Toon posts:

[iBood] Hunt van 29 februari 2012 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste
Acties:
  • 30.577 views

Onderwerpen

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mede-auteur:
  • Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54

Tronic

iBOOD (nacht)hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBood box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op youtube wat mensen in het verleden ontvangen hebben.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBood ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBood dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBood een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBood hunt komt er aan" en vaak kun je op de twitter van ibood (iBood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij ibood klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban van Zeef :P.zeef zegt : Anticipatie en voorpret is geen slowchat dus leef je uit. :)
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
  • Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website.
http://www.ibood.com/imgdesign/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! http://www.ibood.com/imgdesign/ibood_hunt_blue_light.gif

De iBOOD hunt komt eraan - nu alleen voor de nachtbrakers!
Komende nacht doen we iets speciaals voor onze fans! Speciaal voor diegenen die na 12-en nog opblijven om de nieuwe iBOOD te checken. Een hunt, maar dan maar 1 nacht! Oftewel de nachtjacht! Megaveel electronica deals schieten in een razend tempo voorbij, tegen extreem scherpe prijzen.
Zorg dus dat je het niet mist vannacht, het duurt tot in de vroege morgen..

Zie HIERRR de hunt e-mail.

[Voor 48% gewijzigd door Tronic op 28-02-2012 17:31]

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:27
Komende nacht weer een rush/hunt:

Komende nacht doen we iets speciaals voor onze fans! Speciaal voor diegenen die na 12-en nog opblijven om de nieuwe iBOOD te checken. Een hunt, maar dan maar 1 nacht! Oftewel de nachtjacht! Megaveel electronica deals schieten in een razend tempo voorbij, tegen extreem scherpe prijzen.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
1 Maart 2012? We slaan gewoon een dag over ofzo?

https://discord.com/invite/tweakers

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:47
In mijn mailtje stond dat het aankomende nacht plaatsvind, dus 29 februari.. ;)

• Anoniem: 345137
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
De iBOOD hunt komt eraan - nu alleen voor de nachtbrakers!

• Jaapie
29 februari moet het zijn denk ik

• Kecin
  • Niet online
Omg, moet inderdaad 29 feb zijn. Mijn horloge gaf een dag eerder aan. OMFG.
</faal>

Mod, kan die hem wijzigen?

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-03 12:43
Wat is dat met de Night-hunt? Die hunts starten toch altijd om 00u? Is dit nu iets speciaals?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Done. * pven rent weer naar zijn eigen fora :w :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Kecin
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:48:
[...]

Done. * pven rent weer naar zijn eigen fora :w :)
Dank u vriendelijk senor! Had ook een TR aangemaakt, weet niet of je die ook moet/kan/wil verwijderen? Anders staat het zo lullig haha :).
fl1p schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:48:
Wat is dat met de Night-hunt? Die hunts starten toch altijd om 00u? Is dit nu iets speciaals?
Misschien gaan ze een lading nachtkijkers dumpen, maar ik dacht exact hetzelfde...

[Voor 31% gewijzigd door Kecin op 28-02-2012 11:50]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:11

Bartske

Valar Morghulis

Hmm omdat die rush zo'n verschrikking was dachten ze zeker dan gooien we maar een hunt erachteraan.

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
fl1p schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:48:
Deze gaat niet door na een uur of 6 gok ik. Dus alleen snachts, niet overdag.

https://discord.com/invite/tweakers

• Niet online
tot hoelaat gaat hij door?

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Hij begint dus over 12 uur? Ik heb er zin in, dit is mijn eerste hunt aller tijden. Ik pak het jachtgeweer alvast. :F

Ik ken iBood om eerlijk te zijn nog maar 2 maanden en ik kon er bij de Rush niet bij zijn, dus ik heb er zin in. :)

[Voor 3% gewijzigd door chronoz op 28-02-2012 11:57]

• Kecin
  • Niet online
Het lijkt er inderdaad op dat het morgenvroeg (al) is afgelopen wanneer ik de tekst nogmaal lees.
Hoop dat er nog een paar lekkere aanbiedingen voorbij komen, timing is wel oke trouwens. Meeste mensen hebben loon gehad ;).

Beter doen ze er ook één wanneer iedereen zo'n beetje hun vakantiegeld krijgt :).

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:01

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Super, hier zat ik weer op te wachten.. alleen ongunstige dag, omdat ik moet werken :|

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:53
Shiiiiiiiit.

Doordeweekse dag, morgen gewoon werken, lichtelijk verkouden zijn ... verstandig idee?

We zullen het meemaken >:)

• LinuX-TUX
  • Laatst online: 13:53
BadpunK schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:13:
Super, hier zat ik weer op te wachten.. alleen ongunstige dag, omdat ik moet werken :|
Ha, jij ook al :Y)
LinuX-TUX in "iBOOD Rush 2012"

echt klote, maarja, als er weer leuke SSD'tjes oid voorbij komen is het misschien wel de moeite waard

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
LinuX-TUX schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:16:
echt klote, maarja, als er weer leuke SSD'tjes oid voorbij komen is het misschien wel de moeite waard
Als je een voorspellende gave hebt dan wel kan klikken binnen 1/60ste seconde heb je een kans inderdaad.

Nickname does not reflect reality

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Brad Pitt schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:17:
[...]

Als je een voorspellende gave hebt dan wel kan klikken binnen 1/60ste seconde heb je een kans inderdaad.
* BadpunK klikt sneller op een muis dan het geluid :o

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• hansR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:44

hansR

koffie zwart graag

Dan hoor je 'm ook niet piepen :+ :+
BadpunK schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:29:
[...]

* BadpunK klikt sneller op een muis dan het geluid :o

badges

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ze verkopen heus geen Samsung, Intel of Crucial SSD's en de andere merken, zeker OCZ of SSD's met Sandforce controllers zou ik ontlopen. Betreffende een SSD zou ik gewoon in de winkel een Crucial M4 64 of 128GB kopen. Bij SSD's is betrouwbaarheid belangrijker dan performance. De performance in theorie verschilt nog redelijk, maar in de praktijk zijn de nieuwste SSD's vrijwel allemaal even snel. Zelfs oudere en goedkope SSD's zoals een Intel X-25 uit 2008 of een Vertex 2 uit 2010 presteren geweldig vanwege lage access-tijden (SSD), de doorvoersnelheid die hoger is maakt vaak niet zoveel uit. Sandforce-controllers liegen vaak over hun theoretische doorvoersnelheid en de Vertex 2 had een terugstuurpercentage van 20%, dat is 3x zo hoog als de slechtste series van Maxtor, Western Digital, e.d. Bij de goede SSD's is dat 2%. Bij SSD's zit in snelheid in praktijk niet zoveel verschil, maar in betrouwbaarheid wel. De Crucial M4 is mijn insziens de beste koop met Samsung (iets sneller, iets duurder) en Intel (duurder, niet sneller, maar mogelijk nog betrouwbaarder) als alternatieven.

In het geval bij het kopen van een NAS zou ik ernaar kijken of hij daadwerkelijk een redelijke snelheid haalt. Je kunt dan wel een 4-bay raid-0 set-up hebben op een gbit-netwerkverbinding, maar met een erg slechte processor haal je nog steeds maar 20 MB per seconde in de meest positieve omstandigheden.

Dus ben erg benieuwd of er iets interessants voorbij komen. De €25-box van de iBood hunt van de vorige keer vond ik erg leuk, de €50-box was teleurstellend.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Eigenlijk wel een speciale hunt, eentje zoiets als dit kan wel weer vier jaar duren, voordat het weer gebeurt :P
Eens kijken of ik er bij zal zijn.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44
Gelukkig heb ik nu vakantie, kan er lekker lang bij zijn!
Komt tegelijke tijd mooi uit voor de raspberry pi aankondiging morgenochtend:p

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-03 08:49
zou deze hunt nou ook een box bevatten?

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:12

Geckoo

Good news, everyone!

AW_Bos schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:04:
Eigenlijk wel een speciale hunt, eentje zoiets als dit kan wel weer vier jaar duren, voordat het weer gebeurt :P
Eens kijken of ik er bij zal zijn.
hoezo een speciale hunt?

dit is toch redelijk 3 of 4x per jaar??

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:24
Geckoo schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:13:
[...]

hoezo een speciale hunt?

dit is toch redelijk 3 of 4x per jaar??
Maar een schrikkeldag niet ;)

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

mwa volgens wikipedia bestaat het fenomeen schrikkeldag al sinds 6 maart 237 voor Christus... dus niets nieuws onder de zon :P

[Voor 4% gewijzigd door BadpunK op 28-02-2012 13:24]

• Gualterio
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-12-2021
daar gaat me nachtrust :(

• Niet online
tot hoelaat gaat hij door?

• Tronic
Tot in de vroege morgen. Wanneer precies is moeilijk te zeggen, want alleen iBood weet dit :)

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Daar gaan we weer, tot in de kleine uurtjes ;-)

@m113 Tot vroeg in de morgen

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Damn, lastig. Eigenlijk werken morgen toch wel nieuwsgierig naar wat er gaat komen. Niks nodig, maar wel zin om geld uit te geven >:)

• Tronic
Dat is nu net de ingesteldheid waar ze op zitten te wachten ^^ Uiteindelijk koop je toch wel iets :P

• Freaky_Revolt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05-2019

Freaky_Revolt

I Block ø

Dat mensen toch weer zo gedreven zijn door de hunt terwijl het zo'n slechte webwinkel is met aftersailes en zo.

Dat blijft me wel verbazen.

• XeNeRgY
  • Niet online
Heb de vorige keer inderdaad de Jamo HCS gekocht, maar dat was ook wel een erg mooie prijs. Ik kijk al meer dan 5 jaar dagelijks op ibood en 1dayfly en heb tot heden pas 2x iets gekocht (speakers en eau de toilette). Niet omdat ik het geld niet kan missen, maar omdat ik me toch aardig in kan houden en ik eigenlijk de gemiddelde aanbiedingen niet interessant genoeg vind. Zijn vaak oude modellen, modellen met problemen of mindere reviews of aanbiedingen waar ik niks van nodig heb (laptop, tv, mediaspeler, nas, koptelefoons, receiver, klusspullen etc.). Maar het gevoel dat net de perfecte aanbieding er toch weer tussen kan zitten maakt het een leuke bezigheid :)

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:14
Dat vind ik dus het nadeel van zo'n hunt. Je ziet de aanbieding, maar kent het product niet. Dan wil ik persoonlijk toch even weten hoe en wat. Tegen de tijd dat je bij google de productnaam hebt ingetypt, is het al uitverkocht...

Tot op heden ook 2x iets gekocht. Hopelijk zo meteen een 3e aankoop ;)

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

chronoz schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 12:40:
Ze verkopen heus geen Samsung, Intel of Crucial SSD's en de andere merken, zeker OCZ of SSD's met Sandforce controllers zou ik ontlopen. Betreffende een SSD zou ik gewoon in de winkel een Crucial M4 64 of 128GB kopen. Bij SSD's is betrouwbaarheid belangrijker dan performance. De performance in theorie verschilt nog redelijk, maar in de praktijk zijn de nieuwste SSD's vrijwel allemaal even snel. Zelfs oudere en goedkope SSD's zoals een Intel X-25 uit 2008 of een Vertex 2 uit 2010 presteren geweldig vanwege lage access-tijden (SSD), de doorvoersnelheid die hoger is maakt vaak niet zoveel uit. Sandforce-controllers liegen vaak over hun theoretische doorvoersnelheid en de Vertex 2 had een terugstuurpercentage van 20%, dat is 3x zo hoog als de slechtste series van Maxtor, Western Digital, e.d. Bij de goede SSD's is dat 2%. Bij SSD's zit in snelheid in praktijk niet zoveel verschil, maar in betrouwbaarheid wel. De Crucial M4 is mijn insziens de beste koop met Samsung (iets sneller, iets duurder) en Intel (duurder, niet sneller, maar mogelijk nog betrouwbaarder) als alternatieven.

In het geval bij het kopen van een NAS zou ik ernaar kijken of hij daadwerkelijk een redelijke snelheid haalt. Je kunt dan wel een 4-bay raid-0 set-up hebben op een gbit-netwerkverbinding, maar met een erg slechte processor haal je nog steeds maar 20 MB per seconde in de meest positieve omstandigheden.

Dus ben erg benieuwd of er iets interessants voorbij komen. De €25-box van de iBood hunt van de vorige keer vond ik erg leuk, de €50-box was teleurstellend.
Je kent iBood pas 2 maanden en durft te vertellen wat ze niet gaan aanbieden ? iBood bied namelijk alles aan.. van A merk tot wat voor merk dan ook...

• XeNeRgY
  • Niet online
En toch is het eigenlijk bijna altijd net-niet wat er aangeboden wordt, mag ik na meer dan 5 jaar ervaring toch wel constateren,

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
En wat heeft iedereen hier eigenlijk nodig? Ik zit me al een minuut of 5 te bedenken wat ik nodig heb, zonder succes :)

• AW_Bos

AW_Bos

Benieuwd of er weer Lego wordt verkocht...

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

XeNeRgY schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:40:
En toch is het eigenlijk bijna altijd net-niet wat er aangeboden wordt, mag ik na meer dan 5 jaar ervaring toch wel constateren,
Dit kan ik alleen maar beamen. Het is meestal altijd net een uitlopend model of een basis/budget model wat normaal niet in NL verkocht wordt en niet alle normale functies bezit en weinig over te vinden is... maar we zullen zien

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een 2 bay NASje, misschien een fatsoenlijke firewall/router (geen consumentenmeuk) al acht ik de kans daarop klein.

En idd, eventueel een box.

[Voor 16% gewijzigd door spone op 28-02-2012 23:38]

• Goldstrike36
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-03 14:32
stin schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:36:
En wat heeft iedereen hier eigenlijk nodig? Ik zit me al een minuut of 5 te bedenken wat ik nodig heb, zonder succes :)
Haha same here, zoek nog mooi in-ear oordopjes en misschien een keer een box proberen te bemachtigen.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Nodig hebben is een groot woord, maar er komen vast leuke dingetjes voorbij voor de heb.

• mouzetc
Heftige korting op geweldige artikelen.. en dan 0.1sec bedenktijd. Dat wil je toch? :p

Signature

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Mooi, het is vakantie, dus ik ben er ook wel even bij!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-03 16:50
Nachtrust? :Z

• Ernemmer
  • Niet online
Begint het om 12 uur dadelijk dan al?

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Yep, zojuist op de twitter "Nog 30 minuten!".

Is er nog een IRC channel?

• Ernemmer
  • Niet online
Mooi dan blijf ik nog even wakker.

• mouzetc
Nog iets bekend over een box? Daar kom ik voor :}

Signature

• stin
  • Niet online
Wat zat er de vorige keren in die box dan? :P

• Hakulaku
  • Laatst online: 14-03 09:49
*Moet leren lezen*

[Voor 81% gewijzigd door Hakulaku op 28-02-2012 23:46]

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23

mrc4nl

Procrastinatie expert

ah de good-old hunt is back.

toch vind ik het veel geblaat weinig wol,
zo heel super is die hunt nou ook niet.

mediaspelers, nas, netwerk meuk. zullen de meesten van ons aanspreken
en verder iets met lego en cindrella beddegoed(was van de week een dagdeal was)
is ook wel leuk om te hebben.

wat ik veel leuker vind aan de hunt is de slowchat. 40 berichten per minuut op piektijden :9

[Voor 18% gewijzigd door mrc4nl op 28-02-2012 23:49]

ora et labora

• Ernemmer
  • Niet online
Niet te vergeten, de luchtjes he, of de koffers.

• Termi
  • Nu online
mrc4nl schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:46:
ah de good-old hunt is back.

toch vind ik het veel geblaat weinig wol,
zo heel super is die hunt nou ook niet.

mediaspelers, nas, netwerk meuk. zullen de meesten van ons aanspreken
en verder iets met lego en cindrella beddegoed(was van de week een dagdeal was)
is ook wel leuk om te hebben.
De truc is dat je in een vrij korte een koopbeslissing moet nemen, hiermee is het lastig om een weloverwogen keuze te maken :).

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-02 00:04
Fles vanilla coke, zak chips, pak sigaretten, ik ben er klaar voor :*) 8)

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-11-2022
Het leukste aan de hunt is de slowchat en de hoop dat er toch iets leuks langskomt :P

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:34
Was eigenlijk van plan om vroeg te gaan slapen, maar ik blijf nog wel even wakker.

• Tronic
Sh4wn schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:41:
Yep, zojuist op de twitter "Nog 30 minuten!".

Is er nog een IRC channel?
Tuurlijk: http://irc.tweakers.net/ibood maar het meeste volk zit tegenwoordig op de hunt reloader van 1dk.nl

• stin
  • Niet online
Hoe doet Ibood dit eigenlijk? Stellen ze alles in op dinsdagmiddag en woensdagmorgen kijken ze wie wat besteld heeft of zouden er daadwerkelijk mensen aan het werk zijn daar? Ik heb echt geen idee :P

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-03 19:34

Fid3lity

Spectre X

Duss.. Dit duurt tot hoelaat / vroeg ongeveer? ;)

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Termi schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:49:
[...]

De truc is dat je in een vrij korte een koopbeslissing moet nemen, hiermee is het lastig om een weloverwogen keuze te maken :).
zo moeilijk is dat niet, eerst komen dan nadenken, en dan evt annuleren.
annuleren kost je niets.

ora et labora

• stin
  • Niet online
mrc4nl schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:52:
[...]

zo moeilijk is dat niet, eerst komen dan nadenken, en dan evt annuleren.
annuleren kost je niets.
Dus als er iets interessants komt, dan koop je het en dan ga je kijken of het wat is. Als het niks is, dan annuleer je het nog?

• Tronic
stin schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:52:
Hoe doet Ibood dit eigenlijk? Stellen ze alles in op dinsdagmiddag en woensdagmorgen kijken ze wie wat besteld heeft of zouden er daadwerkelijk mensen aan het werk zijn daar? Ik heb echt geen idee :P
Gewoon met een queue van producten die automatisch af gegaan word volgens mij. Er zit wel iemand in de buurt voor als het spel vast loopt volgens mij :)

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-03 16:50
Als de eerste aanbieding een mediaplayer is, ben ik weg... :F

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-02 15:13

Kain_niaK

Ik ben

Ik hoop dat er nog wat gratis spul tussen zit.
Dat doet me altijd een kersochtend denken.

weer helemaal terug

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:37

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Nou lekker dan, vandaag mijn nieuwe creditcard toegevoegd aan Paypal en die is nog niet geactiveerd. Dus de snelle hunts kan ik wel vergeten vandaag.

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• maartuhr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-11-2022
Waarom betaal je niet direct met cc bij ibood en doe je het via paypal?

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 01:33

TAA

Liever IRC

*gaap*

Eventjes meekijken dan maar ;)

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

maartuhr schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:56:
Waarom betaal je niet direct met cc bij ibood en doe je het via paypal?
Omdat paypal alleen het ww intypen is en klaar. Als ik mijn hele cc nummer in moet geven is de hunt al weg.

[Voor 46% gewijzigd door Erazzzer op 28-02-2012 23:58]

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Tronic
Vanaf je een betaalscherm open hebt is ie toch van jouw? Gewoon een account hebben voor de rest van de gegevens ^^

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-02 00:04
als je in het betaal gedeelte zit is het product toch een aantal minuten voor je gereserveerd totdat je betaalt hebt?

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

En je bent niet slim genoeg om die gewoon even onder ctrl+v te hebben ?:)

• stin
  • Niet online
Ibood heeft maar een omzet van 30 miljoen per jaar (2010). Had eigenlijk wel meer verwacht van die toko.

[Voor 3% gewijzigd door stin op 28-02-2012 23:59]

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Tronic schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:58:
Vanaf je een betaalscherm open hebt is ie toch van jouw? Gewoon een account hebben voor de rest van de gegevens ^^
Pas al je op betalen klikt, dan wordt gecontroleerd of het artikel nog voorradig is. Dat geeft iBood zelf ook aan en adviseert dus Paypal te gebruiken.

• AW_Bos

AW_Bos

navlim schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:58:
als je in het betaal gedeelte zit is het product toch een aantal minuten voor je gereserveerd totdat je betaalt hebt?
Ja, klopt. Raad wel aan om te inloggen.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Brummetje schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:58:
En je bent niet slim genoeg om die gewoon even onder ctrl+v te hebben ?:)
Uhm, cc nummer, cv nummer en verloopdatum. Dat zijn 3 dingen om te kopieren :P

• AW_Bos

AW_Bos

stin schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:59:
Ibood heeft maar een omzet van 30 miljoen per jaar (2010). Had eigenlijk wel meer verwacht van die toko.
Als ze nou eens een paar jaar geleden nou niet met die eeuwige sandisk'en aan het strooien waren :+

• Jaapie
En daar is de eerste zaklamp ...

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Zaklamp!

• AW_Bos

AW_Bos

We trappen af met een zaklamp. Voglens mij hebben we die thuis al

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Erazzzer schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:00:
[...]

Uhm, cc nummer, cv nummer en verloopdatum. Dat zijn 3 dingen om te kopieren :P
Ja waarvan er 2 heel erg kort zijn en niet langer duren dan een wachtwoord :)

• Jaapie
Begint goed dat beloofd wat haha

• stin
  • Niet online
AW_Bos schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:00:
[...]

Als ze nou eens een paar jaar geleden nou niet met die eeuwige sandisk'en aan het strooien waren :+
Die eigenaar zegt in een interview dat ze eens in 30 sec. 20.000 producten hebben verkocht tijdens de hunt. Beetje overdreven als je het mij vraagt

• AW_Bos

AW_Bos

En nu HDMI!

• Jaapie
hdmi kabels jeuj

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-03 14:53
Gaat wel snel.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

1dagkoopjes heeft opstartproblemen :P

ora et labora

• Jaapie
Gaat in ieder geval wel lekker rap :)

• Kecin
  • Niet online
Inderdaad lekker snel, nu speakerdock, nog niet boeiend so far!

• AW_Bos

AW_Bos

We zijn lekker op dreef, gaat lekker hard.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

En de appletroep. Laat me raden, als volgende Villeroy&Boch servies en dan een Wii stuurtje...

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
Snijplank bezord voor kerstmis :D

• Nitramuse
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-03 18:20
Snijplanken... hahahaah

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 12:46
"Bezorgd voor Kerstmis" :D

Maakt soms wel eens een foto ...

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 01:33

TAA

Liever IRC

"bezorgd voor kerstmis" LOL

• Jaapie
Snijplanken alweer zo'n knaller
Pagina: 1 2 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee