Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-05 09:41
Ik twijfel op dit moment erg over de aanschaf van een iPad. We hebben nu een Asus MemoPad HD7 maar wordt gek van die accu, een week in mn tas en hij is leeg! Daarvoor had ik een iPad 1 en daarmee had ik dat nooit. Nu twijfel ik tussen een iPad 4 en een iPad mini retina. Ik lees toch wel dat de iPad 4 wat traag wordt ivm nieuwe iOs versies (iets wat ik ook met de 1 had) en wil toch wel een tablet kopen waar ik lang plezier van kan hebben. Wie kan mij een zinnig advies geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:16

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Schermgrootte en gewicht zijn de voornaamste verschillen. Dat kun je het beste zelf invullen. Als je veel films etc kijkt moet ik er persoonlijk niet aan denken om een mini te hebben. Als gewicht een factor is, dan juist weer wel misschien. Je moet op dat vlak voor jezelf, naar je eigen gebruik ervan, gewoon een afvinklijstje maken misschien.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ntr-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04 21:24
Hebben jullie ervaring met de iPad Air en blacklight bleeding ? Ik hoor namelijk dat het vaak voorkomt bij de nieuwe iPad's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-04 22:18
jeroen.ijmuiden schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:53:
Ik twijfel op dit moment erg over de aanschaf van een iPad. We hebben nu een Asus MemoPad HD7 maar wordt gek van die accu, een week in mn tas en hij is leeg! Daarvoor had ik een iPad 1 en daarmee had ik dat nooit. Nu twijfel ik tussen een iPad 4 en een iPad mini retina. Ik lees toch wel dat de iPad 4 wat traag wordt ivm nieuwe iOs versies (iets wat ik ook met de 1 had) en wil toch wel een tablet kopen waar ik lang plezier van kan hebben. Wie kan mij een zinnig advies geven?
Ik heb zelf een iPad 3 en een Nexus 7 (2012). Waar ik voorheen de iPad gebruikte in de trein als e-reader, gebruik ik daar nu de Nexus 7 voor. Qua formaat en gewicht veel prettiger. Maar thuis op de bank vind ik de iPad toch wat prettiger werken, mede door het wat grotere scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-04 23:20
Gister overgestapt naar een iPad Air vanaf een iPad 4. Had extra ruimte nodig en wou dan meteen wel upgraden.

Nu deed ik de air aan en zag ik meteen dat de hele linkerkant gelig was EN een soort schaduw heeft lopen terwijl de rechterkant juist erg fel en wit is. Het lijkt hierdoor alsof tekst niet helemaal lekker te lezen is en dit forum ziet er met de grijstinten ook niet uit.

Gekocht bij de mediamarkt, zullen ze hem omruilen of mag ik hieraan gaan wennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Omruilen dus natuurlijk. Persoonlijk pak ik altijd m'n iPad 4 en nooit de Air, vind de Air te scherpe randen hebben en de iPad 4 veel meer premium aanvoelen. Het scherm van de Air voelt heel plastic en goedkoop aan. Gek genoeg heb ik dit bij de Mini Retina niet, die is ook erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 19-04 23:20
Cartman! schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:17:
Omruilen dus natuurlijk. Persoonlijk pak ik altijd m'n iPad 4 en nooit de Air, vind de Air te scherpe randen hebben en de iPad 4 veel meer premium aanvoelen. Het scherm van de Air voelt heel plastic en goedkoop aan. Gek genoeg heb ik dit bij de Mini Retina niet, die is ook erg fijn.
Vanavond maar even langs dan. Heb hetzelfde probleem bij de iPad 3 ook wel gehad, bij de 4 mazzel gehad zo lijkt het. Had verwacht dat een dik halfjaar na de release dit soort problemen niet meer voorkwamen :(.

Edit: gewisseld. Deden er niet moeilijk over. Nieuw model thuis opgestart en exact hetzelfde probleem. Behoorlijk irritant. Wordt dus morgen weer naar de mediamarkt :(

[ Voor 22% gewijzigd door Eduardboon op 15-05-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Laatst online: 02-05 07:46

Plasma_Wolf

Student

Ik heb so just een pop-up bericht gekregen in de Chrome app die ik heb gedownload. De strekking is deze: "Yahoo: virus gedetecteerd, uw android kan een virus bevatten". Gezien de twee hiaten die in dit bericht zitten, ga ik uit van een shareware pop-up, maar ik wil dit toch kunnen nakijken.

Om iets meer informatie te geven: de pop-up kwam op het moment dat ik op 9gag aan het kijken was en ik heb het nooit eerder gezien. Ook sindsdien is er niets meer gekomen. Ik heb wel eerder (en alleen bij het bezoeken van 9gag) gehad dat de ipad opeens switchte naar de app store, met een advertentie die ik absoluut niet (bewust of onbewust) hat geselecteerd.

Twee vragen: komt dit bij iemand bekend voor en is er een manier om te kijken of er sinds vandaag een bestand op de ipad is bijgekomen dat er niet hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:04
Dat met die app store wel, maar dan met name op torrent sites waar je als reclame direct wordt doorverstuurd naar de app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Laatst online: 02-05 07:46

Plasma_Wolf

Student

Mooi, dan weet ik weer iets meer. Dan neem ik aan dat de rare pop-up een stukje scareware is. De ipad is verder niet trager geworden.

edit: direct na het posten van dit bericht was ik weer naar 9gag gegaan en ik kreeg opnieuw het bericht (dezelfde strekking): van ads.yahoo.com: "waarschuwing! je mobiel is mogelijk geïnfecteerd met meerdere virussen, klik op OK om een scan uit te voeren".

Het komt niet voor op een ander moment van browsen, dus het lijkt me dan ook meer met 9gag te maken te hebben...

Vooral het gedeelte dat het van Ads.yahoo komt geeft wat over de betrouwbaarheid van het bericht te kennen.

[ Voor 68% gewijzigd door Plasma_Wolf op 16-05-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:51

Wokschotel

Op 6 wielen

De laatste tijd erger ik me aan Chrome op mijn iPad 4. Sites laden trager, scrollen hapert, het duurt lang voordat de browser reageert op commando's: het voelt gewoon niet smooth aan. Het maakt niet uit of ik via wifi of 3g werk. Voorbeelden: Voetbalzone.nl en forum.fok.nl ( :') ) Met Safari heb ik dat gevoel minder. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ntr-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04 21:24
Eduardboon schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:18:
[...]

Vanavond maar even langs dan. Heb hetzelfde probleem bij de iPad 3 ook wel gehad, bij de 4 mazzel gehad zo lijkt het. Had verwacht dat een dik halfjaar na de release dit soort problemen niet meer voorkwamen :(.

Edit: gewisseld. Deden er niet moeilijk over. Nieuw model thuis opgestart en exact hetzelfde probleem. Behoorlijk irritant. Wordt dus morgen weer naar de mediamarkt :(
Collega van mij had ook een Air gekocht. Heeft 11x omgewisseld wegens problemen met het scherm. Verschillende winkels geweest Mediamarkt/Dixons/Mycom. Hij heeft zelfs in de winkel laten openen om te kijken of het probleem had met het scherm. Apple doet het niet best met zijn schermen in de Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Plasma_Wolf schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:51:
Mooi, dan weet ik weer iets meer. Dan neem ik aan dat de rare pop-up een stukje scareware is. De ipad is verder niet trager geworden.

edit: direct na het posten van dit bericht was ik weer naar 9gag gegaan en ik kreeg opnieuw het bericht (dezelfde strekking): van ads.yahoo.com: "waarschuwing! je mobiel is mogelijk geïnfecteerd met meerdere virussen, klik op OK om een scan uit te voeren".

Het komt niet voor op een ander moment van browsen, dus het lijkt me dan ook meer met 9gag te maken te hebben...

Vooral het gedeelte dat het van Ads.yahoo komt geeft wat over de betrouwbaarheid van het bericht te kennen.
En dat is via de site? T is gewoon reclame gericht op mobiele apparaten... ;)
Krijg het ook wel eens van " uw whatsapp is verlopen, druk hier om te verlengen. Op een iPad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-02 07:32
Om toch heel even in dit topic te vallen, ik ben er zojuist achter gekomen dat er een kras in mijn ipad 2 zit. Hij is niet heel extreem diep maar diep genoeg om het regenboog effect te laten geven. Is er nog een trucje om dit eruit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wokschotel schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 10:53:
De laatste tijd erger ik me aan Chrome op mijn iPad 4. Sites laden trager, scrollen hapert, het duurt lang voordat de browser reageert op commando's: het voelt gewoon niet smooth aan. Het maakt niet uit of ik via wifi of 3g werk. Voorbeelden: Voetbalzone.nl en forum.fok.nl ( :') ) Met Safari heb ik dat gevoel minder. Herkent iemand dit?
Heb wel met Chrome dat ie de pagina steeds opnieuw gaat laden als ik van tab wissel. Ik neem het voor luef want Safari vind ik echt een gedrocht om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 17:01

jasjenl

Liab A Tymo

Cartman! schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:03:
[...]

Heb wel met Chrome dat ie de pagina steeds opnieuw gaat laden als ik van tab wissel. Ik neem het voor luef want Safari vind ik echt een gedrocht om mee te werken.
Wat is er zoveel slechter aan Safari dan? Ik vind Chrome juist niet veel meer bieden, sterker nog: dat de adres balk bij Chrome op de iPad steeds verdwijnt als je een pagina gaat scrollen vind ik juist mega irritant. Daarbij is Safari soms ook nog sneller dus ik zie de voordelen van Chrome op de iPad niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:27

Ethirty

Who...me?

Voor mij is de belangrijkste reden dat ik op al mijn computers, zowel prive als zakelijk, Chrome gebruik om mijn bookmarks te syncen. Dan vind ik Safari gebruiken op mijn iPad alleen maar extra omslachtig. Maar het verbergen van die balk vind ik wel mega-irritant :(

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:46
Hoi gisteren herstartte mijn iPad spontaan.. Ik daarna verder. Ineens viel de ipad uit toen hij nog ongeveer 50% lading had. Ik kreeg hem niet aan. Heb toen de lader eraan gehangen, heb hem ongeveer 10 proecent opgeladen, ik denk dat dit een half uur/uur duurde. De lader voelt heel warm aan, ik weet niet hoe dit normaal ook is. Is dit een toevallige gebeurtenis of duidt het op een (accu) probleem? Ik heb hem net even bijgeladen de helft laden duurt ongeveer 3 uur dus dat lijkt redelijk normaal / niet erg afwijkend?!

[ Voor 14% gewijzigd door dennis_rsb op 27-05-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
jasjenl schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:07:
[...]

Wat is er zoveel slechter aan Safari dan? Ik vind Chrome juist niet veel meer bieden, sterker nog: dat de adres balk bij Chrome op de iPad steeds verdwijnt als je een pagina gaat scrollen vind ik juist mega irritant. Daarbij is Safari soms ook nog sneller dus ik zie de voordelen van Chrome op de iPad niet zo.
Ik vind het lelijk en niet fijn werken... en wat al genoemd werd: ik gebruik overal Chrome dus dan is alles in sync.

Het verbergen van de balk vind ik juist ideaal, meer ruimte op m'n scherm voor website.

[ Voor 7% gewijzigd door Cartman! op 27-05-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Cartman! schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:57:
[...]

Ik vind het lelijk en niet fijn werken...
Dat klinkt niet echt als duidelijke argumenten ;)
en wat al genoemd werd: ik gebruik overal Chrome dus dan is alles in sync.
Dat is eigenlijk het enige voordeel dat ik van Chrome kan bedenken
Het verbergen van de balk vind ik juist ideaal, meer ruimte op m'n scherm voor website.
Voor een klein scherm als van een telefoon kan ik me dat voorstellen, maar op een tablet (zeker op een fullsize iPad) vind ik dat echt overbodig en alleen maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:11
Net een iPad 4 gekocht voor een kennis. Wil je een Apple ID aanmaken, ben je tegenwoordig verplicht een CC of iTunes-kaart toe te voegen. Is echt van de zotten dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Accoumt aangemaakt via de instellingen oid?
Volgens mij heb je wel een optie "geen" bij betaalmethoden als je de app store opent en dan een account aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Na volgen van de stappen zoals te vinden op internet lukt het wel. Belachelijk. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
jasjenl schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:44:
[...]
Dat klinkt niet echt als duidelijke argumenten ;)

[...]
Dat is eigenlijk het enige voordeel dat ik van Chrome kan bedenken

[...]
Voor een klein scherm als van een telefoon kan ik me dat voorstellen, maar op een tablet (zeker op een fullsize iPad) vind ik dat echt overbodig en alleen maar irritant.
Wat zijn jouw argumenten voor het gebruik van Safari boven Chrome dan verder? Het is een browser... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:51
Beste tweakers,

Ik loop met een probleem en kan daar eigenlijk geen oplossing voor vinden. Ik ben bang dat die er misschien ook niet is zo 1,2,3.

Ik wil een ipad gaan gebruiken in de auto als headunit. Daarbij gaat het met name om muziek afspelen. Hiervoor wil ik een externe USB DAC gebruiken (omdat de interne DAC brak minder mooi geluid geeft) die dus via de camera connection kit aangesloten moet worden op de lightningpoort.

Probleem: het bovenstaande betekent dus dat ik niet ook de iPad dus kan opladen terwijl de DAC aangesloten is (en die moet natuurlijk heel de tijd aangesloten zijn om geluid te kunnen geven).

Nou weet ik dat het wel mogelijk is om dit te bewerkstelligen. De HRT istreamer bijvoorbeer is een externe DAC die ook tegelijk je iDevice oplaadt. Echter duur en heeft wat trekjes die me niet aanstaan.

Vraag dus: iemand die een idee heeft hoe ik een iPad mini kan opladen terwijl ook de externe DAC via de camera connection kit aangesloten is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Cartman! schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:42:
[...]

Wat zijn jouw argumenten voor het gebruik van Safari boven Chrome dan verder? Het is een browser... :)
- dat Safari sowieso al de standaard browser is waarmee links vanuit andere programma's geopend worden
- dat Safari in sommige gevallen sneller is
- Chrome crasht bij mij (veel) vaker dan Safari
- het al genoemde puntje van het verdwijnen van de adresbar bij Chrome zodra je gaat scrollen, wat ik mega irritant vind

Dat dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:27

Ethirty

Who...me?

jasjenl schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:11:
[...]

- dat Safari sowieso al de standaard browser is waarmee links vanuit andere programma's geopend worden
- het al genoemde puntje van het verdwijnen van de adresbar bij Chrome zodra je gaat scrollen, wat ik mega irritant vind

Precies, als er nou een tool was om bookmarks tussen Chrome en Safari te syncen (al dan niet automatisch) dan was ik allang klaar met Chrome. Op de desktop vind ik het prima (en cross-platform), maar op de iPad loopt het om de haverklap vast, kan nooit als default browser optreden, de adresbalk-verdwijn-design-fout (:() en het ontbreken van de Safari Reader functie (O+)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 13:56

Pindamann

Human

dangerpaki schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:48:
Beste tweakers,

Ik loop met een probleem en kan daar eigenlijk geen oplossing voor vinden. Ik ben bang dat die er misschien ook niet is zo 1,2,3.

Ik wil een ipad gaan gebruiken in de auto als headunit. Daarbij gaat het met name om muziek afspelen. Hiervoor wil ik een externe USB DAC gebruiken (omdat de interne DAC brak minder mooi geluid geeft) die dus via de camera connection kit aangesloten moet worden op de lightningpoort.

Probleem: het bovenstaande betekent dus dat ik niet ook de iPad dus kan opladen terwijl de DAC aangesloten is (en die moet natuurlijk heel de tijd aangesloten zijn om geluid te kunnen geven).

Nou weet ik dat het wel mogelijk is om dit te bewerkstelligen. De HRT istreamer bijvoorbeer is een externe DAC die ook tegelijk je iDevice oplaadt. Echter duur en heeft wat trekjes die me niet aanstaan.

Vraag dus: iemand die een idee heeft hoe ik een iPad mini kan opladen terwijl ook de externe DAC via de camera connection kit aangesloten is???
Is het een optie om je muziek via bluetooth te streamen naar iets met een goede DAC? Dan kun je laden en tegelijk je muziek zonder verlies (digitaal) naar je DAC krijgen. De DAC zou dan direct een bluetooth enabled autoradio kunnen zijn?

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Pindamann schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:03:
[...]

Is het een optie om je muziek via bluetooth te streamen naar iets met een goede DAC? Dan kun je laden en tegelijk je muziek zonder verlies (digitaal) naar je DAC krijgen. De DAC zou dan direct een bluetooth enabled autoradio kunnen zijn?
Thanks! Had ik ook al overwogen. Helaas wordt over bluetooth veel compressie gegooid op het signaal waardoor het geluid een klap krijgt. Over Airplay overigens niet omdat Wifi genoeg bandwidth heeft. Dus dat ga ik nu doen. Qnology AirEnabler met daaraan een USB DAC. En dan gewoon de kabel voor het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

dangerpaki schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:55:
[...]

Thanks! Had ik ook al overwogen. Helaas wordt over bluetooth veel compressie gegooid op het signaal waardoor het geluid een klap krijgt. Over Airplay overigens niet omdat Wifi genoeg bandwidth heeft. Dus dat ga ik nu doen. Qnology AirEnabler met daaraan een USB DAC. En dan gewoon de kabel voor het laden.
Bluetooth heeft toch meer dan voldoende bandbreedte om 320kbit door te sturen? Mijn hele oude bluetooth (2.0 dacht ik, maar wel a2dp) headset + mp3 speler had al een theoretischr bandbreedte van ca 700kbit. Ik vraag me af of compressie toegepast wordt en in welke mate. Zeker in de auto lijkt me dat geen probleem met gebruik van a2dp.

Edit: als wifi geen probleem is, dan is dat natuurlijk ook een mooise oplossing. Succes iig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pindamann op 15-06-2014 16:06 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Pindamann schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:09:
[...]

Bluetooth heeft toch meer dan voldoende bandbreedte om 320kbit door te sturen? Mijn hele oude bluetooth (2.0 dacht ik, maar wel a2dp) headset + mp3 speler had al een theoretischr bandbreedte van ca 700kbit. Ik vraag me af of compressie toegepast wordt en in welke mate. Zeker in de auto lijkt me dat geen probleem met gebruik van a2dp.
Dat is inderdaad wel twijfelachtig. Maar als ik zo de discussies op andere fora lees is in ieder geval aan de geluidskwaliteit overduidelijk te horen of het over bluetooth of wifi gaat. Ben het met je eens dat je in de auto verder snel aan de optimale grens zit omdat de acoustic niet denderend is. Maar wifi zal er toch zijn omdat ik met iOS8 dan telefoongesprekken kan voeren via de iPad. Dat handsfree deel is wel essentieel. Dus dan kan de airplay geval er gewoon ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Even een klein, ja wat eigenlijk?

Heb sinds vorige week een Ipad Air in gebruik en dat is heerlijk.
Hiervoor had ik een Samsung 7" tab 2 welke voor het geld(200€) best oké was.
Maar ik merkte dat ik m'n tablet steeds meer ging gebruiken en een 7" scherm is dan wel aan de kleine kant.
Ik gebruikte hem vooral voor op de bank of op reis om daar dan ingen in de omgeving te kunnen opzoeken. Ook als ik voor werk naar het buitenland zat ging hij mee in plaats van de laptop. Nu dus over naar een Air en jeetje wat een verschil! Dag en nacht kun je wel zeggen over beide schermen. De Ipad is zo veel beter, sneller en mooier dan het plastic van de Tab2. Nu heeft mijn vriendin m'n Tab2 ingepikt en ja die is er blij mee, ik zit dus een beetje te twijfelen of ik voor haar afstuderen(belgische opleiding tot arts een jaar of 7 dus) een ipad mini zal kopen. Al is dat wel weer direct een uitgave en ik moet nog zoveel deze maanden. Maar zoals ik het nu merk is ze blij met de tablet welke ze nu heeft dus ik kijk het wel nog even aan.

Goed terug op de Air. Spelletjes spelen zo veel vlotter, foto's zien er zo veel beter uit (moet de sd kaart connector nog halen) Al hoef ik dat jullie niet te zeggen natuurlijk! Ik ben er super blij mee. En het scherm, ik zie geen waas op een heel witte achtergrond zoals wel eens gezegd wordt op de forums.
Heb er lang over getwijfeld maar het is de aankoop zeker waard geweest :)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
iPad 2 zal ook niet onder doen voor die Tab, en is ook wel goedkoop aan te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:33
Klinkt verwaand waarschijnlijk. Ik gebruik een ipad air en doe hier eigenlijk best wel veel mee, internet, spelletjes, forumpjes afgaan etc.

Mijn vrouw heeft een ipad 2, en iedere keer als ik dat scherm zie, zie ik de pixels zitten ;)
Je ziet direct het verschil tussen retina en niet retina.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik heb sinds 2 maanden een ipad air 32gb wifi die ik agelijks thuis gebruik om met name twitch/youtube te streamen. Werkte altijd perfect, tot begin van deze week.

Nu dropt de ipad zijn connectie iedere 2-3 minuten en wordt streamen een hel. Ik snap niet hoe ditkan want er is niks veranderd aan de ipad of het netwerk hier thuis. Laptop, tv, pc en gsm hebben geen problemen.

Ik heb mn modem al opnieuw ingesteld met apple ipad instructies en meermalen gereset. Mn ipad gereset, mn wifi gerest/gereleased etc etc. Gewoon hele lijstje wat je vind op apple support forums.

Echter het werkt niet en op deze manier heb ik niks aan mn ipad. En het ergste vind ik nog dat alles het perfect deed en ik nu opeens uit het niks hiermee zit.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Het zou kunnen dat de wi-fi te 'druk' is. Probeer eens het wi-fi kanaal van je router te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Pandemic schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:52:
Ik heb sinds 2 maanden een ipad air 32gb wifi die ik agelijks thuis gebruik om met name twitch/youtube te streamen. Werkte altijd perfect, tot begin van deze week.

Nu dropt de ipad zijn connectie iedere 2-3 minuten en wordt streamen een hel. Ik snap niet hoe ditkan want er is niks veranderd aan de ipad of het netwerk hier thuis. Laptop, tv, pc en gsm hebben geen problemen.

Ik heb mn modem al opnieuw ingesteld met apple ipad instructies en meermalen gereset. Mn ipad gereset, mn wifi gerest/gereleased etc etc. Gewoon hele lijstje wat je vind op apple support forums.

Echter het werkt niet en op deze manier heb ik niks aan mn ipad. En het ergste vind ik nog dat alles het perfect deed en ik nu opeens uit het niks hiermee zit.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Zakt je beeldkwaliteit telkens kort, of valt de verbinding volledig weg? Dit ervaar ik namelijk met de standaard Youtube client.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Pindamann schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 22:21:
[...]

Zakt je beeldkwaliteit telkens kort, of valt de verbinding volledig weg? Dit ervaar ik namelijk met de standaard Youtube client.
Nee de verbinding valt volledig weg.

Situatieschets: Ik kan prima browsen zolang ik niet stream. Ik open een youtube filmpje, en vervolgens binnen 1 minuut ben ik de internet verbinding kwijt en kan ik ook niet meer normaal browsen. Als ik vervolg Ip release/netwerk reset etc werkt het weer totdat ik opnieuw ga streamen.

Wat me opvalt is dat hij vlot het grootste deel van een filmpje buffered, maar op het moment dat hij dan stopt is de verbinding dus ook weg.

Verbal-Kint: Hij stond op channel "auto", heb 6 geprobeerd en 5 maar op beide hetzelfde probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door Pandemic op 22-06-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
jasjenl schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:11:
[...]

Ik heb een jailbreak en bij mij opent alles standaard met Chrome. Chrome crasht wel regelmatig maar Safari omdat de crashes meestal door JavaScript komen en beiden gebruiken dezelfde engine. Ik vind Safari erg lelijk en dat die bar in beeld blijft vind ik juist zeer onpraktisch.

Zo zie je maar, smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 02:33

Turfschipper

Hup NAC

Ik krijg de laatste dagen steeds deze mail.

Afbeeldingslocatie: http://i135.photobucket.com/albums/q139/Stalscu/imagejpg1_zps1c8ef3fd.jpg[/URL]

Edit

Phishing dus....

[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 13-07-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Is inderdaad phishing, probeer maar eens op de afzender Apple te drukken, dat zegt vaak ook genoeg..

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 13-07-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 02:33

Turfschipper

Hup NAC

Nou, ik had met mijn domme hoofd op faq geklikt.

En die link gaat wel naar de echte apple site faq. Niet een spooflink, zo noem je dat geloof ik.

Maar goed, nadat ik de foto hier heb geplaatst meteen gegoogeld. En toen zag ik dat het niet zuiver was. Dacht, laat hem hier sowieso staan, misschien dat anderen ook even twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:56

JB

Cédric roelt!

Is de verhouding bij een iPad air nog steeds 4:3? Had hiervoor een iPad 3 en dat zag er met AppleTV echt niet uit op een breedbeeld tv dus hoopte nu dat het wel mooi 16:9 geprojecteerd word met Airplay maar dat valt toch wel een beetje tegen dat ze dit nog niet gefixt hebben.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plank
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 15:59
Iemand een link waar ik Apple air kan jailbreaken? Mag ook in PM hoor. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Laatst online: 12-04 18:52

Fordman

Fordman

Kan iemand mij ook vertellen of het mogelijk is om tijdens het afspelen van een video (full-screen) het scherm te vergrendelen zodat het niet reageert op aanrakingen maar wel blijft afspelen?

Alvast bedankt.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 18:37
Fordman schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:47:
Kan iemand mij ook vertellen of het mogelijk is om tijdens het afspelen van een video (full-screen) het scherm te vergrendelen zodat het niet reageert op aanrakingen maar wel blijft afspelen?

Alvast bedankt.
http://osxdaily.com/2012/09/25/enable-guided-access-ios/

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• STIMPPYYY
Heb nog een iPad 4 met iOS 6.3 erop. Nog niet geupdate ivm trager worden van iDevices bij upgrades. Nu iOS 8 eraan zit te komen twijfel of ik ga updaten naar 7. Wil de mogelijkheid houden om (wat voor reden dan ook) wellicht een JB te plaatsen plus de security patches van 7 nog meepakken. Wat zouden jullie doen?

[ Voor 7% gewijzigd door STIMPPYYY op 11-09-2014 11:56 ]

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
iOS 7 moet geen enkel probleem zijn voor een 4e generatie iPad. Ik zou persoonlijk updaten.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:20

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

STIMPPYYY schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:55:
Heb nog een iPad 4 met iOS 6.3 erop. Nog niet geupdate ivm trager worden van iDevices bij upgrades. Nu iOS 8 eraan zit te komen twijfel of ik ga updaten naar 7. Wil de mogelijkheid houden om (wat voor reden dan ook) wellicht een JB te plaatsen plus de security patches van 7 nog meepakken. Wat zouden jullie doen?
iOS 7 & iOS 8 draaien als een zonnetje op de iPad 4de generatie. :)

• STIMPPYYY
Heb ook een iPad 4 een poos gehad met iOS7 (nieuw uit de doos). De animaties lopen net effe wat hakkeliger in sommige gevallen. Vreemde is wel dat ik het ook op de iPad2 heb gezien, daar liep het perfect.

[ Voor 5% gewijzigd door STIMPPYYY op 11-09-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390011

Kan iemand adviseren welken ipad app geschikt is voor het streamen van films voor m.n. "video_ts" en " iso" bestanden. Voordat ik weer een app koop die het niet doet. Ik zie even het bos niet meer door de bomen. Erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-05 20:17
Helaas een goeie vraag, waar ik t antwoord niet op weet. Infuse doet beide niet en VLC zou video_ts mappen moeten dan maar dan crasht hij (wanneer crasht vlc eigenlijk niet...)
Ik houd me dus ook warm aanbevolen voor een app die beide kan

Overigens:misschien kan moliplayer het maar die ziet mijn nas niet en is dus ook waardeloos voor mij

[ Voor 32% gewijzigd door hellboy123 op 16-09-2014 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 11:56
nPlayer is al jaren de beste video-app voor mij. Iedereen die hem in gebruik ziet wil hem daarna ook aanschaffen. Ik moet even controleren of ie ook iso en video_ts doet. Doe ik gelijk ff.

Vob-bestanden uit een video_ts-map werken gewoon perfect, ze gaan alleen niet automatisch van vob1 naar vob2 naar vob3, etc.
Iso-bestanden met een dvd-structuur werken ook gewoon perfect.

Het enige wat niet goed werkt is ondertiteling op deze manier, die zou je manueel als srt (of andere ondertitelformaten) nog weer kunnen toevoegen.

http://n-player.net

[ Voor 63% gewijzigd door SidewalkSuper op 16-09-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Spijt dat ik ios8 op mijn ipad 2 heb gezet, Hij is er alleen maar traag van geworden. Meer mensen last van met hun ipad 2?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:01
Mijn iPad 3 is ook merbaar trager geworden, zeker browsen is duidelijk langzamer dan eerst.

Op mijn ervaring met iOS afgaand vermoed ik dat er binnen 2 maanden wel een update zal komen die de performance zal verbeteren. Was met iOS 7 ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Laatst online: 25-12-2024
Mars18 schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:56:
Spijt dat ik ios8 op mijn ipad 2 heb gezet, Hij is er alleen maar traag van geworden. Meer mensen last van met hun ipad 2?
Nee, geen merkbaar verschil met iOS 7.1.2 op een iPad 2 16 GB. Hoeveel geheugen heb je in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:33
hier een ipad air bezitter, niet zeker of ik al up moet daten naar ios 8, of even wacht tot alle kinderziektes eruit gevist zijn.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05 08:53

Trackerfire

BTC HODLER

Bij mij was IOS 8 zo traag als bagger op mijn Air. Ook merkbaar veel bugs (toetsenbord reageerde slecht, animaties haperend etc.). Na 2 keer herstarten is hij weer volledig zoals voorheen op IOS 7. Probeer het eens zou ik zeggen, all :)

[ Voor 13% gewijzigd door Trackerfire op 22-09-2014 11:33 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:49
Mars18 schreef op maandag 22 september 2014 @ 08:56:
Nee ook geen problemen op mijn iPad 2. De eerste paar minuten en bij de eerste keer een app opstarten en sluiten hapert het even maar verder valt het wel mee.

Opnieuw opstarten wil inderdaad wel eens helpen, of even home + aan/uit knop ingedrukt houden tot het apple logo verschijnt.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Jeroen O schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:02:
[...]

Nee ook geen problemen op mijn iPad 2. De eerste paar minuten en bij de eerste keer een app opstarten en sluiten hapert het even maar verder valt het wel mee.

Opnieuw opstarten wil inderdaad wel eens helpen, of even home + aan/uit knop ingedrukt houden tot het apple logo verschijnt.
ja hier zeker wel, erg trage ipad2 geworden na de update, daarom gisteren 7.1.2 maar weer teruggezet nu het nog kan

wat ik me wel afvroeg, wat moet ik doen met de updates voor de apps die geoptimaliseerd zijn voor ios8? vanaf nu negeren of kun je deze wel gewoon updaten en mis je dan een stuk functionaliteit?

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Een app geeft aan welke versie van iOS vereist is. Als dat niet iOS 8 is, zou het gewoon moeten werken op oudere versies.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Mijn inziens is het niet slim om ios8 op een Ipad 2 te zetten. Wacht op zijn minst tot er wat updates zijn uitgebracht voor ios8. Ik heb een ipad 3 maar laat hem lekker op ios7. Ik lees teveel negatieve berichten wbt snelheid op oude devices. De ipad 3 processor is niet veel beter als van de 2, er moet bij de 3 ook een retina display aangestuurd worden. De vraag rest wat is wijsheid?

1. De Ipad updaten naar ios8, vlak voor de release van ios9, met risico op snelheidsvermindering.
2. De Ipad niet updaten maar op iOS7 laten tot dat apps niet meer werken onder ios7.
3. Hem volgend jaar verkopen en een nieuwe kopen?

Nog meer opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Waarom zou je updaten naar 8 vlak vóór de release van iOS 9? Om dan meteen iOS 9 te installeren? Alsof dat niet nog trager gaat zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Omdat ik denk dat ios9 nog voor de ipad 3 gaat uitkomen, en die zal nog trager gaan. Dus daarom vlak voor release de gok bijv. wagen en iOS8 installen. Dus dat je nu sowieso nog een jaar vol kan genieten van de bij mij goed werken 7.1.2 onder de Ipad 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:48

Vis

Ik baal ook als dikke stront van mijn overstap naar ios8 op mijn ipad3....
Ik werk veel met foto's en voorheen zette ik vaak via de camera connection kit direct mijn RAW files op de ipad om aan klanten te zien bijvoorbeeld.. Het swipen en laden van de RAW files op de ipad gaat echt bar slecht met veel haperingen en echt serieus vastlopers!! :(

Hopen dat Apple gauw met een update komt, want als ze zo de 'oudere' iPad kopers aan een nieuwe ipad willen helpen aanschaffen, hebben ze mij als klant iig verloren.. Echt ronduit schandalig!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 11:56
Dan ga je toch terug.

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:50
Bij mij heeft de update naar iOS8 op een iPad 2 (16GB Wifi) er ook voor gezorgd dat hij ontzettend traag is geworden. Als ik bijvoorbeeld in Safari een adres intik worden mijn aanslagen pas een paar tellen later weergegeven (ook de visuele aanslag op het toetsenbord, dus het veranderen van de kleur van de toets komt later).

Vanavond maar eens kijken of het lukt hem te downgraden.

• Jeroen O
WouterHelm schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:53:
Bij mij heeft de update naar iOS8 op een iPad 2 (16GB Wifi) er ook voor gezorgd dat hij ontzettend traag is geworden. Als ik bijvoorbeeld in Safari een adres intik worden mijn aanslagen pas een paar tellen later weergegeven (ook de visuele aanslag op het toetsenbord, dus het veranderen van de kleur van de toets komt later.
Als je even de home + aan/uit knop ingedrukt houdt en wacht tot het apple logo verschijnt, dan os het probleem waarschijnlijk over.

Ik heb zelf ook een iPad 2 en die reageert wel direct op het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
Hageneis schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:23:
[...]

Nee, geen merkbaar verschil met iOS 7.1.2 op een iPad 2 16 GB. Hoeveel geheugen heb je in gebruik?
En vanochtend zonder problemen over the air geüpdatet naar iOS 8.0.2

• Fordman
  • Laatst online: 12-04 18:52

Fordman

Fordman

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Laatst online: 04-04 18:46
Sinds ik iOS 8 op mijn iPad 3 heb geïnstalleerd lopen mijn apps heel erg vaak vast, echter kan ik ze wel gewoon met de 5 vingers sluiten, en werkt de rest van het systeem vlekkeloos.

Ik heb geprobeerd met een hard reset het probleem op te lossen (maar dat werkt slechts voor een paar uur)

Is dit probleem op de een of andere manier misschien op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-04 14:56
Weet iemand wat vorig jaar de prijsdaling was van de 'oude' ipads nadat de nieuwe was aangekondigd?

Graag wil ik een iPad Air aanschaffen, doe ik dat nu of na 16 oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobers
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-05 07:24
Studiocitroen schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:27:
Weet iemand wat vorig jaar de prijsdaling was van de 'oude' ipads nadat de nieuwe was aangekondigd?

Graag wil ik een iPad Air aanschaffen, doe ik dat nu of na 16 oktober?
Als ik jou was zou ik nog een paar weekjes wachten, duurt niet zo lang meer voordat ze de opvolger uitbrengen. Zit zelf ook te twijfelen of ik de bestaande Air ga kopen of de nieuwe. Schijnt dat het werkgeheugen van 1Gb naar 2GB geupgrade wordt, wat ik zo lees is dat een grote verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-04 14:56
Ja het werkgeheugen update naar 2gb is wel een goede verbetering. Ik weet alleen niet of ik dat nodig heb. Ik vraag me af wat de huidige Air dan gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Wellicht hetzelfde als wat je nu voor een iPad 4 (het huidige budgetmodel) betaalt. Even er vanuit gaande dat de iPad 4 komt te vervallen en de Air deze positie inneemt.

Bedenk ook hoeveel opslagcapaciteit je nodig hebt. Meestal blijft alleen het 16 GB model gehandhaafd.

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroen O op 06-10-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:04

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Studiocitroen schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:07:
Ja het werkgeheugen update naar 2gb is wel een goede verbetering. Ik weet alleen niet of ik dat nodig heb. Ik vraag me af wat de huidige Air dan gaat kosten.
Je hebt het nu misschien niet nodig, maar als iOS 10 uitkomt over een paar jaar, dan zeker wel. Als je nu een iPad koopt met maar 1 GB dan kan het zijn dat een toekomstige iOS upgrade niet meer kan (zoals bij de iPad 1)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
iPad 3 wifi geüpgraded naar iOS 8.x : melding te weinig geheugen, je zou minimaal 5 gig nodig hebben.
Dan maar via ITunes dat zou zeker moeten lukken...Eerst upgrade gedownload bij installatie stokte het na 3/4 op de tijdbalk onder het appeltje. Losgekoppeld melding herstel van OS.
OK dacht dan heb ik tenminste mijn oude OS weer terug. Wie schets mijn verbazing dat ik na dit proces gewoon de nieuwste IOS had. Begrijp het niet, maar ben er wel blij mee. Draait als een zonnetje, moest wel een serie apps weer installeren. Mijn beschikbare geheugenruimte was nu ongeveer 10 Gig ipv de 600 Mb van vor die tijd. Had waarschijnlijk te veel muziek gedownload. Mis het niet via Spotify.
draait als een zonnetje moet ik wat relativeren: voelt inderdaad ietwat trager aan en een iets tragere opbouw van websites bv.

[ Voor 8% gewijzigd door smeijers op 10-10-2014 20:43 . Reden: nader inzicht... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 516486

Ik kan de kwaliteit van video's niet meer instellen op tweakers. Ik heb een air, met ios 8.0.2.
Iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 14:07
heb voor alsnog spijt dat ik ben geupgrade naar ios8. ipad voelt trager aan en niet alles reageert even soepel en snel als voorheen.... Hopelijk komt er snel een neiuwe update die dat probleem aanpakt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 22:04

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Kun je mer de iPad air het Het Grote Animated GIFjes Topic, Deel 5 [NSFW] topic openen zonder crashes? Op mijn WindowsPhone lukt dat overigens ook niet.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 14:07
zonoskar schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:47:
Kun je mer de iPad air het Het Grote Animated GIFjes Topic, Deel 5 [NSFW] topic openen zonder crashes? Op mijn WindowsPhone lukt dat overigens ook niet.
Kan het sowieso niet openen omdat ik geen toegang heb tot dat gedeelte van tweakers.... Aldus safari

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik ook niet, maar m'n ipad crashte al bij een 2 gif's op GoT, dus een topic vol zou wel helemaal niet mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:38
Vanwege de aanschaf van een iPad Mini Retina gaat de iPad 2 naar een vriend van me. Nu wil hij hem graag op iOS 7 houden (iPad draait dus nog op iOS 7, omdat ik hem niet meer gebruik), weet iemand of ik de iPad veilig terug kan zetten naar fabrieksinstellingen (de update naar iOS 8 heeft de iPad uiteraard al wel gedownload)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
Uitzending gemist kan ik nu niet meer via AirPlay naar AppleTV kijken als de iPad gelockt is. Voor zover ik me herinner heb ik dat eerder wel gekund, maar toen was er nog geen iOS 8. Zou dit een bug kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb het idee dat er weinig belangstelling is voor de iPad, of dat de meeste al voorzien zijn. Ik verkoop momenteel mijn iPad Air voor €350,- euro (de goedkoopste in V&A) maar heb vooralsnog geen reactie gehad. Hoe kan dit?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Een iPad Air 2e hands nu voor 350 euro is erg duur. Nieuw kost hij nog geen 50 euro meer.

http://store.apple.com/nl...-air/16gb-spacegrijs-wifi

[ Voor 27% gewijzigd door 90710 op 17-10-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik kan moeilijk 200 euro bijleggen voor een nieuw model. Zo revolutionair is deze iPad Air 2 niet, zeker niet als ik 'm voor 500 moet aanschaffen, terwijl ik 300 euro voor mijn *oude* model terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:39
Ben normaal wel iemand die iedere keer voor het nieuwste van Apple gaat. Deze keer sla ik de iPad over. Huidige ipad air vindt ik nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26

-Sander-

///M Powerrrrrr

iApp schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:40:
Ik kan moeilijk 200 euro bijleggen voor een nieuw model. Zo revolutionair is deze iPad Air 2 niet, zeker niet als ik 'm voor 500 moet aanschaffen, terwijl ik 300 euro voor mijn *oude* model terug krijg.
Dan moet je hem houden, want meer dan 300 zul je niet zo snel krijgen. Een nieuwe is amper duurder en kun je met 3 jaar garantie kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:28
KevinJ gaat werken aan een nieuw topic over de iPad Air 2.

[ Voor 75% gewijzigd door Hoedje op 19-10-2014 12:28 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Weet iemand of de covers van de iPad Air ook werken op een iPad Air 2?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:06
Erhnam schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:22:
Verwacht het eigenlijk niet, aangezien de Air 2 weer wat dunner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Erhnam schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:22:
De gewone cover (voor alleen het beeldscherm) werkt wel, de smart cover niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

En is trouwens al officieel vastgesteld dat de iPad Air 2, 2gb geheugen heeft?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is toch gewoon aangekondigd?
Of geloof je dat niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:28
En daar gaan we verder :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 76 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]