Zoals gezegd hier wat foto's. Sinds april ook besmet met het virus. Mede toen door stage dat ik een fijne vergoeding kreeg en dus écht nodig mijn TV moest vervangen. Helaas is het in ongeveer 6-7 maanden redelijk uit de hand gelopen!
En sorry van de crappy pics, is met 10 MP-camera genomen, kennelijk kamer iets te donker oid.
Medio april 2012:
November/December 2012:
Overall plaatje met bureau erbij.
Klipsch F-2
Wat zie je nou:
TV: Samsung UE40ES6800
Speakers: Klipsch F-2
Receiver: Pioneer VSX-921-K
Blu-Ray: Samsung BD-E5500
Gameconsole: XBOX360 & PS2
Laptop: (op bureau) Asus TF101
Toetsenbord: Logitech K410
To do list:
- Nieuwe meubels, maar dat komt pas als ik uit huis ga +/- een jaar.
- Om de set compleet te maken: 2 rear speakers, 1 center en 1 subwoofer (zit ook te kijken naar RF-lijn van Klipsch, dat ziet er ook gaaf uit, weet alleen niet hoe dit klinkt met de F-lijn).
- Mediaplayer voor het eenvoudig streamen van alles in huis.
- NAS/harde schijf --> meerjarenplan.
Daarnaast is mijn receiver + xbox + blu-ray niet aangesloten op internet, omdat dit allemaal met internetkabels moet, en dit is niet aanwezig op mijn kamer. Ik heb al gekeken om het via het stopcontact te doen, maar vind dat een te duur grapje voor nog een jaar ongeveer.
Daarnaast is het studentenbudget ook wel weer ver op, dus zal de eerste upgrade weer richting april/mei zijn.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill