De goedkoopste! Ketting afvegen, rollers druppelen, rond draaien, ketting afvegen: fietsen!
[ Voor 26% gewijzigd door willy1986 op 14-05-2012 21:02 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 26% gewijzigd door willy1986 op 14-05-2012 21:02 ]
[ Voor 34% gewijzigd door I-King op 14-05-2012 21:07 ]
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
[ Voor 56% gewijzigd door Tjebakka op 14-05-2012 21:23 ]
If it aint fixed, it's broken.
[ Voor 22% gewijzigd door Shinji op 14-05-2012 22:13 ]
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Anoniem: 178981
De wijzen komen uit het Oosten!
Houdt ons op de hoogteTjebakka schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:09:
...
Zojuist alle logo's (27!) doorgestuurd naar Tenuta, die de outfits voor ons team gaat maken. Ieder van ons krijgt 2 volledige tenues (zomertenue + arm en beenstukken, sokken, handschoentjes en windjack) voor tijdens de tour. Tenue is van Sportful, met dezelfde zeem als Saxobank renners hebben.Je moet er toch 8 dagen achter elkaar op fietsen
Ik heb even geinformeerd, en de pedalen zitten er niet bij. Is het zo dat ik elk pedaal er op kan zetten of moet het per se compatibel zijn met Shimano Ultegra?Shinji schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:27:
Wat betreft de pedalen, als het er niet bij staat weet je het nooit bij tweedehands. Ik heb mijne met gekocht maar er worden inderdaad ook zonder aangeboden. Daar zal je dus voor moeten bellen met de huidige eigenaar. Maar ik vermoed dat ze er niet bij zitten.
Het enige wat relevant is, is de schroefdraad in de crank, en die is vrij standaard. Op een fiets met SRAM afmontage kun je LOOK, Shimano, Time of wat voor pedalen dan ook monteren, hetzelfde geldt voor een fiets met Shimano of Campagnolo afmontage. Er is dus niet of nauwelijks een relatie tussen afmontage en pedaal.Anoniem: 178981 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:42:
[...]
Ik heb even geinformeerd, en de pedalen zitten er niet bij. Is het zo dat ik elk pedaal er op kan zetten of moet het per se compatibel zijn met Shimano Ultegra?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik kan dat niet mooi vinden, dan maar een paar extra spacers (overigens zitten er op de Focus 0,5cm spacers, lijkt al snel veel). Een suurpen omdraaien zorgt toch voor dit effect?I-King schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:42:
Je kan ook een paar spacers eruit halen en de stuurpen omdraaien.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Anoniem: 89521
Als je na 50 km al een vuile ketting wil hebben (en een vuile derailleur, achtervork, spaken enz.) dan moet je vooral dat spul nemen.willy1986 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:00:
[afbeelding]Kroon handy oil
De goedkoopste! Ketting afvegen, rollers druppelen, rond draaien, ketting afvegen: fietsen!
Even een dwingend advies van iemand met ruime ervaring:la_fusion schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:33:
Er horen klikpedalen bij maar de eigenaar heeft er voor nu pedalen met een beugel op gemonteerd zodat ik er met mijn normale sportschoenen in kan.
das een andere fiets toch?Taigu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:26:
[...]
Ik kan dat niet mooi vinden, dan maar een paar extra spacers (overigens zitten er op de Focus 0,5cm spacers, lijkt al snel veel). Een suurpen omdraaien zorgt toch voor dit effect?
[afbeelding]
Da's niet mijn ervaring. Ik moet 2 a 3 keer smeren per jaar en rij geruisloos 2000+ km per jaar. De ketting wordt wel zwart ja maar mij boeit dat niet. Mijn handen heb ik aan het stuur.Anoniem: 89521 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:11:
Als je na 50 km al een vuile ketting wil hebben (en een vuile derailleur, achtervork, spaken enz.) dan moet je vooral dat spul nemen.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Van die 2000 km rij je dus 1700 km met vuilsmering....., vuil dempt kettinggeruis ook prima.....mekkieboek schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:41:
[...]
Da's niet mijn ervaring. Ik moet 2 a 3 keer smeren per jaar en rij geruisloos 2000+ km per jaar. De ketting wordt wel zwart ja maar mij boeit dat niet. Mijn handen heb ik aan het stuur.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 89521 op 15-05-2012 21:23 ]
Je hebt het neem ik aan over een ander forumAnoniem: 89521 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:19:
In november liet ik me wat te kritisch uit over het fenomeen winterband en de kudde die daar achteraan loopt en werd ik gecensureerd....![]()
Een paar dagen geleden keek ik hier weer eens en er zijn weer vele nieuwkomers die wat no-nonsens
ondersteuning kunnen gebruiken....
[ Voor 32% gewijzigd door dinkelover op 15-05-2012 21:35 ]
pepernooot
Nou is kettingsmeer opzich al een eigen topic waard. Op elk fiets/wielren/mtb fora komt deze vraag 10x per week naar boven. Iedereen heeft er een mening over.Anoniem: 89521 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:21:
[...]
Van die 2000 km rij je dus 1700 km met vuilsmering....., vuil dempt kettinggeruis ook prima.....
Gewone olie smeert inderdaad prima, maar is gewoon te "sticky"voor wegvuil helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door willy1986 op 15-05-2012 21:39 ]
Ik zal dit even vatten in termen die het wat beter beschrijven.Shinji schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:04:
[...]
Wat ik dus merkte bij de Amerongseberg vorige week is dat ik het eerste stuk helemaal stuk ging soort van en dat ik daarna mijn ritme weet te krijgen en het ook langzaam wat sneller gaat. Bij de Amerongseberg ben je voordat dat echt doorzet al boven. Nu is dit voorlopig voor mezelf nog theorie en moet ik even kijken of dat ook zo uitpakt als ik een langere klim ga doen van de zomer.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 89521 op 15-05-2012 21:42 ]
Pfff, dat ding is iig grooot! Hoe groot ben je zelf?Bas_zip schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:03:
Ik ben al een tijdje Marktplaats e.d. aan het afstruinen voor een leuke fiets om mee te beginnen. Ik heb er verder totaal geen verstand van maar wil graag ontdekken of wielrennen iets voor mij is.
Nu kwam ik deze tegen:
http://link.marktplaats.nl/555392827
Kan iemand mij zeggen of dit iets is voor een beginner?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Die Time pedaaltjes zien er wel flitsend uit door die hoekenwilly1986 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:57:
aanrader: Time rxs first
havana in "Het grote wielrenervaringentopic - Deel 16"
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 89521 op 15-05-2012 22:31 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
SPD-pedalen zijn mountainbike-pedalen. Ik zou kiezen voor SPD-SL, Look of Time. Lijkt allemaal op elkaar. Principe is in ieder geval zeer vergelijkbaar. Over Time hoor ik inderdaad, zoals bovenstaand ook al aangegeven, goede verhalen, onder meer van havana. Ook over Speedplay hoor ik overigens goede verhalen, die zijn echter wel substantieel duurder.Anoniem: 178981 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:50:
Heb vandaag een fiets gehaald, nu nog pedaaltjes. De fiets is afgemonteerd met Shimona Ultegra.
Wat zijn goede pedalen om mee te starten? Shimona SPD? Zijn die op onderstaande link goed om mee te starten?
http://fietsen-brommers.m...ddiQ%3D%3D&fta_ind=2&fs=1
[ Voor 3% gewijzigd door argro op 16-05-2012 09:12 ]
[ Voor 13% gewijzigd door orange.x op 16-05-2012 10:15 ]
Overduidelijk een scheur inderdaad, maar welk deel van de fiets is het?orange.x schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:03:
Ben gisteren door Rose gebeld, werd gezegd dat op basis van de foto niet echt duidelijk was of het lakschade of scheurtje was dus ik moest toch maar langskomen. Gisteren even nieuwe foto's gemaakt en het is toch best duidelijk volgens mij:
[afbeelding]
Bottom bracket, aan de kant van waar beide cups in het frame gedraaid worden.argro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:14:
[...]
Overduidelijk een scheur inderdaad, maar welk deel van de fiets is het?
Bottom bracket, aan de kanten van waar beide cups in het frame gedraaid worden.argro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:14:
[...]
Overduidelijk een scheur inderdaad, maar welk deel van de fiets is het?
Alleen deze heeft geen cups. Is dit nou BB30?Tjebakka schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:16:
[...]
Bottom bracket, aan de kanten van waar beide cups in het frame gedraaid worden.
PressFit gebeuren, je kan er zeg maar doorheen kijken als je tegen de zijkant kijkt.MrAngry schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:22:
[...]
Alleen deze heeft geen cups. Is dit nou BB30?
