Waar vui zit, zit geen glans!
Daar lijkt 't op idd, da's bij mij iig ook. Naja, F5 ftw dan maar

Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
Nee Ibood refreshed niet vanzelf. Normaal hebben we daar 1dagkoopjes voor maar die ligt eruit.
Probeer deze eens: http://ibood.kiobi.com/?sec=2
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Ze laten de balk gewoon leeg omdat die het niet bij kan houden.thijszor schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:11:
ibood is stuk, volgens mij kan je nog bestellen en is er nog voorraad van? terwijl hij op 0% staat..

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!
lijkt erop...Dibbuz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:11:
[...]
Ze laten de balk gewoon leeg omdat die het niet bij kan houden.

Toch mooie ibood, laserprinter voor de helft van de goedkoopste in pw.

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine
Dude ben je nou echt zo dom, of wat?Freekers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:08:
DIe laserprinter is echt te duur. Op iBood toen mn Samsung kleuren laserprinter voor 80 euro vandaan gehaald

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X |Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Fujinon 16-80mm F/4 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8
Boel liep hier ook even vast, nu die KlipschPalm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:13:
mediaspeler opnieuw?
Het zelfde hier... En raad eens, met een balk dit keer.Kecin schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:13:
WTF, kreeg popcorn opnieuw haha
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
ja. maar liefst 2 yoctoseconde lang!TRASH_LORD schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:14:
Is de nas al langsgeweest?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

yep, 5xx euro!TRASH_LORD schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:14:
Geloof 't niet?TRASH_LORD schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:14:
Gaat zo kneiterhard...

[Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 29-02-2012 00:14]
maarja hier gaat ook snel

Misschien is er wel niemand die koopt en een leuke promotie-actie--MeAngry-- schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:13:
Man, de vorige hunts gingen al snel, maar dit is gewoon onmogelijk

En bedankt.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
ora et labora
So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!
Moet je ook niet doen. Winnende tactiek: kopen en daarna kijken of je het wilt. Je kunt achteraf cancellen.Steephh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:15:
Moet zeggen dat het me iets te snel gaat.. Ik kan amper de specs opzoeken of het is al weg!

Volgens mij zijn er ook gewoon mensen die gewoon alles kopen wat langskomt. Die denken dat het per definitie goedkoper is op iBood ofzo.
[Voor 18% gewijzigd door danielkraak op 29-02-2012 00:16]

Daarom, voor de hunt reggen....Anoniem: 235591 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:16:
Christus te paard....registreer ik mij, komt er geen activatie mail. Vliegt er een leuk scherm voor je neus langs...bummer!

Ik heb net anders geen activatiemail gekregen en ben gewoon ingelogd hoor?Anoniem: 235591 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:16:
Christus te paard....registreer ik mij, komt er geen activatie mail. Vliegt er een leuk scherm voor je neus langs...bummer!

is al uitverkocht voordat ik zie wat het isdanielkraak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:16:
[...]
Moet je ook niet doen. Winnende tactiek: kopen en daarna kijken of je het wilt. Je kunt achteraf cancellen.
Volgens mij zijn er ook gewoon mensen die gewoon alles kopen wat langskomt. Die denken dat het per definitie goedkoper is op iBood ofzo.

ora et labora
Klassieke fout, altijd ingelogd zijn voor de huntAnoniem: 235591 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:16:

NOT
Duurt idd een paar minuten.Anoniem: 235591 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:16:
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Helemaal waar, maar erg triest als je er over nadenkt. *Denkt aan hongerige kindertjes in afrika*danielkraak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:16:
[...]
Moet je ook niet doen. Winnende tactiek: kopen en daarna kijken of je het wilt. Je kunt achteraf cancellen.

van 1156 naar 560 ofzo stond erclonedonkey schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:17:
Hoe duur was die nas ? Was net te laat doordat ik er pas later achterkwam dat de pagina dit keer niet refreshed
Ja, dat gebeurt bij mij ook.mrc4nl schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:17:
[...]
is al uitverkocht voordat ik zie wat het is.

kom er nu pas achter wat het is...lol! Nog niet eerder meegemaakt namelijk. Maar het gaat wel verdraaid snel zeg. De reacties hier ook trouwens.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Koekepan
Nu gaat het (nog) snel. Als ze met horloges en luchtjes komen kan je wel even koffie gaan zetten, spreek ik uit ervaring.Anoniem: 235591 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:17:
[...]
kom er nu pas achter wat het is...lol! Nog niet eerder meegemaakt namelijk. Maar het gaat wel verdraaid snel zeg. De reacties hier ook trouwens.
Ben jij daar nog?cc12 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:18:
Nas = 570 euro
QFTAW_Bos schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:18:
[...]
Nu gaat het (nog) snel. Als ze met horloges en luchtjes komen kan je wel even koffie gaan zetten, spreek ik uit ervaring.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Was een andwoord op mijn vraag, bedankt !
Toch wil niemand ze om de een of andere redenSh4wn schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:18:
Net te duur deze pannen

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ja.Palm schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:19:
Ik hoop dat de dora dvd speler komt

Vandaarclonedonkey schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:18:
[...]
Was een andwoord op mijn vraag, bedankt !

alhoewel, balk is leeg maar op bestellen klikken werkt wel gewoon...
maar ik hoef geen pannen
ora et labora
Dit topic is gesloten.