• Dopiej
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-11 09:48
Dopiej schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:24:
Goedemorgen allen,

Ik ga weer beginnen om WoW te spelen alleen zou ik niet weten op welk realm.
Heeft iemand tips waar ik weer kan beginnen?
Heb nog wel op Bloodhoof paar lvl 80 en 85 maar zou niet meer weten hoe ik daar mee moet spelen xD

Greetz,
Dopiej
Iemand?

• Thysiej
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:06
Ik zal jullie even uit de dromen helpen. LFR loot rolls zijn hartstikke random. Er is namelijk geen manier om de rolls zelf te beïnvloeden, dit is een random roll tussen de 0-100, waar je een bonus bovenop krijgt als het item ook nog eens bij jouw role hoort. Het zou wat gaan worden als iedereen bepaalt 5k dps te gaan doen omdat de kans dat ze dan loot winnen hoger is. Wat je moet bedenken is dat er veel meer mensen op de items rollen en dat je helaas gewoon relatief vaak pech hebt. Dat je de eerste weken dan toevallig mazzel hebt gehad betekend niet dat je iLvl/dps bijdraagt aan de roll.

Natuurlijk kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat ilvl en dps geen invloed heeft op je roll, aan de andere kant kunnen jullie net zo min aantonen dat als je lage dps of ilvl hebt dat je meer items wint. Het lijkt mij echter bijzonder uitzonderlijk als Blizzard de random /roll aan heeft gepast voor LFR...

• Dhrzao
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13-10 10:42
ik heb een dode realm dus ik zou niet naar Daggerspine komen :P

• Dopiej
Dhrzao schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:46:
[...]

ik heb een dode realm dus ik zou niet naar Daggerspine komen :P
Okj,
Kan miss wel nieuw Char op Bloodhoof beginnen met BoA stuff sneller levelen..
Speelt iemand van jullie op Bloodhoof?

• bazkar
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 29-08 17:01
Thysiej schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:41:
Ik zal jullie even uit de dromen helpen. LFR loot rolls zijn hartstikke random.
<-- dit.

Het kan af en toe zo lijken door toeval, maar ik heb ook rolls genoeg gewonnen als top dps.

http://eu.battle.net/wow/en/character/earthen-ring/bazkar/ http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/bazkar/

• IntToStr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23:56
Ik heb al heel lang dat ik zo goed als alle tank items win in dungeons, ook op greed. Dat is heel veel "geluk" (heb sommige items al 5x gewonnen of zo) of er is toch een kleine hulp voor de juiste role. Hoe vaak hoor je ook niet dat mensen bij de eerste/tweede keer in LFR veel items winnen? Bij iedereen beginnersgeluk? Het zou me niets verbazen als blizzard op LFR niveau een beetje manipuleert. Je geeft de mensen het idee dat ze ook mee kunnen raiden en upgrades winnen.

Overigens denk ik niet dat lage dps helpt, maar een laag ilvl, wat vaak resulteert in lagere dps.

En misschien zie ik wel spoken en is het gewoon weer het geweldige fenomeen random :+

Lol, eerst dubbelpost en toen weer niet 8)7

[Voor 195% gewijzigd door IntToStr op 20-04-2012 10:37]

• bazkar
IntToStr schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:53:
[...]
Overigens denk ik niet dat lage dps helpt, maar een laag ilvl, wat vaak resulteert in lagere dps.

En misschien zie ik wel spoken en is het gewoon weer het geweldige fenomeen random :+
Dit lijkt zo omdat mensen die een laag ilvl hebben meer upgrades kunnen gebruiken en dus overal op zullen needen, terwijl mensen die in normal of heroic gear rondlopen veel vaker zullen passen.

(Ik pass in LFR op alle items behalve de ringen op mijn goblin DK)

Uiteraard is er de role-bonus, die blijft onverminderd van kracht ongeacht ilvl of dps.

[Voor 5% gewijzigd door bazkar op 20-04-2012 09:57]

http://eu.battle.net/wow/en/character/earthen-ring/bazkar/ http://eu.battle.net/wow/en/character/wildhammer/bazkar/

• Baroshir
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2020

Baroshir

Zeh blub..

bazkar schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:10:
[...]

Je snapt het nieuwe systeem niet helemaal blijkbaar.
Hoe het gaat werken is zo:

Boss gaat dood. Systeem bepaalt (onder water, dus niet zichtbaar voor de spelers) met een roll welke x spelers er loot krijgen, zeg 5 van de 25.
Voor deze 5 personen dropt er een item uit de loottable van de boss dat bij hun class/spec past.
Er wordt niet gerolled, je kunt het item niet weigeren.

Edit: dit is overigens dus ALLEEN voor LFR, niet voor normal (guild) runs

M.a.w. als een boss voor jouw spec enkel een gurth dropt, en je wint de (onzichtbare) loot roll, dan zul je altijd gurth krijgen, onafhankelijk van hoeveel keer je hem al hebt.
True, helder, was even vergeten hoe hij precies in elkaar zat ;) Dan gaan we het wel zien.

M.b.t. LFR rolls: dit is en blijft random in mijn ogen... Heb genoeg hoge DPS rolls zien winnen die ze dan eigenlijk hadden moeten verliezen. Geeft ook wel een vertekend beeld als de hoge DPS passen, hoewel ik dat bijna niemand zie doen in LFR ;)

• bazkar
Ricmaniac schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:19:
[...]
Perfecte uitleg. ik vind het alleen niet zo heel chill. ik zou het bijvoorbeeld beter vinden als je bijv een onzichtbaar lijstje hebt en raidpunten verdient. hoe vaker je bijv pass of greed doet je punten erbij krijg en dus als het item dropt wat je wilt wel need je veel punten opgespaart hebt en het dus sneller kan krijgen. en dan gewoon weer onderaan de lijst komt zegt maar. zo deden wij dat met guildruns vroegaah.

Maargoed nu een beetje laat om op zoiets te hopen ;p maar het lijkt me veel fijner
Er komen items (te koop voor VP) waarmee je een extra roll op de loot table van een boss kunt verdienen.
De kans dat dit gebeurd is niet 100%, (je kunt ook flasks of andere zut voor zo'n item winnen), maar het is een stapje in de richting die jij zoekt.

• Thunderman_303
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:50

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Dopiej schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:47:
[...]

