Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremere
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-07 02:48
Brad Pitt schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:58:
[...]

Icons op je homescreen zullen waarschijnlijk niet automatisch worden gerenamed. Zo vaag is dat niet.
Sleep je hem toch gewoon opnieuw erheen.
Bij mij is Martket op m'n homescreen wel netjes automatisch gerenamed naar Play Store.

Dit is op 2.3.6, maar wel onder Go Launcher Ex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tremere schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:00:
Bij mij is Martket op m'n homescreen wel netjes automatisch gerenamed naar Play Store.
Dat geloof ik best :) Als je echter zelf een Snelkoppeling toevoegt lijkt de kans mij nul dat dat vanzelf gaat :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:33
Tremere schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:00:
[...]

Dit is op 2.3.6, maar wel onder Go Launcher Ex.
Maar trekt Go Launcher Ex of überhaupt een Launcher nou meer accu, of verbetert deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
Brad Pitt schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:58:
[...]

Icons op je homescreen zullen waarschijnlijk niet automatisch worden gerenamed. Zo vaag is dat niet.
Sleep je hem toch gewoon opnieuw erheen.
Ook het originele icoon heet bij mij Market, dus ik zal hem handmatig moeten renamen. Is verder niet interessant, het viel me alleen op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09-2022
Vraag: in GB kan ik bij contacten met meerdere nummers aangeven welk telefoon nummer als default ingesteld moest worden. Maar nu kan dat niet meer?

Vb: ik heb contact met 2 nummers, waarvan 1 mobiel en 1 werk. Dit contact wil ik als favorite zetten. Maar als ik op favorite klik, dan belt bv het zakelijke nummer en ik wil graag het mobiele nummer :(

In GB stelde ik mobiel in als default (via lang ingedrukt houden dacht ik) en het was opgelost. Nu kan dat blijkbaar niet meer of is er een andere plek om dit in te stellen?

Workaround: huidige default nummer(s) verwijderen en opnieuw aanmaken. Het lijkt erop dat favorite sorteert op aanmaakdatum en dan de eerst pakt. Maar dit is uiteraard een dikke no-go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:31
RayMan schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:34:
Vraag: in GB kan ik bij contacten met meerdere nummers aangeven welk telefoon nummer als default ingesteld moest worden. Maar nu kan dat niet meer?

Vb: ik heb contact met 2 nummers, waarvan 1 mobiel en 1 werk. Dit contact wil ik als favorite zetten. Maar als ik op favorite klik, dan belt bv het zakelijke nummer en ik wil graag het mobiele nummer :(

In GB stelde ik mobiel in als default (via lang ingedrukt houden dacht ik) en het was opgelost. Nu kan dat blijkbaar niet meer of is er een andere plek om dit in te stellen?

Workaround: huidige default nummer(s) verwijderen en opnieuw aanmaken. Het lijkt erop dat favorite sorteert op aanmaakdatum en dan de eerst pakt. Maar dit is uiteraard een dikke no-go!
Hmm ik kan gewoon een nummer als 'default' aanmerken (vinkje verplaatst dan ook) als ik naar de contacten ga even vasthouden op het nummer welke je als default wil hebben en dan heb ik de mogelijkheid copy to clipboard of set default

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayMan schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:34:
Als je op een contact clickt met meerdere nummers krijg je zo'n schermpje te zien met daarin de gegevens van het contact en uiteraard alle onderlinge telefoonnummers. Klik je dan lang op één van die nummers zie je dit:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/Screenshot_2012-04-06-10-49-50.png

Dat werkt toch gewoon prima? Als je de volgende keer dat contact belt pakt 'ie automatisch dát nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamiko
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-02 12:13
LUX LP4 geinstalleerd over bestaande (overigens probleemloze) 2.3.6 na cache te hebben gewiped. Vervolgens Lite'ning ROM 2.6 erop en gele driehoek verwijderd met Triangle Away 1.25. Teller ook weer terug op nul. Bestanden en apps zijn behouden, tot nu toe geen problemen ondervonden en lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06
n00bs schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:22:
[...]

Geforceerd Galaxy S2 updaten naar Android 4.03

1) Kies uitzetten op PC
2) download Odin 1.85
3) Ga naar http://www.sammobile.com/...=3&t=1&o=1&m=GT-I9100&r=1 en maak een account aan en download: I9100XXLPS 4.0.3 2012 March I9100OXALPS Poland
(daarna de zip file uitpakken, dan houd je een .tar.md5 bestand over die je nodig hebt)
4) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMHOOG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten
5) kies Wipe CACHE partition (niets anders dan dat! je raakt geen data kwijt!)
6) zet je telefoon uit
7) doe hem aan door: volumeknop OMLAAG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten en druk volume omhoog (continue)

8) Sluit je telefoon aan op je PC en Odin zegt: ADDED (als het goed is)
9) Bij de knop PDA, laadt je de gedownloade Rom van punt 3
10) Rest van de instellingen laten staan en flashen maar!

Als er iets misgaat, horen we het wel.
Ik ben wel een n00b op het gebied van flashen, maar heb via bovenstaande handleiding geflashed van 2.3.6 naar 4.0.3 (LUX)
Nu begrijp ik dat ik beter een full wipe had kunnen doen en op zich kan ik hier ook wel inkomen omdat het een vrij grote update is van 2.3.6 naar 4.0.3.
Maar welke handelingen moeten hierboven dan in de handleiding zodat ik em full wipe en echt een hele clean install van 4.0.3 heb?

ps: dan ben ik ook al mn apps / contacten / agendaitems etc kwijt?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 00:41

n00bs

Het is weer Zomer!

Qosmic schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:27:
[...]

Ik ben wel een n00b op het gebied van flashen, maar heb via bovenstaande handleiding geflashed van 2.3.6 naar 4.0.3 (LUX)
Nu begrijp ik dat ik beter een full wipe had kunnen doen en op zich kan ik hier ook wel inkomen omdat het een vrij grote update is van 2.3.6 naar 4.0.3.
Maar welke handelingen moeten hierboven dan in de handleiding zodat ik em full wipe en echt een hele clean install van 4.0.3 heb?

Full Wipe kan de oplossing zijn bij problemen... echter genoeg mensen die dit niet hebben. Full Wipe doe je eerder met een custom rom en root access. De kies update doet ook geen full wipe, dus lijkt mij zeer overbodig :)
En mocht een app problemen geven, dan verwijder je die toch en herinstalleer je die of verwijder je daarvan de specifieke cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Qosmic schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:27:
[...]

Heb ik ook een vraag over:

wat is de volgorde?

1: wipe cache partition
2: wipe data facory reset
3: reboot system now

Neem aan dat als ik dit zo doe wel al mijn apps en instellingen kwijt ben.
Ben ik dit niet na alleen 1 en 3 te doen en dan ICS - LPS er op te zetten ?

P.S.

Niet dat ik het ga doen, heb ICS-LPS er al opstaan en zonder dit alles gedaan te hebben werkt 100% goed
Maar als ik in de toekomst nou wel problemen ga krijgen weet ik hoe de volgorde is.... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 06-04-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Optie 2, ben je alles kwijt (ook op intern geheugen, fotos etc) ;) dus dan is optie 1 overbodig.
Optie 1 is enkel je cache die opgebouwd wordt net als in andere operating systems om het systeem te optimaliseren. Na cache clearen, wordt die weer opnieuw opgebouwd (kost dus in begin ff extra accu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
n00bs schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:42:
Optie 2, ben je alles kwijt (ook op intern geheugen, fotos etc) ;)
Welnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
n00bs schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:42:
Optie 2, ben je alles kwijt (ook op intern geheugen, fotos etc) ;) dus dan is optie 1 overbodig.
Optie 1 is enkel je cache die opgebouwd wordt net als in andere operating systems om het systeem te optimaliseren. Na cache clearen, wordt die weer opnieuw opgebouwd (kost dus in begin ff extra accu)
Goed, maar als dan alleen 1: wipe cache partition heb gedaan en daarna reboot moet je er dan voor zorgen dat,
je al met Odin verbonden bent, anders laat hij het systeem weer op dus ook de Cache ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Albert020 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:45:
[...]

Goed, maar als dan alleen 1: wipe cache partition heb gedaan en daarna reboot moet je er dan voor zorgen dat,
je al met Odin verbonden bent, anders laat hij het systeem weer op dus ook de Cache ?
Gewoon reboot doen, zoda beeld zwart is, druk je gelijk Home + Power + Volume down
als logo in beeld komt, laat je de knoppen los en krijg je het download menu. Dan volume omhoog om door te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Succes dan :D ik bedoel niet de fotos van een eventueel geheugenkaartje... maar het intern geheugen. Full Wipe is gewoon factory reset en ook de optie die je op afstand kan uitvoeren als je een account maakt op Samsung Dive en de beveiligingsopties in je telefoon aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
n00bs schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:49:
[...]

Gewoon reboot doen, zoda beeld zwart is, druk je gelijk Home + Power + Volume down
als logo in beeld komt, laat je de knoppen los en krijg je het download menu. Dan volume omhoog om door te gaan.
Oké, bedankt, ga het pas doen als ik problemen opmerk, dat is nu niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
n00bs schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:50:
Succes dan :D ik bedoel niet de fotos van een eventueel geheugenkaartje... maar het intern geheugen.
Wat een onzin :/ Intern geheugen blijft volledig intact. Elke directory, elke file, elke foto, elk muziekje, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Brad, wat is dan het voordeel van een full wipe itt alleen cache wipe?

als ik jou begrijp blijft al mn data en apps dus behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qosmic schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:56:
Brad, wat is dan het voordeel van een full wipe itt alleen cache wipe?
Dat "alles" wordt verwijderd dat ervoor kan zorgen dat je erna problemen kán hebben door restbestanden en zo.
als ik jou begrijp blijft al mn data en apps dus behouden?
Apps uiteraard niet, die staan in /system/app en /data/app. Dat wordt gewiped, niét je interne geheugen waar je normale bestanden en dergelijke op staan. De bestanden die hier op staan doen niets voor je stabiliteit en worden zodoende ook geheel niet aangetast tijdens de hierboven beschreven manier van wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
maar raadt je dat aan als je van 2.3.6 naar 4.0.3 gaat?

en wat moet je voor extra handelingen en waar doen in het hierboven beschreven schema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Brad Pitt schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:58:
[...]

Dat "alles" wordt verwijderd dat ervoor kan zorgen dat je erna problemen kán hebben door restbestanden en zo.

[...]

Apps uiteraard niet, die staan in /system/app en /data/app. Dat wordt gewiped, niét je interne geheugen waar je normale bestanden en dergelijke op staan. De bestanden die hier op staan doen niets voor je stabiliteit en worden zodoende ook geheel niet aangetast tijdens de hierboven beschreven manier van wipen.
Hmz nu ga ik twijfelen, kan geen uitsluitsel vinden. 1 ding is zeker dat je al je apps, contacts, sms etc kwijtraakt. Maar als je je foto's en muziek niet kwijt zou raken dan gaat die factory reset ook nergens over + de full wipe via Samsung Dive.

Misschien dat iemand het dus wil testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
n00bs schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:06:
[...]

Hmz nu ga ik twijfelen, kan geen uitsluitsel vinden. 1 ding is zeker dat je al je apps, contacts, sms etc kwijtraakt. Maar als je je foto's en muziek niet kwijt zou raken dan gaat die factory reset ook nergens over + de full wipe via Samsung Dive.

Misschien dat iemand het dus wil testen :D
Na full wipe had ik geen contacten e.d. meer.
Foto's en WhatsApp conversaties nog wel.

Ik heb geen precieze lijst :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe je je telefoon ècht in fabrieksstand kan krijgen, dus dat er geen enkel spoortje van de gebruiker te vinden is. Compleet 'nieuw' dus.
Laatst dacht ik dat ik een factory-reset had gedaan door een code via de telefoonapp in te voeren. Ik kreeg inderdaad de melding dat er een factory reset gedaan zou worden, maar toen ik daarna Sygic opnieuw installeerde had hij m'n hele geschiedenis nog en alle kaarten!
Ik heb géén externe sd-kaart in mn foon, dus dat kan het niet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
frankivo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:09:
[...]

Full wipe is dus wipe data facory reset hé...... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qosmic schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:06:
maar raadt je dat aan als je van 2.3.6 naar 4.0.3 gaat?
Nou ja "men" op dit forum zegt het is niet nodig. "Men" op XDA raadt het meestal aan. Ik heb het "uiteraard" ook gedaan bij het van GB naar ICS gaan. Nu met een romwissel doe ik het niet meer, gewoon zo er overheen.
en wat moet je voor extra handelingen en waar doen in het hierboven beschreven schema?
Weinig. Al doe ik zelf niets met Odin. Doe in de recovery een wipe data factory reset en flash meteen erna een custom rom in zip-vorm. Je moet na het opstarten wel dus weer een hoop dingen gaan instellen dan hè. Wifi settings, programma settings, etc. Wat je dus kán doen is eerst proberen zonder de full wipe te updaten en mocht het instabiel zijn alsnog alles wipen en het opnieuw flashen. Kost je hooguit wat extra tijd, that's all :)
n00bs schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:06:
Hmz nu ga ik twijfelen, kan geen uitsluitsel vinden. 1 ding is zeker dat je al je apps, contacts, sms etc kwijtraakt.
Die ben je inderdaad erna kwijt. Dus backup van maken beforehand :)
Maar als je je foto's en muziek niet kwijt zou raken dan gaat die factory reset ook nergens over + de full wipe via Samsung Dive.
Wat Dive doet weet ik niet... Heb alleen de recovery "full wipe" gedaan, een keer of 100 :P Zonder dataverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

frankivo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:09:

Zet de contacts dan in Google Contacts, dan worden ze gesynced en kun je ze ook niet kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzma Minin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-02 07:53
Even ter bevestiging, ik wil mijn telefoon niet bricken ;)

Ik wil de ROM van Luxemburg erop zetten.

1. Backup via KIES
2. SGS 2 in download-mode
3. Start ODIN, klik op PDA, selecteer I9100XWLP4_I9100XXLPS_I9100LUXLP1_HOME.tar.md5
4. Klik op start
5. Bij het groene PASS! kan de stekker eruit
6. Onder de nieuwe ROM zijn alle gegevens en apps bewaard gebleven.

Klopt dit? Ik vraag het me af, gezien er in een youtube-filmpje niet alleen een file werd geselecteerd voor PDA, maar ook voor phone en CSC. (betreffende filmpje: YouTube: How to install ICS on your Galaxy S2 i9100! )

Mijn huidige Baseband is I9100XXKI4, Android-versie 2.3.6. Kernelversie: 2.6.35.7-I9100XWKK2-CL726411 root@DELL88

Кузьма Минич Захарьев Сухорукий

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kijk even naar een bericht dat een paar dagen terug gepost werd in dit topic. Daar staat precies in wat je moet doen. Voor de volledigheid: zoals jij het beschrijft zou ik het dus niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het is 1 .md5 bestand die je flashed als PDA, that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Kuzma Minin schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:22:
Even ter bevestiging, ik wil mijn telefoon niet bricken ;)

Ik wil de ROM van Luxemburg erop zetten.

1. Backup via KIES
2. SGS 2 in download-mode
3. Start ODIN, klik op PDA, selecteer I9100XWLP4_I9100XXLPS_I9100LUXLP1_HOME.tar.md5
4. Klik op start
5. Bij het groene PASS! kan de stekker eruit
6. Onder de nieuwe ROM zijn alle gegevens en apps bewaard gebleven.

Klopt dit? Ik vraag het me af, gezien er in een youtube-filmpje niet alleen een file werd geselecteerd voor PDA, maar ook voor phone en CSC. (betreffende filmpje: YouTube: How to install ICS on your Galaxy S2 i9100! )

Mijn huidige Baseband is I9100XXKI4, Android-versie 2.3.6. Kernelversie: 2.6.35.7-I9100XWKK2-CL726411 root@DELL88
Zo heb ik het dus wel gedaan en heb geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albert020 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:32:
Zo heb ik het dus wel gedaan en heb geen probleem ;)
Zie ook niet wat er mis is met deze methode eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzma Minin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-02 07:53
Bedankt voor de reacties!

Ik denk dat BamSlam_ erop doelt dat het verstandig is het cache te wissen? Zal daarom de volgende stappen óók uitvoeren en dan moet het goedkomen. :)
4) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMHOOG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten
5) kies Wipe CACHE partition (niets anders dan dat! je raakt geen data kwijt!)
Edit: Update net uitgevoerd, mét Wipe CACHE partition, maar zonder KIES te deïnstalleren. Is goed gegaan. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Kuzma Minin op 06-04-2012 14:07 ]

Кузьма Минич Захарьев Сухорукий

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:33:
[...]

Zie ook niet wat er mis is met deze methode eigenlijk.
Er wordt aangeraden om Kies te deïnstalleren voordat je Odin gebruikt en om de cache te wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BamSlam_ schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:43:
Er wordt aangeraden om Kies te deïnstalleren voordat je Odin gebruikt
Meen je niet. Wat een "handige" manier om te flashen dan. Sowieso moet je met een boog om Kies lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Brad Pitt schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:46:
[...]

Meen je niet. Wat een "handige" manier om te flashen dan. Sowieso moet je met een boog om Kies lopen :P
Heb wel meegemaakt op 1 systeem tot nu toe, dat de drivers niet automatisch geinstalleerd konden worden, waardoor ik wel Kies moest installeren... daarna connecten, drivers werden toen wel deels gekoppeld. Kies sluiten en daarna Odin starten. Had Kies niet gedeinstalleerd en system service van kies draaide nog (kon het op dat systeem niet killen). Geen probleem daarna na het flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:35:
[...]

Lezen en gij zult vinden,dit verhaal is nu al zo vaak voorbij gekomen..
Dat zal best, maar hoever moet ik terug gaan zoeken.. ach, ik heb Odin.. maar de desbetreffende klasgenoot wil daar niet aan beginnen en omdat ik toevallig las dat een ander persoon hier ook last van had.

Edit: En euh.. op de zoekwoord Kies in dit topic krijg ik 11 pagina's, en ben vanaf de 11ste pagina terug gaan kijken maar kan geen echte oplossing vinden, heb als meerdere malen Kies verwijdered, Laptop een herstart gegeven..
Dat is geen updaten.. maar snap je punt. :9

[ Voor 7% gewijzigd door Satom op 06-04-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
CptChaos schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:14:
[...]
Zet de contacts dan in Google Contacts, dan worden ze gesynced en kun je ze ook niet kwijt raken.
Ik ben ze ook niet kwijt.
Ik gaf alleen aan wat die full wipe doet ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
seeKo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:57:
Doet bij jullie Spotify het op LPS? Hier doet hij niks. Misschien iemand wel met LP4? Dan ga ik die proberen..
Weet iemand dit toevallig al? Je zou mij er onwijs mee kunnen helpen om uitluitsel te geven, dan weet ik of ik van LPS naar LP4 moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
seeKo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:00:
[...]

Weet iemand dit toevallig al? Je zou mij er onwijs mee kunnen helpen om uitluitsel te geven, dan weet ik of ik van LPS naar LP4 moet gaan...
Ik heb LP4 en bij mij werkt spotify als een zonnetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de lux versie zonder problemen geïnstalleerd.
Ik ben alleen de mogelijkheid tot live-achtergronden kwijt.

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij wel opvalt na installeren van LPS is dat ik mijn games via samsung niet meer terug kan zetten.Geeft elke keer fout code jammer[/quote]
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat een hoop aplicaties en games nog niet aangepast zijn voor ICS.
Sorry offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Die Samsung Apps app is afaik regiogebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, hoe krijg je dat blauwe thema met ICS update? Heb zojuist de LUX versie erop gezet maar het menu e.d. is vrijwel hetzelfde gebleven met wat kleine aanpassingen daar gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I9100ZSLPF Android 4.0.3 I9100OZSLPF Taiwan
Weer een nieuwe uitgekomen, maar we gaan weer verder van huis..Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Hmz, LauncherPro's laatste versie 0.8.6 loopt niet echt lekker op mijn ICS. Bij booten crasht ie telkens. Dat zal wel de reden zijn waarom de non-wipe upgrade niet goed werkte. Alle andere apps werken behoorlijk goed

Ik draai dus CM9 op ICS.. kan ik dan in dit topic verder of in het SGSII mod-topic ?

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YoG schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:10:
Hmz, LauncherPro's laatste versie 0.8.6 loopt niet echt lekker op mijn ICS. Bij booten crasht ie telkens. Dat zal wel de reden zijn waarom de non-wipe upgrade niet goed werkte. Alle andere apps werken behoorlijk goed
LauncherPro is iets van een jaar geleden voor het laatst geüpdate. Zou dat niet als ICS launcher gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 01:14
Vliegtuig02 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:30:
[...]
Same problem here.. een klas genoot vraagt of ik even zijn SGS zou willen update..

[afbeelding]

|:(
UPDATE VIA KIES GELUKT!

Ik had het probleem dat Kies 2.2.0.12014_18 meldt dat ik Kies moet updaten, en dat ik daarna nieuwe firmware kan laden. Het probleem was alleen dat er geen update van Kies geladen werd als je de update knop gebruikte.

Dus contact opgenomen met de Samsung Helpdesk. Alle gebruikelijk handelingen uitgevoerd, dus herinstalleren zonder virusscanner enz.. Hielp niets natuurlijk. Toen raadde men mij aan om naar het Samsung servicecentre in de Vodafonewinkel te gaan, en het daar via Kies te proberen.

Gistermiddag heb ik dus meerdere gezellige uren doorgebracht met de Samsung service technicus bij het Vodafone centrum hier in Groningen. We hebben op zijn Windows-XP systeem allerlei versies van Kies geladen, met allerlei versies van USB drivers. Geen enkele combinatie kregen we draaiend, heel vaak zagen we de melding dat er een fout staat in het .inf bestand van de MTP driver, dus logisch dat dan de driver niet wil laden.

Op een zeker moment hadden we een heel oude versie van Kies geladen, en die meldde toen dat er een update naar Kies 2.3.0.12035_16 (!!!!) beschikbaar was, en of we die wilden installeren. Dat hebben we gedaan, maar de USB problemen bleven.

Thuis gekomen heb ik opnieuw Kies gestart, maar bij mijn versie 2.2.0.12014_18 geen melding van een update naar 2.3.0.12035_16, en ook niet te vinden via Help!! Evenmin is er op enige Samsung site die ik bezocht een download van de nieuwe versie te vinden. De enige uitzondering was Samsung US, daar stond bij een paar tablets een link naar de 2.3 versie. Maar volledig in stijl met de Samsung internet service bleek die link niet te werken. Wel vond ik op Google allerlei meldingen van mensen die de 2.3 versie automatisch aangeleverd hadden gekregen via Kies.

Uiteindelijk heb ik alles toch geïnstalleerd gekregen zoals het (blijkbaar) moet. Ik heb Kies 2.2.0.12014_18_8 compleet verwijderd, en ook de USB drivers. Daarna heb ik de heel oude Kies 2.0.0.11011_16 geïnstalleerd (opgezocht op internet). Die installeert ook heel oude USB drivers. Vervolgens heb ik de USB drivers van Kies 2.2.0.12014_18 geïnstalleerd, ook die vond ik als afzonderlijk kitje ergens op het internet. Daarna heb ik die heel oude Kies opgestart, en die gaf toen meteen als melding dat Kies 2.3.0.12035_16 als nieuwste versie beschikbaar staat. Die versie dus als update geïnstalleerd, maar dan krijg je geen nieuwe USB drivers. Daarna even een reboot, en de Galaxy aangesloten. De USB drivers installeerden prachtig, en daarna Kies gestart. Kies meldde meteen dat er nieuwe firmware was voor de Galaxy en een paar minuten later had ik Android 4 op mijn Galaxy. Dat is toch een heel simpele installatieprocedure niet waar (ik heb de tussenliggende pogingen maar niet beschreven) ?

Moraal van het verhaal: Ik heb nog nooit zo'n stelletje klungelaars gezien als de mensen die verantwoordelijk zijn voor dit soort zaken bij Samsung. Als ze de klanten weg willen jagen, dan zijn ze heel goed bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
grunnsat schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 08:13:
[...]

UPDATE VIA KIES GELUKT!

Uiteindelijk heb ik alles toch geïnstalleerd gekregen zoals het (blijkbaar) moet. Ik heb Kies 2.2.0.12014_18_8 compleet verwijderd, en ook de USB drivers. Daarna heb ik de heel oude Kies 2.0.0.11011_16 geïnstalleerd (opgezocht op internet). Die installeert ook heel oude USB drivers. Vervolgens heb ik de USB drivers van Kies 2.2.0.12014_18 geïnstalleerd, ook die vond ik als afzonderlijk kitje ergens op het internet. Daarna heb ik die heel oude Kies opgestart, en die gaf toen meteen als melding dat Kies 2.3.0.12035_16 als nieuwste versie beschikbaar staat. Die versie dus als update geïnstalleerd, maar dan krijg je geen nieuwe USB drivers. Daarna even een reboot, en de Galaxy aangesloten. De USB drivers installeerden prachtig, en daarna Kies gestart. Kies meldde meteen dat er nieuwe firmware was voor de Galaxy en een paar minuten later had ik Android 4 op mijn Galaxy. Dat is toch een heel simpele installatieprocedure niet waar (ik heb de tussenliggende pogingen maar niet beschreven) ?

Moraal van het verhaal: Ik heb nog nooit zo'n stelletje klungelaars gezien als de mensen die verantwoordelijk zijn voor dit soort zaken bij Samsung. Als ze de klanten weg willen jagen, dan zijn ze heel goed bezig.
Zou fijn zijn als je even de linkjes post waar en wat je gedownload hebt _/-\o_

Hmm ik start net Kies op, krijg wel de update van Kies, maar nu connect mijn telefoon niet meer. En nu kan ik mijn S II niet eens meer via usb storage connecten.... aaargh

Na wat prutsen heb ik nu wel verbinding, en ik heb Kies 2.3.0.12035_16 , maar ik krijg geen ICS update hoor?

[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 07-04-2012 08:47 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 08:24:
[...]

Zou fijn zijn als je even de linkjes post waar en wat je gedownload hebt _/-\o_

Hmm ik start net Kies op, krijg wel de update van Kies, maar nu connect mijn telefoon niet meer.
USB drivers

Kies 2.0.0.11011_16

Je moet wel Winrar gebruiken om uit de drie parts Kies 2.0.0.11011 tot één executable te combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grunnsat
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 08:24:

Na wat prutsen heb ik nu wel verbinding, en ik heb Kies 2.3.0.12035_16 , maar ik krijg geen ICS update hoor?
Bij de vorige 2.2 versie van Kies had ik wel de melding dat ik Kies moet updaten, en dat ik daarna de firmware kan installeren. Als je die melding niet gehad hebt zal een upgrade naar Kies 2.3 waarschijnlijk ook geen nieuwe firmware opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
grunnsat schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 08:57:
[...]

Bij de vorige 2.2 versie van Kies had ik wel de melding dat ik Kies moet updaten, en dat ik daarna de firmware kan installeren. Als je die melding niet gehad hebt zal een upgrade naar Kies 2.3 waarschijnlijk ook geen nieuwe firmware opleveren.
Hmm ok crap. Ach ja, moet toch mijn abo verlengen, dan maar een One X kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het mij gelukt is om met Odin naar ICS-LUX te flashen wil een vriend graag dat ik dat met zijn S2 ook doe. Hij heeft nu echter het onderstaand probleempje en wil daar eerst vanaf omdat hij denkt dat het probleem blijft na de flash naar ICS.

Hij heeft nu 2.3.6 en heeft een probleem met het verplaatsen van iconen/schermen.
Wanneer hij bij het home-screen op de menu-knop tikt en kiest voor wijzigen, verschijnen alle venstertjes in het klein en kun je de volgorde wijzigen. Het probleem is dat al die venstertjes leeg zijn en dus niet kan zien wat hij verplaatst. Als hij een enkel icoontje verplaatst naar een ander scherm werkt dat wel, maar na het legen van het RAM of een herstart staat dat icoontje weer op de oude plaats.
Is er misschien ergens een setting die hij per ongeluk aangepast heeft waardoor alles leeg blijft?
PS; In alle venstertjes staan bij normaal gebruik zat icoontjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan sinds update naar LPS niets meer van telefoon naar sd kaart kopieren.. Kaart is wel gewoon benaderbaar en werkt gewoon. Heb de kaart geformeerd in de telefoon, maar di geeft geen verbetering. Als ik kaart eruit haal kan ik wel downloaden van bijv google play of samsung market..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenmaek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 09:33:
Omdat het mij gelukt is om met Odin naar ICS-LUX te flashen wil een vriend graag dat ik dat met zijn S2 ook doe. Hij heeft nu echter het onderstaand probleempje en wil daar eerst vanaf omdat hij denkt dat het probleem blijft na de flash naar ICS.

Hij heeft nu 2.3.6 en heeft een probleem met het verplaatsen van iconen/schermen.
Wanneer hij bij het home-screen op de menu-knop tikt en kiest voor wijzigen, verschijnen alle venstertjes in het klein en kun je de volgorde wijzigen. Het probleem is dat al die venstertjes leeg zijn en dus niet kan zien wat hij verplaatst. Als hij een enkel icoontje verplaatst naar een ander scherm werkt dat wel, maar na het legen van het RAM of een herstart staat dat icoontje weer op de oude plaats.
Is er misschien ergens een setting die hij per ongeluk aangepast heeft waardoor alles leeg blijft?
PS; In alle venstertjes staan bij normaal gebruik zat icoontjes.
Ik had bij de update van 2.3.3 naar 2.3.5 een gelijkaardig probleem dat het verplaatsen niet permanent was. De oplossing was het ledigen van de configuratie van twlauncher (via instellingen-applicaties). Homescreen moet je daarna terug instellen.

Mij is wel opgevallen dat de update naar ics dit al automatisch doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awenmaek schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 09:46:
[...]

Ik had bij de update van 2.3.3 naar 2.3.5 een gelijkaardig probleem dat het verplaatsen niet permanent was. De oplossing was het ledigen van de configuratie van twlauncher (via instellingen-applicaties). Homescreen moet je daarna terug instellen.

Mij is wel opgevallen dat de update naar ics dit al automatisch doet.
Lost dat "ledigen" ook het probleem van die lege venstertjes op, of is dat moeilijk te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Laatst online: 15:36
ik draai nu CM9 nightlies, is het ook mogelijk om daar LP4 bij te installeren?
ik heb nu Smallband versie I9100XXLPQ

[ Voor 20% gewijzigd door aegis op 07-04-2012 10:02 ]

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenmaek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 09:51:
[...]

Lost dat "ledigen" ook het probleem van die lege venstertjes op, of is dat moeilijk te zeggen?
Moeilijk te zeggen, maar veel kans dat het gerelateerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awenmaek schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:02:
[...]

OK bedankt, ik hoop dat ik hem vandaag zie en ga die oplossing proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Net ook maar de LUX versie erop gezet, maar kan ik ook nog terug naar 2.3.5? Niks werkt meer...volume knoppen niet, menu knop niet, home knop niet. Niks. Widgets niet, icons niet, kan helemaal niks meer.

Opnieuw opstarten duurt nu 3x zo lang, argh fuck fuck fuck, ook na opnieuw opstarten werkt niks meer. Ik kom niet eens meer in instellingen of wat dan ook.

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 07-04-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:22:
Net ook maar de LUX versie erop gezet, maar kan ik ook nog terug naar 2.3.5? Niks werkt meer...volume knoppen niet, menu knop niet, home knop niet. Niks. Widgets niet, icons niet, kan helemaal niks meer.
Full wipe gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
  • Laatst online: 11-12-2024
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:22:
Ik zou lux er nog maar een keer overheen zetten.
Je bent de eerste die ik hier nu mee hoor namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awenmaek schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:02:
[...]

Nog even voor de zekerheid om te voorkomen dat ik die "ledigen" optie niet kan vinden;
twlauncher (via instellingen-applicaties)
twlauncher staat daar dus als zodanig bij, krijg ik als ik daar op klik een aantal opties of werkt het anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren ook de LUX versie er op gezet. Geen problemen gehad. Alles werkt naar behoren.
Wel een full wipe gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nee geen full wipe, volgens de "handleiding" hier boven ergens. Alleen cache wipe gedaan. Probleem zit volgens mij in swype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ben je niet van een custom rom naar deze LUX versie gegaan, waardoor je beter een full wipe had kunnen doorlopen?

@ Mr Pitt, heb jij die LUX versie zitten testen of zweer je bij Wanamlite?!
Ben aan het werk, en zit er aan te denken om uit verveling ook maar eens te graan upgraden?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:25:
Nee geen full wipe, volgens de "handleiding" hier boven ergens.
Ja maar als je van GB naar ICS gaat is een full wipe, wat men hier ook zegt, echt geen overbodige luxe.
Probleem zit volgens mij in swype?
Dan haal je die er af?
sain onez schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:26:
Ben aan het werk, en zit er aan te denken om uit verveling ook maar eens te graan upgraden?
Lux niet geprobeerd nee. Wel laatste WanamLite, beviel niet, terug naar 10.5 waar "alles" gewoon top is :)
{oh wacht laatste Wanam is Lux zo te zien, welnu die trok ik niet)

[ Voor 41% gewijzigd door Brad Pitt op 07-04-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
sain onez schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:26:
Ben je niet van een custom rom naar deze LUX versie gegaan, waardoor je beter een full wipe had kunnen doorlopen?

Nee heb nog nooit een custom rom gehad, laatste update was 2.3.5 OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brad Pitt schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:27:
[...]

Ja maar als je van GB naar ICS gaat is een full wipe, wat men hier ook zegt, echt geen overbodige luxe.

[...]

Dan haal je die er af?
Hoe dan, als je niks meer kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Custom kernel, custom Rom, nul problemen meer, prima accuduur, prima snelheid, prima smoothness, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:27:
[...]

Hoe dan, als je niks meer kunt?
Anders even met Odin LPS erop zetten: I9100OXALPS_XEO.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Arf, en waarom is alles in ICS zo enorm groot en lelijk? Teksten zijn volgens mij 1,5 tot 2x zo groot en icons zijn allemaal nog lelijker geworden.

Ow ja, flikker ook gewoon even mijn belangrijkste mail account eraf... jezus wat een kolere update.

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 07-04-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:30:
Arf, en waarom is alles in ICS zo enorm groot en lelijk? Teksten zijn volgens mij 1,5 tot 2x zo groot en icons zijn allemaal nog lelijker geworden.
Je kunt ook altijd nog terug met Odin naar 2.3.5: 9100XENKJ1_XEN.zip.html

Maar zal eerst LPS proberen: [url="[url=\"http://www.hotfile.com/dl/151777801/8421dd9/I9100XXLPS_I9100OXALPS_XEO.zip.html\"]I9100OXALPS_XEO.zip[/url"]I9100OXALPS_XEO.zip[/url]

[ Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 07-04-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:30:

Ow ja, flikker ook gewoon even mijn belangrijkste mail account eraf... jezus wat een kolere update.
Gaan we weer met een bekende Phusebox tirade. Welnu, succes aan de anderen, I am outta here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brad Pitt schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:32:
[...]

Gaan we weer met een bekende Phusebox tirade. Welnu, succes aan de anderen, I am outta here :)
Ja kom op, serieus, ik installeer gewoon de officiele update, ok van een ander land maar goed, en opeens is echt alles anders. Lettertype op klein zetten in mail werkt niet, swype werkt niet, e-mail account verwijderd, google account verwijderd, alle contacten weg, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Brad Pitt schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:32:
[...]

Ach, beter dan de "Boohoo ik flash en kan geen handleiding volgen, nu gaat het fout bohoo" waar dit topic vol mee zit. WTB een mod om ALLE flash gezeik gewoon in de flash topic te gooien.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ben 2.3.5 aan het downloaden, en ik weet nu in ieder geval wel dat ik geen ICS meer wil :S En ik maar denken dat je er op vooruit zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:37:
Ben 2.3.5 aan het downloaden, en ik weet nu in ieder geval wel dat ik geen ICS meer wil :S En ik maar denken dat je er op vooruit zou gaan.
En bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:37:
Ja man, denk dat alle nieuwe S3-eigenaren onwijs gaan balen en gaan smeken voor een 2.3.5 downgrade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brad Pitt schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:38:
[...]

Ja man, denk dat alle nieuwe S3-eigenaren onwijs gaan balen en gaan smeken voor een 2.3.5 downgrade :P
Nou als het niet aan ICS ligt dan ligt het aan Samsung, en wil ik geen Samsung telefoon meer. Damn, ik snap niet dat iemand kan leven met zo'n enorme tekst overal op zijn telefoon, nog wel het grootste struikelpunt. Het lijkt wel of ik een senioren telefoon heb.

Ook fijn dat alle contact foto's nu enorm low-res zijn. Swype is niet meer te verwijderen en ook niet meer opnieuw te installeren, en die gebruikte ik altijd.

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 07-04-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:39:
[...]

Nou als het niet aan ICS ligt dan ligt het aan Samsung, en wil ik geen Samsung telefoon meer. Damn, ik snap niet dat iemand kan leven met zo'n enorme tekst overal op zijn telefoon, nog wel het grootste struikelpunt. Het lijkt wel of ik een senioren telefoon heb.

Ook fijn dat alle contact foto's nu enorm low-res zijn. Swype is niet meer te verwijderen en ook niet meer opnieuw te installeren, en die gebruikte ik altijd.
Heb je al geprobeert ISC opnieuw te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:06:
[...]

Heb je al geprobeert ISC opnieuw te flashen?
Nee weg met die troep, alsof het dan opeens beter wordt. Ok misschien werkt swype dan wel, maar dan blijft het echt lelijk. De e-mail app is totaal onbruikbaar geworden, contacten zijn nu moeilijker bereikbaar plus ook nog eens lelijke low-res foto's (wat ik ook probeer), lettertype is overal iets groter, icons in taakbalk zijn groter, pattern unlock is vormgegeven door Stevie Wonder geloof ik, nee ik kan er niet mee leven.

Dan toch maar eens overstappen naar Windows Phone of iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:08:
[...]

Nee weg met die troep, alsof het dan opeens beter wordt. Ok misschien werkt swype dan wel, maar dan blijft het echt lelijk. De e-mail app is totaal onbruikbaar geworden, contacten zijn nu moeilijker bereikbaar plus ook nog eens lelijke low-res foto's (wat ik ook probeer), lettertype is overal iets groter, icons in taakbalk zijn groter, pattern unlock is vormgegeven door Stevie Wonder geloof ik, nee ik kan er niet mee leven.

Dan toch maar eens overstappen naar Windows Phone of iOS
Waarom heeft dan niemand last van de probleempjes die jij hebt, kennelijk is er bij die flash iets fout gegaan en zou een 2e flash incl een partition wipe dat wel eens kunnen oplossen. Maarja, als jij je zo negatief blijft opstellen houdt het natuurlijk op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:14:
[...]

Waarom heeft dan niemand last van de probleempjes die jij hebt, kennelijk is er bij die flash iets fout gegaan en zou een 2e flash incl een partition wipe dat wel eens kunnen oplossen. Maarja, als jij je zo negatief blijft opstellen houdt het natuurlijk op :(
Los van de problemen, is het gewoon echt allemaal ronduit lelijk, dus ook al los ik alle problemen met een nieuwe flash op, of een full wipe, dan heb ik nog steeds een lelijk,onbruikbaar en onlogisch OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:15:
Los van de problemen, is het gewoon echt allemaal ronduit lelijk, dus ook al los ik alle problemen met een nieuwe flash op, of een full wipe, dan heb ik nog steeds een lelijk,onbruikbaar en onlogisch OS.
Zou inderdaad gewoon op iOS overstappen. Dat werkt out-of-the-box gewoon wél goed, snel en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Brad weet jij toevallig wat het probleem is met een Sd kaart na update naar LPS?
Probleem is dat ik niets meer uit de telefoon naar mijn geheugenkaart kan verplaatsen..
Maar mijn muziek en foto's die ik op de kaart heb kan ik gewoon openen, ps heb kaart geformateerd in de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
[...]

Maar waar ik nu wel even benieuwt naar ben, heb je deze 2.3.5: I9100XENKJ1_XEN.zip
er weer opgezet, en werkt ie weer als voorheen ?

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 07-04-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Albert020 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:23:
[...]

Maar waar ik nu wel even benieuwt naar ben, heb je deze 2.3.5: [url="2.3.5: [url=\"http://hotfile.com/dl/145841980/0c30ad1/I9100XWKJ3_I9100XENKJ1_XEN.zip.html\"]9100XENKJ1_XEN.zip.html[/url]"]9100XENKJ1_XEN.zip [/url]
weer opgezet, en werkt ie weer als voorheen ?
Hij staat er nu net op, en tot nu toe werkt alles weer ja. Alleen mijn e-mail account dat door ICS was verwijderd heb ik opnieuw moeten instellen. Swype werkt weer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Phusebox schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:24:
[...]

Hij staat er nu net op, en tot nu toe werkt alles weer ja. Alleen mijn e-mail account dat door ICS was verwijderd heb ik opnieuw moeten instellen. Swype werkt weer etc.
Ok dat is mooi, wou ik even weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:21:
Hoi Brad weet jij toevallig wat het probleem is met een Sd kaart na update naar LPS?
Probleem is dat ik niets meer uit de telefoon naar mijn geheugenkaart kan verplaatsen..
Wat wil je precies verplaatsen dan? Kan wel even testen maar heb geen problemen ondervonden vooralsnog.
En welke kernel draai je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41
Lol, ik wilde ook net iOS voorstellen :p

-Contacten staan in je Google account.
-Sms en mms had je kunnen backuppen
-Email staat op de server van je providers
-App instellingen had je kunnen backuppen
-Je apps staan in je Play Store account
-lettertype kan je in veel apps kleiner maken. Alternatief is een ander, kleiner font of met CM9 builds gewoon kleiner zetten.
-De icon grootte is afhankelijk van de door jou gekozen launcher
-Swype kan je met root access gewoon verwijderen en door de beta vervangen
...

[ Voor 7% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-04-2012 11:29 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:25:
[...]

Wat wil je precies verplaatsen dan? Kan wel even testen maar heb geen problemen ondervonden vooralsnog.
En welke kernel draai je dan?
Ik kan bijv geen games meer van google play en samsung downloaden telefoon geeft foutcode.Maar als ik mijn geheugenkaart uit de telefoon haal dan werkt het wel. Wat betreft versie kernel die heb ik even niet bij de hand zit op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:35:
Ik kan bijv geen games meer van google play en samsung downloaden telefoon geeft foutcode.Maar als ik mijn geheugenkaart uit de telefoon haal dan werkt het wel. Wat betreft versie kernel die heb ik even niet bij de hand zit op mijn werk.
Is die geheugenkaart niet vol dan? Zet zelf alle apps sowieso in het interne geheugen. Vind dat wat sneller en makkelijker qua Nandroid backups en zo. Wat is de foutcode die je krijgt bij het downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:40:
[...]

Is die geheugenkaart niet vol dan? Zet zelf alle apps sowieso in het interne geheugen. Vind dat wat sneller en makkelijker qua Nandroid backups en zo. Wat is de foutcode die je krijgt bij het downloaden?
Nee ik heb 20 gig vrij dus dat kan niet. De melding is Installatie mislukt Probeer het later opnieuw Met driehoekje plus uitroep teken. En als ik iets wil verplaatsen van telefoon naar Sd kaart zegt hij ka app niet verplaatsen. Wat denk jij een full wipe en alles even opnieuw installeren? Ps heb wel root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:55:
Nee ik heb 20 gig vrij dus dat kan niet. De melding is Installatie mislukt Probeer het later opnieuw Met driehoekje plus uitroep teken. En als ik iets wil verplaatsen van telefoon naar Sd kaart zegt hij ka app niet verplaatsen. Wat denk jij een full wipe en alles even opnieuw installeren? Ps heb wel root.
Nou ja als je van je huidige setup even een Nandroid maakt kan je risicoloos een full wipe doen en de Rom opnieuw flashen ja. Werkt het dan nog niet (wat mij bijzonder stug lijkt) zet je die Nandroid terug en was het sowieso het proberen waard. Denk echter wel dat je na een volledig nieuwe start geen problemen meer hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:02:
[...]

Nou ja als je van je huidige setup even een Nandroid maakt kan je risicoloos een full wipe doen en de Rom opnieuw flashen ja. Werkt het dan nog niet (wat mij bijzonder stug lijkt) zet je die Nandroid terug en was het sowieso het proberen waard. Denk echter wel dat je na een volledig nieuwe start geen problemen meer hebt :)
Gaan we doen laat nog wel wat achter als het okay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
[...]

Jij bent duidelijk geen android user... maak eens screenshots van wat je lelijk vindt? En lelijk ten opzichte van wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een ander probleempje sinds ik ICS heb. Mijn dataverbinding (G3) heb ik altijd uit staan omdat ik vrijwel altijd via wifi werk, als ik mijn foon aanzet of herstart verschijnt er een 'R' bij de verbindigsstreepjes alsmede een waarschuwingsdriehoek linksboven die meldt dat roaming uit staat. Als ik nu even roaming inschakel verdwijnen de 'R' en de melding, daarna schakel ik roaming weer uit en blijven die melding en de 'R' weg.
Hoe kan ik blijvend van dat probleempje afkomen, want met 2.3.6 had ik dat niet.

PS; Roaming is er toch alleen voor om automatisch te wisselen van netwerk-aanbieder als je bijvoorbeeld de grens overgaat?
Of wordt het ook nog ergens anders voor gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Yucko schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:31:
raar, want ik zie bij Samsung Remote 2.2.5 nergens staan dat hij toegang tot mijn contactenlijst wil :?
Heb het nog even gecheckt: het gaat om de Samsung Smart View app. Een uitgebreidere versie van de Samsung Remote app die ook video kan streamen naar je S2. Smart View wil toegang tot je serienummer, telefoonnummers waarmee je verbinding maakt, geluid opnemen en als beheerder van je accounts optreden. Dat lijkt mij voor een remote control / streaming app niet nodig.
Pagina: 1 ... 17 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.

Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.