Je was er zelf bij toen ie dropte -_-
Maar goed:

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
SlackerRicmaniac schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:12:
Niet voor mekaar gekregen om me warrior 80 te krijgen gisteravond. half 11 savonds was ik kapot en net 79 gedingt toen vond ik het wel best
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Ik heb gisteren toevallig voor het eerst met mijn warrior wat DS tanking gedaan, ik ben paladin tanking gewend en dan is warrior tanking helemaal niet zo anders. Het enige is dat je wat meer je abilities in de gaten moet houden, wat bij een paladin automatisch gaat omdat de debuffs automatisch komen van de meest gebruikte abilities. (thunderclap, shout, rend zijn allemaal abilities die je bij moet houden). Voor de rest heb ik het idee dat mijn paladin veel meer threat doet dan mijn warrior, ook al is de gear van mijn warrior natuurlijk een stuk minder...Ricmaniac schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:12:
Niet voor mekaar gekregen om me warrior 80 te krijgen gisteravond. half 11 savonds was ik kapot en net 79 gedingt toen vond ik het wel best ben ik een serie gaan kijken en gaan slapen. Vanavond sowieso wel 81 minimaal. hopelijk nog 3 daagjes en dan eindelijk me warrior tank builden. gaat wel een tijdje duren denk ik aangezien ik met raids totaal geen tank experience heb. Although ik al vanaf vanilla raid en denk wel aardig wat te weten.
Natuurlijk scheelt het een hoop met die wapens:) Dat trekt weer redelijk bij op het moment dat iedereen met heroic Deathwing wapens rondloopt (moet je eens een arms warrior los zien gaan met 416 Gurthalak). Zat even te bekijken wat voor dps jullie rogue doet, 43k op Ultraxion hc is denk ik erg netjes inderdaad:) Ik heb nog geen enkele HC boss omgelegd, wegens attendance problemen en guildies met een pauze tot MoP. Ik doe nu meestal wekelijks met de guild even DS 10 normal, met een paar pugs van een andere guild. Gaat prima tot nu toe:)hulkie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:32:
Goede morgen,
Gister helaas geen Ship HC. Lage focus en geen ideale combi van ranged/melee. Uiteindelijk zijn we zelfs 45 minuten vroeger gestopt met een lege instance. Onze legendary rogue is nu echt niet meer bij te houden... Scheelt toch echt een hoop die wapens
Vanavond hoop ik op een goede clear van de eerste 5 bazen. Dan kunnen we zondag met de goede signs ship omleggen, zal een keer tijd worden!
Ik zal mn rogue maar eens verder levellen zodat de volgende mainhand voor mij isFiole schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:56:
[...]
Maar goed:
knip
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
dat is erg jammer. in me vorige guild waren 2 rogues die voorang hadden dan mij. dus was voor mij niet echt handig daar te blijven. 1 rogue had ze al gekregen na een paar weken dat ik erin kwam en zijn damage was echt significant increased. die rogue in jou guild slackt hem dan wel erg als ze dps laag isHelza schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:47:
onze rogue is met z'n legendaries nog een beetje aan het slacken helaassommige fights zie je soms hoge dps, maar over het algemeen valt het me eigenlijk tegen. Maarja wegens gebrek aan 2de tank is hij nu ook vaak op z'n DK wat dan ook weer zonde is
Onze healers zijn behoorlijk top notch, zeker de resto druid healt echt de sterren van de hemel (hij kan ultraxion normal redelijk makkelijk solo healen). Ok, dan gaan we volgende keer een 2 healer avond proberen.toolkist schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:25:
Is natuurlijk wat afhankelijk van je healers, maar 2healing zou goed te doen moeten zijn.
Verwijderd
, alles sowieso onder de 25k kicken tbh.. al kan je dat niet pullen dan doe je iets totaal verkeerd.bazkar schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:20:
Gisteren Heroic Yor Shahj geprobeerd en we bleven steken op 20% toen de boss enragede.
