[Simcity 2013] Aanschaf & Origin

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:57
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:04:
[...]

Nope. Ik heb SimCity Limited Edition gekocht. (Ik denk niet dat ik een link mag plaatsen)
Mag dat tegenwoordig niet meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:42:
[...]
ow ik zag hierboven ook een paar berichten dus ik dacht dat het kon...
Je bericht was in zijn huidige vorm niets anders dan een shopreview en je weet in welk topic je daarvoor terecht kunt. Ik vind het prima als je hier meldt dat DGC nog LE edities verkoopt, maar hou het daar dan bij :)
Pierre_nr1 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:19:
[...]
Mag dat tegenwoordig niet meer dan?
In principe wel maar, zie boven. Er is een specifiek topic voor dat soort 'ervarings' berichten.

Daarnaast, je weet de shopnaam en je weet de game titel; zo moeilijk kan het niet zijn om de juiste te pakken toch? :) De LE staat zelfs op de frontpage van DGC vermeld..

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 14:30
http://prntscr.com/x2m5l
http://prntscr.com/x2m99

Best vriendelijk van EA. Als je je origin herstart kan je je cadeautjes kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
Weet iemand nog een leuke site met een redelijke prijs voor Simcity (limited edition)? in Rijswijk is alles uitverkocht.

Edit: geregeld

[ Voor 90% gewijzigd door hmartino op 21-03-2013 19:48 . Reden: pricewatch verhaaltje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
kevinwalter schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:22:

Ik log vandaag pas weer in en ik krijg helemaal geen keuze. Heb gewoon opeens Medal Of Honor in My Games staan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
kevinwalter schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:22:

Ik krijg nog helemaal niks te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 00:03
Weet iemand waar deze game in de aanbieding is voor een mooi prijsje? PW al gekeken

EDIT: Als ik nu de game aanschaf krijg ik een game gratis, maar heb het meerendeel al... Kan hem ook weg geven of op Vraag en Aanbod zetten bijvoorbeeld?!

[ Voor 48% gewijzigd door Chris89 op 22-03-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Is dit nu de Limited of de Standard edition???

http://www.cjs-cdkeys.com...on-CD-Key-for-Origin.html

In de kop staat duidelijk Limited Edition, maar als daaronder de keuze moeten maken tussen de Russische en de Engelse versie, dan staat er Standard Edition. Het lijkt me de prijs van de Standard Edition. Maar het is wel verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:32
Heb zojuist bij CJS besteld, meteen een key gekregen, Origin geeft echter aan dat de key in gebruik is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
eX0duS schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:09:
Heb zojuist bij CJS besteld, meteen een key gekregen, Origin geeft echter aan dat de key in gebruik is...
Daar ben je mooi lekker mee zeg, dat wordt mailen naar ze. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de verkeerde keuze gemaakt met een gratis game uitkiezen .
Heb Need for Speed Most Wanted gedownload en vind deze game afschuwelijk om te spelen .
Nu wilde ik graag contact opnemen met EA.nl om proberen de gedownloade game om te ruilen voor Battlefield 3 .
http://www.ea.com/nl/news...lgische-customer-support-
Zou dat mogelijk zijn ????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Wanneer krijg je die gratis game dan? Ik heb origin al 3 keer opnieuw opgestart maar er komt geen popup bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb laatst (inmiddels is het alweer een week geleden) simcity 5 gekocht. ik heb hem geïnstalleerd en geactiveerd in origin. ondanks dat kan ik hem niet spelen. bij het opstarten krijg ik de volgende
melding: simcity is nog niet geactiveerd. activeer het spel in origin om te spelen.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:11:
ik heb laatst (inmiddels is het alweer een week geleden) simcity 5 gekocht. ik heb hem geïnstalleerd en geactiveerd in origin. ondanks dat kan ik hem niet spelen. bij het opstarten krijg ik de volgende
melding: simcity is nog niet geactiveerd. activeer het spel in origin om te spelen.

Je hebt de key dus ingevoerd in Origin? Kan je anders eens een screenshot plaatsen van de foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:11:

Je geeft erg weinig informatie.

Ik vraag me af of de game wel geactiveerd is in Origin aangezien Origin dit ook aangeeft. Ik denk persoonlijk dat je de game hebt geinstalleerd vanaf cd, origin hebt geinstalleerd, maar nog niet de game hebt geactiveerd. En in je account hebt gezet. Een account aanmaken in origin is nog niet voldoende. Je moet het account koppelen aan de game. Dit kan ook manual, maar ik adviseer de activerings mode. Code invoeren en de game verschijnt in Origin.

Staat de game in origin, of start je hem via een snelkoppeling?

Via het linker top menu kan je games activeren in Origin. Wanneer je de serial code in origin invoert dan zou de game moeten werken.

Disclaimer: Deze aanwijziging is tot stand gekomen op basis van de informatie in deze topic, en kan fouten bevatten. Neem contact op met EA games indien deze tip niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Bartske schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:45:
Wanneer krijg je die gratis game dan? Ik heb origin al 3 keer opnieuw opgestart maar er komt geen popup bij mij...
Als je geen popup krijgt dan kan je via left top menu in origin, "vandaag featured" selecteren en dan zou je de gratis game moeten kunnen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Hoi Tweakers,

Gister heb ik heb een Russische CD key gekocht en een language pack toe gepast maar ik merk nog steeds dat er aantal dingen in het spel niet goed zijn vertaald.
Zijn er meer tweakers die hier last van hebben en is er hier een fix voor of word het met de billen bloot en contact op nemen met EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

BrianV schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:14:
Hoi Tweakers,

Gister heb ik heb een Russische CD key gekocht en een language pack toe gepast maar ik merk nog steeds dat er aantal dingen in het spel niet goed zijn vertaald.
Zijn er meer tweakers die hier last van hebben en is er hier een fix voor of word het met de billen bloot en contact op nemen met EA?
Je wild hem toch ook in het Russisch ? ;w

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
World Citizen schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:43:
[...]

Je wild hem toch ook in het Russisch ? ;w
Heb volgens mij niet gevraagd om een troll reactie maar je snapt zelf toch ook wel dat met de huidige prijzen van spellen dat ik de optie neem om 20 euro minder te betalen voor het zelfde spel.
Voordat ik de bestelling plaatste realiseerde ik mij al te goed dat er een mogelijkheid was dat de vertaling niet optimaal is.

Maar verder hartstikke bedankt voor je opbouwende kritiek :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

BrianV schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:03:
[...]

Heb volgens mij niet gevraagd om een troll reactie maar je snapt zelf toch ook wel dat met de huidige prijzen van spellen dat ik de optie neem om 20 euro minder te betalen voor het zelfde spel.
Voordat ik de bestelling plaatste realiseerde ik mij al te goed dat er een mogelijkheid was dat de vertaling niet optimaal is.

Maar verder hartstikke bedankt voor je opbouwende kritiek :F
Hij was wat onvriendelijk inderdaad. Mijn excuus... Maar het is ook niet zo dat je ook maar 1 seconden hebt gezocht want de vraag is echt al 100000 keer voorbij gekomen.

Maar bedankt voor de moeite ;)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
BrianV schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:14:
Hoi Tweakers,

Ik heb sinds het begin gelezen dat er problemen waren en dat de vertalingen niet optimaal zijn, dan wel plaatjes die nog in de "originele taal zijn". Ik had zelf battlefield 3 in het russich gekocht. Alhoewel ik geen problemen vond ik het erg vervelend om na elke update weer een language pack te downloaden en een paar dingen te moeten aanpassen voordat de game weer werkte. Daarom zoek ik voortaan iets verder, en naar een engelse of nl versie. En die paar euro moet niet uitmaken. 20 vind ik wel een groot verschil. Maar ik heb nog geen russische versie 20 euro goedkoper gezien van de engelse van Simcity. Ze verkopen de game toch wel en kunnen daarom best hoge prijzen vragen.

Contact opnemen met EA zal je waarschijnlijk weinig helpen omdat ze liever geen geld uitgeven aan support voor pricehunters, maar het is natuurlijk altijd het proberen waard. Je kan immers in een ander land werken of wonen en toch de game in je eigen taal willen spelen. Wellicht dat een reden als "ik wist niet dat bla bla" je kan helpen en je bijvoorbeeld in de veronderstelling was dat een digitale download, via origin op de juiste taal ingesteld zou worden bla bla. Er zijn nog wel een aantal argumenten te verzinnen, maar de kans dat ze je naar de store sturen is groter dan dat zij het oplossen voor je. De store is namelijk de verkopende partij.

Ik wens je in elk geval succes, en laat het ons weten als je enig resultaat hebt geboekt (of geen resultaat, maar we zijn eerst positief)

Edit: Ik las dit op het EA forum
"I can confirm that in order to install the language of choice in Simcity(5). You will have to uninstall the game then change the Origin to the language you want (for example, Japanese).

Then re-download the game and launch to install.

The game should now be in the language you want but it will not change back to other languages even if you set Origin."

http://answers.ea.com/t5/...ptions/m-p/607196#U607196

http://answers.ea.com/t5/...for-Simcity-5/td-p/593092

[ Voor 13% gewijzigd door hmartino op 25-03-2013 19:47 . Reden: ea forum post toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quirinus
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-09 16:40
Voor diegene die nog twijfelen, op gamekeysbuy momenteel 42% korting en SimCity aan 34.99$ => 28€ . Engelstalige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
quirinus schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:46:
Voor diegene die nog twijfelen, op gamekeysbuy momenteel 42% korting en SimCity aan 34.99$ => 28€ . Engelstalige versie.
Dank voor de tip! Helaas is het de Standard Edition. De Limited hebben ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 16:08
De limited gaat er toch uit? Die heeft toch alleen die schurken set als extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
ProudElm schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:22:
De limited gaat er toch uit? Die heeft toch alleen die schurken set als extra?
Daar heb je inderdaad gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
dacht ik inderdaad... Nou, dan is 28 euro een mooie.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Dan ga ik daar maar voor, inderdaad een hele mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Net besteld.. Eerste keer dit op deze manier... spannend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
ProudElm schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:09:
Net besteld.. Eerste keer dit op deze manier... spannend..
Heb je je key al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
nee...:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:29:
Ik heb de verkeerde keuze gemaakt met een gratis game uitkiezen .
Heb Need for Speed Most Wanted gedownload en vind deze game afschuwelijk om te spelen .
Nu wilde ik graag contact opnemen met EA.nl om proberen de gedownloade game om te ruilen voor Battlefield 3 .
http://www.ea.com/nl/news...lgische-customer-support-
Zou dat mogelijk zijn ????????
Inderdaad, ik ben blij dat ik NFS Most Wanted niet heb gekocht... :/

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Key kwam vannacht binnen.. Straks eindelijk spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 22:36
pas op met die gamekeysbuy. Ze hebben leuk een vals Verisign seal op de site staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
ProudElm schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:43:
Key kwam vannacht binnen.. Straks eindelijk spelen! :)
Ik heb de key ook binnen van gamekeysbuy. Net Simcity geinstalleerd. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

edit niet goed genoeg gelezen
alsnog bedankt

[ Voor 86% gewijzigd door Pablo op 29-03-2013 13:30 ]

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
R.plas schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:18:
Weet iemand waar ik online een code kan kopen ?
dus de key opgestuurd kan krijgen direct via de mail?

ik heb dit met D3 ookgedaan en ging prima.
ik kan alleen de site niet meer vinden xD
Lees even een 15-tal berichten terug, daar staat je antwoord. (pssssst......gamekeysbuy)

Gisteravond gekocht voor $34.99, vandaag is het $38.99 geworden. Key binnen een aantal uurtjes binnen via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:26
R.plas schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:18:
Weet iemand waar ik online een code kan kopen ?
dus de key opgestuurd kan krijgen direct via de mail?

ik heb dit met D3 ookgedaan en ging prima.
ik kan alleen de site niet meer vinden xD
Kijk hier eens : Online Gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wheye
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-09 00:04
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:23:
[...]

Lees even een 15-tal berichten terug, daar staat je antwoord. (pssssst......gamekeysbuy)

Gisteravond gekocht voor $34.99, vandaag is het $38.99 geworden. Key binnen een aantal uurtjes binnen via de mail.
Ik heb hem vanmiddag rond 17.00 uur besteld maar heb nog geen key ontvangen.
Vlak na mijn bestelling was hij ook niet meer te vinden op de website.

Na 2 mailtjes met een vraag om een mogelijke verklaring ben ik dus nog in afwachting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Wheye schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 00:52:
[...]

Ik heb hem vanmiddag rond 17.00 uur besteld maar heb nog geen key ontvangen.
Vlak na mijn bestelling was hij ook niet meer te vinden op de website.

Na 2 mailtjes met een vraag om een mogelijke verklaring ben ik dus nog in afwachting...
Heb je de key inmiddels ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wheye
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:32:
[...]

Heb je de key inmiddels ontvangen?
Nope... En ook geen reactie gehad.

Ik had gehoopt dit weekend te kunnen spelen maar heb er weinig vertrouwen in zo.

Edit: Oke, de keys zijn vandaag om 13.30 uur binnen gekomen in mijn mail. Het duurde zoals wel duidelijk is wat langer dan de beloofde 30 minuten.

Ik verwacht dat de Engelse Standard version niet meer op voorraad was. Bij het activeren zie ik dat ik nu de MULTI LANGUAGE heb gekregen. Al met al wat laat maar prima afgehandeld. Dit alles is verder niet teruggekoppeld via mail dus niet precies wat het probleem was.
De keys (SimCity+DLC) zijn succesvol geactiveerd in Origin, nu installeren!

[ Voor 64% gewijzigd door Wheye op 30-03-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wheye
- foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Wheye op 30-03-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 08:38
EA... Ik wou toch SimCity weer is proberen en tot mijn verbazing staat de game niet meer tussen mijn lijst..
Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:59
waarschijnlijk staat je 'show games' filter verkeerd in Origin. Moet je even op 'show all' of iets dergelijks zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmmbomb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10-2023
Grazder schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 23:16:
EA... Ik wou toch SimCity weer is proberen en tot mijn verbazing staat de game niet meer tussen mijn lijst..
Ja maar dat is mij anderhalve week geleden gebeurd. Van de één op de andere dag is de game weg uit de 'my games' lijst en kun je ook niet meer de snelkoppeling gebruiken. Terwijl de andere games er nog gewoon tussen staan. Opnieuw je serial toevoegen werkt niet omdat "die reeds in gebruik is". Show all (installed) games liet m niet weer verschijnen 8)7
Ik heb de support afdeling van EA gemaild via origin.com. Precies een week later kreeg ik bericht terug dat ik dit telefonisch moest afhandelen. Morgen ga ik ze opbellen. Ik denk dat jou hetzelfde staat te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
Ik heb geen idee, ik heb nog niks gehoord van EA... Dit vindt ik toch wel echt heel slecht.
Niet normaal voor een game waar ik toch 50 euro voor heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn gevoel blijft SimCity aanschaf zeker de moeite waard en heb er zonder moeite €60,00 voor betaald ( Collectors Edition ) .
Mensen die niet tevreden zijn hadden te hoge verwachtingen maar deze City Building Game is uniek aan gameplay en voor mijn gevoel de mooiste game wat ik ooit heb gespeeld .
Ik heb SimCity vanaf de release en speel hem regelmatig en geniet er volop van , maar deze game is zeker niet aantrekkelijk die van snellere gameplay houden .
Ik vind de SimCity style juist prima .
Van SimCity 4 naar SimCity 2013 is enorm verschil in vooruitgang , SUPER GAME PLAY ERVARING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:59
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:17:
Voor mijn gevoel blijft SimCity aanschaf zeker de moeite waard en heb er zonder moeite €60,00 voor betaald ( Collectors Edition ) .
Mensen die niet tevreden zijn hadden te hoge verwachtingen maar deze City Building Game is uniek aan gameplay en voor mijn gevoel de mooiste game wat ik ooit heb gespeeld .
Ik heb SimCity vanaf de release en speel hem regelmatig en geniet er volop van , maar deze game is zeker niet aantrekkelijk die van snellere gameplay houden .
Van SimCity 4 naar SimCity 2013 is enorm verschil in vooruitgang , SUPER GAME PLAY ERVARING
Afbeeldingslocatie: http://www.medstudentsonline.com.au/attachments/f48/705d1348124483-umat-2012-thread-909263d6_2291482-not_sure_if_serious.jpeg

[ Voor 71% gewijzigd door Renzzie op 04-05-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:17:
Ik heb er 30,- voor betaald, gelukkig maar want als ik er 60,- voor had neergelegd had ik mij echt bekocht gevoeld. De mensen die te hoge verwachtingen hadden zijn de kwaliteit van simcity4+mods gewend. Je verwacht bij een vervolg dat de meeste goeie dingen van het vorige deel er weer in zitten, maar dat is helaas niet het geval. Misschien na een lading mods en patches, maar het schiet vooralsnog niet op met de mods en er zijn nog heel wat patches nodig om alle bugs eruit te halen :(

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 08:10
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar ik waag het erop.

Ik wou ook eens simcity gaan spelen op een dag da ik mij verveel. Dus ik heb net een cd key gekocht bij http://www.gameholds.com/simcity-pc-cd-key.html?a_aid=allkeyshop Nu staat er bij hun uitleg het volgende:
"Important notice: We only sell the key/code to activate the full game. We do not deliver software or CDs/DvDs. Read the article description how and where to download."
Als ik dan bij de "description" lees en bij de mail waar ze mij de key hebben gegeven, staat er nergens info voor het downloaden van het spel.
Kan iemand mij wegwijze hoe ik het spel nu ook op mijn PC krijg?

[ Voor 6% gewijzigd door sn33ky op 05-05-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
sn33ky schreef op zondag 05 mei 2013 @ 11:29:
Beste, Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar ik waag het er op.

Ik wou ook eens simcity gaan spelen op een dag da ik mij verveel. Dus ik heb net een key gekocht bij http://www.gameholds.com/ Nu staat er bij hun uitleg het volgende:
"Important notice: We only sell the key/code to activate the full game. We do not deliver software or CDs/DvDs. Read the article description how and where to download."
Als ik dan bij de "description" lees en bij de mail waar ze mij de key hebben gegeven, staat er nergens info voor het downloaden van het spel.
Kan iemand mij op wegwijze hoe ik het spel nu ook op mijn PC krijg?
Origin installeren en opstarten, , Dan Origin - Redeem product code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:30
sn33ky schreef op zondag 05 mei 2013 @ 11:29:
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar ik waag het erop.

Ik wou ook eens simcity gaan spelen op een dag da ik mij verveel. Dus ik heb net een cd key gekocht bij http://www.gameholds.com/simcity-pc-cd-key.html?a_aid=allkeyshop Nu staat er bij hun uitleg het volgende:
Kan iemand mij wegwijze hoe ik het spel nu ook op mijn PC krijg?
Je kunt het spel downloaden en installeren via Origin, daar voer je je key in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 08:10
Thanks, Simpel maar je moet het maar weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
Om hier even op terug te komen:

Koop vooral SimCity niet via Gamecardwinkel... EA heeft al deze codes gedeactiveerd omdat Gamecardwinkel fraude zou hebben gepleegd. SimCity is uit je lijst verdwenen en EA wil niks voor je doen.
Contact krijgen met Gamecardwinkel is ook onmogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 22:36
Grazder schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:04:
Om hier even op terug te komen:

Koop vooral SimCity niet via Gamecardwinkel... EA heeft al deze codes gedeactiveerd omdat Gamecardwinkel fraude zou hebben gepleegd. SimCity is uit je lijst verdwenen en EA wil niks voor je doen.
Contact krijgen met Gamecardwinkel is ook onmogelijk..
Hier hetzelfde.
Ben op dit moment bezig het via een juridische weg terug te krijgen.

KVK gegevens van gamecardwinkel zijn gelukkig te verkrijgen via kvk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grazder
Vimana, yup ik ben ook aan het kijken hoe en wat. Houden elkaar op de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Laatst online: 23:06

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Beste Tweakers,

Het lijkt mij leuk om ook SimCity te gaan spelen in mijn (schaarse) vrije uurtjes (liefst met andere Tweakers).
Nu ben ik een Mac gebruiker, en voor Mac komt SimCity pas 11 juni uit.

De game kan alvast in pre-order worden gekocht, alleen twijfel ik over de versie.
Ik twijfel tussen de Limited en de Digital Deluxe versie.

Het prijsverschil vind ik vrij groot, daar waar ik ook niet weet of ik het spel leuk ga vinden..
Kortom welke adviseren jullie mij? De extra steden kan je later niet apart er bij kopen of wel? (zie ik nergens).

Alvast bedankt !

#speelde-vroeger-ooit-simcity2000

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het het geld waard om 3 maanden na de standaard versie gekocht te hebben, nog de Digital Deluxe versie aan te schaffen. Ik merk toch vaak dat als ik dingen wil overnemen (claimen) dat ik dan een blokkade krijg dat ik niet de content heb.

Zo ja, is er nog iemand die hiervoor een key heeft of weet iemand daar toevallig nog een site voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 14:02
Kijk eens in dit topic.

Daar staan meerdere sites waar je tegen een goede prijs een key kan bemachtigen die je via Origin kunt verzilveren. En of het dat waard is moet je zelf bepalen. Als je niet veel problemen ondervindt met de game en je hebt er plezier aan zou ik de Digital Deluxe wel aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
frankwopereis schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:41:
Beste Tweakers,

Het lijkt mij leuk om ook SimCity te gaan spelen in mijn (schaarse) vrije uurtjes (liefst met andere Tweakers).
Nu ben ik een Mac gebruiker, en voor Mac komt SimCity pas 11 juni uit.

De game kan alvast in pre-order worden gekocht, alleen twijfel ik over de versie.
Ik twijfel tussen de Limited en de Digital Deluxe versie.

Het prijsverschil vind ik vrij groot, daar waar ik ook niet weet of ik het spel leuk ga vinden..
Kortom welke adviseren jullie mij? De extra steden kan je later niet apart er bij kopen of wel? (zie ik nergens).

Alvast bedankt !

#speelde-vroeger-ooit-simcity2000
De steden kun je los kopen achteraf voor een tientje per stuk. Ik heb de Digital Deluxe, maar vind de steden niet veel toevoegen, 't is leuk om wat andere graphics te hebben, maar heeft geen enkele gameplay waarde.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

fast2play zijn de DLC uitbreidingen 6.99 euro

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met die shop?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is het nu veilig om een code te kopen bij G2play? Hoor hier en daar dat bij andere shops codes worden geblokt. Wil geen enkel risico lopen dat mijn Origin account wordt gesloten of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Hey,

Persoonlijk heb ik hele slechte ervaringen met EA en origin. Zo is een van mijn origin accounts gehacked en als ik mail krijg ik maar geen gehoor terug. Met andere woorden mijn account is nu al een weekje niet te gebruiken!

Dit vind ik toch wel bagger, hoewel ik alleen Alice, en Crysis 2 erop heb, maar toch dat zijn games die ik van mijn verdiend geld heb gekocht en ik zou ze graag terug willen. Maar nee EA laat niets weten. Dus nu dacht ik misschien dat ik simcity wil spelen het lijkt me een super toffe game, maar ik twijfel nog. De slechte ervaringen met EA etc, wat zeggen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Onlangs heeft mijn computer het begeven,en heb ik alle games terug moeten installeren waaronder SIM CITY EN SIMS 3

wel, wat nu het probleem is, ik kan deze game niet meer spelen. Ik moet mijn KEY opnieuw ingeven wat het dus niet mogelijk maakt omdat ik het al eerder heb gedaan!
Mijn games bij origin zijn ook allemaal mag!

AUB HELP ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:17:
Beste,

Onlangs heeft mijn computer het begeven,en heb ik alle games terug moeten installeren waaronder SIM CITY EN SIMS 3

wel, wat nu het probleem is, ik kan deze game niet meer spelen. Ik moet mijn KEY opnieuw ingeven wat het dus niet mogelijk maakt omdat ik het al eerder heb gedaan!
Mijn games bij origin zijn ook allemaal mag!

AUB HELP ME!
Niet echt de juiste plek voor deze vraag, maar als het goed is staan al die games in je Origin account. Je hoeft dus niet opnieuw de key in te voeren, gewoon opnieuw downloaden. Van Simcity weet ik sowieso dat je de key moest invoeren om te kunnen spelen, zou gewoon moeten werken. Downloaden die hap!
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Het unlocken via VPNs wordt gezien als het omzeilen van een beperking en willen we hier niet zien.

Maak een foto, tik een verhaal en win die SimCity Challenge helikoptervlucht!