"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
ora et labora
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
voordat je wat hebt getypt is de volgende alweerPalm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:04:
damn dit gaat te snel gewoon
ora et labora
Kom op, inloggen en direct op de knop drukken.Dibbuz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:04:
ZO snel is gewoon niet leuk meer, je hebt gewoon geen kans
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
tuurlijkstijnos1991 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:04:
Stel je bestelt iets, kan je het daarna eventueel cancelen als je het toch niet wilt hebben?
ora et labora
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/Deadsy schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:05:
even een echte vraag, hoe kunnen mensen in hemelsnaam zo snel iets kopen?
Gelijk daar naartoe gaan.
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Welke laptopBlackthunderAwf schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:06:
Wow, die laptop was snel weg zeg.
Waar vui zit, zit geen glans!
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Als jij weer van die plaatjes postAW_Bos schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:06:
Komen er nog Trololololey-koffers?
ik doe mee.Palm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:07:
neuh, heb ook niks nodig. ben hier om alles af te kraken
ora et labora
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Palm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:07:
neuh, heb ook niks nodig. ben hier om alles af te kraken
Never gonna let you down
Me trollstaPalm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:07:
neuh, heb ook niks nodig. ben hier om alles af te kraken
Never gonna let you down
Maakt soms wel eens een foto ...
Hebbus:
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Pas als je betaald hebt. Wilde 1 ding kopen. 5 sec ofzo nadat het erop was clickte ik en 5 sec later wilde ik betalen maar het was al uitverkochtKecin schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:08:
Serieus, zijn er mensen die gewoon random shit kopen ofzo? Want dit gaat echt te snel, neem aan dat wanneer iemand op "ik neem hem" drukt dat er dan al 1 van de stock afgaat en word gereserveerd? Of is dat pas wanneer je betaald hebt of bestelling hebt afgerond?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Nogal stuk ja
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
ora et labora
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Dit topic is gesloten.
![]()