Sinds gisteren de XBox One in het meubel er bij geplaatst (overbelicht omdat je anders de zwarte apparatuur lastig ziet):
En met "alles" aan en de cover van de CC800W:
Twijfel alleen wat over de plaatsing: Ik wil wellicht de HDI Dune Smart D1 (nu op de Denon DVD-2500BT) op de XBox One zetten en dan de PS4 naar links en bovenop de Denon. Echter heb ik dan nog steeds dat beide consoles met een ander apparaat in een vak staan. Plus dat ik nooit mijn PS4 en XBox One tegelijk aan heb, dus dan blijft het eigenlijk lood om oud ijzer. Doordat de XBox een outtake bovenop heeft heb ik de PS4 wat hoger gezet door middel van wat klosjes. Overigens is er in het kastje ruimte genoeg: meubel is 63 centimeter diep en loopt ook nog verder door in de hoogte en breedte dan op de foto lijkt (poten zijn bijvoorbeeld niet massief). En de achterkant van het kastje is natuurlijk open.
Edit:
Denon DVD-2500BT weg doen kan ook nog, ik kijk haast nooit meer fysieke media. En als ik dat wil kan ik daar één van de consoles voor gebruiken. Dan heb ik wel meteen een vak vrijwel geheel vrij. De Dune zou eventueel nog op de receiver kunnen of gewoon bij de XBox er bij. Dune wordt zo warm niet.
TV omhoog en center op het meubel gaat hem niet worden: meubel is al zo'n 65 centimeter hoog, tel daar de center bij op en de TV komt met de onderkant op zo'n 90 centimeter. Met een kijkafstand van net iets onder de vier meter is dat te ver omhoog kijken.
Rest is nog gelijk gebleven, dus onder andere:
Met daarop links naast het meubel één van de Focal Chorus 826W (Front Left) en de Veldodyne SPL-1200 Ultra (subwoofer). In het meubel de Focal Chorus CC800W (center speaker) en de Denon AVR-2809 (dient als pre/pro). En natuurlijk de 65" Panasonic plasma TV
En achter met één van de Focal Chorus 816W:
[
Voor 35% gewijzigd door
FeaR op 05-09-2014 16:32
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.