Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super
Nou dan maar niet, ik heb de afgelopen beta zoveel moeite gedaan voor een key (wat het niet echt waard was) dat ik nu dan maar over ga slaan.Q: I've already registered for the previous beta, do I need register again?
A: No, if you've already registered, you do not have to register again.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
er is dus een
Limited Edition
Digital Deluxe
Collectors Edition
Wat is het verschil? De limited is de standaard. oke maar bij de collectors in nederland krijg je steelcase en 3d sleeve maar zit daar ook alle dlc bij van de digital deluxe?
Alleen de Londen-dingen. Niet alle drie.LuckyLukeNL schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:42:
oke.
er is dus een
Limited Edition
Digital Deluxe
Collectors Edition
Wat is het verschil? De limited is de standaard. oke maar bij de collectors in nederland krijg je steelcase en 3d sleeve maar zit daar ook alle dlc bij van de digital deluxe?
[afbeelding]
Dus wie het eerst komt in een DM-etje krijgt hem
En weg.. das snel
[ Voor 12% gewijzigd door LocalJoost op 08-02-2013 16:52 ]
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Had zowel via Facebook van Nvidia als via EA mee gedaan en zo dus twee codes
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Verwijderd
Verwijderd
Goh, volgens mij stond die regel net nog niet in de FAQ. Je kan je alleen wel nog afvragen of registreren het nogmaals opgeven van je gegevens betekend of alleen maar het accepteren van de overeenkomst. Ik zou dus voor de zekerheid gewoon nog even klikken op aanmelden als je wilt spelen. Dat is toch maar twee seconden werk.Donstil schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:41:
Jongens wat doen we nou moeilijk, het staat gewoon in de FAQ op de site.
[...]
Nou dan maar niet, ik heb de afgelopen beta zoveel moeite gedaan voor een key (wat het niet echt waard was) dat ik nu dan maar over ga slaan.
nieuws: EA brengt Origin uit voor OS X
Ik las 't net, netjes hoor! 1x kopen betekent dus gelukkig ook echt 1x kopen!Donstil schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:31:
Kijk dit is nou nog eens goed nieuws, nu maar hopen dat SimCity snel volgt na release, hoef ik niet steeds the dualbooten als ik ff wil spelen.
nieuws: EA brengt Origin uit voor OS X
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Gaat niet werken, nieuwe beta = nieuwe codes.Postius schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 20:53:
Ik heb nog 2 codes van die vorige beta. Probeer die eerst wel
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Thanks! Mooie deal en zojuist besteld, tevens aangemeld bij de GoT communitymschol schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:06:
voor de mensen die de limited edition nog willen scoren: nu voor €39,04 via GreenmanGaming te krijgen (d.m.v. een kortingscoupon)
[ Voor 15% gewijzigd door Mauz1978 op 08-02-2013 22:10 ]
Something under the bed is drooling
Cool...ik wilde hem ook graag hebben, maar eh....wil er natuurlijk niet teveel voor betalenmschol schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:06:
voor de mensen die de limited edition nog willen scoren: nu voor €39,04 via GreenmanGaming te krijgen (d.m.v. een kortingscoupon)
Sry, ik zal Online Gamekeys kopen - Deel II checken.
[ Voor 53% gewijzigd door Room42 op 08-02-2013 22:35 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
[ Voor 95% gewijzigd door NLMarcel194 op 08-02-2013 23:09 ]
Jammer, denk dat ik net te laat ben. Key in use
ja sorry kon het even niet latenNL-RaVeR schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:11:
[...]
Jammer, denk dat ik net te laat ben. Key in use
Ga, wanneer er weer wat geld gestort is, meteen die pre-order daar plaatsen! Alleen is dat pas 't einde van de maand en mag ik dus de rest lekker wachten met de kans dat deze mooie pre-order prijs aan me voorbij gaatTheVMaster schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:27:
[...]
Cool...ik wilde hem ook graag hebben, maar eh....wil er natuurlijk niet teveel voor betalen
Edit: Heb ik trouwens gelijk als ik zeg dat 't mij opvalt en het lijkt alsof je niet afzonderlijk winkels, fabrieken en huizen kunt bouwen, maar dat deze automatisch herrijzen wanneer je een bepaalde zone aanlegt (welke allemaal aan wegen moeten liggen!)?
[ Voor 23% gewijzigd door ProfoundValue op 09-02-2013 10:50 ]
Jep, maar dat is toch altijd bij Simcity?ProfoundValue schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 06:16:
Edit: Heb ik trouwens gelijk als ik zeg dat 't mij opvalt en het lijkt alsof je niet afzonderlijk winkels, fabrieken en huizen kunt bouwen, maar dat deze automatisch herrijzen wanneer je een bepaalde zone aanlegt (welke allemaal aan wegen moeten liggen!)?
Blijkbaar, ik heb namelijk nooit echt goed gezeten om SimCity te leren begrijpen. Dit is de eerste game waar ik dat wel bij doe, vandaar..Donstil schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:00:
[...]
Jep, maar dat is toch altijd bij Simcity?
Afhankelijk van een aantal factoren (bijv. resp. aantrekkelijkheid van de buurt, aantal klanten, vervoersmogelijkheden) komen er dan wel of geen gebouwen en die factoren bepalen ook wat voor gebouwen (bijvoorbeeld dure gebouwen of goedkope gebouwen).
[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 09-02-2013 11:16 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
In simcity ben je een burgemeester. In de echte wereld bouwt de burgemeester ook niet bepaalde winkels, hij wijst alleen gebieden aan die een bepaalde bestemming hebben. Zo kun je in simcity ook gebieden een bestemming geven: wonen, commercieel en industrieel. Vervolgens komen er vanzelf bedrijven/personen die daar willen bouwen.ProfoundValue schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 06:16:
Je kunt wel wat invloed uitoefenen op wat waar gebouwd wordt, elke bedrijf/persoon heeft namelijk bepaalde eisen. Door deze eisen alleen op bepaalde plekken te voldoen wordt alleen op die plek gebouwd door dat type bedrijf/persoon. Rijke lui willen bijvoorbeeld parken, dus door ergens parken te bouwen verhoog je de kans dat daar duurdere huizen komen te staan. De armere mensen zullen dan in een ander deel gaan wonen.
edit: de verwarring is misschien dat veel andere city games je wel gebouwen laten bouwen. Iets dat in mijn ogen onrealistisch is.
[ Voor 5% gewijzigd door Tarilo op 09-02-2013 11:33 ]
CDKH9acq5 cdkey kortig codeTheVMaster schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:27:
[...]
Cool...ik wilde hem ook graag hebben, maar eh....wil er natuurlijk niet teveel voor betalen
http://cdkeyshere.com/
kan je hem net zo goed hier van weg halen wacht er zelf nog wel mee tot dat die uit is zo dat ik gelijk me key kan krijgen na de aankoop
korting moet nog werken denk zit je iets op 29 euro nog wat en lekker op us houden met de juiste koers kan het misschien soms wel beter uit komen
Deliveries on 08 or 09 March 2013 - hmm, ik denk er nog wel over..NLMarcel194 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 12:27:
[...]
CDKH9acq5 cdkey kortig code
http://cdkeyshere.com/
kan je hem net zo goed hier van weg halen wacht er zelf nog wel mee tot dat die uit is zo dat ik gelijk me key kan krijgen na de aankoop
korting moet nog werken denk zit je iets op 29 euro nog wat en lekker op us houden met de juiste koers kan het misschien soms wel beter uit komen
Maar serieus, ik vraag me echt af hoeveel ik moet gaan betalen om net zoveel game te krijgen als bij SC4. We zullen zien
[ Voor 25% gewijzigd door Postius op 09-02-2013 13:59 ]
Van wat ik van de demo heb gezien zit er volgens mij meer in dan SC4 bij release had.Postius schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:58:
Maar serieus, ik vraag me echt af hoeveel ik moet gaan betalen om net zoveel game te krijgen als bij SC4. We zullen zien.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wie weet komt er nog een Premium pack(net als BF3) dat je voor 50 euro alle DLC's er bij krijgt;)Postius schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:58:
Voor hoeveel euro zal er het eerste jaar aan DLC komen? Ik denk ergens tussen de 75 en 150 $/euro. Misschien weddenschap afsluiten, wie er het dichtbij zit wint een gratis versie SC.
Maar serieus, ik vraag me echt af hoeveel ik moet gaan betalen om net zoveel game te krijgen als bij SC4. We zullen zien.
Dat zou ik nog prima vinden eigelijk. Bij battlefield vind ik dat ze het wel degelijk hebben opgelost. Ik blijf het duur vinden maar het is wel duidelijk wat je krijgt. En de meeste expansies voegen nog wel echt iets toe bij BF itt tot alleen 3 maps b.v. Maar een openbaar vervoer, airport & harbor expansies zie ik wel zitten (ik noem zo maar wat).Twixell schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 15:49:
[...]
Wie weet komt er nog een Premium pack(net als BF3) dat je voor 50 euro alle DLC's er bij krijgt;)
Niet upgraden, maar domweg complete gebouwen bijzetten.
Voordeel als straks de game uitgebracht is, je rustig de tijd kunt nemen om alles te bekijken. De interactie met steden in je regio zal veel invloed hebben op je gameplay, of je nu alleen speelt in een regio of met allemaal andere mensen.
Vond het wel jammer dat dit niet te testen was in de Beta.
Ik heb mijn exemplaar nog niet besteld. Ik ga hem in de winkel kopen (heb hier nog voor € 30,= aan VVV-bonnen liggen).
Verwijderd
De onwetendheid begon me soms zelfs te irriteren.spacemouse schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:03:
Ik heb de afgelopen dagen veel filmpjes op Youtube bekeken, en wat me opvalt dat mensen toch heel snel geneigd zijn om SimCity te spelen zoals ze deden in SC4.
Niet upgraden, maar domweg complete gebouwen bijzetten.
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Maar ik vind de Beta ook niet representatief verder ivm tijdsgebrek. Het was meer zover mogelijk komen. "Oh zieken!" Plemp ziekenhuis erbij.
Ik wil het liefst niet tot de zomer wachten natuurlijk
Ja dat werkt, staat een stuk hierboven mooi uitgelegdRVE_NL schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:24:
Als ik nu een Sim City PC Key koop, is deze dan later ook bruikbaar op voor de OSx versie?..
Ik wil het liefst niet tot de zomer wachten natuurlijk...
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Volgensmij krijg je gewoon een key van die lui, omdat het spel alleen via origin te spelen valt.Brammel schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:47:
Heb hem gekocht bij greenmangaming maar zie nu dat zij hun eigen client hebben (Capsule). Is dit nodig of zou je gewoon een key krijgen die je in origin in kan vullen?
nog bijna 10 euro teveel vind ikBrammel schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:47:
Heb hem gekocht bij greenmangaming maar zie nu dat zij hun eigen client hebben (Capsule). Is dit nodig of zou je gewoon een key krijgen die je in origin in kan vullen?
maar iedereen moet het zelf weten waar ze gaan bestellen
🠕 This side up
En als hij dat niet kan vinden is het eerder in het topic al ongeveer 10x besproken.Riqy schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:33:
[...]
Ja dat werkt, staat een stuk hierboven mooi uitgelegd
Zoeken is er tegenwoordig niet meer bij helaas.
Omdat een aantal andere steden wel verbonden zijn?! Gewoon goed plannen dus wat de stromen van goederen gaat worden en wie dan direct met wie moet zijn verbonden.Koenvh schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:18:
Wat me trouwens opviel: Niet alle steden zijn met elkaar verbonden... Wat is dan het nut om met elkaar samen in de regio te spelen?
In het echte leven zijn toch ook niet alle steden direct met elkaar verbonden?Koenvh schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:18:
Wat me trouwens opviel: Niet alle steden zijn met elkaar verbonden... Wat is dan het nut om met elkaar samen in de regio te spelen?
Ik dacht meer aan met 16 tweakers in één regio... Dan is het niet leuk om niet verbonden te zijn met sommigen. In SimCity 4 was dat zelf nog te bepalen.GENETX schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:25:
[...]
Omdat een aantal andere steden wel verbonden zijn?! Gewoon goed plannen dus wat de stromen van goederen gaat worden en wie dan direct met wie moet zijn verbonden.
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat je geen producten door een stad kunt krijgen zoals in het echt, maar een bron heb ik niet, te veel informatie gelezen.
[ Voor 15% gewijzigd door Koenvh op 09-02-2013 18:30 ]
🠕 This side up
Verwijderd
Hoe het in de toekomst verder gaat met besluiten in de regio enz moeten we nog maar even uitzoeken tegen die tijd. irc oid.
Iemand nog een linkje naar de verschillende maps? Volgens mij wel hier voorbijgekomen.Koenvh schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:18:
alstu: http://www.ign.com/wikis/simcity/RegionsSimbirsk schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:37:
[...]
Iemand nog een linkje naar de verschillende maps? Volgens mij wel hier voorbijgekomen.
Let wel op: ik heb volgens mij een van de developers op twitter horen (lezen?) zeggen dat de regio's nog niet definitief af waren (weliswaar alweer week of 1-2 geleden hoor)
Klopt, vanaf zaterdag 16 feb 14:00 CET tot zondag 17 feb 14:00 CET.
Zie ook: http://www.simcity.com/en_US/faq
Best kort eigenlijk...
My iRacing
Dus van zaterdag 14.00 tot zondag 14.00
Dat had ik ook. Van de maps die ik gezien hebt van regio's leek het soms wel of in een regio van 16 steden steeds maar 4 steden met mekaar verbonden waren d.m.v. wegen en spoor. Het lijkt wel alsof er 4 regio's in een grotere regio zitten.Koenvh schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:18:
Ik hoop dat dit niet het geval is. Dan heeft een regio van 16 steden geen enkele toevoeging als je maar met 4 kan samenwerken.
Verwijderd
Ik verheug mij zo op deze mooie City Bilder Game en is voor mij de allerbelangrijkste game die wil gaan spelen .
€55,00 betaal ik zonder moeite en ga hem bij GameMania Maastricht bestellen .
http://www.game-debate.co...&screenRes=2&checkSubmit=
Weet niet hoe dat exact gaat, want direct is afaik anders. Stel jij bent stad A en wilt handelen met stad C. Je bent alleen met C verbonden via stad B. Stel dat jij verbonden bent met B via spoor en B verbonden met C is via snelweg. Dan is dat geen directe verbinding en kan ook niet alles direct verhandeld worden. Wellicht dat daar een overslagplaats voor nodig is ofzo.SoaDmaggot schreef op zondag 10 februari 2013 @ 01:18:
En zo is het inderdaad exact. Zolang er een verbinding bestaat tussen jou en de stad die met een ander cluster verbind kan je gewoon met de andere clusters handelen.
Edit:
Deze zocht ik: Artouiros in "SimCity"
[ Voor 5% gewijzigd door GENETX op 10-02-2013 10:22 ]
Voor 25 euro minder heb je hem ook..Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:08:
Ik kan SimCity gelukkig spelen op mijn Asus laptop ( Nvidia Geforce GT630M 2 GB ) .
Ik verheug mij zo op deze mooie City Bilder Game en is voor mij de allerbelangrijkste game die wil gaan spelen .
€55,00 betaal ik zonder moeite en ga hem bij GameMania Maastricht bestellen .
http://www.game-debate.co...&screenRes=2&checkSubmit=
En doet aan upgrades! Het kan zijn dat het geklets van die vent je de keel gaat uithangen, maar je krijgt m.i. een goed idee wat de mogelijkheden zijn.
zie ze niet?PcDealer schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:44:
Deze gast heeft veel video's over Simcity 5: YouTube: Let's Plays | Gaming | News
En doet aan upgrades! Het kan zijn dat het geklets van die vent je de keel gaat uithangen, maar je krijgt m.i. een goed idee wat de mogelijkheden zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 10-02-2013 10:58 ]
Zag het inderdaadGENETX schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:57:
Nee. Hij heeft een shitload aan Simcity 4 filmpjes en een paar Simcity "5" beta filmpjes.
Hij is duidelijk nog niet gewend aan het agent systeem, plopt een garbage-dump, checkt 10 seconden later hoeveel vuil er al opgehaald is, 100 van de 1000+ en concludeert gelijk dat hij veel te weinig capaciteit heeft terwijl z'n vuilniswagens amper de straat uit zijn.
Idem het upgraden van een school, gewoon lukraak 4 lokalen erbij en 5 bussen omdat z'n school vol zat en dat met iets van 10K aan inwoners.
Only fools are enslaved by time and space.
Als je gedeeltes van een woonwijk of winkels moet gaan afbreken omdat je anders je services niet kunt upgraden dan kost je dat net zoveel tijd omdat je inwoners of banen verliest.
Je kunt vrij makkelijk de helft van de kaart gebruiken met een goede planning en toch 40K+ halen aan inwoners zonder dat je dingen over iets anders heen moet ploppen.
Als je b.v. een brandweer wilt gaan ploppen krijg je precies te zien hoeveel ruimte er nodig is voor alle uitbreidingen.
Strategisch 3 parkjes ploppen kost net zoveel tijd als random 10 parkjes over huizen/commercie ploppen, dat laatste kost je weer inwoners/banen/belastinginkomsten.
Je kunt niet alles tegelijk in een uurtje maar je kunt wel eerst beslissen waar je voor gaat in dat uurtje.
Only fools are enslaved by time and space.
Voor 30 euro? Alleen een key zeker?
Verwijderd
http://www.budgetgaming.n...ollectors+edition_PC.html
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2013 11:59 . Reden: spelling fout ]
Voor sommige mensen totaal niet belangrijk. Ik heb hem bij mijn vertrouwde gameshop besteld, 47,50 voor de LE. Voor die 2 tientjes meer help ik die jongen graag.
Ik doe het waarschijnlijk ook hoor. Heb nooit vertrouwen gehad in keys alleen. Zie liever ook gewoon een retail box voor me.Donstil schreef op zondag 10 februari 2013 @ 12:48:
[...]
Voor sommige mensen totaal niet belangrijk. Ik heb hem bij mijn vertrouwde gameshop besteld, 47,50 voor de LE. Voor die 2 tientjes meer help ik die jongen graag.
Wat een vreemde redenatie, dus jij legt voor 10 jaar oude spellen ook nog 60 euro neer omdat ze zo goed zijn?Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:58:
Voor zo een goede game zal ik echt niet op €25,00 gaan bezuinigen , ik wil gewoon de Collectors Edition en is zeer en zeker het geld waard .
[...]
Erg vreemd om zomaar geld over de balk te gooien en het dan nog goed praten. Je mag het uitgeven zoals je wilt hoort, maar iets voor meer geld kopen is niet beter. Dat gedrag heeft er juist toe geleid dat we tegenwoordig massa's DLC's hebben en dingen als een season pass. Maar tis een beetje vreemd om af te schilderen als je meer betaald voor iets alsof dat beter is
[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 10-02-2013 14:31 ]
Ik ga naar origin->register-> ik vul mijn e-mail in->volgende->gegevens invullen->volgende-> en dan ben ik weer bij het begin, dus waar je jouw email moet invullen. Als ik dan naar mijn email kijk, heb ik niks ontvangen (ook niet bij spam).
Hoe moet je een origin account maken, of wat doe ik fout bij het maken van een origin account.
Overigens zet ghostery uit als je je registreerd.l EA websites flippen hem ervan. Daarna gewoon weer aanzetten
Met die link werkt het ook niet, helaas. Ik wil het graag uitproberen, zijn er geen andere manieren, om een origin account te maken.Postius schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:40:
http://store.origin.com/s...hemeID.850300/ccRef.en_US Probeer het daar is, en dowload origin.
Overigens zet ghostery uit als je je registreerd.l EA websites flippen hem ervan. Daarna gewoon weer aanzetten
Ben vergeten om in mijn vorige post te vermelden dat ik het ook heb geprobeerd om te registreren met andere browsers (soms lukt het dan wel om één of ander reden).
Maar minder betalen is ook niet altijd beter. Het is maar net wat iemand er voor over heeft, het is je goed recht om een ander uitgaven patroon te hebben maar sommige liggen niet wakker van die paar tientjes.Postius schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:31:
[...]
Wat een vreemde redenatie, dus jij legt voor 10 jaar oude spellen ook nog 60 euro neer omdat ze zo goed zijn?
Erg vreemd om zomaar geld over de balk te gooien en het dan nog goed praten. Je mag het uitgeven zoals je wilt hoort, maar iets voor meer geld kopen is niet beter. Dat gedrag heeft er juist toe geleid dat we tegenwoordig massa's DLC's hebben en dingen als een season pass. Maar tis een beetje vreemd om af te schilderen als je meer betaald voor iets alsof dat beter isAls consument is het andersom, ook voor jou.
Zoals hierboven al aangegeven, ik haal hem liever bij een lokale game boer voor 47,50 dan bij een oost Europesche code site voor 30,-. Ik heb immers zelf ook liever dat Nederlandse bedrijven bij mij komen voor ondersteuning dan dat ze het uitbesteden aan een bedrijf in India.
Daarbij komt ook als een game van 60,- na een paar jaar geen 60,- meer waard is (nieuw) dan is hij dat ook niet op release. Games blijven immers hetzelfde.
My iRacing
Kan ik je post ergens ''liken''Postius schreef op zondag 10 februari 2013 @ 14:31:
[...]
Wat een vreemde redenatie, dus jij legt voor 10 jaar oude spellen ook nog 60 euro neer omdat ze zo goed zijn?
Erg vreemd om zomaar geld over de balk te gooien en het dan nog goed praten. Je mag het uitgeven zoals je wilt hoort, maar iets voor meer geld kopen is niet beter. Dat gedrag heeft er juist toe geleid dat we tegenwoordig massa's DLC's hebben en dingen als een season pass. Maar tis een beetje vreemd om af te schilderen als je meer betaald voor iets alsof dat beter isAls consument is het andersom, ook voor jou.
agree ik denk niet dat een gokstad houd van mijn vervuilingen....Riqy schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:45:
Het lijkt me voor die GoT steden/regio's overigens het handigste dat het een beetje gesorteerd word op het doel van de stad, dat in iedere regio alle takken van specialisme en dergelijke vertegenwoordigd zijn...
tevens vraag ik mij af of mensen van andere regions in bijvoorbeeld mijn region kunnen werken e.d.
[ Voor 11% gewijzigd door snowD op 10-02-2013 21:43 ]
BF1: Don-Panio
maar zeg nou zelf: hoevaak pak jij het hoesje er wel niet bij?Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:58:
Voor zo een goede game zal ik echt niet op €25,00 gaan bezuinigen , ik wil gewoon de Collectors Edition en is zeer en zeker het geld waard .
[...]
ik merk zelf dat ik sinds ik alles gedigitaliseerd heb geen enkel hoesje of cd meer aanraak: merendeel vand e games met kopieeerbeveiliging zijn via steam of origin te registreren en te downloaden...
waarom dan 25 euro extra uitgeven?
Verwijderd
Ik installeer toch liever van CD; dat is nog altijd sneller dan het binnentrekken.mschol schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:38:
maar zeg nou zelf: hoevaak pak jij het hoesje er wel niet bij?
ik merk zelf dat ik sinds ik alles gedigitaliseerd heb geen enkel hoesje of cd meer aanraak: merendeel vand e games met kopieeerbeveiliging zijn via steam of origin te registreren en te downloaden...
Hé? ik installeer tegenwoordig altijd via internet, CD is me veel te langzaamVerwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:34:
Ik installeer toch liever van CD; dat is nog altijd sneller dan het binnentrekken.
Neemt niet weg dat als ik een game koop ik er wel een hoesje bij wil. Gewoon omdat je dan ook het gevoel hebt dat je ergens voor betaald hebt. Maar ik ga denk ik niet voor de collectors edition
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Verwijderd
Voordat je 'm binnen hebt staat het vanaf CD al op de harde schijf heurAchilles schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:43:
Hé? ik installeer tegenwoordig altijd via internet, CD is me veel te langzaam
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Als je een DVD-speler hebt van 10× of sneller, dan is het downloaden over het algemeen minder snel dan het installeren van schijf. En als je een trage verbinding hebt, dan natuurlijk helemaal.Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:46:
[...]
Voordat je 'm binnen hebt staat het vanaf CD al op de harde schijf heur
Maar zelfs met een trage verbinding is digitale distributie sneller en bovenal gemakkelijker dan fysieke.
EDIT:
Imo het beste argument vóór het kopen in de winkel.Donstil schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:42:
[...]
Maar minder betalen is ook niet altijd beter. Het is maar net wat iemand er voor over heeft, het is je goed recht om een ander uitgaven patroon te hebben maar sommige liggen niet wakker van die paar tientjes.
Zoals hierboven al aangegeven, ik haal hem liever bij een lokale game boer voor 47,50 dan bij een oost Europesche code site voor 30,-. Ik heb immers zelf ook liever dat Nederlandse bedrijven bij mij komen voor ondersteuning dan dat ze het uitbesteden aan een bedrijf in India.
Economische aspecten als inflatie e.d. buiten beschouwing gelaten, is dit natuurlijk nog steeds een belachelijke bewering. Er worden continu nieuwe games uitgebracht die beter zijn dan hun voorganger, zodra er iets beters beschikbaar is is iets minder waard, zo simpel is het.Daarbij komt ook als een game van 60,- na een paar jaar geen 60,- meer waard is (nieuw) dan is hij dat ook niet op release. Games blijven immers hetzelfde.
[ Voor 52% gewijzigd door Patriot op 11-02-2013 08:06 ]
Ben het hier helemaal mee eens. Ik ga hier zelfs een stap verder in en vroeg me een paar maanden geleden af waarom ik überhaupt de hoesjes van al geregistreerde games bewaarde. Heb toen oa. de volgende hoesjes en cd's in de kliko gedaan:mschol schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:38:
[...]
maar zeg nou zelf: hoevaak pak jij het hoesje er wel niet bij?
-Borderlands 2
-Alien vs Predators
-Call of Duty: Modern Warfare 2
-Call of Duty: Blackops 1
-Shogun: Total War
-Napoleon: Total War (Imperial Edition)
-Empire: Total War (Limited Edition)
-Diablo 3
-Brink
-Homefront
-Star Trek Online
-Dawn of War II
-Dawn of War II: Retribution (Collectors Edition)
De enige reden waarom ik de fysieke collectors edition van Simcity zou willen halen, is voor de London DLC. Maar uit het verleden is gebleken dat deze vaak redelijk snel als DLC te koop is.
Dus ik ga zoals zo vaak de laatste jaren voor de digitale versie (zal wel een cdkey only worden, want Origin vraagt weer de hoofdprijs)
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Voor iets als een game maak ik mij ook niet druk om het lokaal te kopen. Die jongen in de retail kan zijn werk nog wat langer houden en ik heb een mooi fysiek hoesje voor een paar euro meer
Ik werk, hij werk en iedereen blij.
Als iedereen/alle bedrijven zo reageren moet je binnenkort niets meer kopen, van je uitkering van een paar honderd euro zal ook 30€ teveel zijn
Anyway, ik kijk uit naar deze simcity, al game ik tegenwoordig weinig
Vraag mij af hoelang ik moet spelen om een great work neer te plempen. Ik ga wss alleen in een kleine regio spelen (sandbox) en hoop 4 goede steden + een great works uit de grond te stampen.
Achja, heerlijke offtopic discussie. Het is gewoon wat iemand er voor over heeft. En ja, iemand die aan het werk is schudt makkelijker 60 euro uit de zak dan een student die al geld moet lenen en de uitgaven zoveel mogelijk probeert in te perken, maar niet ten koste van alles. Afaik 30 euro voor een game moet er wel eens af kunnen.
Niet iedereen is een gierige Nederlander die op een houtje moet bijten.
[ Voor 5% gewijzigd door GENETX op 11-02-2013 10:00 ]
Verwijderd
Zal SimCity graphisch en qua gameplay beter scoren dan Cities XL 2012 ????????
serieus? ik speel die alweer een maandje ofzo, en het eerste wat ik dacht (na hem 2 jaar ofzo niet meer aangeraakt te hebben) was dat het spel prima "ge-aged" is, graphics vind ik zelfs meer dan prima. En de gameplay is nog super. (let wel op dat je hardware rendering gebruikt uiteraard)Ferio schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:45:
Gisteren het 4e deel uit 2003 aangeraakt... wat speelt dat k*t zeg... en de graphics...
Grafisch is een beetje in the eye of the beholder, maar ik ben er zeker van dat de gameplay vele malen beter is.Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:13:
Cities XL serie is de enige City Bilder wat op Simcity genre lijkt en ben al een tijdje Cities XL 2012 aan het spelen .
Zal SimCity graphisch en qua gameplay beter scoren dan Cities XL 2012 ????????
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik koop het liefste ook een retail. Ik bij enkele spellen het gevoel "die moet ik meteen hebben!ONEONE1", maar meestal koop ik dan de "Game of the Year/Collectors/Saga edition" na een jaar voor tientjes minder dan bij release. Ik kijk ook regelmatig in de budgetbak of daar nog een spel is die mijn collectie van de franchise compleet maakt.
Ik wil bij voorkeur niets bij Origin of Steam. Als er iets gebeurd met je account ben je de spreekwoordelijke Sjaak. Als het om slechts een paar euro gaat, kan ik er wel mee leven.
[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 11-02-2013 10:29 ]
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic
Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!
Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.