewonnen’… Hij dropte gister voor de 4de of 5de keer voor ons. Ik verloor de roll van onze MT. Onze resto druid begon meteen met bieden op de Mount. Heb hem overboden met 16k gold… Enige reden is dat Ntrx (Eon hier op tweakers) mijn standaard Mount laatst belachelijk maakte :)

Gold betalen voor de mount omdat? laat mensen lekker rollen of dkp bieden, zal wel stinkend rijk zijn die leader van jou! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
bazkar schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:28:
[...]

Onze healers zijn behoorlijk top notch, zeker de resto druid healt echt de sterren van de hemel (hij kan ultraxion normal redelijk makkelijk solo healen). Ok, dan gaan we volgende keer een 2 healer avond proberen.
Op spine en zon'ozz na, is alles in DS10hc te 2 healen (madness hc nog geen ervaring mee overigens).
In veel gevallen maakt een dps meer een encounter stukken makkelijker. (adds/boss sneller neer = minder raiddamage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
@hulkie: Jullie guildruns werken als GDKP runs ofzo?

[ Voor 15% gewijzigd door dotorion op 18-04-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:41:

Wait whut ? je moet een guildie iets betalen om iets te krijgen ?.

WTF.
Dat zou mijn gm echt niet toelaten, of je krijgt hem of niet.
En als je hem neit wil moet je niet rollen..

En btw bij ons is hij nog 0 keer gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Lezen blijk problematisch :p

Er was gerolld voor de mount en mensen boden de persoon die 'm gewonnen had gold om 'm over te kopen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:45:
Lezen blijk problematisch :p

Er was gerolld voor de mount en mensen boden de persoon die 'm gewonnen had gold om 'm over te kopen? :D
Ja dan zou mijn GM dus zeggen lever hem maar weer in en we rollen opnieuw

Of je nu 10k of 100k er voor bied.
Blijkbaar wil je de item dan niet en gold kan je overall krijgen.

ze hebben dan liever iemand die mount spaard of om andere reden boven dingen uitsteekt hem krijgt dan dat je hem verkoopt.

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 18-04-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 19:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:44:
[...]

Wait whut ? je moet een guildie iets betalen om iets te krijgen ?.

WTF.
Dat zou mijn gm echt niet toelaten, of je krijgt hem of niet.
En als je hem neit wil moet je niet rollen..

En btw bij ons is hij nog 0 keer gedropt.
Bij ons zegt de GM altijd de mounts worden geraid rolled tussen de mensen die hem nog niet hebben gekregen, je staat vrij deze te verkopen aan guildees maar let op je krijgt de mount maar 1x via ons, als jij ervoor kiest deze te verkopen krijg je hem niet nog een keer.

En het lijstje met de mensen die hem al eens hebben gehad staat netjes op het forum en die word bij iederen DW HC kill geupdate :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadowBumble schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:46:
[...]

Bij ons zegt de GM altijd de mounts worden geraid rolled tussen de mensen die hem nog niet hebben gekregen, je staat vrij deze te verkopen aan guildees maar let op je krijgt de mount maar 1x via ons, als jij ervoor kiest deze te verkopen krijg je hem niet nog een keer.

En het lijstje met de mensen die hem al eens hebben gehad staat netjes op het forum en die word bij iederen DW HC kill geupdate :D
Hehehe mja ik zou het niet zo doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:46:
[...]

Ja dan zou mijn GM dus zeggen lever hem maar weer in en we rollen opnieuw

Of je nu 10k of 100k er voor bied.
Blijkbaar wil je de item dan niet en gold kan je overall krijgen.

ze hebben dan liever iemand die mount spaard of om andere reden boven dingen uitsteekt hem krijgt dan dat je hem verkoopt.
En daarin geef ik jouw GM ook helemaal gelijk. Wat je in PUGs doet boeit mij dan ook niks. Heb ooit in een PUG die dikke olifant gewonnen uit VOA en daar werd me 20k voor geboden, die was dus snel weg :p

Twee weken later won ik 'm weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:50:
[...]

En daarin geef ik jouw GM ook helemaal gelijk. Wat je in PUGs doet boeit mij dan ook niks. Heb ooit in een PUG die dikke olifant gewonnen uit VOA en daar werd me 20k voor geboden, die was dus snel weg :p

Twee weken later won ik 'm weer :D
dat is gewoon luck ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, mooi hoe iedereen hier reageert…

Ik ben zelf soort van de GM. Lead ook vrijwel alle raids. We doen niet aan DKP of iets dergelijks, gewoon common sense. En we zijn heel relaxed over loot. Een Mount heb je niks aan in een raid, dat is gewoon een gimmick item.

Ik irriteerde me vroeger in andere guilds wel hard aan mensen die al hun DKP uitgaven aan mounts en dat soort onzin. Stop dat liever in gear waar we als raid sterker van worden!

Anyway, het is vooral een grote grap. Hij won de roll. Iemand bood voor de fun 10k gold. Ik ging er overheen met 16k gold om hem te naaien… En degene die de rol won kon de gold wel gebruiken, en Eon kan me niet meer afzeiken om mn mount! :) Ik zie het probleem niet.

[ Voor 4% gewijzigd door hulkie op 18-04-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:00

Yintha

We'll stay gold forever

Gister begon wow stiekem een beetje te vervelen, weer een nieuwe guild gejoind, Morchok HC met een hoop moeite gekilled, daarna gingen we naar unsleeping. niemand was prepared, en moest ik de boss gaan uitleggen (het was mn 2e raid in die guild).

Unsleeping down, GG. normal zon'ozz / hagara (mensen durven geen HC daar). vervolgens naar HC ultraxion, faal tanks die de boss dps laten hitten en mensen die een knop niet kunnen indrukken.

Vervolgens na +/- 5 attempts 'lets go normal'
Toen drukte ik alt + f4 in en ging ik skyrim spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Als je alt + f4 gaat in een guildrun just like that ook al ben je er pas maar kort. zou ik als GM je meteen gekicked hebben. bye bye zwaai zwaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Zelf ben ik geen voorstander om zomaar te quiten, maar soms wordt je zo moe van sommige dingen waardoor je gewoon echt een ragequit meemaakt (wat ik veel bij Fifa krijg).
En een persoon die DS volledig af heeft hoeft niet bang te zijn om een goede guild op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Flghter1982 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:22:
Als je alt + f4 gaat in een guildrun just like that ook al ben je er pas maar kort. zou ik als GM je meteen gekicked hebben. bye bye zwaai zwaai.
Maarja hoe weet je dat iemand dit doet? Als iemand de volgende dag gewoon inlogt (of na 2 dagen) en zich verontschuldigt ivm internet problemen? Zomaar iemand kicken lijkt de 'normale' oplossing, in de praktijk gaat dit vaak niet zo.

Zelf zou ik graag ook nog is een keer heroic DS doen, meerdere keren normal gedaan en gaat prima...alleen geen groep voor hc kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Flghter1982 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:22:
Kom je toch nooit achter of iemand F4 doet of dat er gedc'd is? Vind het trouwens wel gek dat je net een nieuwe guild hebt gejoined en dan in de 2e raid al leaved omdat je er geen zin meer in hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:48:
[...]

Maarja hoe weet je dat iemand dit doet? Als iemand de volgende dag gewoon inlogt (of na 2 dagen) en zich verontschuldigt ivm internet problemen? Zomaar iemand kicken lijkt de 'normale' oplossing, in de praktijk gaat dit vaak niet zo.

Zelf zou ik graag ook nog is een keer heroic DS doen, meerdere keren normal gedaan en gaat prima...alleen geen groep voor hc kunnen vinden :(
Iemand die ik ken speeld op jouw realm en maybe doet die wel is wat puggen.

Amalisá volgens mij is de name gechanged ( ze is nu horde troll )
Als je haar een groep of iets via trade ziet doen gwn asken je mee kan, en dat je mij kent dan komt het wel goed.
mekfail en dan is het al ok :P

en vervolgens je best doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Mektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:50:
[...]

Iemand die ik ken speeld op jouw realm en maybe doet die wel is wat puggen.

Amalisá volgens mij is de name gechanged ( ze is nu horde troll )
Als je haar een groep of iets via trade ziet doen gwn asken je mee kan, en dat je mij kent dan komt het wel goed.
mekfail en dan is het al ok :P

en vervolgens je best doen haha
...ok dit is toeval. Ze zit in m'n guild, wel een beetje gestoord mens overigens. Zal is zeggen dat ik jou ken, kijken wat er gebeurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Thysiej schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:49:
[...]

Kom je toch nooit achter of iemand F4 doet of dat er gedc'd is? Vind het trouwens wel gek dat je net een nieuwe guild hebt gejoined en dan in de 2e raid al leaved omdat je er geen zin meer in hebt...
Valt snel genoeg op als het toevallig na een paar faaltries is, dan maak je niemand wijs dat je verbinding zomaar pleite was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:54:
[...]

...ok dit is toeval. Ze zit in m'n guild, wel een beetje gestoord mens overigens. Zal is zeggen dat ik jou ken, kijken wat er gebeurt :P
lol WTF ?

Noem er maar amaboomkinnub ! :D.
Haar vriend zit daar ook toch ?, die is GM ?.

He dit is eng...
Maar uhm doen jullie nu geen heroic dan ?, omdat ze dat wel bij ons deed ?.
Misschien ging ze weg voor der vriend.
En ja ze is een compleet wackjob :P

krijg spontaan zin om horde te worden lol :D
en waarom doe je het niet met je guild ?

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 18-04-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:55:
[...]

lol WTF ?

He dit is eng...

Sowieso moet je horde worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:00:
[...]
Sowieso moet je horde worden!
Naja ik wil best een horde hebben :P, maar moet ik wel een guild hebben die mij wilt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Mektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:55:
[...]

lol WTF ?

He dit is eng...

Nee, zij is trial raider haar vriend is gewone raider. De guild is server 1st die 8/8 HC DS heeft en daarna besloten het niet verder te farmen, dus we raiden niet meer (en niemand kan het opbrengen een ds hc raid te maken). En ze is echt paranoide, kan ik je nog wel verhalen over vertellen over de afgelopen paar dagen dat ze echt mensen heeft lopen stalken omdat mensen met haar 'vriend' -> Tropo (Haim?) aan het spreken waren. Maar goed. Vaak wel aardig op zich. En ja kom horde bij ons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ah !

Nu snap ik em :).
En ja ze heeft wel de silent nickname "destroyer of guilds " hahah :P.
Maar ze is echt nice om mee te ouwehoeren en vooral content te doen :).

Maar recruite jullie dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Euuuhhhhh....niet echt, omdat er dus geen raids meer zijn. Ik ben ook 'social', omdat ze geen nieuwe mensen geen trials kunnen geven omdat er geen raids meer zijn. Maar je zou altijd kunnen kijken (site staat wel op wowprogress, zit op werk dus kan niet linken). Grappig. Maar van mijn part ben je welkom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klinkt best lachen ! :D.
Ik ga even de site opzoeken, ik speelde juist nog eigenlijk omdat ik met haar kon spelen en andere uit mijn guild ofc, maar sinds ze weg is is het echt dull >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Echt een te klein wereld dit zeg, zou wel echt komisch zijn als je opeens bij ons komt spelen haha. Vanmiddag zoieso haar lastig vallen en kijken wat ze dan zegt als ik jou naam noem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:08:
Echt een te klein wereld dit zeg, zou wel echt komisch zijn als je opeens bij ons komt spelen haha. Vanmiddag zoieso haar lastig vallen en kijken wat ze dan zegt als ik jou naam noem :P
Nouja ik zou zelfs een char opnieuw levelen als social :), bedoel als ze niet meer raiden nu heeft het weing nut met me main.

:D
Maakt vanavond een char aan na het raiden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 18-04-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
toolkist schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:54:
[...]

Valt snel genoeg op als het toevallig na een paar faaltries is, dan maak je niemand wijs dat je verbinding zomaar pleite was.
Dat is het nu vaak met internetverbindingen of crashes, die zijn toevallig. Bij mij in de guild wachten we altijd een tijdje voordat iemand uit de raidgroep gekicked wordt. Wij nemen zo iemand de volgende keer ook weer vrolijk mee. Pas als het echt tè toevallig gaat worden, zullen we overwegen om zo iemand niet meer mee te nemen in guild raids. Vanwege ons sociale guildkarakter zullen we zo iemand alsnog niet kicken uit de guild. Bij ons is er wel communicatie als er internetproblemen zijn, iedereen heeft toch elkaars telefoonnummer e.d.

@hieronder... je vergeet de offtopic tags :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jullie moeten minder praten hier man XD krijg te veel zin om te spelen en altijd dingen te doen die ik hier lees. maar dan kom ik thuis en heb ik te weinig tijd en naja is het alweer de volgende dag waar ik weer geleefd wordt door de maatschappij... god i hate my life >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:29:
jullie moeten minder praten hier man XD krijg te veel zin om te spelen en altijd dingen te doen die ik hier lees. maar dan kom ik thuis en heb ik te weinig tijd en naja is het alweer de volgende dag waar ik weer geleefd wordt door de maatschappij... god i hate my life >_>
ik force mezelf gewoon door me ding te doen met WoW.

Als ik game tijd heb ga ik mezelf niet verprutsen door AFK te staan, ik ga lore lezen en quests doen instances farmen met vrienden voor drops.

Beetje AH checken af en toe ff dit of dat.
Ik probeer de "leuk sfeer voor mezelf te houden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Wat ik tegenwoordig doe als ik me verveel is naar de WoW EU forums gaan en daar naar de achievement-deel gaan. Er is een topic waarin je de poster boven je verteld welke achievement hij/zij moet gaan doen. Heb zo al aantal achievements gedaan en het houdt me lekker bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:43:
Wat ik tegenwoordig doe als ik me verveel is naar de WoW EU forums gaan en daar naar de achievement-deel gaan. Er is een topic waarin je de poster boven je verteld welke achievement hij/zij moet gaan doen. Heb zo al aantal achievements gedaan en het houdt me lekker bezig :P
Mja dat probeer ik ook, nadeel is alleen dat de achievments die ik veel moet allemaal in groeps verband zijn.
PvP of PvE wize.

En ik ben echt terribad in groups maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Lol dat lijkt me wel grappig, opeens zeg eentje dat je exalted status met Netherwing moet gaan halen.
Ik heb het 1 keer op mijn druid gedaan maar ik doe het nooit meer, beter lvl ik een ander char ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:45:
Lol dat lijkt me wel grappig, opeens zeg eentje dat je exalted status met Netherwing moet gaan halen.
Ik heb het 1 keer op mijn druid gedaan maar ik doe het nooit meer, beter lvl ik een ander char ofzo.
...heb ik laatst dus gedaan, in 3 dagen. Was makkelijk! Maar roept u maar, welke achievement zou ik moeten gaan doen? ;)
Mn character naam/server staat in onderschift :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:46:
[...]

...heb ik laatst dus gedaan, in 3 dagen. Was makkelijk! Maar roept u maar, welke achievement zou ik moeten gaan doen? ;)
Ik stem op "Insane in the Membrane"!

>:) >:) >:)

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:46:
[...]

3 dagen egg farmen, nou dat probeerde ik ook maar die dingen droppen zo weinig. En heb je voor die netherdust pollen Herb nodig of kan je zonder dat ook farmen, want ik had toen herbing op mijn druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Vexx schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:48:
[...]

Ik stem op "Insane in the Membrane"!

>:) >:) >:)
Hey hey, beetje fatsoenlijke achievements aub! >_>
zucht. Iemand nog 'leuke' ideeën?

@kivanco, schreef al eerder in de Wow topic maar heb is een run gedaan voor eggs, in 1 rondvlucht 10 ntherwing eggs :p

Ook mobs en herbs/deposits droppen Eggs alleen is dat allemaal maar 1% kans. Als 85 kan je echter makkelijk alles in de mine snel clearen voor eggs, vaak toch nog 1-2 eggs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Just the two of us 2200? three of us mag ook wel, en dan heb je wel geluk gehaqd met die eitjes want ik vond er maar 1x per dag terwijl ik die hele "eiland" doorvloog.

En ik heb gehoord dat die ene voor Nether ray mount nog erger grinden is dan Netherwing.

[ Voor 21% gewijzigd door Jorca op 18-04-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:54:
Just the two of us 2200? three of us mag ook wel
...zucht laat ook maar
kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:54:
en dan heb je wel geluk gehaqd met die eitjes want ik vond er maar 1x per dag terwijl ik die hele "eiland" doorvloog.
Tja je moet goed kijken, en naar x aantal keer weet je gewoon precies waar ze spawnen. Google maar is naar guides en loop daar alles na, zo heb ik dat gedaan en al snel had ik een vaste route voor alle plekken. oa. dragonmaw fortress liggen nog wel is 3 eieren omdat mensen daar gewoon niet heen gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:57:
[...]

...zucht laat ook maar

[...]

Tja je moet goed kijken, en naar x aantal keer weet je gewoon precies waar ze spawnen. Google maar is naar guides en loop daar alles na, zo heb ik dat gedaan en al snel had ik een vaste route voor alle plekken. oa. dragonmaw fortress liggen nog wel is 3 eieren omdat mensen daar gewoon niet heen gaan!
Ik denk niet dat ik dat nog een keer ga doen, maar het was wel handig geweest als ik het eerst had gegoogled.

En voor achi: 10000 Honorable kills misschien, want dat is nog te doen en je krijgt er meerdere achi's van, en het is leuk omdat je wat gear meekrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:43:
Ik heb gewoon in me hoofd om me main (is huidig me main) alle achievements te laten behalen.
Hiervoor had ik een andere main though en die heeft al 8k Achi points. nu met deze char op 4.5k en ga gewoon voor alles uiteindelijk natuurlijk :p .kijk alleen deze dagen dat ik werk en alleen savonds kan gamen op tegen exploration en loremaster. heb dan zoiets van: moet me tijd beter besteden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:01:
[...]

Ik denk niet dat ik dat nog een keer ga doen, maar het was wel handig geweest als ik het eerst had gegoogled.

En voor achi: 10000 Honorable kills misschien, want dat is nog te doen en je krijgt er meerdere achi's van, en het is leuk omdat je wat gear meekrijgt.
honorable kills tegenwoordig gaat best langzaam. vroeger met de BG's toen AV nog andere game mechanic had en je uberhaupt alleen WSG AB AV had was er veel meer killing. tegenwoordig zjin alle BG's alleen maar gefocusd op objectives.

nu is het soms best lastig om 10k hk te krijgen. vroeger ging dat een stuk sneller en makkelijker

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 18-04-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Ricmaniac schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:19:
[...]

honorable kills tegenwoordig gaat best langzaam. vroeger met de BG's toen AV nog andere game mechanic had en je uberhaupt alleen WSG AB AV had was er veel meer killing. tegenwoordig zjin alle BG's alleen maar gefocusd op objectives.

nu is het soms best lastig om 10k hk te krijgen. vroeger ging dat een stuk sneller en makkelijker
Zelfs als dat er objectives erzijn, speelt 80% van het team in het midden arena 9vs9, dus je kan er gewoon tussenin staan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Ik heb een klein lijstje wat ik nog wil doen voor MoP.

- Main achievement punten boven 9000 (zit op 8800)
- alle lvl 85 (8!) boven de ilevel 380 (alleen nog Mage en Warrior te gaan)
- 125k gold 200k gold (nieuwe goal)
- 4 bank tabs vol met azeroth/tbc leathers, ores voor levelers. (moet nog aan beginnen)
- Druid, Rogue transmogger set klaar hebben (mis nog een paar items)
- Een DK levelen alleen via de BG's.

[ Voor 26% gewijzigd door junglebeast op 18-04-2012 14:26 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
junglebeast schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:

- alle lvl 85 boven de ilevel 380 (alleen nog Mage en Warrior te gaan)
- 4 bank vol tabs met azeroth/tbc leathers, ores voor levelers. (moet nog aan beginnen)
Mijn lijstje is:
-Een class kiezen die echt iets voor mij is, en niet eentje waar ik gelijk spijt van ga krijgen.
-10k Gold
-Enchanting opkrikken naar 525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 13:34
junglebeast schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:

- alle lvl 85 (8!) boven de ilevel 380 (alleen nog Mage en Warrior te gaan)
- 4 bank tabs vol met azeroth/tbc leathers, ores voor levelers. (moet nog aan beginnen)
- Een DK levelen alleen via de BG's.
Battlemaster - 21 flag defends in AB te gaan
100k Kills - Zit ongeveer op 94k
150k gold - 115k atm
Rogue op 85 en JC op 525 - Zit nu op 58 en jc 320

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41

Maduth

Probeersel

Moi top 3

1. Mage 85 plus profs max. [mage is 85 profss staan op 470isch]
2. Shammy 85 [nu 47] plus profs max
3. Pally 85 [nu 27] plus profs max

Moet lukken lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Laatst online: 17-09 15:35
mijn lijstje:

doen waar ik zin in heb dus lekker aankloten met al mn characters en we zien wel waar ik uit kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn lijstje is:

DS Heroic fully completed.
Full Tier 13 op me rogue.
Minimaal 8k achievement points op me rogue. (incl alle fishing en cooking)
The Sleeper & The dreamer (Daggers)

en ik zou heel graag die legendary daggers willen maar kans is groot dat die niet gaat lukken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 18-04-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fenylalaline schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:34:
mijn lijstje:

doen waar ik zin in heb dus lekker aankloten met al mn characters en we zien wel waar ik uit kom :P
Lijkt verrekte veel op mijn lijst :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn lijstje

- Achievments op 12k halen. ( Main )
- Alle mounts van Cataclysm Raider achievments ( oude en nieuwe ben echt aant slacke ) ( Main )
- Salty ( mr pinchy dropt maar niet sinds TBC ) ( Main )
- Me pally naar 80 en dan Light of dawn halen en me Judgement set afmaken T3 en vervolgens wil ik daarop ook nog lightbringers tabard ( ALT )

Verder niet echt een doel >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Mektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:47:- Salty ( mr pinchy dropt maar niet sinds TBC ) ( Main )
Behalve Black Temple gister (waar ik Glaives heb gekregen) , dacht iok nog is te gaan vissen in terrokar.
Eerste (fishing)cast die ik doe bij Skettis, krijg ik direct dat blue item (2 day cooldown?) eerste poging te openen...direct mr pinchy :p
Geen idee wat de droprate daarvan is maar ik vond het wel grappig! Sorry mek ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:49:
[...]

Behalve Black Temple gister (waar ik Glaives heb gekregen)
Heb jij toevallig gisteren in een Real ID groek gezeten met mensen uit Mazrigos? Een guildie van mij linkte namelijk ook een warglaive die was gedropt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

detheavn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:51:
[...]

Heb jij toevallig gisteren in een Real ID groek gezeten met mensen uit Mazrigos? Een guildie van mij linkte namelijk ook een warglaive die was gedropt :)
Euuhhhhh...Volgens mij niet (misschien als je de naam noemt).
We hadden 6 man: 2 DK's, paladin, hunter, rogue en druid. Wel crossrealm van mix tussen Karazhan en Sylvannas. Was overigens de Main Hand die dropte, hopelijk deze week de offhand XD

Gok dat het inderdaad puur toeval is :p

Ach de droprate is (volgens mij) 4% dus als er al 25 groepen zijn die BT doen is er al de kans dat ie dropt.

[ Voor 12% gewijzigd door Anvesi op 18-04-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Nah, was bij ons een shammy die 'm zag droppen. Ik zag het namelijk op Real ID in de notifications ook langskomen. Dikke toeval dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:01
Oeh, lijstjes...

- DS normal afmaken :)
- Tier 13 normal gear voor main
- Ook offspec in tier 13 normal gear krijgen (of eerst lfr gear)
- Mage naar 85 met enchanting en tailoring op 525
- Druid naar 85 met herbalism en alchemy op 525
- DK naar 85 met blacksmithing (en mining) op 525
- Alle TBC dungeons op heroic doorlopen
- Alle LK dungeons op heroic doorlopen
- Alle raids doorlopen
- Transmog gear verzamelen
- Molten Core legendaries
- Fishing, cooking en archeology op 525

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:49:
[...]

Behalve Black Temple gister (waar ik Glaives heb gekregen) , dacht iok nog is te gaan vissen in terrokar.
Eerste (fishing)cast die ik doe bij Skettis, krijg ik direct dat blue item (2 day cooldown?) eerste poging te openen...direct mr pinchy :p
Geen idee wat de droprate daarvan is maar ik vond het wel grappig! Sorry mek ^^
Mja shit is dat :P

Ach thunderfury in 2weken :D, en week erop eye of sulfaras wel is waar op verkeerde char maar toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Voor mij is het al mn chars naar 85 tillen

pala, hunter en warlock al op 85
  • Druid op 68
  • Deathknight op 58
  • Shammy op 55
  • Warrior op 54
  • Mage op 43