Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:44
Maxow schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:25:
[...]

Prima review! Uitgebreid en daarnaast ook goed onderbouwd dat het een subjectief stuk is. Ik moet zeggen dat ik me volledig in de verhaal kan vinden.
Thanks, leuk om te horen dat je het waardeert en herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:29
Bigg Balls schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:37:
[...]

Thanks, leuk om te horen dat je het waardeert en herkent.
Ja goede review! Ik wacht vanwege het formaat toch nog op de Mini :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Nette review en leest makkelijk weg, vond trouwens je Nexus 7 review ook heel netjes.
Ik heb mijn Nexus na een week terug gestuurd omdat het niet helemaal mij apparaat was, niet zo zeer vanwege Android maar meer vanwege bouwkwaliteit en touchscreen response.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
Michie23 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:43:
[...]

Ja goede review! Ik wacht vanwege het formaat toch nog op de Mini :)
Dank, Mijn advies is om beiden in het echt te proberen voor een 10 minuten ouzo dus wat dat betreft wel goed om even te wachten inderdaad.

Zorg wel dat ze dan niet in een beveiligingssysteem in een winkel zitten, dat geeft een hele andere ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
Earzz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:06:
Nette review en leest makkelijk weg, vond trouwens je Nexus 7 review ook heel netjes.
Ik heb mijn Nexus na een week terug gestuurd omdat het niet helemaal mij apparaat was, niet zo zeer vanwege Android maar meer vanwege bouwkwaliteit en touchscreen response.
Thanks en ik ben dus niet de enige die de nexus 7 niet het super apparaat vindt zoals velen op GoT. Ik snap precies wat je bedoelt met het response van het touchscreen, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
GekkePrutser schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:43:
Ik heb de laatste tijd met de iPad (3, retina) dat elke keer de backlight even knippert als ik de browser open. Hij springt heel even iets dimmer.. Hebben jullie dit ook toevallig? Of is het een exemplarisch probleem.

Het gebeurt sinds iOS 7 en gebeurt altijd (en alleen maar) als ik de browser open dus ik vermoed een software probleem. Mijn auto brightness staat uit dus daar ligt het niet aan.
Getest met iPad 3 en tot mijn verbazing hier hetzelfde

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Bigg Balls schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:21:
[...]

Thanks en ik ben dus niet de enige die de nexus 7 niet het super apparaat vindt zoals velen op GoT. Ik snap precies wat je bedoelt met het response van het touchscreen, erg irritant.
Jup, hier ook met 3d gen ipad...
Ik wil best graag terug naar iOS 6... Merk nu wel wat de overgang naar 7 met een ipad 3 zeker een teruggang is qua snelheid van multitasken etc... Beetje jammer dat je niet terugkan naar iOS 6...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronin_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 08:42
Mute probleem iPad Air.

Als ik het geluid uitzet met de knop aan de zijkant komt er een volume icoontje met een bevestiging: Geluid is uit. Maar als ik dan de iPad vergrendel (=scherm uit) met de knop rechtsboven krijg ik toch nog de "afsluit-klik" te horen.

Is dit een bug in het iOS? Of is het een probleem met mijn device specifiek?
Als je dan het geluid in instellingen gaat bekijken staat het idd nog aan ondanks dat het icoontje op het scherm "geluid uit" aangeeft. Als ik het geluid in de instellingen via de schuiver uit zet is het pas "echt" uit als ik de iPad Air sluit (knop rechtsboven).

Ik heb helaas nog maar 1 melding van dit probleem gevonden zonder reactie helaas.
Gevonden info: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1666512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaassie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 20:03
Is bij mijn weten altijd al zo geweest dat de afsluitklik niet te muten is. Was me bij mijn iPad2 ook al opgevallen. Hetzelfde voor de toetsaanslagen. Wel irritant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Bospa01 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:23:
Getest met iPad 3 en tot mijn verbazing hier hetzelfde
Hier ook op een iPad 3 met Safari, maar met de Dolphin Browser (die ik veel beter vind dan Safari) heb ik het niet!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Ronin_ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:36:
Mute probleem iPad Air.

Als ik het geluid uitzet met de knop aan de zijkant komt er een volume icoontje met een bevestiging: Geluid is uit. Maar als ik dan de iPad vergrendel (=scherm uit) met de knop rechtsboven krijg ik toch nog de "afsluit-klik" te horen.

Is dit een bug in het iOS? Of is het een probleem met mijn device specifiek?
Als je dan het geluid in instellingen gaat bekijken staat het idd nog aan ondanks dat het icoontje op het scherm "geluid uit" aangeeft. Als ik het geluid in de instellingen via de schuiver uit zet is het pas "echt" uit als ik de iPad Air sluit (knop rechtsboven).

Ik heb helaas nog maar 1 melding van dit probleem gevonden zonder reactie helaas.
Gevonden info: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1666512
Je moet instellen dat je het systeemgeluid kan aanpassen met de volume knoppen. Nu verlaag je enkel het geluid voor media, dus systeemgeluiden hoor je gewoon. Bij instellingen -> geluid kan je dat aanzetten. Daarna werkt het zoals op de iPhone, helemaal uit = systeem geluid uit.

Dit werkt overigens zo sinds de eerste iPad :P

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaassie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 20:03
Ah, natuurlijk!
Wist dat het op de iPhone in te stellen was; daar heb ik het vinkje juist uitgezet, omdat ik een paar keer oproepen gemist had. Met het in de zak of sleve steken van de iPhone werd onbedoeld de volumeknop bediend, waardoor het belsignaal ook gemute werd.

Zo leer je weer eens wat bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Laatst online: 18:24
Ipad air binnen. Helaas aan de linkerkant van het scherm een donkere strook(geen idee hoe je dit uitlegt.) Het is helemaal links op veel plekken wat donkerder dan het rest van het scherm. Ik denk dat ik hem terug doe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Bigg Balls schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:21:
[...]

Nee hoor, heb de Nexus 7 2013 een maand lang gebruikt, maar ik ergerde mij steeds meer aan de software en inderdaad de slechte respons. Hardware is prima verder, maar in vergelijking met een iPad 3 haalt ie het bij mij nog niet.

Sinds gistermiddag de Air binnen (besteld via de Apple Online Store). Heb zelf een zwarte, mijn broertje een witte. Uiteindelijk elke keer weer blij dat er nog steeds een zwarte keuze is, want wit leidt mij te veel af. Verder heerlijk apparaat in de hand en de dunne bezel is totaal geen punt voor mij. Je merkt echt dat het apparaat bij wat zwaardere taken ontzettend veel sneller is dan een iPhone 5 of iPad 4 bijvoorbeeld. En nu kan ik mijn leerlingen weer blij maken met apps die wél werken in het onderwijs.

[ Voor 4% gewijzigd door me_mrtn op 06-11-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Voor de volledigheid hier de reactie van Saturn v.w.b. de thuiskopieheffing:
"U heeft gelijk, U kunt de €6,05 thuiskopieheffing retour krijgen bij onze informatiebalie van Saturn Rotterdam Zuidplein. Graag naast de originele kassabon/factuur ook een kopie van dit bericht meenemen."

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

me_mrtn schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:56:
[...]

Nee hoor, heb de Nexus 7 2013 een maand lang gebruikt, maar ik ergerde mij steeds meer aan de software en inderdaad de slechte respons. Hardware is prima verder, maar in vergelijking met een iPad 3 haalt ie het bij mij nog niet.

Sinds gistermiddag de Air binnen (besteld via de Apple Online Store). Heb zelf een zwarte, mijn broertje een witte. Uiteindelijk elke keer weer blij dat er nog steeds een zwarte keuze is, want wit leidt mij te veel af. Verder heerlijk apparaat in de hand en de dunne bezel is totaal geen punt voor mij. Je merkt echt dat het apparaat bij wat zwaardere taken ontzettend veel sneller is dan een iPhone 5 of iPad 4 bijvoorbeeld. En nu kan ik mijn leerlingen weer blij maken met apps die wél werken in het onderwijs.
De iPad Air is inderdaad een verademing op de iPhone 5 en iPad 4. Ik had de iPad 4, maar nu ik de iPad Air heb zie ik pas hoeveel sneller het apparaat is. Natuurlijk zal de snelheid nooit meer zoveel omhoog gaan als met de iPad --> iPad 2, maar de snelheidswinst is duidelijk zichtbaar. Krijg nu steeds meer de kriebels om mijn iPhone 5 te upgraden, maar ik denk dat ik dat nog even een jaartje uitstel; tot de iPhone 6 op de markt is. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Ook de Air mogen ontvangen. Kleur Space Gray.
Mijn 1e iPad ooit.
Hoe kan ik YouTube laten draaien terwijl ik wil browsen in Safari?
Want ik weet hoe je kan switchen, maar YouTube kapt elke keer als ik ga switchen.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

MelvinB schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:23:
Ook de Air mogen ontvangen. Kleur Space Gray.
Mijn 1e iPad ooit.
Hoe kan ik YouTube laten draaien terwijl ik wil browsen in Safari?
Want ik weet hoe je kan switchen, maar YouTube kapt elke keer als ik ga switchen.
Niet, maar dat ligt aan de YouTube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

De YouTube app zit wat dat betreft niet goed in elkaar en ondersteunt dit niet. Er staan volgens mij wel andere apps in de App Store die dit wel kunnen, maar dan zal je zelf even moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Thanks, ik had al gegoogled en daar staat het wel mogelijk is maar dat gaat dan dus over oude versies blijkbaar.
Ik vind wel wat anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:50
MelvinB schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:27:
Thanks, ik had al gegoogled en daar staat het wel mogelijk is maar dat gaat dan dus over oude versies blijkbaar.
Ik vind wel wat anders. :)
Protuber kan dit namelijk wel en is ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Untouchablezz20 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:29:
[...]

Protuber kan dit namelijk wel en is ook gratis.
Goede tip, die zag ik al voorbij komen en heb ik geïnstalleerd. Probleem opgelost.
Alleen merk ik een korte hapering op als ik deze laat draaien en switch naar Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-12-2022

Sweet

Nogmaals over de slechte kwaliteit van de embedded youtube filmpjes op mijn Air op sites die ik vaak bezoek. M'n maat blijkt hetzelfde probleem te hebben op zijn iPad Air. Op de iPad 3 werden diezelfde filmpjes superscherp getoond. We hebben alles afgezocht maar geen instelling op de Air kunnen vinden. Hoe is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Binnenkort behoor ook ik tot de iPad groep. Mijn zus koopt de air 128gig, ik neem haar "oude" iPad 4 over. Nu nog wachten tot haar nieuwe apple devices aankomen. Ik dacht eerst zelf de air of de nieuwe mini te kopen, maar de zus had de kans om voordelig aan nieuw speelgoed te komen. Dus houd ik het maar bij de 4. Deze zal nog wel snel genoeg blijven voor een tijdje. Ik kijk vol spanning uit.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:00
Inmiddels bijna een week in bezit van de Air, en nog steeds 100% tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:41

PBP

Ben ook zeer tevreden met de batterijduur. Hij houd het makkelijk langer dan 10uur vol. Had net 13% over met 13uur uur gebruikstijd en ruim 3dagen standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

PBP schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:27:
Ben ook zeer tevreden met de batterijduur. Hij houd het makkelijk langer dan 10uur vol. Had net 13% over met 13uur uur gebruikstijd en ruim 3dagen standby.
Bij mij is het een heel ander verhaal, hoewel ik de 10 uur battery life behaal, is 'ie aan het einde van de dag alweer bijna leeg. Rara hoe zou dat komen... super tevreden met mijn iPad Air, moet zeggen dat ik dit apparaat veel vaker gebruik dan mijn vorige iPad, omdat hij zoveel lichter is. Top ding! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:41

PBP

iApp schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:57:
[...]

Bij mij is het een heel ander verhaal, hoewel ik de 10 uur battery life behaal, is 'ie aan het einde van de dag alweer bijna leeg. Rara hoe zou dat komen... super tevreden met mijn iPad Air, moet zeggen dat ik dit apparaat veel vaker gebruik dan mijn vorige iPad, omdat hij zoveel lichter is. Top ding! :)
Dat idee had ik op het begin ook. Tot ik bij gebruik ging kijken en zag dat ik dat ding alweer de hele dag aan het gebruiken ben :P. De eerste lading ging hij overigens korter mee, haalde net 9 uur. Toen helemaal leeg gebruikt en volledig opgeladen en nu haal ik met gemak 10+ uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 10:51
Ik heb de iPad Air ook vanaf 1 november in gebruik en ben er erg tevreden mee. Hij is snel, hapert/hangt nooit en is natuurlijk lekker dun en licht.
Over de accu ben ik ook zeer tevreden. Ik heb de schermverlichting altijd iets over de helft staan en ook ik haal de 10 uur zeker. En dat terwijl ik ook af en toe een spel speel of filmpjes/tv kijk. Kortom: een aanradertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:11
Nou, ik heb sinds twee dagen ook een iPad Air (32GB) maar hij kan 'gelijk' weer terug :(. Bij een witte/grijze achtergrond zie ik duidelijk een paarse gloed aan de linkerkant van het scherm (portret-mode). Ook zie ik dit rechts en onder zij het in mindere mate. Eventjes opgezocht op internet en een gele/paarse gloed/tint aan de linkerkant komt (veel?) vaker voor: https://discussions.apple.com/thread/5515024 en http://www.reddit.com/r/i.../ipad_air_screen_defects/

Meer mensen dit probleem? Merk op: Alleen zichtbaar met wit/grijs scherm (bv notities.app) en in wat donkere omgevingen - denk aan 's avonds op de bank, in bed, etc. -

[ Voor 5% gewijzigd door Anteros op 07-11-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Is er een manier om Safari op een iPad te forceren om een mobiele site te gebruiken? Op de iPhone wordt de desbetreffende site als mobiele versie getoond maar op de iPad niet (dit is alleen nodig voor een demo). Kun je dit forceren of dien je dan een URL te weten waar de mobiele site achter hangt of gaat de iPad dan alsnog de normale site laten zien in Safari?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Anteros schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:47:
Nou, ik heb sinds twee dagen ook een iPad Air (32GB) maar hij kan 'gelijk' weer terug :(. Bij een witte/grijze achtergrond zie ik duidelijk een paarse gloed aan de linkerkant van het scherm (portret-mode). Ook zie ik dit rechts en onder zij het in mindere mate. Eventjes opgezocht op internet en een gele/paarse gloed/tint aan de linkerkant komt (veel?) vaker voor: https://discussions.apple.com/thread/5515024 en http://www.reddit.com/r/i.../ipad_air_screen_defects/

Meer mensen dit probleem? Merk op: Alleen zichtbaar met wit/grijs scherm (bv notities.app) en in wat donkere omgevingen - denk aan 's avonds op de bank, in bed, etc. -
En ik dacht dat ik gek was!!! 8)7

Bij de rechterkant van mijn scherm is alles duidelijk een tint blauwer dan de andere kant, die is wat geliger. Zal ik de iPad moeten terugsturen of niet?

Edit: Jullie mogen bepalen, is dit normaal of niet?

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2jcyqte.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2rmmxx5.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door iApp op 07-11-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@iApp: Wat jij wilt. Als je 'er mee kan leven' dan niet, anders wel. Ik wil voor mijn geld een goed product met een goed scherm (daar 'adverteren' ze oa mee). Ik stoor me er mateloos aan dus gaat hij terug. En elke iPad gaat terug totdat ik een goede heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Hmm iemand die Ipad mini al in handen gehad?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22
kevinl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:27:
Ja, op dit moment zelfs ... of bedoel je de ipad mini retina? :P

Die is zover ik weer nog nergens te krijgen, dat wordt eerder einde van de maand.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

kevinl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:27:
Is nog niet te koop geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
iApp schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:10:
[...]

Bij de rechterkant van mijn scherm is alles duidelijk een tint blauwer dan de andere kant, die is wat geliger. Zal ik de iPad moeten terugsturen of niet?

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dit probleem aan de linkerkant van het scherm.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik krijg een nieuwe maar dit is wel een beetje slecht van apple moet ik zeggen. Dit mag toch niet de fabriek zo verlaten. Toen ik de ipad voor het eerst aanzette zag ik al meteen een vreemde schaduw links van het scherm wordt dus blijkbaar veroorzaakt door die "scheur"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

Zo'n toestanden kunnen altijd door de kwaliteitscontrole slippen. Elke massa-productie heeft daar last van. Het enige wat ze kunnen doen is deze problemen tot een minimum herleiden. En indien er zoiets toch doorheen komt hun verontschuldigingen aanbieden en je een nieuwe toestel geven.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Vraagje tussendoor ivm retour sturen van de iPad. Uiteraard heb ik het toestel aangezet en geconfigureerd voordat de paarse tint opviel. Kan ik me nu nog steeds beroepen op de bedenktermijn van 14 dagen en mijn geld terug vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Is er nog iets te doen aan het feit dat mijn emails pas binnen rollen als ik daadwerkelijk de app start?

Mijn accounts zijn als volgt;

1) gmail, enkel fetch mogelijk
2) outlook, push
3) zakelijk, enkel fetch mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Het heeft even geduurd maar vandaag heb ik toch mijn eerste tablet, een iPad Air 32GB SG, gehaald. Naast mijn iPhone 5s is het echt één op één een grotere variant. Gelijk mijn meest gebruikte apps er op gezet en nog zo'n 22GB over.

Nu nog een mooie app om een mobiel Portfolio (foto's) op te zetten,het liefste zonder de filmrol te gebruiken (zodat die voor persoonlijke foto's gebruikt kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Anteros schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:54:
Vraagje tussendoor ivm retour sturen van de iPad. Uiteraard heb ik het toestel aangezet en geconfigureerd voordat de paarse tint opviel. Kan ik me nu nog steeds beroepen op de bedenktermijn van 14 dagen en mijn geld terug vragen?
Via Apple Online: jazeker!
Elders: hangt af van je verkooppunt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:56:
Is er nog iets te doen aan het feit dat mijn emails pas binnen rollen als ik daadwerkelijk de app start?

Mijn accounts zijn als volgt;

1) gmail, enkel fetch mogelijk
2) outlook, push
3) zakelijk, enkel fetch mogelijk
Alleen degenen die push ondersteunen komen direct binnen.. Gmail bv ondersteunt geen push (exchange) meer en komt dus pas binnen zodra je de app start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Vanochtend heb ik mn ipad air van de lader gehaald, na een nacht opgeladen te hebben. Nu kwam ik net thuis, en bleek deze helemaal leeg te zijn. Het blijkt dat ik Spotify de hele dag aan had, terwijl deze streamde naar apple tv via airplay (gisterenavond vergeten uit te zetten). Smart cover zat over het scherm, dus scherm stond uit. Nu zie ik na aansluiten op de lader, dat de ipad 10 uur en 58 minuten aan is geweest, zowel de Usage tijd als Standbye (via Settings>General>Usage). Dat is vreemd toch? Of ligt dat aan mij.... Bij de ipad2 kan ik een dergelijke situatie bij het vergeten uitzetten van Spotify niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nss schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:45:
Vanochtend heb ik mn ipad air van de lader gehaald, na een nacht opgeladen te hebben. Nu kwam ik net thuis, en bleek deze helemaal leeg te zijn. Het blijkt dat ik Spotify de hele dag aan had, terwijl deze streamde naar apple tv via airplay (gisterenavond vergeten uit te zetten). Smart cover zat over het scherm, dus scherm stond uit. Nu zie ik na aansluiten op de lader, dat de ipad 10 uur en 58 minuten aan is geweest, zowel de Usage tijd als Standbye (via Settings>General>Usage). Dat is vreemd toch? Of ligt dat aan mij.... Bij de ipad2 kan ik een dergelijke situatie bij het vergeten uitzetten van Spotify niet herinneren.
Standby tijd is hoelang de iPad aan heeft gestaan tussen laadsessies. Usage is hoelang de iPad is gebruikt tussen laadsessies. De iPad heeft 10u en 58m aangestaan, en is 10u en 58m gebruikt. Dus volkomen logisch dat de usage en standby even hoog zijn toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:26

ja3

iApp schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:10:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb mijn iPad Air hiermee teruggestuurd omdat het mij ook direct opviel. Maar omdat alle 3 de iPad Airs die ik onder ogen heb gehad (van kennissen) dit probleem vertonen heb ik besloten om voorlopig mijn oude iPad te behouden en mijn geld terug te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:53

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Anteros schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:54:
Factory reset en je ziet er niks meer van toch?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@zonoskar: Idd, klopt. Ik ben het nog aan het overwegen omdat....
ja3 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:01:
[...]

Ik heb mijn iPad Air hiermee teruggestuurd omdat het mij ook direct opviel. Maar omdat alle 3 de iPad Airs die ik onder ogen heb gehad (van kennissen) dit probleem vertonen heb ik besloten om voorlopig mijn oude iPad te behouden en mijn geld terug te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

ja3 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:01:
[...]

Ik krijg inmiddels een nieuwe toegezonden... belooft niet veel soeps. Waarschijnlijk weer LG die de fout ingegaan is, net zoals de MacBook Pro Retina LG beeldschermen die problemen vertoonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@iApp: Idd, ik krijg ook een nieuwe. Als de nieuwe weer niet voldoet, dan vraag ik mijn geld terug en wacht ik voorlopig nog ff. Geen zin in dat omruil gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Anteros schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:09:
@iApp: Idd, ik krijg ook een nieuwe. Als de nieuwe weer niet voldoet, dan vraag ik mijn geld terug en wacht ik voorlopig nog ff. Geen zin in dat omruil gedoe.
Waarschijnlijk moeten wij wachten tot de 2e generatie iPad Air, ik verwacht niet dat dit binnen enkele weken wordt opgelost. Zeker niet met de kerst voor de deur, massaproductie is momenteel hun enige mogelijkheid.

[ Voor 3% gewijzigd door iApp op 07-11-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me echt af hoe iemand het voor elkaar krijgt om 3x een Ipad Air in handen te krijgen met display problemen. Ik heb op de dag van de launch 2 Ipads opgehaald en deze hebben beide geen problemen.. Geen rare kleuren, geen dode pixels en ook geen kieren of backlicht bleeding.. Hoe kan het dan dat iemand er 3 achter elkaar treft. Is dat dan een slechte batch ofzo die toevallig aan 1 winkel is uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
Welke software is op dit moment het meest geschikt voor mkv bestanden? Heb VLC al maar als iemand betere alternatieven weet hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik gebruik zelf liever oplayer. VLC is leuk, maar niet echt handig in gebruik eigenlijk. En eigenlijk helemaal niet af.
Elke keer weer opnieuw logingegevens invullen als je van ftp wilt streamen... geen mogelijkheid tot lijst-weergave...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

AVPlayerHD bevalt mij prima: https://itunes.apple.com/en/app/avplayerhd/id407976815?mt=8

Downloaden / Streamen via FTP, incl. meerdere profielen op te slaan.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 07:12:
Ik vraag me echt af hoe iemand het voor elkaar krijgt om 3x een Ipad Air in handen te krijgen met display problemen. Ik heb op de dag van de launch 2 Ipads opgehaald en deze hebben beide geen problemen.. Geen rare kleuren, geen dode pixels en ook geen kieren of backlicht bleeding.. Hoe kan het dan dat iemand er 3 achter elkaar treft. Is dat dan een slechte batch ofzo die toevallig aan 1 winkel is uitgeleverd?
Gisteren m'n nieuwe Air bij Mycom gehaald en ik zie niets vreemds aan het display. Verkoper kende wel het gele gloed probleem, maar gooide dat ook op de lijm.

Vind de Air wat plastic aanvoelen vergeleken met de iPad 3, zal het veel lagere gewicht wel zijn. De "3" was toch meer een brick, slab van aluminium.

Niets mis met de restore functie van Apple. Backup van je oude iPad terugzetten van iCloud, nachtje downloaden en alles staat er weer op.

Alleen Google blijkt exhange te blocken voor nieuwe apparaten ? Moest m'n gmail account opnieuw instellen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 17:56

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 07:12:
Zelf heb ik ook nu een week een iPad air en gisteravond, in een kamer die slecht belicht was zag ik het ook bij mijn model. Misschien heb je geluk en is het een slechte batch, of misschien zijn de omstandigheden nog niet zo geweest dat het is opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 12:04
Maxow schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:23:
[...]

Zelf heb ik ook nu een week een iPad air en gisteravond, in een kamer die slecht belicht was zag ik het ook bij mijn model. Misschien heb je geluk en is het een slechte batch, of misschien zijn de omstandigheden nog niet zo geweest dat het is opgevallen :)
Commentaar van de Mycom meneer:

Ja, maar als je dode pixels hebt bij de Air, zijn ze zo klein dat mensen ze niet eens zien...

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 17:56

Maxow

Hidden Sound System

En hij geloofde dat zelf ook met volle overtuiging? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

ASNNetworks schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:55:
[...]

Standby tijd is hoelang de iPad aan heeft gestaan tussen laadsessies. Usage is hoelang de iPad is gebruikt tussen laadsessies. De iPad heeft 10u en 58m aangestaan, en is 10u en 58m gebruikt. Dus volkomen logisch dat de usage en standby even hoog zijn toch...?
Misschien was m'n post niet helemaal duidelijk, eens met je opmerking, maar wat ik bedoelde is dat het vreemd is dat de iPad in 10u58m leeg is, met scherm uit en puur het streamen van muziek. Ik zou zeggen dat die langer mee zou moeten gaan in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loekf2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:45:
[...]

Commentaar van de Mycom meneer:

Ja, maar als je dode pixels hebt bij de Air, zijn ze zo klein dat mensen ze niet eens zien...
Tja. in principe klopt het wel. als er 1 dode pixel is. Maar meestal is bij "dode pixel" een cluster dat verkeerd gebakken is ;)
Nss schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:49:
[...]

Misschien was m'n post niet helemaal duidelijk, eens met je opmerking, maar wat ik bedoelde is dat het vreemd is dat de iPad in 10u58m leeg is, met scherm uit en puur het streamen van muziek. Ik zou zeggen dat die langer mee zou moeten gaan in dat geval.
tja. constant wifi kost ook stroom he ;) En zo verrassend is het niet, want er was laatst ook een artikel dat een iPad air als wifi hotspot het 10 uur uithoudt.

Als je alleen muziek luistert welke OP je ipad zit, dan zal het flink langer meegaan.

[ Voor 45% gewijzigd door kmf op 08-11-2013 12:10 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
24 uur als wifi hotspot hoor, zeker geen 10... :)
Het is mijn inziens wel onlogisch om je iPad als hotspot te gebruiken; ik zou zelf eerder mijn telefoon als hotspot gebruiken om mijn iPad van internet te voorzien..
Wifi only model dus tja dan kan het ook niet anders natuurkijk, maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
dutchgio schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:14:
24 uur als wifi hotspot hoor, zeker geen 10... :)
Het is mijn inziens wel onlogisch om je iPad als hotspot te gebruiken; ik zou zelf eerder mijn telefoon als hotspot gebruiken om mijn iPad van internet te voorzien..
Wifi only model dus tja dan kan het ook niet anders natuurkijk, maar toch ;)
Dat is bij de LTE versie zo. Bij de Wifi only versie niet zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

loekf2 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:22:
[...]
Alleen Google blijkt exhange te blocken voor nieuwe apparaten ? Moest m'n gmail account opnieuw instellen.
Klopt. Google heeft Exchange support gestopt. Op een bestaand device met een bestaande account blijft het werken, maar van zodra je een nieuw device configureert is het dus niet meer mogelijk mbv Exchange.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
IseT schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:49:
[...]

Dat is bij de LTE versie zo. Bij de Wifi only versie niet zover ik weet.
Hoe wil je anders je iPad als wifi hotspot instellen dan?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 14:22
Gisteren mijn iPad air 32 GB cell ontvangen. Zie hier broer en zusje(mini gaat naar mijn vriendin) naast elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B3GL620.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OVhmH8A.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KmDvI1k.jpg

Vooralsnog geen defecten gezien bij mijn air ...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Heb hem net besteld (dixons), 32 gb wifi+cell zilver/wit :)
Duurde me te lang voor ie in de winkels op voorraad was..

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:23:
[...]

Ik heb het expres getest in de badkamer.. Verlichting uit, verlichting Ipad op zn felst met een zwart plaatje.. Niks te zien! En ook op een compleet wit plaatje geen verkleuringen te zien.

Dus denk dat de omstandigheden perfect waren om display problemen te ontdekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
Ook ik heb voor het eerst een iPad. Hij zit nu 2,5 uur aan de lader en zit 70% vol. Ik zal vermelden hoelang de laad tijd is voor de iPad Air. Heb herfst foto's gemaakt en zal ze zo even uploaden, ben benieuwd of de iPad goede macro en natuurfoto's maakt, maar laad eerst de accu op tot 100%. Ga dan ook meten hoeveel uur ik hem kan gebruiken voor de ''10%'' en ''5% volle accu'' pop-upjes steeds in beeld komen wat me net steeds gebeurde bij het fotograferen buiten, irritant is dat zeg. Ik heb hem trouwens gewoon in mijn jaszak, net als een telefoon, 17 cm breed is net te doen in de jas.
de Air mogen ontvangen. Kleur Space Gray.
Mijn 1e iPad ooit.

[ Voor 32% gewijzigd door redparrotnl op 08-11-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
En ja hoor, en ook ik zie een licht paarse band aan de rechterkant van het scherm.
Op witte achtergrond zie ik dat het best.
Die gaat ook terug dus.....

-edit-

Hoe werkt dat eigenlijk? Heb em via webshop Apple besteld. Heb ticket aangemaakt en krijg wat opties te Zien om de ipad op te sturen ter reparatie. Dat wil ik niet; wil gewoon een nieuwe uiteraard.
Moet ik daarvoor een Apple-store opzoeken.

[ Voor 44% gewijzigd door MelvinB op 08-11-2013 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
zojuist gemaakt met mijn ipad air,
een macro (een paardebloem bol is altijd zo groot als een 2 euro muntstuk);
een watervalletje;
een herfstfoto

http://i.tinyuploads.com/EeI5u7.jpg
http://i.tinyuploads.com/e0URPd.jpg
http://i.tinyuploads.com/92lvCA.jpg

kanaal:
http://postimg.org/image/44iughmuf/
binnen, stopcontact en bruine lamp:
http://postimg.org/image/3l71r2cml/

[ Voor 59% gewijzigd door redparrotnl op 08-11-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Hmmm. Sinds een uurtje of 3 crashed facebook steeds bij opstarten.

Gekke is, dat heb ik op 2 verschillende ipad airs. Ik denk dat face een update nodig heeft.

Kunnen jullie momenteel facebook met je air?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
stalscu schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 20:33:
Hmmm. Sinds een uurtje of 3 crashed facebook steeds bij opstarten.

Gekke is, dat heb ik op 2 verschillende ipad airs. Ik denk dat face een update nodig heeft.

Lijkt geen air probleem, hier hebben veel meer mensen last van momenteel, ook ander model iPad en iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Ok.... dat lucht lekker op, thanks, ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:53
Orion84 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:20:
AVPlayerHD bevalt mij prima: https://itunes.apple.com/en/app/avplayerhd/id407976815?mt=8

Downloaden / Streamen via FTP, incl. meerdere profielen op te slaan.
Gebruik je zelf ook FTP streamen? Zo ja werkt dat goed? Zo niet is het dan wel mogelijk om via FTP tv series te streamen? Mijn nas is namelijk extern geplaatst bij mijn vader (glasvezel) waarbij ik vervolgens mijn series en films vanaf stream. Het gaat hier dus niet om een interne FTP :)

[ Voor 4% gewijzigd door Possible op 08-11-2013 20:51 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riotvan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01 15:06
Ik heb sinds deze week ook een air 32gb en ik ben erg onder de indruk, lekker dun, licht en snel. Uniformiteit van het scherm is hier ook goed en ik ben daar zeer kritisch in. Ben wel een noob met iOS dus moet nog wat gestures enzo leren denk ik maar alles is tot nu toe wel gelukt :)

Over die apps voor het streamen van audio en video, zijn ze er ook goede die nfs of samba ondersteunen of moet ik toch een intern FTP servertje opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 18:28

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Is die air een beetje stabiel vast te houden? Ik vond mijn oude ipad nogal glad.
En om er nu gelijk een cover omheen te doen vind ik wat jammer van het dunne design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
- nee, heb afgelopen 2 uren regelmatig zitten facebooken, uploaden e.d. van foto's, geen probleem, sloot 1x ineens af dat wel maar verder geen problemen mee
air een beetje stabiel vast te houden? Ik vond mijn oude ipad nogal glad.
En om er nu gelijk een cover omheen te doen vind ik wat jammer van het dunne design
nee, heel glad, vooral dus de achterkant. Heb hem afgenomen met een doek. Terwijl hij vochtig was was hij stroef, dat houdt veel beter vast. Een optie is een rolletje tape kopen bij de sportwinkel wat je om je tennisracket handvat heen doet. Dit plak je op de achterkant van je iPad. Ik deed dit vroeger op de joysticks. Zo gleed te bol op de joystick niet uit mijn hand, bleef heel lang zitten.

[ Voor 61% gewijzigd door redparrotnl op 08-11-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 22:25

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

En om er nu gelijk een cover omheen te doen vind ik wat jammer van het dunne design
redparrotnl schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:58:
Een optie is een rolletje tape kopen bij de sportwinkel wat je om je tennisracket handvat heen doet. Dit plak je op de achterkant van je iPad. Ik deed dit vroeger op de joysticks. Zo gleed te bol op de joystick niet uit mijn hand, bleef heel lang zitten.
Ja dat is inderdaad een stuk minder jammer van het design 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
Ja dat wordt slordig knip en plakwerk misschien. Voor een joystick veel betere grip en betere game prestaties, maar voor een ''Gucci High End Design Top Of The Bill Elite Jet Set Golden Diamond iPad Air Superlight'' niet geschikt, ik vind dat mijn iPad ook nog een beetje lekker moet ruiken, vandaar een kleine spray Armani Diamond er op gedaan, nu denken de mensen helemaal wat heeft die nou in zijn handen. Maar goed. Zoals het nu lijkt ga ik er zwart kurk tape op doen. Dit houdt minimaal 10 jaar. Denk aan een kurken vloer. Superstroef en voelt goed aan. Het zit nu 17 jaar op mijn racefiets stuur en geeft super grip en keurige afwerking ook bij de randen, superdun, superstrak en netjes.

[ Voor 11% gewijzigd door redparrotnl op 09-11-2013 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:31:
Is die air een beetje stabiel vast te houden? Ik vond mijn oude ipad nogal glad.
En om er nu gelijk een cover omheen te doen vind ik wat jammer van het dunne design.
koop zo'n screencover-setje met transparante backsticker. De screencover gebruik je dan niet, alleen de backsticker. Zie je niet, maar voel je wel :) http://www.ebay.com/itm/N...h-3rd-2-Gen-/130791451959

Of je neemt een decal: http://www.ebay.com/bhp/ipad-2-back-decal

[ Voor 17% gewijzigd door kmf op 09-11-2013 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 18:28

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

kmf schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 07:46:
[...]

koop zo'n screencover-setje met transparante backsticker. De screencover gebruik je dan niet, alleen de backsticker. Zie je niet, maar voel je wel :) http://www.ebay.com/itm/N...h-3rd-2-Gen-/130791451959

Of je neemt een decal: http://www.ebay.com/bhp/ipad-2-back-decal
Ja zo'n transparant folie geval dat het stroever maakt aan de achterkant is een goeie optie, dan is het gelijk ook enigzins beschermt tegen krasjes als je em ergens neer legt.
Ens even kijken of dit ook voor de air te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
inderdaad, toevallig heb ik net een rolletje plakplastic voor het douche raam klaarliggen, eens kijken of dat werkt, als dat stroef is ben ik er ook. En als ik er eerst een goud gespoten sticker op plak en dan een 2e doorzichtige heb ik een gouden iPad Air.

[ Voor 26% gewijzigd door redparrotnl op 09-11-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ik ben inmiddels ook in bezit van een iPad Air.

Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben over dit apparaatje. Ik ben van een iPad 2 overgestapt naar de Air.

De belangrijkste reden om over te stappen was omdat de iPad 2 van de zaak is. En omdat dat ding naar overal en nergens wordt meegesleept en ik er ook niet altijd op kan letten, is er altijd een risico dat dat ding kwijt raakt of gestolen wordt. En dan wil ik niet dat er privé gegevens op staan. Daardoor kan je je iPad ook niet echt gebruiken zoals je het wil en met 16 GB geheugen was de iPad 2 ook wel te klein.

Eigenlijk kan ik alleen maar voordelen bedenken.

Ten eerste het gewicht. Als je ermee op de bank zit, is het veel prettiger vasthouden. Van de smallere randen heb ik geen last, aangezien ik de iPad altijd aan de onderkant vasthoudt in portrait modus.

Ten tweede het retina scherm, wat ook wel een verbetering is. Zo op het eerste gezicht kon ik geen dode pixels of kleurafwijkingen constateren, hoewel ik heb er niet met een vergrootglas naar heb gezocht. Tijdens normaal gebruik (ook met volledig wit of zwart scherm) zijn er geen afwijkingen zichtbaar, dus ik vind het prima.

Uiteraard is deze ook een stuk sneller, maar dat was niet iets wat op de iPad 2 een probleem was. iOS 7 draait op de iPad 2 ook soepel en ik heb geen apps die de iPad 2 niet kon draaien.

Het enige nadeel is hoe het scherm aanvoelt. Dat voelt inderdaad aan als plastic / minder robuust, terwijl je op de iPad 2 een behoorlijk massieve glasplaat in je handen hebt. Maar ik denk ook dat het een kwestie van wennen is. Persoonlijk heb ik meer last van het gewicht dan van hoe het scherm aanvoelt.

Het kopen heb ik bij de Apple store gedaan. Ik had van tevoren even gebeld of er voldoende voorraad was, want het 128 GB model is niet zo heel goed leverbaar. Dat was er wel op dat moment. Ik had de indruk dat er net een nieuwe partij was binnengekomen. Niet alleen voor de iPad, maar ook voor de iPhone 5S.

Maar een verkoper vertelde wel, dat er al veel mensen voor niks waren gekomen (ook van ver weg), dus als je naar de Apple store gaat, dan is mijn advies om eerst even te bellen om te vragen of er nog voorraad is van het model wat je wilt kopen.

Als extra nog een smart cover en een toetsenbordje erbij gekocht, dus dan ben ik weer klaar voor de komende jaren.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
http://postimg.org/image/4o33bkt2f/

niet echt stroef maar wel een idee, het is stickervel en best dik

[ Voor 49% gewijzigd door redparrotnl op 09-11-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 19:02
Ben sinds de lancering ook in het bezit van een Air na eerst een 2 te hebben gehad, maar hebben meer mensen er last van het scherm aan de lang zijdes de eerste 0.5 tot 1 cm niet reageert op aanrakingen. Met name in landscape mode is dit zeer irritant. In Chrome bv kun je geen tabbladen openen of sluiten. In een fullscreen filmpje kun je niet snel voor of achteruit 'scrollen' of de play knop bedienen. Eigenlijk alle 'knoppen' die bij de randen zitten zijn niet bruikbaar.

Heb er overigen zowel in landscape als in portrait mode last van. Meer mensen problemen hiermee?

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 10:51
f4stf0rw4rd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:03:
Heb er overigen zowel in landscape als in portrait mode last van. Meer mensen problemen hiermee?
Nee, geen last van. Lijkt me niet dat dit mag/kan dus ik zou gewoon terug gaan voor een nieuwe. Heel irritant is dat volgens mij ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen last van, scherm reageert prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

remzor schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:21:
[...]

Nee, geen last van. Lijkt me niet dat dit mag/kan dus ik zou gewoon terug gaan voor een nieuwe. Heel irritant is dat volgens mij ja..
+1. Zelf heb ik hier ook 0,0 last van. Zal mogelijk een slecht contact zijn van de digitizer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 19:02
OK, helder. Dat is dus niet zoals het hoort. Alleen heeft het vreemde fenomeen zich voor gedaan dat nadat ik het scherm een goed gepoetst heb (kids hadden zich er even mee vermaakt) het probleem is verdwenen. Snap het zelf ook niet, maar door wat druk uit te oefenen misschien net contactje goed aangedrukt... :?

[ Voor 1% gewijzigd door f4stf0rw4rd op 10-11-2013 10:50 . Reden: Tikfoutje ]

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
En opeens is mijn safari weg, geen probleem hoor. Maar ook mijn appstore is er ineens vandoor? Wtf...

Oops, had zelf in mijn instellingen zitten te kloten.
f4stf0rw4rd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:03:
En dus ook hier geen problemen mee. Al gebruik ik mijn iPad 90% van de tijd in landscape, misschien wel 100%.

[ Voor 66% gewijzigd door RickvN op 10-11-2013 15:13 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
Vreemd probleem met de iPad Air van mijn moeder. Ze heeft keurig een Apple ID aangemaakt, allemaal geverifieerd enzo. Maar inloggen lukt niet "verbinding met iTunes store mislukt". Het lukt haar ook niet om met mijn ID in te loggen, zelfde foutmelding. Ouders hebben thuis een WRT54G router, ik vermoed dat daar het probleem in zit. Ze heeft wel een internetverbinding en kan ook internetten op de iPad.

Router gereset, verschillende Apple IDs getest, iPad aan/uit gezet en alle troubleshoots doorgenomen. Geen idee waar dit aan ligt? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daar ook een tijdje last van gehad, vermoedelijk ligt het probleem bij Apple en werkt het over een dag of wat gewoon weer. Ik bleef af en toe proberen en soms kwam ik er wel op, maar ook niet helemaal lekker. Ik had na een dag of 3 geen problemen meer.

Ik zou het even een paar dagen afwachten of contact opnemen met apple zelf, dat had ik toen uit fora gehaald van andere mensen die dit probleem hadden. Maar waarschijnlijk werkt het over een dag of wat prima en ik zou er nu niet al teveel tijd insteken omdat het vast vanzelf opgelost is straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
YouTube: Apple iPad Air Unboxing, specs and hardware review
(link)
Hier staan best wat handige air tips, zeker als de iPad nieuw voor je is.

[ Voor 15% gewijzigd door redparrotnl op 10-11-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:56
Barns schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:29:
Vreemd probleem met de iPad Air van mijn moeder. Ze heeft keurig een Apple ID aangemaakt, allemaal geverifieerd enzo. Maar inloggen lukt niet "verbinding met iTunes store mislukt". Het lukt haar ook niet om met mijn ID in te loggen, zelfde foutmelding. Ouders hebben thuis een WRT54G router, ik vermoed dat daar het probleem in zit. Ze heeft wel een internetverbinding en kan ook internetten op de iPad.

Router gereset, verschillende Apple IDs getest, iPad aan/uit gezet en alle troubleshoots doorgenomen. Geen idee waar dit aan ligt? Iemand een idee?
Tether eens met je foon als het daar wel mee lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Zo. Aanstaande zaterdag de iPad Air 16GB ophalen voor 432 euro. Tip voor mensen in Zuid-Limburg, Ivizi Heerlen geeft 10% korting op de Air nu zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:57
iPad mini 2 staat nu in de Apple store. Ook in NL.
Leverdatum staat op twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk de mini kunnen bestellen, uit t niets haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:57
Apple heeft weer eens humor. Amerikaanse datum notatie is vandaag 11/12/13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
iPad mini 2 besteld voor mijn ouders, toch benieuwd om die eens goed te vergelijken straks met mijn Air!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Pagina: 1 ... 71 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]