Toon posts:

[iBood] Hunt van 29 februari 2012 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 25 Laatste
Acties:
  • 30.576 views

Onderwerpen

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 20:41
wsitedesign schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 03:47:
Ik heb tijdens de vorige belgische hunt daar een site voor gevonden, maar heb hem hier niet staan op men laptop. Is het goed als ik je vrijdag/zaterdag een DM stuur als ik hem nog terugvindt op mijn andere pc?
Is goed wsitedesign

bedankt alvast!

[Voor 11% gewijzigd door VincentVega op 29-02-2012 03:50]

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Anoniem: 6153

Had je niet ff een NSFW commentje er bij kunnen plakken ;)

• Seroth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-02 00:27
VincentVega schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 03:44:
Kent iemand deze website? http://ibood.kiobi.com/

Ik was op zoek naar een website waar ik een overzicht kan vinden van alle oude iBood prijzen om
zo eens te kunnen kijken hoeveel goedkoper de aanbiedingen zijn tijdens de Hunt.

Weet iemand zo'n website?
Ik keek zelf op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/

Autorefresh, chatfunctie, en een producthistorie (wel gelimiteerd). Alle producten die zijn langsgekomen staan ook op het IBOOD forum zelf, alleen helaas niet met prijs.

Belachelijke hunt though. Slechtste hunt OOIT. Paar dingetjes willen kopen, allemaal misgelopen.
  • Die NEX5 voor ~250 euro (topdeal met lens!)
  • Toshiba 40" LED 3D tv voor €395 o.i.d.,
  • Vanquish (PS3 Game) voor 9,95,
  • Ibood box voor 29 euro
alles weg binnen luttele seconden. Bij de ibood box kreeg ik nog iets van een database error, maar bij de overige producten werd ik na het klikken op "Ga door" gewoon doorgelinked naar de hoofdpagina van ibood.

Mocht iemand nog iets hebben kunnen verkrijgen van mijn gewilde items, en daar achteraf spijt van hebben, DM me maar ;)

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03 14:54
Is die hunt nu al afgelopen... Niks gemist? Bespaart me dus weer hoop geld. :P

Kwalitatief blaten

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 20:41
Ik heb de site gevonden met de oude/ originele iBood prijzen gevonden, klopt soms niet helemaal maar gaat terug tot maart 2011

http://www.dagelijksekoopjes.nl/koopjes/ibood

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ben om 0:30 maar gaan slapen. Had al 2x een monitor willen kopen en nog voordat ik ook maar 1 seconde naar de specs kon kijken: uitverkocht! Refreshen ging ook zo traag dat soomige dingen al uitverkocht waren vorodat de pagina geladen was. Vreemde hunt.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
Nee hoor want daadwerkelijk iets kopen is toch nagenoeg onmmogelijk. Het heeft je vooral TIJD gescheeld.

Nickname does not reflect reality

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:53
Ach, ik vond het wel grappig! Heb mezelf prima kunnen vermaken op 2 chats en het forum op iBood waar iedereen als een gek tekeer ging! Een NASje kost misschien 200 euro, maar mensen die kapot gaan van woede en de gekste dingen op forums en chats zetten, zijn onbetaalbaar! :)

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

msnguy schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:50:
Ach, ik vond het wel grappig! Heb mezelf prima kunnen vermaken op 2 chats en het forum op iBood waar iedereen als een gek tekeer ging! Een NASje kost misschien 200 euro, maar mensen die kapot gaan van woede en de gekste dingen op forums en chats zetten, zijn onbetaalbaar! :)
Doorom vind ik.de hunt ook zo leuk, de ananasen vliegen je om de oren en het vermaak is onbetaalbaar.

ora et labora

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:53
Ik gaf heel even de site / mijn iPhone's Safari browser de schuld voor het traag laden / niet ondersteunen van eventuele javascript om de status te laten zien, maar de rest had het dus ook. Eerste page load == uitverkocht.

Heb serieus 5 minuten gespendeerd vannacht om even te kijken, waren echt leuke aanbiedingen, maar heb 0 keer de kans gehad om op "Bestellen" te kunnen tappen bv. (en daarom heb ik maar niet eens de moeite genomen om achter m'n laptop te kruipen)

Wat een bagger rush/hunt :(

• Mangofruit
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-03 19:36
Ik heb me vannacht ook eens aan de Hunt gekeken kon niet slapen vandaar., Voor mij is het allang een idioot gebeuren waarbij je uren op moet letten of er iets langs komt wat je leuk vind en wanneer je zoiets ziet, je net te laat bent om te kopen. Een soort paradijs voor kooplustige Zombies.
Maar er ging duidelijk iets niet goed, elke aanbieding in no-time weg en als laatste klap vrijwel alle kritische reacties op het IBood forum verwijderd, want kritiek daar houden ze niet van bij IBood
Daarom koop ik gewoon nooit meer iets bij Ibood, slechte aftersales, niet reageren op mail etc etc.
Dit bedrijf is bezig zichzelf om zeep te helpen, wel terecht mag ik zeggen. :)

• Crash_Override007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-03 17:16
berichtje van ibood:

Beste iBOOD’ers, we realiseren ons dat de afgelopen iBOOD Hunt niet goed is verlopen. Door een aantal factoren liepen de deals en de site niet soepel. We hebben er nu een heel team opgezet om te kijken waar het precies fout is gegaan. We vinden het uiteraard erg jammer dat de Hunt niet is geslaagd. We zullen vanmiddag nog met een verklaring komen waar het fout is gegaan en wat we gaan doen om het te verbeteren.

één ding is zeker, we gaan het goed met jullie maken!

Team iBOOD

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:24
Ik denk dat er helemaal niet zoveel verkocht is eigenlijk. Volgens mij was er iets mis met de voorraadindicatie waardoor de site zelf dacht dat dingen op waren. Het leek heel vaak namelijk wel alsof er maar 1 product op voorraad was, omdat het balkje zelden een tussenstap maakte.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Mangofruit
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-03 19:36
IBood gaat het goed maken? Dan kunnen ze eens beginnen om de aftersales eens flink te verbeteren. Ik vrees dat de manier van goedmaken is om weer met een hunt te komen.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:50
iBood die iets goed maakt.... Laat me raden, verzendtijd wordt met een jaar verminderd? T*ring zeg, verzenden duurt belachelijk lang bij iBood!

Zeg iBood, wanneer gaan jullie ons tegemoetkomen?

EDIT: @Hieronder *Belt fabrikant* ''Nee hoor, u moet bij de verkoper zijn!'' *Belt iBood weer* ''Ik bel u terug''

[Voor 44% gewijzigd door BeefHazard op 29-02-2012 11:10]

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
Mangofruit schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 10:34:
IBood gaat het goed maken? Dan kunnen ze eens beginnen om de aftersales eens flink te verbeteren. Ik vrees dat de manier van goedmaken is om weer met een hunt te komen.
Hahaha +1 Vooral de garantie-afwikkeling is bijzonder fijn geregeld altijd. Gaat u maar naar de fabrikant, d:)b

Nickname does not reflect reality

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-03 22:55
Iemand die die muis of de accu nog kwijt wilt?

[Voor 19% gewijzigd door exelletor op 29-02-2012 12:38]

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03 19:07
Brad Pitt schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:07:
[...]

Hahaha +1 Vooral de garantie-afwikkeling is bijzonder fijn geregeld altijd. Gaat u maar naar de fabrikant, d:)b
Wettelijk moeten ze het tot 2 maanden na aankopen terug nemen geloof ik.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Beste iBOOD’ers,

Hoewel de afgelopen nachtelijke Hunt voor enkelen een succesje was, is het helaas door de meesten, inclusief door ons, ervaren als een grote teleurstelling. We vinden dit natuurlijk erg jammer, want bij iBOOD willen we vernieuwende shop-concepten voor jullie bedenken waar je juist vrolijk van zou moeten worden!

Wat was de bedoeling?
Wel, het volgende: met deze nachtelijke Hunt hebben we kwalitatief zeer goede en interessante producten willen aanbieden tegen een nog scherpere prijs, omdat we er nog slechts enkele van op voorraad hadden. We hebben gekozen om deze Hunt ’s nachts te houden, vanwege het overwegend lagere bezoekersaantal in de nachtelijke uren en om onze trouwe fans, jullie dus, die zelfs ’s nachts iBOOD.com bezoeken, te belonen.

Wat ging er mis?
Een aantal dingen. Om te beginnen was het bezoekersaantal vele malen hoger dan verwacht in vergelijking met een willekeurige andere nacht. Achteraf is dat ook niet zo verwonderlijk aangezien we slechts één dag van te voren expliciet hebben aangekondigd dat er deze nacht een Hunt zou zijn. Daarnaast was die impact nóg weer groter, omdat we ervoor kozen deze Hunt in zowel Nederland als België te gaan houden. Je kunt je misschien voorstellen dat als duizenden mensen op de ‘Ik neem er een!’ knop drukken terwijl er van het product slechts een klein aantal beschikbaar waren, er wel heel veel van jullie mis grepen. Sterker nog, velen van jullie zagen na de product-switch zelfs acuut al de tekst ‘Uitverkocht!’ verschijnen. Het resultaat: grote teleurstelling alom, door een Hunt die qua tempo eerder het stempel van ons nieuwste concept ‘Rush!’ zou moeten krijgen.

Wat heeft iBOOD hiervan geleerd?
Kort: Hunts op deze manier zullen niet meer plaatsvinden. We willen jullie namelijk graag bedienen met leuke vernieuwende concepten, en dus zullen we in elk geval in de Hunt niet meer zulke lage aantallen per product aanbieden.

Wat gaat iBOOD nu doen?
Wij gaan nu uiteraard alles op alles zetten en zoveel mogelijk interessante en scherpe deals voor jullie scoren, om zo snel mogelijk weer een kwalitatief goede Hunt, met nieuwe producten en grotere aantallen te kunnen serveren! Zoals je van ons mag verwachten.

We hopen op je begrip, en zullen je zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de nieuwe Hunt!

Met vriendelijke groet,

Team iBOOD
Bron

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:42
Is dit niet bij ELKE hunt het geval? Ik heb nu bij diverse Hunts al een poging gedaan om iets te kopen en nog NOOIT lukte het. Nu vertellen dat het deze keer niet goed ging is bijna liegen denk ik.

Altijd te laat en dat na enkele seconden, Ibood en zijn hunts zijn volgens mij niets meer dan een reclame campagne.

Jammer

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
rikoos schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:24:
Is dit niet bij ELKE hunt het geval? Ik heb nu bij diverse Hunts al een poging gedaan om iets te kopen en nog NOOIT lukte het. Nu vertellen dat het deze keer niet goed ging is bijna liegen denk ik.

Altijd te laat en dat na enkele seconden, Ibood en zijn hunts zijn volgens mij niets meer dan een reclame campagne.

Jammer
Ja, maar nu gingen zelfs Dora-rugzakken binnen 1 seconde weg.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ rikoos: dan moet je beter je best doen. :Y)

Het lukt mij tijdens hunts best vaak om iets te kopen.

[Voor 6% gewijzigd door pven op 29-02-2012 13:26]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Leuk dat ze alleen op facebook een berichtje plaatsen, maar gebruikers met alleen e-mail krijgen helemaal geen bericht of excuses.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• XeNeRgY
  • Niet online
pven schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:26:
@ rikoos: dan moet je beter je best doen. :Y)

Het lukt mij tijdens hunts best vaak om iets te kopen.
Mij ook, maar de hunt van vannacht was qua snelheid van de hunts en bereikbaarheid van de website toch wat minder plezierig. Ik kon een 24" Philips monitor kopen, op tijd op 'ik neem er een' geklikt, maar toen bedacht ik me dat ik wel even wilde zien welke aansluitingen deze monitor had. Dus via een extra tab de specs gecheckt (in 5 seconden zag ik DVI staan dus prima) en toen wilde ik de order bevestigen (was al ingelogd), maar helaas.

Geloof me, de enige mogelijkheid sneller dan dit is blind kopen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De hunt van afgelopen nacht was een ander verhaal, bij andere hunts moet het toch wel lukken om iets te kopen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-03 23:06
XeNeRgY schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:30:
[...]

Mij ook, maar de hunt van vannacht was qua snelheid van de hunts en bereikbaarheid van de website toch wat minder plezierig. Ik kon een 24" Philips monitor kopen, op tijd op 'ik neem er een' geklikt, maar toen bedacht ik me dat ik wel even wilde zien welke aansluitingen deze monitor had. Dus via een extra tab de specs gecheckt (in 5 seconden zag ik DVI staan dus prima) en toen wilde ik de order bevestigen (was al ingelogd), maar helaas.

Geloof me, de enige mogelijkheid sneller dan dit is blind kopen.
hah ja volgens mij waren er mensen die de boel blind opkochten

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:16

Quad

Doof

Maar dan nog is het wel netjes van iBood dat ze de fail van hun openlijk toegeven.
Maar jammer dat hieruit blijkt dat het niet meer dan een test was, want als je als iBOOD iets wilt doen, moet je het ook goed doen blijkt maar weer.

Ben er dit keer niet opgebleven, en dat was maar goed ook :).

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• RV065
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
pven schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:31:
De hunt van afgelopen nacht was een ander verhaal, bij andere hunts moet het toch wel lukken om iets te kopen.
Was hetzelfde verhaal bij de vorige Belgische Hunt. Alles onmiddellijk uitverkocht aan snelheden die onmogelijk zijn voor 'menselijk' kopers. Ik vrees dat iBood een aantal bots over de vloer krijgt die de boel saboteren (concurrenten?) of alles opkopen en erna uitkiezen wat wordt geannuleerd en wat niet.
Ik ben dit keer niet opgebleven aangezien de vorige keer zo'n teleurstelling was, blijkbaar was het alweer hetzelfde liedje.
Quad schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:34:
Maar dan nog is het wel netjes van iBood dat ze de fail van hun openlijk toegeven.
Kunnen ook moeilijk anders, dit is extreem slechte reclame voor hen. Op meerder fora, twitter, facebook etc. krijgen ze op hun donder. Bij de Belgische hunt bleef dat nog beperkt tot hun forum, maar haal zo'n stoten uit met mondige Nederlanders en je hebt een serieus probleem ;-)

• BeefHazard
Ik snap niet wat iBood bedoelt met lage voorraad. Laptop, anyone?

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:33

painkill

Pain(k)(ill)

Ja, daar hadden ze er meer van.. Maar die werden door mensen besteld en daarna geannulleerd..

Mijn SNES verzameling!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
De matige verzendtijd vind ik acceptabel, je kunt niet verwachten van een extreem-budgetprovider dat ze het logistieke systeem niet in hun eigen voordeel opzetten.

Ik vind de matige aftersales wel dramatisch. Geen enkel bedrijf zou zo makkelijk alle e-mail communicatie mogen kunnen ontlopen. Ik heb twee keer besteld en gelukkig geen noodzaak gehad aan aftersales, maar op het internet en de Tweakers.net shopreview zie je wel dat ze totaal geen moeite doen te reageren op aftersale vragen. Bij problemen heb je dus een groot probleem. Je kunt niet even bellen om je order te annuleren.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

pven schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 13:31:
de hunt van gisteravond konden ze beter rush noemen, zo snel ging het. (behalve die dell laptops)
(bijna?) niemand op got heeft gemeld dat ie iets leuks heeft kunnen kopen. bij andere hunts duidelijk wel.

hopelijk komt er snel weer een hunt.

ora et labora

• Quad

Quad

Doof

Mbt aftersales, je kan beter bij ibood facebook een bericht droppen, gaat veeeeel sneller!
Heb scheermesje apparaat besteld 2 hunts geleden, was niet helemaal netjes mbt de batterij, ringetje was kapot gelijk al.

Mail en telefoon doen ze en reageren ze nul op, op de FB pagina gedumpt, username en order nr erbij geplaatst en een week later had ik een nieuwe in huis en mocht daarna oude op sturen.
Netjes achteraf, maar zo hoort het dus niet.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Er zijn gewoon partijen die een scriptje hebben draaien vermoed ik en gewoon alles wat los en vast zit opkopen. Pas na de hunt kijken ze wat boeiend is of niet en annuleren of retourneren het product.

Een normale consument had geen schijn van kans. Dit lijkt mij niet de bedoeling.

De normale consument wil eerst even de specs bekijken. De enige manier is om blind te kopen, dan nog weinig kans. Ik vermoed een scriptje.

[Voor 20% gewijzigd door Arsenius op 29-02-2012 16:36]

• Anoniem: 244101
  • Niet online
Het is toch te bizar voor woorden dat ze alleen via Facebook communiceren? Echt als hun website dit jaar website van het jaar wordt....

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-03 17:55
Dus als ik het goed lees is hun reden voor de slechte hunt dat ze erg kleine voorraden hadden en er meer mensen mee wilden doen aan de Hunt dan verwacht?
Sorry maar dit wil en kan ik gewoon niet geloven.

De zooi was zo snel uitverkocht dat het niet meer menselijk is.
Ik liet het om de seconde verversen waardoor je duidelijk kon zien dat veel van de artikelen gewoon binnen 2 seconden weg waren.
Zelfs al heb je maar 1 of 2 op voorraad dan nog is 2 seconden gewoon niet te doen voor een mens.

Het is denk ik voor de meesten hier wel duidelijk dat er of wat bots bezig waren alle zooi op te kopen of dat er iets niet klopte met de voorraad indicatie (ik ga zelf meer van bots uit).

Het zou toch voor Ibood redelijk simpel moeten zijn om dit te controleren of niet?
Gewoon kijken hoeveel verschillende mensen iets gekocht hebben.

Anoniem: 194366

Ik had een strategie ontwikkeld om de snelste te zijn maar alsnog faalde het. Als je een product probeerde te bestellen dat uitverkocht was kwam je weer op de homepage terecht. Wanneer je dan vorige pagina deed kreeg je weer de bestelpagina met het nieuwe product, echter bleven je bankgegevens wel staan dus hoefde je alleen op bestel te drukken. Zo bespaar je weer een seconde om betaalmethode te selecteren. In een andere tab had ik die site die constant checkte of er een nieuwe hunt was en dan een alarm gaf. Zonder te kijken had ik zo denk in een seconde mijn bestelling geplaatst. En alsnog heb ik niets kunnen bestellen. Haalt voor mij wel de lol er af.

• Anoniem: 345137
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
waar kan ik zien wat er gister voorbij kwam met de prijs?

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-02 12:05
GAIAjohan schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 02:51:
[...]

Er stond ook op het forum dat het een rush was..

[...]
Ga eens elders bijdehand doen.
Komende nacht doen we iets speciaals voor onze fans! Speciaal voor diegenen die na 12-en nog opblijven om de nieuwe iBOOD te checken. Een hunt, maar dan maar 1 nacht! Oftewel de nachtjacht! Megaveel electronica deals schieten in een razend tempo voorbij, tegen extreem scherpe prijzen.
Zorg dus dat je het niet mist vannacht, het duurt tot in de vroege morgen..

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:16
keejoz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:20:
[...]

Ga eens elders bijdehand doen.

[...]
De enige die hier bijdehand doet ben jij, want het staat er wel degelijk. Dat er eerder staat dat het een hunt is, tsja, dat is hun standaardnaam ervoor.
Pleur verder gewoon maar op met je commentaar, aangezien er toch wel duidelijk instaat dat het een rush was. :>

Verder sloegen de snelheden natuurlijk nergens op, Maargoed.

[Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 29-02-2012 19:28]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43
Modbreak:Dit topic gaat over de (mini)hunt van 29 februari. Open voor andere zaken een apart topic.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat er nu geen hunts meer volgen op de manier zoals men dit deed is natuurlijk een groot voordeel. Ik was er voor het eerst bij, puur om te volgen want ik koop niks bij iBood. Man, je had geen tijd om met de muis naar de bestelknop te fietsen, je was bezig met refreshen...

Waarschijnlijk weer veel mensen die een brakke nacht hebben gehad zonder resultaat, jammer.

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-03 06:46
Megaveel electronica deals schieten in een razend tempo voorbij, tegen extreem scherpe prijzen.
Dat was het zeker, je kon niet eens met je ogen knipperen :+
Mij is het puur op stom geluk/toeval gelukt om 1 product te kopen, hoewel ik eerst moet zien of ze wel gaan leveren.

Voor de rest geloof ik ook niks van de uitleg.
Dat een populair product zoals een PS3 of een NEX5 snel verkoopt, dat wil ik geloven, maar zo snel kan niet als je door minimaal 2 schermen moet (eerst op ik neem er een, dan in volgende pagina betaalmethode selecteren, in volgende scherm bevestigen).

Je kon eea bespoedigen, door alvast in te loggen, meerdere tabbladen/vensters, PP selecteren ipv iDeal etc, maar dan nog was het onmogelijk om een poging tot kopen te doen. Of de reactietijd was te hoog, of een DB error etc.

Wat me wel positief verraste als + punt, dat de site het volhield.
Ben wel benieuw hoeveel unieke gebruikers er waren, want met al die page refreshers wil ik best geloven dat er wel wat servers hebben staan roken.

• XeNeRgY
  • Niet online
De site hield het voor mijn gevoel niet bij, regelmatig stond er 2 min. uitverkocht en dan kon ik wel refreshen en was het volgende product ook meteen uitverkocht. Was trouwens bezig op 2 laptops tegelijk :+

[Voor 12% gewijzigd door XeNeRgY op 29-02-2012 22:27]

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:10
Nieuwe dagaanbieding, volgens mij diezelfde Dell waar we gisteren een half uur naar hebben zitten kijken, voor precies dezelfde prijs als tijdens de 'hunt' 8)7

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• Quad

Quad

Doof

Daarnaast was die impact nóg weer groter, omdat we ervoor kozen deze Hunt in zowel Nederland als België te gaan houden. Je kunt je misschien voorstellen dat als duizenden mensen op de ‘Ik neem er een!’ knop drukken terwijl er van het product slechts een klein aantal beschikbaar waren.
Reacties op het forum bevestigen hetzelfde dat het deze is tijdens de hunt.
Let vooral op de laatste zin in de quote btw.

PVOutput☀️
Darts🎯

• S0epkip
  • Laatst online: 11:09
Superfaal deze mini-hunt wat mij betreft, ook wel "lachen" dat we die gare Dell gewoon weer voor de neus kregen.

2430Wp ZW

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-03 23:00
Ik heb de duo elektrische tandenborstel weten te bemachten. Het duurde even voordat ik uit had gevonden hoe je het beste kon bestellen, maar toen een manier gevonden. Op die manier kon ik alles gewoon bestellen wat langs kwam. Helaas kwam ik er telaat achter, want de box was al geweest :(

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-edit-

[Voor 74% gewijzigd door Viper® op 01-03-2012 17:20. Reden: lama hij werkt alweer]

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44
Ik heb een spellenpaket bemachtigd.
En deze ligt al bij me ouders! Ging snel deze keer met het bezorgen.

Verder sluit ik me aan bij de rest. Hier klopt iets niet.

Zelfs de dora / spongebob spul was in paar seconden weg terwijl die vorige keer uren duurden.

• Anoniem: 244101
  • Niet online
Een hunt is toch ervoor dat de spullen nog scherper geprijsd zijn? Waarom is die Dell vandaag dan precies hetzelfde geprijsd ? Even mailtje sturen :)

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-01 04:04
Wobcat schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 00:06:
Nieuwe dagaanbieding, volgens mij diezelfde Dell waar we gisteren een half uur naar hebben zitten kijken, voor precies dezelfde prijs als tijdens de 'hunt' 8)7
Ja, omdat iedereen dat ding besteld heeft en geannuleerd om die 1e uur door te komen. Erna kon je bijna niks meer bestellen zo snel ging het. Zelfs de azerty's vlogen eruit.

• Yippie
Xant0r schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:30:
[...]
Ja, omdat iedereen dat ding besteld heeft en geannuleerd om die 1e uur door te komen. Erna kon je bijna niks meer bestellen zo snel ging het. Zelfs de azerty's vlogen eruit.
BE deed ook mee met deze hunt.

Mijn bestelling van een andere Dell gaat toch door, en wordt morgen afgeleverd. Ze leveren dus wel als je kon bestellen.

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:05
Mijn printer komt ook morgen als het goed is.

• Xant0r
Yippie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:49:
[...]

BE deed ook mee met deze hunt.

Mijn bestelling van een andere Dell gaat toch door, en wordt morgen afgeleverd. Ze leveren dus wel als je kon bestellen.
Deze heb ik afgelopen jaar gekocht bij iBood. Hardeschijf was alleen 250GB en niet 500GB. Ibood was ook niet van plan om er iets aan te doen. Voor de rest wel tevreden met de laptop so far.

• Xant0r
Geen unboxing video, maar inhoud van de box was:

2x mini rc
1x usb aquarium
1x argosy 500GB mediaspeler uit 2007...met scart 8)7
2x shampoo
1x mini muis voor laptop

Kortom, niet echt de jackpot... :/

[Voor 24% gewijzigd door Xant0r op 02-03-2012 19:50]

• Keversloper
  • Laatst online: 03-03 23:00
nja 500gb hdd is het al waard. Rest voor free. Niet gek toch :P

• painkill
  • Laatst online: 21-03 19:33

painkill

Pain(k)(ill)

Inderdaad, 500 GB harde schijf, hoeveel kosten die tegenwoordig, €70?

Mijn SNES verzameling!

• Yippie
Xant0r schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:00:
[...]
Deze heb ik afgelopen jaar gekocht bij iBood. Hardeschijf was alleen 250GB en niet 500GB. Ibood was ook niet van plan om er iets aan te doen. Voor de rest wel tevreden met de laptop so far.
Hij is binnen, en volgens de servicetag heeft die een 320GB HD ipv geadverteerde 500.
Tevens zou die van Sept. 2010 zijn volgens label op doos, garantie advertentie stond 2 jaar.

Controle mbt garantie via website Dell, link geeft volgende aan:
  • CAR 301 dagen resterend (CAR=Collect and Return)
  • Begindatum 27-9-2010
  • Einddatum 28-12-2012
  • verscheept 27-9-2010
Deze gaat dus zo weer retour, heel misschien dat ik er nog een email aan waag gewoon om te zien hoe ze reageren op deze punten. Zeker ook nav opmerking zoals gequote van Xant0r, waardoor het lijkt geen incident te zijn.

Hoewel het natuurlijk iBood's probleem is van de garantie, ga ik ook geen problemen opzoeken.
Zo'n goede trackrecord hebben ze al niet mbt ondersteuning na aankoop, dus zou een beetje de kat op het spek binden zijn ben ik bang. Bovendien rechtvaardigt dit product (van 17 maanden geleden) voor mij in ieder geval niet de prijs die ik ervoor heb betaald.
Xant0r schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:49:

2x mini rc
1x usb aquarium
2x shampoo
1x mini muis voor laptop

Heb je toch met flinke omweg en vertraging je 500GB HD ontvangen voor je Dell. Het heeft zo moeten zijn :+

[Voor 13% gewijzigd door Yippie op 02-03-2012 21:50]

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-03 22:19
Hmm, de inhoud van de 'doos' is wel een beetje teleurstellend.
Eigenlijk heel teleurstellend... :'(

• BeefHazard
Had geen 500GB mediaspeler, wel een 250GB ext. HD.... Heel erg teleurstellend, iBood. Wat een troephunt. Volgende keer ga ik er gewoon weer een proberen te kopen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-03 17:55
Yippie schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:45:
[...]

Hij is binnen, en volgens de servicetag heeft die een 320GB HD ipv geadverteerde 500.
Tevens zou die van Sept. 2010 zijn volgens label op doos, garantie advertentie stond 2 jaar.

Controle mbt garantie via website Dell, link geeft volgende aan:
  • CAR 301 dagen resterend (CAR=Collect and Return)
  • Begindatum 27-9-2010
  • Einddatum 28-12-2012
  • verscheept 27-9-2010
Deze gaat dus zo weer retour, heel misschien dat ik er nog een email aan waag gewoon om te zien hoe ze reageren op deze punten. Zeker ook nav opmerking zoals gequote van Xant0r, waardoor het lijkt geen incident te zijn.
Zou hem ook terug sturen want je hoort gewoon 2 jaar garantie te krijgen, Ibood zelf zet er nog de garantie bij, en je zit nu met minder dan een jaar.
Dit ding heeft of een hele tijd ergens gestaan of is refurbished?

@Xant0r
Wat voor HDD zit er in? Want als je pech hebt heeft deze geeneens meer fabrieks garantie wat de waarde uiteraard weer wat drukt.

[Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 03-03-2012 04:45]

• Yippie
Deadsy schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 04:42:
[...]

knip
Geen idee, maar hij zit nog in originele verpakking, en die is nog niet opengeweest, dus refurbished lijkt me niet.
Aangezien ze dit vermelden bij o.a. Black&Decker producten tijdens de verkoop, zou het meest aannemelijk zijn dat deze is teruggestuurd omdat iemand zich had bedacht.

Waarom die nu pas in de verkoop is gegaan is wel vreemd, ze hebben genoeg hunt's gehad in de tussentijd.
Misschien grote schoonmaak, hij komt trouwens van Copaco, dat is vziw een groothandel.
Je hebt n.l. een KvK nr nodig om je als klant in te mogen schrijven.
Wellicht dat zij o.a. hun magazijn hebben opgeruimd via de hunt van iBood.
Je kan als bedrijf n.l. iBood of je product(en) laten verkopen, of hun website voor 1 dag huren tegen een vast bedrag, tenminste zo was het nog tot voor kort.

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:16
cornfed99111 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:15:
Hmm, de inhoud van de 'doos' is wel een beetje teleurstellend.
Eigenlijk heel teleurstellend... :'(
Wat zit er dan in?
Een Spongebob DVD speler met een Dora rugzak?

[Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 03-03-2012 16:19]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:58
GAIAjohan schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:19:
[...]

Wat zit er dan in?
Een Spongebob DVD speler met een Dora rugzak?
Xant0r schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:49:

2x mini rc
1x usb aquarium
2x shampoo
1x mini muis voor laptop

:7

_@/'

• Xant0r
Deadsy schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 04:42:
[...]

Zou hem ook terug sturen want je hoort gewoon 2 jaar garantie te krijgen, Ibood zelf zet er nog de garantie bij, en je zit nu met minder dan een jaar.

@Xant0r
Wat voor HDD zit er in? Want als je pech hebt heeft deze geeneens meer fabrieks garantie wat de waarde uiteraard weer wat drukt.
Weet niet, nog niet naar gekeken. Dat er geen garantie meer op de mediaplayer/hdd zit is voor mij persoonlijk niet zo erg. De mediaspeler is zo verouderd, dat ik niet van plan was om het te gebruiken. Van de week maar even de hdd eruit halen :).

Die dell laptops is iBood al sinds 2010 aan het verkopen, dus reken maar dat het dezelfde laptops zijn die ze toen der tijd hebben aangeschaft. Valt ook na te checken met die Dell garantiechecker zoals Yippie heeft gedaan. Gebruik de laptop zelf enkel voor school, tot nu toe erg tevreden. (Bijna jaar verder na aankoop). Alleen vind ik de prijs die ze er tegenwoordig voor vragen niet erg scherp. Ik betaalde een jaar eerder 20euro meer, terwijl het nu toch al een oudere generatie laptop is.

[Voor 7% gewijzigd door Xant0r op 03-03-2012 23:03]

• Hakulaku
  • Laatst online: 14-03 09:49
Yippie schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:33:
[...]

Geen idee, maar hij zit nog in originele verpakking, en die is nog niet opengeweest, dus refurbished lijkt me niet.
Aangezien ze dit vermelden bij o.a. Black&Decker producten tijdens de verkoop, zou het meest aannemelijk zijn dat deze is teruggestuurd omdat iemand zich had bedacht.

Waarom die nu pas in de verkoop is gegaan is wel vreemd, ze hebben genoeg hunt's gehad in de tussentijd.
Misschien grote schoonmaak, hij komt trouwens van Copaco, dat is vziw een groothandel.
Je hebt n.l. een KvK nr nodig om je als klant in te mogen schrijven.
Wellicht dat zij o.a. hun magazijn hebben opgeruimd via de hunt van iBood.
Je kan als bedrijf n.l. iBood of je product(en) laten verkopen, of hun website voor 1 dag huren tegen een vast bedrag, tenminste zo was het nog tot voor kort.
Persoonlijk gok ik dat ze een grote deal hebben ingekocht bij Copaco aangezien copaco soms opruimingen houd en grote partijen voor een prikkie wegdoet. Copaco zou denk ik nooit een particulieren site inhuren aangezien ze dan een hoop partners/retailers voor de voeten lopen en het in conflict kan komen met afspraken van fabrikanten.

• Anoniem: 345137
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Beste iBOOD’ers,

We hebben vandaag weer een 5 leuke pakketten van One For All om weg te geven op het iBOOD Forum! Neem snel een kijkje en doe mee met de actie!

waar dan?
ik kan niks vinden op het forum?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje boven! Of toch onder..?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:17
Leuk design, not.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43
Nieuwe hunt, nieuw topic. iBood HUNT maart 2012 :)

[Voor 47% gewijzigd door zeef op 16-03-2012 14:00]

Pagina: 1 ... 23 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee