woekele schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:48:
Volgens mij haal ik dingen door elkaar nu, maar ICS van KPN draait op LP9 en ICS unbranded (XEN) op LP7????
Dus dat betekent dat KPN niet alleen wat kleine aanpassingen doet, maar gewoon compleet andere software draait. Wtf, had ik niet gedacht.
Ik denk dat je het op deze manier moet zien;
Er zijn verschillende afdelingen. De een is Samsung Polen, de andere Samsung NL, de volgende KPN NL.
Al die afdelingen gaan op een zeker moment de update uitrollen, die door Samsung HQ voorzien/beschikbaar gesteld wordt, met aanpassingen voor hun doelgroep, waar nodig. Polen doet wat aanpassingen in de localizations, NL hetzelfde, KPN propt er een help-menu in (bijvoorbeeld).
Polen baseerde zich op de LPQ. Samsung NL op LP7, net zoals een russische provider overigens, en KPN NL had een iets latere release te pakken, de LP9
Ik weet niet of de afdelingen verder zelf kunnen kiezen wat en wanneer ze verstrekt krijgen, ik gok dat ze een soort abbo hebben op elke release die de samsung afdeling verlaat
Verder, n.a.v. de LP9-vastloop-problemen;
http://forum.xda-develope...p=25336626&postcount=5320
Hier wordt gemeld dat de CF-root LP9 last heeft van deep-sleep-of-death. Kans is dat dat probleem bij de LP9 kernel ligt natuurlijk, en niet bij CF, wordt ook al in het CF-root topic gemeld
Het is dat de aanpassingen van Wanam in de 10.3 me zo bevallen, en ik zo 1,2,3 niet even een rom kan vinden op LP7 gebaseerd van hem waarin hij hetzelfde heeft gedaan... beetje inconcistent in zijn development

Maar mocht ik er last van krijgen, dan ga ik wel naar de LP8.
[
Voor 23% gewijzigd door
Henk op 27-04-2012 10:09
]