Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de Poolse lpq rom draaien met root volgens de handleiding van XMOO. Kan ik daar gewoon de lps overeen flashen met odin? En behoud ik dan mijn root?

Kan ik t.z.t. ook gewoon de nederlandse ics rom er overheen flashen met behoud van mijn root access?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Mijn SGS2 is net binnen en wil er nu ICS op gaan zetten. Ik heb dit topic nu doorgelezen, maar er veranderd elke keer zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Wat is nu de allerbeste, stabiele en zo veel mogelijk originele ROM, die ik er nu op kan zetten? Is dat de LPS of de LP4 die net uit is in Luxemburg? Ik hoef alleen te rooten en dan te flashen met ODIN toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uroy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:34:
Heeft SGS2 ook dit probleem en dat je beter 2.3.5/6 kan blijven.
Vind ICS op de SGS2 bijzonder goed draaien. Is gewoon súper snel en súper smooth. Ga echt niet meer terug naar GB, nergens voor nodig.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

http://www.sammobile.com/...=1&m=GT-I9100&r=1#regiona

Luxemburg versie I9100XWLP4 .

Ik heb 'm nog niet getest, maar ter info, Luxemburg komt al aardig dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
uroy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:34:
op de fp las ik dit:
Sony: update naar Android 4.0 kan tragere telefoon opleveren
Heeft SGS2 ook dit probleem en dat je beter 2.3.5/6 kan blijven.
Ik zit ook met vol geduld te wachten ICS, maar het probleem is als het niet bevalt of problemen kan je niet meer terug naar de oude originele rom.
Ik volg dit topic al een tijdje en zie dat vele gebruikers zijn toestel geflash te hebben en nog niet tevreden zijn en nog steeds op zoek zijn naar een goede rom.
is het wachten waard of gewoon niet zeuren en bij GB blijven.
Ik zeg ja, voor nu wel iig met deze versies...

Brad pitt zegt: nee, ICS werkt geweldig...

Ik zou zeggen ervaar het zelf :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:41:
[...]

Vind ICS op de SGS2 bijzonder goed draaien. Is gewoon súper snel en súper smooth. Ga echt niet meer terug naar GB, nergens voor nodig.
Als je nou ook eens aangeeft WELKE fw je erop hebt geflasht, dan hebben medetweakers ineens veel meer aan je bericht. Ik in ieder geval wel. Volgens mij kan ik mijn SGS2(2.3.6 XEN) nog niet langs officiele weg upgraden...

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

seeKo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:38:
Ik hoef alleen te rooten en dan te flashen met ODIN toch?
Originele ROMs (direct van Samsung dus) hoef je geen root voor te hebben. Deze kun je direct mbv Odin flashen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
ShadyNetworker schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:46:
[...]

Als je nou ook eens aangeeft WELKE fw je erop hebt geflasht, dan hebben medetweakers ineens veel meer aan je bericht. Ik in ieder geval wel. Volgens mij kan ik mijn SGS2(2.3.6 XEN) nog niet langs officiele weg upgraden...
Brad Pitt in "[Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware"

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ShadyNetworker schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:46:
Fijne intonatie, thanks. Kan mij niet herinneren dat dat ook maar één keer gevraagd is. Maar goed, in het Custom Rom topic net een post gemaakt van hetgeen ik nu zelf draai. Ben daar zelf uitermate tevreden mee, wat een ander er van vindt is weer wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
rubw87 schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:08:
Heeft iemand die LPS Poolse Rom op een andere fileshare? Hotfile is zo traag en heeft limiet. Heeft iemand hier ervaring met flashen in heimdall op een mac met de frontend? Ik heb het geprobeerd met die LPS van Hotfile via Samfirmware maar die mist een firmware.xml volgens Heimdall?
Zoek op heimdall in dit topic en dan krijg je mijn command line versie. Veel makkelijker, hoef je maar te cut&pasten!

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

http://www.hotfile.com/dl..._I9100LUXLP1_LUX.zip.html

Luxemburg versie, is de nieuwste officiele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
Is er nou een verschil tussen LPS of WLP4 :?

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 03-04-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstrbrsr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 16:09
samsung het duurt te lang! Beter niet aankondigen en dan gewoon ineens komen, dan blijven uitstellen. Ik ben er klaar mee en ben nu over op I9100XXLPS_I9100OXALPS_I9100XXLPS_HOME. Ziet er mooi uit, een aantal aardige vernieuwingen, snelheid is prima. Ter informatie:

download ROM
download Odin3 v1.85
telefoon in download stand zetten (uitzetten en dan aanzetten met vol -, home en power tegelijk lang ingedrukt)
telefoon aankoppelen
in odin bij Files voor PDA het ROM bestand kiezen, verder niets aanklikken
druk op start en ga koffie zetten.

zo werkte het bij mij. Geen wipe, geen verloren data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:50:
[...]

Fijne intonatie, thanks. Kan mij niet herinneren dat dat ook maar één keer gevraagd is. Maar goed, in het Custom Rom topic net een post gemaakt van hetgeen ik nu zelf draai. Ben daar zelf uitermate tevreden mee, wat een ander er van vindt is weer wat anders :)
ja echt belachelijk dat je nou nooit es verteld welke versie je erop hebt staan :+ haha!

Ik ga over poosje weer ICS proberen hoor :) ik wacht nog even de nieuwe checkrom ICS af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 18:01
Toch apart dat zo land hem eerder krijgt als ons :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
mstrbrsr schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:09:
samsung het duurt te lang! Beter niet aankondigen en dan gewoon ineens komen, dan blijven uitstellen. Ik ben er klaar mee en ben nu over op I9100XXLPS_I9100OXALPS_I9100XXLPS_HOME. Ziet er mooi uit, een aantal aardige vernieuwingen, snelheid is prima. Ter informatie:

download ROM.............zo werkte het bij mij. Geen wipe, geen verloren data.
Ok.....maar moet je de SD en SIM kaart verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
FunZip schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:14:
[...]

Ok.....maar moet je de SD en SIM kaart verwijderen?
Nee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
ThnX.....maar staat nog altijd in de uitleg op: [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware] pag. 1.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-09 21:06
dragon3016 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:10:
[...]

Toch apart dat zo land hem eerder krijgt als ons :S
Stel er zitten nog bugs in, liever dat een land als Luxemburg er last van heeft dan een land als Duitsland of Nederland waar veel meer actieve gebruikers van de S2 zijn dan in Luxemburg.

Ik heb zelf een officiële Nederlandse S2 en vanwege de vele reboots met 2.3.6 heb ik maar een O2 Uk versie erop gezet. Inclusief de branding. In de Apexlauncher kan ik gelukkig het meeste verbergen.

Het loopt allemaal wel soepel, maar sommige applicaties zijn aanzienlijk langzamer geworden, zoals Whatsapp (het openen ervan), en ook Drawsomething crasht bij mij regelmatig. Met de accu geen problemen, maar ik gebruik dan ook een 2000mAh accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
FunZip schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:16:
[...]

ThnX.....maar staat nog altijd in de uitleg op: [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware] pag. 1.....
Maar is echt niet nodig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
Ik begin me toch sterk af te vragen wat sommige informatie in dit topic er toe doet. Ik lees meer custom rom gebeuren etc. dan dat ik iets over de ICS update lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exterminator schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:25:
Ik begin me toch sterk af te vragen wat sommige informatie in dit topic er toe doet. Ik lees meer custom rom gebeuren etc. dan dat ik iets over de ICS update lees...
Er is nog geen update. Topic maar even stil leggen dan tot die tijd lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstrbrsr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 16:09
Brad Pitt schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:27:
[...]

Er is nog geen update. Topic maar even stil leggen dan tot die tijd lijkt mij?
wat is dit nou weer voor onzinnige censuur (voor zover er zinnige censuur bestaat). De officiële update duurt te lang, mensen lossen het anders op. Die mensen hoef je toch niet het zwijgen op te leggen. Lekkere informatieve topic zou dit worden. Niemand mag wat zeggen totdat de update uit is, en daarna heffen we het topic op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mstrbrsr schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:30:
wat is dit nou weer voor onzinnige censuur (voor zover er zinnige censuur bestaat).
Je moet niet denken dat dat serieus bedoelt was hè, mfg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:33
mstrbrsr schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:30:
[...]

wat is dit nou weer voor onzinnige censuur (voor zover er zinnige censuur bestaat). De officiële update duurt te lang, mensen lossen het anders op. Die mensen hoef je toch niet het zwijgen op te leggen. Lekkere informatieve topic zou dit worden. Niemand mag wat zeggen totdat de update uit is, en daarna heffen we het topic op.
uuuhm...misschien was Brad licht sarcastisch?

In ieder geval: een uitrol van lik me vestje, zoveel is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DerLeonov schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:32:
[...]

uuuhm...misschien was Brad licht sarcastisch?

In ieder geval: een uitrol van lik me vestje, zoveel is wel duidelijk.
Tja, en in de landen/regio's waar de update wel keurig in het 1e kwartaal kwam zeggen ze natuurlijk "goed gedaan Samsung"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:36
thobe schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:20:
[...]

Stel er zitten nog bugs in, liever dat een land als Luxemburg er last van heeft dan een land als Duitsland of Nederland waar veel meer actieve gebruikers van de S2 zijn dan in Luxemburg.

Ik heb zelf een officiële Nederlandse S2 en vanwege de vele reboots met 2.3.6 heb ik maar een O2 Uk versie erop gezet. Inclusief de branding. In de Apexlauncher kan ik gelukkig het meeste verbergen.

Het loopt allemaal wel soepel, maar sommige applicaties zijn aanzienlijk langzamer geworden, zoals Whatsapp (het openen ervan), en ook Drawsomething crasht bij mij regelmatig. Met de accu geen problemen, maar ik gebruik dan ook een 2000mAh accu.
Alleen is het zo dat Samsung op Twitter heeft gezegd dat ze eerst landen met een grote userbase van de update voorzien. In de praktijk blijkt dit dus niet helemaal waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotwNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-04-2023
Aangezien ik mijn telefoon toch op Engels zet direct na install, zojuist toch maar even de Luxemburgse versie erop gezet. Geen problemen via Odin. Verder geen rare dingen er in tot zover, flash de NL versie wel als het zo ver is in een maand of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerLeonov
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:41:
[...]

Tja, en in de landen/regio's waar de update wel keurig in het 1e kwartaal kwam zeggen ze natuurlijk "goed gedaan Samsung"
Ook inde jaren dat Samsung het in Nederland goed deed (omdat het niet zo achterlijk veel verschillende modellen had uitgebracht), had het last van de slechte naam op dit vlak in de VS. Dus: nee.

Een goed uitrol mag van mij best gefaseerd. Maar dit is niet gefaseerd, maar gefragmenteerd. Er lijkt geen duidelijke logica achter te zitten, noch is de enorme stretch (vanaf 19 maart) goed te verklaren. Ze maken er in mijn ogen een potje van. En daar mag iedereen van mij lak aan hebben (aan mijn mening, zeg maar). Maar ik laat dit meewegen in mijn afweging voor een volgende product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:21
ik heb een unbranden NL (xen) versie erop staan.
Maar dan kan ik dus alleen de andriod rom downloaden en met odin flashen?

Ik hoef verder niet te rooten of andere zaken...

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Qosmic schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:48:
ik heb een unbranden NL (xen) versie erop staan.
Maar dan kan ik dus alleen de andriod rom downloaden en met odin flashen?

Ik hoef verder niet te rooten of andere zaken...
Helemaal juist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenmaek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06-2024
wow.... Via *#1234# zie ik dat mijn CSC LUX is... (Voeding heeft ook een label "LU"

Toestel in Brussel aangekocht bij een belgacom shop...

Ben benieuwd wat er gebeurd als ik 'm vanavond aan de wifi hang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
awenmaek schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:01:
wow.... Via *#1234# zie ik dat mijn CSC LUX is... (Voeding heeft ook een label "LU"

Toestel in Brussel aangekocht bij een belgacom shop...

Ben benieuwd wat er gebeurd als ik 'm vanavond aan de wifi hang.
Er gebeurt niets :) wat je moet hem aan je pc hangen met Kies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenmaek

Dan zal ik dat zeker doen... ;-)

Ik heb verschillende keren gelezen in diverse forums dat de update OTA zou binnenkomen, maar anderen spreken dit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Signs schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:03:
[...]

En toch twijfel ik daaraan, 2.3.6 kreeg ik immers ook gewoon via wifi, dus waarom ICS dan niet.
Met FOTA wordt volgens mij via 3G bedoelt, maar we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
PCFreak: G3 bestaat niet, 3G wel ;) FOTA is ook gwn via wifi, m.a.w. via internet zonder dat je een PC nodig hebt voor het flashen ;)

Even iets heel anders hoor.
Als je bijvoorbeeld uit de .zip van een officiele Sammie rom bijvoorbeeld de Bol app en andere rotzooi haalt en hem dan flasht gaat dan je flashcounter omhoog?
Daarnaast:iemand hier die kan bevestigen of Triangleaway van Chainfire werkt? Daarnaast enige ervaringen van iemand die, na triangleaway gebruikt te hebben, de telefoon heeft ingeleverd vanwege een probleem onder de fab. garantie vallend en hem gewoon gefixt terug heeft gekregen? Met andere woorden: ze konden niet zien dat je ooit een custom rom geïnstalleerd hebt?
Thx!

[ Voor 10% gewijzigd door Durazno op 03-04-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
New Android Firmware (GT-I9100LKJOPS). Region: OPS, Model: GT-I9100, Ver: I9100XWLP4 (4.0.3), Date: 29.03.2012 : http://bit.ly/uEr64Q Enjoy!

Australie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Ze zijn druk bezig vandaag met uitrollen.
Begin wel benieuwd te worden. Als de NL uitkomt gaat die er zeker op om te kijken hoe het bevalt.
Is het niets kan ik altijd weer terug naar 2.3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
IK heb nog steeds de hoop dat mn contact bij samsung gelijk had. Nog 2 weken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:59
hmmm 2 weken lang reboots, was ff op vakantie en heerlijk zonder reboots en een week lang met batterij (tsja wel data uit ;) ) Nu weer thuis en costant reboots met wifi. Ik ga geen 2 weken wachten meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Dan flash je de Luxemburger versie :-) Ook net gedaan. Loopt lekker wat mij betreft.
Vraagje, in het menu bij ontwikkelaarsoptie kan je 2d Hardwareversnelling in applicaties aanvinken. Standaard staat dit uit. Iemand een idee waar ik dit terug zou kunnen vinden? Ik heb geprobeerd dit aan te vinken, maar ik merk niet echt verschil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinus73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:59
Kirretje schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:00:
Dan flash je de Luxemburger versie :-) Ook net gedaan. Loopt lekker wat mij betreft.
Vraagje, in het menu bij ontwikkelaarsoptie kan je 2d Hardwareversnelling in applicaties aanvinken. Standaard staat dit uit. Iemand een idee waar ik dit terug zou kunnen vinden? Ik heb geprobeerd dit aan te vinken, maar ik merk niet echt verschil....
Op de asus prime staat dat de hardware versnelling geforceerd wordt. Dus als de app juist is gebouwd zal je hier niet zo veel van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Ja er staat ''GPU weergave Forceren'' idd (daar kun je een vinkje bij zetten).
Dan zou ze je zeggen, als een app dus ''niet juist'' is geprogrameerd en je hebt et vinkje uitstaan, dan zou het in theorie minder soepel moeten draaien...of zit ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

Kirretje schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:04:
Ja er staat ''GPU weergave Forceren'' idd (daar kun je een vinkje bij zetten).
Dan zou ze je zeggen, als een app dus ''niet juist'' is geprogrameerd en je hebt et vinkje uitstaan, dan zou het in theorie minder soepel moeten draaien...of zit ik verkeerd?
Grote kans dat het soepler werkt en grote kans dat apps die geen hardware acc. supporten niet meer correct functioneren. Accu zou in geval 1 langer mee moeten gaan... dus zou het gewoon testen of het voor jou werkt.

ps: net paar keer benches gedraaid met aan en uit. Met aan is de 2D performance 70% beter! maps voelt ook echt heeeeel vloeiend

[ Voor 10% gewijzigd door n00bs op 03-04-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Razer schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:10:
[...]

Juiste rom, inderdaad cache wipen en data wipen, dan ROM installeren en klaar :D
Naar toekomstige Wanam releases hoef je dan niet meer te wipen.
Zojuist gedaan, ging probleemloos... maar, als ik 'm nu aan mijn pc hang middels usb wordt ie niet meer herkend. Ook KIES ziet 'm niet. En ik heb KIES nodig om mijn contacten te syncen met outlook. Nu heb ik WanamLite.XXLPS.SamsungApps.zip gedownload. Wordt de S2 wel herkend in KIES als ik deze installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Gebruikt Kies niet mtp-mode?
Fixed USB Storage mode (flash this patch if you want MTP)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenmaek
Kies geeft voor mij de een update (lux versie)... geen OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren mijn sgs2 geflashed, werkte allemaal prima. maar toen ik deze ochtend wakker werd gaf hij een melding aan nadat mijn telefoon uit de lader ging.:

Opladen onderbroken. spanning te hoog.

deze melding geeft de telefoon dus iedere 2 minuten. het batterij icoontje blijft aan/uit flikkeren en de telefoon denkt dat hij nog steeds in de oplader zit. ik had dit probleem al in gingerbread maar toen gaf hij daar geen meldingen van. irritant maar nog erger deze melding gaat niet weg totdat ik erop klik. het scherm gaat aan en die gaat niet uit. ookal staat de time-out scherm op 15 seconden. ligt dit aan de rom of ligt dit aan de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Kon het toch niet laten, nu w8 ik echt met flashen tot de NL-ROM uit is :P

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/105963/medium/LZNohpcu0kD.png Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files4/105965/medium/TujkWtS.png

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 03-04-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Same, voelt lekker snappy aan ivm de Poolse waar ik vanaf kom. Tot zover geen bugs etc ontdekt

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Zag dat er in de map media een hele boel muziek staat, dit is na de update gekomen WLP4 ( LUX )
Heeft iedereen dit ? btw heb LPS ( POL ) weer terug gezet, merkt dat scrollen niet echt lekker ging,
en ook was met netwerk verbinding veel slechter.....

[ Voor 36% gewijzigd door Albert020 op 03-04-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenmaek
De lux rom is heel "smooth". Zoveel beter dan gingerbread.
Benchmarks zijn ook heel goed: browsermark 117000 en quadrant haalt 4100+. Ik zal morgen eens wat meer benchmarks draaien (+ de vergelijking maken)

Totnogtoe niet veel mis ontdekt, paar kleine zaakjes
- ik moest de homescreens terug instellen.
- de enige app die niet werkt is MMM, daar is iets raar mee. Kan veroorzaakt zijn door een update van MMM van vandaag op gingerbread. Nu ja... ik gebruik het toch niet en ics ondersteunt blijkbaar ook het uitschakelen van apps.
- asphalt 6 heeft de gyroscoop in portrait ipv landscape gezet. Andere spellen hebben hier geen last van.

Nog iets geweldig: de swype-delete bug in de default mail app is weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenmaek
Albert020 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:27:
Zag dat er in de map media een hele boel muziek staat, dit is na de update gekomen WLP4 ( LUX )
Heeft iedereen dit ? btw heb LPS ( POL ) weer terug gezet, merkt dat scrollen niet echt lekker ging,
en ook was met netwerk verbinding veel slechter.....
Bij mij zit er niets in. Vroeger zaten hier al 2 of 3 nummers in. Ik had deze verwijderd nog op gingerbread en is nu leeg gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
awenmaek schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:55:
[...]

Bij mij zit er niets in. Vroeger zaten hier al 2 of 3 nummers in. Ik had deze verwijderd nog op gingerbread en is nu leeg gebleven.
Heb 4,85 GB aan muziek verwijderd die ik helemaal nooit daar gezet had..... ?
Snap echt niet hoe dat daar is gekomen, maar het scrollen ging ook niet lekker, netwerk was brak
en alles reageerde toch net even trager dan met de LPS, dus die weer terug geflasht ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Albert020 op 03-04-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 22:36
Toettoetdaan schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:04:
Ik heb zojuist via een tooltje de oude regedit fix getest, waarmee je de de softwareversie en product code in regedit herschrijft om op die manier bijvoorbeeld de poolse update binnen te halen.

Dit is het resultaat: (Dit is op een XEN toestel)
[afbeelding]
Nu wou ik toch nog eerste even hier vragen of iemand dit al geprobeerd heeft en of het wel slim is ;)

Vroeger werkte dit erg goed met de SGS, maar voor de SGS2 + ICS kan ik er niet veel over vinden.
Zojuist dit ook geprobeerd en kies 'accepteerd' het maar nu zit ik zelf nog met een vraag welke ik niet in het topic op XDA kan vinden of ik mijn telefoon kan downgraden dmv een oudere versie van mijn huidige firmware te spoofen?

Eigenlijk wat ik wil creëren is een bail-out mogelijkheid als de LPS ICS rom mij niet bevalt om terug te gaan naar mijn huidige 2.3.6 (eigenlijk niet gezien de reboots :( ) of om naar de NL ICS te upgraden wanneer deze ergens in 2012 uitkomt

* pin_point is niet zeker of dit wel in dit topic thuis hoort of mischien toch in het custom roms gedeelte ... ik hou het even op dit topic

[ Voor 17% gewijzigd door pin_point op 03-04-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedShift
  • Laatst online: 20-04 21:58
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:53:
ik heb gisteren mijn sgs2 geflashed, werkte allemaal prima. maar toen ik deze ochtend wakker werd gaf hij een melding aan nadat mijn telefoon uit de lader ging.:

Opladen onderbroken. spanning te hoog.

deze melding geeft de telefoon dus iedere 2 minuten. het batterij icoontje blijft aan/uit flikkeren en de telefoon denkt dat hij nog steeds in de oplader zit. ik had dit probleem al in gingerbread maar toen gaf hij daar geen meldingen van. irritant maar nog erger deze melding gaat niet weg totdat ik erop klik. het scherm gaat aan en die gaat niet uit. ookal staat de time-out scherm op 15 seconden. ligt dit aan de rom of ligt dit aan de telefoon?
USB connector reinigen. Gekend probleem, doorzoek het S II topic maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Doet bij jullie Spotify het op LPS? Hier doet hij niks. Misschien iemand wel met LP4? Dan ga ik die proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
frankivo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:00:
Gebruikt Kies niet mtp-mode?
[...]
Na deze patch was de s2 in ieder geval zichtbaar in "deze computer", maar toen deed Kies het nog niet. Uiteindelijk wel aan de gang gekregen; in Kies "problemen met USB verbindingen oplossen" gebruikt, en laptop herstart. Ben nog niet overtuigd van deze ROM, GPS in sportypal deed het ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
seeKo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:57:
Doet bij jullie Spotify het op LPS? Hier doet hij niks. Misschien iemand wel met LP4? Dan ga ik die proberen..
Als ik een Premium account had zou ik het voor je gedaan hebben maar heb Unlimited !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenmaek
Resultaten na een nachtje ICS (Lux)=>4% batterij daling op 8uur (dit met een exchange account en wifi aan).

Benchmarks:
-Quadrant is nu 4153 (3471 op 2.3.6)
-Browsermark: tussen 95000 en 117991 (was tussen 73000 en 100000 op 2.3.6)
-Caffeinemark: 9977 (was 8724)
- Antutu: 5806 (was 5776, dus geen verschil)

Ik heb opgemerkt dat screenshots nemen nog altijd gaat met power+Home (in andere GS2 ICS roms was dit blijkbaar power+volume-, zoals op de nexus).

Werking is veel "smoother" dan de 2.3.6 in zowat alles. Ik kan nergens zeggen dat er iets is dat trager gaat.

Tot nu toe geen verdere bugs gevonden dan degene die ik al eerder gepost heb (en de vervelende mail-app-swype+backspace bug is eruit!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
awenmaek schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:10:
Resultaten na een nachtje ICS (Lux)=>4% batterij daling op 8uur (dit met een exchange account en wifi aan).

Benchmarks:
-Quadrant is nu 4153 (3471 op 2.3.6)
-Browsermark: tussen 95000 en 117991 (was tussen 73000 en 100000 op 2.3.6)
-Caffeinemark: 9977 (was 8724)
- Antutu: 5806 (was 5776, dus geen verschil)

Ik heb opgemerkt dat screenshots nemen nog altijd gaat met power+Home (in andere GS2 ICS roms was dit blijkbaar power+volume-, zoals op de nexus).

Werking is veel "smoother" dan de 2.3.6 in zowat alles. Ik kan nergens zeggen dat er iets is dat trager gaat.

Tot nu toe geen verdere bugs gevonden dan degene die ik al eerder gepost heb (en de vervelende mail-app-swype+backspace bug is eruit!)
Ik heb dus wel met LUX dat het scrollen niet fijn gaat, netwerk bereik niet goed en het reageert
allemaal niet iets trager, LPS dus die weer terug geflasht en alles is weer goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 20:31
Hallo allen,

Is er ergens een tutorial te vinden hoe je je s2 kan upgraden zonder op Samsung te hoeven wachten? Ik loop nu al een paar dagen te graven in dit topic, maar echt wijs word ik er niet uit.
Ik heb een s2 van KPN, krijg geen andere codes met de *#272#IMEI#. Ik bel met een Vodafone abo. Welke versie van ICS is nou het meest stabiele, de Poolse of toch een andere?
Hoop vragen, pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvanveluw schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:53:
Is er ergens een tutorial te vinden hoe je je s2 kan upgraden zonder op Samsung te hoeven wachten?
XDA staat er vol mee plus er is een Custom Rom topic waar nogal veel info in staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

mvanveluw schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:53:
Hallo allen,

Is er ergens een tutorial te vinden hoe je je s2 kan upgraden zonder op Samsung te hoeven wachten? Ik loop nu al een paar dagen te graven in dit topic, maar echt wijs word ik er niet uit.
Ik heb een s2 van KPN, krijg geen andere codes met de *#272#IMEI#. Ik bel met een Vodafone abo. Welke versie van ICS is nou het meest stabiele, de Poolse of toch een andere?
Hoop vragen, pffff
Geforceerd Galaxy S2 updaten naar Android 4.03

1) Kies uitzetten op PC
2) download Odin 1.85
3) Ga naar http://www.sammobile.com/...=3&t=1&o=1&m=GT-I9100&r=1 en maak een account aan en download: I9100XXLPS 4.0.3 2012 March I9100OXALPS Poland
(daarna de zip file uitpakken, dan houd je een .tar.md5 bestand over die je nodig hebt)
4) Zet je telefoon uit, doe hem aan door: volumeknop OMHOOG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten
5) kies Wipe CACHE partition (niets anders dan dat! je raakt geen data kwijt!)
6) zet je telefoon uit
7) doe hem aan door: volumeknop OMLAAG, home button en powerknop indrukken
Zodra I9100 in beeld komt, alle knoppen loslaten en druk volume omhoog (continue)

8) Sluit je telefoon aan op je PC en Odin zegt: ADDED (als het goed is)
9) Bij de knop PDA, laadt je de gedownloade Rom van punt 3
10) Rest van de instellingen laten staan en flashen maar!

Als er iets misgaat, horen we het wel.

[ Voor 3% gewijzigd door n00bs op 04-04-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
wow, hoe makkelijk wil je het hebben, ik zo ff aan de gang!

THANKS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
En ook al zou je op deze wijze je bestanden moeten behouden, maak een back-up als er belangrijke dingen op staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awenmaek
Albert020 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:43:
[...]

Ik heb dus wel met LUX dat het scrollen niet fijn gaat, netwerk bereik niet goed en het reageert
allemaal niet iets trager, LPS dus die weer terug geflasht en alles is weer goed....
Dat is raar. Bij mij werkt scrollen net beter dan in 2.3.6.

Bereik is uitermate goed (ik heb de indruk dat het toestel nu net iets langer op 3G blijft ipv 2G, maar het is zeker niet slechter). GPS doet het ook goed (eerste lock duurde wat lang, nadien alles OK).
Wie weet zijn er tussen de landenversies toch nog kleine hardware-verschillen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Ik heb net mijn telefoon aan Kies gehangen (België) en er is een nieuwe firmware. De PDA-LP4/PHONE-LPS/CSC-LP1(LUX), maar hij wil nog niet beginnen updaten omdat mijn batterij slechts aan 50% zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier http://samsung-updates.com/device/?id=GT-I9100 de 2.3.6 XEN-versie geDL om deze met Odin terug te kunnen zetten als ICS niet bevalt.
Als ik die .zip uitpak zie ik 2 bestanden;
I9100XWKK2_I9100XENKJ1_I9100XXKI4_HOME.tar.md5
SS_DL.dll

Moet ik daar eerst nog iets mee doen of kan Odin daar direct mee aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 10:15
Je kunt gewoon met de tar.md5 aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eBait schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:49:
Je kunt gewoon met de tar.md5 aan de slag.
OK, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Ik ben hard aan 't denken om ook de LUX versie te flashen met ODIN, maar stel de NL versie komt een dezer dagen uit en wil deze updaten met KIES. Hoe gaat dit dan in z'n werk? Moet ik dan eerst de versie terug flashen met Odin die nu op m'n tel staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Exterminator schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:16:
Ik ben hard aan 't denken om ook de LUX versie te flashen met ODIN, maar stel de NL versie komt een dezer dagen uit en wil deze updaten met KIES. Hoe gaat dit dan in z'n werk? Moet ik dan eerst de versie terug flashen met Odin die nu op m'n tel staat?
Nope, je kunt gewoon versie over versie flashen, dat maakt niks uit,
aan het eind of in het begin van het flashen wordt de ouwe versie automatisch verwijderd.

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 04-04-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Albert020 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:26:
[...]

Nope, je kunt gewoon versie over versie flashen, dat maakt niks uit ;)
Dat lijkt me toch niet? Ik neem toch aan dat je een NL versie niet over die LUX kunt zetten via KIES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Exterminator schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:27:
[...]

Dat lijkt me toch niet? Ik neem toch aan dat je een NL versie niet over die LUX kunt zetten via KIES?
Nee niet via KIES! maar wel met Odin.
Wil je met KIES! dan zou je de 2.3.5 of 2.3.6 NL-Rom eerst moeten terug zetten !

[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 04-04-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
wat is de aanbevolen hoeveelheid acculading waarmee dit gedaan kan worden? ik sta nu op 60%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Laatst online: 11:10
Volgens mij moet je boven de 75% zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
mvanveluw schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:35:
wat is de aanbevolen hoeveelheid acculading waarmee dit gedaan kan worden? ik sta nu op 60%
Dan kun je dit met gemak doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Albert020 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:36:
[...]

Dan kun je dit met gemak doen ;)
joh heb wel es geflashed met 20% ofzo... 60% is echt makkelijk te doen inderdaad! flash away!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:09
Exterminator schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:27:
[...]

Wat je wel zou kunnen doen is via Odin de Nederlandse versie flashen die via KIES beschikbaar is. Deze kan je dan downloaden op de samfirmware.com site. Mocht er daarna nog een update komen via KIES kan je die ook gewoon via KIES updaten toch? Of zit ik nu dom te kletsen uit mijn nek ;)

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Jochemp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:41:
[...]

Wat je wel zou kunnen doen is via Odin de Nederlandse versie flashen die via KIES beschikbaar is. Deze kan je dan downloaden op de samfirmware.com site. Mocht er daarna nog een update komen via KIES kan je die ook gewoon via KIES updaten toch? Of zit ik nu dom te kletsen uit mijn nek ;)
Dat is wat ik net al zei......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
Ja oke, maar het is voor mij nu ook meer een bevestiging dat ik ook maar eens handmatig ga flashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Jochemp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:45:
Ja oke, maar het is voor mij nu ook meer een bevestiging dat ik ook maar eens handmatig ga flashen ;)
Keeeej, flashen maar zou ik zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
hij loopt, ben benieuwd....

misschien voor anderen: als je de rom hebt gedownload moet je het zip bestandje eerst ff uitpakken, is logisch, maar toch zeg ik het er ff bij, anders vind odin het bestand niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
zo te zien gelukt!

hij is nu apps aan het installen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
n00bs schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:22:
Geforceerd Galaxy S2 updaten naar Android 4.03

1) verwijder KIES van je PC
[...]

Als er iets misgaat, horen we het wel.
Thanks. Ging als een speer. Geen enkel probleem. Ik hoop nu eindelijk van de 2.3.6 rebootellende af te zijn. En ICS draait als een trein. Ook telefoneren en mobiele data (Vodafone) werken probleemloos met de LPS-rom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
nog steeds niks bekend van de kies update? kwam wel een melding van een HWI gebruiker maar ik zie nog niks. heb net wel @samsung_nl getweet maar daar verwacht ik niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

BamSlam_ schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:05:
[...]

Thanks. Ging als een speer. Geen enkel probleem. Ik hoop nu eindelijk van de 2.3.6 rebootellende af te zijn. En ICS draait als een trein. Ook telefoneren en mobiele data (Vodafone) werken probleemloos met de LPS-rom. :)
Check alleen ff keyboard instelling. Bij velen met LPS was het Samsung keyboard in QWERTZ veranderd. Dit kan je oplossen door nog een keer te flashen (al paar keer getest bij anderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
Ik heb een app voor mijn toetsenbord, Swiftkey X. Deze wordt toch automatisch weer geïnstalleerd neem ik aan? Of moet ik hier nog extra op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
Hey k weet niet of er nog meer topics zijn. maar gister 3 april een giant update gekregen voor kies.
Vaker verscheen: update 4.0.3 in beeld. na ongdveer 15min was kies klaar. vervolgens starten hij kies opnieuw op ik krweg een opie voor firmware upgrade en initialisatie. als ik erop klik word het niet ondersteund. vandaag ik denk probeer het eens opnieuw maar kies reageert niet meer en sluit af voordat die opgestart is. ik heb een unbranded s2.

Iemand een hint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
zo te zien helemaal toppie!
kan ik ook Kies weer installeren nu? mijn vrouw heeft nl. een galaxy s en die gebruikt kies ook wel eens...

iedereen ontzettend bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
Volgens mij was de eerste stap, KIES verwijderen, niet een vereiste stap. Enkel voor zorgen dat alle processen en achtergrondzaken van KIES niet actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Jochemp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:11:
Ik heb een app voor mijn toetsenbord, Swiftkey X. Deze wordt toch automatisch weer geïnstalleerd neem ik aan? Of moet ik hier nog extra op letten?
Heb ook Swiftkey X is automatisch qwerty, mijn Samsung keyboard is ook gewoon qwerty ;)
Jochemp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:16:
Volgens mij was de eerste stap, KIES verwijderen, niet een vereiste stap. Enkel voor zorgen dat alle processen en achtergrondzaken van KIES niet actief zijn.
KIES! hoef je veder niks mee te doen, heb hem er ook nog gewoon opstaan.....

[ Voor 36% gewijzigd door Albert020 op 04-04-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyvz
  • Laatst online: 04-08 09:51
Iemand die weet of je een onscreen home button hebt bij de Galaxy SII ? aangezien mijn home button stuk is en ze er 160 euro voor vragen om hem te repareren en ICS perfect zou uitkomen dan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41
mickeyvz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:25:
Iemand die weet of je een onscreen home button hebt bij de Galaxy SII ? aangezien mijn home button stuk is en ze er 160 euro voor vragen om hem te repareren en ICS perfect zou uitkomen dan :')
Op XDA is daar een mod voor te vinden. Om die te installeren zal je echter CWM in moeten, of dit via de CWM manager moeten doen. In het eerste geval is dit ook wel op te lossen door een kernel met touchbased CWM te gebruiken, zoals Siyah.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Ik heb dus net de officiële ICS erop gezet _/-\o_

Kies zitten updaten naar een nieuwe versie en daarna kon ik aan de installatie beginnen, nadat mijn batterij nog eventjes moest laden. Het is nu ook officieel op de twitter pagina van Samsung België.

https://twitter.com/#!/samsung_be

Nog niks in Nederland blijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyvz
  • Laatst online: 04-08 09:51
AllSeeyinEye schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:28:
[...]

Op XDA is daar een mod voor te vinden. Om die te installeren zal je echter CWM in moeten, of dit via de CWM manager moeten doen. In het eerste geval is dit ook wel op te lossen door een kernel met touchbased CWM te gebruiken, zoals Siyah.
Dank je wel ! ik zal er meteen mee aan de gang gaan ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
bbc schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:29:
Ik heb dus net de officiële ICS erop gezet _/-\o_

Kies zitten updaten naar een nieuwe versie en daarna kon ik aan de installatie beginnen, nadat mijn batterij nog eventjes moest laden. Het is nu ook officieel op de twitter pagina van Samsung België.

https://twitter.com/#!/samsung_be

Nog niks in Nederland blijkbaar?
Nee ik heb inderdaad ook een update gehad van KIES, maar helaas nog geen Nederlandse update naar 4.0.3. Zal denk ik ook niet lang meer duren, maar ik vind dat ik nu lang genoeg heb gewacht! ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Jochemp op 04-04-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Iemand een idee hoe ik dit laat verdwijen? Zodra ik ga typen verschijnt linkboven in de notificatiebalk een toetsenbord settings knoppie.....niet nodig...

Is de luxemburg firmware overigens

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/18068968/Screenshot_2012-04-04-11-37-45.png

[ Voor 7% gewijzigd door Kirretje op 04-04-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kirretje schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:38:
Iemand een idee hoe ik dit laat verdwijen?
Wat je zou kunnen proberen is alle toetsenbord/invoermethodes (spraak) te verwijderen op degene die je gebruikt na. Heb dat niet zelf geprobeerd, stoor me niet zo aan dat icoontje eigenlijk.

Pagina: 1 ... 14 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mooi, de nieuwe ICS update is er. We verwachten wel eigen initiatief binnen dit topic, achteloos een vraag neer plempen van “ik kan hem niet vinden?” of ”welke moet ik hebben?” is niet toegestaan! Via een goede zoekwebsite en/of XDA is zelf prima te lezen hoe je aan de juiste update moet komen.

Problemen met KIES horen in Het Samsung KIES topic.