Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
marhalm schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:11:
Sinds de update naar ICS valt me iets op en ik vraag me af of jullie er ook last van hebben: soms registreert het systeem je vinger niet als je iets aantikt. Ik heb Go Launcher en dan zie je wel dat je en icoon aantikt of een keuze maakt, maar hij opent em niet of ondeneemt geen actie. Dan moet je een tweede of soms een derde keer drukken? Komt één van jullie dit bekend voor?
Ik gebruik ook go launcher en herken het probleem sinds de update. Het probleem is bij mij heel wat minder sinds ik in de launcher instellingen bij geavanceerd het vinkje heb weggehaald bij systeem persistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de stock XEN ics 4.0.3 van sammobile erop gezet, en ik heb een super irritant probleem..

Ik gooi altijd alle samsung social crap en hubs eraf, en dan is er niks aan de hand (behalve natuurlijk een bloatware vrije tel)...maar als ik hem vervolgens wipe, doet twlauncher het niet meer?

Bij de vorige (2.3.5 en 2.3.6) was dat niet geval!

Gevolg is dus dat ie totaal onbruikbaar is omdat die alleen een zwart scherm geeft met de notif-balk erboven :(

Iemand die het probleem kan reproduceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 11:17
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:48:
Ik heb vandaag de stock XEN ics 4.0.3 van sammobile erop gezet, en ik heb een super irritant probleem..

Ik gooi altijd alle samsung social crap en hubs eraf, en dan is er niks aan de hand (behalve natuurlijk een bloatware vrije tel)...maar als ik hem vervolgens wipe, doet twlauncher het niet meer?

Bij de vorige (2.3.5 en 2.3.6) was dat niet geval!

Gevolg is dus dat ie totaal onbruikbaar is omdat die alleen een zwart scherm geeft met de notif-balk erboven :(

Iemand die het probleem kan reproduceren?
Deze lijst gevolgd? https://spreadsheets.goog...le=true&gid=0&output=html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep!

Dat vind ik er ook zo raar aan, heb geen gekke dingen verwijderd:
buddy's widget
alle sns rommel
samsung widgets
hubs
vimeo
en nog een paar reader apps

Zelfde lijstje hield ik ook altijd aan bij GB (2.3.6) en daar ging het altijd goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 22:19
Senor Sjon schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:58:
Volgens twitter moet de XEN nu ook FOTA zijn.
Dat klopt, vandaag de update voor een klant middels FOTA gedownload en geinstalleerd (was iets van 217 MB).

[ Voor 3% gewijzigd door Megapaul op 24-04-2012 01:51 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Megapaul schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 01:51:
[...]

Dat klopt, vandaag de update voor een klant middels FOTA gedownload en geinstalleerd (was iets van 217 MB).
Klopt, kreeg laatst ook deze melding. 217.8 MB aan update via de lucht. Maar een full wipe en via Odin lijkt me beter werken gezien de ervaringen hier. De update heb ik gedeclined, maar als ik nu een handmatige update wil doen, dan krijg ik de melding dat er geen update beschikbaar is (vanaf 2.3.6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Hoe zit het met de .odex bestanden die vaak bij gelijkgenoemde apk bestanden zitten? Kunnen die er ook af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pe Nis schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 07:44:
Hoe zit het met de .odex bestanden die vaak bij gelijkgenoemde apk bestanden zitten? Kunnen die er ook af?
Yup. Die zijn na het verwijderen van de apk toch zinloos :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
De sychronisatie met Exchange is echt een bende in #ICS. Nu synchroniseert mijn telefoon wel de contacten/agenda, maar de e-mail wil op geen enkele manier binnenkomen.

Telefoon uit/aan, APN aangepast (van portalmmm.nl naar internet (kpn)), exchange account verwijderd en opnieuw aangemaakt.. Niets mag baten.. E-mail wil niet binnenkomen. Contacten/agenda gaan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die XEF toestel heeft, kijk eens!

Netherlands (T-Mobile, KPN) → Pending...
France (XEF) → Updating...

Last Updated: 24,April 2012

http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 21:18
Mijn telefoon heeft een paar dagen goed gewerkt met de Vodafone update van afgelopen vrijdag. Sinds gisteren merk ik dat er af en toe bij het aanraken van het scherm, bijv bij aan-/uitzetten Wifi maar ook bij starten van applicaties een rode rand op het scherm flitst. Die rode rand is er steeds maar even.

Edit: nevermind: Stikte modus stond aan en die veroorzaakt dit.

Ik ben bezig een app te ontwikkelen en ook hier merk ik dat ik te vaak mijn app niet kan installeren vanuit Eclipse. Als ik via 'abd devices' kijk wat er aan de hand is, dan geeft hij aan dat 'device offline' is.

Enig idee?

[ Voor 6% gewijzigd door jandirks op 24-04-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamerPaps87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:42:
Voor diegene die XEF toestel heeft, kijk eens!

Netherlands (T-Mobile, KPN) → Pending...
France (XEF) → Updating...

Last Updated: 24,April 2012

http://www.youmobile.org/blogs/entry/SGSII-ICS-CRS
Die site is totaal onbetrouwbaar. Stop maar met kijken daarop en houd samkiesupdates of sammobile twitter in de gaten. veel accurater en sneller. Youmobile had XEN nog op pending staan toen die uit was......

"I work to live and will never live to work"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:30
Rowwan schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 07:15:
Gisteren ICS (stock erop gezet): Sindsdien 2x een crash gehad van het swype toetsenbord (reageerd gewoon nergens meer op). Verder update de mail widget niet (wel in de mail app, maar niet de widget)
Hier zelfde problemen.
Swype toetsenbord reageert na een tijdje wel weer. Bij mij wisselt hij constant tussen het cijfer toetsenbord en het standaard toetsenbord, maar na een minuutje of twee laten liggen, reageert hij weer normaal op input. Net alsof de buffer vol zit met rotzooi of zo die hij eerst gaat verwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnd
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-12-2024

rnd

Ik heb ook last van het freezen van het toetsenbord. Dit lijkt echter alleen te gebeuren als ik een woord typ dat begint met een 'i'. Echter niet als ik een hoofdletter gebruik of het woord intype middels swype. Toetsenbord staat ingesteld op swype, maar sommige woorden typ ik gewoon los in en dan loopt hij vast.

Meer mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
rnd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:46:
Ik heb ook last van het freezen van het toetsenbord. Dit lijkt echter alleen te gebeuren als ik een woord typ dat begint met een 'i'. Echter niet als ik een hoofdletter gebruik of het woord intype middels swype. Toetsenbord staat ingesteld op swype, maar sommige woorden typ ik gewoon los in en dan loopt hij vast.

Meer mensen hier ervaring mee?
Paar pagina's terug. Staat ook al een oplossing. Misschien eens de zoekfunctie gebruiken of een topic een stukje doorlezen voor je vragen stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnd

rnd

Ik hou het topic toch aardig in de gaten en de zoekfunctie geeft geen hits iig. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb nu ook versie 4.0.3, de stock versie van Samsung. Bij mijn sms'jes in de standaard samsung sms app staan niet altijd namen bij degene die ik heb gesms'ed of die mij hebben gesms'ed.
Ik ben erachter gekomen dat de app niet de namen van mijn google contacts pakt maar alleen van de contacten die op mijn telefoon staan.
Heeft iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
rnd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:41:
Ik hou het topic toch aardig in de gaten en de zoekfunctie geeft geen hits iig. :X
Denk dat dit is wat je zoekt.
Alstu: hugoy in "Het Grote Galaxy S II ICS update topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Mr.C4 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:56:
Ik heb nu ook versie 4.0.3, de stock versie van Samsung. Bij mijn sms'jes in de standaard samsung sms app staan niet altijd namen bij degene die ik heb gesms'ed of die mij hebben gesms'ed.
Ik ben erachter gekomen dat de app niet de namen van mijn google contacts pakt maar alleen van de contacten die op mijn telefoon staan.
Heeft iemand hier ook last van?
Ik heb het zelfde probleem. En al eerder naar gevraagt maar geen oplossing voor zover ik weet.
Mijn handmatige oplossing was om het nummer bij contacten te veranderen naar zoals het nummer in de sms staat. Dus bij de sms stond 06..... en bij mijn contacten +316.....

Beetje vreemd omdat het op de oude versie wel zonder problemen de contacten samen kon voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnd

rnd

Dank SamPatterson, dit kreeg ik er niet uit met de zoekmachine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niemand toevallig hetzelfde probleem tegengekomen?

(twlauncher crasht na wipe wanneer je enkele stock apps hebt verwijderd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo sinds ik de 4.0.3 erop heb staan en zet hem thuis op wifi gaat de batterij zeer snel leeg em met 2.3.5 geen last van hoe dat is dat op te lossen?mvg.jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Janlucas. Wat heb je zelf al geprobeerd, gezocht etc. Wat meer informatie zou handig zijn. En dat verwachten we hier ook wel.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamPatterson
rnd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:12:
Dank SamPatterson, dit kreeg ik er niet uit met de zoekmachine ;)
Heeft 't ook geholpen? Geen vastlopers meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnd

rnd

Het lijkt op dit moment wel te werken! Nog geen vastloper gehad iig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 13:31
ik heb sinds de update problemen met samsung apps ik kan de mmm widget bijvoorbeeld niet meer instaleren terwijl mijn vriendin hem gewoon heeft na de update .... iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
jellydaddy schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:26:
[...]

Ik gebruik ook go launcher en herken het probleem sinds de update. Het probleem is bij mij heel wat minder sinds ik in de launcher instellingen bij geavanceerd het vinkje heb weggehaald bij systeem persistent.
Had zelf het vinkje uit, zal het proberen met het vinkje aan :P

Had even Apex Launcher geprobeerd, maar daar reageerde het scherm nog veel minder goed. Snel weer Go Launcher geïnstalleerd. Heb stiekum het idee dat het aan ICS ligt, een vriend van me heeft het sinds de update ook en iemand anders die ik ken ook. Die vriend van me heeft ook Go Launcher, die andere jongen stock.

[ Voor 196% gewijzigd door marhalm op 24-04-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marhalm schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 21:35:
Had even Apex Launcher geprobeerd, maar daar reageerde het scherm nog veel minder goed.
Apex op ICS is sneller dan snel en smoother dan smooth imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Nieuwe Siyah Kernel: http://www.gokhanmoral.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:20:
Nog niemand toevallig hetzelfde probleem tegengekomen?

(twlauncher crasht na wipe wanneer je enkele stock apps hebt verwijderd?)
Wanneer je socialhub en de elementen ervan verwijderd ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is precies je voordeel met een custom kernel (zoals deze) te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:46:
[...]

Wat is precies je voordeel met een custom kernel (zoals deze) te flashen?
Nieuwe Linux versie, updates daarvan zou je ff op de Linux pagina moeten bekijken. Betere prestaties en langere accu tijd (als je de gebruikers mag geloven). Ik ga het van de week ff testen, want na het flashen van je kernel krijg je dat je flash met 1 verhoogd en een uitroepteken tijdens boot. Daar heb je voor minder dan 10 euro een USB Jig voor: http://www.mccune.nl/scho...-de-galaxy-s2-met-usb-jig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Als je ICS draait kan je die melding ook met deze app verwijderen. Gratis via deze link, kost weinig op Play.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwak schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:07:
Als je ICS draait kan je die melding ook met deze app verwijderen. Gratis via deze link, kost weinig op Play.
Buiten dat gebeurt er helemaal niets met je counter en driehoek als je vanuit de recovery flasht, al zal uiteraard de eerste kernel flash lastig worden zonder Odin :) Plus Siyah doet weinig voor je accu en/of snelheid, maar dat is voor iedereen zelf te bepalen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 24-04-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:01:
[...]

Nieuwe Linux versie, updates daarvan zou je ff op de Linux pagina moeten bekijken. Betere prestaties en langere accu tijd (als je de gebruikers mag geloven). Ik ga het van de week ff testen, want na het flashen van je kernel krijg je dat je flash met 1 verhoogd en een uitroepteken tijdens boot. Daar heb je voor minder dan 10 euro een USB Jig voor: http://www.mccune.nl/scho...-de-galaxy-s2-met-usb-jig
Om gebruik te maken van de jigg moet je wel eerst even de oude bootloader flashen. Dan joggen, en dan de nieuwe er weer op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:42:
[...]

Om gebruik te maken van de jigg moet je wel eerst even de oude bootloader flashen. Dan joggen, en dan de nieuwe er weer op zetten.
Handig ding zo'n jigg. Dus met een USB jig kan ik counter resetten of een brick toestel weer in de download mode krijgen? Heb even e.e.a. bekeken youtube en daar lijkt het allemaal vrij simpel. Of zijn er meerdere voor counter reset en unbricken verschillende jigs nodig? Of is het een en hetzelfde ding? -> Ja, zelfde ding

Ik zit nu op 2.3.6. Werkt de jig ook voor ICS? -> Nee, ICS heeft nieuwe bootloader

En voor de leek als ik: wat bedoel je met oude bootloader flashen en joggen? Mogelijk weet ik het wel, maar ben ik onbekend met het jargon. -> duidelijk

[ Voor 20% gewijzigd door Pe Nis op 25-04-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
En de KPN versie is nu beschikbaar (via OTA zelfs)

blijft hangen op 46% (zal wel fout zijn aangemeld op OTA). straks maar een aan kies hangen dan

volgens checkfus is het:
PDA: I9100XWLP9
CSC: I9100KPNLP1
Phone: I9100XXLPS

[ Voor 67% gewijzigd door reyals op 25-04-2012 10:01 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHiLL1972
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 13:21
Zojuist kreeg ik een melding op mijn KPN branded Galaxy S2 dat er een software update beschikbaar is. Het was de ICS 4.0.3 update! Ik startte de download van 343.85MB (ging niet al te snel), die ik per ongeluk na ongeveer 35MB heb afgebroken. Als ik nu handmatig het toestel een software update laat zoeken, geeft hij aan dat er geen is..... Iemand al wel succes met de OTA update naar KPN branded 4.0.3?

Via Kies wordt de update nog niet gevonden.

[ Voor 5% gewijzigd door CHiLL1972 op 25-04-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazgul91
  • Laatst online: 20-07 22:54
CHiLL1972 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:48:
Zojuist kreeg ik een melding op mijn KPN branded Galaxy S2 dat er een software update beschikbaar is. Het was de ICS 4.0.3 update! Ik startte de download van 343.85MB (ging niet al te snel), die ik per ongeluk na ongeveer 35MB heb afgebroken. Als ik nu handmatig het toestel een software update laat zoeken, geeft hij aan dat er geen is..... Iemand al wel succes met de OTA update naar KPN branded 4.0.3?

Via Kies wordt de update nog niet gevonden.
Hier is inderdaad het zelfde gebeurd, update geannuleerd en kan hem nu vervolgens niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
wbtje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:53:
ik heb sinds de update problemen met samsung apps ik kan de mmm widget bijvoorbeeld niet meer instaleren terwijl mijn vriendin hem gewoon heeft na de update .... iemand een idee
Heb je tuseen je apps misschien een android icoontje staan met daaronder.een naam beginnend met com. en eindigend met .mmm ????

Zo ja, staan er nog resten op van je 2.3.x versie, en is de beste remedie, een reset naar fabrieksinstellingen, dus alle instellingen, contacten, apps, enz..... opnieuw erop zetten.

Zorg dus voor een goede backup.

[ Voor 3% gewijzigd door TifKag op 25-04-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:07
Zojuist van KIES de android versie 4.03 geïnstalleerd, op zich is dat geen nieuws maar ik heb dus KPN als provider!

Dus KPN gebruikers de update is eindelijk binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivo1969 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:02:
Zojuist van KIES de android versie 4.03 geïnstalleerd, op zich is dat geen nieuws maar ik heb dus KPN als provider!

Dus KPN gebruikers de update is eindelijk binnen!
Dat is een paar berichten terug al gemeld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHiLL1972
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:04:
[...]

Dat is een paar berichten terug al gemeld >:)
Niet helemaal, daar stond dat de update OTA beschikbaar was. Via Kies is hij er pas net....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
CHiLL1972 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:22:
[...]

Niet helemaal, daar stond dat de update OTA beschikbaar was. Via Kies is hij er pas net....
dus beschikbaar voor de kk2 toestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHiLL1972
raro007 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:27:
[...]

dus beschikbaar voor de kk2 toestellen ?
Inderdaad. Dan ga je van KK2 naar LP9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

In 2.3.x had ik contacten op mijn SIM uit mijn contactlijst gefilterd, maar sinds 4.0 zie ik deze optie niet meer staan. Is het nog mogelijk om de SIM contacten eruit te filteren, of moet ik ze maar allemaal van mijn SIM kaart verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:54:
In 2.3.x had ik contacten op mijn SIM uit mijn contactlijst gefilterd, maar sinds 4.0 zie ik deze optie niet meer staan. Is het nog mogelijk om de SIM contacten eruit te filteren, of moet ik ze maar allemaal van mijn SIM kaart verwijderen?
Open contacten, Menu / Contacten voor weergeven, kies daar wat je wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 19:46

Xanax959

relax...

Update is bij mijn KPN toestel ook goed binnengekomen (OTA)
Ik had in het "uitknopmenu" voor herstarten gekozen, toen kwam ie niet op het gsm netwerk (geen pin vraag) Na uitzetten en aanzetten kwam gewoon weer de pin vraag en kon ik weer bellen.
Nog geen goede of slechte ervaringen op deze korte termijn.

Atari portfolio Dos 2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:34
Sahi_NL schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:32:
De sychronisatie met Exchange is echt een bende in #ICS. Nu synchroniseert mijn telefoon wel de contacten/agenda, maar de e-mail wil op geen enkele manier binnenkomen.

Telefoon uit/aan, APN aangepast (van portalmmm.nl naar internet (kpn)), exchange account verwijderd en opnieuw aangemaakt.. Niets mag baten.. E-mail wil niet binnenkomen. Contacten/agenda gaan wel goed.
Hier hetzelfde probleem, het cirkeltje met "laden" eronder blijft maar draaien. Ik vraag me af of de firmware van KPN (LP9) dit probleem oplost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn Kpn toestel aangesloten, geen update.

Ligt het dan aan het toestel? PDA:KJ2 / PHONE:KI4 / CSC:KJ1 (XEF) (Frans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:59:
[...]

Open contacten, Menu / Contacten voor weergeven, kies daar wat je wil zien.
Thanks, en ik maar in instellingen kijken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de ics geupdate kpn

update gedaan en nu valt toestel bij inactief zijn in toestenvergrendeling gewoon uit en moet ik em om de haverklap opstarten opnieuw opstarten

hoe kan dit enig idee
heb al cache en system wipe gedaan zonder resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:24:
[...]

Wanneer je socialhub en de elementen ervan verwijderd ja ;)
Ja maar waarom is dat? :?

in 2.3.5 en 2.3.6 was er niks aan de hand en kon ik al die zooi er vrolijk afpleuren...

Nu kan ik ze dus met ics alleen freezen... (maar ik wil ze er gewoon af! |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 00:10

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:42:
Net de ics geupdate kpn

update gedaan en nu valt toestel bij inactief zijn in toestenvergrendeling gewoon uit en moet ik em om de haverklap opstarten opnieuw opstarten

hoe kan dit enig idee
heb al cache en system wipe gedaan zonder resultaat
Ik dacht dat ik gek was... maar dit heb ik dus ook (nu 2x) gehad.

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHiLL1972
Hier ook, als ik WiFi uitzet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
wpuntnl schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:58:
[...]

Ik dacht dat ik gek was... maar dit heb ik dus ook (nu 2x) gehad.
Bedoelen jullie dat toestel dan nergens meer opreageerd , je kan dan eigenlijk nog alleen de batterij eruit halen anders voor geen mogelijkheid om toestel aan te krijgen

Ik had ook weer avast antivirus met anti theft geïnstalleerd, hebben jullie dat ook? ik heb nu het programma geheel weer verwijderd en hoop dat nu het probleem weg ik maar dat weet ik dus nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:12:
[...]

Ja maar waarom is dat? :?

in 2.3.5 en 2.3.6 was er niks aan de hand en kon ik al die zooi er vrolijk afpleuren...

Nu kan ik ze dus met ics alleen freezen... (maar ik wil ze er gewoon af! |:( )
Omdat die applicaties gekoppeld zitten aan de TW Launcher. Ik heb dus alle hubs behalve de social hubs verwijderd. En waarom? tja dan moet je bij Samsung zijn :) blijkbaar zit er iets in die shell dat die services/apps "social hub" aanroept en staat te wachten en de social hub niet reageert omdat hij er niet is. Of misschien doet hij een check op die files en ziet die ze niet... eeuwig wachten en dan crashed die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon werkt gewoon en dan druk ik op toetsvergrendeling , leg em op de tafel..kijk een half uur later..uitgevallen.
Aangezet starte gewoon opnieuw op , zelfde cyclus en half uur later weer uit , tot 2 keer toe.

Cache erna gewist , plus factory reset , geen resultaat viel erna nog 1 keer uit.
Tot nu blijft ie lopen maar das pas anderhalf uur

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivo1969 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:17:
[...]

Bedoelen jullie dat toestel dan nergens meer opreageerd , je kan dan eigenlijk nog alleen de batterij eruit halen anders voor geen mogelijkheid om toestel aan te krijgen

Ik had ook weer avast antivirus met anti theft geïnstalleerd, hebben jullie dat ook? ik heb nu het programma geheel weer verwijderd en hoop dat nu het probleem weg ik maar dat weet ik dus nog niet
Zover ik weet niet , ik heb avast iig niet zelf erop gezet

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CypherMK
  • Laatst online: 14-09 13:55
Hallo.

Ik wil mijn SGS2 (stock ICS) rooten, maar dan zonder te wipen. Kan dit?

Ik wil namelijk eerst een backup maken van een aantal apps + data met titanium backup. Daarna wil ik pas gaan klooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw ik lees dat anderen op ander fora er ook last van hebben sinds de kpn update vanmorgen
Ergens klopt er iets niet denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
Degene waarbij het toestel vast loopt naar de update van KPN, hoe hebben jullie de schermbeveiliging instgesteld, want nu ik die heb ingesteld op pincode, gaat het tot nu toe goed, maar of dat de oplossing is dat weet ik dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat zou kunnen,,,bij mij was de update maar iets van 230 Mb ( Vodafone )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamerPaps87
Het blijkt dus nu toch nadat ik eindelijk mijn nieuwe simkaart heb ontvangen van Three Ireland hier (ben hier een maandje geleden naartoe verhuist voor werken bij Dell) en laatst me S2 die ik toendertijd in NL bij bol.com had gekocht en had geupdate naar XEN ICS een roaming teken krijg op me phone..... moet ik toch me hpone op de XEU UK/Ireland CSC zetten? Iemand anders zei namelijk dat eerder dat dit niet nodig zou zijn. Help aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy S2. Het heeft met KIES te maken maar ik besluit het hier te posten. Omdat de oorzaak van het probleem toch echt in de telefoon zit en het toch echt meer met de telefoon te maken heeft. Ik heb namelijk pas mijn S2 geroot en ICS erop gezet. (Ik zit bij T-mobile dus het duurde nogal lang voordat hij uitkwam) Nu heb ik hem geunroot. Maar nu zegt KIES dat de device niet geschikt is om geupdate te worden. Wat blijkt nu, de sales code is Koreaans. Verder is mijn versie:

PDA: I9100XWLP7
PHONE: I9100XXLPS
CSC: I1900XENLP3
Build Info: Tue Apr 3 19:44:49 KST 2012 (Ook hier weer iets Koreaans KST Korean standard time)

Ik heb van thread: 1075278 (Official Kernel Thread) op XDA de XEN XWLP7 kernel geflashed.

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen zodat ik een region heb die KIES wel herkent.

Edit:
Een vriend van mij heeft ook een XWLP7 kernel (Nooit iets aan veranderd). Maar bij hem staat er wel XEN bij de Sales code zijn PDA PHONE en CSC versies zijn gewoon wel hetzelfde.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a.j.braber
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2020
hallo
ik heb het geprobeerd volgens de goede gegevens met odin (kies gaf bij mij niks aan van een update) maar niks
ik krijg nu alleen nog een schermpje met links een mobieltje in het midden een uitroeptekenbordje en rechts een computertje en verdoer doetie helemaal niks meer
iemand die me kan helpen of een oplossing heeft
heb trouwens KPN
s2 gegevens zijn
pda:I9100GXXLB1
phone:I9100GXXKL4
CSC:I9100GDBTKL2

[ Voor 12% gewijzigd door a.j.braber op 25-04-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:47:
Ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy S2. Het heeft met KIES te maken maar ik besluit het hier te posten. Omdat de oorzaak van het probleem toch echt in de telefoon zit en het toch echt meer met de telefoon te maken heeft. Ik heb namelijk pas mijn S2 geroot en ICS erop gezet. (Ik zit bij T-mobile dus het duurde nogal lang voordat hij uitkwam) Nu heb ik hem geunroot. Maar nu zegt KIES dat de device niet geschikt is om geupdate te worden. Wat blijkt nu, hij heeft een Koreaanse CSC (althans de Sales code is KOR). Als ik "bel" naar *#1234# zie ik het volgende:

PDA: I9100XWLP7
PHONE: I9100XXLPS
CSC: I1900XENLP3
Build Info: Tue Apr 3 19:44:49 KST 2012 (Ook hier weer iets Koreaans KST Korean standard time)

Ik heb van thread: 1075278 (Official Kernel Thread) op XDA de XEN XWLP7 kernel geflashed.

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen zodat ik een region heb die KIES wel herkent.

Edit:
Een vriend van mij heeft ook een XWLP7 kernel (Nooit iets aan veranderd). Maar bij hem staat er wel XEN bij de Sales code zijn PDA PHONE en CSC versies zijn gewoon wel hetzelfde.
Heb ik ook, maar alles werkt verder prima. Ik zit er niet echt mee, maar ben wel benieuwd of het te veranderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikvandinteren schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:02:
[...]

Heb ik ook, maar alles werkt verder prima. Ik zit er niet echt mee, maar ben wel benieuwd of het te veranderen is.
Zegt Kies bij jou dan ook: "Your device does not support software upgrading via Kies."?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:33:
[...]

Omdat die applicaties gekoppeld zitten aan de TW Launcher. Ik heb dus alle hubs behalve de social hubs verwijderd. En waarom? tja dan moet je bij Samsung zijn :) blijkbaar zit er iets in die shell dat die services/apps "social hub" aanroept en staat te wachten en de social hub niet reageert omdat hij er niet is. Of misschien doet hij een check op die files en ziet die ze niet... eeuwig wachten en dan crashed die.
Nee dat is niet het probleem, ik heb het nu 2maal gehad met de poolse versie. Kon na de wipe niets meer doen met het toestel. Gaf telkens de melding Twlauncer gestopt. Nu met de Nederlandse versie precies hetzelfde gedaan dus ook weer de social hubs verwijderd en heb het probleem niet meer gehad. Vreemd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfonius
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07 14:50
ivo1969 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:49:
Degene waarbij het toestel vast loopt naar de update van KPN, hoe hebben jullie de schermbeveiliging instgesteld, want nu ik die heb ingesteld op pincode, gaat het tot nu toe goed, maar of dat de oplossing is dat weet ik dus nog niet.
Ik heb hetzelfde probleem. Zal zo eens proberen of het met pincode wel goed gaat. Ik zal het hier dan wel weer posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 20:31
Hier ook, vanmiddag naar de officiele kpn update gegaan, maar inmiddels al 4 keer uitgevallen... word een beetje gek van ics... ik kijk het nog ff aan, anders gaat 2.3.5 er weer op en is het klaar, heb nu eigenlijk al spijt dat ik er aan ben begonnen...

bij je kernel kun je trouwens zien hoeveel keer je er een rom hebt opgezet toch? wordt dit gewist bij een full-wipe, of moet je dat op een andere manier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Ben zelf ook minder enthousiast. Hij is vandaag al 2 keer uitgevallen en de accu gaat heel snel leeg. Exchange is er een van de boosdoeners.
Ook had ik vandaag een paar keer dat er geen bereik was...
Hoop dat er snel een update is.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
goed, updaten verliep vlekkeloos. Alleen doet swype het nergens? hoe fix ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi_roy
  • Laatst online: 13-09 16:05
Lampuhkap schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:40:
goed, updaten verliep vlekkeloos. Alleen doet swype het nergens? hoe fix ik dat?
Kan je instellen bij toetsenbord.
Bij instellingen, dan naar taal en invoer. Hier moet je Swype selecteren en als standaard instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Laatst online: 14-09 14:12
hoi_roy schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:48:
[...]
Bij instellingen, dan naar taal en invoer. Hier moet je Swype selecteren en als standaard instellen.
En bij de Swype instellingen niet vergeten (via 'Voorkeuren' -> 'Snelh. vs. accuratesse') de schuifbalk helemaal naar rechts (=Accuratesse) te zetten voor nòg beter resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:23:
[...]

Apex op ICS is sneller dan snel en smoother dan smooth imho.
Had dat inderdaad al eens gelezen in een eerdere reactie van je, maar ik heb bij Apex dus dat 1 op de 8 of 10 aanrakingen het 'niet doen'. Je ziet dan bijvoorbeeld wel dat er iets is aangeraakt, maar het systeem reageert dan niet. Moeilijk te omschrijven :P

Bij Go Launcher heb ik dat veel minder.

[ Voor 4% gewijzigd door marhalm op 25-04-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Na de problemen met Beautiful Widgets, nu ook problemen met het synchen van mijn Agenda via MyPhoneExplorer onder ICS. Ik krijg dan een OBEX error.
Als ik erop Google zie ik meer mensen die dit probleem hebben met ICS.

Het vreemde is dat synchen van Contacten wel gewoon goed verloopt.
Ik sync met Outlook.

Nog 1 zo'n grapje erbij, en dan ga ik echt terug naar 2.3.5...
:(

EDIT: gelukkig opgelost. In forum van MPE stond een tip. De-installeren MPE en weer opnieuw installeren. Nu werkt het weer wel....me happy! :+
Ik bleek overigens ook niet de nieuwste versie van MPE-client op mijn S2 te hebben, zal wel de oorzaak zijn geweest. Soms misschien toch wel handig om apps op auto-update te zetten :9

[ Voor 30% gewijzigd door wvexeltweakers op 25-04-2012 22:21 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:42:
[...]

Klopt, zojuist gedaan. Draait echt als een zonnetje! vind de interface vloeiender aanvoelen dan ervoor. En het voordeel dat je de accu langer mee kan laten gaan door het tweaken van cpu, gpu en display. Dit kan ook weer juist ten goede van de performance komen.

0) Odin 1.85
1) Siyah 3.12: http://www.gokhanmoral.com/
2) Old bootloader: http://skywanker.net/down...I9100XXLPS_I9100XENLP3.7z
3) USB Jig

[ Voor 40% gewijzigd door n00bs op 25-04-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamerPaps87
rubw87 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:26:
Het blijkt dus nu toch nadat ik eindelijk mijn nieuwe simkaart heb ontvangen van Three Ireland hier (ben hier een maandje geleden naartoe verhuist voor werken bij Dell) en laatst me S2 die ik toendertijd in NL bij bol.com had gekocht en had geupdate naar XEN ICS een roaming teken krijg op me phone..... moet ik toch me hpone op de XEU UK/Ireland CSC zetten? Iemand anders zei namelijk dat eerder dat dit niet nodig zou zijn. Help aub
Iemand? Ik heb google al meerdere malen geprobeerd maar ik kan geen Ierse csc vinden om te downloaden, ook. Ook heb ik in me Google account me nummer veranderd maar krijg toch nog dingen zoals verificatie code naar me oude NL nummer gestuurd, ook iemand die dat wel eens gedaan of gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Zo, ook KPN-branded naar ICS nu :) Loopt goed tot nu toe. En SUPER dat je nu (de meeste) apps gewoon kunt disablen standaard. Direct alle Hubs e.d. weg. Meuk. Wel jammer dat background-gegevens uitschakelen je nu constant een warning geeft in je scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
Oproep!!!

Willen KPN klanten de klacht ook hier melden:

http://forum.kpn.com/t5/H...date-Android-4/td-p/27161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Laatst online: 02-09 21:36
Favtory reset gedaan? Ik ondertussen wel, en geen problemen met uitvallen gehad sindsdien

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
Hoe moet ik zo'n reset doen?
En wat gebeurd er dan, wordt dan alles gewist wat op mijn toestel staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 14:49
Bij instellingen , Backup en reset en factory data reset.
Dan staat de S2, zeg maar, alsof je hem net nieuw hebt, dus alles moet dan weer ingesteld worden en eventuele eigen apps weer geïnstalleerd worden.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 20:31
heb wel een kpn toestel, maar ben geen klant bij kpn...
kan dus niet inloggen om te reageren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29
Sta je geregistreerd op GoT (de T staat voor Tweakers!!), ga je een topic openen op een KPN forum :X
En dat terwijl de oplossing zo simpel is: wipe en alles schoon installeren.

Is het dan zo onlogisch dat je bij de overgang naar een andere base eigenlijk altijd een full wipe nodig hebt?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

AllSeeyinEye schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:50:
Sta je geregistreerd op GoT (de T staat voor Tweakers!!), ga je een topic openen op een KPN forum :X
En dat terwijl de oplossing zo simpel is: wipe en alles schoon installeren.

Is het dan zo onlogisch dat je bij de overgang naar een andere base eigenlijk altijd een full wipe nodig hebt?
ik heb een full wipe gedaan en heb hetzelfde probleem met de KPN-release. De XEN-release kent dit probleem niet.

het kan dus in 2 zaken zitten: OF een foutje in de PDA (= LP9 in plaats van LP7) OF een foutje in de KPN CSC. dus... zeg het maar.

[ Voor 0% gewijzigd door wpuntnl op 26-04-2012 11:44 . Reden: baseband is LPS, PDA is LP9 aangepast dus. ]

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-04-2012 09:21 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
wpuntnl schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:17:
[...]

ik heb een full wipe gedaan en heb hetzelfde probleem met de KPN-release. De XEN-release kent dit probleem niet.

het kan dus in 2 zaken zitten: OF een foutje in de base (= LP9 in plaats van LP7) OF een foutje in de KPN CSC. dus... zeg het maar.
Ok, dus het werkt kennelijk niet. Dan pak je toch een oudere of andere versie/ROM? That's waar Nandroid voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpuntnl

wpuntnl

AllSeeyinEye schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:21:
[...]

Ok, dus het werkt kennelijk niet. Dan pak je toch een oudere of andere versie/ROM? That's waar Nandroid voor is.
Voor velen (niet tweakers, mensen die "gewoon" vertrouwen op de kennis en kunde van de fabrikant) is dat geen optie... Lijkt me dus terecht dat men daar melding van maakt.

Ik kijk het zelf nog even een dagje aan voor ik de XEN er weer op mik... stabiele versie... werkte inderdaad goed...

Survival of the W-est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfonius
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07 14:50
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door alfonius op 26-04-2012 09:57 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
wpuntnl schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:24:
[...]

Voor velen (niet tweakers, mensen die "gewoon" vertrouwen op de kennis en kunde van de fabrikant) is dat geen optie... Lijkt me dus terecht dat men daar melding van maakt.

Ik kijk het zelf nog even een dagje aan voor ik de XEN er weer op mik... stabiele versie... werkte inderdaad goed...
Een beetje tweaker kan in dat geval toch simpelweg een andere ROM flashen?! Wij zitten hier tenslotte niet voor niets op tweakers.net en het niveau mag daar dan ook naar zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-04-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Offtopic, dus weg. Als je niet inhoudelijk kunt reageren, reageer dan niet.

[ Voor 170% gewijzigd door janvanduschoten op 26-04-2012 10:28 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
Hmmm, mooi om te zien van die LP9-kuren (alsin; dat ik het hier even lees :P ), wilde net een clean install doen met LP7 toen ik die langs zag komen en wilde gebruiken, maar LP7 it is...

[ Voor 18% gewijzigd door Henk op 26-04-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
Ik wil wat van die Vodafone trash die na de ICS update geinstalleerd is (en ook op 2.3.5 aanwezig was) van mijn telefoon verwijderen, maar dat lukt niet op de manier waarop je zelf geinstalleerde software verwijderd.

Hoe doe ik dat? Ik zie er meer klachten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
jandirks schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:25:
Ik wil wat van die Vodafone trash die na de ICS update geinstalleerd is (en ook op 2.3.5 aanwezig was) van mijn telefoon verwijderen, maar dat lukt niet op de manier waarop je zelf geinstalleerde software verwijderd.

Hoe doe ik dat? Ik zie er meer klachten over.
Rooten en verwijderen uit je /system/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
Thanks. Kan ik na rooten ook weer unrooten? Heb ik daar dan de originele kernel voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
jandirks schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:29:
Thanks. Kan ik na rooten ook weer unrooten? Heb ik daar dan de originele kernel voor nodig?
Volgens mij wel, stock kernels kun je vinden op XDA. Volgens mij kan het ook met mobileodin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:18

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Topicstarter
jandirks schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:29:
Dat kun je zelf eenvoudig opzoeken in het desbetreffende Root topic. Goed inlezen, dat zal veel vragen beantwoorden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zucht.. het is weer zo ver.

Ook zelfde post op andere manier:
Ik denk dat mensen in dit topic moeten beseffen dat hier ook veel niet tweakers komen. Ik verwijs veel kenissen door naar de S2 topics hier voor info. Dus ja, hier komen veel non tweakers.

En echt, zeggen "Ga maar flashen" is NIET de oplossing. Dit is NIET het flash topic, dit is het algemene update topic. Dus over KIES, over flashen, OTA etc. Je kan niet gewoon zeggen "ga maar flashen" als er andere opties zijn.

Vooral omdat in de ogen van veel mensen (en nee die zijn niet dom etc, whatever) Flashen nog een risico is en garantie problemen geeft. Gewoon omdat dit vanuit de fabrikant zo gemeld wordt.

[ Voor 16% gewijzigd door corset op 26-04-2012 10:40 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.

Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.