We deden hem met 1 tank 3 healers 6 dps maar we komen dus duidelijk dps te kort.
Linkje naar de log: http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=1638&e=2240
Nu vragen we ons af of we voor een 2 healer strategy moeten gaan (is dat doable? Hebben mensen hier daar ervaring mee?), of dat we alle dps nog eens goed door de wringer moeten halen om er 25k extra raid dps uit te persen.
Meningen?
Thysiej schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:58:
[...]
Mmo-champion geeft echter aan dat execute (boven 30 rage) hogere prio heeft dan Mortal Strike of Overpower... < dat
oh sickBlistimo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:37:
Nee, dit kan niet. 1 pick pocket per reset.
Wat kun je als dps in die fight doen om minder damage te pakken dan? Volgens mij is er toch geen avoidable damage to speak of in die fight?Blistimo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:35:
Wij doen 't gevecht eindelijk al vanaf de eerste heroic kill met 3 healers, maar we zien dat onze healing done met de week minder wordt omdat mensen steeds minder damage pakken. Maar die luxe hebben jullie dus niet.
[ Voor 12% gewijzigd door bazkar op 18-04-2012 10:51 ]
oke moeten we maar is proberen denk ik ;p zal kijken of ik de eerste rogue kan worden die het doet hahahaDyoma schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:54:
Volgens mij is het zo dat als rogue 1 gepickpocket heeft en de baas dan pulled en gelijk vanish doet de baas gereset wordt en rogue 2 kan pickpocketen.
Bij ons werkte dit niet. Als er in de lootlogs komt te staan dat user X dat item heeft gepakt kun je resetten wat je wilt maar is dat item gewoon weg.Dyoma schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:54:
Volgens mij is het zo dat als rogue 1 gepickpocket heeft en de baas dan pulled en gelijk vanish doet de baas gereset wordt en rogue 2 kan pickpocketen.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
wat dus niet werkt aangezien je het niet in LFR kan halen. Die rogues zijn fucking dom dan en lezen niet welke quests ze moeten doen op internetkivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
Maar ik denk dat de daggers makkelijker zijn om te krijgen dan de staff, want nu heb je ook die LFR waar veel rogues het proberen.
[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 18-04-2012 11:22 ]
Ja.RaDKiLL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
Vraagje. Is de key die je bij de DVDtjes krijgt gelinked aan een/je account?
Niet slim, dusRaDKiLL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
Heb namelijk een laptop crash gehad waar ik de ID van mijn authenticator in een TXT bestandje had opgeslagen.
Beetje laat dat je 't zegt ...RaDKiLL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
Kan nu dus niet meer inloggen op mijn bestaande acct (al een jaar geleden gecrashed overigens).
Neen - dat is het punt van CD keysRaDKiLL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
Wil nu toch wel weer opnieuw beginnen met een schone lei door een nwe acct te registreren en gametime te kopen. Possible zonder opnieuw de Wow dvdtjes aan te schaffen die ik reeds in mijn bezit heb?
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Je kunt je oude account naar alle waarschijnlijkheid wel terugkrijgen als je de originele CD key hebt, moet je alleen wel wat moeite voor doen en met Blizzard bellen. Scheelt toch weer wat in de kosten.RaDKiLL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
Heb namelijk een laptop crash gehad waar ik de ID van mijn authenticator in een TXT bestandje had opgeslagen.
Kan nu dus niet meer inloggen op mijn bestaande acct (al een jaar geleden gecrashed overigens).
Wil nu toch wel weer opnieuw beginnen met een schone lei door een nwe acct te registreren en gametime te kopen. Possible zonder opnieuw de Wow dvdtjes aan te schaffen die ik reeds in mijn bezit heb?
De eerste stap van de daggers is gemakkelijker, want je krijgt deze al na de pickpocket (normal of heroic vereist) en 10k gold en een, naar verluidt, erg leuke questline. De staff vereiste 25 boss drops in Firelands en 9k gold oid. En een nog iets leukere questline, volgens onze boomkin die ook een rogue heeft. Maar beide vragen volgens mij even veel effort om te behalen, LFR heeft geen enkele invloed op progressie namelijk.kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
Maar ik denk dat de daggers makkelijker zijn om te krijgen dan de staff, want nu heb je ook die LFR waar veel rogues het proberen.
Je kan naar blizz een ticket openen met een foto van je ID om de authenticator eraf te gooien, dat heb ik laatst ook gedaan nadat ik mijn telefoon geflast had.RaDKiLL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:14:
Maar dat is alleen de eerste stap he. vervolgens moet je voor de legendary''s iets van 10-12 weken alle bosses killen in DS. als je een afspraak hebt met je guild is het geen probleem. maar ga je met aan random group die nog een rogue hebt en hij shards wint ipv jou duurd het nog veel langerBlistimo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:28:
De eerste stap van de daggers is gemakkelijker, want je krijgt deze al na de pickpocket (normal of heroic vereist) en 10k gold en een, naar verluidt, erg leuke questline. De staff vereiste 25 boss drops in Firelands en 9k gold oid. En een nog iets leukere questline, volgens onze boomkin die ook een rogue heeft. Maar beide vragen volgens mij even veel effort om te behalen, LFR heeft geen enkele invloed op progressie namelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 18-04-2012 11:35 ]
Ja maar als ik die daggers heb zou ik em toch voor pvp doeleinden gebruiken want dat is best wel nice met die AG stackup.Blistimo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:28:
[...]
Je kunt je oude account naar alle waarschijnlijkheid wel terugkrijgen als je de originele CD key hebt, moet je alleen wel wat moeite voor doen en met Blizzard bellen. Scheelt toch weer wat in de kosten.
Een nieuwe account maken met dezelfde CD keys is niet mogelijk. De aanschafkosten van de game zul je voor een nieuw account sowieso moeten maken, en eerlijk gezegd zijn die niet eens zo gek hoog meer.
[...]
De eerste stap van de daggers is gemakkelijker, want je krijgt deze al na de pickpocket (normal of heroic vereist) en 10k gold en een, naar verluidt, erg leuke questline. De staff vereiste 25 boss drops in Firelands en 9k gold oid. En een nog iets leukere questline, volgens onze boomkin die ook een rogue heeft. Maar beide vragen volgens mij even veel effort om te behalen, LFR heeft geen enkele invloed op progressie namelijk.
Hey das nog eens goed nieuws! Zal vanaaf ff kijken. Thnx!kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:32:
[...]
Je kan naar blizz een ticket openen met een foto van je ID om de authenticator eraf te gooien, dat heb ik laatst ook gedaan nadat ik mijn telefoon geflast had.
Verwijderd
Gold betalen voor de mount omdat? laat mensen lekker rollen of dkp bieden, zal wel stinkend rijk zijn die leader van jou!hulkie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:41:
Trouwens ook de Mount van DW ‘gewonnen’… Hij dropte gister voor de 4de of 5de keer voor ons. Ik verloor de roll van onze MT. Onze resto druid begon meteen met bieden op de Mount. Heb hem overboden met 16k gold… Enige reden is dat Ntrx (Eon hier op tweakers) mijn standaard Mount laatst belachelijk maakte
Heb nu in ieder geval een flying Mount waar ik mee voor de dag kan komen, haha!
Op spine en zon'ozz na, is alles in DS10hc te 2 healen (madness hc nog geen ervaring mee overigens).bazkar schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:28:
[...]
Onze healers zijn behoorlijk top notch, zeker de resto druid healt echt de sterren van de hemel (hij kan ultraxion normal redelijk makkelijk solo healen). Ok, dan gaan we volgende keer een 2 healer avond proberen.
[ Voor 15% gewijzigd door dotorion op 18-04-2012 11:44 ]
Wait whut ? je moet een guildie iets betalen om iets te krijgen ?.hulkie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:41:
Trouwens ook de Mount van DW ‘gewonnen’… Hij dropte gister voor de 4de of 5de keer voor ons. Ik verloor de roll van onze MT. Onze resto druid begon meteen met bieden op de Mount. Heb hem overboden met 16k gold… Enige reden is dat Ntrx (Eon hier op tweakers) mijn standaard Mount laatst belachelijk maakte
Heb nu in ieder geval een flying Mount waar ik mee voor de dag kan komen, haha!
Ja dan zou mijn GM dus zeggen lever hem maar weer in en we rollen opnieuwdetheavn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:45:
Lezen blijk problematisch
Er was gerolld voor de mount en mensen boden de persoon die 'm gewonnen had gold om 'm over te kopen?
[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 18-04-2012 11:47 ]
Bij ons zegt de GM altijd de mounts worden geraid rolled tussen de mensen die hem nog niet hebben gekregen, je staat vrij deze te verkopen aan guildees maar let op je krijgt de mount maar 1x via ons, als jij ervoor kiest deze te verkopen krijg je hem niet nog een keer.Mektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:44:
[...]
Wait whut ? je moet een guildie iets betalen om iets te krijgen ?.
WTF.
Dat zou mijn gm echt niet toelaten, of je krijgt hem of niet.
En als je hem neit wil moet je niet rollen..
En btw bij ons is hij nog 0 keer gedropt.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Hehehe mja ik zou het niet zo doenShadowBumble schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:46:
[...]
Bij ons zegt de GM altijd de mounts worden geraid rolled tussen de mensen die hem nog niet hebben gekregen, je staat vrij deze te verkopen aan guildees maar let op je krijgt de mount maar 1x via ons, als jij ervoor kiest deze te verkopen krijg je hem niet nog een keer.
En het lijstje met de mensen die hem al eens hebben gehad staat netjes op het forum en die word bij iederen DW HC kill geupdate
En daarin geef ik jouw GM ook helemaal gelijk. Wat je in PUGs doet boeit mij dan ook niks. Heb ooit in een PUG die dikke olifant gewonnen uit VOA en daar werd me 20k voor geboden, die was dus snel wegMektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:46:
[...]
Ja dan zou mijn GM dus zeggen lever hem maar weer in en we rollen opnieuw
Of je nu 10k of 100k er voor bied.
Blijkbaar wil je de item dan niet en gold kan je overall krijgen.
ze hebben dan liever iemand die mount spaard of om andere reden boven dingen uitsteekt hem krijgt dan dat je hem verkoopt.
dat is gewoon luck !detheavn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:50:
[...]
En daarin geef ik jouw GM ook helemaal gelijk. Wat je in PUGs doet boeit mij dan ook niks. Heb ooit in een PUG die dikke olifant gewonnen uit VOA en daar werd me 20k voor geboden, die was dus snel weg
Twee weken later won ik 'm weer
[ Voor 4% gewijzigd door hulkie op 18-04-2012 12:11 ]
Maarja hoe weet je dat iemand dit doet? Als iemand de volgende dag gewoon inlogt (of na 2 dagen) en zich verontschuldigt ivm internet problemen? Zomaar iemand kicken lijkt de 'normale' oplossing, in de praktijk gaat dit vaak niet zo.Flghter1982 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:22:
Als je alt + f4 gaat in een guildrun just like that ook al ben je er pas maar kort. zou ik als GM je meteen gekicked hebben. bye bye zwaai zwaai.
Kom je toch nooit achter of iemand F4 doet of dat er gedc'd is? Vind het trouwens wel gek dat je net een nieuwe guild hebt gejoined en dan in de 2e raid al leaved omdat je er geen zin meer in hebt...Flghter1982 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:22:
Als je alt + f4 gaat in een guildrun just like that ook al ben je er pas maar kort. zou ik als GM je meteen gekicked hebben. bye bye zwaai zwaai.
Iemand die ik ken speeld op jouw realm en maybe doet die wel is wat puggen.Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:48:
[...]
Maarja hoe weet je dat iemand dit doet? Als iemand de volgende dag gewoon inlogt (of na 2 dagen) en zich verontschuldigt ivm internet problemen? Zomaar iemand kicken lijkt de 'normale' oplossing, in de praktijk gaat dit vaak niet zo.
Zelf zou ik graag ook nog is een keer heroic DS doen, meerdere keren normal gedaan en gaat prima...alleen geen groep voor hc kunnen vinden
...ok dit is toeval. Ze zit in m'n guild, wel een beetje gestoord mens overigens. Zal is zeggen dat ik jou ken, kijken wat er gebeurtMektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:50:
[...]
Iemand die ik ken speeld op jouw realm en maybe doet die wel is wat puggen.
Amalisá volgens mij is de name gechanged ( ze is nu horde troll )
Als je haar een groep of iets via trade ziet doen gwn asken je mee kan, en dat je mij kent dan komt het wel goed.
mekfail en dan is het al ok
en vervolgens je best doen haha
Valt snel genoeg op als het toevallig na een paar faaltries is, dan maak je niemand wijs dat je verbinding zomaar pleite was.Thysiej schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:49:
[...]
Kom je toch nooit achter of iemand F4 doet of dat er gedc'd is? Vind het trouwens wel gek dat je net een nieuwe guild hebt gejoined en dan in de 2e raid al leaved omdat je er geen zin meer in hebt...
lol WTF ?Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:54:
[...]
...ok dit is toeval. Ze zit in m'n guild, wel een beetje gestoord mens overigens. Zal is zeggen dat ik jou ken, kijken wat er gebeurt
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 18-04-2012 12:58 ]
Sowieso moet je horde worden!Mektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:55:
[...]
lol WTF ?
Noem er maar amaboomkinnub !.
Haar vriend zit daar ook toch ?, die is GM ?.
He dit is eng...
Maar uhm doen jullie nu geen heroic dan ?, omdat ze dat wel bij ons deed ?.
Misschien ging ze weg voor der vriend.
En ja ze is een compleet wackjob
krijg spontaan zin om horde te worden lol
en waarom doe je het niet met je guild ?
Naja ik wil best een horde hebben
Nee, zij is trial raider haar vriend is gewone raider. De guild is server 1st die 8/8 HC DS heeft en daarna besloten het niet verder te farmen, dus we raiden niet meer (en niemand kan het opbrengen een ds hc raid te maken). En ze is echt paranoide, kan ik je nog wel verhalen over vertellen over de afgelopen paar dagen dat ze echt mensen heeft lopen stalken omdat mensen met haar 'vriend' -> Tropo (Haim?) aan het spreken waren. Maar goed. Vaak wel aardig op zich. En ja kom horde bij onsMektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:55:
[...]
lol WTF ?
Noem er maar amaboomkinnub !.
Haar vriend zit daar ook toch ?, die is GM ?.
He dit is eng...
Maar uhm doen jullie nu geen heroic dan ?, omdat ze dat wel bij ons deed ?.
Misschien ging ze weg voor der vriend.
En ja ze is een compleet wackjob
krijg spontaan zin om horde te worden lol
en waarom doe je het niet met je guild ?
Nouja ik zou zelfs een char opnieuw levelen als socialFiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:08:
Echt een te klein wereld dit zeg, zou wel echt komisch zijn als je opeens bij ons komt spelen haha. Vanmiddag zoieso haar lastig vallen en kijken wat ze dan zegt als ik jou naam noem
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 18-04-2012 13:12 ]
Dat is het nu vaak met internetverbindingen of crashes, die zijn toevallig. Bij mij in de guild wachten we altijd een tijdje voordat iemand uit de raidgroep gekicked wordt. Wij nemen zo iemand de volgende keer ook weer vrolijk mee. Pas als het echt tè toevallig gaat worden, zullen we overwegen om zo iemand niet meer mee te nemen in guild raids. Vanwege ons sociale guildkarakter zullen we zo iemand alsnog niet kicken uit de guild. Bij ons is er wel communicatie als er internetproblemen zijn, iedereen heeft toch elkaars telefoonnummer e.d.toolkist schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:54:
[...]
Valt snel genoeg op als het toevallig na een paar faaltries is, dan maak je niemand wijs dat je verbinding zomaar pleite was.
ik force mezelf gewoon door me ding te doen met WoW.Ricmaniac schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:29:
jullie moeten minder praten hier man XD krijg te veel zin om te spelen en altijd dingen te doen die ik hier lees. maar dan kom ik thuis en heb ik te weinig tijd en naja is het alweer de volgende dag waar ik weer geleefd wordt door de maatschappij... god i hate my life >_>
Mja dat probeer ik ook, nadeel is alleen dat de achievments die ik veel moet allemaal in groeps verband zijn.Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:43:
Wat ik tegenwoordig doe als ik me verveel is naar de WoW EU forums gaan en daar naar de achievement-deel gaan. Er is een topic waarin je de poster boven je verteld welke achievement hij/zij moet gaan doen. Heb zo al aantal achievements gedaan en het houdt me lekker bezig
...heb ik laatst dus gedaan, in 3 dagen. Was makkelijk! Maar roept u maar, welke achievement zou ik moeten gaan doen?kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:45:
Lol dat lijkt me wel grappig, opeens zeg eentje dat je exalted status met Netherwing moet gaan halen.
Ik heb het 1 keer op mijn druid gedaan maar ik doe het nooit meer, beter lvl ik een ander char ofzo.
Ik stem op "Insane in the Membrane"!Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:46:
[...]
...heb ik laatst dus gedaan, in 3 dagen. Was makkelijk! Maar roept u maar, welke achievement zou ik moeten gaan doen?
Mn character naam/server staat in onderschift
3 dagen egg farmen, nou dat probeerde ik ook maar die dingen droppen zo weinig. En heb je voor die netherdust pollen Herb nodig of kan je zonder dat ook farmen, want ik had toen herbing op mijn druid.Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:46:
[...]
...heb ik laatst dus gedaan, in 3 dagen. Was makkelijk! Maar roept u maar, welke achievement zou ik moeten gaan doen?
Mn character naam/server staat in onderschift
Hey hey, beetje fatsoenlijke achievements aub! >_>
[ Voor 21% gewijzigd door Jorca op 18-04-2012 13:56 ]
...zucht laat ook maarkivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:54:
Just the two of us 2200? three of us mag ook wel
Tja je moet goed kijken, en naar x aantal keer weet je gewoon precies waar ze spawnen. Google maar is naar guides en loop daar alles na, zo heb ik dat gedaan en al snel had ik een vaste route voor alle plekken. oa. dragonmaw fortress liggen nog wel is 3 eieren omdat mensen daar gewoon niet heen gaan!kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:54:
en dan heb je wel geluk gehaqd met die eitjes want ik vond er maar 1x per dag terwijl ik die hele "eiland" doorvloog.
Ik denk niet dat ik dat nog een keer ga doen, maar het was wel handig geweest als ik het eerst had gegoogled.Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:57:
[...]
...zucht laat ook maar
[...]
Tja je moet goed kijken, en naar x aantal keer weet je gewoon precies waar ze spawnen. Google maar is naar guides en loop daar alles na, zo heb ik dat gedaan en al snel had ik een vaste route voor alle plekken. oa. dragonmaw fortress liggen nog wel is 3 eieren omdat mensen daar gewoon niet heen gaan!
Ik heb gewoon in me hoofd om me main (is huidig me main) alle achievements te laten behalen.Fiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:43:
Wat ik tegenwoordig doe als ik me verveel is naar de WoW EU forums gaan en daar naar de achievement-deel gaan. Er is een topic waarin je de poster boven je verteld welke achievement hij/zij moet gaan doen. Heb zo al aantal achievements gedaan en het houdt me lekker bezig
honorable kills tegenwoordig gaat best langzaam. vroeger met de BG's toen AV nog andere game mechanic had en je uberhaupt alleen WSG AB AV had was er veel meer killing. tegenwoordig zjin alle BG's alleen maar gefocusd op objectives.kivanco schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:01:
[...]
