Dat linten wikkelen kun je ook zo simpel of moeilijk maken als je wil. Minimaal twee kleine stukjes bij de aangrijppunten van de shifters en doorwikkelen vanaf onderaan tot naar het midden zoals te zien bij diverse techsites. Maar ik ken ook varianten met andersom waarbij je uitkomt onderaan. En varianten waarbij met dubbelzijdig tape eerst nog extra grip wordt gemaakt. Etcetera.
Grootste uitdaging tot nu toe was nog van dat zwarte foam op een stuur krijgen (mijn woon-werk heeft dropbars met STI ook, maar wilde er foam op). Amper te doen, alle trucs met zeep, fohn, etc ten spijt. En dan heb je het erop en dan moeten er nog remkabels onderdoor. Heeft me uren frustratie gekost. En op de interwebs vind je alleen maar anderen die ook door een hel gegaan zijn haha. Nee dan een stuurlintje. Prima te doen!
@havana: van harte indeed
Grootste uitdaging tot nu toe was nog van dat zwarte foam op een stuur krijgen (mijn woon-werk heeft dropbars met STI ook, maar wilde er foam op). Amper te doen, alle trucs met zeep, fohn, etc ten spijt. En dan heb je het erop en dan moeten er nog remkabels onderdoor. Heeft me uren frustratie gekost. En op de interwebs vind je alleen maar anderen die ook door een hel gegaan zijn haha. Nee dan een stuurlintje. Prima te doen!
@havana: van harte indeed
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl