•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
ze zijn ook alweer downThe-Priest-NL schreef op zondag 18 maart 2012 @ 00:53:
Servers zijn weer up and running op het moment, nog geen officieel bericht alleen.
Hmm laggy as hell 1450ms![]()
Morgen/straks maar weer proberen
Nou, persoonlijk vind ik het toch twee compleet verschillende spellen. Het idee er achter komt misschien op hetzelfde neer, namelijk kill een boel monsters, maar de uitvoering is totaal anders.Bulls schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 23:32:
[...]
Hoe kun je nu 2 RPG's door elkaar spelen, ik heb wel eens geprobeerd 3 nieuwe games in 1x te kopen, maar het kwam er op neer dat je 1 game speelt en de rest links laat liggen.
In zo'n geval is het gewoon net waar ik zin in heb. Of gewoon een boel monsters killen en lekker grinden in Diablo 3, of gewoon lekker de wereld verkennen, mensen helpen en nieuwe dingen ontdekken in Guild Wars 2.
Heel grappig en herkenbaar!:DJaer288 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:09:
Moest net even lachen toen ik dit zag:
edit:
hmm gek dat het plaatje niet zichtbaar werd.. hier de link http://i.imgur.com/nTB37.jpg , had hem ook nog netjes geresized maar het mocht dus niet baten
Leven en laten leven!
Die achterste heeft ook het gezicht erbij alsof je hem kan zien denken "mission successful"Jaer288 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:25:
Geen flauw idee waarom die verdween, had hem netjes geupload via imgur en geresized![]()
Nja hier de link dan maar naar de grote versiehttp://i.imgur.com/nTB37.jpg
Anoniem: 230001
Ik ken dat. Heeft mij in WoW regelmatig problemen opgeleverd als kattemans weer zo nodig over mijn toestenbord moest lopenJaer288 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:09:
Moest net even lachen toen ik dit zag:
edit:
hmm gek dat het plaatje niet zichtbaar werd.. hier de link http://i.imgur.com/nTB37.jpg , had hem ook nog netjes geresized maar het mocht dus niet baten
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Anoniem: 182205
Moest wel lachen:

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ja, ik zit net ook met verbazing te kijken naar het "down for maintenance" scherm... Inmiddels is het wel een volledige dag al denk?!Cthulhu schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:29:
omg nog steeds down
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
maak er maar ruim 1.5 dag van. vanavond 6 uur 2 dagen downtime.Jackson Claxon schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:52:
[...]
Ja, ik zit net ook met verbazing te kijken naar het "down for maintenance" scherm... Inmiddels is het wel een volledige dag al denk?!
Huh hoe kom je bij patch 16? ze laten rond 22:00 meer weten that's all.Anoniem: 182205 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:20:
Patch 16, tenminste een update, volgt vandaag. Wellicht krijgen we extra content als goedmakertje?
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Achja, wat boeit het ook... Ik kijk wel een keer in de avond deze week. Nog even en hij is uitFlghter1982 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:17:
[...]
maak er maar ruim 1.5 dag van. vanavond 6 uur 2 dagen downtime.
Ik had een pre-order gedaan voor D3 bij de FreeRecordShop en dat viel me qua prijs nog mee, €53,50.
[ Voor 15% gewijzigd door Jackson Claxon op 18-03-2012 12:49 ]
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Vooralsnog heb ik niks gevonden
Ik zie hoe dan ook graag dat ze veel downtime nodig hebben aan de beta servers. Liever nu, dan met de release. Alleen nu maar hopen dat ze al die tijd niet gebruiken om Beta-toegang te ontzeggen van diegene die in Fields of verder zijn gaan rondlopen?
@ Hierboven: ik denk dat je nu er een release datum is toch wel echt te laat bent met het bestellen daarvan.
Als je dat deed het moment dat de datum bekend was geworden had het nog gekund, maar nu is het denk ik toch wel een beetje op...
[ Voor 21% gewijzigd door djunicron op 18-03-2012 12:57 ]
Amazon heeft altijd bergen voorraad. En de gewone versie kost er 40,-.
Pfff....nog 2 maand.
[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 18-03-2012 13:03 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Grappig deze had ik net nog uit mezelf gevonden, nou dan wordt het maar een vriend van me lastig vallen, heb zelf geen credit card.The Chosen One schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:01:
Nog steeds beschikbaar hier; http://www.amazon.co.uk/D...TF8&qid=1332072052&sr=8-1
Amazon heeft altijd bergen voorraad.
Pfff....nog 2 maand.
Maar toch bedankt
Vraag je een credit-card aan... Altijd makkelijkRob_Dielemans schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:02:
[...]
Grappig deze had ik net nog uit mezelf gevonden, nou dan wordt het maar een vriend van me lastig vallen, heb zelf geen credit card.
Maar toch bedankt
Anoniem: 182205
Oh, ik las 'er komt een nieuwe update' als 'patch 16 is ook weer onderweg'. Mijn foutje. Ik ben overigens wel benieuwd waarom het zo lang duurt voordat iedereen weer aan de bak kan met patch 15.The-Priest-NL schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Huh hoe kom je bij patch 16? ze laten rond 22:00 meer weten that's all.
Sing of Delay?Anoniem: 182205 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:09:
[...]
Oh, ik las 'er komt een nieuwe update' als 'patch 16 is ook weer onderweg'. Mijn foutje. Ik ben overigens wel benieuwd waarom het zo lang duurt voordat iedereen weer aan de bak kan met patch 15.

Dit zijn gewoon technische problemen. Dit heeft niets met een delay van retail te maken. Beter dat ze die problemen nu tegenkomen dan op de dag van release.
amazon UK doet geen pakketjes naar buiten de UK.The Chosen One schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:01:
Nog steeds beschikbaar hier; http://www.amazon.co.uk/D...TF8&qid=1332072052&sr=8-1
Amazon heeft altijd bergen voorraad. En de gewone versie kost er 40,-.
Pfff....nog 2 maand.
Dan moet je bij amazon.com of .de zijn.
.de heeft meestal geen geweldige voorraad, en .com doet een week over verschepen.
Soms sturen ze hem dan ook een week voor de release op, maar bij SWTOR was het zo dat hij bij veel mensen pas een week later aankwam.
RocketKoen schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:21:
[...]
amazon UK doet geen pakketjes naar buiten de UK.
Ik bestel altijd bij .co.uk, pakje is er meestal binnen 2-3 dagen.
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 18-03-2012 14:24 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Anoniem: 33272
Jep, heb dezelfde ervaring. Voor D3 ben ik nog aan het twijfelen... of de DD weet je 100% zeker dat je op tijd kunt spelen. Of de goedkopere retail halen met een klein risico dat je niet meteen kunt spelen.Angeloonie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:24:
[...]
Wat een onzin.
ik verwacht wel problemen met launch. gebeurd altijd. de servers die ze hebben zullen X miljoen mensen aankunnen. maar niet X miljoen mensen die tegelijkertijd willen inloggen. daarom zal de 1e dag altijd ellende zijn en practisch onspeelbaar als je al kan inloggen. na verloop van tijd zal het inloggen meer versprijd zijn en kunnen de servers het gewoon aan.Anoniem: 33272 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:36:
[...]
Jep, heb dezelfde ervaring. Voor D3 ben ik nog aan het twijfelen... of de DD weet je 100% zeker dat je op tijd kunt spelen. Of de goedkopere retail halen met een klein risico dat je niet meteen kunt spelen.
ze zullen nooit meer servers inschakelen alleen maar ff voor de launch. kost gewoon teveel geld.
Nouja als er na de launch ook ook dagenlange downtime is, lijkt me niet echt bevorderlijk.Quicky schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:45:
[...]
Dit zijn gewoon technische problemen. Dit heeft niets met een delay van retail te maken. Beter dat ze die problemen nu tegenkomen dan op de dag van release.
Vind het vreemd dat een patch installeren zo lang moet duren, ze hebben het toch al intern getest voordat je hem live gooit?
Maar goed, inderdaad beter nu tegen komen dan na de launch.
hmm, schijnt niet meer van toepassing te zijn.Angeloonie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:24:
[...]
Wat een onzin.
Ik heb maar 1 keer wat besteld daar, maar toen ik mn adres wilde invoeren kreeg ik de melding dat ze alleen binnen de UK verzonden.
De verzondkosten zijn echter niet mals...
[ Voor 5% gewijzigd door RocketKoen op 18-03-2012 14:50 ]
Bij de laatste WoW uitbreiding (Cataclysm) konden mensen ook vanaf 12 uur 's nachts spelen, dit werkte erg goed. Mensen konden direct spelen en de server vloog er niet uit. Ik denk dat Blizzard inmiddels al veel geleerd heeft, dankzij WoW en SC2.Flghter1982 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:42:
[...]
ik verwacht wel problemen met launch. gebeurd altijd. de servers die ze hebben zullen X miljoen mensen aankunnen. maar niet X miljoen mensen die tegelijkertijd willen inloggen. daarom zal de 1e dag altijd ellende zijn en practisch onspeelbaar als je al kan inloggen. na verloop van tijd zal het inloggen meer versprijd zijn en kunnen de servers het gewoon aan.
ze zullen nooit meer servers inschakelen alleen maar ff voor de launch. kost gewoon teveel geld.
Disclaimer: Behaalde resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik zat net even te kijken in mijn e-mail box, wel grappig, ik had diablo III al gepreordered bij amazon op 4 september 2010.. 1.5 jaar geleden! De prijs was toen 21,97 pond (nu vragen ze er 32 pond voor).
Kreeg verleden week ook nog een excuus mailtje dat het zo lang duurde
Verkeerde standaard mailtje verstuurd? Als ze echt zo gefaald hebben wil ik natuurlijk nog wel meer korting!Hello,
Unfortunately, the release date for the item(s) listed below was changed by the supplier, and we need to provide you with a new estimated delivery date based on the new release date:
"Diablo III (PC/Mac DVD)"
Estimated arrival date: May 16 2012 - May 17 2012
One of Amazon's aims is to provide a convenient and efficient service; in this case, we have fallen short. Please accept our sincere apologies.
[ Voor 3% gewijzigd door WVL_KsZeN op 18-03-2012 14:56 ]
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Leuke kortingWVL_KsZeN schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:55:
Vroeger verzonden ze elektonica alleen binnen de UK. Boeken,cd's, games, dvd's etc werden wel naar EU verzonden. Ik geloof dat ze tegenwoordig ook veel elektronica naar de EU versturen (maar niet alles). (als je boven een bepaald bedrag komt (25 pond?) dan is het verzenden gratis.)
Ik zat net even te kijken in mijn e-mail box, wel grappig, ik had diablo III al gepreordered bij amazon op 4 september 2010.. 1.5 jaar geleden! De prijs was toen 21,97 pond (nu vragen ze er 32 pond voor).
Kreeg verleden week ook nog een excuus mailtje dat het zo lang duurde
[...]
Verkeerde standaard mailtje verstuurd? Als ze echt zo gefaald hebben wil ik natuurlijk nog wel meer korting!
Ik wacht trouwens lekker op de release met bestellen. Bij mn vodka drinkende vrienden kost het op het moment 1000 roebels (26 euro)
[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 18-03-2012 15:00 ]
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Zelf heb ik nog geen Diablo spel eerder gespeeld, maar het ziet er super ver uit. Nu nog wat lezen over crafting in het begin van dit topic
Dat is wel een onwijs mooie actie! Alleen ik vraag me af zijn der niet nog extra kosten aan verbonden en is het een jaar abbo? En word deze ook na een jaar stop gezet?Michielodc schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:00:
Ik heb diablo 3 via Power Unlimited besteld. 40euro voor jaar abbo en Diablo 3. Ze versturen het op de dag dat het uitkomt en een paar dagen later maakt mij niet uit.
Zelf heb ik nog geen Diablo spel eerder gespeeld, maar het ziet er super ver uit. Nu nog wat lezen over crafting in het begin van dit topicIk begin denk ik met een Demon Hunter op normal en daarna Monk of Wizard op hardcore? of hoe het heet.
Zie het al: **Dit abonnement geldt tot wederopzegging.**
EDIT: Bestel de game wel los
Trouwens welke site is op dit moment het goedkoopst? Die niet in de pricewatch staat.
*Hoef niet perse op de release dag te spelen
[ Voor 14% gewijzigd door Chris89 op 18-03-2012 17:14 ]
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/diablo+iii_PC.html[b][message=37876613,noline]
Trouwens welke site is op dit moment het goedkoopst? Die niet in de pricewatch staat.
Misschien heb je per toeval toen een artikel gekocht van een privé/subretailer/onderaanemer/... van Amazon? Dit overkomt mij meestal wanneer ik een artikel wil aanschaffen dat Amazon zelf niet meer in stock heeft (en waar er heel weinig vraag naar is), maar een andere winkel/particulier wel...RocketKoen schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:47:
[...]
hmm, schijnt niet meer van toepassing te zijn.
Ik heb maar 1 keer wat besteld daar, maar toen ik mn adres wilde invoeren kreeg ik de melding dat ze alleen binnen de UK verzonden.
De verzondkosten zijn echter niet mals...
Anyhoo, ik ben reeds mijn polsen aan het opwarmen
[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 18-03-2012 17:33 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
De vraag is dan ook weer of je hiermee op de normale servers komt en niet vast zit aan Russische? en/of taal.RocketKoen schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:34:
[...]
www.gama-gama.ru helft goedkoper
grijze import.
Misschien zelfs wel een activatie check op battle.net of de key wel in rusland wordt geactiveerd etc.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Ja dat moet ik ook nog ff uitzoeken eerst.Xentor schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:46:
[...]
De vraag is dan ook weer of je hiermee op de normale servers komt en niet vast zit aan Russische? en/of taal.
Misschien zelfs wel een activatie check op battle.net of de key wel in rusland wordt geactiveerd etc.
Ik geloof niet dat blizzard realm restricties ging doen.
in rusland activeren is te fixen met een VPN.
Hmm eventjes gaan uitzoekenRocketKoen schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:49:
[...]
Ja dat moet ik ook nog ff uitzoeken eerst.
Ik geloof niet dat blizzard realm restricties ging doen.
in rusland activeren is te fixen met een VPN.
Kwil alleen mijn diablo 3 beta client updaten maar hij doet niks
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
beta is nog steeds down.Xentor schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:54:
[...]
Hmm eventjes gaan uitzoeken. Natuurlijk 25,10 voor d3 is niet duur..
Kwil alleen mijn diablo 3 beta client updaten maar hij doet niks
[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 19-03-2012 11:01 ]
http://www.amazon.co.uk/D...TF8&qid=1332072052&sr=8-1VP. schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:00:
Waar kan je de Collector's Edition pre-orderen? Hij is nergens te vinden
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Dat zou ik niet zeker weten, ik las hier op het forum ergens dat het wel een paar dagen kan durenVP. schreef op zondag 18 maart 2012 @ 18:02:
[...]
Heeft iemand ervaringen met Amazon? Komt alles netjes op de release-dag binnen?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb je de TS al doorgelezen?Bospa01 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:40:
Behalve de release date, zijn de system requirements ook al bekend ?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
[PC] Diablo 3 - Deel 18Bospa01 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:40:
Behalve de release date, zijn de system requirements ook al bekend ?
Idd, had echter verwacht dat de final versie hogere eisen zou hebben
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
hier was hij eerst 23 euro nu weer 47
http://www.g2play.net/store/Diablo-3-Digital-Download.html
Ik heb hem vandaag besteld op Amazon.co.uk. Daar kost hij 32.70 pond, wat zo'n 39 euro is. Als je kiest voor 3-7 dagen delivery dan komen er geen verzendkosten bij. Wil je hem sneller dan ben je wellicht goedkoper uit bij een Nederlandse website.Chris89 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:07:
[...]
Wel jammer dat de Beta offline is dit weekend. Ik heb net mijn speciaal voor Diablo III samengestelde PC binnen, zodat ik niet meer met een zeer laag FPS op de laagste settings hoef te spelen op de GPU van een Core i5 laptop!
Je kan hem nog steeds orderen.
Heb hem zelf via intertoys besteld (toevallig werkt daar een kennis, dus gewoon via de winkel gedaan).
edit:
maar op de internetpagina staat hij ook nog steeds
[ Voor 15% gewijzigd door gaspit op 18-03-2012 20:42 ]
Verder heb ik gehoord aan de telefoon bij mediamarkt. Dat eind april pre order kunt plaatsen voor de nacht opening voor de CE. Zover heb ik niemand dat nog zien ontkrachten dus ga ik uit dat dit nog steeds waar is.
Verder weet ik niet denk gewoon alles in de gaten houden. Ik ga sowieso niks een jaar of 2 van te voren pre orderen. Bij de meeste moet je ook gewoon betalen.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Inderdaad in die gedachten kan ik me ook wel goed vinden! De server liggen toch plat bij de release xDTOYS schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:21:
Ik kijk begin mei wel waar ik m het snelste digitaal kan bestellen
Anoniem: 389209
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 16-05 11:46
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Je kan toch niet eerder spelen?Anoniem: 389209 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 21:40:
Maar helaas wacht ik nog met bestellen, geen zin om mijn eindexamens te gaan verpesten
Anoniem: 219080
Dit zag ik staan bij de nieuwe patchnotes op diablofans.com:Xentor schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:46:
[...]
De vraag is dan ook weer of je hiermee op de normale servers komt en niet vast zit aan Russische? en/of taal.
Error 81 - The client does not match the account's native language. Please use the game's original client. (Error 81)
ERROR_LOCALE_RESTRICTED_LA
Error 82 - The client does not match the account's native language. Please use the game's original client. (Error 82)
ERROR_LOCALE_RESTRICTED_RU
Error 83 - The client does not match the account's native language. Please use the game's original client. (Error 83)
ERROR_LOCALE_RESTRICTED_KO
Error 84 - The client does not match the account's native language. Please use the game's original client. (Error 84)
ERROR_LOCALE_RESTRICTED_TW
Error 85 - Your Battle.net account is not able to access the service using the currently selected locale.
Misschien dat het idd wel kan via een VPN, maar gamen via VPN lijkt me geen doen. Als je bedenkt dat je continue met de server in verbinding staat voor alle belangrijk data vraag ik me af of je kan switchen van verbinding zonder een connection time-out te krijgen, maar ik weet natuurlijk niks zeker.
Zo een digitale download ziet er aantrekkelijk uit, ik had zelf bedacht om het af te gaan halen bij mijn lokale MyCom, maar op deze manier kan ik spelen wanneer de server mijn game decrypt i.p.v. wanneer de winkel open gaat
Opzeggen van een abbo stelt niet veel voor. Gewoon mail sturen of briefChris89 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:07:
[...]
Dat is wel een onwijs mooie actie! Alleen ik vraag me af zijn der niet nog extra kosten aan verbonden en is het een jaar abbo? En word deze ook na een jaar stop gezet?
Zie het al: **Dit abonnement geldt tot wederopzegging.**
EDIT: Bestel de game wel los

Best veel lag voor een spel dat je tegen de AI speelt... (tenminste, in mijn geval)
Je kan je zelf op de playertable zetten die in de topicwarning staat.Flghter1982 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:46:
ik heb vanaf dinsdag a.s. ook beta toegang. hoe kan ik mezelf toe laten voegen aan de tweakers playerlist?
[ Voor 41% gewijzigd door Flghter1982 op 18-03-2012 23:55 ]
Anoniem: 296504
Idem!TweakerMaert schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:51:
Vanmorgen een half uurtje goed kunnen spelen, lagvrij, waarschijnlijk omdat amerika immideels ligt te slapen. Nu lekker werken
Wat me wel opviel is dat ik, hoewel ik gemiddeld een 90fps haal, een flikkerende streep midden in mijn scherm had lopen. Heb nvidea drivers recent geüpdatet omdat er bijstond dat ze geoptimaliseerd waren voor D3. Blijken de oude toch beter.Evga Gtx285 2gb hier trouwens, gpu wordt niet warmer dan 60graden dankzij watercooling...
Iemand gelijkaardige problemen?
Hoe visualiseer je je ping ingame?
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

[ Voor 87% gewijzigd door NoNoAD op 19-03-2012 10:19 . Reden: lezen! ]
skullcrusher
Je heby VSYNC uit staan. daar komt dat door, die streep. dit komt omdat jouw videokaart meer frames rendert dan dat je monitor weer kan geven (max 60) waardoor ze elkaar overlappen , heeft iets met framebuffers te maken. zet VSYNC aan in het spel (of in je driver) en je hebt strak 60 fps, zonder tearing (zo heet dat).Anoniem: 296504 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:12:
[...]
Idem!
Wat me wel opviel is dat ik, hoewel ik gemiddeld een 90fps haal, een flikkerende streep midden in mijn scherm had lopen. Heb nvidea drivers recent geüpdatet omdat er bijstond dat ze geoptimaliseerd waren voor D3. Blijken de oude toch beter.Evga Gtx285 2gb hier trouwens, gpu wordt niet warmer dan 60graden dankzij watercooling...
Iemand gelijkaardige problemen?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Rechtsonder in de HUD zit een balkje voor je latency. Als je je muis er op houdt krijg je een tooltip met je ping.Anoniem: 296504 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:12:
Constructed: Silver || Limited: Silver
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 16-05 11:46
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Snap nooit zo goed waarom vsync in dit soort games standaard uit staat. Uiteindelijk verbetert het altijd de beeldkwaliteit namelijk.Visgek82 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:21:
[...]
Je heby VSYNC uit staan. daar komt dat door, die streep. dit komt omdat jouw videokaart meer frames rendert dan dat je monitor weer kan geven (max 60) waardoor ze elkaar overlappen , heeft iets met framebuffers te maken. zet VSYNC aan in het spel (of in je driver) en je hebt strak 60 fps, zonder tearing (zo heet dat).
maar meestal ten koste van je FPS..Bosmonster schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:55:
[...]
Snap nooit zo goed waarom vsync in dit soort games standaard uit staat. Uiteindelijk verbetert het altijd de beeldkwaliteit namelijk.
Wat maakt bij het spelen het verschil tussen 60FPS en 120FPS? je merkt het zelf namelijk niet en het zorgt dus alleen voor framebreaks etc.. maar dit is een oneindige discussie ik ben voor vsync en heel veel tegen, ieder zijn ding toch..
001100100010101101011101001
Wel als je op de 30fps zit zonder v-synch.BoY-z0nDeRMaN schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:18:
[...]
Wat maakt bij het spelen het verschil tussen 60FPS en 120FPS? je merkt het zelf namelijk niet en het zorgt dus alleen voor framebreaks etc.. maar dit is een oneindige discussie ik ben voor vsync en heel veel tegen, ieder zijn ding toch..
edit:
Volgens mij lees je het dan niet goed, staat toch gewoon Windows XP/Vista/7 (latest service packs) with DX 9.0c.Jo3y schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:31:
Kan je het ook draaien op XP ? want er staat van niet, iemand ervaring ?
[ Voor 27% gewijzigd door Dennis_1987 op 19-03-2012 11:36 ]
Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.
Als je 30 FPS draaid dan moet je de instellingen omlaag zetten en dan helpt vsync niet echt veel mee als je al onder 60FPS zit, het enige wat je dan mee maakt zijn FPS bursts. vsync aan/uit zetten zal je performance echt niet grootschalig aanpassen.. kijk dan naar je buffering en mutlisampling etcDennis_1987 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Wel als je op de 30fps zit zonder v-synch.
Minder dan een uur geleden kon ik gewoon inloggen en spelen.Piet Paaltjens schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:11:
Zijn de servers alweer up and running?
Ik zie het wel als ik compabiliteitsmodus aanheb xD !Dennis_1987 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:31:
[...]
Wel als je op de 30fps zit zonder v-synch.
edit:
[...]
Volgens mij lees je het dan niet goed, staat toch gewoon Windows XP/Vista/7 (latest service packs) with DX 9.0c.
Sorry. . -.-"
001100100010101101011101001
Ik krijg hem net binnen! Heb alleen al elke class uitgespeeld maar oke
Ja, ik speel het met XPJo3y schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:31:
Kan je het ook draaien op XP ? want er staat van niet, iemand ervaring ?
HC is wel moeilijker geworden met een WD, paar keer NDE
Anoniem: 56410
Krijg hem ook zojuist binnen.arjendorst schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:46:
Nog meer mensen die een beta invite van Blizzard hebben gehad vandaag?
Ik krijg hem net binnen! Heb alleen al elke class uitgespeeld maar oke
Had nog niet eerder een invite gehad dus dit is wel mooi
Nice niceAnoniem: 56410 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:59:
[...]
Krijg hem ook zojuist binnen.
Had nog niet eerder een invite gehad dus dit is wel mooi
Blijkbaar is Blizzard wat beta invites aan het rondsturen dan. Check je mail!
Wat een mazel weer! Heb net me account gecheckt maar ik heb nog steeds geen beta...arjendorst schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:01:
[...]
Nice nice.
Blijkbaar is Blizzard wat beta invites aan het rondsturen dan. Check je mail!
Nja lekker 2 maanden nog wachten!! Yess hahah

Maar inmiddels toch al een Beta account gehuurd op d2jsp, nu alleen wat tijd vinden om ook daadwerkelijk te kunnen spelen. Uiteraard kon ik heel het afgelopen weekend maar we weten allemaal al hoe dat is afgelopen
Anoniem: 56410
Meer mensen hier last van gehad ?
Zal er straks nog eens naar kijken. Nu eerst nog even werken.
Wel genoeg schijf ruimte en nog een internet verbinding?Anoniem: 56410 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:37:
Hmm, Setup/updater blijft vast zitten op +/- 40%.
Meer mensen hier last van gehad ?
Zal er straks nog eens naar kijken. Nu eerst nog even werken.
Installatie gaat niet door als je geen ruimte meer hebt of geen verbinding
Maar ga der toch vanuit dat je dat als tweaker wel gecheckt heb!
Ik zal dus inderdaad even afwachten en hij gaat zo wel weer verder volgens mij
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Ben je nog op zoek naar een beta key? Kijk hier voor actuele info over giveaways. Schrijf jezelf ook in via Battle.net.
The End of Days approaches…. Diablo III will be unleashed from the Burning Hells on May 15, 2012.