Axewi schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:39:
[...]
Het niveau valt heel hard mee.
Persoonlijk denk ik dat als je normal al niet kan doordat het een te hoog niveau is dat je dan beter helemaal niet kan beginnen aan d3

want hell en inferno zijn dan echt impossibru
De difficulties zijn er toch juist het middel om de die-hard gamers extra diepte te geven maar in eerste instantie voor iedereen de game open te stellen.
Het idee is dat iedereen zonder rpg/hack&slash ervaring D3 kan installeren en spelen en het nog redelijk tot een einde brengen na een uurtje of 20. Voor ons zijn er dan nog 3 extra difficulties om echte alles eruit te halen maar tegen die tijd kan de beginner met een voldaan gevoel het volgende spel opzoeken.
Als normal dan opeens echt moeilijk wordt dan schieten ze hun doel voorbij. Hoe zeggen ze dat zo mooi: 'easy to learn, hard to master'? Dat is het idee van Blizzard.
Bosmonster schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:44:
[...]
Ze hebben ook de gold-drops flink verhoogd, dus dat die prijzen evenredig meestijgen is niet meer dan logisch natuurlijk. Mensen halen nu al ineens 20K in een enkele eerste run met een char tot SK...
Dat is nog niet zo heel veel vind ik. Zou je 5 keer tot de SK moeten gaan om alleen een nieuwe rij slots te unlocken in de stash. Het lijkt me niet het idee dat je vaak dezelfde quests doet om geld te verdienen op de lagere difficulties.
Edit:
Omdat het spel nog minder kost dan 45 euro en de leveranciers in Nederland het prima vinden om een kleine marge te verdienen op een product. Battle.net is de shop voor Blizzard en daar proberen ze natuurlijk de hoogste prijs te krijgen en hanteren ze gewoon de richtprijs. Die shops zijn altijd duur, Modern Warfare 3 kost bijvoorbeeld nog altijd €59,99 in de Steam shop.
Het voordeel is bijvoorbeeld dat je zeker weet dat je de code om 00:00 hebt en direct kunt spelen. Uiteindelijk kun je ook je dixons code gewoon koppelen aan battle.net of steam voor spellen daarbij en heb je dezelfde service. Ik zou gewoon voor de goedkope gaan, een webshop waar ze nu al laten weten dat je om 00:00 de code gemaild krijgt. Werkt gewoon hetzelfde.
[
Voor 24% gewijzigd door
Dennis_1987 op 19-03-2012 16:18
]
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.