Gamekeysbuy.com
Is nog voorraad
38 EUR
Vandaag gekocht en binnen 2 minuten binnen
Is nog voorraad
38 EUR
Hmmm mijn Nod32 vind het geen fijne site...replica17 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:42:
Gamekeysbuy.com
Is nog voorraad
38 EUR
Er zijn meerdere tweakers die er al gekocht hebben. Zie andere topic over gamekeys kopen.
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Hmmm de prijs is nu US$ 58,-replica17 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 14:42:
Gamekeysbuy.com
Is nog voorraad
38 EUR
[ Voor 14% gewijzigd door Juup op 15-03-2013 17:22 ]
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Verwijderd
Jammer... prijs is dus gestegen.Juup schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:21:
[...]
Hmmm de prijs is nu US$ 58,-
Omgerekend zo'n 44.40 euro.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 13:26 ]
Bambu Lab P1S Combo
En waar dan?MacorgaZ schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:10:
Ben blij dat ik hem net in de India-drukte voor 22 euro heb kunnen krijgen
HOI.
De meeste mensen deugen!
PSN: Totumpaal
[ Voor 20% gewijzigd door themac1983 op 18-03-2013 17:56 ]
Iemand parallels al geprobeerd? Die zou het snelst moeten zijn van de drie, als fusion net niet lekker speelt, parallels misschien wel?NickH schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:22:
Zodra hij voor mac beschikbaar is, kan je hem via origin ook installeren en spelen op je mac. Virtualiseren zou ik niet doen (Al geprobeerd met vmware fusion, draait net niet lekker), in bootcamp gaat prima daarentegen.
An a day keeps the doctor away.
Wel een iMac 27" op 2560X1440.. hoogste stand model 2011 en dat werkt vlekkeloos *(onder windows dan)iApp schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:32:
Iemand SimCity al getest op een 15'' MacBook Pro Retina op 2880x1800 pixels?
FreeReef.nl
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
[ Voor 62% gewijzigd door WybWyb op 18-03-2013 17:40 ]
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja. Kan het draaien op 2880 x 1800 met settings op Medium. Het wordt dan alleen wel allemaal erg klein.iApp schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:32:
Iemand SimCity al getest op een 15'' MacBook Pro Retina op 2880x1800 pixels?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Cloud op 18-03-2013 19:39 ]
Ik weet dat je tevreden bent over die shop, maar zou je de shopreviews in het betreffende topic willen houden?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
ow ik zag hierboven ook een paar berichten dus ik dacht dat het kon...Cloud schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:38:
[...]
Ik weet dat je tevreden bent over die shop, maar zou je de shopreviews in het betreffende topic willen houden?
Welke coupon was dat?LunaTempesta schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:48:
Bedankt sander! Misschien hoorde het hier niet, maar door jou tip heb ik hem daar wel besteld ;)!
Snel geklaard, nog 2 euro eraf met coupon. 48 euro, 10 meer dan ik eerst ervoor had neergelegd. maarja.
Heb je deze gekocht : http://www.directgamecard...ervation-only-cd-key.html ???Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:34:
Een paar dagen geleden kwam ik via simcitynet.nl tegen dat DirectGamecards.com SimCity LE verkocht, maar was helaas niet op voorraad. Ik had toen een mailtje gestuurd, of ik een mail terug kon krijgen als het weer op voorraad is.
Dernet een mailtje gekregen van hun, betaald met ideal en ben um nu via Origin aan het downloaden...
[mbr]*linken hoeft echt niet hoor*[/mbr]
Verwijderd
Nope. Ik heb SimCity Limited Edition gekocht. (Ik denk niet dat ik een link mag plaatsen)Pierre_nr1 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:58:
[...]
Heb je deze gekocht : http://www.directgamecard...ervation-only-cd-key.html ???
Mag dat tegenwoordig niet meer dan?Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:04:
[...]
Nope. Ik heb SimCity Limited Edition gekocht. (Ik denk niet dat ik een link mag plaatsen)
Je bericht was in zijn huidige vorm niets anders dan een shopreview en je weet in welk topic je daarvoor terecht kunt. Ik vind het prima als je hier meldt dat DGC nog LE edities verkoopt, maar hou het daar dan bijVerwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:42:
[...]
ow ik zag hierboven ook een paar berichten dus ik dacht dat het kon...
In principe wel maar, zie boven. Er is een specifiek topic voor dat soort 'ervarings' berichten.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[ Voor 90% gewijzigd door hmartino op 21-03-2013 19:48 . Reden: pricewatch verhaaltje toegevoegd ]
Ik log vandaag pas weer in en ik krijg helemaal geen keuze. Heb gewoon opeens Medal Of Honor in My Games staan...kevinwalter schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:22:
http://prntscr.com/x2m5l
http://prntscr.com/x2m99
Best vriendelijk van EA. Als je je origin herstart kan je je cadeautjes kiezen!
Ik krijg nog helemaal niks te zienkevinwalter schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:22:
http://prntscr.com/x2m5l
http://prntscr.com/x2m99
Best vriendelijk van EA. Als je je origin herstart kan je je cadeautjes kiezen!
[ Voor 48% gewijzigd door Chris89 op 22-03-2013 16:46 ]
Daar ben je mooi lekker mee zeg, dat wordt mailen naar ze. Succes!eX0duS schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:09:
Heb zojuist bij CJS besteld, meteen een key gekregen, Origin geeft echter aan dat de key in gebruik is...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2013 11:12 ]
Verwijderd
Je hebt de key dus ingevoerd in Origin? Kan je anders eens een screenshot plaatsen van de foutmelding.Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:11:
ik heb laatst (inmiddels is het alweer een week geleden) simcity 5 gekocht. ik heb hem geïnstalleerd en geactiveerd in origin. ondanks dat kan ik hem niet spelen. bij het opstarten krijg ik de volgende
melding: simcity is nog niet geactiveerd. activeer het spel in origin om te spelen.
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Je geeft erg weinig informatie.Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:11:
ik heb laatst (inmiddels is het alweer een week geleden) simcity 5 gekocht. ik heb hem geïnstalleerd en geactiveerd in origin. ondanks dat kan ik hem niet spelen. bij het opstarten krijg ik de volgende
melding: simcity is nog niet geactiveerd. activeer het spel in origin om te spelen.
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Als je geen popup krijgt dan kan je via left top menu in origin, "vandaag featured" selecteren en dan zou je de gratis game moeten kunnen kiezen.Bartske schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:45:
Wanneer krijg je die gratis game dan? Ik heb origin al 3 keer opnieuw opgestart maar er komt geen popup bij mij...
Je wild hem toch ook in het Russisch ?BrianV schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:14:
Hoi Tweakers,
Gister heb ik heb een Russische CD key gekocht en een language pack toe gepast maar ik merk nog steeds dat er aantal dingen in het spel niet goed zijn vertaald.
Zijn er meer tweakers die hier last van hebben en is er hier een fix voor of word het met de billen bloot en contact op nemen met EA?
FreeReef.nl
Heb volgens mij niet gevraagd om een troll reactie maar je snapt zelf toch ook wel dat met de huidige prijzen van spellen dat ik de optie neem om 20 euro minder te betalen voor het zelfde spel.World Citizen schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:43:
[...]
Je wild hem toch ook in het Russisch ?
Hij was wat onvriendelijk inderdaad. Mijn excuus... Maar het is ook niet zo dat je ook maar 1 seconden hebt gezocht want de vraag is echt al 100000 keer voorbij gekomen.BrianV schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:03:
[...]
Heb volgens mij niet gevraagd om een troll reactie maar je snapt zelf toch ook wel dat met de huidige prijzen van spellen dat ik de optie neem om 20 euro minder te betalen voor het zelfde spel.
Voordat ik de bestelling plaatste realiseerde ik mij al te goed dat er een mogelijkheid was dat de vertaling niet optimaal is.
Maar verder hartstikke bedankt voor je opbouwende kritiek
FreeReef.nl
Ik heb sinds het begin gelezen dat er problemen waren en dat de vertalingen niet optimaal zijn, dan wel plaatjes die nog in de "originele taal zijn". Ik had zelf battlefield 3 in het russich gekocht. Alhoewel ik geen problemen vond ik het erg vervelend om na elke update weer een language pack te downloaden en een paar dingen te moeten aanpassen voordat de game weer werkte. Daarom zoek ik voortaan iets verder, en naar een engelse of nl versie. En die paar euro moet niet uitmaken. 20 vind ik wel een groot verschil. Maar ik heb nog geen russische versie 20 euro goedkoper gezien van de engelse van Simcity. Ze verkopen de game toch wel en kunnen daarom best hoge prijzen vragen.BrianV schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:14:
Hoi Tweakers,
Gister heb ik heb een Russische CD key gekocht en een language pack toe gepast maar ik merk nog steeds dat er aantal dingen in het spel niet goed zijn vertaald.
Zijn er meer tweakers die hier last van hebben en is er hier een fix voor of word het met de billen bloot en contact op nemen met EA?
[ Voor 13% gewijzigd door hmartino op 25-03-2013 19:47 . Reden: ea forum post toegevoegd ]
Dank voor de tip! Helaas is het de Standard Edition. De Limited hebben ze niet.quirinus schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:46:
Voor diegene die nog twijfelen, op gamekeysbuy momenteel 42% korting en SimCity aan 34.99$ => 28€ . Engelstalige versie.
Daar heb je inderdaad gelijk in.ProudElm schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:22:
De limited gaat er toch uit? Die heeft toch alleen die schurken set als extra?
Heb je je key al binnen?ProudElm schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:09:
Net besteld.. Eerste keer dit op deze manier... spannend..
Inderdaad, ik ben blij dat ik NFS Most Wanted niet heb gekocht...Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:29:
Ik heb de verkeerde keuze gemaakt met een gratis game uitkiezen .
Heb Need for Speed Most Wanted gedownload en vind deze game afschuwelijk om te spelen .
Nu wilde ik graag contact opnemen met EA.nl om proberen de gedownloade game om te ruilen voor Battlefield 3 .
http://www.ea.com/nl/news...lgische-customer-support-
Zou dat mogelijk zijn ????????
Ik heb de key ook binnen van gamekeysbuy. Net Simcity geinstalleerd. Ben benieuwd!ProudElm schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:43:
Key kwam vannacht binnen.. Straks eindelijk spelen!
[ Voor 86% gewijzigd door Pablo op 29-03-2013 13:30 ]
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Lees even een 15-tal berichten terug, daar staat je antwoord. (pssssst......gamekeysbuy)R.plas schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:18:
Weet iemand waar ik online een code kan kopen ?
dus de key opgestuurd kan krijgen direct via de mail?
ik heb dit met D3 ookgedaan en ging prima.
ik kan alleen de site niet meer vinden xD
Kijk hier eens : Online Gamekeys kopen - Deel IIR.plas schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:18:
Weet iemand waar ik online een code kan kopen ?
dus de key opgestuurd kan krijgen direct via de mail?
ik heb dit met D3 ookgedaan en ging prima.
ik kan alleen de site niet meer vinden xD
Ik heb hem vanmiddag rond 17.00 uur besteld maar heb nog geen key ontvangen.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:23:
[...]
Lees even een 15-tal berichten terug, daar staat je antwoord. (pssssst......gamekeysbuy)
Gisteravond gekocht voor $34.99, vandaag is het $38.99 geworden. Key binnen een aantal uurtjes binnen via de mail.
Heb je de key inmiddels ontvangen?Wheye schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 00:52:
[...]
Ik heb hem vanmiddag rond 17.00 uur besteld maar heb nog geen key ontvangen.
Vlak na mijn bestelling was hij ook niet meer te vinden op de website.
Na 2 mailtjes met een vraag om een mogelijke verklaring ben ik dus nog in afwachting...
Nope... En ook geen reactie gehad.
[ Voor 64% gewijzigd door Wheye op 30-03-2013 15:37 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Wheye op 30-03-2013 15:36 ]
Ja maar dat is mij anderhalve week geleden gebeurd. Van de één op de andere dag is de game weg uit de 'my games' lijst en kun je ook niet meer de snelkoppeling gebruiken. Terwijl de andere games er nog gewoon tussen staan. Opnieuw je serial toevoegen werkt niet omdat "die reeds in gebruik is". Show all (installed) games liet m niet weer verschijnenGrazder schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:16:
EA... Ik wou toch SimCity weer is proberen en tot mijn verbazing staat de game niet meer tussen mijn lijst..
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:17:
Voor mijn gevoel blijft SimCity aanschaf zeker de moeite waard en heb er zonder moeite €60,00 voor betaald ( Collectors Edition ) .
Mensen die niet tevreden zijn hadden te hoge verwachtingen maar deze City Building Game is uniek aan gameplay en voor mijn gevoel de mooiste game wat ik ooit heb gespeeld .
Ik heb SimCity vanaf de release en speel hem regelmatig en geniet er volop van , maar deze game is zeker niet aantrekkelijk die van snellere gameplay houden .
Ik vind de SimCity style juist prima .
Van SimCity 4 naar SimCity 2013 is enorm verschil in vooruitgang , SUPER GAME PLAY ERVARING
[ Voor 71% gewijzigd door Renzzie op 04-05-2013 11:36 ]
Ik heb er 30,- voor betaald, gelukkig maar want als ik er 60,- voor had neergelegd had ik mij echt bekocht gevoeld. De mensen die te hoge verwachtingen hadden zijn de kwaliteit van simcity4+mods gewend. Je verwacht bij een vervolg dat de meeste goeie dingen van het vorige deel er weer in zitten, maar dat is helaas niet het geval. Misschien na een lading mods en patches, maar het schiet vooralsnog niet op met de mods en er zijn nog heel wat patches nodig om alle bugs eruit te halenVerwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:17:
Voor mijn gevoel blijft SimCity aanschaf zeker de moeite waard en heb er zonder moeite €60,00 voor betaald ( Collectors Edition ) .
Mensen die niet tevreden zijn hadden te hoge verwachtingen maar deze City Building Game is uniek aan gameplay en voor mijn gevoel de mooiste game wat ik ooit heb gespeeld .
Ik heb SimCity vanaf de release en speel hem regelmatig en geniet er volop van , maar deze game is zeker niet aantrekkelijk die van snellere gameplay houden .
Ik vind de SimCity style juist prima .
Van SimCity 4 naar SimCity 2013 is enorm verschil in vooruitgang , SUPER GAME PLAY ERVARING
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
[ Voor 6% gewijzigd door sn33ky op 05-05-2013 11:33 ]
Origin installeren en opstarten, , Dan Origin - Redeem product code...sn33ky schreef op zondag 05 mei 2013 @ 11:29:
Beste, Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar ik waag het er op.
Ik wou ook eens simcity gaan spelen op een dag da ik mij verveel. Dus ik heb net een key gekocht bij http://www.gameholds.com/ Nu staat er bij hun uitleg het volgende:
"Important notice: We only sell the key/code to activate the full game. We do not deliver software or CDs/DvDs. Read the article description how and where to download."
Als ik dan bij de "description" lees en bij de mail waar ze mij de key hebben gegeven, staat er nergens info voor het downloaden van het spel.
Kan iemand mij op wegwijze hoe ik het spel nu ook op mijn PC krijg?
Je kunt het spel downloaden en installeren via Origin, daar voer je je key in.sn33ky schreef op zondag 05 mei 2013 @ 11:29:
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar ik waag het erop.
Ik wou ook eens simcity gaan spelen op een dag da ik mij verveel. Dus ik heb net een cd key gekocht bij http://www.gameholds.com/simcity-pc-cd-key.html?a_aid=allkeyshop Nu staat er bij hun uitleg het volgende:
"Important notice: We only sell the key/code to activate the full game. We do not deliver software or CDs/DvDs. Read the article description how and where to download."
Als ik dan bij de "description" lees en bij de mail waar ze mij de key hebben gegeven, staat er nergens info voor het downloaden van het spel.
Kan iemand mij wegwijze hoe ik het spel nu ook op mijn PC krijg?
Hier hetzelfde.Grazder schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:04:
Om hier even op terug te komen:
Grazder schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:16:
EA... Ik wou toch SimCity weer is proberen en tot mijn verbazing staat de game niet meer tussen mijn lijst..
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Koop vooral SimCity niet via Gamecardwinkel... EA heeft al deze codes gedeactiveerd omdat Gamecardwinkel fraude zou hebben gepleegd. SimCity is uit je lijst verdwenen en EA wil niks voor je doen.
Contact krijgen met Gamecardwinkel is ook onmogelijk..
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Verwijderd
De steden kun je los kopen achteraf voor een tientje per stuk. Ik heb de Digital Deluxe, maar vind de steden niet veel toevoegen, 't is leuk om wat andere graphics te hebben, maar heeft geen enkele gameplay waarde.frankwopereis schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:41:
Beste Tweakers,
Het lijkt mij leuk om ook SimCity te gaan spelen in mijn (schaarse) vrije uurtjes (liefst met andere Tweakers).
Nu ben ik een Mac gebruiker, en voor Mac komt SimCity pas 11 juni uit.
De game kan alvast in pre-order worden gekocht, alleen twijfel ik over de versie.
Ik twijfel tussen de Limited en de Digital Deluxe versie.
Het prijsverschil vind ik vrij groot, daar waar ik ook niet weet of ik het spel leuk ga vinden..
Kortom welke adviseren jullie mij? De extra steden kan je later niet apart er bij kopen of wel? (zie ik nergens).
Alvast bedankt !
#speelde-vroeger-ooit-simcity2000
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
FreeReef.nl
LootBoxSurvivor
Verwijderd
Niet echt de juiste plek voor deze vraag, maar als het goed is staan al die games in je Origin account. Je hoeft dus niet opnieuw de key in te voeren, gewoon opnieuw downloaden. Van Simcity weet ik sowieso dat je de key moest invoeren om te kunnen spelen, zou gewoon moeten werken. Downloaden die hap!Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:17:
Beste,
Onlangs heeft mijn computer het begeven,en heb ik alle games terug moeten installeren waaronder SIM CITY EN SIMS 3
wel, wat nu het probleem is, ik kan deze game niet meer spelen. Ik moet mijn KEY opnieuw ingeven wat het dus niet mogelijk maakt omdat ik het al eerder heb gedaan!
Mijn games bij origin zijn ook allemaal mag!
AUB HELP ME!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq