dat werkt uitstekend...maar dan moet je wel het samsung toetsenbord gebruiken ;-). Helaas, thx voor de tip though
Is ICS in belgie uit nu?bbc schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:29:
Ik heb dus net de officiële ICS erop gezet![]()
Kies zitten updaten naar een nieuwe versie en daarna kon ik aan de installatie beginnen, nadat mijn batterij nog eventjes moest laden. Het is nu ook officieel op de twitter pagina van Samsung België.
https://twitter.com/#!/samsung_be
Nog niks in Nederland blijkbaar?
De Luxemburgse staat op Kies. Maar net zoals vele Belgen heb ik een Lux-versie (in Brussel gekocht). Mogelijks is de Belgische unbranded versie gewoon een Lux.
Dat heeft elke ICS ROM, ik ga er daarom vanuit dat het default ICS is en dat je er dan dus niets of uiterst weinig aan kan doen.Kirretje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:38:
Iemand een idee hoe ik dit laat verdwijen? Zodra ik ga typen verschijnt linkboven in de notificatiebalk een toetsenbord settings knoppie.....niet nodig...
Is de luxemburg firmware overigens
[afbeelding]
Graag zie ik de meest gebruikte custom ICS rom graag tegenover de checkrom v6 2.3.6. In de zin van browsen, menu doorbladeren etc.
Kan iemand die regelen hier? Ik heb niemand in mn buurt die custom rom op zn sgs2 heeft...
Kan iemand die regelen hier? Ik heb niemand in mn buurt die custom rom op zn sgs2 heeft...
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Je kan ook diverse YouTube filmpjes erover naast elkaar leggen denk ik? En anders kun je zelf ook wel dingen uitproberen natuurlijk.
Nandroid, ICS er op, zelf ff testen. Heb weinig zin om nu "even" een statief te gaan regelen en wat verschillende Roms te filmenEwivis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:54:
Graag zie ik de meest gebruikte custom ICS rom graag tegenover de checkrom v6 2.3.6. In de zin van browsen, menu doorbladeren etc.
Nickname does not reflect reality
Amen. En vergeet ook niet dat de meeste custom roms gewoon Samsung-releases zijn, gestript van e.e.a. en soms voorzien van een andere kernel zoals Siyah. Je kunt vanaf screenshots samen met ervaringen met e.e.a. aan custom roms met kernels zef eigenlijk alles wel beslissen en zien. Een wanamlite met stock kernel zal hetzelfde presteren als een willekeurige andere met stock kernelBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:56:
[...]
Nandroid, ICS er op, zelf ff testen. Heb weinig zin om nu "even" een statief te gaan regelen en wat verschillende Roms te filmenEn dan nog, zelf ondervinden is altijd het beste. Risicoloos testen met een backup anyway.
naja dat werkt niet zo lekker natuurlijkCptChaos schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:56:
Je kan ook diverse YouTube filmpjes erover naast elkaar leggen denk ik? En anders kun je zelf ook wel dingen uitproberen natuurlijk.
Ik heb ook de kiesupdate voor mijn kiezen gehad maar de update gaat niet goed.
Na de herstart van Kies blijkt dat nog steeds de oude versie geinstalleerd is en dus ziet kies weer dat er een nieuwe versie is enz. enz.
Is er iemand die dit ook wel een gehad heeft??
Heb al een uninstall van kies gedaan en herstarts etc. niets lijkt te helpen.
P.S. heb een w7 64 bits machine.
Laat maar waarschijnlijk een rotte internet verbinding via wifi en werd de dowmload halverwege afgebroken.
Via de kabel is de update nu goed gegaan.
Na de herstart van Kies blijkt dat nog steeds de oude versie geinstalleerd is en dus ziet kies weer dat er een nieuwe versie is enz. enz.
Is er iemand die dit ook wel een gehad heeft??
Heb al een uninstall van kies gedaan en herstarts etc. niets lijkt te helpen.
P.S. heb een w7 64 bits machine.
Laat maar waarschijnlijk een rotte internet verbinding via wifi en werd de dowmload halverwege afgebroken.
Via de kabel is de update nu goed gegaan.
[ Voor 20% gewijzigd door peterstr op 04-04-2012 13:21 ]
Vanavond ga ik mijn SGS2 testen tegenover een HTC one xBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:56:
[...]
Nandroid, ICS er op, zelf ff testen. Heb weinig zin om nu "even" een statief te gaan regelen en wat verschillende Roms te filmenEn dan nog, zelf ondervinden is altijd het beste. Risicoloos testen met een backup anyway.
Ik heb het zelf al ondervonden, maar dat is misschien meer een gevoel dat het minder lekker loopt dan 2.3.6.
Daarom wil ik ze graag naast elkaar zien zeg maar
Ja dat is inderdaad een veel betrouwbaardere "test", een geheel andere telefoon ernaast houden. Goeie keuze!
gast, was meer een voorbeeld dat ik ze naast elkaar wil hebben ipv via youtube filmpjes zelf een indicatie maken zeg maar.... relaxtBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:03:
[...]
Ja dat is inderdaad een veel betrouwbaardere "test", een geheel andere telefoon ernaast houden. Goeie keuze!
Dude, je stelt echt bizarre vragen. Je verwacht van iemand "even" wat films te gaan maken maar bent niet bereid zelf "even" een andere Rom te flashen? Waar gaat dit allemaal over?!Ewivis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:05:
gast, was meer een voorbeeld dat ik ze naast elkaar wil hebben ipv via youtube filmpjes zelf een indicatie maken zeg maar.... relaxt
Dus je gaat een 2.3.6-telefoon naast een ICS houden? Zelfs op hetzelfde device zijn de performance verschillen gigantisch; http://www.gsmarena.com/s...gerbread-review-737p4.phpEwivis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:05:
[...]
gast, was meer een voorbeeld dat ik ze naast elkaar wil hebben ipv via youtube filmpjes zelf een indicatie maken zeg maar.... relaxt
En dan trek jij even een Quadcore open naast een Dual core.
Verder met stom^
[ Voor 7% gewijzigd door Henk op 04-04-2012 13:08 ]
Ik ben zeker wel bereidt om andere roms te flashen... ik heb alleen geen 2 SGS2 die ik even naast elkaar kan leggen. Zodat ik tegelijkertijd kan testen SGS2 GB vs SGS2 ICS zeg maar...Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:06:
[...]
Dude, je stelt echt bizarre vragen. Je verwacht van iemand "even" wat films te gaan maken maar bent niet bereid zelf "even" een andere Rom te flashen? Waar gaat dit allemaal over?!
Maar never mind...
edit: verder bedoel ik niet dat ik de htc wil vergelijken met de sgs2 maar meer een idee dat ik dus deze telefoons tegelijkertijd naast elkaar wil hebben... zucht...
zo zeg maar:
YouTube: Nokia Lumia 900 vs. Samsung Galaxy Nexus
[ Voor 26% gewijzigd door Ewivis op 04-04-2012 13:10 ]
Gasten!
Ik zag ineens zoveel nieuwe berichten dat ik dacht hee dat zijn vast de hoera roepende mensen omdat ics uit is.. maar nee het ging ergens anders over..
Ik zag ineens zoveel nieuwe berichten dat ik dacht hee dat zijn vast de hoera roepende mensen omdat ics uit is.. maar nee het ging ergens anders over..
Dat is toch gehéél irrelevant. Je bent nu enorm blij met je Checkrom. Nou, Nandroid, ICS er op. Even testen. Draait het optisch snel genoeg? Is het optisch smooth genoeg? Vind je hem mooi? Houden. Zo nee, restore.Ewivis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:08:
ik heb alleen geen 2 SGS2 die ik even naast elkaar kan leggen. Zodat ik tegelijkertijd kan testen SGS2 GB vs SGS2 ICS zeg maar...
Lekker friggin' boeiend of een app misschien 0.13 seconden sneller opstart op GB (doet ie niet) of dat GB smoother scrollt (doet het niet). Als de Rom je gewoon bevalt zoals 'ie is is het toch prima. Snap probleem niet.
De recente ICS Roms draaien gewoon waanzinnig goed. Zie geen enkele reden om nog te downgraden naar GB.
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 04-04-2012 13:12 ]
er is geen probleem, vind het alleen leuk om ze naast elkaar te zien.... toch hetzelfde met auto's? Je zet ze naast elkaar neer en laat ze dan racen tegen elkaar?Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:11:
[...]
Dat is toch gehéél irrelevant. Je bent nu enorm blij met je Checkrom. Nou, Nandroid, ICS er op. Even testen. Draait het optisch snel genoeg? Is het optisch smooth genoeg? Vind je hem mooi? Houden. Zo nee, restore.
Lekker friggin' boeiend of een app misschien 0.13 seconden sneller opstart op GB (doet ie niet) of dat GB smoother scrollt (doet het niet). Als de Rom je gewoon bevalt zoals 'ie is is het toch prima. Snap probleem niet.
Wat ik eigenlijk belachlijk vindt dat samsung totaal geen status update geeft omtrent ICS
Tja... er wordt over meer gediscussieerd dan alleen 'oeh! is ie er al?'Franco10 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:10:
Gasten!
Lijkt me dat de verschillen in snelheid/performance/visuals die atm besproken worden spannender zijn dan een menigte die alleen maar loopt te brullen dat ze hem (nog)niet/wel hebben. ICS is sowieso al uit, als je wilt pak je zo odin erbij en flash je de LPS/4 versie?
En nu zet je een honda civic gezinshok naast een ferrari, zonder enige toelichting op een dragstrip. Denk je niet dat mensen daar hun wenkbrauwen een beetje optrekken? Peren met kokosnoten vergelijken (appels doen we hier niet aanEwivis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:12:
[...]
er is geen probleem, vind het alleen leuk om ze naast elkaar te zien.... toch hetzelfde met auto's? Je zet ze naast elkaar neer en laat ze dan racen tegen elkaar?
Het wordt in diverse landen uitgerold, waar elk land op twitter door samsung sowieso ingelicht wordt, en anders op de telefoon zelf/kies. Wat wil je nog meer aan statusupdates? Met de huidige gang van zaken is Nederland voor de non-tweakers binnen een weekje aan de beurt...melvintje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:13:
Wat ik eigenlijk belachlijk vindt dat samsung totaal geen status update geeft omtrent ICS
[ Voor 17% gewijzigd door Henk op 04-04-2012 13:16 ]
Melvintje ben ik het totaal met je eens
woon in Engeland en daar zou de update al moeten zijn maar nog niets gezien op een unbranded model...
woon in Engeland en daar zou de update al moeten zijn maar nog niets gezien op een unbranded model...
Aangezien het nogal moeilijk is om preciés even snel/hard te swipen, je echt twee precies identieke telefoons moet hebben (qua background apps/services) verval je toch gauw in benchmarks. Hoe zinloos die ook kunnen zijn. Welnu, op ICS haal je vergelijkbare waardes als op GB. Soms ietsjes minder, soms ook weer veel meer.Ewivis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:12:
er is geen probleem, vind het alleen leuk om ze naast elkaar te zien.... toch hetzelfde met auto's? Je zet ze naast elkaar neer en laat ze dan racen tegen elkaar?
Zoveel beter is die HTC one x nou ook weer niet hoorHenk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:15:
[...]
Tja... er wordt over meer gediscussieerd dan alleen 'oeh! is ie er al?'
Lijkt me dat de verschillen in snelheid/performance/visuals die atm besproken worden spannender zijn dan een menigte die alleen maar loopt te brullen dat ze hem (nog)niet/wel hebben. ICS is sowieso al uit, als je wilt pak je zo odin erbij en flash je de LPS/4 versie?
[...]
En nu zet je een honda civic gezinshok naast een ferrari, zonder enige toelichting op een dragstrip. Denk je niet dat mensen daar hun wenkbrauwen een beetje optrekken? Peren met kokosnoten vergelijken (appels doen we hier niet aan)
Wat er al wordt gesuggereerd, dat kun je zelf ook eenvoudig. Ik denk niet dat er veel mensen 2 toestellen hebben. Als jij het prettig vind om de SII en de One X naast elkaar te houden dan moet je dat gewoon doen.Ewivis schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:54:
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Kijk er zijn natuurlijk wel sites waar je de status kan zien voor alle landen. Maar in nederland is nog steeds niks bekend en samsung laat niks van zich horenlondonertje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:16:
Melvintje ben ik het totaal met je eens
Wat ik niet snap is dat als je het zo belangrijk vindt dat je er hele fora over volschrijft/klaagt, je niet gewoon een officiele samsungrom (zoals al eerder gezegd; de lux/be versie) flasht met odin. Dit kan met behoud van je garantie/zonder dat je flashcounter oploopt (want officiele samsung rom), en is in een kwartier gedaan. Als dan de NL een keer uit komt, flash je die er op dezelfde manier overheen.melvintje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:21:
[...]
Kijk er zijn natuurlijk wel sites waar je de status kan zien voor alle landen. Maar in nederland is nog steeds niks bekend en samsung laat niks van zich horen
Je had al klaar kunnen zijn.
Dat begrijp ik, maar het 1ste kwartaal is nu afgelopen en in dat kwartaal zou de update er zijn, maar nu is het 2de kwartaal begonnen en Samsung heeft geen status of uitleg gegeven wanneer de update alsnog zou komenHenk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:15:
[...]
Het wordt in diverse landen uitgerold, waar elk land op twitter door samsung sowieso ingelicht wordt, en anders op de telefoon zelf/kies. Wat wil je nog meer aan statusupdates? Met de huidige gang van zaken is Nederland voor de non-tweakers binnen een weekje aan de beurt...
Belangrijk vind ik het niet, Het flashen heb ik allang gedaan. draai al 4.0.3, maar het is gewoon te gek voor woorden dat samsung geen status heeft gegevenHenk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:25:
[...]
Wat ik niet snap is dat als je het zo belangrijk vindt dat je er hele fora over volschrijft/klaagt, je niet gewoon een officiele samsungrom (zoals al eerder gezegd; de lux/be versie) flasht met odin. Dit kan met behoud van je garantie/zonder dat je flashcounter oploopt (want officiele samsung rom), en is in een kwartier gedaan. Als dan de NL een keer uit komt, flash je die er op dezelfde manier overheen.
Je had al klaar kunnen zijn.
Waarom? Ze zijn wereldwijd in diverse landen aan het uitrollen, wat voor statusupdate wil je verder nog? Ze zeiden dat ze met de update voor de SII zouden starten in Q1 2012, en die belofte hebben ze gehouden. Dat vervolgens het spul gefaseerd uitgerold wordt en ons land dus niet als eerste aan de beurt is, is toch niet zo verwonderlijk? Wees er juist dankbaar voor, jij bent niet het proefkonijn van de LPQ-rom met de double-SMS bug, die is er al uitmelvintje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:02:
[...]
Belangrijk vind ik het niet, Het flashen heb ik allang gedaan. draai al 4.0.3, maar het is gewoon te gek voor woorden dat samsung geen status heeft gegeven
Want, als samsung nu zegt dat ze komende vrijdag Nederland gaan serveren, en dat blijkt maandag te worden omdat ze in de belgische rom met de NL-taal een bug tegenkomen, is het ook weer gepiep. Is het zo belangrijk dat ze een keer of 20 herhalen:"we zijn er mee bezig!!11one"
De Samsung Nederland twitter zal er echt wel een berichtje uitduwen als de NL ICS i9100 rom de deur uit gaat. En dat, los van de wetenschap dat samsung dus wereldwijd ICS aan het uitrollen is, snap ik niet wat je nog meer aan communicatie wilt. De update is wereldwijd gefaseerd gestart, meer/ boeiender nieuws is er gewoon niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Henk op 04-04-2012 14:13 ]
Verwijderd
Inderdaad kreeg ik gisteren via KIES de melding dat er een update was. Dit bleek ICS I9100XXLPS. Ná de update wel bv. een nieuwere versie van Sygic moeten installeren omdat de geïnstalleerde versie niet meer (goed) werkte. Ook heb ik alle icoontjes van geïnstalleerde programma's opnieuw moeten indelen. Verder lijkt het te werken. Ik heb de afgelopen 20 uur nog geen spontane reboots gehad zoals bij 2.3.6.mr.DJ95 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:07:
nog steeds niks bekend van de kies update? kwam wel een melding van een HWI gebruiker maar ik zie nog niks. heb net wel @samsung_nl getweet maar daar verwacht ik niet veel van.
Die spontane reboot ga je met LPS ook niet krijgenVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:19:
[...]
Inderdaad kreeg ik gisteren via KIES de melding dat er een update was. Dit bleek ICS I9100XXLPS. Ná de update wel bv. een nieuwere versie van Sygic moeten installeren omdat de geïnstalleerde versie niet meer (goed) werkte. Ook heb ik alle icoontjes van geïnstalleerde programma's opnieuw moeten indelen. Verder lijkt het te werken. Ik heb de afgelopen 20 uur nog geen spontane reboots gehad zoals bij 2.3.6.
Over dubbele SMS-bugs; de LPS heeft hem ook 
@Hieronder; probeer eens een alternatieve SMS app zoals go sms, handcent of airdroid (die laatste is sowieso een must have app
)... Daar treedt die bug mee op namelijk.
@Hieronder; probeer eens een alternatieve SMS app zoals go sms, handcent of airdroid (die laatste is sowieso een must have app
[ Voor 65% gewijzigd door Henk op 04-04-2012 14:44 ]
Hoe bedoel je dubbele SMS-bugs, nergens van van draai al 3 dagen met LPS
Verwijderd
Er gaat iets niet goed denk ik, ik heb alles hieronder goed gedaan, alleen Odin zegt geen ADDED, wat moet ik nu doen?
Ik heb wel via PDA de rom gekozen en op start geklikt, maar er gebeurt niets, HELP
4) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMHOOG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten
5) kies Wipe CACHE partition (niets anders dan dat! je raakt geen data kwijt!)
6) zet je telefoon uit
7) doe hem aan door: volumeknop OMLAAG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten en druk volume omhoog (continue)
Sluit je telefoon aan op je PC en Odin zegt: ADDED (als het goed is)
9) Bij de knop PDA, laadt je de gedownloade Rom van punt 3
10) Rest van de instellingen laten staan en flashen maar!
Ik heb wel via PDA de rom gekozen en op start geklikt, maar er gebeurt niets, HELP
4) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMHOOG, home button en powerknop indrukken
6) zet je telefoon uit
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten en druk volume omhoog (continue)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 14:49 ]
Lees je op XDA ook veel over. Zelf ook niet gehad, wel een full wipe gedaan voor het flashen uiteraard.Albert020 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:40:
Hoe bedoel je dubbele SMS-bugs, nergens van van draai al 3 dagen met LPS
Je telefoon word wel door samsung KIES herkend?Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:40:
Er gaat iets niet goed denk ik, ik heb alles hieronder goed gedaan, alleen Odin zegt geen ADDED, wat moet ik nu doen?
6) zet je telefoon uit
Verwijderd
Jawel, maar die is er af nu.koning_nico schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:54:
[...]
Je telefoon word wel door samsung KIES herkend?
Er staat in het scherm nu
Downloading
Do not turn off target!!!
Heb ook geen full wipe uitgevoerd, alleen geflashtBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:45:
[...]
Lees je op XDA ook veel over. Zelf ook niet gehad, wel een full wipe gedaan voor het flashen uiteraard.
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 04-04-2012 14:58 ]
Gewoon van GB zo hoppa naar ICS ja? Da's niet verstandig, maar da's bij iedereen andersAlbert020 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:57:
Heb ook geen full wipe uitgevoerd, alleen geflasht
Werkt gewoon goed....Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:00:
[...]
Gewoon van GB zo hoppa naar ICS ja? Da's niet verstandig, maar da's bij iedereen anders
Bij jou ja. Niet bij iedereen, zoals op tientallen posts te lezen is. Full wipe is altijd aan te raden bij problemen.Albert020 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:01:
Werkt gewoon goed....
bij mij ging het ook goed, mazzel gehad dan zeker...
Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:02:
[...]
Bij jou ja. Niet bij iedereen, zoals op tientallen posts te lezen is. Full wipe is altijd aan te raden bij problemen.
Met die handleiding was bij mij ook geen full wipe nodig. Het draait prima nun00bs schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:22:
[...]
Geforceerd Galaxy S2 updaten naar Android 4.03
1) verwijder KIES van je PC
2) download Odin 1.85
3) Ga naar http://www.sammobile.com/...=3&t=1&o=1&m=GT-I9100&r=1 en maak een account aan en download: I9100XXLPS 4.0.3 2012 March I9100OXALPS Poland
(daarna de zip file uitpakken, dan houd je een .tar.md5 bestand over die je nodig hebt)
6) zet je telefoon uit
Als er iets misgaat, horen we het wel.
Bij sommige computers wordt de Samsung idd niet goed herkend, was net aan het prutsen op werk met de telefoon van een collega.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:55:
[...]
Jawel, maar die is er af nu.
Downloading
Ik heb daarop Samsung Kies geinstalleerd (Odin ff uitgezet en telefoon ontkoppeld). Na de installatie kies gestart en telefoon gekoppeld.
Even kijken of Windows?? de telefoon herkend. Sluit hierna Kies af (zonder deinstallatie) en start Odin 1.85. Als het goed is, zegt hij nu wel ADDED
Verwijderd
Please help mij, ik weet niet wat ik nu moet doen, durf mijn s2 niet af te koppelen of ODIN te sluiten.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:55:
[...]
Jawel, maar die is er af nu.
Downloading
Het staat ook gewoon vaak aangegeven bij diverse Roms. Zo staat er bij Wanam's Rom, in BOLD: "If you came from a Gingerbread or AOSP Rom or if you use Stock Email, you MUST WIPE your data".
Maar goed, aangezien niemand hier ooit problemen heeft met lezen zal het allemaal wel goedkomen ook
Maar goed, aangezien niemand hier ooit problemen heeft met lezen zal het allemaal wel goedkomen ook
Full Wipe is echt niet nodig. Zelfs die cache is volgens mij niet nodig, maar just in case + je raakt niets kwijt.Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:00:
[...]
Gewoon van GB zo hoppa naar ICS ja? Da's niet verstandig, maar da's bij iedereen anders
Wel moet ik tot nu toe bij elk toestel 2x flashen om Qwerty keyboard te krijgen!
Lees ff een reactie omhoogVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:05:
[...]
Please help mij, ik weet niet wat ik nu moet doen, durf mijn s2 niet af te koppelen of ODIN te sluiten.
n00bs in "Het Grote Galaxy S II ICS update topic"
Geen last van, deed het in één keer goed. Bedoel maar, zegt toch allemaal geen f*ck dit.n00bs schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:06:
Wel moet ik tot nu toe bij elk toestel 2x flashen om Qwerty keyboard te krijgen!
Verwijderd
Kan ik proberen, maar wat moet ik nu doen, ik durf mijn foon niet te ontkoppelen van de PC.n00bs schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:05:
[...]
Bij sommige computers wordt de Samsung idd niet goed herkend, was net aan het prutsen op werk met de telefoon van een collega.
Ik heb daarop Samsung Kies geinstalleerd (Odin ff uitgezet en telefoon ontkoppeld). Na de installatie kies gestart en telefoon gekoppeld.
Even kijken of Windows?? de telefoon herkend. Sluit hierna Kies af (zonder deinstallatie) en start Odin 1.85. Als het goed is, zegt hij nu wel ADDED
Hoopte dat door de update naar ICS de trilfunctie van mijn telefoon het weer zou doen, maar tevergeefs. Iemand nog enig idee wat ik nog meer kan doen voordat ik hem moet gaan wipen?
Wipen is overrated heb ik net begrepen. Gewoon er overheen knallen en álles werkt perfect
1) Je hoef niet bang te zijn. Laat gewoon hje telefoon in download modus. Dat downloading zegt niet dat die wat download, maar enkel de modus waarin die verkeerd. Telefoon enkel uit de USB port van PC halen.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:08:
[...]
Kan ik proberen, maar wat moet ik nu doen, ik durf mijn foon niet te ontkoppelen van de PC.
2) Samsung Kies downloaden: http://www.samsung.com/nl...GT-I9100LKATNL-downloads# (software) installeren...
3) Als die klaar is telefoon koppelen, Windows installeert dan de benodigde drivers. Als hij klaar is, Kies applicatie afsluiten
4) Odin weer starten, en als het goed is zegt die nu Added, als jij je telefoon in je PC plugt
Nandroid backup maken, wipen. Testen of hij het doet. Zo niet, originele rom erop flashen en terugbrengen voor garantie. Als wel, nandroid terugzetten, backups maken met titanium en opnieuw wipen. Daarna restorenFist schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:16:
Hoopte dat door de update naar ICS de trilfunctie van mijn telefoon het weer zou doen, maar tevergeefs. Iemand nog enig idee wat ik nog meer kan doen voordat ik hem moet gaan wipen?
Wow uhm, ik moet me even beter gaan verdiepen hierin aangezien ik sinds vandaag kennis heb gemaakt met Odin. Raad je me dan af om hier uberhaupt aan te beginnen?Henk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:18:
[...]
Nandroid backup maken, wipen. Testen of hij het doet. Zo niet, originele rom erop flashen en terugbrengen voor garantie. Als wel, nandroid terugzetten, backups maken met titanium en opnieuw wipen. Daarna restoren
Haha nee maar dit probleem was er bij GB ook al, hoopte dat ICS het zou oplossenBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:18:
Wipen is overrated heb ik net begrepen. Gewoon er overheen knallen en álles werkt perfect
[ Voor 22% gewijzigd door Fist op 04-04-2012 15:20 ]
Nee zou me er zeker in verdiepen. Ten eerste is het leúk en ten tweede super handig om sowieso een prima werkende back-up te hebben, just in case. Kan je altijd weer "terug" naar de situatie waarin de telefoon NU is.Fist schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:20:
Raad je me dan af om hier uberhaupt aan te beginnen?
Leuk is uiteraard relatief, ik heb om eerlijk te zijn niet zoveel behoefte om me hierin te verdiepen. Maar heb natuurlijk ook geen behoefte dat ik straks mijn telefoon 2 weken kwijt ben aan zo'n reparatiecentrumBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:21:
[...]
Nee zou me er zeker in verdiepen. Ten eerste is het leúk en ten tweede super handig om sowieso een prima werkende back-up te hebben, just in case. Kan je altijd weer "terug" naar de situatie waarin de telefoon NU is.
Euhm... als je met odin kunt flashen, kun je ook (CF-)Rooten, het is namelijk niets anders dan een file flashen met OdinFist schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:20:
[...]
Wow uhm, ik moet me even beter gaan verdiepen hierin aangezien ik sinds vandaag kennis heb gemaakt met Odin. Raad je me dan af om hier uberhaupt aan te beginnen?
Waarom ik denk dat je een factory reset moet proberen voor je je een hele hoop problemen op de hals haalt, is omdat ik het idee heb dat je tril-motor gewoon wel eens stuk zou kunnen zijn. Dan kun je beter even testen met een hele lege tel en als je erachter komt dat het idd zo is, alles backuppen met titanium backup / mybackupro en je telefoon wegbrengen voor garantie.
@Brad Pitt: over dat wipen; ik wipe ook niet in die onderlinge versies. Zat me af te vragen of het nodig was omdat LPS duidelijk trager was op mijn device dan LP3, maar zoals ik al eerder opmerkte; ik heb het idee dat LPQ/R/S andere/oudere builds zijn dan de 2/4/5, ondanks de releasedates. Die laatsten hebben iig mijn voorkeur door het niet hebben van een double SMS bug, en gevoelsmatig betere snelheid.
[ Voor 18% gewijzigd door Henk op 04-04-2012 15:26 ]
Nou ja leuk is het vrijwel zeker wel aangezien "iedereen" die een custom draait nul van de problemen heeft die je op talloze fora kan lezen. Spontane reboots? Nou neen. ICS? Al lang. Plus het is allemaal relatief veiligFist schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:22:
Leuk is uiteraard relatief, ik heb om eerlijk te zijn niet zoveel behoefte om me hierin te verdiepen. Maar heb natuurlijk ook geen behoefte dat ik straks mijn telefoon 2 weken kwijt ben aan zo'n reparatiecentrum
Tussen bijv. een Wanam 10.4 en Wanam 10.6 hoef je ook helemaal niet te wipen neeHenk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:24:
@Brad Pitt: over dat wipen; ik wipe ook niet in die onderlinge versies. Zat me af te vragen of het nodig was omdat LPS duidelijk trager was dan LP3, maar zoals ik al eerder opmerkte; ik heb het idee dat LPQ/R/S andere/oudere builds zijn dan de 2/4/5, ondanks de releasedates. Die laatsten hebben iig mijn voorkeur door het niet hebben van een double SMS bug, en gevoelsmatig betere snelheid.
[ Voor 39% gewijzigd door Brad Pitt op 04-04-2012 15:26 ]
Ik ben juist van GB naar ICS gegaan zonder wipe in de filosofie dat het een officiele samsung update was. Kwaad kan het niet, maar ik was gewoon lui en het werkte zo verdomd goed dat ik er ook echt het nut niet van zagBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:24:
[...]
Nou ja leuk is het vrijwel zeker wel aangezien "iedereen" die een custom draait nul van de problemen heeft die je op talloze fora kan lezen. Spontane reboots? Nou neen. ICS? Al lang. Plus het is allemaal relatief veilig
[...]
Tussen bijv. een Wanam 10.4 en Wanam 10.6 hoef je ook helemaal niet te wipen neeMaar als mensen van GB naar ICS gaan en hebben /data en /system vol "meuk" staan kan het weinig kwaad dat toch maar te doen.
Dit deels gedreven door het feit dat veel restores met TB problemen gaven als je backup GB als bron en ICS als target had. Eerst de update uitvoeren, backup met TB draaien van je apps en daarna restoren was het idee, maar zoals al gezegd, dat is vervallen omdat het zo friggin' smooth draait
Zou ik van Omega naar Wanam gaan, dan zou ik wel wipen, maar nu... nah
[ Voor 6% gewijzigd door Henk op 04-04-2012 15:30 ]
Klinkt allemaal wel leuk inderdaad, zou me flink wat frustraties gescheeld hebben. Ga me rustig erin verdiepen denk ik, merk vanzelf of het wat voor me is. Best begin punt lijkt me gewoon xda en het custom rom topic hier op tweakers?Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:24:
[...]
Nou ja leuk is het vrijwel zeker wel aangezien "iedereen" die een custom draait nul van de problemen heeft die je op talloze fora kan lezen. Spontane reboots? Nou neen. ICS? Al lang. Plus het is allemaal relatief veilig
Waarschijnlijk kan ik het aan de hand van een handleiding wel ja, maar ik heb net ics erop gezet omdat de garantie blijft gelden. Ik doe liever niets waar ik mijn garantie mee in gevaar breng ook al weet ik dat het weer mogelijk is om die timer te resetten etc. Aan zulke dingen waag ik mij liever niet omdat ik de kennis nu zeker nog niet heb.Henk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:24:
[...]
Euhm... als je met odin kunt flashen, kun je ook (CF-)Rooten, het is namelijk niets anders dan een file flashen met OdinEen nandroid - backup is gewoon een image maken van je telefoon die je kunt herstellen vanuit hetzelfde menu. In het begin lijkt de terminologie wat eng, maar als je eenmaal de termen doorhebt, wordt het vanzelf iets natuurlijks
Waarom ik denk dat je een factory reset moet proberen voor je je een hele hoop problemen op de hals haalt, is omdat ik het idee heb dat je tril-motor gewoon wel eens stuk zou kunnen zijn. Dan kun je beter even testen met een hele lege tel en als je erachter komt dat het idd zo is, alles backuppen met titanium backup / mybackupro en je telefoon wegbrengen voor garantie.
Ik vermoed zelf niet dat de trilmotor kapot is, aangezien ik heel soms heb, dat de telefoon wel normaal trilt. Voor eventjes doen alle trilfuncties het gewoon, maar als ik hem dan wegstop en later weer kijk, dan doen ze het allemaal weer niet.
Kan je ook testen door *#0*# te "bellen" en dan te kiezen voor de vibratie testFist schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:30:
Ik vermoed zelf niet dat de trilmotor kapot is, aangezien ik heel soms heb, dat de telefoon wel normaal trilt. Voor eventjes doen alle trilfuncties het gewoon, maar als ik hem dan wegstop en later weer kijk, dan doen ze het allemaal weer niet.

Softwarematig lijkt me sowieso erg knap... niet onmogelijk, maar het driverdeel van android is readonly. Tenzij je het ineens na een update hebt ofzo...Fist schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:37:
Uhm ja daar gebeurt dus niets. Daarmee is dus uitgesloten dat het een softwarematige fout is?
Weet dat niet 100% zeker maar daarin zou ie echt "moeten" trillen ja... Kan dus best hardware-probleem zijn...Fist schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:37:
Uhm ja daar gebeurt dus niets. Daarmee is dus uitgesloten dat het een softwarematige fout is?
Moet je toestel niet geroot zijn als je een Nandroid backup wil maken ?Brad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:39:
[...]
Weet dat niet 100% zeker maar daarin zou ie echt "moeten" trillen ja... Kan dus best hardware-probleem zijn...
Volgens mij was het niet na een update, het speelt nu al een tijdje dus weet het niet meer heel precies eigenlijk. Daarmee zijn die stappen met nandroid ook allemaal niet echt meer nodig denk ik?
Verwijderd
Kies geïnstalleert, maar kon de telefoon niet vinden, kennelijk omdat hij in ODIN-mode staat, afgesloten, en ODIN weer gestart en nu herkent hij hem wel en is bezig, laat de afloop weten, thanks.n00bs schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:18:
[...]
1) Je hoef niet bang te zijn. Laat gewoon hje telefoon in download modus. Dat downloading zegt niet dat die wat download, maar enkel de modus waarin die verkeerd. Telefoon enkel uit de USB port van PC halen.
2) Samsung Kies downloaden: http://www.samsung.com/nl...GT-I9100LKATNL-downloads# (software) installeren...
3) Als die klaar is telefoon koppelen, Windows installeert dan de benodigde drivers. Als hij klaar is, Kies applicatie afsluiten
4) Odin weer starten, en als het goed is zegt die nu Added, als jij je telefoon in je PC plugt
Yessssss het is gelukt ICS staat er op
In de standaard recovery zit die optie niet nee.Albert020 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:40:
Moet je toestel niet geroot zijn als je een Nandroid backup wil maken ?
Is die code puur voor ICS? Als ik die code namelijk bel, krijg ik unknown applicationBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:33:
[...]
Kan je ook testen door *#0*# te "bellen" en dan te kiezen voor de vibratie test
[afbeelding]
nevermind, 2e keer deed ie t wel
[ Voor 4% gewijzigd door Saven op 04-04-2012 15:48 ]
Dacht ik al, wou ik dus even wetenBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:41:
[...]
In de standaard recovery zit die optie niet nee.
Nee geldt ook voor GB, tenzij je wat dingen hebt verwijderd.Saven schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:42:
Is die code puur voor ICS? Als ik die code namelijk bel, krijg ik unknown application
Dat is de algemene code, dit werkt bv ook op GB 2.3.6Saven schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:42:
[...]
Is die code puur voor ICS? Als ik die code namelijk bel, krijg ik unknown application
Ik weet niet of dit legaal is, maar welke officiële ICS Rom is aan te raden? Heb al even op SamMobile gekeken, maar, van de keuze mogelijkheden word ik duizelig en persoonlijk zal ik zeggen, de nieuwste (Luxembourg I9100XWLP4) is de beste.. maar daar twijfel ik op het moment wel aan..
heeft iemand een snelle mirror voor de ics luxemburg?
Stop chasing the dream, you're already living it
Ik schrijf het net uit, ook in het custom rom topic, maar mijn voorkeur gaat uit naar de XWLP# waar # geen letter is, maar een cijfer. Dus XWLP2/3/4, geen LPQ/LPS. Maar dat is puur gebaseerd op mijn onderbuikgevoel enzoVliegtuig02 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:47:
Ik weet niet of dit legaal is, maar welke officiële ICS Rom is aan te raden? Heb al even op SamMobile gekeken, maar, van de keuze mogelijkheden word ik duizelig en persoonlijk zal ik zeggen, de nieuwste (Luxembourg I9100XWLP4) is de beste.. maar daar twijfel ik op het moment wel aan..
[ Voor 4% gewijzigd door Henk op 04-04-2012 15:53 ]
LPQ is bagger maar LPS doet het echt helemaal perfect. Maar ook dat is slechts een mening natuurlijkHenk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:53:
Dus XWLP2/3/4, geen LPQ/LPS. Maar dat is puur gebaseerd op mijn onderbuikgevoel enzoIk heb er wel een onderbouwing voor, maar die is flinterdun.
Hier ook LPS en zoals Brad Pitt als zei, perfectBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:55:
[...]
LPQ is bagger maar LPS doet het echt helemaal perfect. Maar ook dat is slechts een mening natuurlijk
Dan wil ik jullie bij deze bedanken! Draai nu nog GB Miui.. maar qua batterij voldoet het niet aan mijn eisen en heb ik last van vast lopers, meestal in de Market / Play.
Gebruik sinds vanmiddag LPS en ben er meer dan tevreden over! Heerlijke vernieuwing wat dat betreft, ben alleen erg benieuwd naar de accuprestaties
Wat me wel gelijk opvalt is dat opladen via USB véél langer duurt dan voorheen, is dit de bedoeling?
It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
Vond trouwens dat ie altijd al langzaam oplaad via USB, maar zolang als ie maar niet leeg loopt (zou te gek voor worden zijnJochemp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:12:
Gebruik sinds vanmiddag LPS en ben er meer dan tevreden over! Heerlijke vernieuwing wat dat betreft, ben alleen erg benieuwd naar de accuprestatiesWat me wel gelijk opvalt is dat opladen via USB véél langer duurt dan voorheen, is dit de bedoeling?

Nou, eerder ging via USB opladen bijna net zo snel als via netstroom. Misschien dat de accu ook daadwerkelijk goed wordt opgeladen, want eerder was de accu ook zo leegVliegtuig02 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:16:
[...]
Vond trouwens dat ie altijd al langzaam oplaad via USB, maar zolang als ie maar niet leeg loopt (zou te gek voor worden zijn), vind ik het prima, maar ja, als hij eerder wel sneller oplaadde..
Ja da's met de LPS (Loading Power - Slow) Rom zo. Met LPQ (Loading Power - Quick) gaat dat razendsnel, helaas is daar het scrollen weer stroperig. Zo heb je altijd watJochemp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:12:
Wat me wel gelijk opvalt is dat opladen via USB véél langer duurt dan voorheen, is dit de bedoeling?
(onzin natuurlijk hè, for the record)
[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 04-04-2012 16:21 ]
Haha grapjas xD Ik zou je bijna gaan geloven hahaBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:20:
[...]
Ja da's met de LPS (Loading Power - Slow) Rom zo. Met LPQ (Loading Power - Quick) gaat dat razendsnel, helaas is daar het scrollen weer stroperig. Zo heb je altijd wat hè.
[ Voor 26% gewijzigd door Jochemp op 04-04-2012 16:23 ]
Jochemp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:21:
Haha grapjas xD Ik zou je bijna gaan geloven haha
Merk het zelf ook hoor, aan de computer "even" opladen is er echt niet meer bij. Doe het alleen nog maar thuis aan de, toch ook al trage, wandlader. Er zijn wel custom Roms met hogere "laadstromen" maar weet niet of dat werkt. Heb ook al gelezen dat een hogere laadwaarde instellen niets doet aangezien het toestel boven een bepaalde waarde toch niet sneller oplaadt. Heb dus ook het idee dat het onder GB (veel) sneller ging
Haha ik zag het wel, snel veranderen alsof je zijn sarcasme wel begreep!Jochemp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:21:
[...]
Haha grapjas xD Ik zou je bijna gaan geloven haha
You’re a nut! you’re crazy in the coconut!
Mooi zoVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:40:
[...]
Kies geïnstalleert, maar kon de telefoon niet vinden, kennelijk omdat hij in ODIN-mode staat, afgesloten, en ODIN weer gestart en nu herkent hij hem wel en is bezig, laat de afloop weten, thanks.
Yessssss het is gelukt ICS staat er op
DAMN! dat is nog eens een handige post..Henk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:37:
Over dubbele SMS-bugs; de LPS heeft hem ook
@Hieronder; probeer eens een alternatieve SMS app zoals go sms, handcent of airdroid (die laatste is sowieso een must have app)... Daar treedt die bug mee op namelijk.
heb ook even airdroid geinstalleerd, ben compleet verliefd
Dat is vaag, want staat specifiek bij de release notes van de nieuwste GoSMS:Henk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:37:
@Hieronder; probeer eens een alternatieve SMS app zoals go sms, handcent of airdroid (die laatste is sowieso een must have app)... Daar treedt die bug mee op namelijk.
"9.Fix send double msg issue in ICS Galaxy SII"
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 04-04-2012 16:45 . Reden: link toegevoegd ]
Hmmm, GoSMS heeft het dus netjes gefixt inmiddelsBrad Pitt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:45:
[...]
Dat is vaag, want staat specifiek bij de release notes van de nieuwste GoSMS:
"9.Fix send double msg issue in ICS Galaxy SII"
Even ter verduidelijking; ik riep gewoon wat bekende SMS-progsels, dat die gasten nou zo snel zijn met dat soort updates...
[ Voor 9% gewijzigd door Henk op 04-04-2012 16:51 ]
Ja gebruik die app niet (meer) want vind de Samsung SMS app wel prima maar kwam het tegen op XDA
Even getest via AirDroid en inderdaad dubbele SMS. Vaag dat de stock app daar dan geen last van heeft!De bug schijnt er een te zijn die gefixt moet worden door de SMS-app-bouwers, maar waarom dat de ene ICS rom er dan wel, en den andere er geen last van heeft, weet ik niet...
[Edit]
Ehhmmm, release notes van 27 maart hè!!!Even ter verduidelijking; ik riep gewoon wat bekende SMS-progsels, dat die gasten nou zo snel zijn met dat soort updates...![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 04-04-2012 16:54 ]
Handcent heeft het ookal gefixt (staat ook in de release notes)
PSN ID: Beest41
zelf heb ik nu de modem.bin uit de orriginele T-Mobile rom, met XXPH en een rooted kernel, denk niet dat ik nu nog een officiele rom update nodig heb 
wel jammer dat mijn aparaat nu niet in google play zichtbaar is, maar meerendeels deed ik toch al via de market app
wel jammer dat mijn aparaat nu niet in google play zichtbaar is, maar meerendeels deed ik toch al via de market app
Hm gister dus een grote update voor samsung kies gekregen, hier zag ik een aantal keer android 4.0.... voorbij flitsen, vervolgens kwam bij de opties een extra button voor upgrade en initialisatie. Wanneer ik hierop klikte zei die dat initialisatie niet ondersteund werd.
Vanochtend wilde ik het nog eens proberen, dus ik boote me laptop, connecte de sgs2 met de laptop en ik starten kies op, althans dat probeerde ik. Kies doet niks meer start niet op, geeft alleen een foutmelding welke ik niet kan openen want dan krijg ik de melding: kies reageert niet meer.
Net terug van kantoor en ik dacht van ja ik ga eens even kies verwijderen met alle bijbehorende meuk, kies opnieuw gedownload vanaf de samsung site. Hij installeert hem keurig en netjes... Maar hij start nog altijd niet op (met of zonder de sgs2 aangesloten)...
Wie zou mij kunnen helpen? Graag via hier voor de leek wat hetzelfde probleem heeft, en graag even een copy via DM...
Alvast hartelijk bedankt!
Mvg,
Vanochtend wilde ik het nog eens proberen, dus ik boote me laptop, connecte de sgs2 met de laptop en ik starten kies op, althans dat probeerde ik. Kies doet niks meer start niet op, geeft alleen een foutmelding welke ik niet kan openen want dan krijg ik de melding: kies reageert niet meer.
Net terug van kantoor en ik dacht van ja ik ga eens even kies verwijderen met alle bijbehorende meuk, kies opnieuw gedownload vanaf de samsung site. Hij installeert hem keurig en netjes... Maar hij start nog altijd niet op (met of zonder de sgs2 aangesloten)...
Wie zou mij kunnen helpen? Graag via hier voor de leek wat hetzelfde probleem heeft, en graag even een copy via DM...
Alvast hartelijk bedankt!
Mvg,
Duurt voor de meeste Nederlanders dus nog even... Stiekem wel wat ik vanmiddag al zeiSamsung stalls UK Ice Cream Sandwich roll out for unlocked Galaxy S II
So you paid attention to pundits and bought that Galaxy S II outright in the hopes that future software updates would arrive on your device first. And then reality came crashing in. It appears SIM-free is not the way Samsung wants consumers to be, as carrier-agnostic handsets in the UK will be the last to receive Ice Cream Sandwich. The move, though frustrating for many, is not as arbitrary and unfair as it might initially appear to be. Speaking to CNET UK, a company rep confirmed that this upgrade delay has everything to do with cross-carrier testing, compatibility and approval, owing to the "variety of networks" unlocked GS II's can access. Once it does get an unanimous greenlight, however, expect to see the final leg of that TouchWizzed Android 4.0 roll out commence.
sourceCNET UK
Well ... ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en de LPS rom er zojuist opgezet.
Als ik nu via *#1234# mijn CSC controlleer dan staat daar Unknown, kijk ik bij de beschikbare CSC via *#272*imei# dan staat daar alleen KPN.
Zoals het laatste al aangeeft heb ik een KPN toestel, maar hoe krijg ik mijn CSC daar weer op 'normaal'
Als ik nu via *#1234# mijn CSC controlleer dan staat daar Unknown, kijk ik bij de beschikbare CSC via *#272*imei# dan staat daar alleen KPN.
Zoals het laatste al aangeeft heb ik een KPN toestel, maar hoe krijg ik mijn CSC daar weer op 'normaal'
Verwijderd
Als ik kijk naar de releasedata voor Europa zie ik dat, met uitzondering van de Scandinavische landen, ICS altijd op een dinsdag wordt uitgerold.
Ik zet mijn kaarten op volgende week dinsdag voor de NL-release van ICS
Ik zet mijn kaarten op volgende week dinsdag voor de NL-release van ICS
Dit topic is gesloten.
Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.
Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.