Ik vind het toch wel degelijk een groot verschil. Ik ben ooit ook begonnen met SPD, maar ben toch heel blij dat ik niet meer met die troep hoef te rijden. Daarbij, SPD is voor dikke wielertoeristen met een Rabo-shirt die wijdbeens fietsenTjebakka schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:50:
Heel eerlijk, het maakt toch vrijwel niks uit of je SPD of SPD-SL, Look of Time gebruikt? SPD is handig op je mountainbike omdat je dan ook nog ruimte hebt voor profiel onder je schoen, maar vast is vast lijkt mij.
Ik heb nog nooit iets anders dan SPD gehad en zie de noodzaak er ook niet van in.
[ Voor 7% gewijzigd door havana op 16-05-2012 10:32 ]
[ Voor 3% gewijzigd door MrAngry op 16-05-2012 10:34 ]
[ Voor 47% gewijzigd door havana op 16-05-2012 10:37 ]
M.i. draait het grotendeels om de stijfheid van de schoen. Bij een oneindig stijve zool maakt het contactoppervlak van het pedaal niet meer uit. Een groter contactoppervlak biedt dan geen voordelen meer. Wat je vaak bij SPD ziet is dat daar een schoen met profiel bij zit met een verre van stijve zool. Stap je dan over naar een stijvere schoen met ook nog eens een pedaal met een groter contactoppervlak, dan is het verschil significant. Heb je echter een schoen met zeer stijve zool, dan zal het verschil tussen SPD en bijvoorbeeld Look klein zijn.Tjebakka schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:50:
Heel eerlijk, het maakt toch vrijwel niks uit of je SPD of SPD-SL, Look of Time gebruikt? SPD is handig op je mountainbike omdat je dan ook nog ruimte hebt voor profiel onder je schoen, maar vast is vast lijkt mij.
Ik heb nog nooit iets anders dan SPD gehad en zie de noodzaak er ook niet van in.
[ Voor 10% gewijzigd door argro op 16-05-2012 10:43 ]
[ Voor 63% gewijzigd door havana op 16-05-2012 10:54 ]
argro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:41:
[...]
Looks waren voor mij overigens ook een reden om over te stappen van de combinatie van Shimano schoenen met profiel en SPD-pedalen naar een Sidi schoen met Look-pedalen. Hoe e.e.a. toont is echter niet voor iedereen (even) belangrijk.
Sidi heeft tegenwoordig ook de Mega variant van veel van z'n modellen. Die zitten gewoon normaal, dwz de maat klopt (Ze vallen zelfs een klein tikje groot) en de breedte is ook geschikt voor mensen van boven de Alpen.Verder heb ik eerst op Look gereden voor een jaar of 5 met Sidi schoenen. Merkte toch wel soms slapende tenen en ben uiteindelijk op Shimano schoenen overgestapt omdat die een bredere voet hebben en heb toen ook voor SPD SL gekozen omdat die breder waren waardoor er net wat meer contact is.
Natuurlijk is dat een andere fiets, dit ter voorbeeld. Als het niet anders kan, doe mij dan maar een paar spacers meer dan zo'n omgedraaide pen, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ben wel benieuwd naar jullie mening.
[ Voor 16% gewijzigd door Taigu op 16-05-2012 14:42 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Bij vriendin ook gebeurt paar weken terug is er toen gratis weer in gedraaid door FM.UltraSub schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:11:
Allememachies. Lekker zeg. Ik zoek nog steeds een schroefje om mijn SPD-SL plaatje vast te zetten. Was er uit getrild. Overal waar ik kom, hetzij online of fysiek, komt het er op neer dat ik een hele set plaatjes moet bestellen. Ja dag, kan ik net zo goed meteen overstappen op Time RXS
Ik weet het ik weet het... Maar toch
Ja, ik me er laatst ook eens in verdiept.. ellendige BB86 die als BB30 standaard wordt verkocht, maar het eigenlijk dus niet ishavana schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:33:
Probeer niet wijs te worden in de wereld van de moderne bottom bracket standaarden, want dat is vrijwel onmogelijk. BB30 en BB86 (pressfit) lijken op elkaar, maar zijn niet hetzelfde. Het principe is wel hetzelfde, maar er zitten wel verschillen tussen. Belangrijkste verschil is dat de lagers bij BB86 in een plastic huis worden geperst terwijl dat bij BB30 aluminium is. De afmetingen van de lagers en de spindle zijn ook anders.
In BB86 systemen passen "gewone" cranks zoals Shimano. Voor BB30 heb je een speciale crank nodig.
Rose (en ook Canyon) gebruiken overigens BB86. Merken als Cannondale gebruiken BB30.
pepernooot
Anoniem: 54936
past gewoon.Anoniem: 178981 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:06:
Mijn fiets is afgemonteerd met Shimano Ultegra. Kan ik daar een gewone set SPD pedalen op zetten of zal dat niet passen?
Op een standaard racefiets kan ieder gewenst pedaal, van rubberblok met as erin (driewielertje) tot en metAnoniem: 178981 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:06:
Mijn fiets is afgemonteerd met Shimano Ultegra. Kan ik daar een gewone set SPD pedalen op zetten of zal dat niet passen?
Een klein beetje kan, maar modern, warmtebehandeld alu-legering laat niet veel rek meer toe, minder dan staal b.v., hoewel puur alu juist goed vervormbaar is.Shinji schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:08:
Zo, net 40km gedaan, stond wat meer op het programma maar een vriend van me vond het nodig om tegen een paaltje op te rijden. Aluminium voorvork is nu klein beetje verbogen, is dat te repareren door terug te buigen of is de kans dan de constructie teveel verzwakt om op verder te rijden?
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 89521 op 17-05-2012 16:31 ]
Het zal passen, maar m.i. 'passen' SPD-pedalen bij een mountainbike, niet bij een racefiets.Anoniem: 178981 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:06:
Iets terug buigen moet kunnen, maar ik betwijfel of het ooit weer helemaal recht gaat worden. Ik zou voor een nieuwe voorvork gaan.Shinji schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:08:
Zo, net 40km gedaan, stond wat meer op het programma maar een vriend van me vond het nodig om tegen een paaltje op te rijden. Aluminium voorvork is nu klein beetje verbogen, is dat te repareren door terug te buigen of is de kans dan de constructie teveel verzwakt om op verder te rijden?
Ik kan SPD pedalen, schoenen en plaatjes van Shimano voor 40 euro in totaal tweedehands krijgen.. Is dat niet wat om mee te beginnen?argro schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:34:
[...]
Het zal passen, maar m.i. 'passen' SPD-pedalen bij een mountainbike, niet bij een racefiets.
Zeker een prima deal. Als je t.z.t. eigen schoenen gaat kopen is dat een mooi moment om ook andere pedalen aan te schaffen. Vaak zijn er aanbiedingen waarbij je pedalen voor 1 euro krijgt bijvoorbeeldAnoniem: 178981 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Ik kan SPD pedalen, schoenen en plaatjes van Shimano voor 40 euro in totaal tweedehands krijgen.. Is dat niet wat om mee te beginnen?
Tja dat doen ouwe wijven op E-bikes ook.Tjebakka schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:13:
Maar daar draait fietsen imho niet helemaal om. Met de racefiets kom je namelijk nog eens ergens. Lekker keuvelen onderweg, koffie met appelgebak drinken en genieten van het uitzicht.
Tja , fietsen is nu eenmaal in de verste verte geen krachtsport.la_fusion schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:54:
Wel denk ik dat het een leuke aanvulling is op het hardlopen en voetbal maar tot nu toe wel wat saaier omdat het relatief dus wat minder kracht kost
Whatever.
Dan vind je dat nietAnoniem: 89521 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 19:12:
[...]
Tja dat doen ouwe wijven op E-bikes ook.
Ik vind er geen reet aan in ieder geval.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 89521 op 17-05-2012 21:11 ]
Nice. Rijd je zoiets in een groepje? Mijn eerste langere solotocht heb ik vanochtend gedaan, 60km voor het grootste gedeelte in D1. Gaat me veel te langzaam alleen.. 27.1km/h, met hartslag 141 gemiddeld. Het was misschien ook niet zo handig om het stuk over de Lekdijk met wind tegen te pakken, ivm wind mee.Tjebakka schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:01:
Zo, Noorderrondrit gefietst vandaag! 143,4km (op papier 150) met een gemiddelde van 32,3km/u. En een gem. HS van 143. Ging dus erg lekker!
Morgenochtend richting Ermelo voor de 180km lange Ermelose Klimtoer (over de Veluwe wederom).
Anoniem: 426307
Ik doe nu 32 gemiddeld in D1 na een 800km getraind te hebben. Maar ik moet erbij zeggen dat ik triathlon train, dus ook aan hardlopen, zwemmen en krachttraining doe.Pelle schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:21:
[...]
Nice. Rijd je zoiets in een groepje? Mijn eerste langere solotocht heb ik vanochtend gedaan, 60km voor het grootste gedeelte in D1. Gaat me veel te langzaam alleen.. 27.1km/h, met hartslag 141 gemiddeld. Het was misschien ook niet zo handig om het stuk over de Lekdijk met wind tegen te pakken, ivm wind mee.
Wel ter afwisseling nog met 34.5 gemiddeld de Algerabrug opgeknald, ter compensatie van het tempo van de rest van de rit. Dat soort microklimmetjes volle bak omhoogrijden ligt me wel
Hoeveel km's moet je in wat voor tijdsbestek een beetje maken wil je zo'n gemiddelde van hoog D1 opkrikken richting de 30? Is natuurlijk heel persoonlijk, maar ben toch wel benieuwd naar de ervaringen van de mensen hier. Na een dikke 2 maanden op een racefiets (pakweg 1000km, voornamelijk in woonwerk ritjes van 20-25km in D2) had ik stiekem gehoopt dat het al wat sneller ging..
Het zijn BBB SPD pedalen hoor ik nu. Is dat wat om mee te beginnen of is het rommel?argro schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:17:
[...]
Zeker een prima deal. Als je t.z.t. eigen schoenen gaat kopen is dat een mooi moment om ook andere pedalen aan te schaffen. Vaak zijn er aanbiedingen waarbij je pedalen voor 1 euro krijgt bijvoorbeeld
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Een mooi tempo rijden vind ik ook zeker mooi! Maar als ik lange afstanden rij, dan stoppen we meestal op de helft voor koffie en gebak. Na 20 miniutjes weer verder natuurlijk. Maar waar ik meer op doelde was het fietsen in onbekende gebieden, je ogen de kost geven en gewoon lekker fietsen. Zo'n dag als vandaag was gewoon beuken want Groningen ken ik nu wel zo'n beetje.Anoniem: 89521 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:10:
Ieder zijn meug natuurlijk, maar voor mij is nog altijd competitie en snelheid de lol in het fietsen.(ik word dit jaar 60)
Vandaag reed ik er voor het eerst sinds een jaar of 15 een stel regelrecht af.
Rijdend langs de Hoogovens in de richting van de sluizen hoorde ik een gehijg en kettinggedruis en had een paar plakkers aan m'n wiel...die niet van plan waren om over te nemen.
Op m'n omslagpunt rijdend werd de tijdrijder weer in me wakker en na een kilometertje beuken hoorde ik ze afhaken.
Mogelijk paste mijn tempo niet in hun tochtplannng, maar die indruk kreeg ik toch niet...
Niet dat ik nooit een lulpraatje maak, maar op een terrasje plaatsnemen voor appelgebak, neuh.
De basis is na 1000 km nog wat smal , bovendien hangt het van zoveel andere factoren af dat daar geen concreet antwoord op te geven is.Pelle schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:21:
[...]
Hoeveel km's moet je in wat voor tijdsbestek een beetje maken wil je zo'n gemiddelde van hoog D1 opkrikken richting de 30? Is natuurlijk heel persoonlijk, maar ben toch wel benieuwd naar de ervaringen van de mensen hier. Na een dikke 2 maanden op een racefiets (pakweg 1000km, voornamelijk in woonwerk ritjes van 20-25km in D2) had ik stiekem gehoopt dat het al wat sneller ging..
Bij dat aspect kan ik me zeker aansluiten....Tjebakka schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:52:
[...]
Maar waar ik meer op doelde was het fietsen in onbekende gebieden, je ogen de kost geven en gewoon lekker fietsen. Zo'n dag als vandaag was gewoon beuken want Groningen ken ik nu wel zo'n beetje.
Merkwaardig die verbrande 4400 calorien.M@cer schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:48:
Vandaag ook weer 114 kilometer aan mijn totaal kunnen toevoegen. Zat de hele tijd boven de 30 gemiddeld, maar kwam in de laatste 10 kilometer door een feestwwek, dus daar ging mijn gemiddelde. Ik rij nu eigenlijk alleen in het vlakke maar winderige Noord-Holland, binnenkort maar eens wat bergen opzoeken.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Anoniem: 426307
[ Voor 6% gewijzigd door Griffin op 18-05-2012 09:55 ]
52x2 is al 3200.. Verder had ik bijna 30 gemiddeld per uur tegen 25 bij jouw rit. En ik heb zo het vermoeden dat ik waarschijnlijk wat zwaarder benAnoniem: 426307 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:36:
Runkeeper houd trouwens geen rekening met hartslag. Toch niet als je hem apart invoert. 4400 is wel veel voor 112km.
Ik kom bij een heeeel rustig ritje vandaag uit op 1600 voor 52km (http://runkeeper.com/user...ty/88687829?&mobile=false)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq