Even een klein, ja wat eigenlijk?
Heb sinds vorige week een Ipad Air in gebruik en dat is heerlijk.
Hiervoor had ik een Samsung 7" tab 2 welke voor het geld(200€) best oké was.
Maar ik merkte dat ik m'n tablet steeds meer ging gebruiken en een 7" scherm is dan wel aan de kleine kant.
Ik gebruikte hem vooral voor op de bank of op reis om daar dan ingen in de omgeving te kunnen opzoeken. Ook als ik voor werk naar het buitenland zat ging hij mee in plaats van de laptop. Nu dus over naar een Air en jeetje wat een verschil! Dag en nacht kun je wel zeggen over beide schermen. De Ipad is zo veel beter, sneller en mooier dan het plastic van de Tab2. Nu heeft mijn vriendin m'n Tab2 ingepikt en ja die is er blij mee, ik zit dus een beetje te twijfelen of ik voor haar afstuderen(belgische opleiding tot arts een jaar of 7 dus) een ipad mini zal kopen. Al is dat wel weer direct een uitgave en ik moet nog zoveel deze maanden. Maar zoals ik het nu merk is ze blij met de tablet welke ze nu heeft dus ik kijk het wel nog even aan.
Goed terug op de Air. Spelletjes spelen zo veel vlotter, foto's zien er zo veel beter uit (moet de sd kaart connector nog halen) Al hoef ik dat jullie niet te zeggen natuurlijk! Ik ben er super blij mee. En het scherm, ik zie geen waas op een heel witte achtergrond zoals wel eens gezegd wordt op de forums.
Heb er lang over getwijfeld maar het is de aankoop zeker waard geweest
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar