Gisteren ook JJC gereden, 115km. 4h14 over gedaan volgens teller van maat, ±4500kcal en 900hm. Mijn teller had 27,6 gemiddeld. Bleek achteraf dat ik denk ik de 150 wel had kunnen rijden maar was wel blij dat we klaar waren. Was er ook wel klaar mee toen we bij de finish waren. In het begin redelijk hard doorgereden. Misschien iets te snel gestart maar uiteindelijk voor mij niet zo problematisch gebleken. Wel frapant dat je binnen 15km de Grebbenberg, Paardenveld en de Amerongse berg hebt

Vaak als we daar een rondje rijden dan is het na 11km de Amerongse berg en dan richting Rhenen, maar dit ging in aardig tempo toch wel

Klimmen ging toch nog wel beetje verrassend goed. Ik heb al best wel wat uren op de fiets gemaakt in het voorseizoen ( in de sportschool en buiten ondertussen ook ).
Al met al de laatste klim vanuit Arnhem richting Wageningen, mooi lang stuk dat omhoog glooit, met ongeveer 22 omhoog gereden meen ik

Vond het wel goed gaan ja
Enige minpunt vond ik de organisatie. We hebben doorgaans altijd de 150km gereden en dan waren er vaak 2 posten waar je eten en drinken kreeg. Dit keer was er, misschien dus vanweg de 115km, maar 1 post en wel op zeg 100km ofzo. We hebben zelf onderweg nog maar wat gehaald, maar ja als ik dan denk dat ik € 10,- betaald heb voor wat wegwijzering en 2 bekertjes drinken en een hartig bolletje... Dan kan ik net zo goed zelf daar een route uitzetten
Maargoed, volgend jaar misschien maar weer es met een wat groter koppel en weer de 150 zoals het eigenlijk hoort