Goed voorjaar == crappy zomer (afgelopen jaren zo)Tjebakka schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:17:
Het moet wel een beetje leuk blijven. Wat een onwijs waardeloos voorjaar is dit ook.
Crappy voorjaar == goede zomer?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Goed voorjaar == crappy zomer (afgelopen jaren zo)Tjebakka schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:17:
Het moet wel een beetje leuk blijven. Wat een onwijs waardeloos voorjaar is dit ook.
Raar... Is zo gek nog niet
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
[ Voor 11% gewijzigd door MrAngry op 22-05-2013 11:34 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Mooi zo, we konden de reservering kostenloos overzetten naar September. Hopelijk wordt het najaar wél een beetje prima.Tjebakka schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:17:
Morgen ga ik dus voor 4 dagen naar de Vogezen. Daar is door sommige weerkanalen zelfs sneeuw voorspeld. Het toeval bestaat dat de auto sinds gister bij de garage staat dus wellicht kunnen we niet eens daar naartoe. Wat jammer nou.
If it aint fixed, it's broken.
Kalm aan! En rap een beetje!
http://www.velominati.com/the-rules/Rule #9 // If you are out riding in bad weather, it means you are a badass. Period.
Fair-weather riding is a luxury reserved for Sunday afternoons and wide boulevards. Those who ride in foul weather – be it cold, wet, or inordinately hot – are members of a special club of riders who, on the morning of a big ride, pull back the curtain to check the weather and, upon seeing rain falling from the skies, allow a wry smile to spread across their face. This is a rider who loves the work.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Als het gaat regenen terwijl ik al aan het fietsen ben, geen probleem. Maar ik ga niet voor m'n lol de Grand Ballon opfietsen terwijl het sneeuwtbonzz.netninja schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:42:
Achja regen....ik eet regen als ontbijt!
[...]
http://www.velominati.com/the-rules/
[ Voor 12% gewijzigd door LuPo op 22-05-2013 12:39 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Eerste wat in me op komt is... 'Drink je wel genoeg?' (damn you StevenK
Raar... Is zo gek nog niet
[ Voor 6% gewijzigd door Elwood Blues op 22-05-2013 13:35 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Jazzper op 22-05-2013 13:44 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Hoe is dat nuttig terwijl je fiets, die hoogte-informatie? Is dat puur om te weten dat je op moment X een stuk van Y kilometer moet fietsen dat Z meter omhoog gaat? Of gebruik je het nog ergens anders voor?havana schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:08:
Een GPX kan geen hoogte bevatten, TCX wel.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik houd 1 bidon per uur aan. Mijn bidon is 750ml.StevenK schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:06:
Hoeveel drink je tijdens het fietsen?
Ik neig ook een beetje naar m'n nek. Af en toe heb ik een dag of twee daarna ook wel eens een stijve nek maar dat schreef ik tot nu toe altijd toe aan het feit dat ik maar 1 x per 2-3 weken op m'n racefiets zit (fiets staat bij m'n ouders en ik zit op kamers).Griffin schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:06:
[...]
Eerste wat in me op komt is... 'Drink je wel genoeg?' (damn you StevenK)
Ander zou het misschien wel een afstelling/zitting kunnen zijn. Misschien zit er iets 'niet helemaal lekker' bij je nek tijdens het fietsen. Ook zou het kunnen zijn dat je schouders wat omhoog geduwd worden en dus de trapezius (en dus je nek) wat meer 'bekneld' raakt.
Een bikefitting zou dit wellicht kunnen verhelpen.
Dat lijkt mij inderdaad ook de beste en meest voor de hand liggende optie. Het geld groeit me niet op de rug.Tsjilp schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:32:
Ik zou toch eerst eens proberen om wat rustiger te fietsen (en idd voldoende te drinken), voordat je van alles aan je afstelling gaat veranderen (al was het alleen maar om kosten te besparen)
Bij mij stond de stuurpen dus eerst ook schuin omhoog. Maar ook toen had ik volgens mij al hoofdpijn 's avonds. Maar dat weet ik dus niet meer 100% zeker, dat is een beetje irritant. Eerst maar eens een ritje van 40-50 km maken op een zeer laag intensiteitsniveau om te kijken wat er dan 's avonds gebeurd.Elwood Blues schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:34:
Ik zat ook te ver voorover, kreeg daar ook last in mijn nek en/of hoofdpijn van. Stuurpen heb ik toen omgekeerd: van praktisch horizontaal naar schuin omhoog. Stuur kwam daar ca 2 à 3cm van omhoog. Ook het zadel een halve/driekwart cm naar voren gezet. Samen was dat voldoende om mijn klachten helemaal te verhelpen. Ik ben ook gevoelig voor spanningshoofdpijn, maar bij mij was het dus echt de afstelling.
Afstelling veranderen hoeft niks te kosten als je zelf eerst rustig wat probeert. Kleine stapjes, geen grote sprongen, niet teveel tegelijk. Gelijk een professionele bikefitting is misschien helemaal niet nodig.
Kan het ook zijn dat ik ontzettend veel water nodig heb? Want als ik ga spinnen neem ik altijd 2 bidons van 500ml mee in een uurtje. Na de les drink ik dan gelijk nog een bidon met 500ml water. En zelfs dan heb ik soms nog hoofdpijn in de avond Dan gaat het goed. Maar met spinning zuip ik me nu altijd helemaal gek.Jazzper schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:44:
@LuPo; ook mijn eerste verdachte is watertekort. Bij hardlopen heb ik het zelden, bij fietsen vaker en dan blijk ik altijd te weinig gedronken te hebben als ik het beredeneer. Nog nooit hoofdpijn gehad als ik als een idioot waterdrink.
Dit vind ik erg veel, ik kom daar eigenlijk alleen met > 25 graden aan. Onder normale omstandigheden drink ik juist 1 bidon van 750ml in 2 uur
Letterlijk hangen? Ik heb namelijk het idee dat als ik mn schouders volledig ontspan dat ik ik tussen mn schouders hang (dus dat mn schouders juist een stukje omhoog worden gedrukt)je schouders moeten echt ontspannen naar beneden hangen
[ Voor 19% gewijzigd door BdK9001 op 22-05-2013 14:25 ]
Met spinning heb ik het eerlijk gezegd nu niet meer. Nu ik dus 2 x 500ml tijdens spinning drink en nog een bidon na de spinning. Nou moet ik zeggen dat je met spinning ook wel gigantisch zweet dus dat ik dan ook wel meer moet drinken dan als ik buiten fiets hoor.MrAngry schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:21:
Als je het ook hebt met spinnen dan lijkt het me sterk dat die klachten komen door de afstelling van je fiets. Het zou wel kunnen dat je fietshouding met betrekking tot je nek en schouders niet goed is. Dat je veel te verkrampt en gespannen op de fiets zit bv (hint je schouders moeten echt ontspannen naar beneden hangen).
De laatste rit die ik net deelde was ong. 1,5 uur en toen had ik ook 1 bidon bij me bedenk ik me net. Helm die te strak zit zou ook nog kunnen inderdaad. Ga ik ook even nakijken, thanks!BdK9001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:22:
[...]
Dit vind ik erg veel, ik kom daar eigenlijk alleen met > 25 graden aan. Onder normale omstandigheden drink ik juist 1 bidon van 750ml in 2 uur
Ik heb zelf ook wel eens hoofdpijn gehad na het fietsen, maar meestal totaal random. Een rustig rondje peddelen lijkt me inderdaad verstandig, als het dan nog steeds is eens kijken naar je afstelling en miss ook nagaan of je helm niet iets te strak zit.
Verwijderd
Hier maak je een denkfout! Bij buiten fietsen (bij normale temperaturen dan..) zweet je evenveel (misschien wel iets minder), alleen door de rijwind verdamp je dat zweet veel sneller. Maar je verliest hoe dan ook heel veel vocht. Hoeveel je drinkt is niet 1 op 1 te vergelijken, ook al vanwege verschillende weersomstandigheden. Je kan beter op je eigen lijf afgaan: kun je na het fietsen nog een flinke plas produceren? En is die dan normaal van kleur of supergeconcentreerd? Als je de hele avond niet meer hoeft te pissen, heb je te weinig gedronken en als het donkergeel is ook. Je ziet bij profs ook dat ze vaak tijdens een wedstrijd/etappe wel een keer een sanitair stopje moeten maken, dat is gezond.LuPo schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:30:
[...]
...Nou moet ik zeggen dat je met spinning ook wel gigantisch zweet dus dat ik dan ook wel meer moet drinken dan als ik buiten fiets hoor...
[...]
Je kan een hoogteprofiel in beeld zetten zodat je weet wanneer er een berg/heuvel aan komt, hoe lang de klim gaat zijn en (grofweg) hoe steil het is.Pelle schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:47:
[...]
Hoe is dat nuttig terwijl je fiets, die hoogte-informatie? Is dat puur om te weten dat je op moment X een stuk van Y kilometer moet fietsen dat Z meter omhoog gaat? Of gebruik je het nog ergens anders voor?
Dat dusTheLemon schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:40:
[...]
Hier maak je een denkfout! Bij buiten fietsen (bij normale temperaturen dan..) zweet je evenveel (misschien wel iets minder), alleen door de rijwind verdamp je dat zweet veel sneller. Maar je verliest hoe dan ook heel veel vocht.
Als ik een uurtje weg ga (ongeveer) neem ik 1 bidon a 750ml water mee en zorg echt dat ik elke 10minuten (zover ik weet een beetje de ongeschreven regel om te zorgen dat je genoeg drink) een flinkje teug.BdK9001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:43:
Als alternatief voor sportdrank zou je evt een snufje zout in siroop kunnen doen, dan heb je zowel suikers als zout. Maak m niet te zout/zout, anders is de dorstlessende werking foetsie
Everytime I suffer I become a better man because of it
Ik zal zeker eens gaan kijken naar het drinken. Maar een 750ml bidon per 1 uur/1,5 uur is toch niet erg weinig? Volgens mij moet ik altijd naar de wc als ik thuis kom dus dat zit dacht ik wel goed. Maar ik ga er eens op letten de volgende keer!TheLemon schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:40:
[...]
Hier maak je een denkfout! Bij buiten fietsen (bij normale temperaturen dan..) zweet je evenveel (misschien wel iets minder), alleen door de rijwind verdamp je dat zweet veel sneller. Maar je verliest hoe dan ook heel veel vocht. Hoeveel je drinkt is niet 1 op 1 te vergelijken, ook al vanwege verschillende weersomstandigheden. Je kan beter op je eigen lijf afgaan: kun je na het fietsen nog een flinke plas produceren? En is die dan normaal van kleur of supergeconcentreerd? Als je de hele avond niet meer hoeft te pissen, heb je te weinig gedronken en als het donkergeel is ook. Je ziet bij profs ook dat ze vaak tijdens een wedstrijd/etappe wel een keer een sanitair stopje moeten maken, dat is gezond.
Ik denk net als velen hier ook dat je eens een keer enorm veel moet drinken (niet alleen water, maar ook zout aanvullen, dat kan bijv met sportdrank) en dat je eens moet kijken of je helm niet te strak om je hoofd zit wanneer je lekker op bedrijfstemperatuur bent.
Ik had altijd sportdrank (poeder waar je water bij doet). Nu doe ik het met siroop maar daar doe ik geen zout in. Ik zal dat ook eens testen. Dat wordt nog veel testen trouwens haha!BdK9001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:43:
Als alternatief voor sportdrank zou je evt een snufje zout in siroop kunnen doen, dan heb je zowel suikers als zout. Maak m niet te zout/zout, anders is de dorstlessende werking foetsie
Dat doe ik dus ook. Het is inmiddels een gewoonte dat ik tijdens het fietsen elke keer een slok drinken neem. Ook even zo'n momentje om je benen een seconde stil te houden.Griffin schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:56:
[...]
Dat dus
[...]
Als ik een uurtje weg ga (ongeveer) neem ik 1 bidon a 750ml water mee en zorg echt dat ik elke 10minuten (zover ik weet een beetje de ongeschreven regel om te zorgen dat je genoeg drink) een flinkje teug.
Als ik langer weg ga maak ik mn eigen 'sportdrank' met een klein beetje multivitamine (zoet) en een klein beetje zout.
Vaak denken mensen, ik heb nog geen dorst/honger dus ik ga nu nog niet drinken/eten. Is allemaal leuk en aardig maar op het moment je wel dorst/honger hebt ben je te laat. Daarom met regelmaat wat drinken en eten (allemaal afhankelijk van de tijdsduur van de rit + inspanningsniveau)
Ah ok. Zal eens kijken of mijn Edge 500 dat ook snaptMex schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:51:
Je kan een hoogteprofiel in beeld zetten zodat je weet wanneer er een berg/heuvel aan komt, hoe lang de klim gaat zijn en (grofweg) hoe steil het is.
[afbeelding]
kennelijk welPelle schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:08:
[...]
Ah ok. Zal eens kijken of mijn Edge 500 dat ook snapt
...
[ Voor 33% gewijzigd door ravenger op 22-05-2013 15:50 ]
Laat me raden, de TCX is iets langer?UltraSub schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:31:
/edit 2
De gpx van routeyou middels gpsies geconverteerd naar tcx en add elevation gedaan. Nu heb ik hoogteprofiel. Maar de afstand van de course wijkt iets af.. Laat een mens toch weer twijfelen
Whatever.
KloptHarmen schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:29:
Ben maar eens aan de slag gegaan met Garmin Connect, ziet er lekker simpel uit en werkt best snel moet ik zeggen. De komende weken maar eens een paar tracks in elkaar klikken.![]()
In welk formaat worden ze op je Edge gezet? TCX of GPX?
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Verwijderd
Verwijderd
1 Mijn oude fiets heeft ook een soort centreer stand, dat is in mijn geval een versleten balhoofd.BdK9001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:07:
Misschien trouwens een stomme vraag/opmerking, maar ik heb het idee dat mijn (2004) Giant TCR veel onrustiger rijdt dan mn (1998) Pinarello Stelvio. Met onrustig bedoel ik twee dingen:
1. De Giant slingert van zichzelf meer, dit komt mede doordat de Pina in het balhoofd een soort centreerstand heeft.
2. Op de Giant heb ik in de verzetten waarin ik met een redelijke rpm (85-100) mijn kruissnelheid (+/- 30) kan rijden heel vaak het idee dat ik in de lucht aan het trappen ben. Ook wanneer ik dan in-gear wil versnellen kan heeft het weinig zin om extra kracht te zetten, omdat het zo ontzettend licht gaat. Met de Pina gaat dit juist prima
3. De Giant voelt in de zwaardere verzetten veel meer als een mountainbike, alsof ik over een stroperig oppervlak fiets oid. Ook dit is bij de Pina veel minder.
Komt dit doordat de Giant zoveel nieuwer is en dat daardoor alles veel lichter loopt? Ik moet meestal pas echt kracht gaan gebruiken op het moment dat de luchtweerstand flink omhoog gaat (bij +/- 35) Maar als ik met vrienden aan het touren ben halen we die snelheid zelden.
Is het raar dat ik de oudere fiets veel lekkerder vind rijden? En loop ik het risico dat de Pina met een nieuwe groep ook zo aan gaat voelen als de Giant?
Ik weet het heel veel vragen, voorlopig heb ik toch geen geld voor grote veranderingen, dus ik moet maar even afwachten hoe mn nieuwe cassette op de Giant gaat bevallen. Mocht dat niet bevallen heeft de Pina sowieso een nieuwe BB nodig omdat die nu speling begint te krijgen.
Mooie foto! Heerlijk contrast met de wandelaar achter je.Tjebakka schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:50:
Ik zie hier eigenlijk nooit actiefoto's voorbij komen, met uitzondering van jspr, dus hierbij een van mij op de 25% klim tijdens de Tecklenburg Rundfahrt
Be reasonable.... do it my way
Read the code, write the code, be the code!
Whatever.
Ik ga toch voor de "it's not a bug , it's a feature", het is over de jaren nooit erger geworden, terwijl ik de meeste km op de fiets heb gemaaktVerwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:04:
1 Mijn oude fiets heeft ook een soort centreer stand, dat is in mijn geval een versleten balhoofd.
Klopt, ik moet voor dezelfde trapweerstand +/- 7 km/u harder rijden. Helaas trekken mijn fietsmaten dat niet allemaal.2 Begrijp ik niet helemaal. Bedoel je dat je minder zwaar trapt op je nieuwe fiets? Dat kan prima namelijk. Je zou ook sneller kunnen gaan fietsen kopje nieuwe fiets.
De Pina rijdt inderdaad wel zwaarder, maar dat maakt het makkelijker om een constante snelheid vol te houden.3 Kan ik je geen antwoord op geven
Op mijn oude fiets (1994) merk ik dat het zwaarder fietst dan mijn nieuwe fiets. Scheelt iets van 1-2km/h bij dezelfde hartslag. Heb dus een andere ervaring dan jou, maar mijn oude fietst wel lekker ook.
Whatever.
TCX, dan weet je zeker dat het een course is en geen route én je kunt info over hoogte en virtuele partner toevoegen. Dat kan met GPX niet.Harmen schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:29:
Ben maar eens aan de slag gegaan met Garmin Connect, ziet er lekker simpel uit en werkt best snel moet ik zeggen. De komende weken maar eens een paar tracks in elkaar klikken.![]()
In welk formaat worden ze op je Edge gezet? TCX of GPX?
[ Voor 20% gewijzigd door havana op 23-05-2013 09:52 ]
Be reasonable.... do it my way
Thanks voor de update.MrAngry schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:59:
Tja een paar kilometer onverhard ga je ook niet dood aan
Over het algemeen in Frankrijk:
Wegblijven bij 4 baans N-wegen, daar mag je niet op fietsen (en max snelheid = 110 km/u)
Liever geen 2 baans N-wegen.
2-baans D wegen zijn vaak prima en die lopen uiteen van rustiek en mooi tot recht en snel afhankelijk van hoe doorlopend ze zijn, dat kan je vaak wel inschatten aan de grote van de dorpen/steden waar ze doorheen lopen en hoe ze getrokken zijn. Zie voor een simpel voorbeeld de D1091 die door Bourg heen loopt (rechte strakke weg, a-relaxed fietsen) en de D530 die eruit ontspringt richting La Berarde.
Alles wat geen D indicatie heeft kan onverhard zijn, of onverharde stukken bevatten.
Whatever.
Was op de Autoweg als ik het mij goed herinner.Pelle schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:23:
U vraagt, wij draaien
Als ik me goed herinner, ergens tussen Rhenen en Elst, afgelopen maandag.
Yep, dat is toch tussen Rhenen en Elst?StevenK schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:31:
Was op de Autoweg als ik het mij goed herinner.
Slag in een nieuw gespaakt wiel lijkt me toch alleen kunnen door het verkeerd spannen van de spaken? Dat kan toch niet de bedoeling zijn.Yohost! schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:48:
Vandaag mijn nieuwe velgen binnen gekregen.
Nu zit er in het voorwiel alleen een kleine slag, komt dit vaker voor bij nieuwe velgen?
Nu kan ik hem misschien zelf wat gaan bijspannen maar is dit slim?
Als ik bijvoorbeeld dit lees: http://www.parktool.com/b...keeping-things-in-balance dan komt het nogal aardig precies allemaal.
Toch maar naar de LBS?
Ik ben toch malle pietje niet!
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Een nieuw wiel moet gewoon recht zijn. Als je zelf gaat bijspannen loop je een goede kans dat je je oude probleem (spaakbreuk) weer terug krijgt. Ik zou contact opnemen met de leverancier....Yohost! schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:48:
Vandaag mijn nieuwe velgen binnen gekregen.
Nu zit er in het voorwiel alleen een kleine slag, komt dit vaker voor bij nieuwe velgen?
Nu kan ik hem misschien zelf wat gaan bijspannen maar is dit slim?
Als ik bijvoorbeeld dit lees: http://www.parktool.com/b...keeping-things-in-balance dan komt het nogal aardig precies allemaal.
Toch maar naar de LBS?
Dan moet je naar een grote winkel gaan met veel keus. Bijvoorbeeld Mantel (Arnhem), Salden (Limburg), Hopmans (Bergen op Zoom), Rijwielpaleis (Bilthoven) of Belga (Groningen).Wicked-Game schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:57:
Waar hallen jullie je fietskleding vandaan? En liefst winkels waar ook dames wielrenkleding te verkrijgen is. Dat laatste ivm mijn vriendin die net is begonnen met rijden en nu een broekje heeft van de lidl, maar eigenlijk wat anders zoekt, maar niet direct de hoofdprijs is.
Iemand wat tips?
[ Voor 20% gewijzigd door havana op 24-05-2013 10:15 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
Whatever.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Je hebt bijvoorbeeld dit:matthijsln schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:51:
Op de Amerongse Berg tijdens de DTC Bultentocht op 1 april. Fiets en conditie net 1 dag oud dus op de 30x23
[afbeelding]
Morgenochtend wordt het droog, de Heuvel- en valleitocht lijkt me wel leuk, het zuid-oosten van de heuvelrug ben ik nog niet geweest.
Wat ik eigenlijk nog nodig heb is een zonnebril voor op de fiets. Wat zijn de ervaringen met zonnebrillen op sterkte, of toch lenzen doen?
[ Voor 3% gewijzigd door Tjebakka op 24-05-2013 13:02 ]
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
[ Voor 5% gewijzigd door matthijsln op 24-05-2013 14:58 ]
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA
En gezien jouw vorm destijds reed jij op de Glandon niet op het lichtste verzet, wat je op de foto al wel doet, en wat op het slot van de Galibier ook logischer is. Toen ik de Marmotte reed stond er een stevige wind tegen op de Galibier, dat was niet erg feestelijk.havana schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:07:
Dit is op de Galibier. Op de Glandon heb ik volgens mij de hele tijd met armstukken gereden.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik zag de aankondiging hangen tijdens de paasraces op circuit Zandvoort. Mijn eerste gedachte was: boring. In een raceauto over zo'n circuit lijkt me wel gaaf maar op de fiets.. De wind heeft daar vrij spel..StevenK schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:41:
Morgen meedoen aan cycling zandvoort. De planning is dat ik om 15.00, 23.00 en 7.00 een blok van twee uur ga fietsen.
Ziet er naar uit dat dat niet echt een droog en zonnig feestje met BBQ enzo gaat worden, zoals we een paar maanden geleden dachten toen we zeiden: 'leuk, eind mei fietsen op circuit Zandvoort'.
met de auto heb ik het wel eerder gedaanLuPo schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 08:47:
[...]
Ik zag de aankondiging hangen tijdens de paasraces op circuit Zandvoort. Mijn eerste gedachte was: boring. In een raceauto over zo'n circuit lijkt me wel gaaf maar op de fiets.. De wind heeft daar vrij spel..
Het zal zeker een uitdaging worden hoor, en ik doe het je niet na. Dus respect!StevenK schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 09:45:
[...]
met de auto heb ik het wel eerder gedaanOp de fiets is het vooral - met dit weer helemaal - een uitdaging. 't Is toch iets van 150 of meer km fietsen in drie sessies van twee uur en met de wind en het hoogteverschil zal het zeker niet makkelijk rijden zijn.
En boring, ach. De baan vind ik ook leuk en die is maar 250 m, dit is 4,3 km.
Verwijderd
Lijkt me juist tof, ik zou constant proberen mijn rondetijd te verbeterenStevenK schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 09:45:
[...]
met de auto heb ik het wel eerder gedaanOp de fiets is het vooral - met dit weer helemaal - een uitdaging. 't Is toch iets van 150 of meer km fietsen in drie sessies van twee uur en met de wind en het hoogteverschil zal het zeker niet makkelijk rijden zijn.
En boring, ach. De baan vind ik ook leuk en die is maar 250 m, dit is 4,3 km.
[ Voor 13% gewijzigd door Harmen op 25-05-2013 15:12 ]
Whatever.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq