[Simcity 2013] Aanschaf & Origin

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 12:40

Origin Release topic

Releasedates
De Boxed versies hebben de volgende releasedates:
Tuesday, 5th March 2013
-North America
-Hungary

Thursday, 7th March 2013
-European Nations (except Hungary, Ireland, United Kingdom)
-South Africa
-Republic of China
-Russia
-Australia
-Japan
-Central Asia
-India
-New Zealand

Friday, 8th March, 2013
-United Kingdom
-Ireland
Verkrijgbare versies
  • Limited Edition
  • Digital Deluxe Edition
Deze games bieden naast de game zelf nog wat extra DLC. Een beschrijving vindt je hieronder
Limited Edition bonuscontent
-Nieuwe personages — MaxisMan, beschermer van SimCity tegen de boosaardige Dr. Vu en zijn handlangers.
-Misdaadgolf — De boosaardige Dr. Vu is ontsnapt en zet je stad in rep en roer. De reguliere politie heeft zijn handen vol aan deze superschurk. De boosaardige Dr. Vu zoekt Sims die hem als handlanger willen helpen met zijn schimmige plannetjes.
-Superhelden – Zet het hoofdkwartier van MaxisMan neer in je stad om de misdaad te bestrijden en de veiligheid van je Sims te garanderen. Breid de basis uit met de Turbomachinegarage en het Reticulator-landingsplatform.
-Schurkengrot – Plaats Dr. Vu’s Grot in je stad en veroorzaak een misdaadgolf. Zodra de boosaardige Dr. Vu meer misdaden pleegt, kun je zijn grot uitbreiden met een speciaal laboratorium en een garage voor zijn Duivelse VuMobiel.
-Mysterieus ding – Iedereen houdt van verrassingen. Fleur je stad op met dit bonusding!
Digital Deluxe Edition
Leg een Europese wijk aan in het centrum van je stad! Bouw wereldberoemde trekpleisters zoals de Eiffeltoren, de Brandenburger Tor of de Big Ben en zorg dat de toeristen binnenstromen. Ontvang uitdagende missies, voltooi unieke prestaties en maak veel winst terwijl de Sims de trekpleisters overspoelen. Kijk toe hoe bedrijven, huizen en voertuigen rond je internationale trekpleisters de sfeer, stijl en architectuur van de originele landen beginnen over te nemen.

-Beroemde trekpleisters — Maak de rest van je regio jaloers door prachtige trekpleisters te bouwen om je stad een verfrissende nieuwe look te geven. De Sims komen op je stad af om de prachtige wereldwonderen te aanschouwen.
-Internationale sfeer — Kijk toe hoe de straten, huizen, bedrijven en voertuigen rond je internationale trekpleisters de sfeer van die landen beginnen te ademen.
-Extra vrije kavels — Laat je Sims in stijl verhuizen met nieuw vervoer. Dubbeldekkers uit Londen, een hogesnelheidstrein uit Duitsland en politie en brandweer uit Parijs.
Bestellen
Bestellen bij Origin kan via onderstaande link:
http://store.origin.com/s...NL/html/pbPage.SimcityNL/

Let op: als je hiermee besteld, kun je nog niet spelen dmv de VPN unlock.

Als je Simcity via Origin pre-ordered, krijg je 20 euro korting op je volgende aankoop. Deze aankoop moet minimaal 30 euro of meer zijn om de korting te verkrijgen.
Release op Origin
Het is nog onbekend wanneer de game in Nederland wordt vrijgegeven. Het lijkt de 7e te zijn dat iedereen ook via Origin kan spelen. Wordt bijgewerkt als er meer info is.
Preload
Er is inmiddels bevestigd dat de game mogelijk 24 uur van tevoren te pre-loaden zal zijn. Dit betekend dat je de game alvast kunt binnenhalen voordat deze unlocked wordt en dus speelbaar is. Dit geldt waarschijnlijk voor de aankopen bij Origin zelf. Wanneer dit gebeurd is nog niet bekend, maar dit zal worden bijgewerkt zodra er meer info is.
Overig
Mocht je aanvullende informatie hebben voor de TS, geef me even een DM. Dit hoeft het topic niet te vervuilen.

[ Voor 121% gewijzigd door Cloud op 05-03-2013 09:17 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:35
Geen idee, verschillende keren gevraagd via de livestream en inderdaad geen antwoord :( Overigens: http://www.simcity.com/nl_NL geeft 7 maart als NL release date...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Puc van S. schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 23:57:
Geen idee, verschillende keren gevraagd via de livestream en inderdaad geen antwoord :( Overigens: http://www.simcity.com/nl_NL geeft 7 maart als NL release date...
Mja dat zag ik ook al, maar dat gaat volgens mij gewoon op voor de boxed versie. De pagina op Origin geeft gewoon 2013 aan, dus ik denk dat ze het zelf ook niet weten. Hoop zelf op 5 maart namelijk, maar het is allemaal niet duidelijk. Ook de game in Origin geeft 2013 aan. Lekker duidelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb hem zelf ook gepreordered bij origin.
Ik heb geen idee wanneer die downloadbaar zal zijn (ook al lopen zoeken) maar dat er een preload zal zijn weet ik zeker.

Dat is ook meteen het enige dat origin goed doet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr3d27
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-05 18:55
wanneer komt de preload dan? nu zie ik die nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 16:57

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 00:22:
Ik heb hem zelf ook gepreordered bij origin.
Ik heb geen idee wanneer die downloadbaar zal zijn (ook al lopen zoeken) maar dat er een preload zal zijn weet ik zeker.

Dat is ook meteen het enige dat origin goed doet. ;)
er komt geen preload.
en als er wel een preload komt, dan zijn ze verschrikkelijk laat, want steam doet het meestal een week van te voren al.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06 08:03

B4tman_DH

To the Bat.....

Zou het helpen om het "land van verblijf" in je Origin profiel te verzetten naar USA? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179336

B4tman_DH schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:19:
Zou het helpen om het "land van verblijf" in je Origin profiel te verzetten naar USA? :P
Denk het niet, je land (Nederland) is gekoppeld aan je IP-adres. Of je zou met VPN moeten gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 14:14

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik dacht laatst met de beta, yes ik kan spelen aangezien ik een key had ontvangen... Bleek alleen voor PC te zijn en niet voor mac :'(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:30
Mac komt sowieso pas veel later beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Iemand misschien ervaringen van Origin met andere releases? BF3 had bv ook een verspreide release.

Pre-loaden lijkt me inderdaad sterk, dat had dan al lang moeten proberen. Kunnen we er in ieder geval vanuit gaan dat de downloadserver minstens 5x op zn gat gaat haha.

Edit: het lijkt erop dat de release van BF3 destijds gelijk ging aan het land van herkomst. Maar via VPN was ie wel vroegtijdig te unlocken. Grote kans dat dat nu weer geld, maar ik vraag me af hoe je daarna met de servers gaat verbinden.

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 03-03-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Helaas zullen we moeten wachten op 7-8 maart. Op vrijwel ieder forum heb ik gelezen dat Origin een check doet bij de login waar je vandaan komt. Hij wordt voor Europa pas echt op 7-8 maart vrij gegeven en iig niet op 5 maart.

Mocht je toch op 5 maart willen spelen, dan is VPN de enige optie om dit geintje te omzeilen. ;)

Overigens ging dit bij BF3 idd ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-06 15:28

beuker19

Killerbeuker is so OP

Martinspire schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:40:
Iemand misschien ervaringen van Origin met andere releases? BF3 had bv ook een verspreide release.

Pre-loaden lijkt me inderdaad sterk, dat had dan al lang moeten proberen. Kunnen we er in ieder geval vanuit gaan dat de downloadserver minstens 5x op zn gat gaat haha.

Edit: het lijkt erop dat de release van BF3 destijds gelijk ging aan het land van herkomst. Maar via VPN was ie wel vroegtijdig te unlocken. Grote kans dat dat nu weer geld, maar ik vraag me af hoe je daarna met de servers gaat verbinden.
net als in de beta op US server :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30
GENETX schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:20:
Mac komt sowieso pas veel later beschikbaar.
Mac komt in de lente, maar goed dat kan nog heel lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387279

Vraagje: ik woon in Cambodia en ik denk dat ik tot de regio Australia/Japan behoor.. maar ik heb mijn cdkey via een nederlandse webwinkel besteld..

Zou ik met deze cdkey wel gewoon de game kunnen spelen hier? en wie weet mischien al 7 maart?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387279 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:46:
Vraagje: ik woon in Cambodia en ik denk dat ik tot de regio Australia/Japan behoor.. maar ik heb mijn cdkey via een nederlandse webwinkel besteld..

Zou ik met deze cdkey wel gewoon de game kunnen spelen hier? en wie weet mischien al 7 maart?

Thanks
Welke webwinkel? Bijna elke key webwinkel zit buiten de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

directgamecards.com
Nederlandse eigenaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387279 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:36:
directgamecards.com
Nederlandse eigenaar
Office: Wang Lok Street 130, Sheung Wan, Hong Kong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh, dat zal dan wel om legale redenen zijn.. maar denk je dat die cdkey gewoon international is? en het verschil zit vanaf welk ip/regio je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net even live chat van origin raad gepleegt.. na een uur te hebben gewacht hebben ze me laten weten dat ik 7 maart kan spelen.. maar ook dat is pas 7 maart kan beginnen met downloaden van de game..

7 maart Australian Timezone.. dus voor mij hier 11 uur savonds kan ik beginnen met downloaden.. mag me internet een beetje mee helpen dan kan ik 200kb/s downloaden.. is de game 12gb dan hoop ik dat 3 uur smiddags 7 maart aan de slag kan..

Voor europa zal je dan wss pas kunnen beginnen downloaden op 8 maart..

de live chat gaf me wel eventjes heel aardig 15% discount op volgende purchase :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-06 01:39
Europa lijkt 8 maart te zijn ja... toch wel fijn dat we altijd als laatste komen -_-

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Anoniem: 387279 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:07:

de live chat gaf me wel eventjes heel aardig 15% discount op volgende purchase :D
Zo dan. :O Misschien ga ik ook maar eens even die 15% discount proberen te krijgen via de live chat. ;) Ik moet namelijk nog steeds Sim City pre-orderen. Met die 15% korting wordt zelfs de digital deluxe versie interessant. :*)

Edit: ''You are our valued customer and as a token of appreciation, we’ll be sending you a 15% discount coupon code via email as soon as this chat concludes. The code can be used to make purchases through Origin with the following exceptions – the code cannot be used to purchase virtual currency, placing pre-orders, third party games, already on sale items and games released within last 14 days.''

Potver, die vlieger gaat dus niet op :P

[ Voor 35% gewijzigd door Zane11 op 03-03-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peoplen
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-05 14:33
Een spel kopen via Origin kan ik afraden. Zelf koop ik (bijna) al mijn games via onlinekeystore.com. Leuk zo'n 15% discount,maar via deze website krijg je een korting van 46%.

http://www.onlinekeystore...dition-CD-KEY-ORIGIN.html

Betrouwbaarheid maak ik me geen zorgen om, al reeds vijf spellen besteld en nooit problemen gehad. Als het je echt gaat om 'de eerste' zijn kun je waarschijnlijk wel beter via Origin bestellen, het lijkt mij dat je dat extra geld onder andere betaald voor de 'service' om als eerste te kunnen downloaden, dat lijkt me in ieder geval wel net zo eerlijk.

Ik ben wel benieuwd hoe ze de release date gaan managen. De site waar ik mijn key heb besteld komt uit Singapore, geen flauw idee waar zij de keys vandaan halen maar dit zou waarschijnlijk wel invloed hebben op 'mijn' release date.

Het zou natuurlijk wel gek zijn dat ik zometeen een Amerikaanse key krijg en op 5 maart Simcity kan downloaden en spelen via Origin, terwijl mensen die besteld hebben via Origin (en Origin weet dat jij een Europeaan bent) waardoor je pas op 8 maart kan spelen.

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als al die keys via Origin gaan, zul je sowieso hebben dat iedereen pas online gaat als de game op die locatie wordt vrijgegeven. Op zich zal het de serverload ook wel ten goede komen gok ik.

Maar weet iemand hoe dat destijds bij BF3 ging? En hoe dat anders met die VPN/Proxies is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 12:57
VPN en Proxies bij BF3 was nogal een grijs gebied. Veel mensen wisten niet wat er zou gebeuren, en deden het niet. De rest gokte het er op en vaak werkte dit.

Zoals je al zei, de serverload heeft er ook mee te maken. BF3 kende een aantal problemen aan het begin van de launch, maar wanneer hij "officieel" in de EU werd uitgegeven, waren de grootste problemen voorbij.
Nog een probleem was dat er nog geen EU servers in de lucht waren(als ik het me goed herinner). Dus spelen met een ping van 100+.

En bij Origin geldt: de key is "internationaal" tijdens het activeren. Als je dus op 5 maart hier in Nederland probeert te activeren met een US key, zal dit niet lukken.

Via een proxy in de US kopen is ook een afrader. Ik zelf heb BF3 Premium uit India gehaald met een proxy, ook voor 2 andere vrieden. 1 van m'n vrienden is gepakt op "fraude" en heeft zijn Premium status verloren, maar wel geld terug gekregen. 1 belletje naar EA Nederland heeft er wel voor gezorgd dat hij alle DLC nog steeds krijgt, maar dat alleen zijn Premium status op Battlelog niet 100% werkt(Geen boxcutter knife, Premium achievements werken niet, Premium servers zijn niet te joinen)

Mijn tip: Wacht gewoon lekker tot 8 maart. Grote kans dat je dan probleemloos kan spelen, omdat de US eigenlijk een 3 dagen lange stresstest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-06 15:28

beuker19

Killerbeuker is so OP

Martinspire schreef op zondag 03 maart 2013 @ 23:16:
Als al die keys via Origin gaan, zul je sowieso hebben dat iedereen pas online gaat als de game op die locatie wordt vrijgegeven. Op zich zal het de serverload ook wel ten goede komen gok ik.

Maar weet iemand hoe dat destijds bij BF3 ging? En hoe dat anders met die VPN/Proxies is gegaan?
Je kon gewoon je game activeren op 24 oct. ipv. 27 okt. via een ander ip adres (uit Indonesië)en je kon spelen.
Maar bf3 was toen wel te preloaden en dat is nu niet het geval.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Volgens https://help.ea.com/article/when-will-simcity-be-released zou simcity voor ons op 7 maart beschikbaar moeten zijn (neem aan ook via origin dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat!? kijk wat ik net lees:

Guillaume Pierre ‏@MaxisGuillaume
Less than 12 hours until @simcity goes live (in Asia)!!

Zou zo tof zijn als dit klopt.. Ik behoor in de Central Asia region, dan kan ik vandaag beginnen met downloaden en hopelijk morgen beginnen met spelen :D "

Weten jullie trouwens hoeveel GB het spel in totaal is? thanks

PS: vergeten dat ik de key pas 6 maar krijg opgestuurd... :/

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 387279 op 04-03-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
" HARD DRIVE:
Players will need at least 10GB of hard drive space free, though more is always recommended for smooth and easy playing."

maximaal 10GB neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ja volgens mij 12GB download.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06-2023
Ik verwacht dat ze het bewust zo vaag houden wanneer hij released wordt omdat ze willen voorkomen dat iedereen tegelijkertijd begint te downloaden. Ik heb vrijdag avond een verjaardag dus ik kan de download overdag aanzetten en dan vanaf middernacht ongeveer gaan spelen. met steam haal ik meestal wel hoge downloadsnelheden van boven de 100 Mbit maar bij Origin is dat lang niet altijd zo en ik verwacht niet dat ik de enige ben.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bersman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
@simcity im living in Europe and preorder the download version of the game. Will I be able to play it on the March 4 or 7?
Antwoord:
Check the link provided for more information. ow.ly/ic8gO
Dus zal voor ons wel donderdag ergens in de avond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Bersman schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:16:
[...]

Antwoord:

[...]

Dus zal voor ons wel donderdag ergens in de avond worden.
Als ik die landen bekijk, verwacht ik eerder in de ochtend dan in de avond. Het lijkt me dat ze afhankelijk zijn van de regionale servers (al zou ik het raar vinden als die nog niet aanstaan), dus vroeg releasen zou geen probleem moeten zijn.

Ik blijf het alleen raar vinden waarom de US 2 dagen eerder mag beginnen.

Ik wacht zelf nog even af hoe de lancering gaat verlopen. Ik denk dat ik hem wel gewoon via een VPN ga unlocken.

offtopic:
Effe de TS geupdate met die nieuwe tijden. Is er misschien een admin die de titel kan veranderen in [Origin]Release

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 04-03-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bersman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Laat maar weten of dat werkt. Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:18
Mmore schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:15:
[...]

Hier alvast een VPN server die gratis is en een paar mensen die 't proberen :P
http://www.reddit.com/r/S..._got_my_key_from_mmogade/

Lijkt erop dat je activatie datum naar de 5e toespringt met een Amerikaanse VPN.
"I did a quick test with VPN and the release date changed from 7th to 5th as expected."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 20:45
Martinspire schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:19:
[...]

Als ik die landen bekijk, verwacht ik eerder in de ochtend dan in de avond. Het lijkt me dat ze afhankelijk zijn van de regionale servers (al zou ik het raar vinden als die nog niet aanstaan), dus vroeg releasen zou geen probleem moeten zijn.

Ik blijf het alleen raar vinden waarom de US 2 dagen eerder mag beginnen.

Ik wacht zelf nog even af hoe de lancering gaat verlopen. Ik denk dat ik hem wel gewoon via een VPN ga unlocken.

offtopic:
Effe de TS geupdate met die nieuwe tijden. Is er misschien een admin die de titel kan veranderen in [Origin]Release
Dat heeft gewoon te maken met de dag waarop winkels bevoorraad worden.
Tegenwoordig zijn er snelleren manieren. Webshops hoeven bijvoorbeeld hun voorraad niet naar winkels over het hele land te verschepen. En platformen als origin kunnen helemaal makkelijk hun datum aanpassen.
Maar de oude winkels kunnen dit niet. En die weigeren games te verkopen als hun concurrent een paar dagen voorsprong krijgt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb de TS aangepast nadat de titel van het topic (op verzoek) is gewijzigd. Hier kunnen we dus de release bespreken. Inclusief mogelijke releasedates, VPN methodes en andere Origin-gerelateerde zaken. Mocht iemand iets willen toevoegen/wijzigen aan de TS dan kan dat door effe een DM te sturen. Ik zal de TS ook bijhouden naargelang er meer informatie over de release bekend wordt.

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 04-03-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Ik heb net in Origin na het inloggen via een VPN (Singapore) het spel gepreorded. Staat erbij in mijn lijst met als releasedate 5 maart. Ik ga straks kijken of het werkt (17.00 Nederlandse tijd) en laat hier weten wat mijn bevindingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 08:45
[verwijderd]

[ Voor 86% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ben benieuwd, als het via origin vandaag al speelbaar wordt (via VPN) annuleer ik mijn bestelling bij Bol en koop ik hem ook online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 18:51

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik krijg van Bol.com meestal op de dag zelf (dus morgen 5 maart) omstreeks 03:00 uur pas het verzendmailtje, dus ik wacht even af. Bovendien kan ik woensdags toch nauwelijks/niet spelen dus voor mij zijn die twee dagen verwaarloosbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

For full, detailed information on SimCity's release dates and times, read below.
Ensure you know which region your nation belongs to in this article.

Tuesday, 5th March 2013
North America
Hungary
Singapore
Hong Kong
Korea
Taiwan
Thailand

Thursday, 7th March 2013
European Nations (except Hungary, Ireland, United Kingdom)
Republic of China
Russia
Australia
Japan
Central Asia

Friday, 8th March, 2013
United Kingdom
Ireland
New Zealand
South Africa
India

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-06 16:39

yzx

timofp schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:47:
Ben benieuwd, als het via origin vandaag al speelbaar wordt (via VPN) annuleer ik mijn bestelling bij Bol en koop ik hem ook online.
Daar hoop ik ook op, morgen zou ik mijn code krijgen en deze via een proxy off VPN zien te activeren >:)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
Iemand enig idee of www.directgamecards.com op 5 maart of 7 maart de key verstuurt? Staat nog op pre-order of lopen de key sites achter op de origin en fysieke sales?

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 16:57

Pykow

Angelo OTR

Ik verwacht de game 7 maart te kunnen downloaden en 8 maart te kunnen spelen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Iemand enig idee welke "CDkey shop" de Origin CDkey morgen al gaat uitleveren. De meeste die ik kan vinden leveren pas op 8 of 9 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 89% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Via CDkeyshere.com besteld, krijg de key de 9e of de 10e. Nog even wachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
via http://www.cjs-cdkeys.com...on-CD-Key-for-Origin.html Krijg een key op 6 maart zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WAAAAAAAAAAAAAAA ik download m al!!!!

is het gewoon zo dat ik in Kambodja als eerste met de game aan de slag kan haha.. lets see hoeland de download duurt :)

Ik heb m net welvia origin moeten aanschaffen.. daarom heb ik nu eigenlijk 2 cd keys..

mijn andere cdkey ontvang is 6 maart.. ik verkoop m voor pak m beet 25 euros. is de limited edition..
Met bitcoins betalen kan ook! iemand intresse?

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 387279 op 04-03-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

(jarig!)
Zag dat meerdere mensen al aan het downloaden waren door hem te unlocken via VPN :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Maar Downloaden is niet gelijk aan spelen. Of is ie al wel unlocked dat je ook kunt spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij is in 3 kwartier unlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494770

Ik moet nog wachten tot de cd binnen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

(jarig!)
Martinspire schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:14:
Maar Downloaden is niet gelijk aan spelen. Of is ie al wel unlocked dat je ook kunt spelen dan?
Dat is de grote vraag natuurlijk :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 88% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mar.tin schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:17:
Dussss, aan de vpn we go, heeft er iemand een stappenplan?
Ja, fritspaap zet een VPN server op. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Hij is hier ook aan 't downloaden. :) Gaat alleen via de VPN nu, zit ff te kijken of dat anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Kun je het spel ook downloaden zonder key? Lijkt me wel handig het spel alvast te hebben, key krijg ik pas op 8 of 9 maart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Anoniem: 179336 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:19:
[...]

Ja, fritspaap zet een VPN server op. :9
Goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:02
De mensen welke hem unlocken via VPN, waar hebben ze de key vandaan? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
UPDATE 2 If you have a key, and you have a VPN, here's how to get the game going:

Log onto VPN

Log onto Origin

Enter CD Key

Start process to Download Game, disconnect VPN right after it starts.

Game will now download using regular connection.

Once the SC launcher is open, you can disconnect VPN and play normally.

Euro servers are live, btw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
Aldus gamesyn:

Beste meneer X,

De release datum in europa is 7 maart.
De bestelling wordt dus op 6 maart voor u verzonden.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus we hebben alleen een VPN server nodig om te activeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 80% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
.... en natuurlijk als origin koper "waarmee je gegarandeerd op de release date kan spelen" mag je weer wachten >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekkered
  • Laatst online: 17-07-2024
Puc van S. schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:52:
[...]

.... en natuurlijk als origin koper "waarmee je gegarandeerd op de release date kan spelen" mag je weer wachten >.>
Het draait allemaal via Origin.. Zonder Origin kan je het helemaal niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
dekkered schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:00:
[...]

Het draait allemaal via Origin.. Zonder Origin kan je het helemaal niet spelen.
ja... maar als je hem niet via origin gekocht hebt, kan je los je key invoeren via de vpn en dus kennelijk hem al installeren. Als je hem gepreorderd hebt via origin dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
*speelt SimCity* O.o

@Puc van S.: Heb je al wel een product key in origin staan?

[ Voor 61% gewijzigd door Mmore op 04-03-2013 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:06

Koenvh

Hier tekenen: ______

/me Bol.com zal vast weer laat zijn met bezorgen

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 22:17
ik had al een preorder via origin geplaatst maar ik krijg hem niet unlocked. meer mensen hier last van?

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Mar.tin schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:08:
Jaloers op Mmore, *gaat als de donder op zoek naar een plek om een key en een vpn te kopen, iemand ideeën?
Kan je niet via een vpn op origin een key aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Mmore schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:02:
*speelt SimCity* O.o

@Puc van S.: Heb je al wel een product key in origin staan?
nope :( ofja: XXXXXXXXXXXXXXXX

[ Voor 5% gewijzigd door Puc van S. op 04-03-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Ik heb inCloak.com gebruikt, gratis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Niet online
@Mmore, werkt het? Kan je met VPN een key in origin aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 09-06 23:35
Ik ga eens kijken als ik met Loki connect naar Origin of de XXX-jes in m'n key dan veranderen in een echte key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
TheThomas schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:16:
@Mmore, werkt het? Kan je met VPN een key in origin aanschaffen?
je komt binnen origin niet door het payment process.. nederlandse adressen accepteren ze niet en dus NL CC's ook niet

dat is iig mijn ervaring

[ Voor 4% gewijzigd door mschol op 04-03-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En via PayPal?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Niet online
Dat ga ik zsm uitproberen, heb nu een vpn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 83% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Mar.tin schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:22:
Mmore, welke server van Incloak heb je gebruikt?
Hong Kong, North Point.

Ik heb een *nep* adres gebruikt met mijn echte (Nederlandse) creditcard. Ging prima. In de Origin store, ja. Wel die van Singapore dan.

[ Voor 27% gewijzigd door Mmore op 04-03-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Weet iemand in godsnaam wat de redenatie is dat hij eerst in de USA & Bulgarije uitkomt? Een gefaseerde launch is logisch. Maar waarom dan 1 landje in de eu? :?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 09-06 23:35
Zowel met Loki als openVPN geprobeerd te connecten naar origin, heb 2 verschillende VPN relays getest: Chicago en Hong Kong.

Origin blijft in alle gevallen stug de "XXXXXX" weergeven bij productcode, helaas.
Waarschijnlijk omdat ik 'm heb aangeschaft via een Nederlands IP.

[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 04-03-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:34
Welke sites leveren allemaal cdkeys op dit moment? zodat je nu ook direct kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 18:51

Chrisjuh_15

Facta non verba

Koenvh schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:09:
/me Bol.com zal vast weer laat zijn met bezorgen
Ik krijg mijn verzendmailtjes van Bol.com altijd pas 's nachts op de dag dat ze geleverd worden. Houd hoop! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
@Krukar: Dat betekend dat jouw Origin afdeling, waarsch die van Nederland, nog een key moet geven aan je. Dit gebeurt pas wanneer de release hier plaatsvindt helaas. Je kan momenteel dus enkel een key invoeren vanuit een cd-rom hoesje OF het spel kopen in een Origin shop waar het spel live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Niet online
Bij Origin met Hongkongse vpn is geen paypal mogelijk... Dan maar Vietnam proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Had jij ook dat jouw purchase achter gehouden werd voor review Mmore?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 111% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bij BF3 kon je als je de game gewoon in Nederland had gekocht, hem ook in hong kong activeren mbv een VPN. Het zou dus kunnen dat het niet perse nodig is dat je SimCity daar koopt en dus risico loopt om als fraude geval te worden aangezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
Ashy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:30:
Welke sites leveren allemaal cdkeys op dit moment? zodat je nu ook direct kan spelen?
Hier ben ik ook benieuwd naar. CDKeysDiscount bezorgt pas 8/9 maart heb ik vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerXtrm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-06 18:39
Hoe werkt dit nou dan? Als je een key hebt en deze invoert terwijl je verbonden bent met een VPN in Hong Kong dan activeert ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan unlockt hij de game omdat hij denkt dat je in Hong Kong zit en dus al mag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 75% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerXtrm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-06 18:39
Ah oke. Werkt dus niet als je al gepreordered hebt in Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:23
TigerXtrm schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:53:
Ah oke. Werkt dus niet als je al gepreordered hebt in Origin?
hier niet :-)
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Let op:
Het unlocken via VPNs wordt gezien als het omzeilen van een beperking en willen we hier niet zien.

Maak een foto, tik een verhaal en win die SimCity Challenge helikoptervlucht!