Acties:
  • 0 Henk 'm!
BoY-z0nDeRMaN schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:43:
[...]

Als je 30 FPS draaid dan moet je de instellingen omlaag zetten en dan helpt vsync niet echt veel mee als je al onder 60FPS zit, het enige wat je dan mee maakt zijn FPS bursts. vsync aan/uit zetten zal je performance echt niet grootschalig aanpassen.. kijk dan naar je buffering en mutlisampling etc
Ook bij < 60fps zal het tearing voorkomen en dus de beeldkwaliteit verbeteren. Ook 30 frames kun je syncen met je refreshrate.

Daarom zei ik ook "voor dit soort games". Er is bij een hack/slash geen reden om het uit te zetten, tenzij je fps geil bent en blind.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-05 15:33

Kajel

Development in Style

TweakerMaert schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:31:
Helaas, geen geluk, op geen van mijn 4 accounts (Had wat extra D2 versies)

Maar inmiddels toch al een Beta account gehuurd op d2jsp, nu alleen wat tijd vinden om ook daadwerkelijk te kunnen spelen. Uiteraard kon ik heel het afgelopen weekend maar we weten allemaal al hoe dat is afgelopen ;)
Ben ik heel vreemd als ik het bovenstaande behoorlijk gek vind en niet begrijp waarom mensen gaan betalen voor een beta waarbij je 13 leveltjes kunt spelen in een spel dat binnen 2 maanden gewoon door iedereen te spelen is? Nu heb ik makkelijk praten, want ik heb een legitieme beta key (via T.net, waarvoor dank!), maar als ik die niet had gehad, dan had ik gewoon geduldig de release afgewacht. Wat mij betreft mag Blizzard asap de accounts die via d2jsp verhuurd worden, bannen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Kajel schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:52:
[...]

Ben ik heel vreemd als ik het bovenstaande behoorlijk gek vind en niet begrijp waarom mensen gaan betalen voor een beta waarbij je 13 leveltjes kunt spelen in een spel dat binnen 2 maanden gewoon door iedereen te spelen is? Nu heb ik makkelijk praten, want ik heb een legitieme beta key (via T.net, waarvoor dank!), maar als ik die niet had gehad, dan had ik gewoon geduldig de release afgewacht. Wat mij betreft mag Blizzard asap de accounts die via d2jsp verhuurd worden, bannen...
dat zal nu ook wel stoppen sinds er authenticators aan verbonden zijn. bijna niemand zal een account verhuren zonder een authenticator i.v.m. security risks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Nee hoor niet vreemd, iedereen is anders en heeft zijn eigen mening en geeft zijn verdiende geld uit waar het hem schikt.

En ja de een heeft geluk en krijgt een beta key, de ander niet, jammer. Ik vind het persoonlijk een beetje dom en egoistisch om als 'gelukkige' dan maar te roepen dat de accounts, van mensen die hun account verhuren, dan maar gebanned moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-05 16:45
Flghter1982 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:07:
[...]

dat zal nu ook wel stoppen sinds er authenticators aan verbonden zijn. bijna niemand zal een account verhuren zonder een authenticator i.v.m. security risks.
toch vreemd want ik had volgens mij duidelijk aangegeven dat ik die autenticator niet wou gebruiken ingame, alleen bij inloggen van bnet.
wordt dit bij de release van d3 nog veranderd? dat ik die 2 kan los koppelen?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Axewi schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:09:
[...]

toch vreemd want ik had volgens mij duidelijk aangegeven dat ik die autenticator niet wou gebruiken ingame, alleen bij inloggen van bnet.
wordt dit bij de release van d3 nog veranderd? dat ik die 2 kan los koppelen?
Ik had ook gezorgd dat ik ingame niet hoef in te loggen met authenticator maar de eerste keer dat ik D3 speelde daarna moest toch de authenticator een keer gebruiken. Toen heb ik direct gecheckt en het stond wel uit in mijn battle.net settings. Verder hoefde ik het ook niet meer te gebruiken bij volgende keren inloggen in D3.

Even een vraag over de authenticator zelf. Ik heb een authenticator app op mijn iphone en die geeft steeds een code. Is het zo dat bij de eerste keer gebruiken van die code je account gekoppeld is aan die app? Zodat je dan niet meer zonder de authenticator aanpassingen kan doen? Want ik wil wel weten hoe mensen hun account kunnen uitlenen als ze een authenticator hebben, moet je dan niet een keer die code ook meegeven?

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo3y
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10-2018
Dennis_1987 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:30:
[...]

Ik had ook gezorgd dat ik ingame niet hoef in te loggen met authenticator maar de eerste keer dat ik D3 speelde daarna moest toch de authenticator een keer gebruiken. Toen heb ik direct gecheckt en het stond wel uit in mijn battle.net settings. Verder hoefde ik het ook niet meer te gebruiken bij volgende keren inloggen in D3.

Even een vraag over de authenticator zelf. Ik heb een authenticator app op mijn iphone en die geeft steeds een code. Is het zo dat bij de eerste keer gebruiken van die code je account gekoppeld is aan die app? Zodat je dan niet meer zonder de authenticator aanpassingen kan doen? Want ik wil wel weten hoe mensen hun account kunnen uitlenen als ze een authenticator hebben, moet je dan niet een keer die code ook meegeven?
Dat kan niet, want dan moet je hun elke keer een nieuw gegenereerde code toesturen..
Zelfde prencipe als internet bankieren.

001100100010101101011101001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 15:04
inmiddels nieuwe patch geprobeerd, lvl 8 SK gemold, maar jeetje, wat ging dat moeizaam, zeer gaaf gevecht, SK doet genoeg damage zo en ben zelfs op 1% SK health dood gegaan, moest ik weer overnieuw beginnen

voelt echt al goed aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-05 08:42

anu

Is het in patch 15 opnieuw moelijker gemaakt dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Heb niet het idee dat mobs enzo weer sterker zijn gemaakt, er zijn wel wat abilities generfed en de hoeveelheid mobs is volgens mij wat hoger waardoor het dus wat moeilijker wordt. Heb een WD playthrough gedaan wat in het begin nog wel aanpoten was maar je hebt nu Soul Harvest op lvl9 wat echt een gigantische damage boost is dus toen werd het weer makkelijk :P
Overall vind ik de difficulty prima voor normal act1.

De kosten van blacksmithing enzo zijn wel megahoog nu, 2k per train op lvl1 dus 8k om het eerste level te halen. Stash kost ook een hoop maar dat was ook al met patch 14 geloof ik?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Bernd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:21:
Heb niet het idee dat mobs enzo weer sterker zijn gemaakt, er zijn wel wat abilities generfed en de hoeveelheid mobs is volgens mij wat hoger waardoor het dus wat moeilijker wordt. Heb een WD playthrough gedaan wat in het begin nog wel aanpoten was maar je hebt nu Soul Harvest op lvl9 wat echt een gigantische damage boost is dus toen werd het weer makkelijk :P
Overall vind ik de difficulty prima voor normal act1.

De kosten van blacksmithing enzo zijn wel megahoog nu, 2k per train op lvl1 dus 8k om het eerste level te halen. Stash kost ook een hoop maar dat was ook al met patch 14 geloof ik?
stash kosten zijn nog weer een keer hoger gemaakt in patch 15.
tab erbij kopen voor eerste tab is nu 100.000 i.p.v 50.000
tab 2 kost nu 200.000 i.p.v 100.000

zie: http://www.diablo3builds....eta-patch-15-patch-notes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Blizzard wil heel graag zorgen dat er genoeg schaarste is om de AH echt te gebruiken. Als niemand gold nodig heeft gaat ook niemand dit kopen. Bij de laatste 2 patches zijn de prijzen omhoog gegaan inderdaad van alles. Nu moet je eigenlijk van te voren goed uitzoeken welke items je kunt craften op precies welke stap van je blacksmith en je moet dan ook nog eens zorgen dat je genoeg gold hebt en de benodigde materialen. Die zijn ook nog schaarser geworden, volgens mij hebben ze bij patch 14 de kans verlaagd dat je zo'n tooth krijgt bij het salvagen van een blauw magic item.
Wat ik me afvraag is hoe de repair costs zijn van je gear op hogere niveau's omdat het voor zover wij kunnen testen niet echt aan de orde is omdat het pas vanaf level 10 je gear achteruit gaat.

Verder hoop ik voor de echte beginnelingen dat het niveau nu niet te hoog is omdat iedere betatester liep te klagen dat het te makkelijk was :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Dennis_1987 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:35:
Verder hoop ik voor de echte beginnelingen dat het niveau nu niet te hoog is omdat iedere betatester liep te klagen dat het te makkelijk was :P.
Het niveau valt heel hard mee.
Persoonlijk denk ik dat als je normal al niet kan doordat het een te hoog niveau is dat je dan beter helemaal niet kan beginnen aan d3 :) want hell en inferno zijn dan echt impossibru

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis_1987 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:35:
Blizzard wil heel graag zorgen dat er genoeg schaarste is om de AH echt te gebruiken. Als niemand gold nodig heeft gaat ook niemand dit kopen. Bij de laatste 2 patches zijn de prijzen omhoog gegaan inderdaad van alles. Nu moet je eigenlijk van te voren goed uitzoeken welke items je kunt craften op precies welke stap van je blacksmith en je moet dan ook nog eens zorgen dat je genoeg gold hebt en de benodigde materialen. Die zijn ook nog schaarser geworden, volgens mij hebben ze bij patch 14 de kans verlaagd dat je zo'n tooth krijgt bij het salvagen van een blauw magic item.
Wat ik me afvraag is hoe de repair costs zijn van je gear op hogere niveau's omdat het voor zover wij kunnen testen niet echt aan de orde is omdat het pas vanaf level 10 je gear achteruit gaat.

Ze hebben ook de gold-drops flink verhoogd, dus dat die prijzen evenredig meestijgen is niet meer dan logisch natuurlijk. Mensen halen nu al ineens 20K in een enkele eerste run met een char tot SK...

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Weet iemand waar het prijsverschil van 15 euro vandaan komt als je shops van de Dixons vergelijkt met battlenet?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Axewi schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:39:
[...]
Het niveau valt heel hard mee.
Persoonlijk denk ik dat als je normal al niet kan doordat het een te hoog niveau is dat je dan beter helemaal niet kan beginnen aan d3 :) want hell en inferno zijn dan echt impossibru
De difficulties zijn er toch juist het middel om de die-hard gamers extra diepte te geven maar in eerste instantie voor iedereen de game open te stellen.
Het idee is dat iedereen zonder rpg/hack&slash ervaring D3 kan installeren en spelen en het nog redelijk tot een einde brengen na een uurtje of 20. Voor ons zijn er dan nog 3 extra difficulties om echte alles eruit te halen maar tegen die tijd kan de beginner met een voldaan gevoel het volgende spel opzoeken.
Als normal dan opeens echt moeilijk wordt dan schieten ze hun doel voorbij. Hoe zeggen ze dat zo mooi: 'easy to learn, hard to master'? Dat is het idee van Blizzard.
Bosmonster schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:44:
[...]
Ze hebben ook de gold-drops flink verhoogd, dus dat die prijzen evenredig meestijgen is niet meer dan logisch natuurlijk. Mensen halen nu al ineens 20K in een enkele eerste run met een char tot SK...
Dat is nog niet zo heel veel vind ik. Zou je 5 keer tot de SK moeten gaan om alleen een nieuwe rij slots te unlocken in de stash. Het lijkt me niet het idee dat je vaak dezelfde quests doet om geld te verdienen op de lagere difficulties.

Edit:
SirLenncelot schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:01:
Weet iemand waar het prijsverschil van 15 euro vandaan komt als je shops van de Dixons vergelijkt met battlenet?
Omdat het spel nog minder kost dan 45 euro en de leveranciers in Nederland het prima vinden om een kleine marge te verdienen op een product. Battle.net is de shop voor Blizzard en daar proberen ze natuurlijk de hoogste prijs te krijgen en hanteren ze gewoon de richtprijs. Die shops zijn altijd duur, Modern Warfare 3 kost bijvoorbeeld nog altijd €59,99 in de Steam shop.
Het voordeel is bijvoorbeeld dat je zeker weet dat je de code om 00:00 hebt en direct kunt spelen. Uiteindelijk kun je ook je dixons code gewoon koppelen aan battle.net of steam voor spellen daarbij en heb je dezelfde service. Ik zou gewoon voor de goedkope gaan, een webshop waar ze nu al laten weten dat je om 00:00 de code gemaild krijgt. Werkt gewoon hetzelfde.

[ Voor 24% gewijzigd door Dennis_1987 op 19-03-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Dennis_1987 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:03:
[...]

[...]

Omdat het spel nog minder kost dan 45 euro en de leveranciers in Nederland het prima vinden om een kleine marge te verdienen op een product. Battle.net is de shop voor Blizzard en daar proberen ze natuurlijk de hoogste prijs te krijgen en hanteren ze gewoon de richtprijs. Die shops zijn altijd duur, Modern Warfare 3 kost bijvoorbeeld nog altijd €59,99 in de Steam shop.
Het voordeel is bijvoorbeeld dat je zeker weet dat je de code om 00:00 hebt en direct kunt spelen. Uiteindelijk kun je ook je dixons code gewoon koppelen aan battle.net of steam voor spellen daarbij en heb je dezelfde service. Ik zou gewoon voor de goedkope gaan, een webshop waar ze nu al laten weten dat je om 00:00 de code gemaild krijgt. Werkt gewoon hetzelfde.
Ik ken geen enkele webshop die je de code precies middennacht gaat mailen? Welke zijn dat dan?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
webshops proberen je te lokken, bnet geeft je de mogelijkheid om direct zonder tussenkomst van 3en iets aan te schaffen, en natuurlijk voor het gemak dat je kunt downloaden

maar voor de rest is het natuurlijk bullshit dat een digital purchase duurder is dan een versie waar je een dvd+doosje+boekje bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis_1987 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:03:
[...]

Dat is nog niet zo heel veel vind ik. Zou je 5 keer tot de SK moeten gaan om alleen een nieuwe rij slots te unlocken in de stash. Het lijkt me niet het idee dat je vaak dezelfde quests doet om geld te verdienen op de lagere difficulties.
We hebben het over level 1-13. Zou met niets verbazen als je van level 13-20 300K verdient ofzo alleen al aan pickups. Dat gaat ook evenredig mee natuurlijk ;)
Dalyxia schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:50:
[...]

webshops proberen je te lokken, bnet geeft je de mogelijkheid om direct zonder tussenkomst van 3en iets aan te schaffen, en natuurlijk voor het gemak dat je kunt downloaden

maar voor de rest is het natuurlijk bullshit dat een digital purchase duurder is dan een versie waar je een dvd+doosje+boekje bij krijgt.
Het probleem is een beetje dat Blizzard een adviesprijs hanteert en ze het naar de winkels niet kunnen maken onder hun eigen adviesprijs te gaan zitten natuurlijk. Dan krijgen ze de winkels op hun dak ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vind die dvd hoesjes sowieso lelijk, vroeger had je van die mooi kartonnen dozen waar de games in zaten

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-04 09:29

TOYS

Zeg ik nie!!

Stranglem schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:38:
[...]

Ik ken geen enkele webshop die je de code precies middennacht gaat mailen? Welke zijn dat dan?
http://www.gamecardwinkel...ts/details/id/76/Diablo-3

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-05 21:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net een schitterende foutmelding

Error (700)
There was an error

En meer info kreeg ik niet _O-

Sinds begin vorige week ofzo is m'n ping gestegen naar 300 en lager wil hij ook niet meer gaan :'(
Iemand tips?

Ik hoop namelijk echt niet dat dit ook zo is in de retail.

[ Voor 47% gewijzigd door Mad-Matt op 19-03-2012 17:39 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Mad-Matt schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:37:

Sinds begin vorige week ofzo is m'n ping gestegen naar 300 en lager wil hij ook niet meer gaan :'(
Iemand tips?

Ik hoop namelijk echt niet dat dit ook zo is in de retail.
De servers staan in de US. Als ik solo speel heb ik een ping van 300 (vind ik nog vrij hoog, want voorheen vóór patch 14 was dit 200). Als ik multiplayer ga krijg ik te maken met een ping van 450, spelen lukt nog wel, maar zodra ik ruimtes kom waar iedereen aanwezig is en vol met mobs staat, ja dan moet ik hard weglopen, met hickups, om niet dood te gaan.

Dit zal niet gebeuren bij de retail, want dan komt er een server te staan in Zweden. Als je een mooie downspeed hebt kun je makkelijk pings van 10-100 behalen.

Even over de goldruns: mij lukt het niet om meer dan 3000 in een solorun te halen. Dus hoe iedereen aan 20.000 komt is mij een raadsel.

Edit:
Vandaag nog even gespeeld. Wat mij opgevallen is dat, als ik games joinde voor de King quest, ik in games terecht kwam met level 1 karakters die nog nog moesten beginnen met de 1e quest...

Patch 15 heeft wel veel problemen met zich meegebracht :o

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 19-03-2012 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 182205 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:11:
[...]

De servers staan in de US. Als ik solo speel heb ik een ping van 300 (vind ik nog vrij hoog, want voorheen vóór patch 14 was dit 200). Als ik multiplayer ga krijg ik te maken met een ping van 450, spelen lukt nog wel, maar zodra ik ruimtes kom waar iedereen aanwezig is en vol met mobs staat, ja dan moet ik hard weglopen, met hickups, om niet dood te gaan.

Dit zal niet gebeuren bij de retail, want dan komt er een server te staan in Zweden. Als je een mooie downspeed hebt kun je makkelijk pings van 10-100 behalen.

Even over de goldruns: mij lukt het niet om meer dan 3000 in een solorun te halen. Dus hoe iedereen aan 20.000 komt is mij een raadsel.

Edit:
Vandaag nog even gespeeld. Wat mij opgevallen is dat, als ik games joinde voor de King quest, ik in games terecht kwam met level 1 karakters die nog nog moesten beginnen met de 1e quest...

Patch 15 heeft wel veel problemen met zich meegebracht :o
lvl 0 naar lvl 8 dus volle beta doospelen leverde mij 8000 goud op, van cata lvl 3 naar SK krijg ik ongeveer 2000

ping is zeer belabberd vandaag, heb constant een soort van teleport terug waar ik een seconde eerder was

maar Bnet D3 is nu ook down bij mij, misschien zijn ze dat dus aan het fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik had met lvl8 iets meer dan15k gold, crafter lvlen is ook duurder geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Ik wil net inloggen... Na het invoeren van mijn wachtwoord gebeurt er gewoon niets. Kan hem ook niet opnieuw invoeren, de velden zijn dat gelocked. Heel apart :D

-edit 1-
Ooh, na heel lang wachten staat dat er een disconnect is met de battle.net server. Ben steeds meer benieuwd naar de release straks.....

-edit 2-

Nu loopt hij wel door maar vraagt hij niet om de authenticator. Servers zijn een beetje van het pad af.

[ Voor 47% gewijzigd door Jackson Claxon op 19-03-2012 20:22 ]

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-05 13:38

djunicron

*click-swoosh-thud*

Mja, toen ik voor het eerst alles ging verkennen had ik met de oude patch iets van 7500 gold opgeraapt.

Inmiddels is de drop hoeveelheid omhoog gegaan, maar pak ik nog steeds met snel doorlopen zoiets op. Maar alles is wel duurder ingame. (maar niet problematisch)

@ de vraag of dit spel op een Brazos gaat lopen: YouTube: Asus EeePC 1215B AMD E-450 + Diablo III ?

En dat ondanks dat het toch wel een stukje onder de minimum systeemeisen zit. Soepel zal het niet zijn, maar grafisch ziet D3 er nog best acceptabel uit op low 1366x768. Fijn is anders, maar als je simpelweg niet anders hebt, kan je er toch (net aan) mee uit de voeten lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Jackson Claxon schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:16:
Ik wil net inloggen... Na het invoeren van mijn wachtwoord gebeurt er gewoon niets. Kan hem ook niet opnieuw invoeren, de velden zijn dat gelocked. Heel apart :D

-edit 1-
Ooh, na heel lang wachten staat dat er een disconnect is met de battle.net server. Ben steeds meer benieuwd naar de release straks.....

-edit 2-

Nu loopt hij wel door maar vraagt hij niet om de authenticator. Servers zijn een beetje van het pad af.
wil bij mij ook niet, vet irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Nice. Is er ook zo een site voor de collectors edition? En is het wel betrouwbaar?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:46
Omdat spel in buitenland in dollars dezelfde adviesprijs heeft als hier in euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-05 16:13

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ook ik kan niet inloggen op de servers :( Alles is erg traag...

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Stranglem schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:38:
[...]

Ik zag dat bij gamecardwinkel.nl.
Er staat dit bij:
'Dit is een pre-order. Klanten ontvangen de code digitaal per e-mail middernacht op de dag van release! Je verliest geen speeltijd want je ontvangt de code middernacht op de dag van release!'

Lijkt me dat het gewoon kan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296504

Stranglem schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:57:
[...]

Nice. Is er ook zo een site voor de collectors edition? En is het wel betrouwbaar?
Idem... en darstraks liep ie wel.
Jammer genoeg wel maar aan 365 ping maar beter dan niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Dennis_1987 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:35:
[...]

Er staat dit bij:
'Dit is een pre-order. Klanten ontvangen de code digitaal per e-mail middernacht op de dag van release! Je verliest geen speeltijd want je ontvangt de code middernacht op de dag van release!'

Ik zie geen sites die CE verkopen met dit systeem.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Dennis_1987 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:35:
[...]

Er staat dit bij:

Krijg je nog een hard-copy thuis gestuurd dan? Of blijft het digitaal only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Bulls schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:28:
[...]

Krijg je nog een hard-copy thuis gestuurd dan? Of blijft het digitaal only.
Je krijgt nog een hard copy thuis gestuurd.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Stranglem schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:30:
[...]

Je krijgt nog een hard copy thuis gestuurd.
Hmm nu moet ik toch zwaar overwegen of ik nou de CE wil of gelijk spelen. Beide kopen ga ik niet doen dat is me te duur.

die pre-order bij Bol vertrouw ik niet zo, misschien dat ik die maandag even rond bel hier in de buurt of ze wellicht eerder verkopen, dan heb je en de CE en gelijk spelen, maar ik denk dat ik te positief denk nu.

[ Voor 27% gewijzigd door Bulls op 19-03-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:27
Jongens, het is toch duidelijk dat er bij launch helemaal niks mankeerd aan de servers? we hebben het hier over beta servers in amerika die continu onderhevig zijn aan wijzigingen en patches, ook serverside. logisch dat de boel geen goede uptime heeft en dat het soms laggy kan zijn... wacht nou maar rustig af tot launch en we servers in europa hebben, en dan zul je zien dat alles als een tiet draait. het is blizzard, geen infinity ward.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind net staff met volgende stats:

16.3 dps

2-4 arcane damage
5% ias
+6 life / kill
+1 exp / kill

Heb 'm op auction house gezet en zie dat ie precies tikkeltje te goedkoop is ...
Maar is niet erg, is investerign in de HC account.

Bijna lvl 10 terug!

Spelen er nog mensen HC in de beta (en later in het volledige spel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296504 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:26:
Spelen er nog mensen HC in de beta (en later in het volledige spel)?
check... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb een lvl1 HC popje, hij heet Softcore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jou had ik dan ook terug verwacht hoor! ;)

Nu lvl 7 baba HC.
Wel dringend goeie gear nodig zie ik, ff grinden voordat we naar SK gaan dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tollo <-- Yep. Leuk met mijn oude maatjes op pad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:44

Magic666

No one's neighbour!

compleet off topic maar om de vingers alvast op te warmen ben ik weer met TQ begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizomo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-02 00:00
Hallo tweekertjes,

Nu best veel mensen alle chars tot lvl 10 hebben uitgespeeld, vraag ik me af of er nog mensen zijn die hun beta key willen delen.

Ik zou het erg op prijs stellen.

Edit. Typo }:O

[ Voor 5% gewijzigd door Kizomo op 20-03-2012 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tollo71 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 05:51:
[...]

Tollo <-- Yep. Leuk met mijn oude maatjes op pad :*)
Hey Martijn! Welkom terug!
Nu Boom, Pheno en Kwakke nog en we zijn compleet.

Boom komt waarschijnlijk Niet wegens gebrek aan degelijke pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Stranglem schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:28:
[...]

Ik zie geen sites die CE verkopen met dit systeem.
Oh ja, ik reageerde nog op je eerste vraag of er winkels zijn die om 00:00 de code leveren. CE heb ik geen idee, het beste kun je kijken of je die code niet aan een vriend kunt verkopen die niet per se om middernacht hoeft te spelen en dan zodra je de CE binnen hebt zorgen dat je licentiecode naar zijn account over kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:43
Kizomo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 07:14:
Hallo tweekertjes,

Nu best veel mensen alle chars tot lvl 10 hebben uitgespeeld, vraag ik me af of er nog mensen zijn die hun beta key willen delen.

Ik zou het erg op prijs stellen.

Edit. Typo }:O
beta key kon je nooit delen. De truc was een authenticator op je account te zetten en vervolgens je password aan iemand geven.
Omdat D3 nog geen ondersteuning voor de authenicator had, kon diegene inloggen op je D3 account zonder bij je battle.net te kunnen.

Sinds de laatste patch werkt de authenticator wel in D3. Dus je D3 account uitlenen kan je je hele battle.net kosten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
heeft er iemand al een ring of amulet gevonden? ik kom die dingen nergens tegen.

gister even snel een softcore lvl 10 gemaakt en gelijk een barbarian op hardcore naar lvl 13 gebracht.

dacht eerst lvl 13 dan alle mf gear die ik onderweg vindt opzettten en dan pas leoric first kill maken.

dropt er maar 1 rare item.. bwehhh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb gister al meerdere rares gevonden in zo'n SK run

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lwBoL.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Cthulhu op 20-03-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
Dennis_1987 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:18:
[...]

Oh ja, ik reageerde nog op je eerste vraag of er winkels zijn die om 00:00 de code leveren. CE heb ik geen idee, het beste kun je kijken of je die code niet aan een vriend kunt verkopen die niet per se om middernacht hoeft te spelen en dan zodra je de CE binnen hebt zorgen dat je licentiecode naar zijn account over kan gaan.
Ja, thanks. CE is in de meeste winkels wel al uitverkocht. Denk dat ik toch maar naar de nachtrelease ga. Volgens mij heb is dat enige manier om EN een CE te krijgen EN direct te spelen. :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:30
Ik heb een tijdje terug de beta gespeeld.
Dit is echter al tijdje geleden en wou nog eens spelen. Zie hier vaak over HC maar hoe maak je een HC account aan?

Kzie nergens een knop ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
frye schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:56:
Dit is echter al tijdje geleden en wou nog eens spelen. Zie hier vaak over HC maar hoe maak je een HC account aan?

normal character naar lvl 10 brengen. dan create new character en daar kan je dan hardcore aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

frye schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:56:

Popje lvlen tot lvl10, nieuw character maken, dan kun je HC kiezen
Die knop zie je normaal wel, maar als je character <10 is, is die knop grijs en kun je er niks mee

[ Voor 12% gewijzigd door Cthulhu op 20-03-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik kan nog geen hoogte krijgen van de performance van D3 op mijn systeem.
Het betreft een laptopje van ong. 3 jaar oud met 4gb ram, duo core 2,2ghz processor en 128mb geforce kaart (dacht ik). Fresh install met win7.

Vreemde is; soms loopt ie best lekker, hak ik naar lievelust skeletten aan gort en barrels aan barrels (ha) met een redelijke framerate en soms dropt het allemaal naar slow-motion. Meestal wel als er veel vijanden in de buurt zijn, maar dus niet altijd.
Nu heb ik alles op low gezet. Zet ik textures op high dan is er geen merkbaar verschil in performance. Wanneer ik de physics op 'high' zet merk ik wel een verschil; het lijkt allemaal juist soepeler te lopen!

Wat doet die low/high settings van physics precies, want ik zie ook niet echt een groot verschil, bij beide settings lijken de physics hetzelfde te reageren. En vreemder nog; het loopt bij mij zelfs beter op 'high' :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Rivandu schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:59:
Ik kan nog geen hoogte krijgen van de performance van D3 op mijn systeem.
Het betreft een laptopje van ong. 3 jaar oud met 4gb ram, duo core 2,2ghz processor en 128mb geforce kaart (dacht ik). Fresh install met win7.

Vreemde is; soms loopt ie best lekker, hak ik naar lievelust skeletten aan gort en barrels aan barrels (ha) met een redelijke framerate en soms dropt het allemaal naar slow-motion. Meestal wel als er veel vijanden in de buurt zijn, maar dus niet altijd.
Nu heb ik alles op low gezet. Zet ik textures op high dan is er geen merkbaar verschil in performance. Wanneer ik de physics op 'high' zet merk ik wel een verschil; het lijkt allemaal juist soepeler te lopen!

Wat doet die low/high settings van physics precies, want ik zie ook niet echt een groot verschil, bij beide settings lijken de physics hetzelfde te reageren. En vreemder nog; het loopt bij mij zelfs beter op 'high' :S
ik ben bang dat je dan zoiezo problemen gaat krijgen.

dit is maar tot lvl 13 en een klein stukje in het begin van act 1.

later zullen de monsters veeeeel groter worden ook de spells zullen veel meer uit je beeldscherm knallen op hoger level dus ik verwacht ook dan dan de vraag aan performance van je pc zal toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-05 22:00
Hallo,
Ik heb helaas nog niet het genoegen gehad om de beta te mogen uitproberen. Derhalve had ik een vraag mbt de shared stash. Het lijkt mij dat deze is opgedeeld tussen hardcore en softcore caracters, is dit ook zo in het spel ? En is de stashgrote gelijk voor beide modes?

Mvg,

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-05 21:33
Jurjen08 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:34:
Hallo,
Ik heb helaas nog niet het genoegen gehad om de beta te mogen uitproberen. Derhalve had ik een vraag mbt de shared stash. Het lijkt mij dat deze is opgedeeld tussen hardcore en softcore caracters, is dit ook zo in het spel ? En is de stashgrote gelijk voor beide modes?

Mvg,
Stash is gekoppeld aan het account, en per hardcore/softcore.

Als je een upgrade doet in softcore van de ruimte, dan geld dit alleen voor softcore.
Hardcore heeft een eigen stash en upgrade mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat Feralio zegt klopt.

Je hebt 2 stashen, 1 SC en 1 HC.

Alles erin wordt gedeeld door je chars in die secties. Ook je gold wordt geshared vanaf je char, dus dit hoef je niet zoals in D2 in je stash te stoppen en voor zover ik verwacht kan je ook gigantisch veel gold meenemen en als je dood gaat wordt dat niet allemaal gedropd zoals in D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Anoniem: 296504 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:00:
[...]

Hey Martijn! Welkom terug!
Nu Boom, Pheno en Kwakke nog en we zijn compleet.

Boom komt waarschijnlijk Niet wegens gebrek aan degelijke pc...
ik kom ook weer terug :) en vergeet dedlmagic niet ook :P

old-scool D2-ers die D3-HC onveilig komen maken; kan nog leuk worden

(moet ik wel mn onderschrift weer veranderen in RiP-king O-) )

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flghter1982 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:10:
[...]

ik ben bang dat je dan zoiezo problemen gaat krijgen.

dit is maar tot lvl 13 en een klein stukje in het begin van act 1.

later zullen de monsters veeeeel groter worden ook de spells zullen veel meer uit je beeldscherm knallen op hoger level dus ik verwacht ook dan dan de vraag aan performance van je pc zal toenemen.
En als het op single player net aan loopt, dan heb je in multiplayer zeker een probleem.

Ik kan bijvoorbeeld prima single player spelen, maar multiplayer is het onspeelbaar. Als je dus goed wilt testen of je systeem het aankan, join dan even een multiplayer sessie ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 20-03-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Mad-Matt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:43:
Wat Feralio zegt klopt.

Je hebt 2 stashen, 1 SC en 1 HC.

Alles erin wordt gedeeld door je chars in die secties. Ook je gold wordt geshared vanaf je char, dus dit hoef je niet zoals in D2 in je stash te stoppen en voor zover ik verwacht kan je ook gigantisch veel gold meenemen en als je dood gaat wordt dat niet allemaal gedropd zoals in D2
Het was bij de vorige patches nog een kleine bug dat de grootte van de stashes geshared was, dat is en blijft er nu helemaal uit.

Wat betreft het meenemen van het gold, volgens mij heb je gewoon altijd toegang tot al het gold als je bij een merchant staat. Het concept meenemen bestaat nu niet meer volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-05 22:00
Zou je dan elke keer als je een run gaat doen op HC, je gold moeten stashen, voor het geval je r.i.p. gaat. Of blijft het gold altijd in je "shared" staan, zelfs al zit het op je character en drop je geen gold als je doodgaat ?
Leuk systeem, maar nog een beetje onduidelijk.. net als het principe met de artisans, wat me op HC mode wel zuur lijkt als je alles weer kan levelen. Daarbij, als je een character hebt met max blacksmit, wordt het easymode om je nieuwe characters te equipen..

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ja precies, dat bedoelde ik ook eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:08

roboreaper

Collecting your robots

Jurjen08 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:02:
Zou je dan elke keer als je een run gaat doen op HC, je gold moeten stashen, voor het geval je r.i.p. gaat. Of blijft het gold altijd in je "shared" staan, zelfs al zit het op je character en drop je geen gold als je doodgaat ?
Leuk systeem, maar nog een beetje onduidelijk.. net als het principe met de artisans, wat me op HC mode wel zuur lijkt als je alles weer kan levelen. Daarbij, als je een character hebt met max blacksmit, wordt het easymode om je nieuwe characters te equipen..
Bosmonster schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:09:
Je kunt gold niet stashen, duss....

Gold is gekoppeld aan je account (sc/hc), en niet aan chars. Je kunt dus gold hebben zonder chars.
dus altijd een lvl 1 HC char achter de hand houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:47:
[...]

hehe... :D jij ging belachelijk vaak dood ja... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
roboreaper schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:13:
[...]

[...]

dus altijd een lvl 1 HC char achter de hand houden :D
Maakt niet uit alles wordt bewaard je gold, je shared stash en je Artisan progression, zelfs als je alle characters verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ik heb een aantal pagina's terug een keer gezien dat Mediamarkt een Pre-order aktie start ergens Eind april voor de collectors edition met een midnight release opening?

mocht iemand hier een bron van hebben kan die dan even gedeeld worden. ik kan het namelijk nergens vinden maar hoop toch zo dat dit waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:43
Flghter1982 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:37:
ik heb een aantal pagina's terug een keer gezien dat Mediamarkt een Pre-order aktie start ergens Eind april voor de collectors edition met een midnight release opening?

mocht iemand hier een bron van hebben kan die dan even gedeeld worden. ik kan het namelijk nergens vinden maar hoop toch zo dat dit waar is.
So far heeft de MM alleen een pre-order voor de standaard edition.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-05 15:56
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:29:
[...]

hehe... :D jij ging belachelijk vaak dood ja... 8)7
ik heb hem eigenlijk nooit dood zien gaan, maar dat geldt voor elke GOT-er @ D2 HC.

Viel me gister trouwens op dat de SK nu eindelijk iets sterker is (misschien te.. :X )

[ Voor 14% gewijzigd door pstalman op 20-03-2012 11:47 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-04 22:24
Sk is leuk nu :P Alleen voor WD met summons niet zo. Die beesjes worden binnen .05s geslacht :o. Daar moet nog iets aan gedaan worden denk.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Gewoon direct opofferen met sacrifice :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-05 13:38

djunicron

*click-swoosh-thud*

randomice schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:51:
Sk is leuk nu :P Alleen voor WD met summons niet zo. Die beesjes worden binnen .05s geslacht :o. Daar moet nog iets aan gedaan worden denk.
Ja, de oplossing is op S drukken en andere skills kiezen.

Zeker in de beta zijn de summons behoorlijk kansloos. Je kunt met gemak wegkomen van tegenstanders als het moet en kwa dmg kan je het ook net zo goed laten zitten.

Toch jammer voor degene die in D2 fan waren van een heel bos aan skellies.

Inmiddels twee runs gedaan met de WD in patch 15, ik ben wel te spreken over de huidige moeilijheidsgraad.
Spot-on wat mij betreft kwa gold-drops, item drops, skills en dmg. De volgorde van de skills op de WD maken het een stuk leuker, in patch 13 vond ik er tot level 12 echt geen hol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

djunicron schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:58:
[...]

Zeker in de beta zijn de summons behoorlijk kansloos. Je kunt met gemak wegkomen van tegenstanders als het moet en kwa dmg kan je het ook net zo goed laten zitten.

Inmiddels twee runs gedaan met de WD in patch 15, ik ben wel te spreken over de huidige moeilijheidsgraad.
Spot-on wat mij betreft kwa gold-drops, item drops, skills en dmg. De volgorde van de skills op de WD maken het een stuk leuker, in patch 13 vond ik er tot level 12 echt geen hol aan.
Ze waren eerst nog een stuk sterker maar in patch 14 of 15 is de damage van de summons verlaagd. (weet even niet meer in welke, stond in de patchnotes)
Ik vind de summons eigenlijk het handigste om aanvallen af te wenden. Als een mob zich stort op de summons kun je van afstand graps of the dead doen en veilig blijven vuren. De damage die ze doen is volgens mij maar iets van 8/9% van je weapon damage dus dat schiet echt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Mwa de summons zijn nog best geschikt als distraction cc, houden de mobs lekker bezig terwijl je ze van afstand kan slopen :)

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:47:
[...]

Nou, ik denk daty er voor die titel nog gestreden moet worden Hans!
Dedlmagic ook nog terug! Feest, feest, feest!
Old-school raggen tot 's morgensvroeg!

Iemand het mail-adres van Pheno? ;)
Maken we hem ook ff wakker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje vreemd gedoe hiero...

Vijf dagen terug Diablo pre-ordered. Tot heden nog geen enkele mail van Blizzard ontvangen over de betaling (terwijl dit wel is afgeschreven en is betaald met Ideal).

Ik zie nergens een optie om de full game te downloaden vanuit mijn eigen account.
Bij purchased history zie ik Diablo 3 er ook niet tussen staan.

:?

Blizzard zojuist maar een mail gestuurd, want dit is wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
djunicron schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:58:
[...]

bedenk wel. in D2 deden die skellies ook totaal niks in act 1 en andy/diablo sloeg ze ook in 1 klap neer.

op hogere lvls zal het zeker goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Dalyxia schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:31:
[...]

bedenk wel. in D2 deden die skellies ook totaal niks in act 1 en andy/diablo sloeg ze ook in 1 klap neer.

Dit is zeker waar. Ik verwacht ook niet dat je summons "even" een boss zullen tanken terwijl jij op een afstandje wat missiles loopt af te vuren. Was altijd wel grappig om act 1 te doen en aan te komen zetten met 20 skellies terwijl andy roept: "My army will destroy you!"... "No mine will destroy you!" poison ring -> alles dood "Eheh, hi?" *runs*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Anoniem: 182205 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:23:
Beetje vreemd gedoe hiero...

Vijf dagen terug Diablo pre-ordered. Tot heden nog geen enkele mail van Blizzard ontvangen over de betaling (terwijl dit wel is afgeschreven en is betaald met Ideal).

Ik zie nergens een optie om de full game te downloaden vanuit mijn eigen account.
Bij purchased history zie ik Diablo 3 er ook niet tussen staan.

:?

Blizzard zojuist maar een mail gestuurd, want dit is wel vreemd.
bij mij stond de betaling eerst op queued om na een uur op voltooid te gaan, dus dat je niet eens hem inje purchases hebt staan is heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfox83
  • Laatst online: 13-12-2023
door geen toegang op de proxy op het werk, kan iemand de blue posts en nieuwsposts van op
diablofans.com en diablo.incgamers.com even posten van vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-05 14:08

roboreaper

Collecting your robots

Dalyxia schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:31:
[...]

is misschien wel zo , maar nu zijn je summons afhankelijk van je weapon dmg. en 9% is bar weinig. op inferno bijna nutteloos. wapen dmg gaat zover bekend tot in de 100-300
dat wil zeggen dat je summons max 30 dmg gaan doen.. en kwa HP is het ok niet echt beter

bij D2 werden je skells beter naarmate je + skills als je je skill op 20 had en +10 skils konden je skels alles aan in hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
roboreaper schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:55:
[...]

is misschien wel zo , maar nu zijn je summons afhankelijk van je weapon dmg. en 9% is bar weinig. op inferno bijna nutteloos. wapen dmg gaat zover bekend tot in de 100-300
dat wil zeggen dat je summons max 30 dmg gaan doen.. en kwa HP is het ok niet echt beter

bij D2 werden je skells beter naarmate je + skills als je je skill op 20 had en +10 skils konden je skels alles aan in hell
Niet vergeten dat ze met zn 3en zijn, en ook nog vrij vlot attacken. Je kan het zo wel x6 rekenen aan DPS denk ik. Verder zie ik ze als support summons, je kan ze niet als main skill gebruiken zoals de skeletons bij de necro wel het geval was.

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 20-03-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

silverfox83 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:53:
door geen toegang op de proxy op het werk, kan iemand de blue posts en nieuwsposts van op
diablofans.com en diablo.incgamers.com even posten van vandaag :)
Originally Posted by Blizzard
How long will it take to beat the game
There are two big variables that prevent me from being able to estimate how long it takes me to play through the end of Normal difficulty: time spent maximizing my character's effectiveness (standing around looking at gear, switching out followers and bringing them up to speed, etc.) and time spent playing with crafting/auctioning (leveling up the blacksmith, looking at what he can craft, selling and buying items, etc.)

And in the higher difficulties, those variables can expand dramatically. (Blue Tacker / Official Forums)

Enemy Difficulty
The enemies are indeed a bit more difficult in Normal difficulty now.

It looks like the responses in this thread are unanimously in-favor. (Blue Tracker / Official Forums)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bulls schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:57:
[...]

Niet vergeten dat ze met zn 3en zijn, en ook nog vrij vlot attacken. Je kan het zo wel x6 rekenen aan DPS denk ik. Verder zie ik ze als support summons, je kan ze niet als main skill gebruiken zoals de skeletons bij de necro wel het geval was.
Precies, wat ze voornamelijk doen is vijanden bij je uit de buurt houden. En anders kun je ze altijd nog opblazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-05 11:36
Mocht er nog iemand een beta account hebben die ik eens kan gebruiken om Diablo 3 te testen zou super zijn.

Ik wil heb graag eens even proberen voordat ik het pre-order. Wie weet bevalt het en kan ik weer eens een mooie spelerslijst maken zoals bij WoW (omkoping! O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375926

Heeft iemand al vernomen of de beta keys van gamemania al verdeeld zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyranys
  • Laatst online: 21-02-2024
Flghter1982 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:43:
heeft er iemand al een ring of amulet gevonden? ik kom die dingen nergens tegen.
Ik heb gisteren nog een ring gevonden :). En vanochtend ook een rare sword van een wretched mother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 11:59

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Dropt er nu ook meer rares van de SK? of is dat nog hetzelfde?

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 30-04 22:24
Ik heb sinds de patch geen rares meer gehad, ook niet van SK .

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
randomice schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:49:
Rares? Als in geel gekleurde items? Zijn dat rares eigenlijk? :$

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Oh dat is wel bale, dan maar magic find is nu wel bij elkaar opgeteld onder te party members van de game las ik, dus dat maakt wel weer de kans hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Jackson Claxon schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:50:
[...]

Rares? Als in geel gekleurde items? Zijn dat rares eigenlijk? :$
Ja geel zijn rares, blauw magical... verdere magische items vallen er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:50:
[...]

Oh dat is wel bale, dan maar magic find is nu wel bij elkaar opgeteld onder te party members van de game las ik, dus dat maakt wel weer de kans hoger.
Nou, de MF wordt bij elkaar opgeteld en gedeeld door het aantal spelers natuurlijk. Daarom zeggen ze dat MF geshared wordt. Dus dat betekent niet per se dat de kans op een drop hoger is.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
BoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Ja geel zijn rares, blauw magical... verdere magische items vallen er niet
Ahhja, is waar ook... En die nog dikkere items zijn unique's, die droppen nog minder toch?! :)
Zitten niet in de beta waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Ik heb sinds de patch steeds bij de 1e quest kill een rare gekregen en daarna niet meer, niks veranderd dus.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoY-z0nDeRMaN

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Stranglem schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:52:
[...]

Nou, de MF wordt bij elkaar opgeteld en gedeeld door het aantal spelers natuurlijk. Daarom zeggen ze dat MF geshared wordt. Dus dat betekent niet per se dat de kans op een drop hoger is.
EDIT: gevonden, laat maar

[ Voor 16% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 20-03-2012 14:12 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.

The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.