Ja aangezien dat de servers zijn met de open beta
jaRvdH schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:10:
Moet server persé op Americas staan?
Er staat ook een melding bij breaking news.. The open beta is allmost ready to go live etc, etc.
Verwijderd
Nu op de inlogpagina: The open beta is almost ready and we're in the process of finalizing some last configurations and settings before we can let everyone in. blabla stresstest blabla latency and disconnection issues enz. Update volgt als de inlog klaar staat.
Kon namelijk niet kiezen als login. Voerde me acc en ww in maar login was greyed out
en is dan een EU account wel genoeg? kan dat niet zo erg terugvinden
Ja. Als dit niet het geval is dan kan je altijd nog gratis een US account aanmaken, maar ik ga er gewoon vanuit dat een EU Battle.net account werkt.Chainsaw schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:11:
Snap der helemaal niks van. Kan alleen options kiezen
Verwijderd
Je gebruikt je EU account om in te loggen op de US server, onder Options kan je dit aanpassen.Chainsaw schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:11:
En ja, dan krijg je nu nog een 33 fout. Maar heb ff geduld
Ja! ik kan inloggen!!
fuck yeah lekker spelen!
fuck yeah lekker spelen!

Bwaaahhhhhh - Chewbacca
hij doet het!
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Spelen, je kan inloggen!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
HIJ DOET HET !! GEEN GEINTJE !!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Grappig toch altijd die nepberichten, zelfs na 20 keer.
Hehe, ik krijg nu Error 37, servers are busy. Gek he...
Nee echt, heb nu een witchdocter genaamd TwinkieBron schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:13:
Grappig toch altijd die nepberichten, zelfs na 20 keer.
Ik ookJochem Boom schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:14:
Hehe, ik krijg nu Error 37, servers are busy. Gek he...
Ik ook hoor, zit in game, zonder gekheid!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik snap er echt niks van ik kies Europe als Americas, maar ik voer me account naam in + ww en die login blijft greyed out.
wat doe ik fout?? waarom is die stomme knop greyed out!! verkeerde client??
Error 37: zo te zien is er niet alleen stress aan deze kant van de lijn, maar ook op de server
Verwijderd
vul je wel een email in of ??...Neoseer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:15:
ik kan niet inloggen wat is er nou aan de hand
|Nog steeds login greyed out.
[ Voor 23% gewijzigd door Neoseer op 20-04-2012 21:17 ]
Verwijderd
Meer mensen in OSX het probleem dat de menu's erg traag zijn? (kan ook nog niet inloggen trouwens
)
Correcte build is als het goed is 0.11.0.9359.BETA, staat links onder in het inlog scherm... als ie nu alleen eens wou inloggen hier...
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Gvd, ik ben er schijnbaar een keertje doorheen gekomen maar moest een BattleTag aanmaken en nu moet ik weer opnieuw inloggen
heb er hier soms ook last van, gewoon ff client opnieuw opstarten, dat werkt bij mij iig...Neoseer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:15:
Ik heb wel char gemaakt, maar hij wil nog niet echt beginnen nadat ik op "Start Game" geklikt heb..
Verwijderd
Als je er 1x op hebt geklikt dan blijft hij greyed out tot je wel/niet bent ingelogd. Met de hoge load nu blijft hij bij mij ook wel eens op die state hangen.. Ff opnieuw opstarten?Neoseer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:15:
Hetzelfde als wat RvdH had hier... zucht:) arme login knop
Als jullie nou ff 5 min niks doen. En gewoon ff w88. Dan kan ik ff rustig inloggen.
Waarom kan ik geen screenshots maken van het spel met print screen?
en met jou denken er 1000000 andere mensen er zo overmichelvosje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:18:
Als jullie nou ff 5 min niks doen. En gewoon ff w88. Dan kan ik ff rustig inloggen.
Verwijderd
Sir_Hendro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:18:
In plaats van error 37 blijft ie nu hangen na de authenticator.. Beetje bij beetje kom ik dichterbij
Zelfde heb ik hier nu ook last van, kreeg eerst allerlei errors, nu gebeurt er bar weinig (zichtbaars iig) na het drukken op de inlog knop.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Ik krijg nog steeds error 3003, lol. Dat of disconnected van battle net
Je zou toch bij Blizz werken aan de servers en dan deze menselijk veroorzaakte DDOS over je heen krijgen 
Lijkt me indrukwekkend
Lijkt me indrukwekkend
doe het met de standaard screenshot knop van D3, dan komen je screenshots in de mijn documenten/blizzard/diablo3/screenshots mapSir_Hendro schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:18:
menselijk veroorzaakte? EIGEN veroorzaakte zal je bedoelen!Morrar schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:19:
Je zou toch bij Blizz werken aan de servers en dan deze menselijk veroorzaakte DDOS over je heen krijgen
Lijkt me indrukwekkend
dus ben niet de enige met een greyed out login button
en welke server moet ik instellen America of Europe?
Dat is de bedoeling he..Morrar schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:19:
Lijkt me indrukwekkend
americaNeoseer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:20:
dus ben niet de enige met een greyed out login button
Jeej diablo loopt echt sweet op mijn laptoppie alles vol uit op de hoogste resolutie.Ik ben blij.
Ga me nu een weekend opsluiten in huis.
Ga me nu een weekend opsluiten in huis.
hehe gek onnie
Screenshots maakt ie idd niet. Krijg je gewoon screenie van je desktop. Ik zit echter wel ingame nu. (no BS)
Maar zijn er nog mensen die last hebben dat die login knop niet doet?
Bij mij werkt deze alleen niet wanneer hij bezig is om te proberen om in te loggen.Neoseer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:21:
Ik mag char aanmaken, have fun iedereen... straks..
Ik zit ook in het spel en heb al mijn karakter gemaakt, alles is wel heel traag bij mij, hij had ook nog niet alles gedownload, misschien ligt het daar aan? Dat hij onder het spelen nog dingen van de server moet halen?
Ja ik zit er in! Loading game
Barbarian gemaakt.
Jep. Hier ook niet, blijft gewoon hangen.. Zal wel aan de piekdrukte van dit moment liggen verwacht ik.Neoseer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:21:
In eerste instantie wel, daar lijkt het iig op. Maar na een minuut spuugt ie de melding "disconnected from battle net" op mn scherm.
Hmmz krijg disconnects from B.net steeds... We blijven hameren.
Ah nu weer error 37... De hamsters moeten meer krachtvoer!
Ah nu weer error 37... De hamsters moeten meer krachtvoer!
[ Voor 34% gewijzigd door Morrar op 20-04-2012 21:23 ]
En niemand die een screenshot met bewijs levert.
nee, maar ik krijg nu error 37 dus het is lekker druk
http://beta.xfire.com/use...shots/123022411?type=user Bewijs genoeg?
Is het spel alleen singleplayer voor de open beta?????
Net of we nog bewijs willen leveren, we gaan gamen
zitten met 3 man.
2 zijn nu ingelogd en 1 van de 3 kan er niet in kommen die andere 2 maar wachten
2 zijn nu ingelogd en 1 van de 3 kan er niet in kommen die andere 2 maar wachten
Ben ook ingelogged alleen hij wil m'n HeroWizard nog niet aanmaken
[ Voor 10% gewijzigd door RvdH op 20-04-2012 21:27 ]
Is het trouwens een beetje speelbaar of een enorm lagfest als je er eenmaal doorheen bent?
Anders probeer ik het liever later nog wel een keer...
Anders probeer ik het liever later nog wel een keer...
Password incorrect, betekent dat ik erin zat.... damn
...error 12 this battle net doesn't have a Diablo 3 account added to it? O_O
Vrij speelbaar op het moment (ben in m'n eentje bezig) Zogauw ik ingame zat draaide alles soepel
Hier ook alleen ik speel al een tijdje ivm invite, wacht nu op mn zwager en vriendin tot ze kunnen inloggensk1nny666 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:26:
zitten met 3 man.

edit: 33k in public games atm
[ Voor 5% gewijzigd door evadnl op 20-04-2012 21:28 ]
ik zat erin, en werd er weer uitgegooid.
Bewijs foto dat het werkt:

Mijn mage met de naam Hans Klok

Mijn mage met de naam Hans Klok
http://imageshack.us/photo/my-images/600/diabloo.jpg/ Bewijs
[ Voor 30% gewijzigd door Donnie op 20-04-2012 21:28 ]
Die melding kreeg ik om 18:00 ook al toen ik expres verkeerd inlogde...RaiseCain schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:27:
Password incorrect, betekent dat ik erin zat.... damn
Mogen we concluderen: Stresstest FAIL?
Onbegrijpelijk he
Servers are currently too busy bla bla en toch spelen er al mensen zo te zien. Geen snars snap ik er van 
Edit; wat is die menu muziek toch epic

Edit; wat is die menu muziek toch epic
[ Voor 13% gewijzigd door PcManiaxx op 20-04-2012 21:30 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.