Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Iemand een goed adresje voor een online key? (g2play.net etc)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:35
donowitz schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:01:
Iemand een goed adresje voor een online key? (g2play.net etc)
Battle.net? ;)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:12

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:53

OMD

bangkirai schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:27:
[...]

Goh, iedereen weer flink op zn teentjes getrapt hier.... triest toch.
Ik zou trouwens is aanraden om in andere forums te kijken, waar ze bijvoorbeeld ook een diablo topic hebben, dan zie je trouwens toch gemiddeld een iets ander beeld, dan in dit fans topic.
Over het algemeen is de mening daar iets genuanceerder dan hier tegenwoordig.

Ja 59.99 euro is de standaard prijs, of weet je niet wat EEN standaard prijs is? Wordt ook wel is woordje richtprijs voor gebruikt.
Ga is inloggen op battle.net en kijk gewoon wat ze daar vragen.....Dus ja, battle.net heeft als standaardprijs 59.99 euro voor de europeanen.

In de U.S. is de standaard prijs trouwens 59.99, moet je voor de lol is die prijs delen door de euro/dollar koers, dan weet je ook gelijk waarom je andere prijzen in pricewatch vind.
Tuurlijk winkels hebben korting op inkoop, maar durf rustig te stellen, dat de goedkopere aanbieders parallelle import gebruiken.

Dus als je niks beters te doen hebt dan om dingen te typen zoals "dom zeiken", ga dan gewoon niet reageren? Komt aardig dom over.
Zullen we dan ook je salaris inruilen voor een gemiddeld amerikaans salaris? Kan je vertellen dat dat geen vetpot is. 60 euro is ongeveer hetzelfde qua waarde als 60 dollar daar.

Mij maakt het niet uit dat het 60 euro kost. Diablo is Diablo. Diablo 2 heeft zoveel krediet bij mij opgebouwd qua spelervaring, replayvalue, characters, verhaallijn, dat ik de minpuntjes op de koop af neem.

Ik heb de Beta niet gespeeld, ik wacht tot ik daadwerkelijk het spel kan spelen voor een oordeel, maar heb wel een x aantal filmpjes bekeken van de beta.

ik zie het wel, mijn 60 euro mogen ze hebben.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hydra schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:58:
Heb normal en nightmare met veel plezier uitgespeeld zonder enige vorm van spreadsheets. Prima dat je alles wil uitoptimaliseren hoor, maar dat is voor 'gewoon een spelletje spelen' helemaal geen noodzaak.
Spreadsheets gaat mij ook te ver. Maar dat er geen stat- en skillpoints meer zijn is alleen maar fijn, vind ik.

Ik ben deze week weer eens Torchlight gaan spelen, waarbij je dus wel statpoints moet indelen en skills moet levellen. Gelijk kreeg ik het gevoel: "Is dit nu wel verstandig? Moet ik niet eens (op internet) checken voor ik het straks verpest?".
Dat gevoel had ik ook bij alle overige games met zo'n zelfde systeem en ik denk dat ik niet de enige ben met dat gevoel. Daarin is het systeem van Diablo 3 gewoon een stuk fijner en van wat ik tot nu toe heb gemerkt met de Open Beta, het maakt het spel (voor mij) er niet minder leuk of afwisselend door. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
roboreaper schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:16:
[...]

heb ik ook :)

zover ik weet van vorige acties e.d. word D3 een dag voor release verstuurd zodat je de game op release datum binnen hebt.
Heb je er ervaring mee? past hij door de brievenbus? Bij mij is namelijk niemand smiddags thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:02
OMD schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:04:
Zullen we dan ook je salaris inruilen voor een gemiddeld amerikaans salaris? Kan je vertellen dat dat geen vetpot is. 60 euro is ongeveer hetzelfde qua waarde als 60 dollar daar.
Graag! Modaal in de VS is rond de 50.000 USD, rond de 37.000 EUR dus. In Nederland is het 33.000 EUR.
(Bron: US Census en CPB)
Met andere woorden: Onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
OkkE schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:17:
[...]
Ik ben deze week weer eens Torchlight gaan spelen, waarbij je dus wel statpoints moet indelen en skills moet levellen. Gelijk kreeg ik het gevoel: "Is dit nu wel verstandig? Moet ik niet eens (op internet) checken voor ik het straks verpest?".
Dat gevoel had ik ook constant bij D2 inderdaad. Zeker als je al niet zoveel tijd hebt om te spelen (werkende man) dan wil je niet bij level 80 er achter komen dat je skillpoints of statpoints net verkeerd hebt verspreid waardoor je beperkt bent in je gear/skills om vervolgens weer helemaal opnieuw te mogen beginnen.
Ik weet nog heel goed mijn allereerste potje D2 die ik startte met een necro en voor het eerst 5 statpoints moest toewijzen aan 4 mogelijkheden: uiteraard ging dat van 1 puntje in alle 4 de stats en de overgebleven punt ging in mana (belangrijk toch, want die raakt snel op?) :+

Oh ja, 3 grote pluspunten van Blizzard trouwens die voor mij ook 60€ rechtvaardigt: communicatie, communicatie en communicatie. Ik vind het namelijk heel veel waarde toevoegen dat ze uitleggen waarom ze voor sommige zaken hebben gekozen en ook niet bang zijn om mogelijkheden te testen en tot de conclusie te komen dat het niet werkt zoals gehoopt.
BeF-Bacchus schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:24:
[...]
Graag! Modaal in de VS is rond de 50.000 USD, rond de 37.000 EUR dus. In Nederland is het 33.000 EUR.
Liever niet, want dan moet ik opeens veel meer uren doorbrengen op werk (of meerdere werkplekken) om tot dat modaal salaris te komen. De werkuren en vakantie-uren zijn compleet anders in Amerika (alhoewel je natuurlijk kunt discussiëren over hoe effectief ze nou werkelijk zijn tijdens werktijd).

[ Voor 18% gewijzigd door Joarie op 25-04-2012 11:28 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:39
Hydra schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:58:
[...]

Heb normal en nightmare met veel plezier uitgespeeld zonder enige vorm van spreadsheets. Prima dat je alles wil uitoptimaliseren hoor, maar dat is voor 'gewoon een spelletje spelen' helemaal geen noodzaak.
En alleen in Hell kreeg je de beste items, ben je daar ook doorheen geraakt?

De spreadsheet was maar één voorbeeld van extreme of ongebalanceerde zaken in Diablo 2.
Dit neemt niet weg dat ik heel veel plezier heb beleefd aan D2, maar nu ben ik toch heel blij dat ik straks op level 60 gewoon alle mogelijkheden krijg en zelf kan beslissen wat ik doe en hoeveel tijd ik er in steek. En dit alles in een duidelijke interface.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Joarie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:25:
[...]

Liever niet, want dan moet ik opeens veel meer uren doorbrengen op werk (of meerdere werkplekken) om tot dat modaal salaris te komen. De werkuren en vakantie-uren zijn compleet anders in Amerika (alhoewel je natuurlijk kunt discussiëren over hoe effectief ze nou werkelijk zijn tijdens werktijd).
Tja hij had het dan ook alleen over het salaris inruilen he ;)
Dat lijkt mij ook prima, vakantieuren is inderdaad een heel ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
BeF-Bacchus schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:24:
[...]

Hij doelt meer op de koopkracht volgens mij. Met die 60 dollar (ca 45 euro) kan je daar net zoveel kopen als hier met 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kapoen schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:40:
En alleen in Hell kreeg je de beste items, ben je daar ook doorheen geraakt?
Nee, dat was het punt ook niet. Ging me erom dat een 'gewone' speler met Diablo prima lol kon hebben zonder spreadsheets. Hell vond ik weinig aan, ging te vaak dood :)
Jochem Boom schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:41:
Hij doelt meer op de koopkracht volgens mij. Met die 60 dollar (ca 45 euro) kan je daar net zoveel kopen als hier met 60 euro.
Klopt. Cost of living moet je ook meenemen. Huren liggen vooral in grote steden veel hoger dan hier bijvoorbeeld.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 25-04-2012 11:53 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zonde zeg, het was hier altijd leuk om de discussie te volgen. Nu zijn het allemaal mensen die de open beta hebben gespeeld en zeuren omdat het geen diablo 2.5 is... sigh.

@ amerika.

Ik ben daar op vakantie geweest, en alles is toch wat goedkoper daar hoor. Veel goedkoper ;-)
Het enige wat prijzig is, is vleesch.

[ Voor 30% gewijzigd door Dakreal op 25-04-2012 12:07 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

nvm :>

[ Voor 98% gewijzigd door Sak3d op 25-04-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Laatst online: 12-06 20:53
Wat puntjes uit een q&a met Jay Wilson.
Many people say the new rune system is over simplified compared to the stat and skill distributing they had in Diablo 2.
We put more focus in variety instead of freedom of making whatever character you want. Diablo 2 had freedom of builds because there were so many skills to choose from but it had a select few definitive builds that worked really well. However in Diablo 3 there are fewer skills but have many options to customize them. Each class has about 20 ~ 25 skills and each skill have 5 runes to choose from and that leads to infinite amounts of builds.
Nuff said. Dit is precies wat ik al ervoer in de open beta waar ik maar tot lvl8 ben gekomen. Het spelen met combos wordt een feest :)
Many players are discussing about the Inferno Difficulty since Diablo 2’s Hell just had reduced resistances and that was it. Will there be any type of special feature just for the inferno mode? Also can you solo it?
It will be a lot different from Hell mode in Diablo 2, such as a monster creating a wall to stop the player from fleeing from the monster or blocking off ranged attacks with the use of the wall. The AI will move significantly different also you will be able to solo it even though the difficulty will be a bit easier with co-op it is not a must.
Dus nog steeds te solo'en, prima. Wel nice dat er dus ook nieuwe mechanics beschikbaar worden voor de mobs, gaat voor verassingen zorgen. Helemaal op HC...
What’s the expected gameplay time for Diablo 3 from normal to inferno?
Just like MMORPGs it is hard to give a time that will be spent playing this but most testers we had took a few weeks to complete them.
Een aantal weken om tot inferno te komen. Dat is nogal wat, en dan begint het pas :D Beter dan menig single player game, verder ga ik niet offtopic ;)

Via http://diablo3x.com/group...pic/jay-wilson-q-a-korea/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

himlims_ schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:21:
[...]

dat wordt nu ook gedaan; gister filmpje gezien hoe een hunter die SK in 3 hits dood.
[video]
Vergeet niet dat het filmpje oud is. 600 DPS haal je echt niet meer in de huidige versie van de beta. Daar is 90 DPS zo'n beetje de bovengrens voor een demon hunter. Plus de SK is ook nog wat moeilijker gemaakt.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Waterdr0p schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:39:
Wat puntjes uit een q&a met Jay Wilson.

[...]
Snap er nu niks meer van: deze zegt dus 20 a 25 skills per class? en zegt dan, dat je door de runes gigantisch veel combinaties kunt krijgen.

Echter deze meneer Bashiok heeft het over 150 skills.
http://www.diablofans.com...omizability-story/#post95
There's a large amount of diversity, and some of that is afforded by overlap in skills. With ~150 skills per class they of course aren't all going to unique in their function, which allows for overlap and customization in build choice.
Tja, das wel een heel groot verschil tussen deze 2 blizzard mensen.
Als de basis 20 a 25 skills is en de runes meetellen voor de bashiok's 150 skills, dan heb je toch al minder mod opties. Laten we wel wezen, als je naar de runes kijkt, zijn sommigen gewoon upgrade van lagere runes, waardoor de eerdere rune gewoon afvalt als realistische optie.

Nouja, we zien het wel. Schat dat er een paar duizend realistische skill opties overblijven, waarna de hardcore spelerbasis een stuk of 10 a 20 als echt goede builds gaat beschouwen.

Over stats: ze hadden die paar puntjes, die je bij het levelen krijgt er ook wel kunnen uithalen hoor.
Als je namelijk in de beta lvl 29 gele items ging craften kreeg je echt al gigantisch veel attributen erop.
Dus met items kun je kiezen, als je wilt tanken of puur voor damage of zo wilt gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door bangkirai op 25-04-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Dakreal schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:06:
Zonde zeg, het was hier altijd leuk om de discussie te volgen. Nu zijn het allemaal mensen die de open beta hebben gespeeld en zeuren omdat het geen diablo 2.5 is... sigh.

@ amerika.

Ik ben daar op vakantie geweest, en alles is toch wat goedkoper daar hoor. Veel goedkoper ;-)
Het enige wat prijzig is, is vleesch.
@america. Appels met peren vergelijken. Sommige dingen zijn in amerika goedkoper, sommige dingen zijn stukken duurder. Huur maar eens een appartement in New York, dan weet je waar ik het over heb.
En je moet bijvoorbeeld ook ontslagbescherming meenemen, ziektekosten enz.. Die zijn namelijk iets anders geregeld in Amerika.

Conclusie, ja je verdient meer in Amerika. Maar je moet daar ook voor meer betalen als je dezelfde standaard aan zorgkosten, social kosten, bescherming, onderdak wilt. Of het goedkoper/duurder is? ligt volledig aan je situatie, dus appels <> peren.

/ontopic. Net de pre-order ook besteld. We gaan aftellen voor de releasedatum! In de tussentijd een nieuw systeempje aan het bestellen. Ben alleen nog aan het dubben voor een grafische kaart, de rest heb ik al vast staan. Wat denk jullie voor diablo3? ATI HD7750, HD7850 of HD 7950?

[ Voor 12% gewijzigd door defiler1974 op 25-04-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Diablo 3 draait ook vloeiend op mijn 5870 dus ik zou je keuze voor een videokaart niet enkel baseren op de prestaties in D3.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
bangkirai schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:53:
[...]

Als de basis 20 a 25 skills is en de runes meetellen voor de bashiok's 150 skills, dan heb je toch al minder mod opties.
je dacht serieus dat elke class 150 skills zou hebben? het is idd gewoon combined elke skill heeft 5 runes en de optie om geen rune te gebruiken. 25 x 6 = 150. dus precies wat ze beiden aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

bangkirai schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:53:
[...]

Snap er nu niks meer van: deze zegt dus 20 a 25 skills per class? en zegt dan, dat je door de runes gigantisch veel combinaties kunt krijgen.

Echter deze meneer Bashiok heeft het over 150 skills.
http://www.diablofans.com...omizability-story/#post95
25 skills, 5 runes (zonder rune tellen we niet mee want de base skill is altijd 'zwakker' dan de skill met eender welke rune), 25*5 = 125 skills. En sowieso, je kan 6 skills tegelijk gebruiken, dus al pak je 6 uit de 25, dan nog zijn er veel verschillende combinaties mogelijk, en daar komen de rune varianten nog bij.
Dan kun je je passive skills en je gear nog aanpassen om je skill combinatie nog effectiever te maken.
En in tegenstelling tot D2, zijn de meeste skills altijd viable (individueel naar een skill gekeken, je kan nog steeds nutteloze combinaties maken).
[...]

Die q&a is volgens mij vrij oud, uit 2011 denk ik.
Nouja, we zien het wel. Schat dat er een paar duizend realistische skill opties overblijven, waarna de hardcore spelerbasis een stuk of 10 a 20 als echt goede builds gaat beschouwen.
Da's nog steeds veel meer dan de +/- 2 per class bij D2 :)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Sorry mannen, heb na diablo 2 geen rpgs meer gespeeld maar wat zijn RUNES precies?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Donnie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:22:
Sorry mannen, heb na diablo 2 geen rpgs meer gespeeld maar wat zijn RUNES precies?
Dat zijn die dingen die je met een simpele google zoekopdracht kan vinden. Maar vooruit. Als je leveled dan unlock je langzamerhand voor elke skill in totaal 6 runes. Elke rune geeft een variatie op de basisskill. Je kiest samen met je skill dan 1 rune die je gebruikt. Dit is dus niet een fysiek iets dat je kan vinden, maar puur iets dat je unlocked.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:10
Google het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

lees ff dit door :

http://www.diablowiki.net/Runestones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Bedankt gasten. Nog paar dagen wachten en dan mogen we los! Heel veel zin in!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Heel toevallig iemand hier die D3 draait op een 5850/6850 @1920x1200? Altijd fijn om bevestiging te krijgen dat het kan op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Aubergine schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:29:
Heel toevallig iemand hier die D3 draait op een 5850/6850 @1920x1200? Altijd fijn om bevestiging te krijgen dat het kan op max.
ik draai diablo op 1280x720 op een 4 jaar oude laptop naast mn desktop (8600M GT) rond de 30-50 fps settings op Med.

desktop op 1920x1080 met een 6870 werkt ook prima 60+fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik draaide de beta op max. resolutie en settings met 5870 en een intel I5.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
NastyNickNL schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:37:
[...]

Ik draaide de beta op max. resolutie en settings met 5870 en een intel I5.
De 5870 is ook een stuk sterker dan een 5850, de 5850 en 6870 ontlopen elkaar gelukkig niet veel. De keus is gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Laatst online: 16-09 19:47
Ik heb hier D3 gespeeld tijdens de open Beta (stresstest), en d'r waren toch wel een paar dingen die me opvielen. Er zijn zeker een héleboel verbeteringen/aanpassingen aangebracht in de interface en hóé je 't spel speelt (met name de skilltree e.d.).

Maar wat me al heel snel opviel is dat de game qua "overall feel" eigenlijk niet bijzonder veel meer of minder voor me doet dan D2. Het leek meer op een grafische update als ik puur en alleen daar naar kijk. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb Diablo 2 (en dus 3 ook) echt met plezier gespeeld, maar ik kreeg met D3 niet het gevoel dat er een vooruitstrevende game neergezet was. Ik had dat toen WoW net uit was bijvoorbeeld wel. Met Kingdoms of Amalur, Skyrim, Guild Wars e.d. had ik dat ook… maar met Diablo 3 heb ik dat gevoel toch minder.

't Is ook meer een onderbuik gevoel wat ik krijg met het spelen (heb zo'n 8-9 uur gespeeld), en 't kan zijn dat als je echt een wat hoger level wordt met je characters dat dit gevoel verdwijnt, maar ik kon me er in de gespeelde 8-9 uur niet van los trekken.

Nu weet ik dat D3 een totaal andere game is, maar voor een game waar ze zó lang mee bezig zijn geweest (en nog steeds zijn), heb ik 't idee dat ze er meer van hebben kunnen maken.
- Veel "domme" vijanden die tot nu toe niet bijzonder veel strategie gebruiken. Ze rennen een beetje, en dat is 't lijkt wel.
- Veel wapens en armor, maar de meeste graphics van deze items lijken gelijk te zijn.
- Nog veel recht-toe-recht-aan met de quests en maps.
Het zijn maar een paar voorbeelden waarbij ik 't gevoel had dat ze, met zo'n lange ontwikkeltijd en kijkend naar andere D&D/MMO's, meer uit hadden kunnen halen.

Ben overigens wel benieuwd hoe het spel er op de iets langere termijn uit gaat zien met expansions e.d. bijvoorbeeld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Het is wel Diablo 3 he, het is een vervolg. Als je in plaats van massa's domme vijanden opeens een paar hele slimme zou hebben zou het geen Diablo meer zijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Laatst online: 19-11-2024
vijanden in normal zijn dom (lage aggro range) . in hogere niveaus rennen ze op je af alsof hun leven er van afhangt. Misschien is dat nog steeds vrij dom te noemen aangezien ze het waarschijnlijk niet overleven maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik draaide de beta op 1920x1200 met een ATI 5970 (2x 5850). Met vsync gewoon 60fps, zonder vsync 150fps (capped), met deze 150fps kreeg mijn GPU het nog lang niet warm (ik geloof beide GPU's op 48%) ;)
(alle settings op max)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Laatst online: 16-09 19:47
Oh, zo bedoelde ik 't niet precies :)

Maar wel dat je met een vervolg wat ±10 jaar later uit komt, íéts mag verwachten van de nieuwe engines. Dat vijanden bijvoorbeeld wat beter reageren met bijvoorbeeld een zichtsveld. Nu lijk je soms langs ze heen te rennen en hebben ze momenten nodig om wakker te worden. Dat was met D2 ook zo. Maar gezien de huidige tijd zou ik 't persoonlijk passender vinden als ze "iets" slimmer zijn. Dat ze je vanaf een bepaalde afstand ook zien én gelijk op je afrennen.

@playlogic
Ah, misschien dat dat het is… Ik speelde gewoon op de standaard difficulty. Dan heb ik daar niets over gezegd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
ReCreator schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:44:
[...]

Ik draaide de beta op 1920x1200 met een ATI 5970 (2x 5850). Met vsync gewoon 60fps, zonder vsync 150fps (capped), met deze 150fps kreeg mijn GPU het nog lang niet warm (ik geloof beide GPU's op 48%) ;)
(alle settings op max)
Ik ga dan voor de HD 7850, de HD7750 lees ik op D3 fora komt net iets te kort om alles max op 1900 soepel te draaien. Met AA uit schijnt hij het goed te doen.

De 7750 kon ik zonder fans kopen, maar een extra power is toch het extra geluid waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joramoudenaarde schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:45:

Maar wel dat je met een vervolg wat ±10 jaar later uit komt, íéts mag verwachten van de nieuwe engines. Dat vijanden bijvoorbeeld wat beter reageren met bijvoorbeeld een zichtsveld. Nu lijk je soms langs ze heen te rennen en hebben ze momenten nodig om wakker te worden. Dat was met D2 ook zo. Maar gezien de huidige tijd zou ik 't persoonlijk passender vinden als ze "iets" slimmer zijn. Dat ze je vanaf een bepaalde afstand ook zien én gelijk op je afrennen.
YouTube: Difficulty Levels & Builds - Diablo III Gameplay & Auction House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

joramoudenaarde schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:45:

@playlogic
Ah, misschien dat dat het is… Ik speelde gewoon op de standaard difficulty. Dan heb ik daar niets over gezegd! ;)
Act1 is ook de tutorial heh, hierin werd in dat youtube filmpje ook aangegeven dat de enemies low awareness hebben etc. Act 2 zal dit al stuk hoger zijn dus! (zie boven mij geposte filmpje _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
defiler1974 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:51:
[...]

Ik ga dan voor de HD 7850, de HD7750 lees ik op D3 fora komt net iets te kort om alles max op 1900 soepel te draaien. Met AA uit schijnt hij het goed te doen.

De 7750 kon ik zonder fans kopen, maar een extra power is toch het extra geluid waard.
Link pls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is er al iemand bezig met een Diablo 3 community voor GoT? Daar zou ik vraag eens mee in contact willen komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:09:
Is er al iemand bezig met een Diablo 3 community voor GoT? Daar zou ik vraag eens mee in contact willen komen.
www.gotd3.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:09:
http://gotd3.nl/

edit: microoo was net iets eerder

[ Voor 7% gewijzigd door y0ukn0w op 25-04-2012 14:11 ]

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Laatst online: 12-06 20:53
Blitzdoctor schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:18:
[...]
25 skills, 5 runes (zonder rune tellen we niet mee want de base skill is altijd 'zwakker' dan de skill met eender welke rune), 25*5 = 125 skills. En sowieso, je kan 6 skills tegelijk gebruiken, dus al pak je 6 uit de 25, dan nog zijn er veel verschillende combinaties mogelijk, en daar komen de rune varianten nog bij.
Dan kun je je passive skills en je gear nog aanpassen om je skill combinatie nog effectiever te maken.
En in tegenstelling tot D2, zijn de meeste skills altijd viable (individueel naar een skill gekeken, je kan nog steeds nutteloze combinaties maken).

[...]
Die q&a is volgens mij vrij oud, uit 2011 denk ik.

[...]
Da's nog steeds veel meer dan de +/- 2 per class bij D2 :)
Klopt. Behalve dat die q&a na afgelopen open-beta weekend is opgemaakt in azie waar die dude zit atm. /noflame

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waterdr0p schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:23:
[...]

Klopt. Behalve dat die q&a na afgelopen open-beta weekend is opgemaakt in azie waar die dude zit atm. /noflame
Maar wat klopt er dan precies niet? Je hebt 25 of 150 skills per class, afhankelijk van of je runes meerekent.

Het aantal combinaties komt met 6 slots dan op 10 biljoen ofzo :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

@ Joarie

/quote
Dat gevoel had ik ook constant bij D2 inderdaad. Zeker als je al niet zoveel tijd hebt om te spelen (werkende man) dan wil je niet bij level 80 er achter komen dat je skillpoints of statpoints net verkeerd hebt verspreid waardoor je beperkt bent in je gear/skills om vervolgens weer helemaal opnieuw te mogen beginnen.
Ik weet nog heel goed mijn allereerste potje D2 die ik startte met een necro en voor het eerst 5 statpoints moest toewijzen aan 4 mogelijkheden: uiteraard ging dat van 1 puntje in alle 4 de stats en de overgebleven punt ging in mana (belangrijk toch, want die raakt snel op?)
/unquote

Het is al lang in D2 mogelijk om op lvl 80 (of elk level) je skills te resetten door het halen van enkele items.
Wat jij beschrijft had je bij de eerdere patches.
En overigens: ik heb bewust eens een hele andere Barb in D2 gemaakt: Leap max, Howl, Berserk voor de damage en enkele shouts.
Dat was een lekkere build om te Leapen naar de Sanctuary, de mobs weg te howlen en Diablo snel te killen.
Creatief experimenteren ligt vooral aan jezelf :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:24

The Chosen One

Zie signature!

