Dit is gewoon kijken naar producten die langskomen op de lopende band van de supermarkt.
Hoe lang kan zo'n wachtrij duren?
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
Iemand heeft net een tablet met Android 1.5 gekocht. Blijft leuk.
Viper® schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:27:
http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/
En dan op 3 blijven drukken
Dom dan.Zspirit schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:28:
waarom is dat leuk?
Verwijderd
Voor de lol ook eens bij slechte aanbiedingen gekeken of ik kon kopen maar het faalt altijd. Is dit fake? Of hebben ze er maar 2 ofzo?
Verwijderd
Je hebt geen idee hoeveel mensen meedoen echt 100.000+Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:29:
Voor de lol ook eens bij slechte aanbiedingen gekeken of ik kon kopen maar het faalt altijd. Is dit fake? Of hebben ze er maar 2 ofzo?
Soms 1.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:29:
Die tobo / remote combi was net weer terug
We zijn vannacht in een laptop cirkel beland
kaaaaaak weer de afstandsbediening gemist
haha NICEViper® schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:27:
http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/
En dan op 3 blijven drukken
Haha, 10 min tegen een rad aangekeken, "we checken de voorraad, en op eens een bestelleing voor 404 nog wat. Moet een laptop geweest zijn
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 1 maart 2012.
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 1 maart 2012.
Maar dan nog steeds, wellness stenen die er binnen 3 seconden doorheen vliegenVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:29:
[...]
Je hebt geen idee hoeveel mensen meedoen echt 100.000+
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
ik krijg die tekst bij de TV over de voorraad word gecheckt...
Die productexpert heeft het ook druk; die krijgt vragen van een verkocht product of deze gaat weg halverwege zijn of haar reactie.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Verwijderd
Als er 100.000 honderdduizend mensen klikken en ze hebben er 20 dan zijn ze toch zo weg?Bansheeben schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:31:
[...]
Maar dan nog steeds, wellness stenen die er binnen 3 seconden doorheen vliegenZo snel gaan ze zelfs niet door de ruit als de koper erachter komt dat het kiezels zijn
Op en nieuwe tab, en laat hem open staanTimbootje schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:31:
heb net zo een laptop gekocht, geen idee welke
spinola5 @ 29-02-2012 02:28
Dames en heren…heb uit goede bron vernomen dat de site gehacked is. Ze kunnen er niets aan doen. Dit gaat nog uren duren. Volgende keer beter.
Bij mijn bestelling duurt dat al 10 min ;-(Timbootje schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:31:
You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!
* Fid3lity gaat maar weer een snack pakken ofzo
Op speakertjes in de wachtrij gezet, nee, niks voor mij.
Verwijderd
Vroegah, toen de hoeren nog achter glas-in-lood zaten. Ja die was er ooitViper® schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:30:
vroeger was er toch een link waarbij je ook de voorraad aantallen kon zien
Misterx83
User
# Bericht: 29-02-2012 02:31
Beste Ibood en moderator ik wil een vergoeding doormiddel van een coupon voor de emotionele schade die jullie mij toegebracht hebben!
eigenaar heeft gezegd dat er tijdens een hunt eens 20.000 producten besteld zijn in 30 sec. Geen idee hoeveel mensen op die website zitten, maar als dat waar is zitten er echt veel mensen op. Kan me dat niet voorstellen eigenlijkVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:31:
[...]
Als er 100.000 honderdduizend mensen klikken en ze hebben er 20 dan zijn ze toch zo weg?
Verwijderd
Ik weet het wel zeker want ik doe zaken met Iboodstin schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:33:
[...]
eigenaar heeft gezegd dat er tijdens een hunt eens 20.000 producten besteld zijn in 30 sec. Geen idee hoeveel mensen op die website zitten, maar als dat waar is zitten er echt veel mensen op. Kan me dat niet voorstellen eigenlijk
Alleen in Nederland lijkt me onmogelijk.stin schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:33:
[...]
eigenaar heeft gezegd dat er tijdens een hunt eens 20.000 producten besteld zijn in 30 sec. Geen idee hoeveel mensen op die website zitten, maar als dat waar is zitten er echt veel mensen op. Kan me dat niet voorstellen eigenlijk
ibood forumVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:32:
[...]
bron? ibood forum? of troll, waarschijnlijk het laatste
dus prolly onzin
Nee trollen is niet nodig, daar is iBood zelf de meester in
Als je tot 6 uur blijft kijken naar de hunt dan raak je alleen maar teleurgesteld ofwel omdat er niets interessants voorbijkwam of omdat je je bestelling niet kon afronden.

Verwijderd
Tijdens een van de laatste hunts hebben ze meer dan 150.000 pakketten verzondenActionWaction schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:33:
[...]
Alleen in Nederland lijkt me onmogelijk.
Stond er niet bij. Een hunt is niet in alle landen tegelijk? Het antwoord had betrekking op een hunt.ActionWaction schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:33:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door stin op 29-02-2012 02:35 ]
Ik ken echt veel mensen binnen mijn vriendenkring die erop zitten, zou best wel kunnen.ActionWaction schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:33:
[...]
Ja, het is goed met jullie, 150.000 pakketjes..
Verwijderd
alleen in NL, of de gehele afzetmarkt van iBood?Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:34:
[...]
Tijdens een van de laatste hunts hebben ze meer dan 150.000 pakketten verzonden
Hunt is wel in meerdere landen, weet niet welke landen allemaal deze keer, maar in ieder geval BE.stin schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:34:
[...]
Stond er niet bij. Een hunt is niet in alle landen tegelijk? Het antwoord had betrekking op een hunt.
ik vind het wel best voor vandaag. hf nog allemaal
Verwijderd
Laat ik het anders zeggen. Ik heb ooit 2.000 goedkope headsetjes voor ze vastgelegd voor de hunt en die waren binnen 1 minuut allemaal weg. Dat zegt genoeg me dunktpainkill schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:34:
Kom allemaal gezellig mee chatten @ irc.tweakers.net/ibood
dit gaat echt snel kan er niet eens tegen klikken!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Ben ik de enige die het idee heeft dat alle artikelen in sub-voorraadjes zijn opgesplitst om de hunt langer te laten duren?
Want hetzelfde product is nou al 4x voorbijgekomen.
Oke, ik ga slapen, welterusten iedereen.
En nog succes met hunten
Verwijderd
Alleen NL. Meeste hunts zijn nooit tegelijk ivm de grote afhandeling per hunt etcVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:35:
[...]
alleen in NL, of de gehele afzetmarkt van iBood?
Verwijderd
hm, als iedereen gemiddeld 3 pakketjes besteld, allemaal apart verzonden, met een waarde van 10€ per pakketje is 5000 man. Klinkt aannemelijkpainkill schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:34:
Second thatcitruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:35:
Ben ik de enige die het idee heeft dat alle artikelen in sub-voorraadjes zijn opgesplitst om de hunt langer te laten duren?
Morgen jou even dm'en over dat accu'tje.citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:36:
trusten exelletor!
Heb hem :
http://www.ibood.com/nl/n...gn=dagaanbieding&m4n=6477
Weet alleen niet of ik hem morgen ga cancelen..
Als iemand hem wil hebben..
Weet alleen niet of ik hem morgen ga cancelen..
[ Voor 4% gewijzigd door Workaholic op 29-02-2012 02:37 ]
Maar 20.000 in 30 seconden...Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:35:
[...]
Laat ik het anders zeggen. Ik heb ooit 2.000 goedkope headsetjes voor ze vastgelegd voor de hunt en die waren binnen 1 minuut allemaal weg. Dat zegt genoeg me dunkt
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Voor de 32" LED TV (:
Voor de 32" LED TV (:
voor hoeveel ook alweer?Workaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:36:
Heb hem :
Weet alleen niet of ik hem morgen ga cancelen..Als iemand hem wil hebben..
Sarcasm is my superpower! What's yours?
lucky bastardBlackthunderAwf schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:37:
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Voor de 32" LED TV (:
Kut ibood geeft al 10 minuten aan dat ik nog in betaalproces zit>
Nice, ik heb de DELL Inspiron 15R Black i5-460M LaptopWorkaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:36:
Heb hem :
Verwijderd
Jup it's true
Hmm niet echt degene die ik zocht.Workaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:36:
Heb hem :
Had liever een i3/i5 met ati kaart gehad.
lijkt me veel geld voor een dual core
Ben er uit geknald D= Naja me 32" LCD doet het ook nog prima voor 215,-
OEPS.... volgens mij heb ik een LG TV gekocht van 350 euro
*insert signature here
Verwijderd
Da's flink. Toch vind ik deze hunt vreemd. Met name omdat er dit keer heeel veeel verschillende producten aanwezig zijn welke nooit in een reguliere iBood gezeten hebben en ze allemaal direct weg zijn...Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:36:
[...]
Alleen NL. Meeste hunts zijn nooit tegelijk ivm de grote afhandeling per hunt etc
* Fid3lity vind het eigenlijk wel weer leuk geweest..
So much fail hou ik echt niet nog langer vol..
Dus slaap lekker iedereen en happy hunting!
So much fail hou ik echt niet nog langer vol..

[ Voor 17% gewijzigd door Fid3lity op 29-02-2012 02:38 ]
Ondertussen tweet iBood rustig 1 seconde geleden:
@ibood: iBOOD van de dag: Karlsson Design wandklok 'Medium Disc 12/6' met een diameter van 40cm http://t.co/Mzxr51eB
@ibood: iBOOD van de dag: Karlsson Design wandklok 'Medium Disc 12/6' met een diameter van 40cm http://t.co/Mzxr51eB
Erg sluw!Viper® schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:38:
[...]
10 delen = 5 pannen + 5 deksels
maar dat zie je vaak niet zo snel om half 3 's nachts
Inderdaad, it's over 9000!!!3XPER7 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:38:
* Bansheeben vind het eigenlijk wel weer leuk geweest..
So much fail hou ik echt niet nog langer vol..Dus slaap lekker iedereen en happy hunting!
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Als je gaat annuleren, DM me dan ff aub.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Stuur me aub ff alvast een mail voordat ik je naam/contactgegevens kwijt raak morgenNnoitra schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:39:
[...]
Als je gaat annuleren, DM me dan ff aub.
jsbosch apenstaart xs4all.nl
Iemand met iets van DUNE HD?
Het enige goede aan deze hunt is het feit dat ik maar heel kort naar de skulcandies hoef te kijken
Haha, dat pannenset is hilarisch.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Verwijderd
vergeet de geurtjes niet!citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:40:
Het enige goede aan deze hunt is het feit dat ik maar heel kort naar de skulcandies hoef te kijken
Faal van mijn kant, had hem op autorefresh staan en zocht nog een nieuwe muis en ik wilde net paypal selecteren refresht de browser en weg was de muis.
Dit topic is gesloten.