Okj,
Kan miss wel nieuw Char op Bloodhoof beginnen met BoA stuff sneller levelen..
Speelt iemand van jullie op Bloodhoof?
Ja, ik speel er sinds Vanilla, alliance, heb even een uitstapje gamaakt naar horde op een andere server, maar tegenwoordig alliance, en heb het op bloodhoof nog steeds naar me zin, speel erg casual, meestal geen zin/tijd om te raden tho.

Ingame nick is Alcapwn, of een afgeleide ervan, momenteel op Alcypwn, me paladin, als die klaar is me 10e 85-er :P

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• Dopiej
Thunderman_303 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:49:
[...]

Ja, ik speel er sinds Vanilla, alliance, heb even een uitstapje gamaakt naar horde op een andere server, maar tegenwoordig alliance, en heb het op bloodhoof nog steeds naar me zin, speel erg casual, meestal geen zin/tijd om te raden tho.

Ingame nick is Alcapwn, of een afgeleide ervan, momenteel op Alcypwn, me paladin, als die klaar is me 10e 85-er :P
ik ga morgen beginnen dan voeg ik je wel ff toe :9
Alliance?
Kan je je BoA van horde ook naar alliance char zetten?

[Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 20-04-2012 10:59]

• Helza
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 20:25
toolkist schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:22:
[...]

Note to self: Het is toch ook algemeen bekend dat klagen helpt. Gister waren 4 van de 5 tier items hc protector (alles behalve chest), waarvan ook nog eens 3 voor mij :)
meh, Conqueror, Conqueror, Conqueror en .. uh.. Conqueror :P
1 happy paladin die voor de eerste keer in onze groep mee ging en de heroic's nog niet gedaan had :)

maarja aan de andere kant heb ik allemaal al heroic tier behalve m'n helm, warmster hc helaas niet meer gelukt, maar heb er vertrouwen in dat die de token dropt zondag :P

zonozz 4x wipe vanwege bouncy failures van melee (meh) en 1 wipe op hagara omdat die nieuwe persoon de gebruikte techniek niet helemaal kende, maar 2de ging bijna perfect :P
vervolgens nog 12 wipes op warmaster helaas, 4 keer ofzo de sapper die er bij de 3rde wave doorheen ging zonder dat iemand het doorhad totdat het al bijna te laat was, en nog wat bad luck met positionering van de baas in 2de phase midden op het vuur en dan vervolgens iedereen die achter de baas aan moet hobbelen om in de buurt te blijven en daardoor de shockwave niet te zien :P

[Voor 30% gewijzigd door Helza op 20-04-2012 11:06]

• sabriel
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 14:49
* dagboek *

Gisteren sinds lange tijd DS weer eens ingedoken
4 nieuwe members mee, waaronder een nieuwe tank

begonnen 1 uur later en hebben maar 80min kunnen raiden maar toch nog 5 bosses neergekregen.
Bleek dat 1 van de DPS-ers weer eens een discussie had met de RL (in whisper) dus ook weer vertraging.

Eerste 2 op mijn priest als DPS (mochok en dreamer) en daarna op mijn warrior als MT.
* Tuurlijk 1ste try een whipe, tweede keer een flawless kill.
* Hagra was een 1-shot

ultraxion was 3 whipes, omdat de tweede tank DBM verkeerd had geconfigureed en in verwarring werd gebracht door de verschillende countdown. Toen dat eenmaal boven water was een kill, waarbij 2 DPS-ers aardig zaten te slapen en de HoT gewoo miste (tot 2 keer toe).
Wel een chectitem gewonnen en mijn eerste 397 T13 item. Tevens in LFR het tank-shield gewonnen dus happy panda.

Ook nog even wezen PvP-en en heb eindelijk assassin of gilneas binnen. Nu nog 3 keer een flag recappen om PvP-battle of gilneas totaal af te ronden. Daarna maar eens gaan proberen to focussen op mijn battlemaster titel, nog maar 3 te gaan maar deze zijn aardig vervelend (kill 5 FC in EotS, ironman en return flag 5* in WSG).

Maar meest favoriete BG voor mij atm is wel : twin peaks. Ik hou van deze battleground. Zodra ik geen random meer nodig heb queen we altijd voor deze BG. Waarbij de laatste PvP-battle van de avond wel epic was. Horde was in twin peaks met 8 mages. Had dat in de beginnen niet eens door maar nadat we 5 mages hadden gekilled en we het gevoel hadden, het lijkt wel onkruid zovaak ik in mijn nek wordt gezeten door een mage zagen we de horde-setup en verklaarde dat een hoop. 5min laten waren er nog maar 3 mages over, we scoorden de flag en we maakten gehakt van de mages (waren van slechte kwaliteit) dus die waren gauw weg. Een kameraad van mij heeft een hekel aan mages die die had gewoon 50 mage-kills en was aardig in zijn nopjes de rest van de avond.
*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• sjaak88
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 01:13
Ulduar gisteren met een mede tweakers was nog best wel leuk ^^
Het leek wel bijna LFR niveau maar toch.
4(?) wipes op yogg, blijft een leuke boss :D
Volgende week maar even de begin bosses doen voor me mount, ik kwam wat later pas in de raid helaas.

• Thysiej
sjaak88 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:04:
Ulduar gisteren met een mede tweakers was nog best wel leuk ^^
Het leek wel bijna LFR niveau maar toch.
4(?) wipes op yogg, blijft een leuke boss :D
Volgende week maar even de begin bosses doen voor me mount, ik kwam wat later pas in de raid helaas.
Yogg is echt super inderdaad. Dps is daar bijna niet van belang, het volgen van tactics is belangrijk. Ik vraag me af hoe yogg eruit zou zien op LFR niveau :P

• sjaak88
Blijft inderdaad een gevecht waarbij coordinatie verplicht is.
Al is het wel stukken makkelijker gemaakt nu men zoveel hp en dps kan doen.
1x in yogg en je bent al bij p3.

Maar blijft genoeg random gedoe erin, 1 hunter wordt net voordat hij de portal in wou gaan bijvoorbeeld door een tentacle gepakt en mist de portal.
Ene druid die blijkbaar niet kan lezen en dus niet met de group mee liep maar de andere kant op wordt gepakt door tentacle en krijgt ook nog eens de beam xD

Er moeten echt meer van dit soort gevechten komen, me like ^^
Ieder persoon moet amper fouten maken anders kan dat gewoon voor een wipe zorgen, dat zie je niet zoveel meer, ja misschien op hc niveau.

• Thunderman_303
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:50

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Dopiej schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:58:
[...]

ik ga morgen beginnen dan voeg ik je wel ff toe :9
Alliance?
Kan je je BoA van horde ook naar alliance char zetten?
Ik ben Alliance ja, ben alleen het weekend niet thuis, dus zal maandag pas worden dat ik online zal zijn.

Of je je BoA kan omzetten naar een andere faction heb ik geen idee van, dacht van wel, zgt de wow-site er zelf niets over?

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• Thysiej
Thunderman_303 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:27:
[...]

Ik ben Alliance ja, ben alleen het weekend niet thuis, dus zal maandag pas worden dat ik online zal zijn.

Of je je BoA kan omzetten naar een andere faction heb ik geen idee van, dacht van wel, zgt de wow-site er zelf niets over?
Zolang het op dezelfde realm is, zal het geen enkel probleem zijn. Over realms heen sturen is echter nog steeds niet mogelijk :(

• Dopiej
Thunderman_303 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:27:
[...]

kan niet kijken ben op werk, maar als het op zelfde realm kan is het geen probleem.
Speelde altijd horde, nog nooit Alliance gespeeld :P is uitproberen :D

• Dhrzao
Iemand voor horde FL X-realm run?

• Rokz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 30-11 11:42
Dhrzao schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:25:
Iemand voor horde FL X-realm run?
Ja hoe werkt dit precies, heb wel belangstelling!

• Dhrzao
Nouja ik heb nu 9/10 vol, wil eventueel wel mijn DK tank loggen zodat je kunt dpsen in deze groep... :P Behalve als je zelf een tank hebt!

Het is simpel, ik voeg je toe op real-ID, en invite je, en dan summon :P

• Rokz
  • Laatst online: 30-11 11:42
Dhrzao schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 13:37:
Nouja ik heb nu 9/10 vol, wil eventueel wel mijn DK tank loggen zodat je kunt dpsen in deze groep... :P Behalve als je zelf een tank hebt!

Het is simpel, ik voeg je toe op real-ID, en invite je, en dan summon :P
Ben warrior dps. Heb wel tankgear en tankspec maar zit nog met de tank tacs! (ook nog niet 't beste tankgear)

• Flghter1982
  • Laatst online: 26-11 08:31
zojuist mijn mist of pandarian beta invite gehad :)

• sjaak88
Flghter1982 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:13:
Ik heb al bijna 2 weken de Beta niet gespeeld.
Leuk om even de sfeer te zien maar ik heb geen zin om dubbel te questen 8)7
Er is nog maar 1 dungeon open die ik gespeeld hebt en voor de rest is er nog niks.

Even wachten tot de nieuwe zones en dungeons geopened worden =)
Ik heb mijn beta invite nog steeds niet, maar mijn account is wel gefixed. Cata beta account is eindelijk verwijderd en heb nu plek voor die MoP beta. Ik verwacht dat ik dit weekend nog wel aan de slag kan gaan.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

Yog was ook echt wel een pain om te leren toen het nog ‘current content’ was. Hele strakke dps requirements en veel coördinatie. Kan me voorstellen dat het nu nog steeds relatief moeilijk is met mensen die t nooit hebben gedaan.

Ik ben zelf ook wel weer toe aan wat nieuwe content, maar dat gaat nog even duren!

• Dopiej
Flghter1982 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:13:
hoe krijg je die?

• Derr_Hans
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
junglebeast schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:54:
[...]

Anyways zijn hier nog mensen die graag de 10 of 25 man Glory of the Naxx/Ulduar raider willen doen aan Alliance kant? Wil die namelijk ook nog gedaan hebben voor MoP.
Wie wat waar en waneer ?

Mijn mage moet nog alleen de Yogg achievement (10man)
Al sinds dat ToC raid uitkwam >.>

Had die achievement gemist toen ze heb deden..

Anders mijn priest op 25man, heeft die HM quests nog open :)
Laat maar weten ;)

WoW : Doutz Priest @ Defias Brotherhood

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01-12 13:00

Wootlock

Evilution

Zeror schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:21:
Ik heb mijn beta invite nog steeds niet, maar mijn account is wel gefixed. Cata beta account is eindelijk verwijderd en heb nu plek voor die MoP beta. Ik verwacht dat ik dit weekend nog wel aan de slag kan gaan.
Same hier, ipv 2 beta's van Cataclysm staat er nu 1.
Hopelijk ook dit weekends nog aan de slag :)

"Don't let your dreams be memes"

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 00:15

Omega Supreme

The God of Death

Yay gisteren Warmaster heroic plat, het zat er al een tijdje in maar steeds stomme foutjes die het try naar try verknalden.

Vooral aarzelingen bij wel of niet een paars cirkeltje in stappen zorgde nog wel eens voor doden. We hebben teams van twee met ieder hun eigen soak gebied. Wat er gebeurde was dat beiden aan de rand stopten om te kijken wat de ander deed en daarna verder liepen en dan was er 1 te laat.

'officieel' hebben we de tactiek toen gewijzigd met 1 in het team maakt de keuze en de ander volgt ten alle tijden. Geen aarzeling meer. Maar het duo waar ik in zat was uiteindelijk meer van als we dichtbij zijn dan lopen we en vertrouwen erop dat de ander er ook is. Dat werkte voor ons een stuk beter omdat we geen van beiden hoefden te wachten en meteen onden lopen.

In P2 stacken de ranged allemaal zodat we als groep kunnen lopen. De hunter bleek niet de goede persoon om op te stacken aangezien die drake een nog all grote melee range bleek te hebben. Toen we op onze mage gingen stacken was het al snel een kill.

Meteen even ingelzen op Spine en de compositie vereisten. Godzijdank hebben we een buff in DS, want wij hebben gewoon de classes niet om een raid in de buurt van optimaal te stacken voor deze fight. Wij raiden bijvoorbeeld al tijden met:
* prot warrior
* feral druid (tank/dps off)
* Resto druid
* Balance druid (resto offspec)
* Holy paladin (ret offspec)
* Mage
* warlock
* Rogue
* Hunter
* Hunter

Daarnaast hebben we nog een rogue, een mage, holy paladin en een fury/arms warrior.
Probeer daar maar een optimale Spine raid mee te maken.

It's hard to light a candle, easy to curse the dark instead. This moment the dawn of humanity, last ride of the day"

• Derr_Hans
  • Niet online
Zag een DK transmog setje voorbij komen :)

Was zelf ook bezig met mijn DK en ga haar nu definitief naar 85 brengen.
Ook al bezig geweest met transmoggen.

Heb zelf nog niet alle items, maar uiteindelijk gaat ze er zo uitzien in Bloodspec.
http://transmogger.info/4f902ab5aa7a2

Ja ze mist haar dat is een Viewer bug.

Als ik alle offspec gear bewaar gaat ze er zo uitzien in DPS spec.
http://transmogger.info/4f9028f17f845

Heb nog niet veel DK's gezien die er zo bij liepen.
Pieces heb ik nog niet maar op mijn weg naar 85 heb ik voldoende Justice points verzameld voor de meeste pieces. Moet ik alleen Naxx 25 nog een keer door lopen voor de Chest voor blood :)

Door de legs blijft het DK gerelateerde gear <3

ps. na +2 jaar niets met DK gedaan te hebben is het weer erg wennen aan de gameplay.

[Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 20-04-2012 15:08]

• Thysiej
Omega Supreme schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:50:
Yay gisteren Warmaster heroic plat, het zat er al een tijdje in maar steeds stomme foutjes die het try naar try verknalden.

Vooral aarzelingen bij wel of niet een paars cirkeltje in stappen zorgde nog wel eens voor doden. We hebben teams van twee met ieder hun eigen soak gebied. Wat er gebeurde was dat beiden aan de rand stopten om te kijken wat de ander deed en daarna verder liepen en dan was er 1 te laat.

'officieel' hebben we de tactiek toen gewijzigd met 1 in het team maakt de keuze en de ander volgt ten alle tijden. Geen aarzeling meer. Maar het duo waar ik in zat was uiteindelijk meer van als we dichtbij zijn dan lopen we en vertrouwen erop dat de ander er ook is. Dat werkte voor ons een stuk beter omdat we geen van beiden hoefden te wachten en meteen onden lopen.

In P2 stacken de ranged allemaal zodat we als groep kunnen lopen. De hunter bleek niet de goede persoon om op te stacken aangezien die drake een nog all grote melee range bleek te hebben. Toen we op onze mage gingen stacken was het al snel een kill.

Meteen even ingelzen op Spine en de compositie vereisten. Godzijdank hebben we een buff in DS, want wij hebben gewoon de classes niet om een raid in de buurt van optimaal te stacken voor deze fight. Wij raiden bijvoorbeeld al tijden met:
* prot warrior
* Resto druid
* Mage
* warlock
* Rogue
* Hunter
* Hunter

Daarnaast hebben we nog een rogue, een mage, holy paladin en een fury/arms warrior.
Ik heb niet echt verstand van Spine Heroic (misschien moet ik dan ook geen opmerkingen maken, maar ik doe het toch) maar ik zie een redelijk gebalanceerde groep met veel verschillende classes en redelijk wat aanwezige burst damage. Het is misschien geen optimale groep om een spine raid mee te maken(althans, waarom niet eigenlijk?) maar het is toch zeker te doen? Spine HC is toch niet zo gebalanceerd dat je perse class moet stacken of heb ik dat mis? Het enige dat ik weet is dat resto shamans er goed zijn op Spine hc..
Eerlijk te zijn vindt ik het niks :P, maar dat ben ik.

In mijn mening is de DK set die mooi is de ICC heroic set.
De rest is maar mwha..

[Voor 24% gewijzigd door Mektheb op 20-04-2012 15:08]

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:08:
Eerlijk te zijn vindt ik het niks :P, maar dat ben ik.

In mijn mening is de DK set die mooi is de ICC heroic set.
De rest is maar mwha..

[afbeelding]
Mooie set alleen loop de meeste DK's met die set anders wel de 10 of 25mans versie.

Voor een Dreanei is het moeilijk mooie boots te vinden waar ze geen dunne enkels in heeft.
Stand van haar schouders staan te ver naar achter waardoor deze acherus (starters set shoulders) minder mooi uitkomt dan op een Nelf. Maar op een Nelf moet je weer andere Boots en Gloves nemen en dan werkt de set ook mooi op een Nelf :)

Maar het is beetje het zelfde als mijn mage, die zal en moet altijd de ulduar shoulders dragen ;)
Zo zal mijn DK dus altijd deze shoulders hebben. Zijn simpel maar er mooi imo :)

[Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 20-04-2012 15:21]

• sjaak88
Derr_Hans schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:14:
[...]

Mooie set alleen loop de meeste DK's met die set anders wel de 10 of 25mans versie.

Voor een Dreanei is het moeilijk mooie boots te vinden waar ze geen dunne enkels in heeft.
Stand van haar schouders staan te ver naar achter waardoor deze acherus (starters set shoulders) minder mooi uitkomt dan op een Nelf. Maar op een Nelf moet je weer andere Boots en Gloves nemen en dan werkt de set ook mooi op een Nelf :)

Maar het is beetje het zelfde als mijn mage, die zal en moet altijd de ulduar shoulders dragen ;)
Zo zal mijn DK dus altijd deze shoulders hebben. Zijn simpel maar er mooi imo :)
Boots?!
Zie je die uberhaupt :P
Ja als je goed kijkt bij de character selection scherm.
Zelfde met bracers die dingen zie je gewoon echt niet of je moet erg inzoomen.

Edit:
Ah domme ik, dat komt natuurlijk door de robe kilt jurk dat me DK en priest aan heeft 8)7

[Voor 5% gewijzigd door sjaak88 op 20-04-2012 15:24]

• Derr_Hans
  • Niet online
sjaak88 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:23:
[...]

Boots?!
Zie je die uberhaupt :P
Ja als je goed kijkt bij de character selection scherm.
Zelfde met bracers die dingen zie je gewoon echt niet of je moet erg inzoomen.

Edit:
Ah domme ik, dat komt natuurlijk door de robe kilt jurk dat me DK en priest aan heeft 8)7
Ligt er aan of je een robe draag of niet ;)
Met robes zie je alleen de tenen, met robes heb je ook geen last met het zoeken van bijpassende legs :)

Bracers transmog ik alleen als je kleine gloves gebruik, model black mageweave gloves als voorbeeld, anders is het idd nutteloos.

Head piece transmog ik ook zelden, toevallig weer eens de t7 halo in gebruik op mijn priest.
Keer weer wat anders dan de t13 head piece, al staat dat wel goed op een gnome female :)

• toolkist
  • Niet online
Omega Supreme schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:50:

* prot warrior
* Resto druid
* Mage
* warlock
* Rogue
* Hunter
* Hunter

Wij hadden em gister ook voor het eerst neer, verbazingwekkend soepel eigenlijk. Die kleine spots pakken we eigenlijk alleen als we 100% zeker zijn dat ze door 2 spelers gepakt worden, maar staan ergens onderaan de prio list. Zolang alle grote spots en sappers afgemaakt worden geen enkel probleem, ook doordat de drakes erg snel neergaan bij ons. De 1e 2 waves switcht alle dps naar de drakes, ook de melee zodra ze in melee range zijn.
3e wave blijft melee op de dreadnogwattes en de slayer en wordt BL gepopt, zodat alles dood is voordat Gariona landt. Was de 2e keer dat we P2 bereikten en meteen een kill.
Derr_Hans schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:30:
[...]

Ligt er aan of je een robe draag of niet ;)
Met robes zie je alleen de tenen, met robes heb je ook geen last met het zoeken van bijpassende legs :)

Bracers transmog ik alleen als je kleine gloves gebruik, model black mageweave gloves als voorbeeld, anders is het idd nutteloos.

Head piece transmog ik ook zelden, toevallig weer eens de t7 halo in gebruik op mijn priest.
Keer weer wat anders dan de t13 head piece, al staat dat wel goed op een gnome female :)
hahha zover denk ik er weer niet over na :)
Als de set me bevalt dan is het al genoeg.

• Helza
toolkist schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:32:
[...]

Wij hadden em gister ook voor het eerst neer, verbazingwekkend soepel eigenlijk. Die kleine spots pakken we eigenlijk alleen als we 100% zeker zijn dat ze door 2 spelers gepakt worden, maar staan ergens onderaan de prio list. Zolang alle grote spots en sappers afgemaakt worden geen enkel probleem, ook doordat de drakes erg snel neergaan bij ons. De 1e 2 waves switcht alle dps naar de drakes, ook de melee zodra ze in melee range zijn.
3e wave blijft melee op de dreadnogwattes en de slayer en wordt BL gepopt, zodat alles dood is voordat Gariona landt. Was de 2e keer dat we P2 bereikten en meteen een kill.
gisteren werd bij ons de prio weer teveel gelegt op spots pakken omdat er sappers doorgekomen waren waardoor het ship laag was 8)7 de logica van sommige |:(
Waardoor mensen weer teveel op de spots gefocussed waren en teveel risico's namen met deaths tot gevolg, en maar blijven pushen :X

• toolkist
  • Niet online
Schandalig Helza, en dat met 2 DK's die die krengen gewoon moeten DG-en of de retri die em wel ff kan stunnen :p
Wij deden het met 'maar' 1 DK en feral

• Helza
toolkist schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:39:
Schandalig Helza, en dat met 2 DK's die die krengen gewoon moeten DG-en of de retri die em wel ff kan stunnen :p
Wij deden het met 'maar' 1 DK en feral
tja, rogue is later geswitched naar de dk toen de sapper er een paar keer doorheen glipte puur omdat iedereen hem gemist had, en er dan nog 1 of 2 seconden was om hem te grippen wat niet altijd goed ging door de 1ste dk..(te ver weg, te traag, cd, miss? geen idee). met de 2de dk gebeurde het soms nog :P... er zijn eigenlijk 3 personen die de sappers aankondigen waarvan ik er 1 ben, maar soms missen we alle 3 de sapper door omstandigheden. Laatste goede try zat ik echt te kijken van.. uuuh.. onslaught is er, maar hoort er niet ook een sapper te zijn??.. oh wacht.. daar is ie bij de ingang |:(

ik gooi normaal altijd een flair om 'm uit stealth te krijgen, en slow hem, de shaman gebruikt de totem om hem uit stealth te drukken, en de mage chained hem (of hoe dat ding ook heet) en warrior charge/stunned hem en dk gripped.. maarja als we hem totaal missen en dk geen tijd meer heeft om te grippen is het snel afgelopen, er mag geen enkele sapper doorheen komen ..

paar keer gewoon gemissed, een paar keer een last second kill in de entrance etc..

[Voor 20% gewijzigd door Helza op 20-04-2012 15:46]

• junglebeast
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:36

junglebeast

hier staat iets

OK dan.

Op zaterdag 21 april om 20:00 ga ik een alliance transmog run doen naar AQ/BWL/BT en wat er nog meer op onze weg komt.

En op zondag 22 april om 20:00 wil ik een alliance achievement run doen naar Naxx/Ulduar10 doen.

Ulduar zal wel een een paar weken gaan en we kijken welke we kunnen gaan doen.

Later probeer ik ook de 25man versies mee te pakken met zoveel mogelijk geïnteresseerden.

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

• Derr_Hans
  • Niet online
junglebeast schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:31:
OK dan.

Op zaterdag 21 april om 20:00 ga ik een alliance transmog run doen naar AQ/BWL/BT en wat er nog meer op onze weg komt.

En op zondag 22 april om 20:00 wil ik een alliance achievement run doen naar Naxx/Ulduar10 doen.

Later probeer ik ook de 25man versies mee te pakken met zoveel mogelijk geïnteresseerden.
Cool alleen kan ik zondags niet, Raid dag ;)
Draai de dagen om :P

daarnaast kan ik nog een week op wow tot aan de 29st.
Daarna 2 weken geen wow want komt mijn vriendin over uit de UK :)

• EelcoB
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 01-12 16:01
OK dan.

Op zich interesse, weet alleen niet of ik het ga halen, maar ga het wel proberen :)
OK dan.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en neeeeee Morgen avond kan ik niet :<.
Maar zondag ben ik er bij ! op me Mage :) ( heb algalon key )

En ik heb zeker interesse in 25 man versies ( en die heb ik al is gedaan in ICC met 8man echt to easy ).
Dus dan wil ik zeker mee !

Moet nog ToC achievments en Ulduar 25 sommige en ICC 25 sommige :).

• Anvesi
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-08 19:41

Anvesi

What you did there, I see it.

Mektheb schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:51:
[...]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en neeeeee Morgen avond kan ik niet :<.
Maar zondag ben ik er bij ! op me Mage :) ( heb algalon key )

En ik heb zeker interesse in 25 man versies ( en die heb ik al is gedaan in ICC met 8man echt to easy ).
Dus dan wil ik zeker mee !

Moet nog ToC achievments en Ulduar 25 sommige en ICC 25 sommige :).
Voor Algalon heb je tegenwoordig geen key's meer nodig voor zover ik weet. Ook alle sigil's dropen dus niet meer.

En tja, jammer dat er zo weinig met Horde crosrealm word gedaan. Er zijn wel veel mensen, maar iedereen lijkt druk bezig is :(

Enige met wie ik (regelmatig) runs doe is Cepheus, zou graag een vast groepje maken en daarmee weeklijks wa raids (10 man) voor achievements. Had deze week al de grootste moeite mensen te krijgen voor ICC10 / Ulduar10 (vooral die laatste, er joinde echt elke keer retards die ik eruit moest schoppen...)

• sjaak88
Fiole schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:00:
[...]

Enige met wie ik (regelmatig) runs doe is Cepheus, zou graag een vast groepje maken en daarmee weeklijks wa raids (10 man) voor achievements. Had deze week al de grootste moeite mensen te krijgen voor ICC10 / Ulduar10 (vooral die laatste, er joinde echt elke keer retards die ik eruit moest schoppen...)
Ah joh was best leuk ;)
Behalve die ene druid dan 8)7

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik zal de dagen volgende week omdraaien dan. :)

Trouwens als mensen nog de 5 man dungeons willen lopen voor wat achievs hoor ik dat ook graag. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | WoW Discord - https://discord.gg/EwQvNDX | Stormscale Horde

junglebeast schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:19:

Trouwens als mensen nog de 5 man dungeons willen lopen voor wat achievs hoor ik dat ook graag. :)
Je kan me altijd poken :D, ik ben in voor van alles zolang het me maar puntjes geeft :P

• EelcoB
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 01-12 16:01
junglebeast schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:19:

Daar ben ik ook altijd wel voor te porren, als ik online ben tenminste :)
Weet niet of je al in mn realid lijst staat

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Denk het wel. Ik zal ook maar weer eens Junglebeast @ GoT broadcasten. Kun je gelijk mijn note aanpassen.
Tip voor de andere om dit ook te doen trouwens.

• mdma3012
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18-10 09:07
Hoi,

Na een tijdje gestopt te zijn met WoW, vooral door de keuze te maken om met SWTOR te starten (dit bevalt me nu echt niet meer...) , heb ik besloten om toch terug over te schakeln op WoW. Ik heb al een aantal high lvl chars op verschillende servers, maar ik wil vanaf nul terug beginnen. Ik zou graag op een server zitten waar toch nog wat activiteit is in de low level gebieden. iemand ideeen qua servers?

• spl3ndr
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 20-11-2020
Zelfde vraag als hierboven.
Heb op een 5tal accounts wat 80-ers staan en wat 85-ers ( multibox ), maar een nieuwe server met een nieuwe char lijkt me wel leuk ( frisse start )

Dus, iemand aanraders qua server ? Zijn tank-classes nog steeds gewild ?

• bobsquad
  • Registratie: maart 2008
  • Niet online
Op een van de oudste Servers Thunderhorn zijn nog wel aardig wat mensen in de low lvl gebieden actief waaronder ikzelf :+

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Er zijn wat servers die gemarked staan als New Players of zo iets. (oh alleen Killrog zo te zien) Je kunt dan kijken via www.realmpop.com hoe de verhoudingen zitten op de server. En via diezelfde site kun je ook globaal kijken welke servers nog actief zijn.

www.warcraftrealms.com is een andere manier. Alleen erg afhankelijk van data uploads.

Ben trouwens een Troll Priest gestart op Magtheridon. Een realm met zo'n kleine 60,000 chars, en een mooie 50/50 balans van Alliance vs Horde.

[Voor 23% gewijzigd door junglebeast op 20-04-2012 20:16]

Net best een soepele run gedaan met Armand en zijn guildje, was weer leuk man!
Ben benieuwd of Epeenbot een beetje positief is, vooral als tank. Kan me inmiddels niet meer scharen achter het excuse van 'slechte gear'...

D3 beta ook meteen maar gedownload, maar de servers zijn nog niet toegankelijk... Ben stiekem toch wel een beetje benieuwd.

• Jorca
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 28-11 14:48
Nou ik heb een faction change aangevraagd en netaald en nu blijkt het dat ik Battle.net niet kan bezoeken vanwege drukte, zeker allemaal D3 downloaders.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Wootlock schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:45:
[...]

Same hier, ipv 2 beta's van Cataclysm staat er nu 1.
Hopelijk ook dit weekends nog aan de slag :)
Bij mij is die Mists of Pandaria nu aan mn account toegevoegd. Ik kan, met enige vertraging, eindelijk gaan spelen en testen :)

_/-\o_ _/-\o_

• -OPTICAL-
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:53
hulkie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:37:
Net best een soepele run gedaan met Armand en zijn guildje, was weer leuk man!
Ben benieuwd of Epeenbot een beetje positief is, vooral als tank. Kan me inmiddels niet meer scharen achter het excuse van 'slechte gear'...

D3 beta ook meteen maar gedownload, maar de servers zijn nog niet toegankelijk... Ben stiekem toch wel een beetje benieuwd.
Was inderdaad weer een leuke run. Weer wat ervaring voor de nieuwe mensen in onze guild, en een dikke upgrade voor jullie hunter! Wel een beetje jammer dat Gurth wéér niet dropt.... Binnenkort een elite groepje maken voor alizabal ;) ik wil mijn top3 WoL rank terug!

[Voor 3% gewijzigd door -OPTICAL- op 21-04-2012 10:52]

OMFG. Door de enorme drukte niet verder kunnen questen in MoP beta LOL

Ring the Training Bell. Leuk als 50 andere mensen die er omheen staan hetzelfde proberen.

Ah kijk een oplossing gevonden. Maak twee macro's. Eentje met /console baseMip 1 en eentje met /console baseMip 0. Gebruik deze na elkaar. Iedereen dat de macro gebruikt zijn de characters even uitbeeld voor een halve seconde wat je een kans geeft om op de bel te klikken.

[Voor 45% gewijzigd door Zeror op 21-04-2012 13:40]

• Slamdance
  • Laatst online: 00:37
Sinds vanochtend ook eindelijk beta access, mijn account was bugged door een 2e Cataclysm PTR. Beetje jammer dat ik daardoor pas na alle overige waves de invite kreeg

Maar vanochtend gelijk ff het pandarian startgebied gedaan en heb nu een lvl 11 panda monk. Blizzard heeft weer geweldig werk afgeleverd.

@Zeror
Vooral ook leuk dat die 50+ mensen bij die bel een foute macro spammen die niet werkt, maar de output in say neermikt. :')

Overigens werkt het ook om je gfx handmatig naar low te zetten en dan weer terug.

• Fall3n
  • Laatst online: 30-11 19:14
ik speel wow nu al weer ongeveer 3 weken na 3maanden niet gespeeld te hebben en k wou ook op het oude account van me stiefpa gaan spelen (:O mag niet :P ) dus zo gezegd zo gedaan ik dat account weer geactiveerd en daar ook op begonnen te spelen :) en waar denk je dat ik nu weer achter kom. dat een scroll of resurrection op dat oude account gebruiken misschien wel een goed idee was geweest. BLUNDER!!

dus als iemand nog een scroll of ress wil dan heb ik er eentje over XD

• thanicks
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 25-03-2014
Argh,

wil ik net inloggen, blijk ik gehacked te zijn....
Ik heb echt geen idee hoe dit kan. Niemand weet volgens mij mn wachtwoorden. Ik heb het ook nergens zomaar ingevuld.

Anyways... WW veranderd, blijkt al mn gear en zo een 6K goud weg te zijn. Heel irritant!

Ik heb nu dus zo een recovery aangevraagd.

Is dit alles wat ik moet doen?
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor ik alles weer terug heb? (krijg ik uberhaupt alles wel terug?)
Nog andere tips?

Frustrerend!

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Fall3n schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 16:40:
ik speel wow nu al weer ongeveer 3 weken na 3maanden niet gespeeld te hebben en k wou ook op het oude account van me stiefpa gaan spelen (:O mag niet :P ) dus zo gezegd zo gedaan ik dat account weer geactiveerd en daar ook op begonnen te spelen :) en waar denk je dat ik nu weer achter kom. dat een scroll of resurrection op dat oude account gebruiken misschien wel een goed idee was geweest. BLUNDER!!

dus als iemand nog een scroll of ress wil dan heb ik er eentje over XD
Iedereen kan 2 van die dingen per dag sturen

• Rone
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
thanicks schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:21:
Argh,

wil ik net inloggen, blijk ik gehacked te zijn....
Ik heb echt geen idee hoe dit kan. Niemand weet volgens mij mn wachtwoorden. Ik heb het ook nergens zomaar ingevuld.

Anyways... WW veranderd, blijkt al mn gear en zo een 6K goud weg te zijn. Heel irritant!

Ik heb nu dus zo een recovery aangevraagd.

Ja.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voor ik alles weer terug heb?
Nee, dat hangt af van de situatie en hoe snel een GM dit oppakt.
(krijg ik uberhaupt alles wel terug?)
Ook dat hangt van de situatie af, maar meestal krijg je inderdaad gewoon alles terug via in-game mail.
Nog andere tips?
Ja, koop een authenticator. ;)

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

thanicks schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:21:
Nog andere tips?
Authenticator gebruiken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• thanicks
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 25-03-2014
Wat betreft hoe lang het duurt:
Snap dat dat kan verschillen... Maar enig idee of ik dan aan dagen, of aan uren moet denken? :)
Hoop dat het geen dagen zal duren iig!
thanicks schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:32:
Wat betreft hoe lang het duurt:
Snap dat dat kan verschillen... Maar enig idee of ik dan aan dagen, of aan uren moet denken? :)
Hoop dat het geen dagen zal duren iig!
Duurde bij een guildie van mij 1dag en bij een ander meerdere dagen.
En in TBC duurde het bij iemand die ik ken 2 weken.

Ook hebben verschillende factoren er mee te maken, willen ze kopie van je ID hebben ?, misschien willen ze al je CD key's hebben en je ID etc etc.

Wacht af en bellen = sneller.

• jmxd
  • Niet online
http://www.athenelive.com/stream/42146/

vodka vs. Method 25man speedrun zonder buff d:)b
Vodka ftw.

met geluid uit, want die irritante athene hoef ik niet te horen.

[Voor 77% gewijzigd door Mektheb op 21-04-2012 19:49]

• jmxd
  • Niet online
Athene is inderdaad best irritant :P

• Zethiel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 01-12 16:48
Mektheb schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:49:
Vodka ftw.

met geluid uit, want die irritante athene hoef ik niet te horen.
Method heeft al een flinke voorsprong nu, eens kijken of Vodka nog kan terugkomen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233

Zethiel schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:16:
[...]

Method heeft al een flinke voorsprong nu, eens kijken of Vodka nog kan terugkomen.
Inderdaad die wipe was killing ben ik bang al, maar goed we hebben nog een paar te gaan :).

• Zethiel
Mektheb schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:17:
[...]

Inderdaad die wipe was killing ben ik bang al, maar goed we hebben nog een paar te gaan :).
Ik hoop dat ze nogmaals wipen :p het is ook een beetje EU vs US he

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja ben ook aan het kijken. En Athene valt nu wel mee. Kijk nu naar de Spine fights.. erg spannend. :)

Stream van Method: http://www.twitch.tv/kuznam_method

[Voor 22% gewijzigd door junglebeast op 21-04-2012 21:03]

• Zethiel
Het staat nu ongeveer gelijk, Vodka heeft toch net wat meer dps :(

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Die DPS nummers zijn wel ziek zeg..wauw!

• Zethiel
Healer down @ Vodka side, misschien gaan ze het nog moeilijk krijgen.

Hoppa Method wint, maar 3 seconden verschil though :o

[Voor 29% gewijzigd door Zethiel op 21-04-2012 21:21]

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Method dus.. met 3 seconden verschil. omg.

• Deadsy
  • Laatst online: 18:52
Weet iemand een manier om erachter te komen welke tabards je unlocked hebt etc?
Behalve uiteraard elke vendor af te gaan.

• Zethiel
Deadsy schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:29:
Weet iemand een manier om erachter te komen welke tabards je unlocked hebt etc?
Behalve uiteraard elke vendor af te gaan.
Je hebt speciale tabard vendors, ik weet alleen niet of je ze daar pas ziet als je ze heb gehad of hebt unlocked :(

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja dat vraag ik me ook wel af. Zou fijn zijn als er ook een tabard ui feature komt. Net als pets/mounts.

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Je zou de addon Altoholic eens kunnen proberen. Die gebruik ik voor een duidelijk overzicht van al mijn alts en het heeft ook een interface voor alle pets, mounts, companions, tabards, etc. die je op alle afzonderlijke characters hebt gehaald. Na het installeren moet je even inloggen op alle characters die je aan de lijst wilt toevoegen, waarna hun individuele informatie automatisch aan Altoholic wordt toegevoegd. Absolute aanrader. :)

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ook welke tabards je gehaald hebt, maar bijv gedelete hebt?

• Deadsy
  • Laatst online: 18:52
Zethiel schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:31:
[...]

Je hebt speciale tabard vendors, ik weet alleen niet of je ze daar pas ziet als je ze heb gehad of hebt unlocked :(
Die laat niet alles zien.
Tabards die je bij andere vendors krijgt laat hij voor een deel niet zien.

• Zethiel
Deadsy schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:50:
[...]

Die laat niet alles zien.
Tabards die je bij andere vendors krijgt laat hij voor een deel niet zien.
Hmm, dat is jammer.
Er waren geruchten dat tabards net zoals pets etc learnable zouden worden, hopelijk komt dat er nog eens.

• Jorca
Na een half jaar begin ik weer met mijn feral (dps) druid verder te gaan met PVE, en wat heb ik het gemist zeg.
Enige class waar ik (bijna) alles over weet, en het speelt heel erg fijn op 1 target.
Iemand die misschien een goede build mij kan linken zodat ik weer verder kan?

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
kivanco schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:16:
Na een half jaar begin ik weer met mijn feral (dps) druid verder te gaan met PVE, en wat heb ik het gemist zeg.
Enige class waar ik (bijna) alles over weet, en het speelt heel erg fijn op 1 target.
Iemand die misschien een goede build mij kan linken zodat ik weer verder kan?
http://www.noxxic.com/wow...ps-spec-builds-and-glyphs

[Voor 3% gewijzigd door Rone op 21-04-2012 23:37]

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:41
Wrom is het zo duur om horde te worden en realm te veranderen... zouden ze best voor dezelfde prijs mogen aanbieden! Wil mijn mage horde maken maar geen zin om smak geld uit te geven

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op zondag 22 april 2012 @ 01:51:
Wrom is het zo duur om horde te worden en realm te veranderen... zouden ze best voor dezelfde prijs mogen aanbieden! Wil mijn mage horde maken maar geen zin om smak geld uit te geven
Daarom kiezen mensen vaak om gewoon opnieuw een char te levelen, je bent binnen no time al geleveld.

• thijszor
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:24
Hmm, voor de grap een maandje gekocht, na denk 1 - 1,5 jaar niks gedaan te hebben. Ben wel level 85, maar beetje verdwaald met alles. Hoe verdient iedereen zijn gold tegenwoordig, heb 525 mining / blacksmithing, is minen nog de moeite waard of? als ik sommige items op AH zie voor 30-50k+...

Denk dat ik maar rustig ga beginnen met PVP, ff kijken of het weer leuk wordt, pve lijkt me nu nogal moeilijk om in te stappen..

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

hmr schreef op zondag 22 april 2012 @ 01:51:
Schandalig inderdaad die kosten, hopelijk worden die ooit nog lager.

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21:41
Mektheb schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:46:
[...]

Daarom kiezen mensen vaak om gewoon opnieuw een char te levelen, je bent binnen no time al geleveld.
ik haat levelen :( vond die instant level 80 ideaal! * stel ik zou dat doen welke realm voor leuke horde kant met Nederlandse guild?

[Voor 12% gewijzigd door hmr op 22-04-2012 16:02]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Tsja die kosten. Kijk de schoorsteen moet ook roken dus ik kan mij voorstellen dat ze er iets voor vragen, maar dit is gewoon exorbitant hoog. Tegen het belachelijke aan als je het mij vraagt, zeker ook omdat het een geautomatiseerd proces betreft. Daarnaast, en dat vind ik eigenlijk nog het belangrijkst, worden sommige realms rustiger en rustiger. Nu is één van mijn kleinste realms nog steeds van het kaliber 'medium' en helaas merk ik ook dat het wat rustiger begint te worden op die realm, maar voor sommige mensen is het helemaal een ramp. Die zitten op een low pop realm en staan de hele avond idle te zijn omdat ze wel willen, maar gewoon niets kunnen doen omdat er geen mensen zijn.

Ik vind dat Blizzard z'n verantwoordelijkheid wat dat betreft gewoon moet nemen en die mensen uit de brand moet helpen want het is gewoon belachelijk dat je wel elke maand betaald, maar geen fuck kan doen. Natuurlijk kan je altijd solo dingetjes gaan ondernemen, maar als je echt graag wilt raiden of arena wil spelen heb je een probleem. Tevens moet het ook mogelijk zijn om meerdere chars tegen een bepaald tarief te kunnen overzetten ipv voor elke char de hoofdprijs te moeten betalen. Want als je nu meerdere chars wilt overzetten ben je een vermogen kwijt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• Jorca
Ja ik vind de kosten ook hoog, maar er zit een race change, name change, gender change erin waardoor het zo hoog is. Als ze alleen race/faction hadden gedaan zou het misschien 15 euro kosten maar blizz wil natuurlijk meer geld verdienen.
Je moet het zo zien: Het is een extra optie, die ook door tijd erin te stoppen niet meer hoeft.

• Navi
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:19
Dat het automatisch gaat betekend niet dat het hun niets kost he, die tool hebben ze wel moeten ontwikkelen.

Uiteraard is het doel hiervan meer winst behalen..
Ze zouden die kosten gewoon op level x 0,2 ofzo moeten zetten met als minimale level of 10 of 20. Dat zou veel beter zijn.

Heb afgelopen weekend twee pandarens geleverd. De ene is een monk en de ander is een mage. Startgebied is echt leuk om te doen.. Het verveeld geen moment en het levelen gaat lekker vloeiend door de verschillende subzones. Ondanks de drukte van de bèta heb ik van de drukte weinig last gehad.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee