nvm.
[ Voor 91% gewijzigd door CyberHanz op 07-02-2013 17:22 ]
[ Voor 91% gewijzigd door CyberHanz op 07-02-2013 17:22 ]
De beta was tijdelijk van 24 t/m 28 januari en dus misschien op 17 februari.Egocentrix1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:17:
Nu wordt ik wel nieuwsgierig naar dat spel. Bestaat er nog ergens een demo die wel werkt of moet ik via 'alternatieve kanalen' gaan zoeken?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 18% gewijzigd door Egocentrix op 07-02-2013 17:29 ]
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
CitiesXL 2011 is te vinden via andere wegen... Nieuwste kan ik niet vinden.Egocentrix1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:23:
Haha, eigenlijk doelde ik op Cities XL! De beta van Simcity heb ik gespeeld en ik heb er heel veel zin in, maar de concurrent heb ik geen ervaring mee. En de demo die ik kon vinden zoekt een server die niet meer bestaat.
11 en 12 zijn hetzelfde spel.Penait1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:31:
[...]
CitiesXL 2011 is te vinden via andere wegen... Nieuwste kan ik niet vinden.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
CXL2012 is een expansion pack voor CXL2011
[ Voor 71% gewijzigd door anandus op 07-02-2013 17:35 ]
The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.
Yups. Een hoop woorden voor een steelbook en de volgende 2 DLC:Lekkerboeie86 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:37:
Het de collecters edition besteld voor 57.- incl levering
dit zou er allemaal bij moeten zitten:
De Collectors Edition van SimCity bevat:
- De game SimCity in een speciale Steelbook verpakking
- Extra speelbare karakters, de slechte Dr. Vu en de superheld MaxisMan
- Extra misdaadmissies
- Een Superheldenhoofdkwartier (van MaxisMan)
- Een Super Schurk Schuilplaats Van Dr. Vu)
- Exclusieve Europese trekpleisters zoals de Big Ben
- Exclusieve Europese vervoersmiddelen zoals de Britse dubbeldekkerbussen
- Exclusieve Europese sfeerstijlen
[ Voor 35% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-02-2013 17:43 ]
Als je wat meer naar beneden scrolt:anandus schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:46:
Binnenkomt schijnt er footage te komen van de Helden & Schurkenset, als ik dit mag geloven.
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 07-02-2013 18:27 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Erm.. Oepssjoerddebruin schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:24:
[...]
Als je wat meer naar beneden scrolt
De Schurken & Heldenset krijg je erbij als je pre-ordert, of je nou de gewone (in pre-order heet-ie limited), collection of digital deluxe versie kiest.Er!k schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:06:
Damn, had ik nou toch maar de gewone editie gepreordered voor dezelfde prijs
War is the only proper school of the surgeon.
[ Voor 0% gewijzigd door Mauz1978 op 07-02-2013 20:09 . Reden: typo ]
Something under the bed is drooling
InderdaadLekkerboeie86 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:10:
zijn er nog plaatsen trouwens? want heb ook wel interesse
Absoluut, ik zet iedereen nu gewoon op de lijst die mij een DM'tje stuurt.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:10:
zijn er nog plaatsen trouwens? want heb ook wel interesse
[ Voor 9% gewijzigd door RVE_NL op 07-02-2013 22:26 ]
CitiesXL is ook gewoon drastisch slecht geprogrammeerd, het spel is niet multi threaded en maakt dus geen gebruik van meerdere cores, het spel heeft een 32 bit geheugen limiet dus joun 12gb zul je inderdaad niet vol zien lopen aangezien het spel er bij 2-3gb uit crasht. Het had een heel goed spel kunnen zijn als er wat meer moeite in was gestokenSoaDmaggot schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:59:
[...]
Niet bepaald, ook de CPU is bij CitiesXL een hard beperkende factor... Ik speel de game met 12GB ram wat verre van vol loopt, maar de game blijft crap lopen.
Makkelijk en best op te lossen? Iedereen is razend enthousiast over die game, behalve de performance issues. Denk je dat zij niet ook in zien dat die game velen malen beter zou verkopen als ze die issues opgelost hebben
[ Voor 11% gewijzigd door Magic op 08-02-2013 08:45 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Inschrijven voor de 2e beta? Whut, waar?volkano schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:28:
Weet iemand of de tweede beta (op 17/18 feb) ook speelbaar is op de Mac ondanks dat Origin nog in Alpha fase is? (wellicht via een omweg?)
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de tweede beta. Mocht ik een key krijgen en niet kunnen spelen, dan mag iemand hem van me hebben
Ik weet dat er een tweede beta aan komt, maar kon je je daar al voor inschrijven dan?volkano schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:28:
Weet iemand of de tweede beta (op 17/18 feb) ook speelbaar is op de Mac ondanks dat Origin nog in Alpha fase is? (wellicht via een omweg?)
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de tweede beta. Mocht ik een key krijgen en niet kunnen spelen, dan mag iemand hem van me hebben
http://www.simcity.com/beta
Geen idee, maar de beta site is blijkbaar al wel (of nog steeds) open..http://www.simcity.com/betaSoaDmaggot schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:33:
[...]
Ik weet dat er een tweede beta aan komt, maar kon je je daar al voor inschrijven dan?
[ Voor 48% gewijzigd door Mils op 08-02-2013 09:43 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50

[ Voor 7% gewijzigd door PeterSelie op 08-02-2013 09:40 ]
Misschien ga ik al een stap te ver. Maar is het niet makkelijker om nu al wat indelingen te maken. Niet iedereen weet momenteel wat zijn stad gaat worden, maar mensen weten wel hoeveel tijd ze kunnen doorbrengen aan hun stad. Mogelijk dat we daar al een indeling voor kunnen maken?Donstil schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:20:
[...]
[...]
Absoluut, ik zet iedereen nu gewoon op de lijst die mij een DM'tje stuurt.
Zodra hij uit is praten we via irc oid wel verder over hoe we wat willen en wanneer.
Ik vraag me af of ze dat dan ook doen voor pre orders die al maanden geleden zijn gedaan.SoaDmaggot schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:39:
Ik denk dat hij wéér open is, aangezien ik me opnieuw in heb kunnen schrijven. Wat wel grappig is overigens, de melding dat je bij het pre-orderen van de game nu tijdelijk je plek verzekerd in de komende beta. Zo te zien probeert Maxis snel alle aankopen nog even via de eigen verkoopkanalen te verzekeren, in plaats van de (veelal goedkopere) andere kanalen:
[afbeelding]
Waar dan weer niets op de Nederlandse 'Buy' page over te vinden is..
Ik denk dat je een belangrijk punt van kritiek over het hoofd heb gezienProfoundValue schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:08:
Heb net even gekeken naar wat voor game deze nieuwe versie van SimCity nou eigenlijk is.. en ik moet zeggen dat ik dit de eerste echt goed en volledig uitgewerkte versie tot nu toe vind!
't spel ziet er gelikt uit, de UI ziet er mooi en inuitief en vooral dat idee van Region-play bevalt mij heel erg! Denk er nog even over, maar denk dat ik dit spel zeker ga pre-orderen!
Zet mij daarom ook maar op 't lijstje met als soort stad: een Metropolitan-New-York-Look-a-Like-stad!
Ik denk dat we dat via irc maar moeten doen een paar dagen voor de Release, nu is toch nog niet alle informatie beschikbaar dus ik denk persoonlijk dat het nu nog niet zoveel zin heeft.Tooms schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:58:
[...]
Misschien ga ik al een stap te ver. Maar is het niet makkelijker om nu al wat indelingen te maken. Niet iedereen weet momenteel wat zijn stad gaat worden, maar mensen weten wel hoeveel tijd ze kunnen doorbrengen aan hun stad. Mogelijk dat we daar al een indeling voor kunnen maken?
Ik heb tijdens het kijken van beta footage en demonstraties ook zeer gemengde gevoelens gehad. Eigenlijk zie ik dit (nog) niet als "Echte" simcity. Misschien meer als een combinatie van de beste elementen van simcity societies en simcity (en een snufje simtown?). Daarom in vergelijking met simcity 4 vind ik het niet direct een opvolger en viel het me tegen. Toen ik het echter als een losse game ging zien die toevallig simcity heet werd ik wel heel enthousiast, en ik kan niet wachten om het te spelenRocketKoen schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:10:
[...]
Ik denk dat je een belangrijk punt van kritiek over het hoofd heb gezien
De steden zijn een stuk kleiner. Misschien dat je net lower manhattan kan maken in 1 plot.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Keurige kastjes ja die X51's . Zal idd wel prima draaienVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:45:
Hier ook maar ingeschreven voor de beta.
Gisteren ook een nieuwe PC besteld (Alienware x51 met GTX660) dus dat moet wel lekker gaan draaien.
Thank you for registering
The team at Maxis is excited to give you an early opportunity to play SimCity! If you are selected for the Closed Beta we will be contacting you with an email in the near future. Check back to SimCity.com for more updates.
For a limited time, pre-order SimCity to guarantee your spot in the upcoming beta!
Read more about the Closed Beta on our FAQ.
For more info about the game, check out our latest blogs, videos, and screenshots.
Top! Het is wel een download only, maar mooie prijsmschol schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:06:
voor de mensen die de limited edition nog willen scoren: nu voor €39,04 via GreenmanGaming te krijgen (d.m.v. een kortingscoupon)
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
voor de mensen die ook de steden pakketten willen: voor 19,99 kan je een Digital deluxe upgrade kopen via originSoepstengel schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:33:
[...]
Top! Het is wel een download only, maar mooie prijsBedankt voor de tip
Diamant Parkje zit ook in de Limited Editionmschol schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:37:
[...]
voor de mensen die ook de steden pakketten willen: voor 19,99 kan je een Digital deluxe upgrade kopen via origin
scheelt je in totaal zo'n €20,96 t.o.v. de DD via origin bestellen en 'mis' je alleen het diamant parkje..
Ik ben bang dat mijn spelervaring behoorlijk te leiden zal hebben onder het gemis van het diamanten parkje.mschol schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:37:
[...]
voor de mensen die ook de steden pakketten willen: voor 19,99 kan je een Digital deluxe upgrade kopen via origin
scheelt je in totaal zo'n €20,96 t.o.v. de DD via origin bestellen en 'mis' je alleen het diamant parkje..
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
ik heb die beta nog op mn pc en kijk zo nu en dan nog of er valt te spelen, dat kan natuurlijk niet!anandus schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:36:
Nee, vooralsnog moeten we het doen met de paar tweets, die ene website, het feit dat een beta forum hernoemd is naar Beta 1 en het feit dat de beta inschrijving heropend is.
Dat is alles wat we weten so far.
[ Voor 19% gewijzigd door Steelo op 08-02-2013 14:16 ]
Ltrz,....
Staat dat het een enhanced edition is, dus ik gok dat er wel meer unlocked is.Evil Cowman schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:16:
zo te zien zelfde beta eigenlijk dus? alle gelockte dingen nog steeds gelockt.. benieuwd of je nu alweer maar een uur een stad kan spelen..
[ Voor 9% gewijzigd door Basekid op 08-02-2013 14:17 ]
Ok ja dan heb je gelijk. Enhanced zal dan wel bugfixes betekenen. Beetje jammerEvil Cowman schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:18:
Q: Will other items be unlocked?
A: This is the same build as the previous beta. Previous items that were locked are still locked. We did incorporate a number of fixes resulting from found bugs and feedback from the first Closed Beta.
bron: http://www.simcity.com/en...simcity-closed-beta-2-faq
[ Voor 26% gewijzigd door Steelo op 08-02-2013 14:21 ]
Ltrz,....
Eerst hadden we alleen de bus, en alleen de wind farmloads of public transportation options, and several options on how you can power your city
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 08-02-2013 14:23 ]
Q: Why is there another beta? What’s the purpose of this beta?
A: We learned a great deal from our first Closed Beta and have set-up a second beta for the primary purpose of testing our servers. We have added more capacity to our servers in order to accommodate the flow of players. This beta will help us stress test them.
[ Voor 75% gewijzigd door frankvdberg op 08-02-2013 14:30 ]
Verwijderd
In de eerste beta hadden we ook al de coal power plant. Public transportation options zouden wel nieuw zijn, maar ik vermoed eigenlijk niet dat daar veranderingen in zullen zijn.anandus schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:23:
Dit ziet er nieuw uit?
[...]
Eerst hadden we alleen de bus, en alleen de wind farm
(Of begrijp ik het verkeerd?)
Alleen de wind farm? er waren nog 2 powerplants beschikbaar toch?anandus schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:23:
Dit ziet er nieuw uit?
[...]
Eerst hadden we alleen de bus, en alleen de wind farm
(Of begrijp ik het verkeerd?)
Gas Olie en Kool ;-)Donstil schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:32:
[...]
Alleen de wind farm? er waren nog 2 powerplants beschikbaar toch?
Ja dat idee heb ik dus ook. De limited edition is echt de moeite niet, de deluxe edition is nog wel grappig, met stijlen van meerdere steden en landmarks en meerdere transportation, zoals de dubbeldekkers uit Londen en de hoge snelheidstrein, wat je zelf ook al aangaf. Maar of dat het geld waar is... Ik weet het eerlijk gezegd niet nee. Daarom heb ik 'm ook nog niet besteld. Ik was eigenlijk al bereid om 80 euro uit te geven voor de deluxe omdat ik heel veel zin heb in dit spel, maar je krijgt er eigenlijk maar heel weinig voor...ProfoundValue schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:35:
Als ik de verschillende Limited-versies naast elkaar zet: SIMCITY™ LIMITED EDITION en de SIMCITY™ DIGITAL DELUXE dan moet ik zeggen dat ik niet echt warm wordt van beiden.. 't enige wat op z'n minst grappig is, is de hogesnelheids-trein die je bij de Digital Deluxe-versie krijgt, maar om daar 20 euro extra voor neer te tellen..
Sterker nog trouwens, normaal zijn de Limited Editions nog spannend, maar ik denk dat ik bij dit spel voor de normale versie zal gaan hoor..
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Is nog helaas niet bekend. Ze zijn er druk mee bezig.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:40:
Wie denkt te weten wanneer hij voor de Mac komt?
ohja, ik heb die gewoon niet gebruikt in de vorige beta. Duh
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:40:
Wie denkt te weten wanneer hij voor de Mac komt?
SimCity for Mac will be available in Spring 2013.
[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 08-02-2013 14:44 ]
Iemand op YouTube die onze mening kracht bij zet:Luuk1983 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:39:
[...]
Ja dat idee heb ik dus ook. De limited edition is echt de moeite niet, de deluxe edition is nog wel grappig, met stijlen van meerdere steden en landmarks en meerdere transportation, zoals de dubbeldekkers uit Londen en de hoge snelheidstrein, wat je zelf ook al aangaf. Maar of dat het geld waar is... Ik weet het eerlijk gezegd niet nee. Daarom heb ik 'm ook nog niet besteld. Ik was eigenlijk al bereid om 80 euro uit te geven voor de deluxe omdat ik heel veel zin heb in dit spel, maar je krijgt er eigenlijk maar heel weinig voor...
Dat is pas klare taal"Limited edition" my ass!
Seriously, Focus on making the game like the good old was!
This limited things is horrible, and a bad excuse to you greedy bastards who wants more money from us....
Fuck it, im only getting the basic game, this limited shit is useless and unnecessary.
Nee, je moet opnieuw worden geselecteerd.Postius schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:56:
Als je in de vorige beta zat, zit je dan ook automatisch in de gesloten die nu nieuw is?
Hoe weet je dat?sjoerddebruin schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:58:
[...]
Nee, je moet opnieuw worden geselecteerd.
Haha ja 2015 dan heRocketKoen schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:54:
(Bij Valve, Half November)
Verwijderd
Je zou je kunnen afvragen of je die key niet alleen nodig hebt om de client te kunnen downloaden. Als je dan de client al hebt hoef je alleen maar te updaten. Tenzij ze je keyversie controleren bij het updaten of dat de oude betaclient gewoon niet meer werkt.sjoerddebruin schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:58:
[...]
Nee, je moet opnieuw worden geselecteerd.
Hier, de FAQ van deze bèta: http://www.simcity.com/en...simcity-closed-beta-2-faq
Lol, die heeft zeker niet door dat de limited edition de basic versie *is*
Heb ik ook, heb je de ghostery plugin? Toen ik die uitzette ging het in 1x goed.Postius schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:08:
Maar 1 op de 10 keer kan ik me aanmelden voor de beta. De accept knop verdwijnt de hele tijd...
Dat is het zelfde tekstje als de afgelopen beta. Staat toch niet in dat mensen die al een login hebben sinds beta 1 niet mogen "beta testen"?sjoerddebruin schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:09:
[...]
Hier, de FAQ van deze bèta: http://www.simcity.com/en...simcity-closed-beta-2-faq
Q: I registered for the beta, when will I receive my code?
A: If you have been selected, you will receive an email during Saturday February 16 with your unique redemption code and instructions how to join the beta. We want to get as many fans into the beta as possible, but we can only invite a small group of fans to participate.
Ik haal hier niet uit dat oude spelers (oude beta spelers) ook in de nieuwe kunnen. Echter staat er ook niet dat het niet zo is. Ze zeggen er gewoon niks over.sjoerddebruin schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:09:
[...]
Q: I registered for the beta, when will I receive my code?
A: If you have been selected, you will receive an email during Saturday February 16 with your unique redemption code and instructions how to join the beta. We want to get as many fans into the beta as possible, but we can only invite a small group of fans to participate.
Dat spel was ik al weer helemaal vergeten, wat was ik verslaafd aan dat spelVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:17:
Kan je ook deze werelden koppelen aan SimCopter?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq