pelt schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:43:
[...]
Wacht nou maar gewoon af. Wat voor zin heeft het om je zo op te winden? Bovendien kan je hem volgens de verhalen gratis omruilen bij Apple.
Bovendien lees ik meer verhalen van mensen waarbij de cover wel werkt dan niet. Ik heb er vorige week een gekocht bij iCentre en ik mag hem iig gratis omruilen als die van mij niet blijkt te werken.
Nou, ik heb ook een originele Apple Smart Cover thuis liggen (zwart leer). Heb hem in maart 2011 samen met de iPad 2 aangeschaft en nooit gebruikt omdat de iPad 2 teruggestuurd moest worden (backlight bleeding). Nu heb ik het tot de release van de iPad3 kunnen uithouden (wetende dat mijn gloednieuwe Smart Cover op de nieuwe iPad ligt te wachten) en het blijkt dat sommige oude Smart Covers het niet meer doen met de nieuwe iPad.
Mijn nieuwe iPad is al besteld, dus ik heb vanochtend even Apple gebeld. Ze hebben niets van het probleem gehoord: ik heb ze verzocht om goed te googlen en macrumors.com en
http://markshangout.com/b...-feature-not-working.html te bezoeken. Zij zeggen dat de Smart Cover een jaar geleden is aangeschaft (ik heb nog alle facturen en de cover is zo goed als nieuw) en niet omgeruild kan worden. Dat is jammer! In de VS worden de Smart Covers blijkbaar gewoon omgeruild bij de Apple Stores. Het wordt weel 69 euro betalen...
Let wel dat je je Smart Cover wel binnen 14 dagen na de aanschaf bij de Apple Store mag omruilen. Dat werd wel bevestigd. Andere iPad 2 bezitters hebben pech.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 23-03-2012 14:01
]