Bedankt, dat koste me 27 euroSibrand schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:23:
[...]
Offtopic:
De nieuwe dungeon keeper is nog in ontwikkeling had ik een paar maandjes terug gevonden
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Bijvoorbeeld, is de performance nu wel ok in OSX, is het merendeel van de bugs nu opgelost etc?
De prijs is net even teveel om zelf te gaan testen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit of toch Sim City (nog) eens kans geven?Ernemmer schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:34:
Cities: Skylines
Misschien is dit wat voor, het lijkt heel erg veel op simcity
Zijn bijvoorbeeld het merendeel van de bugs opgelost? Zoals bijvoorbeeld het verkeer/politie/etc.?
Lees dat de laatste update uit 2014 is. Maar zijn er misschien ondertussen mods die goed werken?
Geen idee, ik heb het twee weken gespeeld en was er klaar mee, de maps zijn nog steeds te klein en dan ben je snel uitgespeeld.HollowGamer schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:03:
[...]
Dit of toch Sim City (nog) eens kans geven?
Zijn bijvoorbeeld het merendeel van de bugs opgelost? Zoals bijvoorbeeld het verkeer/politie/etc.?
Lees dat de laatste update uit 2014 is. Maar zijn er misschien ondertussen mods die goed werken?
Vast wel, alleen zal het door een andere studio gemaakt worden. Net als dat er ook heus wel een nieuwe Sims komt.Redeta schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:07:
Heb het gelezen. Wel jammer want dit gaat denk ik betekenen dat er geen nieuwe pc versie van Simcity komt
Deze IP's legt EA heus niet op de plank.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
http://hawvie.deviantart.com/
Volgens mij zei het statement van EA wel dat ze zoveel mogelijk mensen bij de andere "Maxis" studios willen onderbrengen.. maar hoeveel daar in de praktijk van waar is is altijd afwachten.. kan me voorstellen dat je na zoiets daar ook niet z'n trek in hebtHawVer schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 07:44:
Zonde is het wel. Met de sluiting gaat ook een boel kennis weg. Waarschijnlijk hebben ze gezien van c.o. Met negen man voor elkaar krijgt..(cities skylines)
Voor mij is dit het bericht van overlijden:Evil Cowman schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 08:15:
[...]
Volgens mij zei het statement van EA wel dat ze zoveel mogelijk mensen bij de andere "Maxis" studios willen onderbrengen.. maar hoeveel daar in de praktijk van waar is is altijd afwachten.. kan me voorstellen dat je na zoiets daar ook niet z'n trek in hebt
Het is onduidelijk wat de beslissing zegt over de plannen voor een eventuele nieuwe SimCity. EA benadrukt dat er niets is veranderd aan zijn plannen voor The Sims; zo zal er nieuwe dlc blijven uitkomen voor The Sims 4. Het bedrijf zegt dat niet over SimCity, hoewel het wel aangeeft dat Maxis 'nieuwe ervaringen zal ontwikkelen voor huidige Sims- en SimCity-spelers'.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Volgens mij zit iedereen nu in het Skylines topic?
)
The Sims komt van een compleet andere studio die niet word geraakt door deze sluitinganandus schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:10:
[...]
Vast wel, alleen zal het door een andere studio gemaakt worden. Net als dat er ook heus wel een nieuwe Sims komt.
Deze IP's legt EA heus niet op de plank.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Maar wie was de orginele maker en bedenker?StarLite schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:16:
[...]
The Sims komt van een compleet andere studio die niet word geraakt door deze sluiting
Juist Maxis!
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke
Klopt, SC2013 is mede daarom voor velen teleurstellend, SC4 kan me echter nog uren vermakenPcDealer schreef op zondag 17 juli 2016 @ 16:15:
Ik kan nergens een editor vinden om zelf een map aan te passen of nieuw te maken zoals in SC4 wel kon
🠕 This side up
xbox: pvanst1p
Dit was een DOS-versie op CD-ROM.
Met een truc was het ook te spelen onder Window XP.
Ik zou dit spel heel erg graag weer spelen, maar dan nu onder Windows-7.
Weet iemand of dit kan en hoe ik dit dan realiseer?
Als je het spel installeert, klik met je rechtermuisknop op het pictorgram en kies eigenschappen(onderaan).PeterWaij schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:26:
SimCity Classic was jarenlang mijn favoriete PC game.
Dit was een DOS-versie op CD-ROM.
Met een truc was het ook te spelen onder Window XP.
Ik zou dit spel heel erg graag weer spelen, maar dan nu onder Windows-7.
Weet iemand of dit kan en hoe ik dit dan realiseer?
Zoek nu naar het kopje compatibiliteit en vink daar: 'dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:' en selecteer windows XP.
Tevens zijn via deze website ook veel DOS games te spelen: Klik. Weet niet of deze link is toegestaan.....
[ Voor 13% gewijzigd door Hegeman op 08-11-2016 14:30 ]
nieuws: Internet Archive maakt meer dan 2300 dos-games speelbaar in browserhegemanjelle schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:29:
[...]
Tevens zijn via deze website ook veel DOS games te spelen: Klik. Weet niet of deze link is toegestaan.....
Gezien bovenstaande link zal het wel mogen
https://www.origin.com/nl...city-2000/special-edition
[ Voor 20% gewijzigd door Seriph op 09-11-2016 08:28 . Reden: link opzoeken ]
Bedankt voor je reactie en sorry voor mijn wat late reactie nu.hegemanjelle schreef op dinsdag 8 november 2016 @ 14:29:
[...]
Als je het spel installeert, klik met je rechtermuisknop op het pictorgram en kies eigenschappen(onderaan).
Zoek nu naar het kopje compatibiliteit en vink daar: 'dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:' en selecteer windows XP.
Je uitleg werkt helaas niet voor mij.
De CD-ROM met SIM City (de allereerste editie) is een DOS-versie. Zonder pictogrammen.
Ik heb nu de DOSBox 0.74 gedownload.
En na het ingeven van enkele commando's kan ik het spel weer spelen zoals vroeger!
[ Voor 12% gewijzigd door PeterWaij op 19-12-2016 14:14 ]
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic
Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!
Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.