Je hebt ook passive skills, ook mee rekenen in de total combinations.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Inderdaad, ik had mijn grote pauze tijdens de introductie van de patch waarbij je wél je stattpoints en skillpoints kon resetten per difficulty.
Vorig jaar heb ik nog eventjes weer kort gespeeld en toen ook een Leaping Barb gemaakt (Max Leap en Leap Attack). Het enige waar die goed in was, was het vastzetten van monsters in de kerkerkamers :)

@Bosmonster, 125 is toch echt de max per slot aangezien de 5 vrijgespeelde runes een verbetering zijn t.o.v. de default skill waardoor je die default skill niet echt zou moeten aanrekenen als mogelijkheid. Zeker als je het hebt over endgame-variaties.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
125+passive dan. Wat jij wilt. Is toch nog genoeg of niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

~3.47 Trillion combinations voor alle classes samen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Ach je hebt genoeg leuke builds die in D2 mogelijk waren, in D3 krijg je nu gewoon makkelijker de mogelijkheid om het eens uit te proberen zonder dat je weer moet gaan resetten of opnieuw je char moet opbouwen. Probeer maar eens een crybarb in D2, geweldig om te zien in cowlvl hoe een barb midden in een huge mob springt en met wat schreeuwen alles omlegt.

Ik vind de manier waarop je dit soort zaken nu kan proberen gewoon handiger. Je zit niet bij elke skill na te denken of het nou wel of niet goed is voordat je de build verneukt en weer 1 van je resets kan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Bosmonster schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:02:
[...]

Maar wat klopt er dan precies niet? Je hebt 25 of 150 skills per class, afhankelijk van of je runes meerekent.

Het aantal combinaties komt met 6 slots dan op 10 biljoen ofzo :P
Klopt niet echt want je kan bijvoorbeeld geen zelfde skill met andere rune gebruiken, ik weet niet hoe je het dan berekend maar is toch anders dan alle skills met alle runes mee rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Iets van 125*120*115*110*105*100 = 1.9 biljoen mogelijkheden, zonder passives :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Joarie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:11:
@Bosmonster, 125 is toch echt de max per slot aangezien de 5 vrijgespeelde runes een verbetering zijn t.o.v. de default skill waardoor je die default skill niet echt zou moeten aanrekenen als mogelijkheid. Zeker als je het hebt over endgame-variaties.
Dus in Diablo 2 worden ook de "useless" skills als optie en keuzevrijheid gezien, maar in Diablo 3 worden skills zonder Rune (die nog steeds goed te gebruiken zijn) niet meegerekend? Logisch. :+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
OkkE schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:20:
[...]

Dus in Diablo 2 worden ook de "useless" skills als optie en keuzevrijheid gezien, maar in Diablo 3 worden skills zonder Rune (die nog steeds goed te gebruiken zijn) niet meegerekend? Logisch. :+
Je gebruikt geen skill zonder rune omdat met rune altijd beter is als zonder. Afgezien van als je nog geen run unlocked hebt, maar de berekening gaat over als je alles unlocked hebt op level 60. En dan ga je geen skill zonder rune indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
I did not mention that :+
Dat is een beetje appels met peren vergelijken doordat je de skilltree van D2 erbij haalt.

Ach ja, ik denk dat we pas echt inhoudelijke discussies kunnen voeren zodra de hele game gereleased is en we hebben kunnen ervaren of echt alle skills een optie zijn om te gebruiken en welke combinaties het meest doeltreffend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bulls schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:15:
[...]

Klopt niet echt want je kan bijvoorbeeld geen zelfde skill met andere rune gebruiken, ik weet niet hoe je het dan berekend maar is toch anders dan alle skills met alle runes mee rekenen.
Weet je dat zeker, ook niet met "elective mode" ?
Ik dacht dat ik per ongeluk op een gegeven moment dezelfde skil op mijn rmb en toets 2 had zitten.
Maar kan ook zijn dat ik me vergis :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
heuveltje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:28:
[...]

Ik dacht dat ik per ongeluk op een gegeven moment dezelfde skil op mijn rmb en toets 2 had zitten.
Je kan misschien 2x dezelfde skill ingedeeld hebben (weet ik ook niet zeker) maar in elk geval niet een verschillende rune op dezelfde skill. Anders kun je cooldown skills zonder resource costs lekker vaak casten.

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 25-04-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Bulls, Joarie
Jullie hebben gelijk; in praktijk zal je nooit een skill gebruiken zonder Rune. Maar 't kan wel dus 150 opties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heuveltje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:28:
[...]

Kan niet, je kunt een skill maar 1x toewijzen. In de skilltabs staat hij met een vinkje en is hij niet te selecteren als hij al gekozen is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:57:
Bulls, Joarie
Jullie hebben gelijk; in praktijk zal je nooit een skill gebruiken zonder Rune. Maar 't kan wel dus 150 opties. :)
Dan nog, lekker boeien. Het gaat nog steeds om bijna 2 biljoen mogelijke skillset-combinaties, zelfs als je uitgaat van 125..

2.000.000.000.000 dus, voor de visueel ingestelden...

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:42:
[...]

Dan nog, lekker boeien. Het gaat nog steeds om bijna 2 biljoen mogelijke skillset-combinaties, zelfs als je uitgaat van 125..

gewoon rofl

trouwens over dat stuk over hoe monsters zullen reageren enzo, je kan je niet baseren op de beta
als je alleen al zag wat erna kwam toen ze via foutje in de beta wat verder konden gaan zag je al die beesten die muurtjes konden plaatsen enzo dat zal de gameplay al spannender maken dan D2

trouwens had ook ergens filmpje gezien over het begin stuk van D2 en daar waren de monsters in de eerste levels ook super easy
ik denk dat het wel goed komt qua moeilijkheid qua content qua varieteit
nog even aftellen en dan kunnen we erin vliegen
zo snel mogelijk alle bosses naar de hel terug sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

3.47 trillion volgens hier; http://diablo.incgamers.c...31&viewfull=1#post8279731

~3 trillion volgens Blizzard;

En dit is ook datzelfde filmpje trouwens. Op een paar minuten in het fimpje zie je die 'scene'.

[ Voor 14% gewijzigd door The Chosen One op 25-04-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:42:
[...]

Ehm nee, want je kunt geen WD skills combineren met Barb skills.. Dus die berekeningen kloppen niet :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

amerikaanse trillion is onze biljoen, dus komen we er aardig in de buurt met onze 2 biljoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Ik heb de beta gespeeld op een HD5850 OC van MSI op 1920x1200 zonder enige problemen. Geen FPS test gedaan maar het liep vloeiend. Processor is een Phenom II 955BE @ 3,6Ghz mocht dat nog uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:57:
[...]

Ehm nee, want je kunt geen WD skills combineren met Barb skills.. Dus die berekeningen kloppen niet :P
Anders lees je de laatste pagina even door... We hebben het over 125, niet over 600 ;) (25 skils PER CLASS x 5 runes, dus 125 skills per class)
Blitzdoctor schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:00:
amerikaanse trillion is onze biljoen, dus komen we er aardig in de buurt met onze 2 biljoen :+
Denk dat zij de passives meerekenen ofzo. Maar waar gaat het over :P

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Therapy777 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:01:
[...]

Ik heb de beta gespeeld op een HD5850 OC van MSI op 1920x1200 zonder enige problemen. Geen FPS test gedaan maar het liep vloeiend. Processor is een Phenom II 955BE @ 3,6Ghz mocht dat nog uitmaken.
Het draait hier prima op een Core2Duo E6750, 4GB RAM, en een GeForce 8800GTS512, op 1680x1050 (4 jaar oude meuk dus), alles op hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
pff net even alle class videos nog maar eens gekeken, zit nu echt te twijfelen tussen DH en WD. een aantal van die hogere level WD skills zien er wel bruut uit.

btw, krijg nu al dagen dezelfde error als ik de beta probeer te spelen (heb acces tot de closed beta). Error 3003 om precies te zijn, iemand anders ook daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exill schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:06:
pff net even alle class videos nog maar eens gekeken, zit nu echt te twijfelen tussen DH en WD. een aantal van die hogere level WD skills zien er wel bruut uit.

btw, krijg nu al dagen dezelfde error als ik de beta probeer te spelen (heb acces tot de closed beta). Error 3003 om precies te zijn, iemand anders ook daar last van?
Toevallig EU servers geselecteerd? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Error 3003 is toch als je op de Europe Server probeert te connecten? Zo ja, kun je ergens zeggen dat ie naar The Americas moet connecten (ff geen tijd om te zoeken lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
dank u, dank u

altijd fijn als er settings veranderd worden zonder daar van op de hoogte gesteld te worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
*Is jaloers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:53:
3.47 trillion volgens hier; http://diablo.incgamers.c...31&viewfull=1#post8279731

~3 trillion volgens Blizzard; [video]

En dit is ook datzelfde filmpje trouwens. Op een paar minuten in het fimpje zie je die 'scene'.
Zie ik meteen die rood-zwarte blousen weer. Waarom duwt Blizz die en soortgelijke polo's niet in de verkoop? Gratis reclame en extra inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:46:
[...]

Zie ik meteen die rood-zwarte blousen weer. Waarom duwt Blizz die en soortgelijke polo's niet in de verkoop? Gratis reclame en extra inkomsten.
Zou jij ermee gaan lopen dan?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaVeFiSh schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:48:
[...]

Zou jij ermee gaan lopen dan?
Waarom niet? Liever Diablo op mijn borst dan een Nike of Adidas embleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij pas om 9 uur 's morgens of niet?

*edit* Aangepast naar 00.01 cest :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
Nee CEST is Central Eastern Standerd Time. Of te wel US time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iribuya schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:28:
Het kan ook "CEST – Central European Summer Time" zijn. Ben benieuwd, maakt voor mij iig niet zo heel erg veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

iribuya schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:28:
Uh, het is toch Central European Summer Time ? Of te wel.. Nederlandse tijd

// Chaulsin was me te snel af.

[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 25-04-2012 18:30 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik heb het nog niet ergens gelezen (of nog niet genoeg gezocht :) ), maar komt de Cow King back?
Zou graag een Inferno cowlevel zien...

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Oosten van de US is 6 uur vroeger, het westen is 9 uur vroeger.

En de enige "info" die er nog is is een Secret Unicorn lvl. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.obviouswinner.com/storage/post-images/diablo3_release_date.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1272900754570

Ik zet me geld op zombiebears. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 25-04-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

The Chosen One schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:40:

[afbeelding]
The unicorns must die!

Ik hoop dat ze het een beetje doen zoals Terraria, zoetsappig klote muziekje eronder dat je wel tot een rage aanzet :o

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 11:14
Angeloonie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:40:
Mooi, 9 uur 's ochtends dus, kan ik nog slapen :D
En weer aangepast :P

http://eu.battle.net/d3/en/blog/4278737
Eindhoven
Media Markt Eindhoven Opening Time: 23:00 Boschdijktunnel 1 5611 Ag Eindhoven

Rotterdam
Media Markt The Corner Opening Time: 23:00 Binnenwegplein 50-52 3012 Ka Rotterdam

[ Voor 30% gewijzigd door The-Priest-NL op 25-04-2012 19:07 . Reden: welke zaken een midnight release hebben ]

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees inderdaad van behoorlijk wat mensen dat ze een beetje teleurgesteld zijn omdat skillpoints etc. weg zijn. ik denk dat deze mensen bang zijn dat alle chars een beetje hetzelfde worden (alle dh's dus zelfde), echter denk ik dat dat hierbij juist minder gaat worden aangezien dat in dia 2 heel veel was (bijna alle paladins hammerdins etc.). ben dus persoonlijk wel blij met dit systeem en denk dat de runes / gems super vet gaan worden. heb uiteraard nog maar tot lvl 13 gespeeld en moet zeggen dat ik enkele vette stukjes heb gezien en zeer benieuwd ben hoe de fight met diablo (en baal / mephisto???) zal worden :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:02
The Chosen One schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:40:

[afbeelding]

Ik zet me geld op zombiebears. ;)
Geen koetjes? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

For the European region, the game servers will go live at 00:01 CEST on May 15
Hmm, volgende dag gewoon weer tot 5 naar school..heb zo voor gevoel dat ik deel van de dag slaap xD.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker de hele week vrij genomen maar ik ga niet om middernacht beginnen. Om acht uur in de ochtend is ook mooi genoeg om dan 14 uur te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 07:54
Woensdag middag kom ik thuis van werk (leve het onderwijs) om dan donderdag en vrijdag thuis te zitten (nogmaals leve het onderwijs!). Voor alle duidelijkheid ik ben zo nen ambetante leerkracht vooraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zie trouwens dat de Russische versie pas 1 juni komt, dat verklaart zeker waarom er geen goedkope keys te vinden zijn online? :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of hij een hele goede gamer is, maar lijkt mij wel wat! :)

In my actual experience (admittedly, with a full build that reflects where the game was in difficulty a month ago), I had to push my demon hunter up to level 32 to get out of Normal, and up to 55 to get out of Nightmare.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4662357867?page=1#8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Tsurany schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:58:
Zie trouwens dat de Russische versie pas 1 juni komt, dat verklaart zeker waarom er geen goedkope keys te vinden zijn online? :+
Russische client, ze kunnen hem alsnog wel eerder spelen in engels of andere taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bulls schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:03:
Russische client, ze kunnen hem alsnog wel eerder spelen in engels of andere taal.
Ah oke. Vind het zo vreemd dat er geen versies goedkoper dan 45 euro te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:21:
ik lees inderdaad van behoorlijk wat mensen dat ze een beetje teleurgesteld zijn omdat skillpoints etc. weg zijn. ik denk dat deze mensen bang zijn dat alle chars een beetje hetzelfde worden (alle dh's dus zelfde), echter denk ik dat dat hierbij juist minder gaat worden aangezien dat in dia 2 heel veel was (bijna alle paladins hammerdins etc.). ben dus persoonlijk wel blij met dit systeem en denk dat de runes / gems super vet gaan worden. heb uiteraard nog maar tot lvl 13 gespeeld en moet zeggen dat ik enkele vette stukjes heb gezien en zeer benieuwd ben hoe de fight met diablo (en baal / mephisto???) zal worden :D:D:D
Wie zegt dat Baal en Mephisto weer terugkeren in de game. :? volgens mij eerder deze nieuwe Baddy als ACT boss of super unique.
Zie dit filmpje. [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nJaK_RwvxCA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 10:10
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:09:
[...]

Wie zegt dat Baal en Mephisto weer terugkeren in de game. :? volgens mij eerder deze nieuwe Baddy als ACT boss of super unique.
Hé dat is een leuk filmpje, nog niet eerder tegengekomen.
Blijkbaar gaat het om Azmodan, één van de 7 lesser Evils.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Pagina: 1 ... 26 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.