Mijn nieuwe racebak.
offtopic:
Foto zou natuurlijk mooier zijn zonder bidon en tasje, maar ik ging echt net de deur uit voor een ritje.
offtopic:
Stuur staat nog erg hoog, gaat nog omlaag bij eerste onderhoudsbeurt, ik ben beduidend meer drop gewend.
Erg goed aanbod gekregen op een
2012 Scott Foil 20, omdat het een uitlopend model is, ook de laatste die de fietsenmaker had staan. Was eigenlijk aant kijken naar een 2013 Foil 40 en daar mijn eigen wielset inzetten ipv. de standaard wielset. Maar hij kon een flinke korting geven op de Foil 20, die qua kleur en afmontage echt wel veel mooier is. En daar ging nog meer vanaf omdat ik nog eigen wielen had. Na een dagje denken gebeld dat ik hem wou hebben.

Vorige week twee ritjes gemaakt, 2 uurtjes rustig op woensdag en 90min. wat harder op donderdag (
http://connect.garmin.com/activity/224970171) en ik moet zeggen, het rijdt fantastisch. Ik had niet gedacht dat ik (zoveel) verschil zou merken tov. mijn Cannondale Caad9. (En het ligt niet aan de wielen, want daar reed ik ook mee in de Caad9.)
Wijzigingen tov. de standaarduitvoering zijn mijn eigen vertrouwde Fizik Arione zadel, zwarte Ritchey WCS stuurpen en stuur en zwart Fizik lintje. Ligstuur gaat er weer vanaf zodra ik komend weekend mijn laatste duathlon van het seizoen gedaan heb.
Hopelijk krijgen we nog wel een aantal "mooiere" droge hersftdagen...
offtopic:
Ik zie dat de 2013 prijzen toch wel gestegen zijn, extra blij met mijn keuze dus...
[
Voor 4% gewijzigd door
estorino op 24-09-2012 14:33
. Reden: typo ]