Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
die zijn ook erg maar van de skulcandies wordt ik misselijk.
Alles vliegt voorbij. Vorige Belgische hunt was tenminste nog redelijk voor sommige dingen, nu is alles binnen 30 seconden weg -_-citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:40:
Het enige goede aan deze hunt is het feit dat ik maar heel kort naar de skulcandies hoef te kijken
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
worden die items per 3 stuks verkocht ofzo

geen slecht ideeVoer een CAPTCHA code verplicht in bij de betaling zodat de opkoop-bots worden tegengegaan.
hebben ze nu niet of wel ?

Gooide ik net op Twitter. Is er nu niet nee...Viper® schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:43:
[...]
geen slecht idee
Anoniem: 326866
eentje met bluetrack ofzo, mocht dat helpenAnoniem: 326866 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:44:
welke roccat muis was er nou net? voor 10 eu leek hij me wel aardig, effe kijken wattie kost in de PW
Mooi dan kan ik gaan slapen.
Lijkt bijna of ze gehackt waren joh.
[Voor 11% gewijzigd door danielkraak op 29-02-2012 02:45]
Hebben ze niet... Vraag me trouwens af hoe die bots dat klaarspelen om bijv. Paypal zo snel te betalen?Viper® schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:43:
[...]
geen slecht idee
Dat deed iBood ook. T ging iig wel lekker snel vandaagspone schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:45:
Waardeloos dit, ga ermee kappen.

Alleen een switch en een optische thermometer gezien die ik wel wilde kopen, maar te lang over nagedacht.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Weltruste mensen!
Hup allemaal naar bed!
het script is uitgelopen, iets te vroeg, hij moest draaien tot 12 uur morgenmiddag.
tja dan gaat het hard hè
kan in iedergeval met een gerust hart slapen
Sherlock...het was aangegeven een korte hunt te zijn.ActionWaction schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:46:
Snelste hunt ooit... effe serieus.
LG Infinia 32” Full HD Ultradunne LED Televisie met Borderless Design en Vier HDMI-aansluitingen
*insert signature here

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
2 hours ago:
@ibood: De #iboodhunt is begonnen! Wees er snel bij want de aanbiedingen vliegen je om de oren! http://t.co/yVPBveXj
Wekker zetten voor 7:00 en slapen
Sorry ik krijg hun mailtjes nietMythx schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:46:
[...]
Sherlock...het was aangegeven een korte hunt te zijn.

Omdat de bots alles opgekocht hebben dat ze voorzien hadden, is de meest plausibele theorie...NYG schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:46:
gvd waarom zo snel al voorbij?
Even lezen he:Appleman schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:46:
Vorige hunt ging dik door tot 1 uur 's middags
Komende nacht doen we iets speciaals voor onze fans! Speciaal voor diegenen die na 12-en nog opblijven om de nieuwe iBOOD te checken. Een hunt, maar dan maar 1 nacht! Oftewel de nachtjacht! Megaveel electronica deals schieten in een razend tempo voorbij, tegen extreem scherpe prijzen.
Zorg dus dat je het niet mist vannacht, het duurt tot in de vroege morgen..
Signature
http://www.ibood.com/nl/n...Motion_Blue_en_EasyShift/
gelukkig morgen vrij!

http://www.ibood.com/nl/n...15R_Black_i5-460M_Laptop/
Zal me benieuwen of ze levernen, heb betaald zonder te weten wat ik kocht

^Kan het weinig beter zeggen... eens dus!Goron schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:46:
Van alle hunts waren deze uren het meest verspild.
Hele vroege ochtend..Anoniem: 326866 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:47:
[...]
nacht duurt tot een uurtje of 5/6 toch?

Signature
Ze hadden gezegd "het duurt tot in de vroege morgen.."Mythx schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:46:
[...]
Sherlock...het was aangegeven een korte hunt te zijn.
Dit is wel zeeer vroeg morgen dan

ooh wacht..

Dit is nog nacht!wsitedesign schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:48:
[...]
Ze hadden gezegd "het duurt tot in de vroege morgen.."
Dit is wel zeeer vroeg morgen dan
De 'morgen' begint pas om 6 uur

Sarcasm is my superpower! What's yours?
Dit is eerder wat ik van een rush had verwacht... Heel erg teleurgesteld!
Anoniem: 80860
Ennn ja hoor, die had ik schijnbaar ook besteld...alleen ging er iets verkeerd waardoor ik verwezen werd naar een andere pagina. Vervolgens bij iedere bestelpoging de error dat ik eerst de Dell moest betalen, maar had geen idee hoe ik daar naar terug moest gaanYippie schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:47:
Trofee van bijna 3 uur onmogelijke hunt:
http://www.ibood.com/nl/n...15R_Black_i5-460M_Laptop/
Zal me benieuwen of ze levernen, heb betaald zonder te weten wat ik kocht

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

"Bijna alles gekocht wat ik wou.. 4 tvs.. en 12 laptops.. Geen idee wat jullie probleem was"
“…als ik genaaid wordt, wil ik ook graag zoenen”!!
De quote van de maand op het Ibood forum...

Anoniem: 326866
Mail, you recieved one!Workaholic schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:40:
[...]
Stuur me aub ff alvast een mail voordat ik je naam/contactgegevens kwijt raak morgen
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Er stond ook op het forum dat het een rush was..keejoz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:49:
Nog geen 3 uur?! Ik wist niet dat de nacht al voorbij was om 2u45. Tel daarbij op dat het 1ste uur voor ibood.be de site zelfs niet werkte...
Dit is eerder wat ik van een rush had verwacht... Heel erg teleurgesteld!
Voor meer informatie over de Hunt, lees de FAQ
Happy Hunting!
Volg de RUSH! ook op Twitter en Facebook
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling
communicatie hebben ze geleerd van de ns

Paar leuke dingen stonden er tussen, niks wat ik nodig had.
Maar mocht ik het nodig hebben kan je het toch niet kopen.
Wat een faal.
Het forum @ iBood heeft anders wel al een apart topic aangemaakt voor de pannenset. Verder neem ik aan dat wanneer er onderhoud gepleegd wordt aan een dergelijke hunt dat dit kenbaar gemaakt wordt op de mainpage en deze niet vervangen wordt door een andere aanbieding los van de hunt. Zo jagen ze nogal was hunters weg, innit?Anoniem: 244101 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:50:
@FBahcem als je had gelezen op social media had je gelezen dat er veel bots actief waren, misschien zijn ze dat even aan het aanpakken? Klinkt niet onlogisch

Ze verliezen de redelijkheid uit het oog.
Dit topic is gesloten.