Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• CyberHanz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-11 11:57
nvm.

[ Voor 91% gewijzigd door CyberHanz op 07-02-2013 17:22 ]

Egocentrix1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:17:
Nu wordt ik wel nieuwsgierig naar dat spel. Bestaat er nog ergens een demo die wel werkt of moet ik via 'alternatieve kanalen' gaan zoeken?
De beta was tijdelijk van 24 t/m 28 januari en dus misschien op 17 februari.

'Alternatieve kanalen' ga je hem niet vinden, denk ik, gezien de client-server-opzet.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:56

Egocentrix

Parttime zeurkous

Haha, eigenlijk doelde ik op Cities XL! De beta van Simcity heb ik gespeeld en ik heb er heel veel zin in, maar de concurrent heb ik geen ervaring mee. En de demo die ik kon vinden zoekt een server die niet meer bestaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Egocentrix op 07-02-2013 17:29 ]

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-11 01:18
Egocentrix1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:23:
Haha, eigenlijk doelde ik op Cities XL! De beta van Simcity heb ik gespeeld en ik heb er heel veel zin in, maar de concurrent heb ik geen ervaring mee. En de demo die ik kon vinden zoekt een server die niet meer bestaat.
CitiesXL 2011 is te vinden via andere wegen... Nieuwste kan ik niet vinden.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Penait1 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:31:
[...]

CitiesXL 2011 is te vinden via andere wegen... Nieuwste kan ik niet vinden.
11 en 12 zijn hetzelfde spel.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

CXL-topic -> [PC] Cities XL
Postius schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:33:
[...]

11 en 12 zijn hetzelfde spel.
CXL2012 is een expansion pack voor CXL2011 :)
Extra gebouwen, maps, etc.

[ Voor 71% gewijzigd door anandus op 07-02-2013 17:35 ]

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:56

Egocentrix

Parttime zeurkous

Goed punt, zal het niet meer doen :P

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:19
Het de collecters edition besteld voor 57.- incl levering
dit zou er allemaal bij moeten zitten:

De Collectors Edition van SimCity bevat:
- De game SimCity in een speciale Steelbook verpakking
- Extra speelbare karakters, de slechte Dr. Vu en de superheld MaxisMan
- Extra misdaadmissies
- Een Superheldenhoofdkwartier (van MaxisMan)
- Een Super Schurk Schuilplaats Van Dr. Vu)
- Exclusieve Europese trekpleisters zoals de Big Ben
- Exclusieve Europese vervoersmiddelen zoals de Britse dubbeldekkerbussen
- Exclusieve Europese sfeerstijlen
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:37:
Het de collecters edition besteld voor 57.- incl levering
dit zou er allemaal bij moeten zitten:

De Collectors Edition van SimCity bevat:
- De game SimCity in een speciale Steelbook verpakking
- Extra speelbare karakters, de slechte Dr. Vu en de superheld MaxisMan
- Extra misdaadmissies
- Een Superheldenhoofdkwartier (van MaxisMan)
- Een Super Schurk Schuilplaats Van Dr. Vu)
- Exclusieve Europese trekpleisters zoals de Big Ben
- Exclusieve Europese vervoersmiddelen zoals de Britse dubbeldekkerbussen
- Exclusieve Europese sfeerstijlen
Yups. Een hoop woorden voor een steelbook en de volgende 2 DLC:
* Schurken & Helden
* Britse Stedenset
:p

• Lekkerboeie86
Hahaha vergeet de steelcase niet xD

oeps.. die staat er zelfs bij.. :X

[ Voor 35% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-02-2013 17:43 ]

Binnenkomt schijnt er footage te komen van de Helden & Schurkenset, als ik dit mag geloven.

• Lekkerboeie86
Wat ontzettend stom trouwens dat je bij een digital deluxe uitvoering meer DLC krijgt dat de collecters edition :s

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
Tjah, bij de DLC krijg je dan weer een mooie hoes, iets wat het écht een collectors item maakt en achteraf niet te 'upgraden' is.

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:58
anandus schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:46:
Binnenkomt schijnt er footage te komen van de Helden & Schurkenset, als ik dit mag geloven.
Als je wat meer naar beneden scrolt:

• PeterSelie
Dat ziet er op zijn minst gezegd vrij lame uit..

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat vind ik dan weer een beetje sneu eerlijk gezegd.

edit: Oke niet de enige zie ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 07-02-2013 18:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Ik vind het wel grappig eigenlijk :P al denk ik niet dat ik zoiets in mijn stad zou bouwen.
sjoerddebruin schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:24:
[...]
Als je wat meer naar beneden scrolt
Erm.. Oeps :P

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 12:46
als het alleen een held en een super schurk is en geen extra's... is het inderdaad wel zielig (kinderlijk haast)

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:41
Damn, had ik nou toch maar de gewone editie gepreordered voor dezelfde prijs :p
Er!k schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:06:
Damn, had ik nou toch maar de gewone editie gepreordered voor dezelfde prijs :p
De Schurken & Heldenset krijg je erbij als je pre-ordert, of je nou de gewone (in pre-order heet-ie limited), collection of digital deluxe versie kiest.

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Mag toch hopen dat er toch iets meer volwassenen DLC's komen.. Want ik zie dit niet echt als een "must" DLC, mischien een MUST uitgeschakelde DLC :)

War is the only proper school of the surgeon.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:59

Mauz1978

Console War Veteran

Ben hoop ik niet de enige die die toevoeging compleet niet vind passen in een sim. Ze maken een hele mooie game, met goed doordachte simulatietechnieken (glassbox etc), en dan gaan ze comic con achtige dingen erin gooien. Ik wil wel die extra steden sets en zo, maar kan je die echt onrealistische dingen online niet uitschakelen? (waarmee ik niet wil insinueren dat SimCity realistisch is, maar een beetje Sim City'er weet wat ik bedoel, deze ongein hoort thuis in die digitale poppenkast die The Sims heet)....

[ Voor 0% gewijzigd door Mauz1978 op 07-02-2013 20:09 . Reden: typo ]

Something under the bed is drooling

Tja, aan de andere kant zitten er ook vliegende schotels, zombies en gigantische robots in (mits je in de normale modus speelt).

• snowD
zombies? :3

• Donstil
  • Niet online
Het GOT Provincie lijstje is weer up to date.

• Lekkerboeie86
zijn er nog plaatsen trouwens? want heb ook wel interesse :)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-11 17:02
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:10:
Inderdaad

• Donstil
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:10:
Absoluut, ik zet iedereen nu gewoon op de lijst die mij een DM'tje stuurt.
Zodra hij uit is praten we via irc oid wel verder over hoe we wat willen en wanneer.

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-11 23:25
Ik ben al een tijdje dit topic aan het volgen, je mag mij ook toevoegen aan het lijstje. Origin: rogerveijk, wss ga ik voor een high tech stadje :).

Update: PM verstuurd

[ Voor 9% gewijzigd door RVE_NL op 07-02-2013 22:26 ]

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:54
SoaDmaggot schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:59:
[...]

Niet bepaald, ook de CPU is bij CitiesXL een hard beperkende factor... Ik speel de game met 12GB ram wat verre van vol loopt, maar de game blijft crap lopen.

Makkelijk en best op te lossen? Iedereen is razend enthousiast over die game, behalve de performance issues. Denk je dat zij niet ook in zien dat die game velen malen beter zou verkopen als ze die issues opgelost hebben
CitiesXL is ook gewoon drastisch slecht geprogrammeerd, het spel is niet multi threaded en maakt dus geen gebruik van meerdere cores, het spel heeft een 32 bit geheugen limiet dus joun 12gb zul je inderdaad niet vol zien lopen aangezien het spel er bij 2-3gb uit crasht. Het had een heel goed spel kunnen zijn als er wat meer moeite in was gestoken ;(

Overigens had ik een Simcity beta key maar Origin weigerde de Simcity client te installeren, als ik voor de 2e beta weer een key ontvang gaat deze naar een tweaker O+

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Inderdaad, CitiesXL heeft heel veel potentie, misschien wel genoeg om Simcity van de troon te stoten, maar zolang Focus Home er achterzit wordt het niks. Zij hebben de game gekocht van het failliete Monte Christo, de multiplayer eruit gesloopt, wat lots toegevoegd en als een nieuw spel uitgebracht. Volgens mij hebben ze ook geen echte programmeurs in dienst.

Hoewel CitiesXL in de basis helemaal geen slecht spel is, afgezien van de programmeerfouten, heb ik bij citiesXL meer het gevoel of ik in een "computerprogramma" bezigben dan met een "computergame". Alles wat er gedaan moet worden voelt meer als werk dan als een spel.

[ Voor 11% gewijzigd door Magic op 08-02-2013 08:45 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-10 15:20
Weet iemand of de tweede beta (op 17/18 feb) ook speelbaar is op de Mac ondanks dat Origin nog in Alpha fase is? (wellicht via een omweg?)

Ik heb me zojuist ingeschreven voor de tweede beta. Mocht ik een key krijgen en niet kunnen spelen, dan mag iemand hem van me hebben :)

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:17
volkano schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:28:
Weet iemand of de tweede beta (op 17/18 feb) ook speelbaar is op de Mac ondanks dat Origin nog in Alpha fase is? (wellicht via een omweg?)

Ik heb me zojuist ingeschreven voor de tweede beta. Mocht ik een key krijgen en niet kunnen spelen, dan mag iemand hem van me hebben :)
Inschrijven voor de 2e beta? Whut, waar?

• PeterSelie
volkano schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:28:

Ik weet dat er een tweede beta aan komt, maar kon je je daar al voor inschrijven dan?

• volkano
Basekid schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:30:
[...]

Inschrijven voor de 2e beta? Whut, waar?
http://www.simcity.com/beta :)

Bron dat de tweede beta vermoedelijk eraan komt:
http://www.capsulecompute...nd-closed-beta-announced/

• volkano
SoaDmaggot schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:33:
[...]

Ik weet dat er een tweede beta aan komt, maar kon je je daar al voor inschrijven dan?
Geen idee, maar de beta site is blijkbaar al wel (of nog steeds) open..http://www.simcity.com/beta

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:04
Maar het lijkt me stug dat EA geen menubutton zal toevoegen aan de homepage bij een tweede beta ronde.

Ik heb mij, volgens mij, wel vier keer ingeschreven voor de vorige beta. Ik denk dat EA zich ook een keer achter de oren mag krabben m.b.t. het ontwerp van hun vorige beta inschrijfronde.

[ Voor 48% gewijzigd door Mils op 08-02-2013 09:43 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

• PeterSelie
Ik denk dat hij wéér open is, aangezien ik me opnieuw in heb kunnen schrijven. Wat wel grappig is overigens, de melding dat je bij het pre-orderen van de game nu tijdelijk je plek verzekerd in de komende beta. Zo te zien probeert Maxis snel alle aankopen nog even via de eigen verkoopkanalen te verzekeren, in plaats van de (veelal goedkopere) andere kanalen:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/50377664/screenshots/282c30c9303a4a58201d0fdf498b3fef.png

Waar dan weer niets op de Nederlandse 'Buy' page over te vinden is..

[ Voor 7% gewijzigd door PeterSelie op 08-02-2013 09:40 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-11 17:02
Volgens mij knalt die register pagina nu :P

• Basekid
Yup, en ik krijg allemaal errors erbij

• Mils
Hmm, heb mij net een seconde geleden nog een keer ingeschreven en de site werkte nog perfect.

• Tooms
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 21:43
Donstil schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:20:
[...]

[...]

Absoluut, ik zet iedereen nu gewoon op de lijst die mij een DM'tje stuurt.
Zodra hij uit is praten we via irc oid wel verder over hoe we wat willen en wanneer.
Misschien ga ik al een stap te ver. Maar is het niet makkelijker om nu al wat indelingen te maken. Niet iedereen weet momenteel wat zijn stad gaat worden, maar mensen weten wel hoeveel tijd ze kunnen doorbrengen aan hun stad. Mogelijk dat we daar al een indeling voor kunnen maken?

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:13
SoaDmaggot schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:39:
Ik denk dat hij wéér open is, aangezien ik me opnieuw in heb kunnen schrijven. Wat wel grappig is overigens, de melding dat je bij het pre-orderen van de game nu tijdelijk je plek verzekerd in de komende beta. Zo te zien probeert Maxis snel alle aankopen nog even via de eigen verkoopkanalen te verzekeren, in plaats van de (veelal goedkopere) andere kanalen:

[afbeelding]

Waar dan weer niets op de Nederlandse 'Buy' page over te vinden is..
Ik vraag me af of ze dat dan ook doen voor pre orders die al maanden geleden zijn gedaan.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Heb net even gekeken naar wat voor game deze nieuwe versie van SimCity nou eigenlijk is.. en ik moet zeggen dat ik dit de eerste echt goed en volledig uitgewerkte versie tot nu toe vind!
't spel ziet er gelikt uit, de UI ziet er mooi en inuitief en vooral dat idee van Region-play bevalt mij heel erg! Denk er nog even over, maar denk dat ik dit spel zeker ga pre-orderen!

Zet mij daarom ook maar op 't lijstje met als soort stad: een Metropolitan-New-York-Look-a-Like-stad!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:41
ProfoundValue schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:08:
Heb net even gekeken naar wat voor game deze nieuwe versie van SimCity nou eigenlijk is.. en ik moet zeggen dat ik dit de eerste echt goed en volledig uitgewerkte versie tot nu toe vind!
't spel ziet er gelikt uit, de UI ziet er mooi en inuitief en vooral dat idee van Region-play bevalt mij heel erg! Denk er nog even over, maar denk dat ik dit spel zeker ga pre-orderen!

Zet mij daarom ook maar op 't lijstje met als soort stad: een Metropolitan-New-York-Look-a-Like-stad!
Ik denk dat je een belangrijk punt van kritiek over het hoofd heb gezien ;)
De steden zijn een stuk kleiner. Misschien dat je net lower manhattan kan maken in 1 plot.

TheS4ndm4n#1919

• Lekkerboeie86
Heb me net opnieuw ingeschreven voor de beta. Nu hopen dat mn nieuwe laptop optijd binnen is :)

• Donstil
  • Niet online
Tooms schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:58:
[...]

Misschien ga ik al een stap te ver. Maar is het niet makkelijker om nu al wat indelingen te maken. Niet iedereen weet momenteel wat zijn stad gaat worden, maar mensen weten wel hoeveel tijd ze kunnen doorbrengen aan hun stad. Mogelijk dat we daar al een indeling voor kunnen maken?
Ik denk dat we dat via irc maar moeten doen een paar dagen voor de Release, nu is toch nog niet alle informatie beschikbaar dus ik denk persoonlijk dat het nu nog niet zoveel zin heeft.

• Lekkerboeie86
IRC is helemaal de shit. Nachten lang op gezeten toen ik nog verslaafd was aan Barafranca/Omerta 8)7

• Danno88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 13:44
Zojuist mij ook weer aangemeld voor de beta en de game ge pre-orderd via Wehkamp.
Was aan het wachten tot er een beetje korting was :)

DMtje gestuurd voor de regio lijst. Laat het maar snel volgende maand worden!!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RocketKoen schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:10:
[...]

Ik denk dat je een belangrijk punt van kritiek over het hoofd heb gezien ;)
De steden zijn een stuk kleiner. Misschien dat je net lower manhattan kan maken in 1 plot.
Ik heb tijdens het kijken van beta footage en demonstraties ook zeer gemengde gevoelens gehad. Eigenlijk zie ik dit (nog) niet als "Echte" simcity. Misschien meer als een combinatie van de beste elementen van simcity societies en simcity (en een snufje simtown?). Daarom in vergelijking met simcity 4 vind ik het niet direct een opvolger en viel het me tegen. Toen ik het echter als een losse game ging zien die toevallig simcity heet werd ik wel heel enthousiast, en ik kan niet wachten om het te spelen :)

Daarnaast zal simcity 4 nog niet snel van mijn harddisk verwijderd worden, na de tip om een regel in "graphic rules.sgr" toe te voegen werkt hij als een zonnetje op mijn moderne hardware :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
voor de mensen die de limited edition nog willen scoren: nu voor €39,04 via GreenmanGaming te krijgen (d.m.v. een kortingscoupon)

Verwijderd

Hier ook maar ingeschreven voor de beta.

Gisteren ook een nieuwe PC besteld (Alienware x51 met GTX660) dus dat moet wel lekker gaan draaien.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:45:
Hier ook maar ingeschreven voor de beta.

Gisteren ook een nieuwe PC besteld (Alienware x51 met GTX660) dus dat moet wel lekker gaan draaien.
Keurige kastjes ja die X51's . Zal idd wel prima draaien :)

Opvallend, bij die beta signup:
Thank you for registering
The team at Maxis is excited to give you an early opportunity to play SimCity! If you are selected for the Closed Beta we will be contacting you with an email in the near future. Check back to SimCity.com for more updates.

For a limited time, pre-order SimCity to guarantee your spot in the upcoming beta!

Read more about the Closed Beta on our FAQ.

For more info about the game, check out our latest blogs, videos, and screenshots.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-11 15:48
mschol schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:06:
voor de mensen die de limited edition nog willen scoren: nu voor €39,04 via GreenmanGaming te krijgen (d.m.v. een kortingscoupon)
Top! Het is wel een download only, maar mooie prijs :) Bedankt voor de tip _/-\o_

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Soepstengel schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:33:
[...]

Top! Het is wel een download only, maar mooie prijs :) Bedankt voor de tip _/-\o_
voor de mensen die ook de steden pakketten willen: voor 19,99 kan je een Digital deluxe upgrade kopen via origin :)
scheelt je in totaal zo'n €20,96 t.o.v. de DD via origin bestellen en 'mis' je alleen het diamant parkje..

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
mschol schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:37:
[...]

voor de mensen die ook de steden pakketten willen: voor 19,99 kan je een Digital deluxe upgrade kopen via origin :)
scheelt je in totaal zo'n €20,96 t.o.v. de DD via origin bestellen en 'mis' je alleen het diamant parkje..
Diamant Parkje zit ook in de Limited Edition :)

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 20:40
mschol schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:37:
[...]

Ik ben bang dat mijn spelervaring behoorlijk te leiden zal hebben onder het gemis van het diamanten parkje. :$

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• snowD
ik heb bij GameMania de Collectors edition besteld en het enige dat die extra geeft over de limited is de londen city pack dinges geval.... iets zegt me dat dit allemaal neer komt op het wel bekende "Day one DLC" welke later ook (onderbetaling) word uitgebracht voor de andere versies

• Donstil
  • Niet online
Is er al wat meer bekend van die bèta? Ik ven wel benieuwd hoelang we,mogen spelen en of we opnieuw moeten bedelen voor Keys of dat onze huidige keys nog werken (lijkt me wel)

Nee, vooralsnog moeten we het doen met de paar tweets, die ene website, het feit dat een beta forum hernoemd is naar Beta 1 en het feit dat de beta inschrijving heropend is.
Dat is alles wat we weten so far.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:45

The_Worst

Unox

En de ontwikkelaars herhalen nu niet meer dat het spel snel uitkomt maar ze weigeren er commentaar over.

Afbeeldingslocatie: http://storage.seanbeernink.nl/its_something.png

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• sjoerddebruin
Persbericht voor tweede bèta is net binnengekomen.

EA ANNOUNCES SECOND SIMCITY CLOSED BETA, REGISTRATION CLOSES FEBRUARY 11

Fan excitement for the release of SimCity has been growing. In order to give even more fans a taste of the game before its March launch, Maxis is proud to announce that it will be holding a second SimCity Closed Beta*. The second SimCity Closed Beta will be running from 1400GMT on February 16 to 1400GMT on February 17 and will feature an enhanced version of the one-hour slice of gameplay that delighted fans in January. Fans who haven’t already signed up for the beta can do so at www.SimCity.com/beta to help contribute to the launch of SimCity. Hurry, sign-ups end at 1400GMT on February 11.

To whet fan appetites even more, Maxis today unveiled a new trailer showing off the Limited Edition exclusive content, which can be found at YouTube: SimCity Limited Edition | Heroes and Villains

SimCity has been rated PEGI 7. To stay up-to-date on the latest regarding SimCity, and to pre-order now, please visit www.SimCity.com. Press assets for SimCity are available at http://ea.gamespress.com/

*For a full list of conditions, please visit www.SimCity.com/betadisclaimer

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

anandus schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:36:
Nee, vooralsnog moeten we het doen met de paar tweets, die ene website, het feit dat een beta forum hernoemd is naar Beta 1 en het feit dat de beta inschrijving heropend is.
Dat is alles wat we weten so far.
ik heb die beta nog op mn pc en kijk zo nu en dan nog of er valt te spelen, dat kan natuurlijk niet!
ECHTER is het inlogscherm wel een beetje aangepast en krijg je een andere error melding (dan tijdens het beta weekend) als je met de SC servers wilt connecten. Ook staat er dat de servers online zijn....
Dus wie weet......Misschien willen ze de server capaciteiten nog voor een bredere publiek laten testen. Open beta in de house?

En wie weet dat ze het under de radar houden om een massa aan eventuele 'nieuwe' beta testers die zich willen aanmelden willen voorkomen....maja, speculaties...
NOG 1 MAAND!!!

EDIT: Official CLOSED beta dus...

[ Voor 19% gewijzigd door Steelo op 08-02-2013 14:16 ]

Ltrz,....

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:37
zo te zien zelfde beta eigenlijk dus? alle gelockte dingen nog steeds gelockt.. benieuwd of je nu alweer maar een uur een stad kan spelen..

• Basekid
Evil Cowman schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:16:
zo te zien zelfde beta eigenlijk dus? alle gelockte dingen nog steeds gelockt.. benieuwd of je nu alweer maar een uur een stad kan spelen..
Staat dat het een enhanced edition is, dus ik gok dat er wel meer unlocked is.

[ Voor 9% gewijzigd door Basekid op 08-02-2013 14:17 ]

• Evil Cowman
Q: Will other items be unlocked?

A: This is the same build as the previous beta. Previous items that were locked are still locked. We did incorporate a number of fixes resulting from found bugs and feedback from the first Closed Beta.

bron: http://www.simcity.com/en...simcity-closed-beta-2-faq

• Basekid
Evil Cowman schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:18:
Q: Will other items be unlocked?

A: This is the same build as the previous beta. Previous items that were locked are still locked. We did incorporate a number of fixes resulting from found bugs and feedback from the first Closed Beta.

bron: http://www.simcity.com/en...simcity-closed-beta-2-faq
Ok ja dan heb je gelijk. Enhanced zal dan wel bugfixes betekenen. Beetje jammer

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Sowieso de nieuwe manier van zones aanleggen...of iig de layout aanpassing ervan.

[ Voor 26% gewijzigd door Steelo op 08-02-2013 14:21 ]

Ltrz,....

Dit ziet er nieuw uit?
loads of public transportation options, and several options on how you can power your city
Eerst hadden we alleen de bus, en alleen de wind farm

(Of begrijp ik het verkeerd?)

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 08-02-2013 14:23 ]

• Evil Cowman
naja ik denk dat het nog exact hetzelfde is.. sowieso ook maar weer 1 uurtje per stad :(

• frankvdberg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 23:59
Beta is alleen voor de serverload te testen meer niet...
Q: Why is there another beta? What’s the purpose of this beta?

A: We learned a great deal from our first Closed Beta and have set-up a second beta for the primary purpose of testing our servers. We have added more capacity to our servers in order to accommodate the flow of players. This beta will help us stress test them.

[ Voor 75% gewijzigd door frankvdberg op 08-02-2013 14:30 ]

• PeterSelie
Precies zoals het hoort. Het gaat allereerst om het vinden én reporten van bugs, dat je als speler alvast een voorproefje krijgt is leuk maar is natuurlijk niet de allereerste reden.

Schrijf je dan niet in :>

Verwijderd

Ik ben benieuwd of ik dan alleen mijn vorige beta versie hoef te updaten, want die heb ik nog op mijn computer staan.

• oppie85
  • Laatst online: 25-05-2021
anandus schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:23:
Dit ziet er nieuw uit?

[...]

In de eerste beta hadden we ook al de coal power plant. Public transportation options zouden wel nieuw zijn, maar ik vermoed eigenlijk niet dat daar veranderingen in zullen zijn.

• Evil Cowman
oh ik bedoelde het niet negatief hoor.. ik kijk er zeker naar uit! had alleen gehoopt dit keer iets verder te kunnen komen met 1 stad.. kijk gewoon heel erg uit naar het volledige spel :)

• Donstil
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:23:
Dit ziet er nieuw uit?

[...]

Alleen de wind farm? er waren nog 2 powerplants beschikbaar toch?

Verwijderd

coal en oil

• frankvdberg
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 23:59
Donstil schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:32:
[...]

Alleen de wind farm? er waren nog 2 powerplants beschikbaar toch?
Gas Olie en Kool ;-)

• PeterSelie
Overigens is de beta inderdaad wederom limited tot een uur, volgens de SimCity Beta FAQ.

• ProfoundValue
  • Niet online
Als ik de verschillende Limited-versies naast elkaar zet: SIMCITY™ LIMITED EDITION en de SIMCITY™ DIGITAL DELUXE dan moet ik zeggen dat ik niet echt warm wordt van beiden.. 't enige wat op z'n minst grappig is, is de hogesnelheids-trein die je bij de Digital Deluxe-versie krijgt, maar om daar 20 euro extra voor neer te tellen..

Sterker nog trouwens, normaal zijn de Limited Editions nog spannend, maar ik denk dat ik bij dit spel voor de normale versie zal gaan hoor..

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:06
ProfoundValue schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:35:
Als ik de verschillende Limited-versies naast elkaar zet: SIMCITY™ LIMITED EDITION en de SIMCITY™ DIGITAL DELUXE dan moet ik zeggen dat ik niet echt warm wordt van beiden.. 't enige wat op z'n minst grappig is, is de hogesnelheids-trein die je bij de Digital Deluxe-versie krijgt, maar om daar 20 euro extra voor neer te tellen..

Sterker nog trouwens, normaal zijn de Limited Editions nog spannend, maar ik denk dat ik bij dit spel voor de normale versie zal gaan hoor..
Ja dat idee heb ik dus ook. De limited edition is echt de moeite niet, de deluxe edition is nog wel grappig, met stijlen van meerdere steden en landmarks en meerdere transportation, zoals de dubbeldekkers uit Londen en de hoge snelheidstrein, wat je zelf ook al aangaf. Maar of dat het geld waar is... Ik weet het eerlijk gezegd niet nee. Daarom heb ik 'm ook nog niet besteld. Ik was eigenlijk al bereid om 80 euro uit te geven voor de deluxe omdat ik heel veel zin heb in dit spel, maar je krijgt er eigenlijk maar heel weinig voor...

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

Wie denkt te weten wanneer hij voor de Mac komt?

• sjoerddebruin
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:40:
Is nog helaas niet bekend. Ze zijn er druk mee bezig.
ohja, ik heb die gewoon niet gebruikt in de vorige beta. Duh :P
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:40:
SimCity for Mac will be available in Spring 2013.

[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 08-02-2013 14:44 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:41
"Spring 2013" betekent bij EA meestal eind juni.
(Bij Valve, Half November)

TheS4ndm4n#1919

• Postius
Als je in de vorige beta zat, zit je dan ook automatisch in de gesloten die nu nieuw is?

• ProfoundValue
  • Niet online
Luuk1983 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:39:
[...]

Ja dat idee heb ik dus ook. De limited edition is echt de moeite niet, de deluxe edition is nog wel grappig, met stijlen van meerdere steden en landmarks en meerdere transportation, zoals de dubbeldekkers uit Londen en de hoge snelheidstrein, wat je zelf ook al aangaf. Maar of dat het geld waar is... Ik weet het eerlijk gezegd niet nee. Daarom heb ik 'm ook nog niet besteld. Ik was eigenlijk al bereid om 80 euro uit te geven voor de deluxe omdat ik heel veel zin heb in dit spel, maar je krijgt er eigenlijk maar heel weinig voor...
Iemand op YouTube die onze mening kracht bij zet:
"Limited edition" my ass!
Seriously, Focus on making the game like the good old was!
This limited things is horrible, and a bad excuse to you greedy bastards who wants more money from us....
Fuck it, im only getting the basic game, this limited shit is useless and unnecessary.
Dat is pas klare taal d:)b

• sjoerddebruin
Postius schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:56:
Als je in de vorige beta zat, zit je dan ook automatisch in de gesloten die nu nieuw is?
Nee, je moet opnieuw worden geselecteerd.

• Donstil
  • Niet online
sjoerddebruin schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:58:
[...]

Hoe weet je dat?
Haha ja 2015 dan he 8)7

Verwijderd

sjoerddebruin schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 14:58:
[...]

Je zou je kunnen afvragen of je die key niet alleen nodig hebt om de client te kunnen downloaden. Als je dan de client al hebt hoef je alleen maar te updaten. Tenzij ze je keyversie controleren bij het updaten of dat de oude betaclient gewoon niet meer werkt.

• Postius
Maar 1 op de 10 keer kan ik me aanmelden voor de beta. De accept knop verdwijnt de hele tijd... 8)7

• sjoerddebruin
Hier, de FAQ van deze bèta: http://www.simcity.com/en...simcity-closed-beta-2-faq

Q: I registered for the beta, when will I receive my code?

A: If you have been selected, you will receive an email during Saturday February 16 with your unique redemption code and instructions how to join the beta. We want to get as many fans into the beta as possible, but we can only invite a small group of fans to participate.
Lol, die heeft zeker niet door dat de limited edition de basic versie *is* :D

• Basekid
Postius schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:08:
Maar 1 op de 10 keer kan ik me aanmelden voor de beta. De accept knop verdwijnt de hele tijd... 8)7
Heb ik ook, heb je de ghostery plugin? Toen ik die uitzette ging het in 1x goed.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Waren de leaderboards in de vorige beta dan actief? En er is ook een global challenge blijkbaar?
We encourage you to try to build different types of cities, explore the leaderboards and try to beat the Global Challenge!
Lijkt me interessant wat die challenge gaat zijn

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Donstil
  • Niet online
sjoerddebruin schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:09:
[...]

Hier, de FAQ van deze bèta: http://www.simcity.com/en...simcity-closed-beta-2-faq

A: If you have been selected, you will receive an email during Saturday February 16 with your unique redemption code and instructions how to join the beta. We want to get as many fans into the beta as possible, but we can only invite a small group of fans to participate.
Dat is het zelfde tekstje als de afgelopen beta. Staat toch niet in dat mensen die al een login hebben sinds beta 1 niet mogen "beta testen"?

• Postius
sjoerddebruin schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:09:
[...]

Ik haal hier niet uit dat oude spelers (oude beta spelers) ook in de nieuwe kunnen. Echter staat er ook niet dat het niet zo is. Ze zeggen er gewoon niks over.

Verwijderd

Kan je ook deze werelden koppelen aan SimCopter? :D

• Mils
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:17:
Kan je ook deze werelden koppelen aan SimCopter? :D
Dat spel was ik al weer helemaal vergeten, wat was ik verslaafd aan dat spel :D

Pagina: 1 ... 44 ... 131 Laatste

Let op:
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic

Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!

Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.