Goed om te horen! Ik hou heel erg van die kleine winkeltjes die zo goed mogelijk spul willen maken, alleen het is soms even zoeken tussen de bosjes met design-hifi winkeltjes !StarTAC schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:07:
[...]
Heb een demo model voor een mooie prijs gekocht. Dit is toevallig een SE uitvoering, maar anders had ik waarschijnlijk ook geen 400 euro extra betaald voor alleen een beter filter.
De meeste speakers die ik heb beluisterd waren eigenlijk nog duurder, dus het kwam goed uit dat ik deze het mooiste vond. Ik heb geluisterd naar oa Diapason Neos, Opera Seconda, Totem Forrest en Audio Physic Sitara. Was ik deze speakers niet tegen gekomen was ik waarschijnlijk voor de Diapason Neos gegaan.
De Real Estate speakers worden in kleine batches (en op bestelling) gemaakt, dus het uiterlijk staat niet perse vast. Persoonlijk vind ik hun website (vooral de foto's) geen recht doen aan de mooie speaker. Kijk maar eens naar de Pillar SE foto, die is duidelijk 'gepaintshopped'
Heb ooit nog een tijdje een setje oude handgemaakte engelse Mission speakers gehad, dat waren echt topdingen. Ze zagen er niet uit, maar klonken werkelijk als een klok.