Ik denk niet dat ik dat nog een keer ga doen, maar het was wel handig geweest als ik het eerst had gegoogled.
En voor achi: 10000 Honorable kills misschien, want dat is nog te doen en je krijgt er meerdere achi's van, en het is leuk omdat je wat gear meekrijgt.
[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 18-04-2012 14:19 ]
Zelfs als dat er objectives erzijn, speelt 80% van het team in het midden arena 9vs9, dus je kan er gewoon tussenin staan.Ricmaniac schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:19:
[...]
honorable kills tegenwoordig gaat best langzaam. vroeger met de BG's toen AV nog andere game mechanic had en je uberhaupt alleen WSG AB AV had was er veel meer killing. tegenwoordig zjin alle BG's alleen maar gefocusd op objectives.
nu is het soms best lastig om 10k hk te krijgen. vroeger ging dat een stuk sneller en makkelijker
[ Voor 26% gewijzigd door junglebeast op 18-04-2012 14:26 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Mijn lijstje is:junglebeast schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:
Ik heb een klein lijstje wat ik nog wil doen voor MoP.
- Main achievement punten boven 9000 (zit op 8800)
- alle lvl 85 boven de ilevel 380 (alleen nog Mage en Warrior te gaan)
- 125k gold 200k gold (nieuwe goal)
- 4 bank vol tabs met azeroth/tbc leathers, ores voor levelers. (moet nog aan beginnen)
- Druid, Rogue transmogger set klaar hebben (mis nog een paar items)
Battlemaster - 21 flag defends in AB te gaanjunglebeast schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:21:
Ik heb een klein lijstje wat ik nog wil doen voor MoP.
- Main achievement punten boven 9000 (zit op 8800)
- alle lvl 85 (8!) boven de ilevel 380 (alleen nog Mage en Warrior te gaan)
- 125k gold 200k gold (nieuwe goal)
- 4 bank tabs vol met azeroth/tbc leathers, ores voor levelers. (moet nog aan beginnen)
- Druid, Rogue transmogger set klaar hebben (mis nog een paar items)
- Een DK levelen alleen via de BG's.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 18-04-2012 14:37 ]
Lijkt verrekte veel op mijn lijstfenylalaline schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:34:
mijn lijstje:
doen waar ik zin in heb dus lekker aankloten met al mn characters en we zien wel waar ik uit kom
Bnet pindle#2913
Behalve Black Temple gister (waar ik Glaives heb gekregen) , dacht iok nog is te gaan vissen in terrokar.Mektheb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:47:- Salty ( mr pinchy dropt maar niet sinds TBC ) ( Main )
Heb jij toevallig gisteren in een Real ID groek gezeten met mensen uit Mazrigos? Een guildie van mij linkte namelijk ook een warglaive die was gedroptFiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:49:
[...]
Behalve Black Temple gister (waar ik Glaives heb gekregen)
Euuhhhhh...Volgens mij niet (misschien als je de naam noemt).detheavn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:51:
[...]
Heb jij toevallig gisteren in een Real ID groek gezeten met mensen uit Mazrigos? Een guildie van mij linkte namelijk ook een warglaive die was gedropt
[ Voor 12% gewijzigd door Anvesi op 18-04-2012 14:55 ]
Mja shit is datFiole schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:49:
[...]
Behalve Black Temple gister (waar ik Glaives heb gekregen) , dacht iok nog is te gaan vissen in terrokar.
Eerste (fishing)cast die ik doe bij Skettis, krijg ik direct dat blue item (2 day cooldown?) eerste poging te openen...direct mr pinchy![]()
Geen idee wat de droprate daarvan is maar ik vond het wel grappig! Sorry mek ^^
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq